Nordic Aviation Groupi lennukis lennul Kopenhaagenisse.Foto: Mihkel Maripuu / Postimees
Toimetas Kristin Aasma 17. jaanuar 2016 09:16
Algselt 15. jaanuariks plaanitud Nordic Aviation Groupi (NAG) esimene eestikeelse pardateenindusega lend lükkus venima jäänud dokumentatsiooni tõttu edasi ning stardib millalgi järgmisel nädalal.

Eesti keeles hakatakse teenindama peamiselt Amsterdami lende, kuid ressursi olemasolu korral võib vahel sattuda maakeelset pardateenindust ka muudele lendudele, kinnitati ettevõttest ERRi uudisteportaalile.

Sel nädalal sai ka esimene lennuk oma sabale lennufirma logo ja rahvusvärvid, lisaks katavad NAG lennukeid Star Alliance'i ja Adria logod, kelle platvormil jätkatakse lendude opereerimist veel vähemalt selle aasta lõpuni. Töö NAG oma platvormi loomiseks käib paralleelselt.

Eestikeelset teenindust pakutakse niisiis rahvuslike värvidega CRJ-tüüpi lennukis.

Samal teemal

Kommentaarid  (10)

frequent flyer 17. jaanuar 2016 18:25
Tagasihoidlik kysimus. Kui lendamine oli eesmark ja teenus hea hinna eest sisseostetav, siis miks neid oma lennukeid vaja on?
Lihtsalt naiteks - Nordea ehitas suure maja ja ytles iseendale, et OLEN SUUR ja MõMM. Klienditeenindus on aga yle 15 aasta viletsaim.
Ma pole nagu kuulnud midagi selle lennufirma strateegia voi arengute voi rohuasetuse kohta. Polegi oluline? Et teeme parem ojulandiga voidu nimekampaaniaid?
Aga riigipirukas on rammus ja rasvunud aju on laisk niiet ega siin imestada midagi vaga olegi
17. jaanuar 2016 15:50
Eestile piisab lennurajast! Riik ei suuda seda hallata, kui haldusreformidki lükatakse mugavalt edasi teadmatusse. Mis puutub sellesse kliendi teenindusse, siis riigi keel peab olema esmane, siis järgnevad muud keeled vastavalt sellele kust riigist parasjagu lendu tõustakse! Kallimad hinnad, vale klienditeenindus viivad selle ettevõtte ka selle üksuse peatse pankrotini!
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS