Eesti uudised

EKRE esitas eelnõu toetada ka presidendi ekskaasat Evelini rahaliselt

Karoliina Vasli, 16. jaanuar 2016 06:00

281 KOMMENTAARI

l
Leelo Lepasalu/ 18. jaanuar 2016 16:02
Lõpetage ära juba see rahadega mängimine.Maksumaksjad peavad nüüd juba ex üleval.See proua teenib ju ise piisavalt nii raamatute ja kõigi asjade pealt mis teeb.Las EKRE ise maksab siis oma erakonna rahadest!?
h
heiki herman soome/ 18. jaanuar 2016 14:10
otse loomulikult on ka Evelin Ilves seaduse ees võrdne, kuid sellega ei pea tegelema EKRE ja hoogu andma... vastupidi, peab EKRE olema nii kriitiline kui võimalik ka selle proua suhtes ja igas tema ettevõtmises ja tahtmises, sest ta on samuti enneolematult kahju toonud eesti riigile ja rahvale... teisel ajajärgul oleks ta ammu juba kuskile keldrisse ära lohistatud, oma tegude pärast...
ja taolise tüübi pärast valutab äkki EKRE südant, kui samas 100 meetrit eemal on näljane laps ja ema...
n
no aga kas sa siis irooniast aru ei saa -/ 21. jaanuar 2016 14:17
"... sõltuvalt päevade arvust presidendi ametiajal" - mida rohkem naisi president peab, seda enama vahel läheb kogu "pott" jagamisele; kujutad sa ette seda arvutamist siis - nii rahva kui ka osaliste endi poolt? See on ju absurdikas :)
S
../ 18. jaanuar 2016 01:18
See nüüd küll hea mõte pole. Olen ise EKRE valija kuid sellist mõtet toetada ei saa. Neid niinimetatud lihtsalt raha saajaid tuleb ju aastatega pidevalt juurde - presidendid, nende prouad, eripensionid riigikogulastele jne.. kokku tuleks ikka hoida ja presidendi ametikoht on ka lihtsalt töökoht nagu teistelgi inimestel, prouadest rääkimata.. ega siis seepärast elu lõpuni riigi rahakoti peal elada ei saa. Ei toeta ettepanekut. EKREle soovitus - tegelege ikka tähtsamate asjadega niipalju kui opositsioonis olemine seda võimaldab.
t
tõesti/ 17. jaanuar 2016 23:22
Elena Kupcova väärib toetust.
j
järelikult/ 17. jaanuar 2016 22:01
m
marks/ 17. jaanuar 2016 18:51
Kui ei taha abi , siis sunnime. Alles oli et Evelin loobus soodustustest. Kas mõttles juba ümber, maksumaksja kulul oli parem, vanaIlves ju andis kuuldavasti päris kopsaka sumaka. Ju juba läbi. Ja üleüldse oleks aeg riigi arenguga tegelda , mitte ottsida võimalusi maksumaksja raha jagamiseks, seda niigi vähe ja paremaid paigutusi küllaga, näiteks lastehaiglad. Või on teisi arvamusi.
h
halloooo/ 17. jaanuar 2016 18:18
Helme ja ekre soovutan soojalt tegeleda eesti rahva muredega ja asjalikkema teemadega eksole..see on idiootsuse tipp jàlle mis teema te riigikokku viisite..habi peaks olema..
l
Lugeja/ 17. jaanuar 2016 18:15
Tegelikult tuleks küsida, kas Evelin Ilves üldse vajab mingit toetust või mitte. Mina mäletan, et presidendiprouana leidis Evelin Ilves, et 69 sendiga on võimalik täiesti korralik koolilõuna valmistada. Vaevalt selliste teadmist ja kogemustega inimene riigi (sotsiaal)abi vajab. Ja kui Riigikantselei ikka keelas (hiljem küll "andis mõista") töölkäimise, siis on takistused kadunud ning proual juba oma leib ja tulevikus inimeste terviseprobleemide ennetamisega tegelev ravikeskus tulekul - abivajadus puudub.

r
Rahvas/ 17. jaanuar 2016 18:02
miks talle raha anda, mingu tööle ja leppigu miinimum palgaga,
l
Loen neid EKRE pihta / 17. jaanuar 2016 15:44
tatti pritsivaid kommentaare ja üks on selge- oleme madalalaubaline rahvas, kui irooniat ja sarkasmi ei ei mõista
t
to: LOen..., 15:44/ 17. jaanuar 2016 18:09
EKRE sittapritsivaid kommentaare on kõige jälgim lugeda. Ravimatud hullud hullumajast!
h
Hmmm..../ 17. jaanuar 2016 15:06
aga, mis oleks, kui nii president peale ametiaja lõppu kui ka tema abikaasa läheksid tööle .... ja hiljem saaks pensioni vastavalt töötatud ajale ? Kas presidendiga abielus olemine on ikka töö? Kui Veskimägi, Mõis või Rebane ( ei tea, ehk on ise hoopis proua ) läheb prouaga vastuvõtule või ärireisile, kas see on nende abikaasade jaoks töö, või siiski mitte?
Vanarahva tarkus ütleb, et "suu tuleb seada sekki mööda". Tänapäeva Eestis peaks nn. võrdsuse volinik selle eest hea seisma, et see tarkusetera kehtiks kõikide kohta. Kas pole nii?
e
Eestil pole vaja presidenti/ 17. jaanuar 2016 14:30
ja kogu see trügimine sellele kohale jääks ära. Kuid seni kuni see amet on olemas, peab selle inimese valima Eesti RAHVAS. Siis on see ausalt saadud . Kindlasti, kes sinna üldse ei sobiks, on Kallas. Üks suuremaid punaseid üldse kes valituses on olnud ja presidendi koht pole tema sugusele.
t
Tola,/ 17. jaanuar 2016 18:34
sina oled sest katkine-korrutad ennast kaks korda. Arvad,, et muidu kõik ei loegi sinu tarkust.
n
17. jaanuar 2016 13:59
Need presidentide lahutatud naised, naised, elukaaslased ja armukesed tuleks kõik riigi rahast eemaldada.
Pingviinide paraad tuleks lõpetada.
Eestile pole vaja ülalpeetavat presidenti koos kantseleiga.
EKRE, tegele sellega!
m
Merle/ 17. jaanuar 2016 12:50
Eesti on parlamentaarne riik ja meile pole vaja presidenti. EKRE-lt ootaks hoopis presidendi institutsiooni vastu võitlemist,samuti erakondadele riigi ehk maksumaksjate arvelt toetuse eraldamise lõpetamist! Kes saab parlamenti, see hakkab oma kaukasse soodutusi kahmama. Paistab, et polegi erakonda, kes sooviks muudatusi.
i
Igasugu toetused/ 17. jaanuar 2016 12:46
nii esileedidele kui saadikutele on jama! Kõik saavad palka ja kui ülejäänud Eesti peab hakkama saama kümme korda väiksema palgaga, saavad nemad seda kohe kindlasti. Fakt on aga see, et Evelinil on õigus saada oma mehelt ja presidendikantseleilt hüvitust solvamiste, alanduste, agrpükslikkuse ning ajakirjanduselt räige sõimu lubamise eest.
k
kui teda on mees solvanud,/ 17. jaanuar 2016 18:37
siis makskugi Toomas talle alanduste eest, mitte maksumaksja
o
17. jaanuar 2016 10:36
Oh Teie vaesed mõistuseta olevused.Ei loe artikli sisu,pelgalt pealkirja ja läheb lahmimiseks.EKRE see ja EKRE teine.Loodan, et tõeni jõudes on TEIL endi pärast rohkem häbi, kui arusaajatel Teie pärast.Lugege kommentaari 12:25 alt ja rahunege maha.

p
Pihkva Oblast/ 17. jaanuar 2016 10:00
Jelena Kuptsova on loomulikult sobivam esileedi.
s
seadus/ 17. jaanuar 2016 10:42
Jõuab ametiaja jooksul veel leeduka ka tuua ja ikka seadus käsib eluaeg maksta..Nii on järgmisel presidendil võimalik pagulastest haaremi liignaistele kõigile hüvesid maksta-seadus käsib ju!Selles ongi point, aga meie kisame siin tühja.
t
Tatisele....., to: 10:00/ 17. jaanuar 2016 18:04
Äkki võtaks sinu Putinilt ära selle endise ILUVÕIMLEJA esileediks? Köhi Pihkva oblastis ja ära siia oma tatist nina topi!
a
ap/ 17. jaanuar 2016 09:31
tõstame makse ,et neid kõike ülal pidada lollid seal üleval.siis riigil raha vähe jälle!!!
k
kossa/ 17. jaanuar 2016 09:10
ajalehed pasundasid,et Evelin võttis uue nime.oli see lihtsalt jama,või miks siis teda uue nimega ei nimetata?
m
mh?/ 17. jaanuar 2016 07:03
Kas juba Welcome to Estonia rahad läbi?
t
taas ämber/ 17. jaanuar 2016 08:07
Nyyd siis näeme nende Helmete idiootseid otsuseid.Kogu aeg on nad tahtnud odavat populaarsust,kuid nyyd astusid kövasti ämbrisse ja samas näitavad,et neil on kama kaks,mis siin toimub.Kuid Helmeid huvitab vaid,et saaks olla Riigikogus suure raha otsas.Hoopis peaksid selle Helme maha vötma ja Ryytli panema etteotsa.Siis vähemalt oleks soliidne inimene,kes oskab käituda,oskab juhtida ja kunagi ei solva ega arvusta inimeste olemist ja välimust.Just nagu Eestis oli enne ekre tulemist,kui rahvast polnud hirmutatud ja löödud kahte lehte.
t
tom/ 17. jaanuar 2016 06:42
kurat,,,kommunistid valitsevad eestit ja nüüd siis peame veel ülal pidama ka muidusööjaid naisi?
RAHVAS,,PIDAGE MEELES KES ON TEILE SITTA KEERANUD JA UUED VALIMISED OOTAVAD ...
h
heiki herman soome/ 17. jaanuar 2016 03:33
mis on juhtnud?
ma ei usu oma silmi ja olen rohkem kui hämmingus ning pettunud!
/ heiki herman soome /
eesti riigi ja rahva lootusega on midagi tõsist juhtunud!
esitada eelnõu Evelin Ilvese rahaliseks toetamiseks,
on ju rohkem kui paha nali ning taas eesti rahvale
näkku sülitamine! Martin Helme ei peaks küll muret tundma
Evelin Ilvese rahakoti pärast!
eestis on palju teisi tähtsamaid muresid kelle ja mille pärast südant valutada ja kelledele toetusi määrata!
kui juba nii hakkab minema, siis pole midagi imestada kui ollakse
ka varsti otsapidi punasel vaibal ja valitsusega koos kudrutamas...
kellegil ei tohiks ununeda Evelin Ilvese arrogants,
nonshalantsus eesti rahva suhtes...
eriti jõhker oli väljendus, et vaadake seal aafrikas ehk mujal,
inimesed nälgivad, kuid kõik on ikka rõõmsad,
miks niisugune ei ole eesti rahvas?...
ka korduvalt väljendas Evelin Ilves arrogantselt ja jõhkralt,
et inimeste vaesus ja kodutus eestis on inimeste endi süü jne...
ta ei ole rahva ees vabandust palunud!
Evelin Ilves ei ole näppugi liigutanud eestis vasete lastega perede suhtes,
esileedina, pole ta neid vaatamas käinud ega ka vaesetes eesti paikades ringi kolistanud... samuti pole ta ka mingitki huvi tundnud halvas olukorras olevate haiglate, vanadekodude ja lastehoolistus asutuste suhtes...
ta pole huvi tundnud ega ka organiseerinud mingitki humanitaarabi vajavatele inimestele...
elanud luksuses ja äärmises arrogantsuses, pealegi on Evelin Ilves
korrumpeerunud nagu ka tema endine abikaasa!
Martin Helme peaks siiski sügavamalt arutlema ja mõtlema,
enne kui välja tuleb taolise ehmatava ebausa otsusega...
nii võib rikkuda kogu meetünni rõrva tilgaga
ja eesti rahvas satub taas pettusesse!
eesti rahvas ja ekre ei ole süüdi, et Evelin Ilves pole osanud oma elu elada ja korraldada, ning lukselus toime tulla!
ta peaks ju nüüd lähtuma aafrika mudelist, mida ta soovitas eesti rahvale!
nimetada Evelin Ilvest esileediks on samuti jõhker pugemine ja ebaausus! eesti riik ei vaja isehakanud esileedisid ja nende abikaasasid, ilma, et rahvas oleks neid saanud üldse valida, presidendiks ja ei tea veel kelleks...
väikesel eesti rahval ja riigil puudub maht ja tahtmine ülal pidada parasiite
ja rahvast mittesallivaid ja rahvale ning riigile lausa kahjulikke tegelasi!
ö
öige/ 17. jaanuar 2016 08:07
Nyyd siis näeme nende Helmete idiootseid otsuseid.Kogu aeg on nad tahtnud odavat populaarsust,kuid nyyd astusid kövasti ämbrisse ja samas näitavad,et neil on kama kaks,mis siin toimub.Kuid Helmeid huvitab vaid,et saaks olla Riigikogus suure raha otsas.Hoopis peaksid selle Helme maha vötma ja Ryytli panema etteotsa.Siis vähemalt oleks soliidne inimene,kes oskab käituda,oskab juhtida ja kunagi ei solva ega arvusta inimeste olemist ja välimust.Just nagu Eestis oli enne ekre tulemist,kui rahvast polnud hirmutatud ja löödud kahte lehte.
n
nüüd näeme hoopis rumalaid inimesi,/ 21. jaanuar 2016 14:23
kes ei näe ega mõista irooniat ega hüperbooli ega nende jõudu! Kui läbi tasude jagamise olukord absurdiks keeratakse, küll siis ka asjad ülalpool paremaks saab juhtida! Ega see eelnõu rahvalt lisa ei küsi, lihtsalt OLEMASOLEV MÄNGITAKSE ÜMBER!
t
Toslem/ 17. jaanuar 2016 02:59
Ka sellele löötsapoisile, kes leedit raskel ajal lohutas tuleks riiklik pension määrata.
e
EKRE/ 17. jaanuar 2016 02:55
seletage lihtrahvale otse,mis toimub ,kas ka teid ei saa rohkem usaldada,paljud niigi arvavad ,et olete juudi verd
e
ekrele/ 17. jaanuar 2016 08:08
Nyyd siis näeme nende Helmete idiootseid otsuseid.Kogu aeg on nad tahtnud odavat populaarsust,kuid nyyd astusid kövasti ämbrisse ja samas näitavad,et neil on kama kaks,mis siin toimub.Kuid Helmeid huvitab vaid,et saaks olla Riigikogus suure raha otsas.Hoopis peaksid selle Helme maha vötma ja Ryytli panema etteotsa.Siis vähemalt oleks soliidne inimene,kes oskab käituda,oskab juhtida ja kunagi ei solva ega arvusta inimeste olemist ja välimust.Just nagu Eestis oli enne ekre tulemist,kui rahvast polnud hirmutatud ja löödud kahte lehte.

ä
Ämbris/ 16. jaanuar 2016 22:47
EKRE see oli küll Teist täiesti vale samm, sellega astusite ämbrisse, nii ei kolin kostab üle Eestimaa Liivimaale välja. Ei poolda mingisugust toetust ega ammugi raha mitte inimesele, kellel maksti kogu aeg rohkem kui ta oli ära teeninud.
t
Teeline/ 16. jaanuar 2016 22:11
Ja ongi asi ühel pool! Järgmistel valimistel pole enam kellegi poolt hääletada.
m
millise/ 16. jaanuar 2016 19:46
erakonna palgal on Karoliina Vasli?
m
miks peab/ 16. jaanuar 2016 19:42
üldse olema presidendi naisele mõeldud toetusraha. Said ju abikaasa palka seni kuni mees oli president, Tööl pole käinud kuid palka said. Elamine, söök jne kõik ju rahata. Mis raha pärast veel vaja on? Pole meest pole ka raha. Kui teised Eesti inimesed peavad tööd tegema, miks siis need ei peaks.
x
xxxx/ 16. jaanuar 2016 21:37
Vastupidi just Ieva ei saa presidendi abikaasa abiraha sest ta pole täitnud presidendi
abikaasa ametikohustusi vähemalt kahe aasta jooksul.Tundub et inimestel on seaduste
lugemistega raskusi.
t
temast ma ei räägi üldse/ 17. jaanuar 2016 14:33
selge see, et need mõned kuud mis on jäänud, ei kuulu maksustamise alla
m
midagi ei ole "selge" iseenensest -/ 21. jaanuar 2016 14:25
seepärast seda seadust ju tehaksegi! Kuidas saab nii rumal olla!? Rahvas, kasutage ometi oma ajusid!
m
macchiavelli jälgedes/ 16. jaanuar 2016 19:41
EKRE eesotsas Helmega kasutab iidvana taktikat - eesmärgiga alandada jätkuvalt presidendi väärikust ja ässitada meedias üles taas üks vett segav mõttetu skandaalimaguline vahukloppimine. Mis sobiks selleks veel paremini , kui tulla välja jaburdusega mida niikuinii keegi heaks ei kiida ja mida EKRE ise ka ilmselgelt tõsiselt ei võta.
See Helmendus ajab juba oksele.
t
to: 19:41/ 16. jaanuar 2016 21:30
Kas mõni pole veel aru saanud, et ekrelased on ainult sitaloopijad....? Seda teevad nad päevast päeva ja saavad riigikogulase kõrget palka ka veel...... Nad naeravad nende lollide üle, kes neid riigikogusse valisid....
x
xxxx/ 16. jaanuar 2016 21:39
No sitta loobitakse ikka EKRE pihta ja seda teevad usinalt meie reformikommunistid ja nende käsilased.
a
alf/ 16. jaanuar 2016 19:34
Parem ,kui EKRE vaikinuks sellel teemal. On tähtsamaid asju , näiteks presidendi institutsiooni ära kaotamine, seoses pagulaste invasiooniga referendumi korraldamine ning valitsusele umbusalduse avaldamisega.
M
./ 16. jaanuar 2016 19:31
Minu arust arutamist vajav eelnõu.See ei tähensa, et see vastu võetakse. Kuigi kui tõesti abielu lõhkiminekus oli süüdi Ieva, siis tema ei peaks saama ühtegi hüvitist, vaid Evelin/kes küll käitus lõpus mõtlematult aga oli pikemalt abielus..see tuleks ümber kirjutada seadustes..kellel on õigus ja kellel mitte. Tõeline Santa Barbara aga mina kui kodanik oleks pigem nõus, et seda hüvitist saaks Evelin kui Ieva. Muidugi kõige õigem oleks, et kumbki ei saaks.See võiks küll olla, et abielus peaks olema 2-3aastat ennem ametiaja lõppu.
k
:) :) :)/ 16. jaanuar 2016 19:23
kadrioru trollid on töö hoos. arvutid undavad.

e
16. jaanuar 2016 19:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
x
xxxx/ 16. jaanuar 2016 21:41
Loll naine ja litsakas mees on väga raske kooslus.
a
arvan nii/ 16. jaanuar 2016 19:16
makske jah,presidendi äiaks.ämmaks,lapseks olemise eest-arenguruumi on vee,l idioodikari, see tõusiku punt peaks tagasi maksma mis on oma aja jooksul ära jokkinud ja ärmatanud.
k
Kindlasti/ 16. jaanuar 2016 19:08
Teema on püstitatud, et tekiks arutelu ametimeeste naistele palgamaksmisest. Kellele vaja ja kellele mitte. Mitte kellelegi ei tule abikaasaks olemise eest riigilt palka maksta.
Teistmoodi ei oleks arutelu tekkinud, tänan Ekret tähelepanu sellele konnasilmale juhtimast.
m
MIKS EKRE on hakanud KIITMA?/ 16. jaanuar 2016 18:23
EKRE sõimas ja laimas ju Evelini kogu aeg varem.... MIKS ta nüüd KIITMA on hakanud...? Kas ekrelased on otsustanud ikka presidendi vastuvõtule minna (peale Helmede?).....?
s
Sellisest asjast nagu IROONIA oled midagi kuulnud?/ 21. jaanuar 2016 14:28
e
Evelin lõksutab nagu EKRE jobu!/ 16. jaanuar 2016 18:14
Kas Evelin on ASTUNUD EKRE-sse ? Sellepärast trügib ta iga päev ajalehte ja LÕKSUTAB LÕUGU nad ekrelane...! Mutt ei saa olla soliidne inimene vaid peab mõnuga meedia MUSTA PESU pesema...
o
16. jaanuar 2016 18:40
Oot, oot, kas mängid lolli või oledki loll? Millist musta pesu sa näed teda pesemas iga päev, ehk ütled?
t
to: 18:40/ 16. jaanuar 2016 18:53
MUSTA pesu oma abielust Toomas-Hendrikuga. Kas SINA oled loll või mängid lolli....?
s
16. jaanuar 2016 22:28
SINA oled ikka loll, kus ta seda musta pesu oma abielust pesnud on? Too mõni näide või artikkel, mitte ära lahmi niisama. Isegi sellest sa, jobu, ei saa aru, et artikli kirjutab ikka ajakirjanik ja "trügib" sellega ajalehte, mitte Evelin.
e
ei saa aru miks peab pr Ilves nii sapine olema/ 16. jaanuar 2016 19:20
Sai ju hulk aastaid head elu elada. Eks see raske on kui pole pikka aega pidanud ise leivaraha teenima. Nüüd tuleb hakata tavalise inimese elu elama.
s
17. jaanuar 2016 10:41
Sapine?Kus või mille põhjal sa antud juhul tema sapisust täheldad?
i
idealist/ 16. jaanuar 2016 18:13
Vast esimene väärt mõte nende suust.
p
16. jaanuar 2016 17:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
Näha, et oblastist./ 16. jaanuar 2016 18:14
s
sibula kombed/ 16. jaanuar 2016 19:18
sinulat ei tunne ära või??? ju oled ise ka sibul.
t
to: Pihkva Oblast, 17:53/ 16. jaanuar 2016 18:56
Kommenteeri Pihkva oblastist idioot Putinit. Ära siia roni!
s
sibul/ 16. jaanuar 2016 19:13
r
Ruts/ 16. jaanuar 2016 17:52
krt, ei hakanud artiklit lugema, lihtsalt sain aru, et me elame 5 euroopa rikkama riigi hulka kuuluvas riigis. Tuleb välja, et reffidel on siiski koguaeg olnud õigus, irw. Muideks ise hääletasin viimastel valimistel EKRE poolt, aga tundub et pean hakkama järgmistel valimistel mõtlema kellele hääl anda!!! Kas keegi teab kas pr Merile makstakse peale pensi ka mingisuguseid finantsilisi toetusi? Lihtsalt huvi pärast küsin, presidendi valimised ju ikkagi tulekul, irw
n
Nii ongi./ 16. jaanuar 2016 18:16
Muidugi makstakse, kuni surmani.
e
ekspresidendi lesele makstakse muidugi/ 16. jaanuar 2016 20:11
need asjad on ju seadustes kirjas. Nimet. vist isegi justkui toitjakaotuspensioniks vms.

