Tarbija

Elionist uut telefoni ostma läinud klient pidi aasta vastu võtma tühja pangakonto ja kingita

Delfi, 6. jaanuar 2016 18:02

7 KOMMENTAARI

a
ATamm/ 10. jaanuar 2016 13:28
Ei tea küll, mis seal veel arusaamatuks jäi? Kas pole veel aastavahetuse pidustustest toibunud? Teenindaja aga saab teha küll ja veel enamgi – võtta ühendust raamatupidamisega, kes kinnitab makse sooritamist, kuna Elionil on kontod igas pangas ja raha laekub hetkega. See, et teenindajad on ülbed ja neid ei kotti kliendi mured, on aga juba teine teema (a´la väike palk, ülbed kliendid, vastik ülemus jne.).
x
xyz/ 6. jaanuar 2016 22:55
Oleks sularahas maksnud, ei oleks ju probleemi olnud. Milles see müüja siin süüdi oli? Süüdistanud siis panka või neid makseterminaalide haldajaid.
h
halloo/ 6. jaanuar 2016 19:27
kas ajakirjanikul väsisid näpud ära? lugu hakkab veerema ja kutsub lugema... ja siis ongi korraga artikkel lõppenud... põhjuseid ja lahendusi ei olnudki? räägin ka põneva loo: kõndisin ükskord öösel metsateel ja siis äkki.....................................
m
murueit/ 6. jaanuar 2016 19:19
Maksta tuleb sulas, mitte kaardiga. Maksad sulas, on asi OK!
s
Sedaet/ 6. jaanuar 2016 19:18
Makske ikka kaardiga - siis on puhtam ja kuivem tunne!
e
Eem..../ 6. jaanuar 2016 19:02
28.12 ei ole ju riigipüha. Teenindaja oleks saanud ühendust võtta arveldusosakonnaga ja olukorra hetkega ära klaarida. Ju siis ei olnud tahtmist..
k
kas/ 6. jaanuar 2016 19:00
ta soovis kellelegi telefoni kingiks osta, mismoodi on iga ost kink?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee