Tarbija

Elionist uut telefoni ostma läinud klient pidi aasta vastu võtma tühja pangakonto ja kingita (7)

Delfi, 6. jaanuar 2016 18:02
Foto: Joosep Martinson
Delfi toimetusega võttis ühendust Elioni klient, kes aastavahetuse eel uut telefoni ostma läks, kuid kes kaardimakseterminali vea tõttu esialgu nii rahast kui telefonist ilma jäi.

"28. detsembril läksin Viru Keskuse Elioni esindusse, et osta Samsung Galaxy S5 mobiiltelefon. Maksin kaardiga 349 eurot, aga müüja pomises, et "see vist ei läinud läbi" ja soovitas mul uuesti proovida. Teisel, kolmandal ja neljandal katsel sain aga pärast PIN-koodi sisestamist vastuseks "pank keeldus"," kirjutas toimetusele Elioni klient.

Kirja saatnud klient läks siis kohe üle tee asuvasse Foorumi keskuses asuvasse Swedbanki kontorisse, kus selgus, et raha oli kaardi pealt maha võetud juba esimesel korral.

Kuigi pank trükkis kliendile kontoväljavõtte ning kinnitas selle pitsati ja telleri allkirjaga, polnud see Elioni klienditeenindajale piisav ja klient jäi ilma nii rahast kui telefonist ning ka raha tagasimakse kliendile jäi venima.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee