Eesti uudised

Riigikontroll: Eesti ei ole pagulaste vastu võtmiseks piisavalt valmistunud

Õhtuleht.ee, 19. jaanuar 2016 10:49

47 KOMMENTAARI

h
hoopis/ 19. jaanuar 2016 23:03
Miks need "pagulased" pole valmistunud kaitsma oma KODUMAAD?
p
plaan/ 19. jaanuar 2016 21:04
Mida vähem valmistume, seda vähem annab neid siia sokutada, seda rutem see vähenegi siit minema aurab...
v
vaenulik kultuur/ 19. jaanuar 2016 17:02
Kölnis toimunu oli algselt suunatud jõuluõhtu jumalateenistuse vastu katedraalis:
Küsimusele, kas see võis olla eesmärgipärane aktsioon, vastas ta kõhklemata: “Minu veendumuse kohaselt olid need ettekavatsetud rünnakud katedraali, eelkõige kui kristliku religioosse kultuse sümboli ning ka meie linna sümboli vastu”.
http://rahvuslane.blogspot.com.ee/2016/01/kiriklik-vaatleja-kolnis-runnati-meie.html
Miks peaksime arvama, et nad meid rahule jätavad?
v
Vale vaob/ 19. jaanuar 2016 16:32
esti koolides käib praegu 15-20 last, kelle pere on sõja või vaesuse eest põgenenud ning umbes 400 uus-sisserändajat, kellest enamus õpib eesti õppekeelega koolis.
Aga alles paar päeva tagasi olid tolerastid, poliitikud ja ametnikud nõus harakiri tegema kui tuli jutuks et immigrandid juba kohal??
Eesti koolides käib praegu 15-20 last, kelle pere on sõja või vaesuse eest põgenenud ning umbes 400 uus-sisserändajat, kellest enamus õpib eesti õppekeelega koolis.
d
Delfi artikkel/ 19. jaanuar 2016 16:16
- Rõivas riigikontrolli pagulasauditist: minu hinnang on nõudlikumgi --
"Teisest keele- ja kultuuriruumist pärit lapsed õpivad Eestis juba aastaid. Eesti koolides käib praegu 15-20 last, kelle pere on sõja või vaesuse eest põgenenud ning umbes 400 uus-sisserändajat, kellest enamus õpib eesti õppekeelega koolis. Samuti on Eesti koolides aastaid õppinud vahetusõpilased, kes õpinguid alustades eesti keelt ei valda."
Tulevastel koolilastel on habe ees ja osa on kirjaoskamatuid. Neid tuleb nii õpetada nagu Soomes:
http://asialehti.net/suomenkielen-opettaja-noyryytti-matuja-saarijarvella-laittoi-pojat-tanssimaan/
_
_
n
Näidis/ 19. jaanuar 2016 16:02
Ärge unustage religiooni. Kui vastuvõetavaid hakkab olema tuhandeid aastas ja seda soovib Euroopa Komisjon oma kvoodisüsteemiga siis tõuseb see küsimus paratamatult päevakorrale ehk moslemid hakkavad peale suruma oma elukorraldust. Usuküsimustes on nad kõigutamatud, sest Allah on kõrgeim. Veel üks tähelepanek, mis puudutab nende elulaadi. Pärast aastavahetuse sündmusi ei mõistnud mitte ükski imaam hukka vägivallatsejate tegutsemist vaid nas süüdistasid ohvreid provotseerimises. Eesti riigi liberaalsed seadused ei võimalda hakkama saada oma kurjategijate ja korrarikkujatega ja siin jutt mingist valmisolekust ja integreerimisest on ainult tühipaljas lalin.
o
o,o/ 19. jaanuar 2016 15:38
kui nii-nimetatud eesti riik ei ole suutnud venelasi eestlasteks lõimuda, siis neegritest pole mõttet üldse rääkida.
v
Volli/ 19. jaanuar 2016 15:30
Läti pressis ilmus teade, et lähikuudel üritab Euroopa komisjon taas seadustada pagulaste jaotamise automaatset jaotamist Euroopa Liidu liikmesriikide vahel. Läti kvoot oleks orienteeruvalt 0,44 protsenti aastas saabuvate migrantide koguarvust ehk 4500 inimest kui saabujaid on miljon. Eesti kvoot o

s
suggestion/ 19. jaanuar 2016 15:23
Vôtke alzeerlasi: nad on piskuga harjunud omal maal:riigilt mingeid sotstoetusi, lastetoetusi pole ja nad ei nôuagi, magavad madratsitel pôrandal, harjunud vähese toiduga, seksivad alles esimesel pulmaööl. Nii nunnud!
a
Aja Lugu/ 19. jaanuar 2016 14:53
Eesti riigil tuleb kiiremas korras panna paika seadusandlus, mis fikseeriks pagulaste õigused ja kohustused Iga pagulane, kes riiki tuleb, peab oma õigusi ja kohustusi teadma ja nendega nõustuma. Pagulaste väljasaatmist ei tohi lugeda karistuseks.Seniks võiks homoseadustega aja viitmine jätta kaugemasse tulevikku .Pagulaste poolt sooritatud kuritegude varjamine ametkondade poolt tuleb lugeda kriminaalkuriteoks ja võrdsustadda riigireetmisega.
t
teadja./ 19. jaanuar 2016 14:42
Mis asi see riigikontroll on?
k
kui/ 19. jaanuar 2016 14:22
valitsus ei ole hakkama saanud oma rahva heaolu eest siis pabulaste peale pole mõtet isegi mõelda.Valitsus-tee oma riigi rahva heaks midagi .
m
ma arvan/ 19. jaanuar 2016 14:50
Nad loodavad pista nagu Saksamaal nutsu kätte, et migrandid rahul oleks ja jalust, oma getodesse suunduks. Kuna tekkivad probleemid, siis on igaks juhuks teisti mõtlemine keelatud. Las olla getod jm, ei huvita, sest eesmärk pühendab abinõud (probleem tekkib üksnes selle sõnastamisel:-(). Kahjuks on üks väga oluline erinevus Eestist! Saksamaa on rikas riik. Saab maksta migrantidele niisama mittemidagi tegemise eest. Eesti eelarve on aga liiga piiratud ning tuleb mõista, et migrantide vastuvõtmine (arvestades tulijate taset, nende kaasnevaid nähtusi ja meie valmidust) on eelkõige KULU. Kusjuures kulu aastateks või aastakümneteks. Muidugi saab teha nii, et lükkad migrandid valdade kaela, nahutad valdu saamatuse eest, tõstad makse ja trahve ning kärbid sealt, kus saad. Aga mis on selle tulemus? See mõjutab negatiivselt kohaliku elanikkonna rahulolu, mis mh väljendub sündivuses ja riigist lahkumises. Ma mõistan, et me räägime hetkel 550 inimesest. Aga see on alles algus.
Tuletan meelde, et eestis puudub tööstus, mis pakuks madala kvalifikatsiooniga töökohti. Alles avaldas keegi tarkur arvamust, et vajame digi-digi-digi. Põllumajandus ei ole meil oluline. Tööstust me ei vaja. Suurettevõtted koondavad. Millest, siis hakkavad elatuma nn migrandid, kes ei leia endale kohta ühiskonnas ning keda lõpmatult ju ka poputada Saksamaa kombel ei saa? Ei joo nad end surnuks, vaid suunduvad teistesse riikidesse või teevad eestist kuritegude pesa. Ah jah - töökohtade loomine maksumaksja arvelt ning seeläbi tarbimise soodustamine. Ikka ületavad kulud tulusid mingi hetk.
Selleks, et migratsioon oleks positiivne, on vaja eeldusi. Esiteks peab olema töökohti. Teiseks peab tulevate inimeste taust olema vastav.
õ
19. jaanuar 2016 16:08
Õnneks on pagulased väga teadlikud milleks sionistid neid kasutavad, ärgu üldse lootkugi terve nahaga pääseda. Kui kukub kokku Euroopa kukuvad ka turismi sihtmaad agraarühiskonda.
m
maeitea/ 19. jaanuar 2016 14:14
selle palga eest jõuaks pere sööta, ehitagu ise sinna Süüriasse!
n
nõunik/ 19. jaanuar 2016 14:02
See tähendab, et tuleb edasilükata st. valitsus on oma rahva peale mõtlemisega ka hakanud ka piisavalt laisklema hakanud. Tubli sindrinahk.
m
Mis vahe on õnnetusel ja katastroofil?/ 19. jaanuar 2016 13:52
Ah et Eesti ei ole pagulaste vastuvõtmiseks veel piisavalt hästi ette valmistunud?
Aga peaks olema või? Et kõigi muude asjadega on riigis kõik korras ja nüüd pole
igavusest enam muud teha, kui uusi probleeme endale kaela võtta? No tore siis...
j
jah aga/ 19. jaanuar 2016 13:44
err juba ammu teeb ju eel-tööd eestlastele. ka eile oli saade "meie inimesed" . kuis ikka me peaks siin tekitama rahvaste paabli. kui see saade ei ole pesu-eht ajupesu. siis mis see on ? mul pole võõraste vastu midagi. nõndakaua. kui nad minu maale. minu esi-isade maale ei roni.

i
IRL/ 19. jaanuar 2016 14:46
peaks nüüdse erakonna nime ikkagi säilitama. See oleks hästi kooskõlas ka nende tulevikuvisioonidega, IRL = Isamaa Reeturite Liit.
e
EI TOO NEID KURJATEGIJAID EESTISSE/ 19. jaanuar 2016 13:01
eesti pole valmis neid kurjategijaid vastu võtma,politsei ei saa endigi kurjamitega hakkama, ja nüüd tahate poole tuandelise islami jõugu väiksesse eestisse tarida, kes seda kurjamite jõuku taltsutama hakkab, kas riik määrab igale eesti naisele ja lapsele turvamehed, et nood islami n..u nälgas kiimlejadei ründaks eesti naisi ja lapsi, ei tohi tuua neid rõvedaid islamlasi siia eestisse,,
p
Putin/ 19. jaanuar 2016 12:56
Kahe kuu pärast ründan ukrainat-kas olete ahollide saabumiseks valmis.
m
mj/ 19. jaanuar 2016 12:56
Kirjaviga on. Mitte võtmiseks, vaid võitlemiseks.
b
Brunn/ 19. jaanuar 2016 12:53
Rootsis õpetatakse kuidas naiselt viisakalt sexi küsida. Eks need õpetajad ise saavad proovida. Õpetatakse kuidas peenisele kummi panna aga murjamis kummi vihkavad. Eks siis rullitakse votse peale kas käe või huultega. Ma usun et meil mingi manjakkide klubi ootab juba et proovida.
p
pontius/ 19. jaanuar 2016 12:51
meil on vaja koondada tähelepanu idavirumaa töötutele, aga mitte pagulasteküle, isegi prantsuse president nutab ja rootsi soiub, aga meie sokimannekeen ei saa asjale ikka pihta !!!
a
ah/ 19. jaanuar 2016 12:44
küll need need MURJANITE armastajad hakkama saavad!!! Üks sats sellele kaltsule, tol pidi uhke maja olema, teine ärmale, kolmas irl-i oinastele ja siis veel pisut peoga sotsidele ja ongi asi jonksus.
l
Lugeja/ 19. jaanuar 2016 12:43
Korteriröövid,autode ärandamised/syytamised muutuvad tavaliseks.Ja naiste jaoks järgnev ajastu muutub elavaks pörguks.

m
Mis/ 19. jaanuar 2016 12:28
Eesti peab aitama sõja põgenejad.
Ja jutul lõpp
v
19. jaanuar 2016 14:40
vabandust, need ei ole sõjapõgenikud, need on hoopis n...nälgas sombied teispooluselt, tulnud valget naist musta riista ja rusikaga õpetama
j
Jama1/ 19. jaanuar 2016 12:26
Eesti pole nende võõramaalaste vastuvõtmiseks ega ülalpidamiseks üldse valmis! Seda meie väga madala elatustaseme tõttu. Isegi kui EL meid ühekordselt toetab.
Brüsselis seda muidugi ei teata, sest meie eurosaadikud ilustavad olukorda.
w
Walmi, Duseta/ 19. jaanuar 2016 12:17
Ehkki pole valmis, kohtab neid juba küllalt palju, eelkõige Tallinnas. Kas politseil poleks õigust neid kontrollida? Aga mis siin unistada, kui piir ei pea ja ilmselt negu ei tohigi pidada.
n
Nojasiis/ 19. jaanuar 2016 12:10
peasi et hoolsalt kontrollitud meedia ja poliitikud aina pasundavad, et eesti rahavas on viharahvas ja süüdi. Kes siis selles on süüdi ?
R
:// 19. jaanuar 2016 12:09
Riigikontroll ei saa sellestki aru, et pagulasi vastu võtval riigil ei ole mingi õigust pagulasi kuhugi integreerida. Praegune "pagulaskriis" ei ole ka mingi isetekkeline reaalne kriis vaid sulaselge invasioon. Riigikontroll eeldb, et Eesti peaks kõik maailma 60 miljonit põgenikku vajadusel vastu võtma?
v
Villi/ 19. jaanuar 2016 11:54
...varahommikust saati RAHVUS RINGHÄÄLING kuulutab reipalt, et EESTI on valmis vastu võtma 550 pagulast, RIIGIKONTROLL sekundeerib sinna otsa oma komisjoni kokkuvõtte, milles lühidalt probleeme olevat ainult rahalises kattes ja ametkondade- ministeeriumite omavahelises koordineerituses... Härra Stalnuhhin mainis mõtte ka lisaks olulisest tõest... Kui suve hakul valitsusliikmed pigistasid välja "selgitustuuril" 13 omavalitsust, kes oleksid nõus vastu võtma kaugeid külalisi, tänaseks on selline "mõistmine" kahanenud ainult kolmele omavalitsusele, siit ka oluline küsimus- mida ei näe, et komisjonis oleks arutatud: "KES VÕI KUS , VÕETI OTSUS VASTU, et TOETUDES EESTI RAHVA ARVAMUSELE, SOOVILE, OTSUSTELE, RAHVA HÄÄLETUSTELE jne.jne." millega võiks kinnitada- "EESTI ON NÕUS VASTU VÕTMA PAGULASED" küsimus KAS EESTI RIIK JA RAHVAS EKSISTEERIVAD TEINETEISEST eraldi???
k
19. jaanuar 2016 12:11
Kes siis orjadelt arvamust küsib?
R
!!!/ 19. jaanuar 2016 11:47
Riik võiks parem meie oma pagulased tagasi kutsuda,kes on olude sunnil minema läinud!!!
j
Jaan/ 19. jaanuar 2016 11:40
Eesti rahvas ei soovi siia islamistidest ahistajaid-kurjategijaid, nagu Euroopa neid täis on. Kas suudame oma politsivägesid kahekordistada, et nn. segadusetekitajaid taltsutada, milleks Eesti peaks seda tegema???

ä
19. jaanuar 2016 11:40
Ärge pöörake tähelepanu antud video allikale. Originaal on saksa keeles, vene keelse tõlkega oli ainult antud lehel. Videos viidatakse headele faktidele, mille autentsust saab kontrollida. Nt, et 10% on tegelikult integreerimisvõimelisi jne. Tuleb ka meelde tuletada, et saksa lehtedes käis läbi info, et 90% on üldse dokumentideta või võltsdokumentidega. Seega lihtsalt võtame, sest peame võtma, on vastutustundetu. Ma ei ole nt üldse kuulnud, miliseid seaduste muudatusi meil kavatsetakse. Milline on pikaajaline plaan, mis viib meie majanduse õitsengule migratsiooni kasvu tingimustes. Teisiti ju ei saa, sest eesti ei ole nii rikas riik, et vigu teha. Ainus, millega on riik siiani tegelenud, on lääneliku ja kahjuliku poliitkorrektsuse juurutamine. Tegevusi oleks vaja. Ärgem unustagem probleeme Ida-Virumaal. Äkki mõtleks ettevõtluse edendamisele?
https://www.youtube.com/watch?v=Ctjw5Vbc3Is&feature=youtu.be
t
Toomas/ 19. jaanuar 2016 11:37
Ja miks peaksime valmis olema selle musta kõntsa vastuvõtmiseks? Pigem tuleb valmis olla end nende vastu kaitsma!!!
t
19. jaanuar 2016 14:34
täiesti õige, ma ei tulnud ise selle peale, me peame halvimaks valmis olema, nagu on näidanud mujal euroopas toimunu,peame endile relvad muretsema ja enesekaitse kursused läbima et ennast ja enda naisi ja lapsi selle musta sund islamiseerimise eest kaitsta, see rämps on valmis valget naist häbistama oma musta riista ja rusikaga, täitsa pisar tuleb silma mis eestit ka ees ootab, need metsistunud asukad on kogu euroopa tagajalgadele ajanud ja nüüd on järg eesti käes, mehed võtkem relvad enese naiste kaitseks ja olgem vallvsad seda hirmsa loodusõnnetuse vastu
k
kõikvõimas Merkel/ 19. jaanuar 2016 11:24
Merkelil õnnestus selfide ja mesise jutuga ikka kogu Aasia liikuma lükata. Esimeses reas seisavad mehed Pakistanist, Bangladeshist ja Afghanistanist, tagumise rea naistest on mõni heledam võib-olla tõesti Süüriast.
i
Indrek2/ 19. jaanuar 2016 11:18
Labidaid peaks meil jätkuma siin riigis, seega on pagulaste "vastuvõtmiseks" ja maapinda "integreerimiseks" kõik olemas mis vaja.
n
naine/ 19. jaanuar 2016 11:10
kas riigikontroll selle eunuhhi oma kuluhüvitisi ei peaks uurima, aga tema otsus mulie sobib
a
Alar1/ 19. jaanuar 2016 11:07
Ei peagi vastuvõtmiseks valmistuma! Tuleb hoopis nende tõrjumiseks valmis olla!
e
ei sa tõrju midagi ega kedagi/ 19. jaanuar 2016 11:11
need on teie omade poolt sisse toodavad OMAD SPETSIALISTID ja neid tuleb vähemalt 2 miljonit.
v
Voilaaaa, tõde on päevavalgele tulnud./ 19. jaanuar 2016 11:04
Artiklis on selgelt välja öeldud, et Eestisse hakkab pika aja vältel saabuma loomastunud horde, kuna see pole "ühekordne projekt". Vähegi adekvaatsed inimesed teavad seda ammu kuid nüüd on see ka ametlikult välja öeldud. Senini on räägitud ju vaid käputäiest "ohvritest", reaalsus on tuhanded vär*jad, nagu me neid hetkel Euroopas näeme.
a
aga loomulikult tuleb neid ikka soliidselt/ 19. jaanuar 2016 11:10
neid ei ole hetkel ka kedagi,need mustanahalised on ainult meie vaimusünnotis,meie luulud
Tegelikult töllerdavad siin ringi igas paigas valged ,no kas neid on vaja ?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee