Kallis lõbu: TTÜ emeriitprofessori Enno Reinsalu hinnangul läheb suuresti vaid soomlaste huvides valmiv Tallinn-Helsingi tunnel vähemalt kaks korda kallimaks kui praegu arvatakse. Foto: Laura Oks
Juhan Haravee 18. jaanuar 2016 06:00
"Nähes Rail Balticus võimalust oma kaupade kiireks transpordiks Euroopasse, tõttavad soomlased seda ära kasutama, haakides end nüüd oma tunneliga meie raudteeprojekti külge," kiidab emeriitprofessor Enno Reinsalu põhjanaabrite nutikust.

"Nähes Rail Balticus võimalust oma kaupade kiireks transpordiks Euroopasse, tõttavad soomlased seda ära kasutama, haakides end nüüd oma tunneliga meie raudteeprojekti külge," kiidab emeriitprofessor Enno Reinsalu põhjanaabrite nutikust.

Mida aeg edasi, seda vähem võime näha, kuulda ja lugeda uudiseid Rail Balticu kiirraudteest, kui meid Euroopa südamega ühendavast suurprojektist. Kas tõesti on kõik piigid murtud ja karavan liigub viimaste jõuetute klähvimiste kiuste ikka edasi helge ja kiire raudteeühenduse poole?

Raske uskuda, et kõik Rail Balticu mõjusid, rahastamist jms puudutavad valusad küsimused on lõpuks vastused saanud.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad