kliki imbekad taovad eesti raudteelegi rahasi kahjumite katteks ilgelt, kuid idikad arvavad, et siis saab duubeldada pommiauke, kuhu rahasi huugama pana ? eesti riik on maailma rikkaim juba reffide kindlalt edasi, tegelt tagasi, poliitikaga.
Siit tuleb suurepärane mõte. Rail Baltic tuleb Eesti ulatuses maa-alusesse tunnelisse viia. Siis oleks selline mastaapne sotsiaalmajandulik diversioon Eesti vastu välditud ja vedajad, kel huvi, saavad oma kaupa kasvõi 500 km/h vedada. Selline mõte tuleks välja pakkuda ja oodata huviliste pakkumisi. Kui neid ei tule, siis on selge niigi ilmselge -- mingi jutt RB majanduslikust kasulikkusest (nii otsest kui kaudsest) saab oma ulmelisusele veelkordse tõestuse.
kuldne miljard jääb elama uue siiditee riikide aladel. sinna viiakse kogu põhjaeuroopa, baltikumi valgevene, ukraina, ida-euroopa ja venemaa maavarasid. rail'id tunnelitega just selle jaoks ehitatakse.
kutsub Eestisse ühe miljoni Aafrika pigisid ja araabia kitsekarjuseid, kes siis hakkavad selle BalticaRailiga iga nädal kaks korda kodumaal käima, siis on asjal mõtet. Soomlased küll nii lollid ei ole, et seda ehitaaama hakkaksid.
Pommimehed on kohal, siis jääb vaid oodata, millal mõni neist kogu tunnelitäie Allahi jutule viib. Soomlastel pidi ju laevadega kaubavedu Euroopasse kordades odavam olema, kui selle rongiga.
ja Tal-Hel tunnel on ühe projekti kaks osa.Mõlemad on mõeldud Soome ääremaastumise vältimiseks.Eesti huvi on siin marginaalne ja pigem võib vaadata asjale nii,et see suurendab Soome konkurentsivõimet ja on Eestile oraks ka oma konkurentsivõime peale mõtlemiseks.Meil oleks selle projekti kulu selgelt suurem kui tulu.Selle poole pealt tahaks argumente:Kas Soome on nõus ja võimeline maksma meile selle eest.
Lubadus, et RB ehitatakse euroliidu rahadega hakkab vaikselt ununema. Rail Beldiku eest peab eesti maksumaksja rämeda laenu võtma ja selle kinni taguma. RB peatöövõtjaks saab mõni Lääne Firma, kes meie alltöövõtjaid mõnuga lüpsab. Siis tulevad sommid, et teeme kahasse tunneli. Tunneli ehituse võidab Soome firma, pikaajaline suure intressiga laen võetakse välispangast. Vedama hakatakse siin Soome kaupu euroopasse. Meie ehitajad saavad ka orjatööle sõita. Tunnelis olevaid ronge hakkab opereerima Soome firma, sest meil vastav pädevus ja võimekus puudub. Tagatipuks liiguvad kilekotid kümnete miljonitega ühte kontorisse. SO kogu selle asja mõte. Ahjaa Tallink läheb ka hingusele ja Tallinna Sadam.
jevroliitu utiliseeritakse ja orjaehitajaid koos muu poliitikutega ja elanikkonnaga likvideeritakse. jääb vaid kuldse miljardi araabia-hiina-india-aafrika-türgimaa paradiis.
Oled sa näinud, et välisinvestorid Eestile makse maksavad? Pole siiani maksnud, ei hakka ka soomlased maksma. Pigem vastupidi, et lubavad eestlasel oma raudteed kasutada orjaturule sõitmiseks. Juba rongi pilet tuleks kaks korda kallim kui Tampere-Helsingi vahel.
KOMMENTAARID (17)