t
täitsa nõus/ 16. jaanuar 2016 17:32
kui siis juba kõigile, 101 riigikokutaja naisele, armukesele ja kõikude ministeeriumitest kinga saanud tegelinskitele, sh. parteist väljavisatutele, majoneesi puuduses veavlevatele , kõigile riigivarastele ja reeturitele, sest nad kõik on riiki esindanud
m
16. jaanuar 2016 17:29
Minu arust see ei ole õige.Olen ise ka EKRE valija,aga sellega ma nõus pole.Kuidas Evelini enda suhe Ilvesega algas?Ta sai endale ju kõik ilusti tagasi.Ei taha siin kedagi parastada.Aga kõik,mis sa teed,teed iseendale,mitte kelllegile teisele.Evelini pärast ei tasu küll seadust muuta.Eks temagi õpib nüüd oma vigadest.Ja on teinekord loodetavasti targem.
s
16. jaanuar 2016 17:48
sina kui EKRE valija ( valisin ise ka neid ) nõua hoopis endale iga kuist toetust, kui ei anna siis luba Vabaerakonnale järgmine kord hääl anda ;)
a
arvaja/ 16. jaanuar 2016 17:20
ekre paneb siin kõll puusse oma asjadega??? evelin on küllalt seda riigiraha juba tuulde loopinud???miks peaks veel talle raha andma kui on esileedi staatust häbistanud ameledes pagulastega komeedi terassil??? kui seda amelemist poleks toimunud seal terassil siis nõustuksin ekrega!!!
m
mis mis/ 16. jaanuar 2016 17:17
Siis toetagu seda eksprouat EKRE oma rahadega!
m
miks see läti naine on rohkem l...s/ 16. jaanuar 2016 19:25
kui Evelin omal ajal. Täpselt samaga sai tagasi.
t
Tutkit/ 16. jaanuar 2016 17:14
Mulle meeldib ütelus,et meil lobisemise eest palka ei maksta.Ei jõua meie kõiki Tommi vigurvändatamisi kinni taguda.
Meie riigis juba piisavalt raha tuulde loopimist.
a
albion/ 16. jaanuar 2016 17:09
Kui Ieva saab esindustasu siis peab ka Evelin saama esindustasu.
Evelinil on tegelikult palju suurem õigus saada esindustasu sest ta on olnud presidendi abikaasa palju kauem kui Ieva.
k
16. jaanuar 2016 17:19
Kas sul pole selge,vöi ei oska lugeda,et Ieva loobus igasugustest tasudest.Ja Evelin on oma jao saanud,las nyyd hakkab tööle.Mida siin jahuda,kui on lahutatud,siis pole enam midagi ette nähtud
1
17.19 ära puhu p....ka/ 16. jaanuar 2016 17:38
Millalsina põhiseadust muutsid, et ei saa.Üks ILVESE jutt pole riigi seadus,mida siin luuletad ohmu.Pane siia see seadusemuudatuse link kirja, siis usun.
v
Viking./ 16. jaanuar 2016 16:52
No kui arstiteadvus ununenud saad sanitarina ikka hakkama eriti soomes. Siin sanitari hooldekodu palk 20 euri tund ja võid ka punasesse risti tulla seal on eriti uhke. Saad veel leibagi küpsetada made in suomi. Igastahes tule soome ja sa ei kahetse siin teisigi virokaid .
a
16. jaanuar 2016 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
16.47/ 16. jaanuar 2016 17:12
Vot õige jutt,pole supit, pole potit ka vaja.Välja, välja , vabariigi seest, kel häbi puudub rahva ees ja kikilips on ees.

j
Jaan / 16. jaanuar 2016 16:40
Mina ,kui EKRE valija, ütlen seda,et see seaduse parandus on jama. Rohkem tuleks rõhku panna Kadrioru lossi peremehele,et seal ei oleks mingi hooramaja. Kui ei saa oma valitsemise ajal ilma naiste vahetuseta hakkama, siis tuleb plats puhtaks teha ja anda kellegile väärikamale inimesele
v
veteran/ 16. jaanuar 2016 16:34
Ja ikka nii, et kolme aasta eest läheb arvesse üks aasta.....
m
minu hääl läheb nüüd kellegi teisele/ 16. jaanuar 2016 15:56
kahju et neil pole muid asjalikke ettepanekuid, kui eks pr. Ilvesele raha taotlemine. Arvasin, et need mehed näevad Eestis teisi kitsaskohti, mida üle vaadata ja ümber teha.
Ju siis Evelinil tuli see bumerangina tagasi. mis ta teisele tegi Mingu tööle ja kirjutagu raamatuid edasi.
K
!/ 16. jaanuar 2016 16:34
Küpseagu leiba või mingu õpitud erialale tööle! Aga kui arstiks ei kõlba, eks töötagu siis medõenagi!
s
soovitus EKRE omadele/ 16. jaanuar 2016 15:43
Pole maksmise vastu kui te kärbite enda palakasid, kuluhüvitisi jne. Ja selle rahaga mis sealt siis tuleb, makse siis nendele eksidele ja ehk saab veel keegi.
k
keskmine valija/ 16. jaanuar 2016 15:29
Ekre murrab sisse lahtisest uksest. Evelinil on õigus saada prouahüvitist THI esimese ametiaja eest, mil ta oli presidendi abikaasa. Seega maksumaksjad peavad lausa kahte emailvest ülal pidama hakkama ja EKRE võiks pigem sellega tegeleda.
t
tõesti või?/ 17. jaanuar 2016 16:48
kust selline tõlgendus? Raie koos madiseüllega nikerdasid selle kokku?
k
krt/ 16. jaanuar 2016 15:26
Lätlased ja leedukad ei pea oma presidentide abikaasadele midagi maksma. Eesi kilplaselt aga võetakse kasvõi nahk seljast, ikka on uhke tunne, mis sellest et lastel nälg majas ,,.
m
mida lahmite/ 16. jaanuar 2016 15:11
meedial on efka olnud hambus algusest peale ja on väga valikuliselt kajastanud tema tegemisi. väga palju on head tehtud, aga lehtedesse jôudis ainult sopp. Mina ka pooldan ekre algatust, igatahes on ta selle rohkem ära teeninud kui mõni paari kuuga. Ja mida imet siis pr Meri oma ametiajal tegi? Rüütel kogus luuletusi veimevakka. Lõpetage see erapooletus!
l
lihtsalt naine/ 16. jaanuar 2016 15:05
Täiesti arusaamatu teema.Mis erilised naised need presidendi naised on,et vajavad riigi toetust,kas invaliidid.Nii võiks ju iga mees vahetada naisi ja anda nad hiljem riigi ülalpidamisele.Riigil pole raha tõeliselt abitutele,paljud vanemad ei maksa oma laste ülalpidamiseks sentigi ja last ei aidata tihti kuidagi.Antud teema on täiesti absurd.President ise elab nagu süütu lapsuke las naised tõestavad ja kaitsevad end ise,tema võib olla lihtsalt naistevahetaja riigi raha eest.Ei olnud truu oma esimesele ega teisele naisele nüüd on lapsarmastajaks hakanud ja õitseb edasi.Kas selline inimene ikka väärib riigi esindaja rolli.Evelin elas sohielu abielumehega kuni saavutas oma eesmärgi .Nüüd tegi tsirkust avalikult mis kuidagi ei sobi esileedile ja rahvas hakaku teda veel ülalpidama,elujõus inimene,otsigu siis uus sponsor endale.Terve naine ühe lapsega ei suuda äraelatuda ,lapsele ju ometi makstakse arvan päris normaalselt arvestades presidendi palka.
m
16. jaanuar 2016 15:24

p
pooldan!/ 16. jaanuar 2016 15:02
väga õiglane ettepanek! ja ärge jorisege siin, et kõik 9 aastat oli elu kui lill, kui te s... ei tea. läti tädi vôetigi vbl kiirelt naiseks igasugu hüvede tôttu:-P
t
Toivo/ 16. jaanuar 2016 14:57
Toetasin ka enne ekret aga nüüd valin kedagi teist Evelini toetamine ei mahu mu hinge, lõhkus teise pere nagu Viljagi ja nüüd nutavad Naised on ussid ja jäävad ussideks Evelin on küll raha riigilt saanud.Minu arvamus on ka et nii vaiksel riigil polegi presitenti vaja
s
siiani olen oma hääle/ 16. jaanuar 2016 14:54
andnud EKRE -le kuid sellise lolli jutu peale jääb see viimaseks korraks.
Kui teil seal on kõigil 4000 plagad ja ei oska sellega midagi peale hakata, siis mõelge selle peale et meil Eesti saavad väga-väga paljud 400-500 palkasid. Ja nende pension tänu sellisel palgale jääb väga väikseks. Nad teevad tööd vähemalt 8 h ja kas see on õiglane et tööaastad arvestatakse üks kolmele või oli see üks kahele. kuhu kadusid omala ajal aadake parem see asi ümber ja taastage see asi nagu oli see varem.
1
14.54räägi reformile seda/ 16. jaanuar 2016 15:13
TEHKE;OLGE;MINGE,ei tee 93-st 8 üksinda ühtegi seadust, ei uut ega vana ümber.Kui valimistel ise lammast mängite, pole vaja nõudma ka tulla.Pange aga E-valimistel oravad pukki ja nõudma tulge teiste käest.Naiivseid tolasid siinväikesel maal ikka jätkub.sama võiks tänaval kelleltki nõuda-SINA TEE.
p
pole ka oravaid toetanud/ 16. jaanuar 2016 15:39
kuid kas tõesti hakkas nüüd ERKE-l Evelinist kahju? Olge rahulikud, Evelin pole nii rumal, et tal raha poleks. Me ei tea elu ette. ehk ka Toomase esimene naine ei osanud ette näha, et keegi tuleb ja lõhub nende abielu laiali.
EKRE on võtnud suuna Toomase peale, et teda pommitada. Minugi poolest lasku käia, Sellele mehele võib paljugi ette heita. Kuid ka Evelin on alanud ilusat ja mugavat elu. Raisanud maksumaksja raha ilusasti viimase sendini ära.
Ta on arst ja asugu siis tööle. Arstide palk pole nii väike. midagi.
Usuin, et Toomas toetab last piisavalt palju, et kokkuhoiuga jätkuks sealt kahele.
1
15.39/ 16. jaanuar 2016 16:08
Usu,Ekre ei jumalda Evelini, seda teeb ajakirjandus pealkirjaga.Süüvi sisusse ja sa ei pettu.Evelin pole rahatu,kust siis Bali saare raha tuli, riigikassast.Oled sa kuulnud põhiseaduse muutmisest,vana ILVES oskab juba asja serveerida.Nagu nüüdki, IEVA loobub--millest,ainult esindus tasust aga eluaegsed privileegid jäävad.Riik maksab seda siis ju mõlemale.Ilves pole ju seaduste muutja üksinda,loll jutt ainult.
a
AGA/ 16. jaanuar 2016 14:45
SELLEST KIRJUTAS MÕNED PÄEVAD TAGASI ÜKS KOMMAR, ET ILVESEL ONGI SELLEPÄRAST PULMADEGA KIIRE, ET KINDLUSTAB KÕIK "kaisukarud" PRESIDENDI
ABIKAASA HÜVEDEGA: - vaadake kuidas JÄNKI koorib eesti rahvast
KAS EI SAAKS TÜHISTADA PRESINENDI OLEMIST
EKRE - ASTUSID PALJUDE SILMIS ÄRMBRISSE; VÕI "mõtled" ise
PRESIDENDI AMETKOHTA !
k
küsin, kes/ 16. jaanuar 2016 14:39
keelab presidendi naisel-naistel tööd teha. Kõik need aastad elas Evelin head elu. Ta sai palka selle eest, et oli presidendi naine. Kui kõik need aastad oli tasuta elu, siis iga normaalne paneks oma palga enamuses kõrvale.
jah toetame kõiki kes kunagi on istunud riigikogus jne, eestis on tähtsaimaid kohti kuhu raha suunata.
Toetage lapsi , kes lapsed vanemad kaotanud. Aidake neil koolid lõpetada jne.
Kuramus, häbi kogu riigikogu liikmetele. Sellise lolli jutu peale ei vali ma EKRE omasid ka.
m
16. jaanuar 2016 15:31
Mis te vaid Evelinist kilkate, ega tema ainuke presidendi abikaasa pole olnud.Ainuke aga küll, kes abikaasadele määratud hüvedest ilma jäeti, kuigi oli seda terve ühe ametiaja pluss pea teise veel lisaks.Seadus on tehtud kõigi jaoks ja teised abikaasad seda ka kasutavad, mis see Evelin jälle ette jääb. Palju ülekohtusem ja häbiväärsem on kui uus proua hakkab kõike seda kasutama.
k
..../ 16. jaanuar 2016 16:36
kas sina saad reisida Balile oma palga eest?????või Ameerikasse?????miks peab toetama muidusööjaid.muudeks asjadeks ei ole raha.küll kerjatakse jõulude ajal igasugustele aparaatidele.riik ei toeta meditsiini,arstid pagevad minema.rahvas vegeteerib.LUBATI TÖÖAASTA VÕRDSUSTADA STAASIAASTAGA.KUS SEE LUBADUS JÄI.??????mingu tööle nagu me kõik käime tööl.
s
16. jaanuar 2016 18:46
e
endast / 16. jaanuar 2016 19:37
m
16. jaanuar 2016 22:33
Ma ei esita veel iseendale küsimusi, nii sassis veel ei ole, küll küsin aga sinu käest.
n
no/ 16. jaanuar 2016 21:43
Mitu korda peab üle kordama. Lahutusega ei ole proua Ilves enam presidendiproua. Kõik. Ta jäi oma ametinimetusest ilma! Proua Rüütel saab seda raha, kuna nad esindavad meie riiki väärikalt tänaseni!
j
16. jaanuar 2016 22:34
Jumal on rääkinud. Aamen!
b
16. jaanuar 2016 14:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
16. jaanuar 2016 15:33
Sa ise arvad kindlasti, et oled jube vahva ja vaimukas mees? Aga oled tegelikult hoopis labane jobu.
v
väike taks/ 16. jaanuar 2016 14:23
Evelin oli ju abikaasa terve ühe ametiaja. Seadus on ju täidetud tasu saamiseks.
e
16. jaanuar 2016 18:50
Ega jobud sellest aru saa, nemad raiuvad ikka oma. Nagu tahetaks mingit eraldi toetust Evelinile. Teistele prouadele maksmine on ok aga temale ei tohi maksta
n
no/ 16. jaanuar 2016 21:40
Teised ei lahutanud ju abielu.
t
16. jaanuar 2016 22:36
Tema ei olnud ka presidendi esimesel ametiajal lahutatud.
j
jah/ 16. jaanuar 2016 14:13
Siin on seda juba korduvalt mainitud ka, aga rõhutan veel: Kui ühel naisterahval on nii palju raha, et igal aastal korra või kaks ülikallitel soojamaareisidel käia, siis milleks toetus? Et ta saaks seda veel tihedamini teha?
1
14.13/ 16. jaanuar 2016 15:05
Olete te tõesti nii rumalad, et arvate, et Evelin ei saa riigilt raha?Jutt oli vaid Ilvese isiklikest varadest,millest ilma jäi.Põhiseaduses ettenänhtud hüved on kõigil ex presidendi prouadel kindlustatud.Jutt ongi uue proua rahadest,st. et makstaksegi topelt.Kas ikka mõni ei saa veel aru???
a
16. jaanuar 2016 15:39
Aga sellest ongi jutt, et neid põhiseaduses ettenähtud hüvesid, mida teised ex prouad saavad, Evelin ei saa, mis kuramuse isiklikke varasid sa seletad? sa ei saa ise asjadest aru, mida targutad.
k
kui nad lahutasid, siis/ 16. jaanuar 2016 16:07
on nii nagu on. Kui pole ette nähtud, siis pole.
Seadus peaks selline olema, et ainult üks presidendi kaasa saab selleks ettenähtud hüvesid. Kõik teised ei saa midagi, olgu neid nii kui tahes.
k
Kanselei maksab juba alimente 2/3 kilo!/ 16. jaanuar 2016 16:29
+ Ärma turismitalu on ikka hea teenimise võimalus--- nüüd juba 2 turisti!
1
15.39 aga/ 16. jaanuar 2016 17:07
Ütle,millal muudeti seadusesäte riigikogus ekstra Evelini hüvedest ilma jätmiseks,pole küll kuulnud.See on presidendikantselei järjekordne vale.Küll oleks lihtne siiskõike ainuisikuliselt võtta ja jätta.Milleks seda riigikogu üldse vaja on sel juhul? See kõik on üks suur jama.
m
Millistest varadest???/ 17. jaanuar 2016 09:11
Ütki võlakoorem ülatub 400 kiloni!
Ärma talu on renditud Evelinile--- Evelinile kuulub ka talus olev invenrtar--mille ju ostis jääk väärtusega!
Samas on ju Ärma koormatud veel igasuguste abirahade tagasimaksmise kohustusega!
Sest abiraha mis eraldati--- on olnud kasutatud mitte sihipäraselt!
Ja Pria/EAS jne.peavad selle tagasi nõudma!

j
16. jaanuar 2016 14:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
..../ 16. jaanuar 2016 14:48
aga ta juba saabki, aastaid, makstakse kinni ka ta erasekretär jpm. 2013.aasta kuludest siin: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/arma-talu-ulalpidamiseks-kulus-mullu-ligi-65-000-eurot?i...
n
16. jaanuar 2016 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
16. jaanuar 2016 14:08
Sina oled ikka eriline loll,kõik eelmised presidendiprouad ju saavad.
m
Milleks / 16. jaanuar 2016 13:58
selline tsirkus?evelin ei ole Eestile keegi ainult presidendi eks ??????????????????????????????????
1
14.03-13.58/ 16. jaanuar 2016 14:11
Oi kui palju IEVA Eestile head teinud on,tema peab täie rauaga saama, jumalhalasta lihtsameelsust.
e
ei poolda / 16. jaanuar 2016 13:56
Evelin õppis arstiks, tal on hea tahtmisel korral amet olemas. Teiseks ei usu, et tal sääste ei ole. Pealegi kõik need Ilvese kõravl olnud aastad ei olnud talle ju tasuta. Kuhu kadusid omala ajal Wel come to Estonia suured miljonid. Selle projekti rahastamine oli selgelt üle makstud.
t
16. jaanuar 2016 15:43
Tore jah aga tee selgeks, miks teised saavad ja tema ei pea saama? Kas eelmiste presidentide prouad ei elanud presidentide kõrval tasuta? Elavad siiamaani.Jube silmakirjalikud ikka olete.
õ
Õige, ei peagi saama./ 16. jaanuar 2016 18:25
Sellepärast ei saagi, et lahutasid. Pidanud siis lõpuni vastu. See ongi nüüd tasu!
a
16. jaanuar 2016 18:54
Aga esimese ametiaja ju "pidas vastu".
p
pärnakas/ 16. jaanuar 2016 13:27
Arvestades, et praegune seadus näeb ette ka kaasade eluaegset toetamist kuni surman, siis on EKRE ettepanek väga õiglane, et jagada summa vastavalt panustatud ajale, olgu abikaasade arv presidendi kõrval nii suur kui viimane soovib.
l
las lapsed/ 16. jaanuar 2016 14:00
nälgivad, võtame vaestelt viimase raha, et rikkaid toetada kuni surmani? Väga õiglane?
p
Paraku../ 16. jaanuar 2016 17:45
..meie riigis aidatakse rikkaid igasugustest fondidest.,mitte vaeseeid ja nälgivaid lapsi.
Peaminister hõiskab,et Eestis 9000 vaba töökohta,mis siis,et Ida-Virumaal koondatakse 500 töötajat.On selline ütlemine normaalne?
Evelin tehku tööd,mis on töö ja teenigu raha nagu Soome presidendi proua.Tema elab väga kuldset elu,kui aastas mirtu korda soojal maal puhkab ja naudib mõnusid mitte oma raha eest.
j
juhan/ 16. jaanuar 2016 13:05
Las see Evelin teeb tööd ja saab pinssi nagu teisedki inimesed! Mille poolest ta meist parem on?
p
16. jaanuar 2016 13:20
Proua Meri samuti tööl ei käinud
t
Tulge maa peale / 16. jaanuar 2016 13:58
neil kõigil oli sissetulek ja mitte vähe. Kas Eestis keelab seadus presidendi naistel tööd teha. Kui nii, siis tuleb seadus ümber teha.
1
13.58/ 16. jaanuar 2016 14:16
No aga mine tee seadus ümber,selleks on sul oravaid vaja selles veenda.Onikka lihtsameelseid jutupaunikuid.
v
vot seesama jutt/ 16. jaanuar 2016 19:53
käib ka Meri kohta. Meie maksame nende eest. Heal juhul peale mehe surma saab ta toetusraha 1-2 a. et ennast rajale saada ja tööle minna. kuid elu lõpuni on ikka liiast mis liiast, Kes mulle peale mu mehe surma toestust maksab? Meil siin mõned arutavad lesetoestrust. Palju see oleks, 10 või 15 eurot ? Saunapileti raha on mul endal ka.
t
16. jaanuar 2016 14:05
Tema saab ka praegu,Ilvese isiklikust varast jäi ainult ilma, mingi riigitaha saab ta kindlasi.Kes meile seda räägib.
v
VANAEMA MAALT/ 16. jaanuar 2016 12:42
Ärge minge õnge pealkirja lugedes, süvenege asja tuumasse. 12:25 kirjutaja selgitab ära milles tegelik point on.Niisama kisada pole mõtei.Küllap oleks EKRE tahtnud hoopis presidendi ametikohast loobuda aga kuidas see võimalik oleks?Sellisel juhul peaks juvalisus vahetuma ja põhiseadus kapitaalselt ümber tehtama.Selline stsenaarium on reformile õudusunenägu ja trikid ja nipid ei lase iial juhtuda.Mina saan aru, et see on vähim , mida teha saab hullemavältimiseks. Ega tsirkus veel lõppenud pole.
a
AOOI!/ 16. jaanuar 2016 12:50
EKRE oleks võinud esitada eelnõu , et ekspresidentide abikaasade toetamine rahaliselt lõpetatakse! Kõik teavad , miks see seadus üleüldse vastu võeti. Nüüd oleks viimane aeg see lõpetada!!!!
1
12:50/ 16. jaanuar 2016 13:01
Madise ei lase põhiseaduse kallale iial minna,tulge mõistusele
o
16. jaanuar 2016 14:01
Oleks, oleks..põhiseaduse muutmine ei ole pelgalt EKRE teha,kaua võib jahuda.
j
Jääb veel väheseks?/ 16. jaanuar 2016 12:41
Kas Evelini 9 ametit ei toida ära wä?
r
16. jaanuar 2016 12:53
Rohkem tahaks riigi kulul!

e
..../ 16. jaanuar 2016 12:25
eh, küsimus pole ju Evelinis, vaid HETKEL kehtivast seadusest! Mida tagasiulatuvalt naljalt muuta ei anna. On vaid tõlgendamisküsimus, see tundub kantseleil olevat võimalik. Kas ka seaduslik - seda ei oska ise arvata. Küsimus on, et kuidas arvestada kedagi presidendi abikaasaks peale ametiaja lõppemist (ja vahet pole, mis soost keegi on - president võib olla ka naine ja toetatav abikaasa mees). Kas päev enne ametiaja lõppu abiellunud presidendi abikaasa on kah toetusi väärt? Sel juhul saaks mõni president oma ametiaja jooksul ikka päris mitmeid (eks)abikaasasid riigipalgale vormistada. Isegi THI jõuaks veel Ievast lahutada ja võtta järgmiseks mõne kaugema riigi noorema preili, ja võibolla veel ka kolmandagi jõuaks, sügiseni mõned kuud aega. Täna tehtavad seadused hakkaks kehtima heal juhul alles järgmise presidendi ametisolekuks. Loodame, et ametisse määratakse austustvääriv moraalselt stabiiline isik, kellega sarnaseid probleeme ei hakka tulema, kuid THI jätab meile pärandiks selle, et niisuguse asjaga peame tulevikus oskama arvestada! Kuna ta oskas esimese ametisoleku aja jätta endast stabiilse perepea muljet, siis see teema ei tulnud järgmiseks ametiajaks päevakorda. Kuigi - tagantjäreletarkus kui täppisteadus näitab, et selleks oli märke, kasvõi see, et kodus ei olevat teise ametisoleku aja kandideerimisest juttugi tehtud. PRAEGU kehtiva seaduse järgi on Evelin jäetud riigitoetusest ilma ebaseaduslikult ja Ieval ei ole ka võimalust toetusest loobuda. Selles on küsimus - mitmenaisepidaja on pannud riigi olukorda, kus presidendi abikaasat puudutav seadusandlus on osutunud vägagi valedest kohtadest auklikuks.
s
16. jaanuar 2016 12:33
Seaduse tegijad ei osanud arvestada sellise presidendiga, kes naisi vahetab nagu sokke? Seda enam ei kõlba THI üldse presidendiks!
n
noh jah, jälle/ 16. jaanuar 2016 20:16
üks auk seaduses, mida pole suudetud ette näha. Kes oskas aimata et hr Ilves on nii naistemaias.
t
Tundub, et riigirahakott on põhjatu/ 16. jaanuar 2016 12:25
Ime, et nad ei taha veel presidendi esimest USAs elavat abikaasat toetama hakata. EKRE arvates on riigirahakott vist põhjatu, et aina võtame ja jagame.
o
..../ 16. jaanuar 2016 12:39
on olnud sahinaid, et avalikkus esimest abikaasat ei teagi, et enne M.B.-d olla olnud juba abielu (kas see tõene - pole aimugi). M.B.-st sai eksabikaasa ajal, mil THI ei olnud veel president ja kuuldavasti pidi ta olema juba uuesti abiellunud, aastaid sellest. Nii et temal on õnnestunud eluga edasi minna. Eesti avalikkusest on ta end eemale hoidnud, samamoodi ka ta tütar, ning THI vend, kes on omas eluvaldkonnas tõsine tegija. Nii et kõiki ei saa võtta ühtmoodi ja iseloomustada ühe üsna moraalitu isendi alusel. Tuleb vaid seadused (ümber) kirjutada selliselt, et kaitsta maksumaksjaid isehakanud kuningate-kuningannade ning muude valedimiitride eest.
t
16. jaanuar 2016 12:57
Tegelike väljamaksete järgi ongi põhjatu, vähemgi regulatsioon ei teeks paha.
p
pärnakas/ 16. jaanuar 2016 13:10
Väljamakstav summa jääks ju endiseks. kuid jaguneks vastavalt panusele st kui kaua keegi neist on presidendi kõrval olnud, asjaosaliste vahel. Minu arvates on see EKRE poolt järjekordselt väga mõistlik ettepanek.
s
16. jaanuar 2016 15:47
Sa ikka ei saa veel aru, millest jutt? Oh püha lihtsameelsus. Aina lahmivad, pealkirjast enamasse ei suuda süveneda.
k
Kui tahavad,/ 16. jaanuar 2016 12:22
siis toetagu seda eksprouat EKRE oma rahadega!
p
pärnakas/ 16. jaanuar 2016 13:13
Raha kuulub niikuinii väljamaksmisele rahva poolt maksudena maksdavast summast. Oleks väga ebaõiglane kui vaid mõne kuu ametis olnule antakse kogu summa arvestamata eelnevat olukorda.
o
Olen vastu!/ 16. jaanuar 2016 12:21
Piisaks sellest, et sai sel ajal (ligi 9 aastat) head elu nautida ja omale Hollywoodi naeratuse (hambad)! Rääkimata Ärma talu skeemitamistest ehk rahva rahadega ümberkäimisest!
j
16. jaanuar 2016 12:42
Ja maksame raha naisele, kes head elu nautida saab ainult 8 kuud. Vaeseke, nii ei saa, maksame talle veel rohkem saamta aastade eest!!!
p
16. jaanuar 2016 15:55
Päris õudne kuidas osa inimesi nii kõva peaga on. Lugege 12:25 kommentaari, mis kuramuse Hollywoodi naeratusest ja Ärma talust siin jahute. Anna abi!
m
Mõeldes tulevikule/ 16. jaanuar 2016 12:03
Enne,kui siin kisama hakata, võiks süveneda asja sisusse.Siin on kindlasi sees parim riigiraha laristamise piirang,mida meie esimese hooga ei taipa.Meie ei tea ka täpseid sätteid prouale makstavate rahade realt aga küllap nemad juba teavad.Ei usu,et see nüüd suurest armastusest Evelini vastu tehtud on, vaid arvestatud järgnevaid aastaid ja prouade arvu.Äkki tuleb veel hullem, kes ei piirdu kolmega.Kalifaadis peab kogu haaremit elulõpuni üleval pidama.
s
16. jaanuar 2016 12:39
Seda enam on EKRE tegevus kohatu.
p
pärnakas/ 16. jaanuar 2016 13:16
EKRE ettepanekus räägitakse praeguse seaduse järgselt väljamakstava summa jagamisest, mitte kahekordistamisest.
p
pärnakas/ 16. jaanuar 2016 13:16
EKRE ettepanekus räägitakse praeguse seaduse järgselt väljamakstava summa jagamisest, mitte kahekordistamisest.
p
pärnakas/ 16. jaanuar 2016 13:16
EKRE ettepanekus räägitakse praeguse seaduse järgselt väljamakstava summa jagamisest, mitte kahekordistamisest.
l
Ly/ 16. jaanuar 2016 11:56
Poleks uskunud, et EKRE tuli välja ettepanekuga toetada eksabikaasat edaspidi rahaliselt, samas kui riigis on palju suuremaid, põletavaimaid probleeme, mis vajavad lahendamist. President Ilves oskas ära kasutada Evelini katuse romaani oma tegude varjamiseks, siiski minu poolne seisukoht on, et esileedi poleks tohtinud häbi teha tervele Eesti riigile, kuigi saan aru temastki. Aga endine esileedi saab ju hästi hakkama, tema pärast pole EKRE-l küll vaja südant valutada.
n
nii nii/ 16. jaanuar 2016 12:04
Kas sinu arust kõik raha maksta välja uuele proual eon aus? Mida tema riigi jakoks on teinud?
v
vot nüüd/ 16. jaanuar 2016 14:01
ütle, mida Evelin riigi heaks on teinud
v
16. jaanuar 2016 15:58
või sina jälle ütle, mida eelmised prouad riigi heaks tegid?
j
16. jaanuar 2016 13:58
Ja sina tõepoolest usud,et Evelin ei saa praegu midagi, saab.Ja saab ka uus,st. et makstaksegi topelt täie rauaga.No ei jõua kohale,et onseadus,mis seda käsib teha ja mida muuta vaja on.
h
16. jaanuar 2016 18:58
Hea ikka, et sinusuguseid teadjaid meil on.
l
lahutatud naine/ 16. jaanuar 2016 11:53
see on ju lauslollus. Iga inimene peab ise endaga hakkama saama, E-I-L on täies jõus tööealine naine, oma nutsu sai ta juba THIlt ja EVabariigilt kätte, nüüd on aeg tööl hakata. Võiks teha midagi kasulikumat kui Welcome to Est-Onia. Ja kas talle on ikka vaja aastate eest, mis niigi rahva kulul elatud, seda ex või sex toetust. Jumala pärast, ärgu vaid arstiks hakaku, kes neid vaesekesi
pärast ravida jaksab. Ja Ieva Ilvese pärast ei maksaks EKREL muretseda, ta saab omadega ise hakkama, ilma igasuguse lisatasuta, tal ju korralik töökoht ja ta võib erialaselt lennata veel kaugele.
i
16. jaanuar 2016 12:05
Ieva samuti, aga Põhiseduse järgi talle makstakse ja mitte vähe
j
just/ 16. jaanuar 2016 13:30
Evelin sai lahutusega ju 100 000 euri, mida siin prääksuda, elab nagu kuninga kass ja vahetab noori mehi.
j
16. jaanuar 2016 15:59
just, just, sina olid juures kui sai
j
ja sina/ 16. jaanuar 2016 18:02
arvad, et läks tühjade kätega? Nii rumal pole ta kindlasti, abielu lahutamise järel läheb vara pooleks. Ärma jäi TH-le, ju siis pool selle väärtusest tuli tal ekskaasale rahas välja maksta ja igaüks saab aru, et see pole mitte väike summa. Pealegi, selliste sissetulekute juures ei suuda ju kõike ära kulutada, seega peaks kõvasti ka säästusid olema (egas muidu Balil saa suvitada). EKRE muretseb asjata.
j
16. jaanuar 2016 19:02
Jajah, täpselt 100 tuhat sai.
e
EKRE ja teised/ 16. jaanuar 2016 11:51
lubage muuta valimissüsteemi ja te näete,kuidas rahvas läheb teiega kaasa.Muud seadused uuendataks peale seda kindlasti,pole kahtlustki.
Edu teile ringkaitses olevatest tegelastest jagusaamisel.
e
16. jaanuar 2016 12:45
EKRE eest on rahvast hoiatatud, tundub, et tuleb järjekordne rahva ülelaskmine just nende poolt, kuigi on kõlanud ka hoiatusi, kuigi selge põhjenduseta. Uute ülalpeetavate juurde vormistamine ei ole millagagi põhjendatud. Presidendi institutsioon on saanud täielikuks nuhtluseks ja õõnestajaks riigis.
1
11.51/ 16. jaanuar 2016 12:52
Ole nüüd inimene ja ütle, mis võimuga nemad seadusi üksi muuta saavad?Ei tee seda ju koalitsioon iialgi,mis nende endi elu halvendaks.See eeldab valitsuse vahetust,otseselt IRL-i ja Sotside lahkumist valitsusest.Isegi ainult ühe,aga mida nad seal veel mõtlevad---võim ja raha--nii lihtne see ongi.

t
taas/ 16. jaanuar 2016 11:47
Ongi taas näha EKRE taset.Nii see oma poliitikat teebki,nagu meil poleks teisi ja palju raskemaid teemasid,kuid nagu ikka,see ongi kahjuks nende tänane tase.Käituvad ebaviisakalt,ajavad inimesi vihale oma blä blä-ga ja ka köiki maha teha,vot selline nende poliitika .
e
ei ole EKRE valija/ 16. jaanuar 2016 12:02
aga siiski näib,et neil on muutusteks jõudu,eriti kommidest võib järeldada,et neid kardetakse ja kardab just võimuletrüginud kamp.
Seepärast püüavad just nemad vaenu õhutada.Kallis rahvas,peksame koos selle vargamäe pundi laiali.
Gott mit uns.
1
11.47 taas/ 16. jaanuar 2016 15:26
See üüratu seakisa on ju reformi rottide oma.Süvenemata teemasse,näitate ennast ikka laus idiootidena.Pealkiri pandigi jobudele järada,tõeni ei jõuta miski valemiga.Loodame,et kunagi jõuab pärisasi kohale ka, seni lärmake terviseks.Võtku see või 3 a. aega,aga nii on.
k
kõva rebimine / 16. jaanuar 2016 11:45
Maksumaksja raha pärast naiste hulgas kõva rebimine . Fiktiivabielud ,kus paarid kooski ei ela ei peaks midagi saama.Evelin vähemalt esindas end hästi ja oli hea vaadata,oskas ka leiba küpsetada. Ilves aga kasutas Evelini ära koos oma uue kallimaga,salaja.Mis president ta on.Mis seal välisreisidel tegelikult tehakse.Eks turvamehed teavad rohkem.Rahaga saab ju kõigil suu kinni toppida.
k
köva rebimisele/ 16. jaanuar 2016 11:52
Sinusuguse ajukääbiku suud ilmselt ei suuda keegi kinni panna.Kui pole möistust,siis ikka kirjutatakse,mida sylg suhu toob.Arene parem ja ära ela teiste elu
k
kindel jutt- 11:52/ 16. jaanuar 2016 12:06
Ja sinu suhu sülg tõi sõimusõnu.
1
11.52kuule kommu/ 16. jaanuar 2016 12:06
Miks sa nüüd Evelini ei kaitse ja sinu vihatud EKRE peaks nüüd kiita saama?MIS SINUGA LAHTI ON???
e
16. jaanuar 2016 12:51
EKRE kohta ei tea veel keegi, kellega õigupoolest tegu, selline avaldus ei anna ammugi põhjust usaldamiseks.
n
No nii.../ 16. jaanuar 2016 11:43
EKRE kaotas koos sellega mitu valijat, aga edu järgmistel valimistel.
v
Vilja / 16. jaanuar 2016 11:28
Ei saa vaid leivast söönud tuleb lisa KERJATA.
k
16. jaanuar 2016 11:38
h
hunt/ 16. jaanuar 2016 11:27
Tuleb teha jõulutunneli korjandused eksprouadele kuna nad nii vaesed et ei viitsi tööd teha ja vaja ka lapsi kasvatada.
v
16. jaanuar 2016 11:48
Või koputada Ärma uksele ja nõudma Ieva käest välja makstud raha tagasi. Tema küll pole välja teeninud.
e
ei/ 16. jaanuar 2016 11:50
Jöulutunnel on olnud algusest saadik väga hea saade ja töeline heategevus,mis möeldud paljudele.Evelin ei ole enam keegi,las teeb rahus tööd
m
Maamees/ 16. jaanuar 2016 11:26
Maailmas on keerulised ajad aga poliitikud tegelevad mingi jura ja tühja tähjaga. See näitab, et kui tõsisemate teemadega hakkama ei saada tahetakse võita lihtsalt odavat populaarsust.
g
G / 16. jaanuar 2016 11:22
Tädi väljavalitu saatis ta ju pikalt nüüd on kusagilt ju vaja elatiseks raha saada. Rahva tagant varastada on ju tema põhitöö olnud alati
e
ega ta isailvese juurest tühjade kontodega lahkunud/ 16. jaanuar 2016 11:55
Selles jätkub elu lõpuni.
Aga EKRE tegi end täis.
j
16. jaanuar 2016 12:57
Juudi mõtlemist näitasid, st ei ole EKRE-lt midagi paremat oodata, järgmine lollilõks, ajupestud rahvale.
g
16. jaanuar 2016 11:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
11.17/ 16. jaanuar 2016 11:26
Ei ole EVELINI fänn aga see oleks isegi ausam,kui maksta mõne kuu eest täie rauaga Ievale elulõpuni.Mõte on hea.Persoonidel ju vahet pole,mõlemad ühesugused kullakaevajad.

e
Eit/ 16. jaanuar 2016 11:00
Pole kunagi olnud EKRE toetaja, kuid antud eelnõu puhul toetan. Täpselt õige: niipalju, kui on panustatud, niipalju peaks ka hüvesid olema. Evelin täitis 9 aastat presidendiproua rolli, tänutäheks ei saanud isegi ravikindlustust! Ka pensionistaaž jäi selle perioodi eest saamata, sest Kadriorg ei tasunud sotsiaalmaksu. Hüvesid mitte sinise sendi eest!
Uuele prouale aga hakkab laekuma täpselt niikaua kui on presidendiproua või -lesk.
See on ebaõiglane!
k
Kas see ka on järjekordne vale?/ 16. jaanuar 2016 11:11
Uus proua tanu alla minnes ju ei tahnud midagi, puhast armastusest, vähemalt Toomas nii kinnitas.
1
11.11/ 16. jaanuar 2016 11:28
Uskuge aga, enamsellestei räägita,nii,et kõik läheb plaanipäraselt edasi.
n
16. jaanuar 2016 11:49
nüüd ju tanu all, Jumala hoole all, ja ei saa midagi teha
v
Vana Ahv/ 16. jaanuar 2016 11:00
Kas see on mingi järjekordne nali we?See naine on sullerdanud meie tagant küll ja küll.Kas nendest Onia miljonitest veel on vähe mis tuuri pandi?Mingu õige tööle-saab teada kuidas tavainimene ots-otsaga kokku tuleb
b
Bisnisleedi/ 16. jaanuar 2016 11:15
Nali on hoopis see, et Toomas JÄLLE valetas - Ieva Eesti riigi raha ei taha ja bla bla bla... Nüüd sa ise oled nõus talle lausa pihku suruda- võta aga, mis siis et oled ahne ja ei kannatanud ära, pidi abieluma kohe enne kui presidendiaeg otsa saab.
M
— -le/ 16. jaanuar 2016 11:37
Mis teil on jäänud arusaamatuks? Inimene pahandab, ja ise ei saa aru, kelle peale- kas ei taha maksta vanale, või tahab maksta uuele
o
16. jaanuar 2016 11:43
Oled tõesti ahv, kas Evelin isiklikult on midagi küsinud, mis sa temast sõimad. jutt on presidendi abikaasadest, mitte Evelinist. Ja igal juhul on tema selle rohkem ära teeninud, kui praegune proua.
p
peet/ 16. jaanuar 2016 10:55
EKRE vaatab tulevikku, liberastide poolt juhitaval tuleviku - Eesti presidendil võibki olla neli naist, võib olla rohkemgi. Seadusi tuleks teha perspektiivitundega.
<
16. jaanuar 2016 10:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
o
16. jaanuar 2016 11:44
Oled libedaga kukkunud või, selgeltnägija?
t
Trobi/ 16. jaanuar 2016 10:50
t
Tea le/ 16. jaanuar 2016 10:48
Toomas peab otseloomulikult oma lapsi toetama,võib ka naisi toetada,kui nad saamatusest ise hakkama ei saa. Kuid oma naisi-lapsi Eesti rahva toidule sokutades ei näe ma antud mehe abi küll kusagil. Samuti ei saa nii loll olla,et uskuda,et kui eksnaisele muidusööja staatus anda,siis see nagu kärbiks uue naise hüvesid. Ega rahvas debiilikud ole, on vaid pika kannatusega.
e
Eve/ 16. jaanuar 2016 10:45
Arvan, et EKRE valijaid tuleb juurde väga mitmesugustel põhjustel. Aga Reformile antud hääli peaks jääma vähemaks, kuigi jah ka järgmine president tuleb neile meelepärane ja vaatab läbi sõrmede nagu praegune nende poolt tehtud valesid ja lausa kahjulikke tegusid. Kui inimesed hakkavad ometi aru saama, et ilma töötulemusteta ei saa erakonda valida ainult valede, laimu ja hirmutamise põhjal.
e
Ei/ 16. jaanuar 2016 10:45
see tädi on niigi aastaid maksumaksja kulul lullilöönud.

m
Mädanik/ 16. jaanuar 2016 10:44
Sellele tädile soovitan tööle minna ja hakata iseendaga toime tulema.Täiskasvanud inimene peaks ometi ise sellest aru saama.
i
Ieva/ 16. jaanuar 2016 11:21
Aga milleks esinduskulud inimesele, kes käib tööl, nt mulle, Toomas ju ütles- ära võta, sega raha on vaba, irw
j
16. jaanuar 2016 11:48
Ja sinakui täiskasvanud inimene peaksid teemast, mida sa kommenteerid, aru saama, mitte niisama lahmima.
m
16. jaanuar 2016 11:49
n
16. jaanuar 2016 12:08
s
Selge see./ 16. jaanuar 2016 10:44
MEILE EI OLE VAJA PRESIDENTI! Me pole nii rikkad, et presidendi naisi elu aeg toetada.
E
..../ 16. jaanuar 2016 10:44
Evelini pärast ei pea seadusi tegema - neid tuleb teha, et perelõhkujatest kullakaevajad ei saaks Eesti Vabariigi kulul eluaegselt ülalpidamist! Praegu kehtiv seadus peaks andma Evelinile niigi presidendi abikaasa toetuse, sest ta oli seaduslik abikaasa, kes ka Eesti riiki esindas, terve THI esimese presidendiperioodi. Meil teatavasti ei pikendata seda ametisolekut, vaid valitakse president teiseks ametiajaks - see on UUS tsükkel (ja teiseks ametiajaks kandideerimisest ei olevat kodus juttugi olnud, seega olid juba siis sel mehel peas muud mõtted)! Et praegune president oma abikaasa kõrvale taaskord armukese võttis, ei ole abikaasa süü - antud juhul on see pigem mehe käitumismuster. Ja kiirustades abiellumine välisriigi kodanikuga ja riigiametnikuga sunnib üle vaatama ka need toetused tervikuna. Rüütlite ülalpidamiseks kulutab presidendi kantselei vaat et suuremaidki summasid kui praegu ametisoleva presidendi peale - kuid pole mingit kindlust, et need summad muutuvad oluliselt siis, kui ametis on juba uus president, küll siis hakkame me sama luksuslikult ülal pidama ka praegust, koos kõigi tema armukestega....
j
jüri/ 16. jaanuar 2016 10:43
Soovitus EKRE-le
Emigreeruge , ja võimalikult ruttu !
j
Jüri tuntud tobeduses/ 16. jaanuar 2016 11:35
Kena soovitus sulle,hakka minema,kas sa natukenegi mõelda oskad?No ei jaga üldse matsu,mis siin taga on.Lolle ei künta ega külvata, raiped kasvavad ise millegipärast.
j
16. jaanuar 2016 11:53
Ja sihukesi lolle jätkub kommenteerima, ise arugi saamata, mida kommenteerivad.
1
11.53/ 16. jaanuar 2016 14:54
k
Kas must huumor ?/ 16. jaanuar 2016 10:39
Meie liidrelik, ajudeta presitent ja tema liiderlik naistekari võib nõuda palju tahab,kuid ta ei ole ainuvalitseja. Mida valitsus teeb ? See tobu tahaks nüüd oma naiste-ja lastekarja kogu eluks Eesti rahva ülalpidamisele vormistada. Taevas,kui vastikuks võivad need "kuningakoja narrid" end teha.
a
16. jaanuar 2016 10:55
Aga eelnevalt nimetatu ongi juba moslemite tunnus. Mitu naist ja nende lapsed. Las mees ise peab neid üleval, või kui ei suuda, olgu siis näljas nagu meie muu rahva ja lastega on.
j
Jaan/ 16. jaanuar 2016 10:37
Küll on vastikud poriga loopijad. Evelin on armas ja naiselik naine, kes pole öelnud oma eksmehe kohta ühtki halba sõna ehkki Ilvesel oli abielu ajal armuke. eks Ieva on harjunud armukese rolliga, kuna sai esimest korda mehele. Teised rresidendiproad on sanud riigilt toetust, miks peaks Evelin erand olema. Ilves peab eksnaisele maksma ja hüljatud lapsele maksab ta nagunii.
v
Vallo/ 16. jaanuar 2016 10:30
Oleks tore, kui EKRE võtaks arutlusele kuluhüvitised, autoliisingud, stalnuhhinite laadsed J.O.K.K. skeemid !
m
miks see Staluhhin rohkem süüdi on/ 16. jaanuar 2016 11:44
kui kogu see kamp.Poleks vaja neid nõnda nunnutada,tööd peaksid tegema ja rahva heaks ...,ei viitsi nendest isegi kirjutada.
Ilusat talveilma kõigile!
v
vallo 10.30/ 16. jaanuar 2016 15:56
Nad võivad ju võtta aga kaugele sellega jõuaks.93 vastuhäält ja asi tehtud.
t
Tea/ 16. jaanuar 2016 10:27
EKRE-l on jäjekordselt õigus. Aga ka Ilves peab Evelini rahaliselt toetama ja ka lapse peale mõtlema. Abielu ajal ta pidas juba armukest ja tegi eksnaisele haiget. Oh kui suur armastus oli. Seekord algab see ka suure kärinaga , aga Ilves jõuab veel leegi kustudes ühe noore naise leida. Arusaamatuks jääb vaid, mida leivad vanades meestes head noored naised.
e
e.k/ 16. jaanuar 2016 10:38
Ärge pritsige mürki, vastik on.
a
aga/ 16. jaanuar 2016 11:28
Lahku minnes nad ju kinnitasid,et kasvatavad oma last ühiselt.Ei läinud Evelin tühjade kätega minema,selge,et tema laps saab normaalset elatusraha.Ekre võiks vaadata,et elatusraha ikka kõigi lasteni jõuaks,mitte ei muretseks ainult keskmiselt paremal järjel olevate prouade käekäigu pärast.ametiajal oli tal ju väga hea sissetulek,pluss riigi poolt isegi riided.nii nagu minule räägitakse,et peaksin säästma oma vanaduspõlveks oma olematust sissetulekust,mida min palk meil paraku on,siis seda oleks pidanud ka eelmine presidendiproua teha

e
16. jaanuar 2016 10:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
16. jaanuar 2016 11:22
Piisas kavalusega Ieval tanu alla saada, ja sa kohe oled nõus talle oma raha loovutada
a
Aaberkukk/ 16. jaanuar 2016 10:18
Kaege, Evelin ei ole mette kõikse vaesemb tegelane..., meil om vaesembaidki, kes vajaksid toetamist!
n
no/ 16. jaanuar 2016 10:34
s
sens...../ 16. jaanuar 2016 10:17
oh joppen pohh ja ongi Eesti riik tühjaks lüpstud.
m
multikultifree/ 16. jaanuar 2016 10:14
Siiani ei saanud aru, miks EKREt kommentaariumides sõimatakse, nüüd jõudis kohale. Tehke minu sõnade, mitte tegude järgi, täpselt samasugune põhk nagu teisedki. Kas Helmele on teadmata, et rahvas ei ole võimeline eliiti üleval pidama? Kas on talle ka teadmata, et kavas on kõik eripensionid ära kaotada (politsei, kaitseväe jm.)?
Selle avalduse valguses on kogu pagulastevastane esinemine tühipaljas pussulaskmine, sest kui kui riik peaks presidendi haaremit kuni surmani üleval pidama, siis miks ei võiks me moslemeid oma pesakonnaga siia lasta? Milleks üldse meile selline õukond?
o
OOT/ 16. jaanuar 2016 10:21
EKRE oli suur kokkuhoiu toetaja!
Kas nüüd hakkab ilmnema ,et samasugused laristamise pooldajad!??
Loodan siiralt---,et selline info ei pea paika!
m
16. jaanuar 2016 11:58
Miks siis Evelin Ilvesele sellise hüvitise maksmine on laristamine ja teistele ei ole? Miks te teda jälle kord materdate?
l
Lihtsalt uskumatu!/ 16. jaanuar 2016 10:35
Olin siiani EKRE pooldaja aga nüüd küll enam mitte.
h
hea nipp järgmisele presidendile/ 16. jaanuar 2016 11:55
Järgmine pesident meelega lahutab oma abikaasast ja paariks kuuks abielub oma (või exi) hea tuttavaga, et kindlustada tema tuleviku.
a
Aidake kah!/ 16. jaanuar 2016 10:07
Müüge odavalt kasutatud mobiil, või midagi!
k
Kellamees/ 16. jaanuar 2016 09:59
Tagant- järgi ,,leivaküpsetajast-rahvavalgustajale" no küll maksma ei peaks !!! Ieva on seda rohkem väärt !
k
16. jaanuar 2016 10:19
Kellamees,sa oled rumal ja jobu!
t
16. jaanuar 2016 11:59
Täielik jobu kohe, pole kahtlustki.
m
16. jaanuar 2016 13:02
Meil on kõrini sellest evelinist........!!! No ja muidugi evelini jobudest 10;19 ja 11;59 !!!
j
16. jaanuar 2016 16:31
Ja 13:02 jobudest veel eriti kõrini.
ä
ää/ 16. jaanuar 2016 09:59
Pealkiri üsna loomulikult keerab asja mõtte peapeale. Niipidi esitatud pealkiri tekitab loomulikult inimestes reaktsiooni, mida on näha ka kommentaarides. Küllap saate aru, et Ekre plaan pole mõeldud mitte endise naise toetuseks, vaid selle uue kullakaevurist naise hüvede kärpimiseks.
Aga tegelikult pole meil vaja mitte presidenti, veel vähem aga maksumaksjal üla pidada presidendi naist, vaid abi vajaksid inimesed kes külmas korteris istuvad ja ei jõua maksta üüri. Abivajajaid on riik täis ja maksumaksjaid on vaid 600.000 ja vähemaks järjest jääb. Need maksumaksjad kellest pooled on veel omakorda riigipalgal või seotud riigiga, need peavad kogu seda riiki ülal. On suurushullustus omada kõike selliseid riigiatribuute, sellise vaese ja väikese riigi puhul.
t
16. jaanuar 2016 10:40
Töökas ja aus naine ei vaja armuande ja seda ta ka ei tee
n
16. jaanuar 2016 12:02
No vot siis, Helle Meri ja Ingrid Rüütel ning uus proua pole ka järelikult töökad ja ausad, sest nemad ju saavad "armuande". Hull lugu kui inimene ei saa loetu mõttest aru.
m
maamees/ 16. jaanuar 2016 09:58
No sellel proual kaks tervet kätt ja arsti paberid taskus.Asugu tööle,aga ainult käib soojal saarel puhkamas.Järelikult raha jagub.

s
Saunik/ 16. jaanuar 2016 09:55
Ägedalt pandud, aga toetan pigem Gräzini mõtet, milleks meile kuningakoda ja 60 muidusööjat.
o
oeh!/ 16. jaanuar 2016 09:53
Ega proua sant ei ole, et teda peab üleval pidama. Võttis maksumaksja kulul veel hiljuti arstikoolituse, hakaku nüüd tööd tegema. Lustitud ja trallitatud mitme elu jagu juba.
r
Rein/ 16. jaanuar 2016 09:50
Jälle tahame külvata raha , sinna kus pole selleks mingit vajadust.
y
Yo/ 16. jaanuar 2016 09:48
Pole ekre toetaja ja toetan reformi. Ilves tundus alguses mõistlik, enam mitte. Kuid see proportsionaalne jagamise poolt olen küll. Tegelt ei ole üldse raha andmise poolt, aga selle vastu nagunii ei saa, võiks siis vähemalt olla õiglane proportsionaalne jagamine.
s
selline/ 16. jaanuar 2016 10:31
jagamine oleks õiglane - ikka päris pikalt sai ju seda toiamit välja kannatatud
t
Toetama peaks/ 16. jaanuar 2016 09:45
veel ka eelmist naist ja tulevasi naisi. Ka prantslane tuleb rahadega kindlustada ega siis nii pole ja praeguse naise lapsi ja häbi kantseleile et ei ostnud Jeevale pulmadeks maani naaritsakasukat.Samuti tuleks eralennuk lätimaa vahet käima panna voi luurelennukitele lisaylesandeid anda. tegelikult peaks rahvale igakuiselt andma ylevaadet presidendi kuludest.
t
Toetama peaks/ 16. jaanuar 2016 09:45
veel ka eelmist naist ja tulevasi naisi. Ka prantslane tuleb rahadega kindlustada ega siis nii pole ja praeguse naise lapsi ja häbi kantseleile et ei ostnud Jeevale pulmadeks maani naaritsakasukat.Samuti tuleks eralennuk lätimaa vahet käima panna voi luurelennukitele lisaylesandeid anda. tegelikult peaks rahvale igakuiselt andma ylevaadet presidendi kuludest.
v
vastab tädi/ 16. jaanuar 2016 09:43
Martin helme eaks oma poliitiliste probleemidega tegelema, mtte võtta enda peale mingeid presidendi naiste küsimust. Ehkki ei väida, et Helme kena mees ei oleks ja et naised talle järgi ei jookseks aga siiski, vaadakem tõele näkku: poliitik tegeleb juma teab millega aga mitte oma valijate tõstatatud probleemidega riigis.
b
Brunn/ 16. jaanuar 2016 09:42
Täitsa haige mõtlemine. Kui on raha jalaga segada trükime algkooli lastele topelt raamatud et nad ei pea 20 kg seljakotti tirima või siis toiduraha koolides töötute lastele-Vaata HELME et sa selle lolli veaga endale vett peale ei kalla. Siiani olid ikka normaalne kas said seeni MIS TEIL VIGA ON.

m
maamiis/ 16. jaanuar 2016 09:40
kurat,mis toimub?esindustasu,käib iga aast litutamas väljamaal.olen raske puudega invaliid,andke mulle,kuradi jobud............
x
xxx/ 16. jaanuar 2016 09:37
Ei jäänud see naine lahutusega sugugi ilma varata !!! Ja kui palju ta raha taeva lennutas ? Welcome Estinia. Ja aeg oleks tööle hakata. Kui inimene pidevalt Bali saartel puhkamas käib si ole ta hädas, keda peaks toetama. Oma varadest ta vaikib. Aga mõte on täiesti idiootlik.
1
1 valija/ 16. jaanuar 2016 09:36
Rikas riik? Töövõimetud sunnime tööle ja haritud tööealisi toetame rahaliselt eksabikaasa rolli eest . Kas tuleks ka piirarv mitu eksabikaasat võib president ametiajal omada? Ei mõista ega toeta sellist poliitikat.
f
Feja Räim/ 16. jaanuar 2016 09:36
Rahvas on ikka pime ja manipuleeritav. Taevas küll! Evelin tegi palju eesti rahva heaks, tuletage meelde. See šokolaadi-asi, kus ta soovitas mitte viia lastele pruuni toiduvärvi ja taimerasvaga šokolaadi pähe müüdavaid võltskomme - aga maffia hakkas teda ajakirjanduses ründama. Nüüd on porošenko käkid jälle letil. Lehed laimasid Evelini pidevalt. Evelin propageeris eesti moodi, elulaadi, kodus leiva küpsetamist. Kas Rüütli või Meri naised tegid ka midagi? Ei, sest kartsid meedia solgitorusid. Miks meedia Evelini pidevalt mõnitas, kulla rahvas, uurige parem seda, see on tähtis.
Ilma selle eelnõuta saaks Eva kogu raha ja Evelin mitte midagi. Väga hea eelnõu, tubli, EKRE!
ü
16. jaanuar 2016 09:33
ülalpeetavad tuleb kaotada, mitte neid juurde tekitada! Eestile pole presidentigi vaja, rääkimata presidentide naistest, keda võib mõnel presidendil veel mitu olla!
t
tont/ 16. jaanuar 2016 09:32
toetage parem sopalehte, see kerjamine siin uduartiklite eest ületab juba igasugused piirid!
Ü
!!!/ 16. jaanuar 2016 09:31
Ühest küljest tundub seline proportsionaalne jaotus just nagu õiglanegi. Aga teisalt, mingi sisemine hääl protestib. Mida head on siiseksesileedi pr. Evelin Eesti riigile ja rahvale teinud, et meie talle eluaeg peaks toetust maksma? Arvamusliidri mängimine ja sageli üsna diletantlikud sõnavõtud? Rulluisutamine? Trügimine Londoni olümpiamängudele tõrvikukandkaks? Ekstreemsete moeröögatuste demonstreerimine? Etiketi- ja traditsioonide rikkumised? (näiteks visiit patriarhi juurde ametlikule vastuvõtule heledas miniseelikus). Demonstratsioonesinemine Komeedi kohvikus? Seiklused muusika ja muusikute valdkonnas?
Samas, ka teised 50-ne ringis naised on pärast aastatepikkust tööst eemal olekut kaasaja ühiskonnas probleemide ees, et kuidas taas oma koht ja töö leida. Kuidas meil neid abistatakse? Milles on ikka eksesileedi pr. Evelini eriteened?
e
eksid ikka ka/ 16. jaanuar 2016 09:31
siis on äge, kui eksid ka kõike saama hakkavad
siis tuleks nii teha, et järgmine president on ainult ühe ametiaja, selle aja jooksul on umbes 6-10 amtelikku naist. see tähendab, et 6-10 naist saavad endale hää tuleviku.
ja mõned kullakaevajad saavad endale nagunii kusagilt rikkad mehed... seega me saame nii kaotada vaesuse eesti riigist.

t
Toetan!/ 16. jaanuar 2016 09:29
Samuti tuleb panna korralikud rahad pääle LV varju ja muudele hoidjatele, kes oma noorust on raisanud ja rasket tööd teinud. Personaalpensioneerideks tuleks teha!
k
Küsimus/ 16. jaanuar 2016 09:26
Mida veel? Uue naise vallaslapsed vajavad ka ju toitmist?
p
16. jaanuar 2016 09:24
o
16. jaanuar 2016 09:20
l
Lauri/ 16. jaanuar 2016 09:20
olin ekre valija. kui ekre sellise juraga tegeleb ,siis minu pere hääled lähevad tulevikus mujale
n
naine/ 16. jaanuar 2016 09:18
Järjest jaburamaks lähevad! Kaotate needki vähesed valijad, kes teil olid.
m
küsimus/ 16. jaanuar 2016 09:17
miks ERKE sellise asjaga üldse tegeleb? lambist võetakse üles mingi suvaline teema. mõnel mehel lööb ühel hommikul lihtsalt lambi põlema, et võiks miski seaduse teha...... no pole inimestel tegevust seal riigikogus. või käis Evelin seda ERKE-s palumas ja tegi avalduse? muud ei oska mõelda sellise lolluse peale.
l
Lugeja/ 16. jaanuar 2016 09:15
Martin Helme teeb ennast ja kogu EKRE korralikult täis. Üks pidev pläma muutub tüütavaks!
e
eit/ 16. jaanuar 2016 10:06
poleks rahval vaja olnud kogu aeg evelini täis teha . elada kadrioru lossis , piiratud tingimustes , see pole mingi elu , isegi vana ilvese kiskus metsa poole .

k
16. jaanuar 2016 09:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
Tuunitud hambad/ 16. jaanuar 2016 12:43
Nüüd saab laia suuga naeratada.
n
no/ 16. jaanuar 2016 09:10
mida veel?Selle jutu järgi hakkab hüvesid saama koguni kaks naist.Nagu näha mõtleb EKRE samamoodi nagu teised erakonnad.Nagu natuke rohkem populaarsust on nii kohe hakkab rahva raha tuulde loopima.
a
Arvo./ 16. jaanuar 2016 09:07
Need uued erakonnad on juba algusest peale omad kaardid maha mänginud kuid mind ei usutud ja saadeti persse.
s
Saadamegi sind, edaspidigi,/ 21. jaanuar 2016 14:34
mismoodi "maha mänginud"? EKRE pole veel "mängima" hakanudki, minuarust "mängivad" hoopis teised erakonnad praegu Eesti tulevikuga!
h
Horros/ 16. jaanuar 2016 09:07
Arvasin, et vennakesed on arukamad, kuid tuleb välja, et suurt vahet muu pundiga pole .
.
Lollus ja hüvede ümberjagamise soov üheskoos aga on ohtlik.
v
vana parm/ 16. jaanuar 2016 09:04
no kohe EKRE reiting kukub ka. Nõnda rumalat juttu küll ei tohiks ajada.
t
tulge mõistusele krdi ekre/ 16. jaanuar 2016 09:02
See kräpp sai niigi palju maksumaksja kulul laamendada ja nüüd peaks siis selle eest peale maksma või? ei mingit raha pole sellel eputrillal vaja.Kas riigil läheb nii hästi,et vaja sedasi laristama hakata??
a
A.H./ 16. jaanuar 2016 09:02
Järjekordne näide, et EKRE pole ülejäänutest põrmugi parem!
k
kaua võib?/ 17. jaanuar 2016 19:02
saage juba aru, et nende tegelik nimetus ongi KESKRE Rahvaliit
t
tjh/ 16. jaanuar 2016 08:51
ühisvara, mis abielu ajal soetati (loe ajal mil THI oli president) läheb jagamisele, lisaks on haritud naine - milleks peaks riik ülal pidama? Saan aru, et oleks pensioniea naine, kes väärikalt on mehe kõrval olnud ja seetõttu ei saa enam tööle minna- aga toor, tegus naine . Vaevalt Ieva sedant 1000 eurot tahab - tema haridus ja töökogemus on hoopis muu.
l
16. jaanuar 2016 09:15
Lahutusega jagamisele ei lähe mitte ainult ühsivara vaid ka abielu ajal võetud võlad. EKRE nime alt selline eelnõu, on enam kui veider, katsuge enne selgusele jõuda, mis eesmärgil seda tehakse, kui muidu taheti naiste otsustusõigust kangesti piirata, ka mina ei valinud neid selle tõttu, siis mis põhjusel järsku Evelini eest selline taotlus tehti? Lahutatud naisi on meil meeletult palju, ei ole märganud, et EKRE ülejäänud naiste ja naende laste tuleviku pärast siiani väga muretsenud oleks. Riigile eluaegsete ülalpeetavate juurde tekitamine abikaaa ametikohustustest lähtuvalt ei ole päris see teema, mida peaks soodustama või toetama. EKRE võib olla siin seotud mingi varjatud diiliga ja kuritarvitatakse oma valijate usaldust teadlikult. Järjekordne kinnitus, et parteisid ei saa ega tohi usaldada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee