Eesti uudised

Pühaduse sündsusetu pila ehk Kuidas tujurikkujad kommentaariumirahva tülli pöörasid (133)

LISA KOMMENTAAR

see teise Eesti inimene 7. jaanuar 2016 21:43
tsiteerin Lennart Merit.Me esivanemad asustasid Eesti ja seejärel ka Soome umbes 12000 aastat tagasi,pärast viimast jääaega ning oleme sellest alates jäänud oma kodumaale truuks.Rahvasteränded ei ole meid puudutanud,mistõttu eestlasi ja keeleliselt meile lähedasi soomlasi võib pidada Euroopa kõige vanemaks asustuseks.Eesti,eesti rahvas ja kultuur on viiskümmend sajandit olnud Euroopa.Me elastme oma kodumaal ja rääkisime oma keelt Läänemere ääres juba siis,kui antiikse Rooma esimestele hüttidele laoti õlgkatuseid.
Eestlane ei tohi häbeneda eestlaseks olemist.Vale on häbeneda eestipärasust,eesti nimesid ja eesti kultuuri.Niisama vale on häbeneda oma riiki.
Aga näe meie poliitikud ju häbenevad ja noored lauljad ootavad,et kõiki hulguseid sallitaks,ka neid,kes meid olematuks võivad muuta.
see teise Eesti inimene 7. jaanuar 2016 21:43
tsiteerin Lennart Merit.Me esivanemad asustasid Eesti ja seejärel ka Soome umbes 12000 aastat tagasi,pärast viimast jääaega ning oleme sellest alates jäänud oma kodumaale truuks.Rahvasteränded ei ole meid puudutanud,mistõttu eestlasi ja keeleliselt meile lähedasi soomlasi võib pidada Euroopa kõige vanemaks asustuseks.Eesti,eesti rahvas ja kultuur on viiskümmend sajandit olnud Euroopa.Me elastme oma kodumaal ja rääkisime oma keelt Läänemere ääres juba siis,kui antiikse Rooma esimestele hüttidele laoti õlgkatuseid.
Eestlane ei tohi häbeneda eestlaseks olemist.Vale on häbeneda eestipärasust,eesti nimesid ja eesti kultuuri.Niisama vale on häbeneda oma riiki.
Aga näe meie poliitikud ju häbenevad ja noored lauljad ootavad,et kõiki hulguseid sallitaks,ka neid,kes meid olematuks võivad muuta.
see teise Eesti inimene 7. jaanuar 2016 21:43
tsiteerin Lennart Merit.Me esivanemad asustasid Eesti ja seejärel ka Soome umbes 12000 aastat tagasi,pärast viimast jääaega ning oleme sellest alates jäänud oma kodumaale truuks.Rahvasteränded ei ole meid puudutanud,mistõttu eestlasi ja keeleliselt meile lähedasi soomlasi võib pidada Euroopa kõige vanemaks asustuseks.Eesti,eesti rahvas ja kultuur on viiskümmend sajandit olnud Euroopa.Me elastme oma kodumaal ja rääkisime oma keelt Läänemere ääres juba siis,kui antiikse Rooma esimestele hüttidele laoti õlgkatuseid.
Eestlane ei tohi häbeneda eestlaseks olemist.Vale on häbeneda eestipärasust,eesti nimesid ja eesti kultuuri.Niisama vale on häbeneda oma riiki.
Aga näe meie poliitikud ju häbenevad ja noored lauljad ootavad,et kõiki hulguseid sallitaks,ka neid,kes meid olematuks võivad muuta.
martin 6. jaanuar 2016 20:16
Väga meeldis see lugu! Palju õnne julgetele noortele, ikka kunstnikud on meie rahvasaatuse hoidjad!
Suur äitahh ilusa loo eest!
Kallikesed kaasmaalased: 6. jaanuar 2016 19:24
palun vältigem teineteise süüdistamist - see on vesi vaid meie Riigi vaenlaste veskile.
Vaidlemine ei vii kuskile, SEDA vaidlemist EI SAAGI LÕPUNI VAIELDUD.
Sest põhiküsimuseks on - nagu ikka ELU põhiküsimuseks: kui palju pean arvestama teisega?
Sõna- ja loominguvabaduse piiritus põrkub siin tähendusega (eetika ja moraali kategooriad empaatia, au, väärikus, pühadus jm). Kuid tähendus on eri inimestel ju erinev! Ja nii on olnud, on ja ilmselt jääbki olema. See ongi see elu edasiviiv erinevus - võtke või jätke!
alo 6. jaanuar 2016 10:32
oli suure tähega mees mitte selline pekinägu nagu sina linna, sinul pole õigust selle mehe nime suhu võtta
linna 6. jaanuar 2016 10:10
kao meediast, sa oled jumala jobu, saa ükskord aru
Suhtleja 6. jaanuar 2016 07:50
Kes siin tülis on?mis krdi illi siin taas aetakse?

Peavoolumeedia 5. jaanuar 2016 18:07
toetajad kommenteerijad on isemõtlejate peale muidugi vihased, kes tahaksid seda laulu uueks Eesti hümniks.
a nu 5. jaanuar 2016 20:36
jestlased vsegda tjulis
o 5. jaanuar 2016 17:09
Müü maha mets ja meri ja kallas liivane.
Su lahjenenud veri siin pole viimane.
Müü maha au ja häbi ja veri vesine.
Nii tunned: pole läbi sul ninaesine.
.
Müü maha õhk ja vesi, müü hingest isamaa
ja hakka kambakesi siis rõõmust kisama.
Müü maha laps ja naine see mitte viimane,
kui kauge aseaine näib küllalt kiimane.
.
Müü maha hing ja ihu, mis soe ja süldine
ja tõesta - müümiskihu on ilmas üldine.
Kui maa on müüdud haljaks, ta hakkab klantsima.
Siis kisu ennast paljaks ja kuku tantsima.
.
Sa tantsi paesel kaldal, mis jääst on tuline
ja karju ülalt alla: hei, nii me tulime!
Müü maha kaldatuled, müü kogu kupatus.
Siin sinu järel tuleb uus suur veeuputus.
.
(Rudolf Rimmel, 1991)
Ei usu 5. jaanuar 2016 17:03
Otsa kool küll mingit haridust ei anna. Päris välistatud!
Viies päev 5. jaanuar 2016 16:17
ikka sama teema, kaua see veel kestab? Kas natside klikke vaja või õhutatakse midagi?
Hea küsimus! 5. jaanuar 2016 17:16
Klikkide (raha) saamiseks teema ju ei piira. Paljukest meil natse on - põhiklikid ikka võimu limpsijatelt.
Samas - tarka inimest pole võimalik tühja-tähjaga õhutada ega provotseerida.
vv 5. jaanuar 2016 15:03
"Tujurikkuja" pole kunagi olnud naljasaade, vaid iseenda südametunnistue sisse vaatamise saade. Koomika aitab vaid piinlikkusest üle saada, sest naer läbi pisarate on vastuvõetavam kui aus enesekriitika. Kas oleme kõik sõbralikud, lahked, külalislahked, abivalmid, tähelepanelikud kaasinmeste suhtes jne või oleme umbusklikud, eelarvamustega, kadedad, rumalad?
to w 5. jaanuar 2016 15:50
Miks sa ÜLDISTAD? Igas rahvuses on olemas musti ja valgeid lambid, pole vaja üksikisikute põhjal rääkida ka minu eest. Mina EI VIHKA KEDAGI, olen lugupidav kõigi suhtes seni, kuni ka mind auväärselt koheldakse.
ei ole see maailm nii lihtsalt 5. jaanuar 2016 16:41
must-valge, ei ole. Kuigi lapse mõistus seda ju sooviks...
Üldiselt nõuabki asjadest ausalt, sildistamata rääkimine täiskasvanu kogemust ja mõistust.
uuu uu 5. jaanuar 2016 14:27
eks enda üle on ikka valus naerda ja nagu näha tabas laul täpselt naelapea pihta. Pööbel keeb oma enda mahlas...
Tartust uuuuuuu-le 5. jaanuar 2016 17:16
Sa nimetad siis oma kaasmaalasi, eestlasi, PÖÖBLIKS, justkui midagi musta ja räpast!? Et siis sinule on nagu antud selline õigus oma kaasmaalas alavääristada? Tead, sõnal on JÕUD ja sinu sõnakasutus näitab kõige otsesemat VIHKAMIST endast teistsuguste suhtes. Või sain ma milllestki valesti aru?
Inimene! 5. jaanuar 2016 12:53
Annate endale aru ka v? Siinkohal näitategi ju vaid seda kuidas üks Eestlane sööks teise Eestlase ära kui saaks! See laul oli huumor ja olgem ausad täjega naelapea pihta! Selline riik ja rahvas siin enamjaolt elabki! Mis headusest te jahute?! See,et raha annetate? Annetate aga samas kirute nagu ussikari seljataga hiljem! See laul avas Eesti rahva silmad ehk?! Ja sellest ka pahameel! Lambad ärge määgige! Vaid olge õnnelikud ja võtke vastu see mida ise külvate! Head uut-aastat!!!! :)
to inimene 5. jaanuar 2016 13:08
Need kes peavad seda laulu halvaks ning sündsusetuks ongi need kelle kohta see laul kõige rohkem käib ning kellel see puutus väga õrna närvi.
Minu jaoks on see väga hea nali. Eestlane peab õppima enda üle naerma ning paljud eestlased kasvatage endale huumorisoon, muidu oleme me ikka väga kibestunud rahvas kes ei suuda isegi enda üle naerda.
Mina ei tunne ennast absoluutselt puudutatuna. Supper laul.
SeeGA kes tunneb ennast puudutatuna ja peab seda laulu sündsusetuks siis palun vaadake peeglisse sest probleem hakkab Teist endist,
jah 5. jaanuar 2016 12:27
ja meeldib tõesti külakuhjas kakelda,lugedes kommentaare.

Jejehh 5. jaanuar 2016 12:06
Hahahahahahahhahaha!!!!! Appi super no lihtsalt super laul! Tublid! Go for it!!!! Haha
kata 5. jaanuar 2016 11:53
Sõnum oli ju väga ühene, kohe igaleühele oma moodi ühene . Eesti on lihtsalt nii, nii palju vahepeal muutunud, et oma küladest pole enam midagi laulda. Nüüd oleme ise üks külake suures katlas.
linnamees 5. jaanuar 2016 11:51
Mis selles laulus siis valesti oli? Kas eesti ksenofoobidele ja mingitele uuspoliitikutele koha kättenäitamine on siis halb? Kitzbergi siis keelame ka ära või, et ta kritiseeris võõraviha maakolkas?
Kui osa eestlasi soovib prillidega kremlit kummardada ja leida probleemi mõnes tumedanahalises või homos, aru saamata, kus tegelik oht rahvale tuleb, siis nende üle ju võib aeg-ajalt nalja teha. Laul on selleks väga sobilik!
5. jaanuar 2016 12:19
Minu meelest selle laulu algne variant oligi, et loojad soovisid vabadust ning mitte kremlit kummardada. Pilajad aga väänasid selle vastupidiseks ning annavad mõista et nad kummardavad uut iidolit - multikultit.
Filles d'Europe 5. jaanuar 2016 13:07
Kuidas siis aru ei saada, mina sellest aru ei saa... Need isamaalised laulud, mida punase ajastu lõpus loodi ja käsikäes lauldi, olid venestamise ja massiimmigratsiooni vastu, Need laulud olid loodud, et näidata, et me tahame ja suudame ja julgeme olla vaba rahvas omal maal! Praegune EL ja Brüssel on sama asi mis NSVL, nimi on ainult teine! "Tolerandid" arvavad, et see pilalaul oli tehtud nn. tagurlike inimeste üle naermiseks, aga aru saamata, et nad ise on sellise teguviisiga just kommunismi poolt - Brüsseli keskvõimu ja massiimmigratsiooni poolt. See on sama kommunism, teise nimega! Vahendid aga on veelgi jõhkramad. See ei ole just suur juhus, et NSVL lagunes 1991 ja EL (oma praegusel kujul) loodi 1993. Sellepärast oligi see Tujurikkuja klipp kurb ja teatud mõttes naeruväärne, sest nende noorte lauljate esivanemad riskisid oma eludega, et nende lapsed-lapselapsed saaksid elada vabal maal. Nüüd need lapsed aga laulavad oode Brüsseli suunas, andes oma vabadust lausa tund-tunni järel ära. Meil ei ole õigust oma isamaaga teha, mida heaks arvame, meil ei ole selleks ühtegi õigust. Mis moodi on meie noori kasvatatud, mina ei mõista. Kuhu on jäänud arusaamad ISAmaast ja EMAkeelest? Perekonnast? Isegi elementaarsed viisakused on kadumas. Inimese eesmärk peaks olema vaimne ja kehaline ilu ja tugevus, aga me näeme kõike liikumas vastassuunas - varsti ongi oluline vaid see, et kõht oleks täis ja pee oleks kaetud. Praegune allahindluste periood Euroopa pealinnades on selleks ehk isegi kõige ilmekam näide - politsei ja sõjavägi patrullivad suurimaid ostukvartaleid ja -keskusi, et inimesed saaksid rahulikult oma primitiivseid tarbimisvajadusi rahuldada. See ongi juba planeet nimega Vangla. Ja siis me veel laulame nende üle, kes selle Vangla-süsteemi vastu on? Kus siis ikkagi on see tegelik oht???
ülane 5. jaanuar 2016 11:38
"Tujurikkuja" pole kunagi olnud naljasaade, vaid iseenda südametunnistue sisse vaatamise saade. Koomika aitab vaid piinlikkusest üle saada, sest naer läbi pisarate on vastuvõetavam kui aus enesekriitika. Kas oleme kõik sõbralikud, lahked, külalislahked, abivalmid, tähelepanelikud kaasinmeste suhtes jne või oleme umbusklikud, eelarvamustega, kadedad, rumalad?
Siis on sallijatel tagumine aeg enesekriitikaks 5. jaanuar 2016 12:02
sest nende hoolealused panevad MASSILISERT toime õigusrikkumisi nagu röövid, narko.- ja seksuaalkuriteod. Meie paar ekstsessi (Vao ja paar solvangut) on erandid. "Pagulaste" puhul aga saame juba reeglist rääkida. Kui tuhatkond "pagulast" laamendab, siis mis see on? Ega ometi paar tyhist erandit?
asd 5. jaanuar 2016 11:28
Delfi : Saksamaal Kölni linnas ahistasid ja röövisid tuhatkond araabia ja aafrika meest vanaasta õhtul kümneid aastavahetuse pidustustele tulnud naisi..
juhm 5. jaanuar 2016 11:36
Karma is a bitch.
Laulutegijatele ja lauljatele tuli vastus mujalt kiiremini, kui ma arvata oleks osanud.
Ootaks sallijate seisukohavõtte 5. jaanuar 2016 11:44
aga neid vist ei tule, sest kuidas sa tunnistad, et sallid inimsaasta ja nende tegevust. Aga hukka mõista kah ei saa, sest tuleb tunnistada, et oled kaitsnud inimsaasta. Seega on sallijad kole piinlikus olukorras. Kuid keegi võiks ikkagi nende käest kysida, mida nad oma kaitsealuste massilisest ahistavast käitumisest arvavad. Või äkki teevad nad laulu nende seksuaalpõgenike toetuseks?
salliv seisukoht 5. jaanuar 2016 16:10
kas sinusugused 5. jaanuar 2016 16:14
rassistidest natsid on millegi poolest paremad, veel hullem saast.
drrrr 6. jaanuar 2016 00:44
Mis seisukohta? Et kurjategijatega tuleb käituda vastavalt seadusele? Merkel juba nõudis nende kaabakate karmi karistamist. Ja kõik saavad oma karistuse kätte, kes selle ära on teeninud.
5. jaanuar 2016 11:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
AKV 5. jaanuar 2016 15:16
Bentoni sõnadega olen täielikult nõus. Teised olid on ja jäävad sitasteks käpikuteks. Sitta elu neile tulevikus.
Huvitav 5. jaanuar 2016 11:17
Ma suhtlen igapäevasel tasandil igasuguste inimestega. Kõik on normaalsed ja sõbralikud. Ei sõimata, ei laimata. Ja siis loen ajalehti ja jääb mulje, et Eestis on kõik kõigiga tülis. Sellist draama eskaleerimist on vaja ainult teatud poliitilistele ringkondadele, et rahvast manipuleerida ja panna oma pilli järgi tantsima. Iga tavaline inimene saab juba ammu sellest aru, et meie ametlik poliitika on riigile ja rahvale hukatuslik ja selle vastu astutakse välja. Järgneb poliitikute sõim massimeedia vahendusel. Ja siis pannakse tavalisele inimesele külge silt mingist müstilisest vihakõnest, sest rahvas ei allu enam demagoogiale.
küsimus: 5. jaanuar 2016 11:17
Kui paljudele jäi meelde vaid fraas: "Neegri koht on Aafrikas!". Kas see oligi see sõnum?
1243 ma olen 5. jaanuar 2016 19:12
see oli tõesti ainuke asi mis meelde jäixdd

kogu 5. jaanuar 2016 10:58
poliitilise valskuse, korruptsiooni, topelt standardite ja islamiterrorismi impordi taustal imestatakse, miks inimesed on vihased… sest nad hakkavad vastu avalikule valele, manipulatsioonidele ja vägivallale (islam) , riigi paljaks varastamisele, maksuraha tuulde lennutamisele ja suurte maksuvabatulude välja kantimisele (välispangad), hoolimatusele oma riigi abivajajate suhtes.
Ka vaimne vägivald on vägivald, mida valitsus oma rahva peal harrastab...ilusa ja pehme jutu peale irvitatakse ja lastakse laia kaarega. Vastureaktsioon rahva poolt on olemas ja p
Viha on see, millega inimene ennast positsioneerib - ilma vihata inimene on tühi narts. Vaadake Lääne -Euroopat. Seal on aktiivselt juba mitukümmend aastat viha ja sallimatuse (loe rahva vastupanu) vastu võideldud ja tulemuseks on sisutühi ja toimetu kogukond, kes laseb ennast tõugata ja lükata - keskaegsed moslemid on Euroopas sisulise võimu enda kätte haaranud, kuid euroideoloogia elluviijad vaatavad ainult pealt, kuidas põliskultuur hääbub ja mandub ilma mingi vastupanuta.
Viha on fundamentaalseks osiseks enesekaitsel - oma pere, maa, riigi kaitsel. Teel Euroopa (islami) konföderatsiooni on just vastupanu ja enesekaitse ning rahva hääl segavad faktorid, mis tahetakse Eesti rahval maha suruda, vähe sellest rahvas tahetakse panna oma rahvust, traditsioone ja kultuuri häbenema...aktiivselt tegeletakse eluterve moraali hävitamisega ja usu kaotamisega omariiklusese võimalikkusesse...tulevikus pannakse meid oma valgeid lapsi veel häbenema?
Inimesed tehke silmad lahti...vastasel korral lüüakse sellele riigile väga varsti hingekella, igaveseks. See, et inimesed veel vihastavad on positiivne protesti-ja kaitsetahtemärk.
Poolakatest tuleks eeskuju võtta.
Poola välisminister Witold Waszczykowski annab Euroopa Komisjonile teada, et Poola uus valitsus peab lugu traditsioonidest, isamaa-armastusest, usust Jumalasse ja normaalsest pereelust ehk teisisõnu väärtustest, mis lähevad korda poola rahva enamusele ja mida pole suutnud kõigutada 25 aastat vasakliberaalset ajupesu.
A 5. jaanuar 2016 11:28
Ega meie ``sallvad enne oma joru ei jäta ,kui p...e puu otsas
neid pani 5. jaanuar 2016 11:56
tegutsema USK (armastusse) , irw
drrrr 6. jaanuar 2016 00:50
Kremli meedia on sellest juba ammu sillas. Kohe näha, mis lind sa selline oled.
Aga ootame ikka ära, mis juurdlus näitab.
Ja kas need ongi su hirmsad ISISe võitlejad? Joovad ennast täis (moslemid!) ja hakkavad naisi kabistama.
Jüri Kont 5. jaanuar 2016 10:41
Lisaksin veel, et pealkiri on täiesti nõme! Ei ole see kommentaariumirahvas sugugi tülis. Need üksikud palgalised ja igavlevad riigijuhid, kes siin, ülejäänud rahva kallal hauguvad või lihtsalt miinuseid laovad (sest muud ei oska), pole mingi kommentaariumirahvas, sest nad ei ole siin omast vabast tahtest, VAID TEEVAD TÖÖD! Ja see nende "töö" ja mõttemaailm ongi just nii räpased, nagu kõik näevad.
A 5. jaanuar 2016 11:16
Samad sõnad , mitte tülli , vaid ühendanud ! Jõud on nagu väga ebavõrdsed , et siin rääkida mingist eesti rahva lõhestamisest !
Jüri Kont 5. jaanuar 2016 10:36
Tegelikult oli see saade võimumeeste suurim ämber! Sest vaata mitte keegi ei usu, et need käpardkoomikud selle sigaduse peale ise tulid. Eks nüüd püütaksegi otsida veel "arvamusliidreid", kes seda ikkagi heaks kiidaks. If juba teatas, et tema on see müüdav nahk, kes on valmis igasugust saasta heaks kiitma. Mägiga nii lihtsalt ei läinud, tema käest saadi vastu nina. Nii, et kogu selle rämpssaate ainus pluss oli see, et valitsus ja ERR said selle solgiämbri ikka ise kaela, mida nad rahvale üritasid pähe kallata. PARAS!!!
Täiesti nõus 5. jaanuar 2016 11:15
suur enamus oma peaga ka pisut süviti mõelda suutvaid inimesi on sellele vastikule ja hukatuslikule vähkkasvajana vaikselt sisseimbunud nn."sallivuspoliitikale" kategooriliselt vastu!
kus on mängus 5. jaanuar 2016 10:34
avandi, seal on ka maitselagedus, labasus ja eneseimetlus. filmides ta ei saa, kõik on ette kirjutatud. tema ja see väike sepapoiss on paras paar.
täpselt sellistest 5. jaanuar 2016 14:32
sõnavõttudest see laul pajataski. Palju õnne sulle, et sa nii ehe näide oled!
See laul 5. jaanuar 2016 10:33
sobib hästi uueks Eesti hümniks.
alf 5. jaanuar 2016 10:28
Lugu täiesti aktuaalne ja igaüks saab või mõistab laulu sõnumit erinevalt. Põhiline on , et neegri koht on Aafrikas. Ja nii ongi ,kui on must , näita ust. Eestis ei ole veel vihkamist võõraste vastu ,vaid tegemist on elementaarse enesekaitse reaktsiooniga põlisrahvuse säilimisel. Me ei taha neid murjaneid siia , nii lihtne see ongi.
Heimskringla 5. jaanuar 2016 11:14
Eesti peaks Icelandist eeskuju võtma ja oma riigist KÕIK võõranastajad koos oma pankade vägistajamentaliteedi ja homoorganisatsioonidega välja viskama, ning kohe läheks ka elu ülesmäge, nagu igal pool on läinud, kus on moraali ja kohalike traditsioone mürgitavad võõrvaenlased välja visatud. ...ja välja tuleks nad visata koos oma kohalikest käsilastega.
Rahvas 5. jaanuar 2016 10:25
ongi ühel meelel ja kedagi ei saa enam tülli ajada. Ma ei saa aru kuidas on valitud valitsus ja miks see on rahva vastu.
Sasaul 5. jaanuar 2016 10:21
Üks ja ainus tõde oli selles laulus:see,et loodus teab ,et NEEGRI koht on AAFRIKAS!!

vaatasin 5. jaanuar 2016 10:20
ei meeldinud. Ajab kurjaks, et pidevalt rassistiks, homofoobiks, südametuks ja ei tea milleks kõik veel pidevalt tituleeritakse. Kui ma tahan elada omal maal kohalike traditsioonide järgi - kas see on siis tänapäeval utoopia? Ka minu jaoks on olemas asjad, mille üle ei ilguta ja traditsioonid mida ei muudeta. Naljakat polnud minu jaoks paraku midagi!
ei vaadanud 5. jaanuar 2016 10:58
See on vaimne terror just selleks, et sa ennast halvasti tunneksid, kuigi sul on õigus ennast ja oma kodu kaitsta valitsuse korraldatud invasiooni eest. Šveitsi valitsus soovitab kodanikele relvi varuda enda ja riigi kaitseks, aga mida teeb meie valitsus olukorras, kus reaalselt on käimas sõda Euroopas? USA- on varsti nii palju tegemist oma kodusõjaga, et NATO kaitsevõime laguneb koost, Iraaki nad juba jätsid abi saaatmata, sisuliselt anti
ISIS-ele roheline tuli, sama on ennast kõigi ismalistide juhuks kuulutanud Erdoganiga, Türgis on alustatud kurdide hävitamist. Ilmselt tuleb varsti siinse valitsusse poolt nööri jagamise aktsioon ja koolitused lastele, kuidas seda kasutada.
et siis 5. jaanuar 2016 10:20
Ei tunne kedagi, kes tunneks kedagi, kes oleks mingi saate pärast kellegagi tülis. Täiesti jabur jutuke.
kodanik arvab 5. jaanuar 2016 10:13
Esimene ja Teine Eesti on juba ammu tülis viimase vaesuse süvenemise pärast, antud laul ainult kinnitab seda. Välistüli idanaabriga on ka igapäevane asi.
Ma armastan oma maad ja riiki- ei häbene eestlane olla 5. jaanuar 2016 10:25
Parem ära arva, mine kommenteeri oma venemaa väljaandeid. Mis puutub siia mingi tüli idanaabriga? Ja kes kellega tüli norib? Teie meelest on süüdi väike prillidega poiss, kes kiusab suurt meest kes on purjus ja lubab kõigile tappa anda? Haige jutt.
Aga see laul oli vastik ja vastik on ka meie Vabariigi valitsuse oma Eesti elanike vihkamine. Sala marksistid/kommunistid istuvad meil piruka juures.
Tõnis Mägi „Tujurikkuja“ lõpulaulust: “Mul ei olnud naljakas, oli kurb.” 5. jaanuar 2016 10:12
- vt uueduudised - http://uueduudised.ee/tonis-magi-tujurikkuja-lopulaulust-mul-ei-olnud-naljakas-oli-kurb/
Kui 25 aastat tagasi laulsime lugu “Ei ole üksi ükski maa”, siis see laul liitis inimesi, aga “Tujurikkuja” paroodia sellest loost lahutab inimesi,” sõnab muusik Tõnis Mägi, et talle tujurikkujate tehtu ei meeldinud. “Öelda, et oleme russofoobid ja homofoobid, on absurd! Ma ei tea sallivamat rahvast, kui on Eesti inimesed.” Mägi ütleb intervjuus Õhtulehele, et aastavahetusel ETV eetris olnud „Tujurikkuja“ paroodia Alo Mattiiseni – Jüri Leesmendi laulule käis talle närvidele ning tema meelest on viga, et tujurikkuja-meeskond säärase paroodiaga üles astus. „Kui see oli nali, siis lihtsa inimeseni see nali ei jõua ning see tekitab veel rohkem viha,“ ütles ta „Olen väga suur musta huumori austaja ning mul on huumorisoonega kõik korras. „Monty Pythoni“ stiil mulle väga meeldib, aga siin, „Tujurikkuja“ tehtud paroodia puhul jooksevad minu jaoks käärid. Mul ei olnud naljakas, oli kurb.“
Ants tutt 5. jaanuar 2016 11:27
Väga hea laul sai tehtud ! Eriti veel kui arvestada Mägi taolise põhulõua ja tema näoraamatus niuksuvaid (a la Seersant) kaasirisejaid.
Sinimustvalge lumpen ujub muidugi oma enese krokodilli-pisarameres. Ja see on päris lõbus lisa kenale laulule.
Vaat kus on tigedaid inimesi! 5. jaanuar 2016 17:11
No "kõva" mees, blatnoi - Maarahva põlisvaenlase - mõõdu annad juba välja küll...
süsimust iroonia 5. jaanuar 2016 10:06
Ei usu, rahvas oli juba ennegi tülis.
GS 5. jaanuar 2016 10:03
Normaalne inimene ja rahvas oskab enda üle naerda.
Kolka patriootidest jõmm-pööbel muidugi ei oska.
Imestan, et viimati mainitu on Eestis nii hellasüdameliseks muutunud, solvunud, silmad märjad kogu aeg.
Tuleb ikka seisusekohaselt külakõrtsis kõvatada, kui tegija mees ikka ollakse või naabrile (juhul kui jõud üle käib) vastu lõugu virutada.
lugeja 5. jaanuar 2016 10:03
Jumalale tänu, et ma seda saadet ei näinud.nende naljad pole mulle lihtsalt istunud, aga see on juba liig. See laul on tõeline tujurikkuja.Lame nali,kus nalja pole.nagu mõni joodik, kes kõigest hingest püüab vaimukas olla, aga sitalt kukub välja.Nii ka see laul.
no jah 5. jaanuar 2016 09:57
Kes arvab, et kõige üle võib ilkuda ja ei olegi midagi püha, see ei ole ka ise väärt mitte essugi.
Kummaline, kui ise ei tunnetata, mis on püha, miks essutakse teiste õuele!

65 a.mutt 5. jaanuar 2016 09:38
Suurepärane nali. Nautisin täiega. Kahju, et osa eestlasi leidis selle solvava olevat.
silmakirjalikkus 5. jaanuar 2016 10:09
Miks sa kahju tundma peaksid, kui sulle solvamine nalja teeb?
silmakirjalikkus jah... 5. jaanuar 2016 10:59
kui solvutakse kandikul kätte toodud tõe peale...
irw 5. jaanuar 2016 11:32
Vihast vahutades käisid need kurjad inimesed Avandi kutsel kummiparte ujutamas; annetasid raha selle jaoks, mille eest peaks haige kassa maksma; aitavad hätta sattunud kaasmaalasi jne.
istuge siis 5. jaanuar 2016 14:35
ja nautige oma solvumist. Aga mina naudin laulu, sest siinsed kommid näitavad kui õiged need värsiread olid.
noh, 5. jaanuar 2016 11:21
sa 65 a. mutt hakkad tõenäoliselt vanadusest sama lapsikuks muutuma,kui need lauljadki,kes asja tegeliku olemuse mõistmiseks liialt naiivsed nagu elukaugetele kultuuriinimestele sageli kohane.
yll 5. jaanuar 2016 09:34
benton näitas et hunt ulub ikka metsa poole.pole ju teda keegi ja ega saagi kirunud pagulase teemal.
just on avalikult räägitud et aafriklane-arab olgu mees ja tulgu ostku korter ja hakaku tööle.aga ei nemad "paguldavad" sest võimed ei luba euroops ise hakkama saada ja kommunistid õppetavad
et oma eksistentsi õigustada.PAGULDAMINE ON TAVALINE ELUPAIKADE HÕIVAMINE.
Jüri Kukk 5. jaanuar 2016 09:30
Mina võtaks selle kokku ühe lausega: kui see laul ikka ajas rahva kahte vihasesse leeri, siis oli asi väga vale, öeldagu õigustuseks mida tahes!
tibu 5. jaanuar 2016 10:05
Kellele on kasulik, kui rahval ei ole üksmeelt?
Vastus on lihtne:
ei koondu kokku ühtseks opositsiooniks.
Vaat see on kuld ja valitsemise ABC - 5. jaanuar 2016 17:21
nüüd võib vähemalt 5. jaanuar 2016 09:20
südamerahus kasutada sõna - neeger..... enne sai põetud, aga Dave aitas piinlikkusest üle. head uut aastat kõigile eesti neegritele siis....
Küsimus 5. jaanuar 2016 11:32
Ka minu arvates on see tolerastide ehk tasuliste sallijate suurim ämber. Kari imbetsille üritavad rahva meelsust suunata, aga ei ole võimelised rohkemaks kui konfliktide tekitamiseks mida nad teevad ilmselt enda teadmata üldse mitte enda initsatiivil ja juhendamisel. Juhised tulevad USA kaubu Iisraeli kandist, kus hoitakse traditsioonid kõrgel ja pagulased eemal. Meile aga soovitatakse täpselt vastupidist. Kas mõni tolerast on kunagi mõtelnud, et miks see nii on?
Muidu ei vihkaks ju 5. jaanuar 2016 09:18
homod võiksid abielluda, üksteist kuningateks kroonida või mida iganes, aga nende protsent ühiskonnas on 2-3 ja ma ootaks, et ajakirjandus kajastakse nende probleeme proportsionaalselt ühiskonna üldarvuga. Teisalt mängib rolli ka puhas eneseprojektsioon. Ma mõtlen õudusega, mis oleks minust saanud, kui ma oleksin pidanud kasvama kahe ema või kahe isaga? See ei ole ainult homode asi. Ja lisaks veel see multikulti, kes seda promob? Kellele seda vaja on?
Mina 5. jaanuar 2016 09:18
Väga ilus laul.See laul muudab meie rahva ühtsemaks.See laul on väikese rahva appikarje et jääda püsima.
Minni 5. jaanuar 2016 09:12
Appikene, no AITAB juba ühest ja samast hüsteeriast! Mitu korda te tahate, et inimesed üht ja sama kommentaari erinevate artiklite alla kirjutaks?

Minni 5. jaanuar 2016 09:07
Oh appi, no AITAB juba sellest hüsteeriast!
kui 5. jaanuar 2016 09:06
teles muud nalja polnud, siis kommentaare lugedes küll sai pisut naerda
vanatoi 5. jaanuar 2016 08:58
Kui riigijuhid on juba aastaid tegutsenud, et rahvast ja peresid lõhestada, siis pole ju ka mingi ime, et viimaks mingid viljad hakkavad tekkima...
President ja teised riigijuhid (sh riigikogu) peaksid ajama poliitikat, mis riiki, rahvast ja peresid ühendaksid, siis oleks ka ühiskond kuldne...
Radist 5. jaanuar 2016 08:51
Pole olemas erapooletut ajakirjandust, nagu pole olemas erapooletut ajakirjanikku,
ükskõik, kui "objektiivselt" probleemi või uudist ka serveerida püütaks. Ma austan
Juhan Haraveed just tema professionaalsuse tõttu, ent antud loos pani mind pead
vangutama lause. "Üks on kindel – kodumaise huumoriteaduse mutta kinni jäänud
vankrile on uue ja tänuväärse hoo sisse lükanud ETV pilasaate "Tujurikkuja"
loojad ja ettekandjad".
Selles peitub korraga kaks eelhinnangut. Nimelt on autori arvates 1) eesti huumor
paigaltammuv 2) Tujurikkuja loojad ja ettekandjad sellele huumorile TÄNUVÄÄRSE
hoo sisselükkajad. Seega ei rohkem ega vähem, kui väga tublid tegelased.
Lõpetage see napakas jauramine ära! 5. jaanuar 2016 08:49
Oleks siis asi mille ümber käratseda. Kui sihuke asi rahva tülli ajab siis on rahvas harimatu, pimedusega löödud ja selle ära teeninud. Kui meie valitsus pole suutnud rahvast nii vihaseks ajada, et nad Toompeale meelt avaldama roniksid siis ärge ühele laulukesele ka nii suurt väge omistage. Saame aru, et pole millestki kirjutada ...no ja jätkegi siis kirjutamata.
probleem 5. jaanuar 2016 09:04
PROBLEEM tuleb LÕPUNI LAHTI RÄÄKIDA: Pole vaja pead liiva alla peita! Vastasel juhul näeme ehk homme MU Isamaa on minu arm teistsuguses versioonis,kus karjutakse, näidatakse keelt, hööritatakse paljast naba ja öeldakse: Me usume, et ERNESAKSALE see kindlasti meeldiks, ta kindlasti lehvitaks meile sealt pilvepiiri pealt ja naeraks LAGINAL KAASA!
usud 5. jaanuar 2016 09:45
sa ise ka mida sa kirjutad?
usun küll 5. jaanuar 2016 09:55
Miks ei usu? Nagu näha, kõik on võimalik. Inimestel on DEVALVEERUNUD mõisted: eetika, aatelisus, pühadus.
to usud 5. jaanuar 2016 10:18
Vaatan siin Postimehe gallupit, kes poolt, kes vastu 20% ja 80% ja ei imesta. Ühiskonna see osa, kes on intelligentsem, seda ongi vähem. Neil on tavaliselt suurem empaatiavõime, laiem maailmapilt ja teistsugused väärtushinnangud, samuti ka teistsugune huumorimeel.
Tujurikkuja on mõeldus KESKMISELE EESTLASELE, keda nad on ka varem parodeerinud.
Miks praegu käib äge sõnasõda ühtede või teiste poolt või vastu, on kõige ehtsam VÄÄRTUSHINNANGUTE KONFLIKT. Ja nii lihtne see lugu ongi!
Asi 5. jaanuar 2016 11:32
on paraku selles,et globaalsed protsessid maailmas toimuvadki just tänu agressiivsetele massidele,mitte vähemuses olevatele ebakindlatele ja iroonilistele intelligentidele!Mõtle sellele niipidi ja ehk taipad nüüd ka ise mis Euroopat ja Eestit tegelikult ohustab.Antud juhul siis just nimelt need nn."intelligendid",kes on tegelikult muutunud tühipaljasteksTrooja hobusteks.
to Asi 5. jaanuar 2016 15:47
Kõik intelligendid pole veel POLIIITIKUD ja see on juba teine teema, Aga üldiselt nõustun Sinuga, kui välja jätta eelmainitud tegelased!
Aga just sellised (eetilised) asjad AJAVADKI (liht)rahva tülli! 5. jaanuar 2016 17:32
1) Nagu sa hästi ütlesid - pimedusega löödud on KÕIK MASSID, sõltumata rahvusest!
Ja kuitahes palju pole läbi ajaloo üritatud neid harida, pole see erilist vilja kandnud. Paraku.
2) Hea valitsemine on harukordne kunst ja nõuab erilisi liidreid (nt Meri, Rüütel)
3) Toompeal, muide, käiakse üha sagedamini, kui sa tähele oled pannud...
küsimus 5. jaanuar 2016 08:47
mis mõiste on kommentaariumirahvas? Ajakirjanikud, ärge sildistage. Kas toetute mingile uuringule, et väidate, et vaid kommentaariumis avaldatud arvamustes väljendusid poolt ja vastu arvamused? Lõpetage selle teema käsitlemine, hakake tööle!
Tegemist 5. jaanuar 2016 08:16
oli küll pilaga, kuid algselt kavandatu töötas tegelikult pilastajate endi vastu. Öeldi ju selgelt välja rahva sõnum - ei sissetungijatele, ei väärakuste seadustamisele. Mattiiseni viisi vargus oli muidugi viga, kuid vormiline. Sest viisile võib teha mis tahes sõnad nagu sõnadele võib teha mis tahes viisi.
Et kaasati Lennat, Bentonit jt, on juba nende mure. Papi eest võivad nad ülistada keda ja mida tahes. Sageli ei saa nad keelduda, sest on seotud lepingutega nüüd ja tulevikus. Omaette tuleb vaadata neid, kes on ka moraalselt arulagedad, nt Märt Avandi ise. Ott oli rohkem kaasa kistud, tema olemus pole veel täiel määral välja tulnud.
Miks ollakse nii kindlad, et 5. jaanuar 2016 08:51
viis on luba küsimata kasutusele võetud? Millegipärast ei usu seda.
Sest 5. jaanuar 2016 09:19
viisi autor on juba aastaid surnud.
pärijad 5. jaanuar 2016 12:59
Aga tema pärijad ja autoriõiguste haldajad on elus. Saate lõputiitrites avaldati tänu Anna-Mariita Mattiisenile, Alo tütrele. Loogiline järeldus on, et ta andis loa laulu kasutamiseks, nii nagu Mattiisen oma loomingus ise tihti olemasolevat taaskasutas ("Kaunimad laulud", "Sind surmani", mõned Laksi lauldud laulud etc).
netivaatleja 5. jaanuar 2016 09:25
Jüri Leesmendilt saaks veel luba küsida, Alo Mattiisenilt enam mitte. Mis
puutub mõnede püüdu pilalaul puhtaks pesta, nagu olnuks selle sõnum
suunatud pagulaste vastu, siis on asi siiski vastupidine. Vikipeedia ütleb
selge sõnaga:
2015.a lõpul esitasid noorema põlvkonna lauljad satiirisaates Tujurikkuja
Mattiiseni viisil uusversiooni, mis ironiseeris levinud SALLIMATUSE üle
nii pagulaste, homode kui ka lihtsalt teiste eestlaste s u h t e s.
teine netivaatleja 5. jaanuar 2016 09:38
Olen Sinuga absoluutselt nõus!
Pool rahvast on terve 5. jaanuar 2016 10:27
Julgus enese üle naerda, näitab tervet psüühhikat.
keelemees 5. jaanuar 2016 10:50
Pool rahvast on haige, paneb lausesse liigse koma.
no Vikipeediat 5. jaanuar 2016 14:39
kirjutame ju meie ise. See pole teaduslik fakt!
netivaatleja 5. jaanuar 2016 17:57
14:39, kahjuks on. Kui poleks, siis nõuaks Tujurikkuja tiim Vikipeedias
kirjutatu ümbersõnastamist. Aga et seda tehtud pole, siis laulu sõnum
just niisugusena kujundatigi - liialduse kaudu naeruvääristada pagulaste
ja kooseluseaduse vastaseid. See on sõnadest ka kergesti välja loetav
neile, kes kirjandusliku utreerimisvõttega varasemalt veidigi kursis.
s.o.s 5. jaanuar 2016 08:13
Just lugesin uudist, kuidas eestlased tõttasid appi enneaegselt sündinud lapse isale .andes talle lastehaigla lähedal tasuta elamise.suuremosa eestlastest on abivalmis ja toredad inimesed.Tujurikkuja tegi väga suure ämbri.Nüüdseks on need tegijad null numbri ees.

peetrus 5. jaanuar 2016 08:11
mitte tülli ei pööratud vaid tõi välja, kui ussitanud on eestlase naljahambad ja kui umbes on eestlase naljasooned !!!
Tartust 5. jaanuar 2016 08:58
Ma ei tea,missugune on sinu huumoritaju, aga kui inimestele meeldib nali, kus teisi MÕNITATAKSE ( antud juhul ju naerdi ehk MÕNITATI kõiki VIHKAJAID ), siis nimetatakse seda juba VAIMSEKS SADISMIKS!
Ma ei tea,kui vana sa siin oled, aga meenutades Ita Everi showd, omal ajal Krjukovi ja Kibuspuu vanaaasta nalju, siis need olid alati HEATAHTLIKUD, ega teinud kellelegi otseselt HAIGET. Igal asjal on PIIR ning ka nalja tuleb osata teha.
Vihkajaid? 5. jaanuar 2016 09:06
See on nagu vanas anekdoodis: mees oksendab teise täis ja kui too julgeb selle üle kaevata siis vastab: mis sa õiendad, sa vaata kuidas sa välja näed!
Nipik 5. jaanuar 2016 10:47
Juhin tähelepanu saate pealkirjale: TUJURIKKUJA!!!
kokkuvõte 5. jaanuar 2016 08:00
5. jaanuar 2016 07:59
Nad jätavad siis järele, kui klikke ei tule.
Brunn 5. jaanuar 2016 07:55
Imestama paneb tõsiasi et kõik algab sildist. Kui on silt wc n teame et sinna sisenevad ja väljuvad koristaja san.tehnik naised ja ka trannyd. TujuRIKKUJA peaks minu tuju rikkuma mitte et ma naeran tilgad püksis pigem nutan silmad ligead. Seega see pole nalja ega lastesaade vaid täitis 100 prosse enda ülesehitust SILDI järgi. Meedia peaks rohkem näitama mida need kallid turistid meilt tegelikult tahavad. Soomes on esikohal toit,riided,soe tuba ja tööd ju ei ole ja ei taha teha-on külm ja paha. J.Stalin sõnas tabavalt, pole pagulast-pole ka probleeme, kaasaegses tõlkes. Head kolmekunnipäeva.
see teema on ennast ammendanud 5. jaanuar 2016 07:54
varsti ei või enam head uut aastatki soovida, sellega koos võiks ka tujurikkuja rahule jätta. elu läheb edasi.
w 5. jaanuar 2016 09:03
Oi kuidas sa tahaksid, et Tujurikkuja ämber kiiresti-kiiresti unustataks. Või sellest vähemalt ei räägitaks, nagu poleks midagi juhtunudki. Aga võta näpust - mõni asi jääb mällu igavesti. Pannakse niiöelda laulu sisse. Nagu Avandi hala kooselu ja pagulasteemal. Randpere sülitamine, et tal õkskõik, kes tulevikus Lauluväljakul laulab. Rõivase aktsiisitõusu järgne soovitus rahval odavamad autod osta. Ilvese avaldus, et tal on häbi olla eestlane...
täpne lask 5. jaanuar 2016 07:45
eks tolerastid ole tagajalgadel nende higi ja vaev läheb tühja laul nagu hümn laulva revulutsiooni ajal
Kalev bristol 5. jaanuar 2016 07:43
Tülis, mingi tobeduse pärast. Kui see nüüd nali ei ole, siis on see küll päris kena nali. Kui klassikuid tsiteerida.
maeitea 5. jaanuar 2016 07:42
Kas vaatamine oli kohustuslik? Aknast õue vaatas Matti -oi kuis kõik on imelik,
maa on täis kui valget vatti, kask on härmast habemik!
hüva nõu on ikka tarvis 5. jaanuar 2016 09:40
Kas kommentaariumisse kiikamine on kohustuslik? Ma'itea, ma'itea, ma'itea..
ma'itea, mida ihkab mu hing.. kuid laulukest kuulates kummi läeb rind,
ma lauulan ohh kui heaa!

appiii 5. jaanuar 2016 07:38
juba viies päev ajuvabadusest kirjutada.
kas tõesti on tujurikkuja saade või laul või mis iganes, kõige valusam koht hetkel eesti ühiskonnas???
ei ole ju. tehke silmad lahti ja vaadake, mis toimub, räägime asjast.
auto kast ja lapse vanker 5. jaanuar 2016 14:51
No räägi siis "asjast". Me kuulame.
oh ja 5. jaanuar 2016 07:23
Tegelikult tühi ettekujutus! Mina küll ei tea kedagi, kes tülitseks, see saade oli ju täiesti tähtsusetu
iks 5. jaanuar 2016 08:37
Muidugi see tujurikkuja ei olnud tüli põhjus, aga tee ometi oma silmad lahti - tegelikult ka on rahvas kahte leeri lõhestunud ja varsti läheb vend venna vastu.
mille alusel 5. jaanuar 2016 16:39
heh 5. jaanuar 2016 10:01
Noh, "nalja" mõte ühest küljest oli naeruvääristada neid, kes Eesti taasiseseisvumise välja võitlesid, ehk siis "naljatajate" emasid-isasid ja vanavanemaid. Teisest küljest võib "nalja" vaadata ka nii, et eurovõimule meeldimiseks ja täiusliku orjamentaliteedi näitamiseks on me noorem põlvkond valmis mõnitama kõiki ja kõike, ka iseennast.
muhv 5. jaanuar 2016 10:22
Mina olen see vanem põlvkond. Tujurikkuja meeskonda olen alati hinnanud.Laul oli hea. Väike ninanips hüsteerilistele ekrekatele. Kõik vanurid pole lubjastunud.
...kõneleb 5. jaanuar 2016 12:01
vana lubi,kes enam midagi aru ei saa!
Mis pila? 5. jaanuar 2016 07:10
Lihtsalt väga inetu on haritud ja kuulsate noorte poolt hullikeste ja foobikute pilamine nii vaadatavas saates! Ja eks uued poliitikud tahavad ju ka targad välja näha, mitte pilatud. Raha ju vaja, asju ja kotte osta.
Otsa kool 5. jaanuar 2016 08:27
Mind huvitab,missuguse HARIDUSE annab Otsa kool ja missuguseid VÄÄRTUSHINNANGUID see kool noortele eluteele kaasa annab?
oot-oot 5. jaanuar 2016 09:07
kuskohast sa võtad, et need on haritud ja kuulsad noored? Praegu on supersataare jalaga segada ja kui palju on lauljate seas kõrgharidusega noori? Maarja-Liisil on kõrgharidus, aga teistel?
ja ei olegi eriti haritud... 6. jaanuar 2016 01:35
mõni neist lõpetas äsja vanuigi keskkooli...