Eesti uudised

Uudis on täiendamisel!

FOTOD KOHTUST | Imiku surnuks sõitnud roolijoodik tunnistab süüd, ent vaidleb vastu tsiviilhagis esitatud kahjunõudele

Mattias Tammet, 8. jaanuar 2016, 11:11

20 KOMMENTAARI

h
Hm/ 8. jaanuar 2016, 21:51
Kuidas te osad nii krdi küündimatud ja õelad olete? Kahjusumma pole ju LAPSE eest.
e
et.../ 8. jaanuar 2016, 19:30
kannatanud HINDASID kahju nii suureks??? Mismõttes? Et nagu reaalselt riputadki hinnalipiku oma beebi elutu keha külge? Sellist asja ei saa ju ometi rahasse panna? Seda valu ei saa rahaga kustutada. Minule tunduvad alati kuidagi südametud sellised "kahjutasu" nõudmised......Lähedane on surnud ja jääb surnuks..selle eest raha nõuda on küll väga vale.
h
Hm/ 8. jaanuar 2016, 21:40
See polnud ju ainuke kahju.
k
Ka lapse kaotanu/ 8. jaanuar 2016, 19:10
Midagi rõvedamat annab välja mõelda, kui oma hukkunud lapse pealt heaolu täiendada. Panin end sellesse olukorda ja jumalaeest, selline nõudmine ajas mul ihukarvad õudusest püsti, oma lapse surma pealt teenida...andke mulle veel kord andeks, kuid hullemat pattu siin maa peal pole!
k
kristiina/ 11. jaanuar 2016, 00:20
Raha ei hävita valu kuid võimaldab psühhiaatriliste hädadega toime tulla, reisile kosutama minna,ravida ennast ilma järjekordadeta normaalses pisikeskuses jne.. Mõni ei tulegi välja sellest ja see ei aita,et kinni läheb. Ainus hea asi on nime ilmsik tulek..
k
Kristiina/ 11. jaanuar 2016, 00:23
Samuti nt. aitab eluaseme pangalaenu kiiremini maksta(noortel on ju sageli) või uue auto osta kui peres veel lapsi jne..
u
uuno/ 8. jaanuar 2016, 17:08
kust selline summa tuletatud on, kas see on inimese hind?
a
ank/ 8. jaanuar 2016, 16:03
huvitav kas see mõrvar on nõus oma lapse elu üle ka tingima
t
to 11.51/ 8. jaanuar 2016, 13:52
Mis mõttes oleks korralik turvavarustus olnud!? Äkki oleksid vait? Kas sa kujutad ette üldse milline pauk käib sellise avarii käigus? Kuuvanuse imiku aju ei pea sellisele raputamisele vast ükskõik mid turvavarustusega.
t
to hm/ 8. jaanuar 2016, 13:50
Kas ettevaatamatusest surma põhjustamine poleks olnud hoopis siis, kui tyyp oleks kaine olnud? Roolijoodikust mõrtsukas istus teadlikult purjuspeaga rooli taha!
u
Urrr/ 8. jaanuar 2016, 13:03
Tahaks teada kuidas arvutati selline kahjusumma? Kas vanemad tahavad lapse surmapealt rikastuda?
x
xxxx/ 8. jaanuar 2016, 13:34
Vean kihla et vanemad oleks nõus ka joodikmõrtsuka käte otsast raiumisega.
Lapsetapja saab ju heal juhul paar aastat tingimisi ja see pole ju karistus mõrva
eest.
a
A.H., to Urrr/ 8. jaanuar 2016, 13:52
Kui sinu lapse kunagi surnuks sõidetakse, küll siis saad lahjusumma teada, ja oled väga õnnelik et rikus tuli sinu majahoovi, tropp.

h
hm / 8. jaanuar 2016, 12:45
Postimees on täiesti kaine, KarS § 424 näebki ette surma põhjustamise ettevaatamatusest st. ei nõuagi tahtlust selles osas.
a
A.H./ 8. jaanuar 2016, 13:53
Kui avarii toimus johmaspeast roolii istumisest kas see on ettevaatamatus? Nõuka aeg hakab meelde tulema, tollel ajal kah oli pretsedente kui porjusolekut roolis peeti pehmendavateks asjaoludeks.
m
miku/ 8. jaanuar 2016, 15:13
A.H. le. Kui sa ei tea, mis nõuka ajal oli, siis ära avalda oma vääraid arvamusi. Nõuka ajal oli purjus peaga sooritatud kuritegu karistatav väga rangelt. Purjus olek, ükskõik millise kuriteo sa toime ka panid, oli igal juhul raskendav asjaolu. Kunagi ammu-ammu , Stalini ajal, oli purjus olek kergendav asjaolu, sest siis arvati, et inimene ei vastuta purjus peaga tehtud tegude eest, kuna ei ole võimeline juhtima oma tegevust adekvaatselt. Sa ilmselt ei ole nõuka ajal elanud, või olid alles laps, kes seadusega pahuksis ei olnud.
a
A.H./ 8. jaanuar 2016, 22:02
Kas siis stalini aeg ei kuulugi nõuka aja alla? Miks räägid ise endale vastu. Muideks viimane kord ajati Venemaal võmm roolijoodiku poolt alla Brežnevi ajastul ja seda täitsa tahtlikult, kui esimene tahtis auto peatada ja jokkis pea peeti kergendavaks asjaoluks.
v
8. jaanuar 2016, 11:51
Väga odav hind ühe elu kohta. Kuid jah, oleks lapsel korralik turvavarustus olnud ja see ka nõuetekohaselt kasutamisel.. Poleks sellist surma. Noored lapsevanemad oma soodsate ja sec hand ostudega...
l
loomulik,et vaidlustab/ 8. jaanuar 2016, 11:37
ta kui korralik inimene nõuab lapse vanematelt kahjutasu. tapmine on tasutav .Joosep teab ka.
m
MMM/ 8. jaanuar 2016, 11:24
Kas POSTIMEES pole veel kaineks saanud????,,Ettevaatamatuse,,tagajärjel põhjustas imiku surma??!!Mis kuradi ettevaatamatuse tõttu,ta oli ju purjus!!!!!Kui purjus,siis oledki juba süüdlane!!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee