Eesti uudised

Allar Levandi: Eesti inimeste hirm pagulaste ees on õigustatud

Eesti Päevaleht, 23. detsember 2015 11:29

221 KOMMENTAARI

c
character assassination/ 2. jaanuar 2019 13:16
Nüüd tõmbas küll omale häda kaela. Peagi ilmub Levandi kohta mingit halvustav uudisnupuke, mis seab kogu tema senise elu ja usaldusväärsuse kahtluse alla. Tõnis Mäele ja Valdur Mikitale juba üritati ära teha. Näe, Valdur müüs ka tükikese metsa! Näe, Tõnis oli ka Rootsis pagulane! Jne jne. Õnneks keskmine eestlane pole nii rumal ja manipuleeritav!
t
Tuutu/ 30. detsember 2018 00:38
v
Vello/ 27. detsember 2018 21:40
Minu naine ostiski sellise Hispaania musta käest päikeseprillid (paar nädalat tagasi) ja on väga rahul.
e
Erx/ 25. detsember 2016 17:38
Saaks keegi aru et otsus pagulastega on ühe suunaline ja positiivset ei ole olemas
m
Majandus/ 25. detsember 2016 04:51
Hispanias mustad müüvad öösel kelli,päikseprille, rannalinasid käe pealt ja käealt narkotsi.Küll meil ka see majandusharu õitsele lööb.
a
Aga/ 23. jaanuar 2016 03:23
Anna tõid ka minu põllule minu õhku hingama. Aasta oli siis 1988.
a
Anna integreerus kiiremini / 25. detsember 2016 15:26
kui oleks võinud arvata.
l
loogik/ 25. detsember 2016 18:36
see on kahe otsaga asi. tõi, aga mitte meie rahade peale vegeteerima ning Anna on intelligentne ja ei nõua mingied eriõigusi ning leidis endale koha ühiskonnas, lisaks on toonud ühiskonnale kasu treenerina jne. seega selline sisseränne on see, mille vastu ma ei ole. teisest küljest jälle on eestlasi väga vähe, ikka väga vähe. eesti meeste abiellumine venelase või muu rahvusega on seetõttu taunitav, sportlaste seas on eriti tihe see nähtus ju, lipso, enden, tamm, levandi, välbe, uibo ja kes kõik veel, neid on palju. see aga tähendab, et lapsed on enamasti ema järgi rahvuselt, sest käivad enamasti ema keele (just nimelt lahku kirjutatuna) järgi koolis, sest ema aitab koolitöödes ja nii on kergem. ok, kõik on kena, kui pere kokku jääb, nagu levandid, aga kui ei jää? nagu enden omal ajal? enamasti jäävad lapsed emale, erandeid on vähe. ja kui ema ära kolib Eestist? siis isegi need, kes siin eesti koolis käisid, unustavad selle keele ja kultuuri pea täielikult. seega need mehed nagu poleks siginudki eestluse seisukohast. ja see on kurb ja isegi lubamatu, et rahvus püsima jääks. lisaks on kakskeelsest perest pärit laste puhul suurem võimalus, et nemad omakorda ei loo puhast eestikeelset peret, vaid ka segapere, lihtsalt seetõttu, et nende tutvusringkonnas on palju rohkem teisest keeleruumist inimesi. ja nii see läheb oma loogilist rada mööda.
k
kl/ 26. detsember 2016 11:47
k
Küsimus/ 28. detsember 2015 23:08
Kui kommenteerijatele on reeglid, et peab olema argumenteeritud tekst, siis miks avaldatakse nõndanimetatud arvamusliidirite karjatusi, mis ei ole argumenteeritud. See, et keegi on milleski 100% veendunud, ei ole veel argument.
e
E/ 26. detsember 2015 19:04
Seaduse järgi nad ju ei tohigi 2 a töötada ja peavad saama elukoha ja toetused. Hiljem peaksid nad töötama hakkama kuid kui tööd ei leia saavad toetusi edas kuid need on poole väiksemad ja siis hakkavadki pommitama ja mässama.

r
reede/ 25. detsember 2015 17:27
Olen nii vana mees et lapsesilmadega näinud Tallinna pommitamist Praegu on tõsine mure oma järeltulijate pärast sest tunnetan kuivõrd hooletud on nad oma nägemuses Eesti tuleviku pärast Allar on julge mees ja kirjutab tõtt Kui kurb et meie ärmamees tembutab juba kolmandas voodis ega märka milline oht ootab eestlasi ees Et katk neid võtaks kes Eestit täna saba ja sarvedega maha müüb
t
Tiit/ 26. detsember 2015 10:33
Täna öösel vägistasid kaks tumedanahalist välismaalast jälle Soomes naisterahvast. Meie valitsus aga kutsub neid pugulasi ikka siia, et Eesti naistel ka lõbusam oleks.
j
25. detsember 2015 17:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kes vähegi keelt valdab/ 25. detsember 2016 18:40
võiks lugeda lehte nimega mvlehti. või vaadata videoid, mis ehk mõjub paremini, kui tekst. ja siis endalt küsida, et kas ikka veel ei usu, et euroopas on sõda, mida meedia teile ei näita ja ei taha, et teaksite.
p
põliseestlane/ 25. detsember 2015 14:37
Minu esivanemad võitlesid Mahtra sõjas, seega ma pole argpüks ja ei karda.
h
Huvitav/ 25. detsember 2015 13:38
Huvitav tähelepanek siin kommentaariumis: kustutatakse kommentaare, kuid osade puhul jääb maha n-ö jälg ehk märge, et kommentaar on eemaldatud ja teisel juhul haihtub lihtsalt ära märki maha jätmata :)
j
25. detsember 2015 19:30
jah , tahtsin just sama öelda .
a
A.H./ 26. detsember 2015 11:10
Need kommentaarid mis ei vasta ÕL nõuetele kustutatakse avalikult. Need mis vastavad, kuid ei vasta jällegi meie poliitikute nõuetele kaovad jäljetult nagu vaikival ajastul. Eks tulevikus hakavad ka inimesed venemaa eeskujul jäljetult kaduma.
k
keerdus trepp/ 25. detsember 2016 18:42
või kukuvad trepist alla.
k
kusjuures/ 25. detsember 2016 18:42
täiesti suvalt kustutavad ja saadavad modereerimisele, ei anta võimalustki sõnastust näiteks muuta. kui mis vahet seal on, kui ka muudan sõnu, mõtte loeb ikka välja, ega see mul muutu. põlgan neid sisserändajaid, ükskõik kas nimetan neid n..griks, ah.iks, pi.iks, kakiks või šokolaadiks.
h
25. detsember 2015 11:44
Hallo,valiks Zirinovski, kui see Eestis kanditeeriks , kuidas üks eestlane nii lolli näite üldse toob, see suusataja teab ja oskab võibolla palju rohkem, kui see seelikute järgi jooksev kloun või Eesti viie viimase riigi hulka viinud Ansip
s
selgitus/ 25. detsember 2015 14:52
Jutt oli isikuomadustest,mitte isikust.Samuti ei sobiks Kadafi eesti presidendiks,samas kui oma riigile ja rahvale oli ta hea valitseja.
a
A.H./ 26. detsember 2015 11:14
Loll möla suhui tagasi. Zirinovski on samasugune kloun, nagu meie metskass, narts, burešin või näiteks haaviste.
s
SS/ 25. detsember 2015 11:33
HALLO! Õ IGED sõnad, aga just viimased kaks presidenti on olnudki just täpselt sellised Nagu sa loetlesid siin.Õige persident ongi see, kes kaitseb oma kodumaad ja hoiab oma rahva poole ja selleks ei pea nüüd küll kümneid keeli oskama, aga näe praegune presuident oskab , aga rahva koos meie kodumaaga müüb kaltsupeadele, sest tema kodumaa on mujal ja Eesti teda ei huvitaga. Oma arust oled tark siin targuttama, aga lihtsat tõde oma nina ees ei näe, KAHJU.
t
Tiit/ 26. detsember 2015 10:43
Meie presidendil pole aega Eestimaaga ja Eesti rahvaga tegeleda, tema käib Lätis diskot tegemas.
m
mismis?/ 25. detsember 2016 18:45
mis ajast kaljulaid diskosid teeb? või on sul ikka veel presidendiks see sariabielurik.kujast vanamees, kes kulla.kaevajatega soh.ilapsi saab ja kel täna sünnipäev?
t
To mismis/ 26. detsember 2016 07:59
Vaata ikka eelmise kommentaari kuupäeva ka! Eelmisel aastal oligi jõulude ajal meil presidendiks see mööda Lätit lehviv Ameerikast pärit juutlehtsaba. Juba päris mitu kommentaari on siin kommentaariumis silma jäänud, mille kirjutaja(d) pole vist taibanu, et tegu on 2015 aasta artikliga mitte selle aastasega!? Sellest Levandi sõnavõtust on juba aasta möödas ja ma loodan, et ta pole vahepeal oma seisukohti muutnud! Kahju, et praeguseks võimule tõusnud keskerakond jätkab migrantide sissevedu.
s
25. detsember 2015 11:21
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
just/ 25. detsember 2015 22:45
need on parimad sõdalased mõlemal poolel,aga hetkel võiks ikka mõne kirjavea andestada!
a
A.H., to ehh/ 26. detsember 2015 11:17
No ja mis kasu sul sellest põhikooli lõpetamisest? Ikka sama loll edasi. Ainult enda aja ja riiklike ressurse raiskamine.;)
t
to ehh/ 25. detsember 2016 18:54
ega su enda lauseehitus järab ka soovida. mitu klassi ise käisid muidu?
(taotluslik läbiv väiketäht)
t
to just/ 25. detsember 2016 18:56
samas ei ole ju nii raske ära õppida, et iga kirjavahemärgi järel käib tühik? mitte ees. puuduvate tühikutega teksti on väga ebamugav lugeda, ise oled ju ometigi mõnes raamatus ikka näinud, kuidas teksti kirja panna? käsitsi kirjutades ja ka jätad tühja koha? natuke harjutad ja see jääb käe sisse, proovi! :)
k
Kalev bristol/ 25. detsember 2015 15:17
Islamistide, projekt on hämmastavalt lihtne ja tõhus. Kõikepealt tuleme kohale suure massiga. Seejärel tapame suvalisi valgeid võimalikult rahvarikastes paikades. Tapame sada ( kui õnnestub ka tuhat) ise kaotame võibolla 4-7 elu. Kuna eurooplased eriti juurde ei sigine, meie aga oleme viljakad siis võtame teie maa üle lähema 20 aasta jooksul. Võitlus käib parema eluruumi pärast. Neile on vaja meie maad aga mitte meid .Eurooplastest pededest, multikultidest vastu hakkajaid nagunii pole. Edu härrad ja prouvad multiinimesed. See on pikemas perspektiivis meie lõpp, teie tormilisel heaks kiidul.
t
to ss/ 25. detsember 2016 18:50
panin miinuse, kuigi jutt üldjoontes õige. aga vale selle koha pealt, et ei ole nii, et kui ei anta, siis hakkavad. ei, isegi kui kõik antakse: viietärnihotelli on pandud näiteks rootsis elama, söök on nagu soovivad, ha.lal, riided viimase peal, saavad kõik nutiseadmed ja autojjuhiload tasuta, r.elvakoolitusi rootsis näiteks ja mida kõike veel, mida me ettegi ei kujuta, mida sallijad nende ini.mõigusteks kõik loevad. aga ikka vä.gistavad, vara.stavad, rö.övivad, lõhuvad, peksavad, tap.avad jne.
t
to ss/ 25. detsember 2016 18:53
äsja just kirjutatud kommentaar ei vastanud reeglitele, toppisin siis igal poole punkte vahele, muudkui proovisin, no ikka ei vasta reeglitele, ragistasin ajusid no et mis sõna neile küll ei sobi. ja ikka ei sobinud. lõpuks juhuslikult proovisin, et ühe sõna tagant 6 punti ära võtta ehk nn puntiirjoon ja ennäe, see ei sobigi õhtulehele :D ikka naerväärsed olete oma modereerimisega, no mis puntiirjoonel viga küll on?
2
23.12, 16:07_le:/ 25. detsember 2015 10:34

v
25. detsember 2015 10:19
Vastiku Maksu-maksja Jäle
Jutt:iga 1 ei mõtle mille
eest maksab.
m
mul on/ 25. detsember 2015 01:08
pagulasteemas nagu automaatselt plokk nagu riskirühm või et ütlen halvasti ei ütle
Põliseestlane ( parteitu eruohvitser )/ 24. detsember 2015 22:20
e
24. detsember 2015 18:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to Eesti hang/ 24. detsember 2015 21:52
Üheülbalised on ikka palgaliste kommid.
PPäris huvitab, kui palju palgalised kommimise eest palka saavad, kas iga komm maksab või kuidas see on ?
t
tõsi küll/ 25. detsember 2015 13:31
Palgaliste kommentaatorite ja muidu pugejaist noorpoliitikute kommentaarid on tõesti üheülbalised ja eranditult äratuntavad.
h
hämmastuja/ 25. detsember 2016 18:59
aga et neil ka häbitunnet pole sellist teksti kirjutada oma kodumaa kohta :( lihtsalt kurb, kuidas noored on ajupestud ja ihalevad multi-kultit, aru saamata, et see viib valge inimese katastroofini.
k
Kai / 24. detsember 2015 17:13
Ma ei tea kedagi kes teaks kedagi...kes oleks poolt et pagulased siia tulevad....
kui vaatan neid komme siin ....siis seda enam...mõni troll ja sinisilmne pagulasusku tegelinski laob miinuse... a muidu.... on pagulastega siin ikka täitsa pekkis ...
Ilusat jõuluaega poliitikud teile ...on mille üle mõelda ja näppu vibutada
t
to kai/ 25. detsember 2016 19:03
elad silmaklappidega? kas sa ei tea avandit, sildnat, nestorit, rauda, võigemaste, iffi, lennat, lobjakat, parist, mikkot, kaljulaidi, kaljuranda, kallast, rõivast, pehvkurit, paeti, hellranda, vilgatsit, pihlapit, miksrit, koplit, lõbu, reikopit, jusket jne, neid on tuhandeid, kes on avaldanud mingil moel oma poolehoidu. igasugu saatejuhid ja muusikud ja ajakirjanikud. kas need nimed on sulle võõrad?
l
Levandi/ 24. detsember 2015 16:56
jättis Viru Maratoni tuisuga pooleli.
k
kui/ 25. detsember 2015 22:49
lugesid,siis ehk said aru,et teda enam võistlemine ei huvitaja võid seega end tuule ja külma käes seistes lausa olümpiavõitjana kujutada!
a
aga/ 25. detsember 2016 19:04
sa ise tegid lõpuni? oled olümpiamedalist muidu? või äkki ei ole?
e
eks ta ole/ 24. detsember 2015 16:28
Tipppoliitikud ja juhid ei soorita ise otseselt ühtki kuritegu.nad ainult räägivad.Kuritegusid sooritavad ikka tavainimesed kellegi käsul.Piinakambrites nülgib nahka ikkagi hariduseta mongol,juut aga koordineerib asju ja kirjutab tsenaariume.
k
Keskealine naine/ 24. detsember 2015 15:35
Lõpuks ometi üks normaalne eestimeelne mees. Hing kohe puhkab ja rõõm lugeda.
Muidu ainult ühed tänitajad " häbi olla eestlane ", on need mingid mehed või.
Mees on see. kes kaitseb oma kodumaad, oma peret, mitte ei müü raha eest maha.
Allarit pooldan kahe käega.

k
Kalev bristol/ 24. detsember 2015 15:20
Kui moslemid Eestisse tuua, tähendab see ainult ühte, et eestlane pole ca 800 aastaga targemaks saanud.
e
ega ta saagi/ 24. detsember 2015 16:42
enne kooleb uhkelt hanges või oksal ja loovutab muest mustaks läinud blondile kõik.
Kui ikka geene töödeldakse alates 1227 aastast,no mida te soovite ???
Aru ???? Mehearu ????? OIDU ka ?????
n
no/ 24. detsember 2015 14:10
hirm hirmuks aga hulluks, nagu Ojuland ja Helmed, ka ei maksa minna!
t
to no/ 24. detsember 2015 16:34
t
to no/ 24. detsember 2015 16:53
Oehh, palgaline, puhka ometi jõulu ajal.
Või tööandjad maksavad vähe, et peab ikka pingutama ?
t
to no/ 25. detsember 2016 19:06
loodan, et karma leiab sinu ja su pere ja sunnib mõtlema oma sõnade üle.
w
wert/ 24. detsember 2015 11:40
tõesti ,miks ei võiks allar president olla.igatahes etem ,kui lord ilves või salaühingu siim
t
ta on ainult eestlane/ 24. detsember 2015 12:52
ta ei oska rulle-rollo ,fondi ega viioliga ümber käia.
Ta pole veel inimesi müünud. Ta ei sobi. Ja ta on olnud sportlane ,
Veel hullem, ta on toonud olümpiamängudelt medali.
Pronksist küll,aga ikkagi medali.
See ei sobi.Pärismaalasest sportlast ei vaja mitte ainuski õige eestlane.
h
hallo/ 24. detsember 2015 16:35
Suusataja presidendiks???Noh eesti rahvas valib ainult kloune.Omal aja ,kui Tulviste kandideeris,siis teda ei valitud.President peaks valdama ikka mitmeid keeli,maailma majanduspoliitikat ja ajalugu,ning peaks olema fenomenaalne faktimälu,et oskaks igal hetkel vastata igaleküsimusele argumenteeritult.Presidendi kanditaat peaks olema kursis kõikide riigisaladustega.Ta ei tohiks olla pime loll.
s
seni on meeldinud/ 24. detsember 2015 16:45
mis siis nüüd veaks ?
Ega ometi ümberlõikamises probleem ole.
s
soo,teie siis tahate/ 24. detsember 2015 16:46
siia osariiki presidendiks Vladimir Putinit ?!
Ta vastab teie nõudmistele .
t
to hallo/ 24. detsember 2015 16:57
Majanduspoliitikast jagamine on siis mustadest parasiitide sissetoomine meie rahva kukile.
Et siis mida rohkem tõmmusid parasiite meil ülal pidada, seda rokhem majandus õitseb ?
Nojah " häbi on olla eestlane, " multikulti rikastab " , " eestlased on üks maailma jubedam rahvas " -- need on tõesti argumenteeritud vastused.
t
to hallo/ 24. detsember 2015 17:00
Ahsoo, mustade muidusööjate sissetoomine näitab siis seda, et ei olda pime ja lol.
Ei ole need üldse mehed, kes oma kodumaa ja rahva kaitseks välja ei astu.
Tubli, Allar, olin Sinuga igati nõus.
j
ja sina / 24. detsember 2015 17:46
eelistad pimedat lolli?Putin?gitler?...ajudeta rämps!
h
hallo/ 24. detsember 2015 18:01
ärge pookige mulle,kui padunatsile ja rassistile külge neid põhimõtteid ,mida minul ei ole!tahtsin väita,et eesti rahvas ei valiks kloune.Suusatajal on süda õige koha peal,aga teadmistas kahtlen.Riigi juhtimist peaks usaldama sellise tugeva juhi kätesse,kes oleks loomult paras tarantel.Vingerdavatele poliitlimukatele ei saa võimu usaldada!Esti riigi juhina tahaks näha sellist juhti,nagu Zirinovski või juut Jevgeni Satanovski Venemaal,kes on rohkem venemaa patrioot,kui mõni müüdav venelane!
a
A.H., to hallo/ 26. detsember 2015 11:25
Miks sa arvad et suusatajast presidenti ei võiks saada? Praeguse seisuga, neljast Eesti presidendist, läbi aegade, ainult üks vastas sinu poolt välja toodud (ja muideks õieti) kriteeriumitele.
t
to hallo/ 25. detsember 2016 19:07
aga roolijoodikust nagu kersti või siis abielu kõrvalt armukestepidajast võib president saada küll? vahvad valikud sul siis.
t
to hallo/ 25. detsember 2016 19:09
kas see, et inimene oli noorena sportlik ja seetõttu arendas enda võimed maailmatasemele, tähendab sinu ajus automaatselt, et ega tal tarkust ju siis olla saa? ei saa just eriti tark olla, kui nii mõelda.
õ
õieti = pigem/ 25. detsember 2016 19:10
ja mis see lause siis nüüd tähendab ka: ja muideks pigem?
M
!!!/ 24. detsember 2015 11:05
Mulle näib, et üsna mitukümmend kommentaari on kustutatud. Osa on hoopiski olematuks haihtunud, nii et mingit jälgegi enam pole, isegi mitte pealkirja enam. Sealhulgas ka minu enda oma. Ega midagi, elagu sõna- ja arvamuste vabadus!
v
Viks ja viisakas!/ 24. detsember 2015 23:21
Ilmselt tegid vea, EL pagulaspoliitikat tuleb taevani kiita, pilvede kõrguseni ülistada, siis sinu kommentaarid ka avaldatakse. Igavene au ja kiitus EL pagulaspoliitikale!
n
nii on/ 25. detsember 2016 19:10
ükspäev minu komme ei ilmunud ikka kohe üle 10, miskipärast 3 ilmus. huvitav süsteem siin.
j
Jah/ 24. detsember 2015 10:37
Olime NL s nkui vanajumala seljataga nüüd oleme kõigile lükata ja tõugata
h
Hakatis/ 24. detsember 2015 10:27
Allar, aitäh Sulle! Tuleks rohkemgi armastatud ja tuntud inimesi oma arvamusega kapist välja, et kujuneks reaalsem pilt. Miks on nii, et need, kes siin Allari vastu kommenteerivad, on nii jultunud, et peavad enda seisukohta ainuõigeks? Nii käivadki asjad, et teised on lollid ja arad automaatselt, jah?
t
T.Mets/ 24. detsember 2015 10:15
Et minu kommentaar kustutati, siis ega veel sellepärast minu sümpaatia praeguste võimulontruste suhtes ei tõuse, julgesin Vene ajal oma arvamust välja öelda ja teen seda ka täna, ja kindlasti oma õige nime all
t
teadja./ 24. detsember 2015 08:08
Allar sai olympiapronssi trialtonis.
ä
ärmalt kilkad,teadja `????/ 24. detsember 2015 16:44
a
23. jaanuar 2016 03:43
Allar sai venelase aastal 1988 öösel vastu 1988.a hommikut.

m
m50/ 24. detsember 2015 06:29
Hilja midagi jutustada , aga kui hakkavad laamendama ja vägistama , tuleb neil pead kehast eemaldada.
t
to m50/ 25. detsember 2016 19:12
eemaldad? kõikidelt neilt miljonitelt, kes euroopas laamendavad ja vägistavad? lubad?
t
tavaline eestlane/ 24. detsember 2015 01:06
e
24. detsember 2015 00:34
Eks see kaltsupeade põhiline häda on ikka arutu sigimine. Seda massi tuleks abi korras siiski mitte toita ja katta vaid lihtsalt tuimalt steriliseerida. Ja midagi head sõbrad sellest , rõhutan siinkohal moslemi massist enam oodata paraku siiski pole. Vaadake mis laga need rändurid maha jätavad endast. Ju nad ei olegi võimelised enda järgi juba eos kasima. Sellepärast ma ei tahagi neid siia ,sest neile on püha ainult nende haige usk , mis ei austa mitte midagi peale nende värdjaliku väljamõeldud alahhi. Ja veel. Minul on isiklikult võtnud mingi 17 aastat aega, et end kuidagigi üles töötada ja ma tõesti ei tunne ehk end materiaalselt ohustatuna lähitulevikus, aga mis saab minu laste tulevikust. Jah ma muretsen millise kodu me jätame oma heledapäistele sinisilmsetele lastele. Kõik need minu suhtumise pärast piinlikkust tundvad mere admiralid ja lennukindralid ja peaministrid ja meie presilontrus ei hooma minu väiklast , haiget muret. Ja sellepärast ütlen otse välja, et ma olen ohtlik teile nagu iga oma lapsi armastav isa , kes armastab oma kodu.
A
!!!/ 24. detsember 2015 00:45
Arutu sigimine? Muidugi. Aga moslemimehe suurimad autoriteedid, mullad mošeest õpetavad: ärge, mehed, muretsege ja tehke aga rohkem lapsi! Sest kui Allah annab lastele elu, küll ta annab siis temale ka toidu. Peaasi, olge jumalakartlikud, palvetage iga päev viis korda Meka poole ja käige mošeedes ning annetage - küll siis Allah kõik teie mured õiglaselt lahendab!
Pärast sellist rahustavat jutlust on moslemimehele mingi eurooplaste pläma mingist ülerahvastamisest ja maailma ressurssidest lihtsalt kama kaks. Ja alandavat eurooplaste kummi ei hakka üks endast lugupidav moslemimees mitte kunagi kasutamagi. Tema usub eelkõige ikkagi oma auväärt ja habemikku mullat.
e
Eestlane/ 24. detsember 2015 09:50
Me keegi ei taha neid siia. Aga meie presidendile, hannole ja taavile antakse käske mujalt. Neid ei huvita Eesti rahva saatus ega tulevik. Tulin eile Türgist no need kahe jala peal liikuvad mustad m-id ei ole normaalsed inimesed. See et meile tehakse ajupesu, et nad põgenevad sõja eest jne see on USA poolt peale surutud propaganda. USA ise mahitas Araabi kevade nii nagu tõukas ka Ukraina sõtta. USAt huvitab ainult relvamüük ja et saada kätte iga riigi 2 prosa SKTst.
n
naine/ 24. detsember 2015 01:01
Olen Sinuga 100 % ühel meelel. Ka mina ei taha oma lastele sellist tulevikku ja ümbruskonda, kus valitseb vägivald ja meie lapsed on kogu aeg ohus, omal maal. Pealegi, miks antakse lihtsalt kellegile midagi lihtsalt selle eest, et nad omal maal ei taha ega saa hakkama? Mis sõjapõgenikud, naljakoht! Delfist juba koristati Levandi lugu ära, näeme isegi, kuidas meedia toimib nende värdjate siiamahitamise soosimisel. Allar Levandile aga respect! Eks temagi tegi suu lahti püüdes seista ka oma laste eest! Üks neist on hetkel sõjaväes ja seega otseses ohus, sest iga kell võidakse meie mõne poliitvärdi pugemise otsusega saata kuhugi sõdima ei tea kelle eest.
j
justnii/ 24. detsember 2015 10:11
kuda sa ei tea kelle ja mille eest södima-miki ju korra ytles et meie poisid käivad afganistaanis meie vabadust kaitsmas
c
CCCP ajal meie poisid läksid aega teenima ja neilt ei küsitud,kuhu tahavad minna/ 24. detsember 2015 10:28
EV ajal jooksevad meie poisid USA huvide ja varade kaitseks ise inimesi tapma nende omades kodudes.
s
soovide kokkulangemine/ 24. detsember 2015 13:02
üsna sõnatult, ajaloo kordumist mitte soovides http://www.bidstrup.ru/content/1204.html Allaril väga õigus: pered peavad omas kodus koos olema ja seda ka soovima vastutust ja probleeme pelgamata.
l
lisaks/ 25. detsember 2016 19:13
tuleks neile pagulaskeskustes sunniviisiliselt sisse joota "kisselli", mis halvab sugutungi
l
lapsemeelsetele/ 24. detsember 2015 00:26
ka siis,kui nad tulevad tööle,hoiavad nad niikaua madalat profiili,kuni nad saavutavad arvestatava jõu,et riik üle võtta.Siis hakkavad nad esitama küsimusi,et kas on ikka õiglane,et uskmatud pommitasid nende riigid segi,tapsid nende riigijuhid...Kadafi ajal elasid inimesed ju nagu kommunismis!Järelikult hakkavad nad nõudma oma kannatuste eest kahjutasu,sest inimsusevastased kuriteod ei aegu.Kuna suuri summasi ei ole kohe võtta,natsionaliseeritakse kõik varad ,mille oomanikeks saavad moslemid.Põliselanikkond aga pannakse sunnitöölaagritesse nende esivanemate poolt teostatud kuritegude heastamiseks!Kui nüüd islamistid euroopa segi pommitavad,meie juhtpoliitikutel pead maha raiuvad ja kehtestavad oma seadused,siis oleme me nagu tasa,sest meiega on siis sama tehtud,nage meie nendega tegime!
h
Hakatis/ 24. detsember 2015 00:51
Mina ei ole neile midagi teinud! Olgem täpsed.
e
eks ikka/ 24. detsember 2015 08:33
paljud tegid valimiskastide juures,kui kuritegelik võim valiti.
h
Hakatis/ 24. detsember 2015 10:25
To: ek ikka
Kas inimene on hiromant? Kas inimene eeldab, et see, kelle ta valib, kuritarvitab võimu? Tol ajal olid parteid justkui veel lapsekingades ja niisugust ajalist ressurssi vastasleeride hävitamisse ja enese upitamisse kui praegu, seda ei toimunud. Täna me näeme, kuidas endale ise võim võetakse, mitte neile ei anta. Valimissüsteem ei ole okei. Kui tahta valida konkreetset isikut, kes juhtub olema selles parteis, mis üldse ei meeldi, siis toetad automaatselt nende ideoloogiat ja aitad pukki esinumbrid, kelle on partei paika pannud, mitte rahvas. Nii tagatakse endile aastateks-aastateks soe äraolemine inimeste tahte vastaselt. See on põhjus, miks ma enam ei lähe valima ja mind ei huvita see taktikaline mõjutus, et siis valitakse sinu eest. Niikuinii on seda kogu aeg tehtud. Mina ei poolda sõdasid üldse. See maailm, milles elame, on haige ja väärastunud. Kahju, et just sellist teedpidi on planeedil inimesed arenenud.
t
to: valisid õigesti, valisid reffid/ 24. detsember 2015 10:48
Kuule K..., kas sul tõesti, SUL, pole targemat teha?
v
vaata, see ongi huvitav/ 24. detsember 2015 08:54
"meie juhtpoliitikutel pead maha raiuvad" - mitte et ma üldse sooviks, et kellegi pea kallale minnakse, aga näete ju isegi, et kannatajad on pea eranditult täiesti tavalised inimesed. Krdi argpüksid, ma ütlen - kontserdisaali ja restosse on mugav minna oma pommivööga, aga tipppoliitikud muidugi on ju raskem "saak", neil turvad ümber ja puha.
Aga eks nemadki või ju omakorda vastu lajatada, et näe, tapate siin meie inimesi, ka süütuid. Jube keeruline tegelikult :((
Mina soovin, et kõigil vägivalduritel tuleks ruttu üks ilmutus, nii et nende peas käiks üks suur klõps ja nad enam ei tapaks ega korraldaks midagi muud jubedat!
e
ei tunne, ei tea.../ 24. detsember 2015 00:24
veits vanaks jäänud äkki... ehk on põhjust, kahju kui nii...
a
ahto lörts, postimees/ 23. detsember 2015 23:40
mispärast mu postitus kustutati? kas enam ei või pagulasi ka kiita? kas ei või lumpenile jagada infot, et pagulased on ilusad ja head? kas ei tohigi rahvale ette jeita, et nad on kadedad ja ei taha anda oma maksuraha pagulasperedele luksuskorterite üürimiseks ja et nad ei taha nende elu siin kinni maksta? või ei tohtinud öelda, et eestlased vinguvad ilma asjata, no vägistatavad need moslemid mõned kümned tuhended lapsed ja naised, no pole mõtet teha sääsest elevanti, palju rohkem toovad nad meile ju kasu. aga miks seda ikkagi öelda ei tohi, et ära kustutati?
k
Kalju/ 23. detsember 2015 23:25
Meil on siin juba mitusada tuhat idast tulnud migranti, kelle integreerimine on täielikult läbi kukkunud. Nende oluline enamus on tõeline kolonialismi vähkkasvaja. elanikkonnas on nad vähemuses, aga koosseisuliste kgblaste seas olid rõhuvas enamuses. Praegused pagulased erinevad oma eelkäijatest veel rohkem ja nende integreerimine on lihtsalt lollimängimine. See on umbes nii, et paneme seale sadula selga ja ütleme, et see on ratsahobune.
m
miks Kalju avalikult valetab ?/ 24. detsember 2015 00:35
Idast tulid inimesed vastavalt kahe Eestist suurema riigi kokkuleppele ja Eesti kommunistide kutsele.
Idast tulemise on heaks kiitnud Inglismaa,USA ...mis on kaljudel kilgata .
Idast tulijate kutsujad on kaljud saatnud eurooplasi õpetama ja kommunismust külvama
kas kaljud on unustanud,kuidas nad vaguneid täitsid kohalike kulakute ja kaabakatega ?
t
Tõde pole vihakõne!/ 24. detsember 2015 14:00
Kõige suurem erinevus on usuline ja see,et nad elavad 19. sajandis oma arusaamade poolest.Nad ei integreeru iial.Neid oleks odavam aidata kohapeal.(Frieord.no,mitte euroliidu meedia.)
m
max/ 23. detsember 2015 23:01
tubli poiss,mäletab veel nõuka ajast moslemite palet ja räägib tõtt

r
Rnx / 23. detsember 2015 22:07
Jagan Allari arvamust. Sellest on pööbel ammu aru saanud, aga ladvikus kuidagi probleeme. No samas...Ega seal mäe otsas pole nad kunagi erilise mõtlemisvõimega hiilanud :))))
g
ghjk/ 24. detsember 2015 02:35
Neil on pea pilvedes ja maa ei paista sealt.
K
?/ 23. detsember 2015 22:02
Kas see on Abdul Turay kes TTÜ-e oma kaasmaalasi organiseeris nn. ÕPPIMA ?
l
lõpetage/ 23. detsember 2015 22:01
m
MTÜ Uus Eesti/ 24. detsember 2015 06:18
mis jõulud , see on ka vihakõne. Sa lõpeta ära , homme sulle helistavad ja lähed vestlusele. naer
e
ei lõpeta/ 25. detsember 2016 19:17
pista oma jõuluaeg sinnasamusesse, mingi jõuluaeg ei loe, probleemid on vaja lahendada, mitte kuuse all pikutada ja verivorsti õgida.
M
?/ 23. detsember 2015 21:54
Mis te arvate , et kui te kustutate Eesti inimeste kommentaare , et te suudate meid oma meelt muutma ?
K
?/ 23. detsember 2015 21:38
Kas puutin ründab nigeeriat ?
i
ivan baraban/ 23. detsember 2015 21:55
kas sa oled nigeeriast vä
s
?/ 23. detsember 2015 22:04
sina ivan baraban , kuidas ma sinuga kohtuda võiks ? Kas sa arvad et ma ei suuda su aadressi kindlaks teha ?
i
ivan baraban/ 23. detsember 2015 22:18
irboska, 7.kaevik paremat kätt, pätid saavad tuld igast suunast,-tere tulemast kohtumisele
P
?/ 23. detsember 2015 22:36
Peale rumaluse oled sa ka arg . Kas su isapool on tõrvavärvi ?
i
ivan baraban/ 23. detsember 2015 22:52
köhe tunne on kyll, rumalus ei ole patt, see on synnist saati kaasa antud seljakott, mida kantakse ja mis painab,- peaasjalikult körvade vahel tehtud ja tegemata otsustena ... mis kellegi must-valgesse teadvusesse puutub, siis ... ex ungue leonem, ex auribus leporem,- loe sealt ja ära kogemata teerulli alla jää,- seal on töesti törva,foobik
A
?/ 24. detsember 2015 07:38
Aga kohtume , vaatame kes meist jänes on ?
t
to ?/ 25. detsember 2016 19:18
aga suudad vä? tee minu oma ka? tee kohe kõikide oma. ilmselt sul ju muud teha pole.
i
irw/ 25. detsember 2016 19:19
tundud rusikakangelane poe tagant olema. pane bocki edasi.
i
23. detsember 2015 21:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
See on ju mulgi kribatud,/ 23. detsember 2015 22:23
provokaator kohalik ju,samas paljud lähevad õnge.
a
23. detsember 2015 20:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mari/ 23. detsember 2015 21:46
MAAMEES/ 23. detsember 2015 20:39
Nüüd kiidate Allarit aga kas muud ei oskagi ,milleks Teil omal pea otsas on kas mutsi jaoks ainult .Ammu olnuks aeg terroristide ja mugavuspagulaste vastu seista aga kuulate valitsuse häma .Kogu valitsuse hämamise pöhjus on ,et loodetakse euroopa liidust rätipeade arvelt raha saada mida omale tasku pista .Lisaks töstetakse makse ja aktsiise juba praegu ,et neid ISISE terroriste ja muid sullereid ulalpidada .Samuti on selge ,et nönda suure kultuuri erinevusega inimesed ei sulandu tegelikult iialgi meie kultuuri .Näiliselt sulanduvad need kes ootavad käsku kui rünnata on vaja .Kuigi ütelus kui on must näita ust on ehk mingil määral solvav aga siiski ,kui ei taheta neid siia siis tegelikult peab valitsus arvestama sellega aga mitte kasvöi vahetusüliöpilaste nime all neid siia tooma .See raha mis loodetakse saada migrantide arvelt euroopa liidust on petlik ja pole ime et seda tegelikult ei jätku isegi migrantide jaoks .Fakt ,et köigele muudele kannatustele mis kaasneb migrantidega maksame neile peale ja lisaks mosseede soovid ,sest see seltskond ei huvitu kohalikust kultuurist vaid hakkab kohe nöudma .Tegelikult on kogu selle tegevuse möte hoopis laiem ,sest vaja on igati nörgestada euroopat nii majanduslikult kui terrorirünnnakutega hirmu tekitada ,et peate tegema köik .Kui sellise tegevuse tulemusena suudetakse euroopat nörgestada siis ongi tulemus käes ,sest tegelik eesmärk on euroopa vallutamine .

m
Mees.../ 23. detsember 2015 20:09
... ütles , mida arvab, ta pole läinud "mainstreami" e. peavooluga kaasa. Ja ega polegi midagi muud, kui ühe ministri lollakalt naeratav nägu ja rõõmus lootus, et äkki siiski tahab keegi Eestisse tulla. Ega nad ei taha, ja seda lihtsal põhjusel - kliima on külm ja halb naabrus (äkki Venemaa naabrus?). Nii arvas paar päeva tagasi antud intervjuus teine minister - Sven Mikser. Minu lugupidamine meie valitsejatele!
k
23. detsember 2015 18:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
A/ 23. detsember 2015 19:22
n
No sellist on orjad ehk ka väärt,/ 23. detsember 2015 22:26
peaasi,et on loiguekspert ja oskab kätt tõsta.Muuks pole nagu võimeline,nagu enamus tankiste.
u
23. detsember 2015 18:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Heh/ 23. detsember 2015 21:31
Varsti jah saab lugeda, kuidas Allar telefoni on varastanud, laeval naisi ahistanud, mingi blogipostituse teinud jne. Ainest saab leiutada igasugust :-).
t
tuu on siis õige stalinlik lähenemine/ 24. detsember 2015 00:38
liiga arukale inimesele,see ju isamaalisus ise.
f
23. detsember 2015 18:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
Mia/ 23. detsember 2015 18:44
Täitsa nõus, lisaks veel veidi omaltpoolt. NSVL-ist tulid siia enamasti ikkagi meile suht sarnase kultuuritaustaga inimesed. Praegu tahetakse siia asustada aga inimesi, kelle elukeskkond, kultuur, kombed, jms on niivõrd erinevad, et konfliktid, mittemõistmised ja probleemid on kümnetes kordades suuremad. Näiteid selle kohta on lääneeuroopast või Rootsist, UK-st on juba küll ja veel.
p
pole nõus feliksiga/ 23. detsember 2015 19:13
pole mingit vahet, kust me tuleme. igal juhul ei soovi mõtlev inimene endale koju parasiteerima ahve, kes ainult lärmavad, lagastavad, lõhuvad, peksavad ja vägistavad. kas keegi isiklikult sooviks iga kuu oma palga peal selliseid värdinimesi üleval pidada? ilmselt mitte, aga millegipärast, kui raha on kokku korjatud maksude näol, siis osad arvavad, et selle võib laiali jagada parasiitidele.
e
Elts/ 23. detsember 2015 20:07
7 miljonit olevat Eestist nendel aastatel läbi käinud.
n
nõmmekas/ 23. detsember 2015 17:47
Erinevalt poliitikutest on spordimeeste pea selge ja keha virge. Selline ongi see keskmine Eesti mees, mitte pehme soovaba Eurooplane kelle ideaale meile pähe määritakse.
l
lollakas,kas sa ta etteasteid oled näinud./ 23. detsember 2015 22:28
Mõned on ikka puruhaiged.
a
alf/ 23. detsember 2015 17:44
Enamus inimestest saavad aru ,et moslemitest immigrantide invasioon on reaalne julgeolekuoht eesti rahvale ja ka teistele rahvastele. Ainult vastutustundetud imbetsillid jahuvad pagulaste kasulikkusest. Kasulik on ainult maoslemite kalifaadi loomiseks euroopas,kes tapavad ,vägistavad teisi inimesei, kes erinevad usuliselt. Kaltsu Taavi ,Pihkur ja Ilves tuleb maha hääletada ja võimult minema lüüa.
i
ips/ 23. detsember 2015 19:07
ei,nad tuleks nendega ühte paati panna,et aru saada,mis loomad need on.äkki hakkavad siis ka neile meeldima koerad,kitsed ja lambad,keda panna...
h
Hakatis/ 24. detsember 2015 01:00
Mitte ainult loomi k..., vaid ka neil süütutel päid nüsida. Kui inimesi pole käepärast võtta, siis lendavad pead kassidel, nahad jänestel jms. Mis usust need loomad huvitav on, et päid tuleb nüsida? Need on pooletoobised ju.
p
poolt/ 23. detsember 2015 17:24
kui ma kuulen meedias inimesi pooldamas seda mis praegu toimub euroopas,siis on need tavaliselt inimesed kes oma töö pärast ei tohigi pagulastest teistmoodi rääkida,kodus või kasvõi viinapitsi taga on jutt aga teine.Kas te arvate et Merkel tahab neid .EI aga ta ei tohi lihtsalt teistmoodi rääkida.Miks meie poliitikud kipuvad neid saatma lõpuks ikkagiPõlva Valka Võrru,kus ei ole tööd kohalikelegi.Loogiline on saata nad näiteks Viimsi valda.Igatahes tubli mees Levandi .

e
eestlane/ 23. detsember 2015 17:11
Kui pagulased oleksid samasugused valged inimesed nagu eestlased, kas siis kohalikud tahaksid, et need inimesed saavad tasuta kodu ja tasuta raha elamiseks? Kas on loogiline, et see kellegile ei meeldi? Kui see ei ole loogiline, siis tuleb ravi otsida ja mõistuse korrasolekut kontrollida.
e
eestlane/ 23. detsember 2015 17:09
Kakoi hirm, lihtsalt ei taheta kalkareid siia tasuta raha saama ja tasuta kodu saama kui tavalised inimesed peavad selleks TÖÖL KÄIMA.
t
Toetan/ 23. detsember 2015 16:11
Levandi on ikka kahe jalaga maa peal. Tubli!
h
Häbene/ 23. detsember 2015 16:38
kas Anna oli siis pagulane? Oma mõtlematut viha peaks küll talitsema! Eesti kodanik toob siia armastatu, oma abikaasa, kes pealegi väga tubli, üliandekas ja töökas inimene, siis see ei käi kuidagi pagulasteema hulka. Vägagi sageli teevad sarnased ilkujad hoopis teemakäsitlusele halba, pannes kõik erinevad asjad ühte potti, ise asjade erinevusest mitte aru saades. Ja siis külvavad oma valet laiali! Minu arvates tegi ka valitsus samal põhjusel omi suuri apse, sest pidas kõiki piiririkkujaid sõjapõgenikeks. kuid nad ei olnud ju seda! Kuidas Eestist hoolivad inimesed seda juba kevadel teadsid? Sest et uurisid infot mujalt, kui siin pasundatud valet ja teadsid, mis tegelikult toimub. Aga A.Levandi on kogu aeg tarka juttu rääkinud.
k
23. detsember 2015 17:17
kuule maa peal küll, kas on nutumaik et ei saa mustamehe noksi näppida, kardad et mustad jäävad tulematta.. et karasid ei jätku kargamiseks
s
stalinlane ,k.17:12 , see ei ole tavaline vene baba/ 24. detsember 2015 00:42
ta on tavaline korralik inimene,andekas sportlane . Mõttetus,see ei sobi muidugi,et ta on VALGE ja kristlane ....aga kannatage veidi.
Tulevad Aafrikast koju tagasi mure pärast mustaks läinud eestlased,siis
saate meiesuguseid tappa enam kui süda kutsub.
Veidi kannatust!
a
aga Anna on spordiga sina-sõber,ise saavuitanud,õpilased koolitanud./ 24. detsember 2015 10:37
see pole ju ime,kui ta astus välja eestlase , OM võitja Palusalu kaitseks. Palusalu ikkagi 1936a. OM kuldmedalid võitnud maadleja
Mõttetu on suur isamaaline ja vihkab meest selle eest,et see pani Punaarmeest plehku.
Tõeliste eestlaste jaoks on see ju surmapatt .
1
1988/ 23. jaanuar 2016 03:30
Eesti rahvas ei maganud sel ööl. Mustamäel olid öösel aknad valged. Mitte kõik, venelased magasid. Eufooria. Eestlased juubeldasid. Siis tõi Allar Levandi venelasest Anna minu põllule minu õhku hingama. Kõik kukkus põrmu. Anna andeks Allan ja Anna, aga nii see oli.
r
respekt/ 23. detsember 2015 16:02
on ka tuntud inimesi, kes ei ole tallalakkujad ja ütlevad välja nagu asi on. tubli, Levandi. Sama austus Reitelmann, Rutiku, Võrno, Kivisildnik jne. Kahjuks enamus siiski lömitavad valitsuse ees ja ajavad oma sallivusejura, mida on nii piinlik kuulata.
s
Sportlane/ 23. detsember 2015 15:52
Allar on tubli, aga ajakirjanikud võiksid ikka enne fakte kontrollida, kui ise ei mäleta, et Levandi võitis Calgarys pronksi, mitte kulla.
s
see on ,mis paneb eestlased vihkama.,/ 24. detsember 2015 00:45
OM pronks pole asi ega kedagi. Eestlased on uhked oma rollode,viiolite,fondide ,rahapuude ja ulmeliste elektrijaamade üle.
See on üige eestlus .
Sport ??????? Ärge ajage naerma.
t
TUBLI/ 23. detsember 2015 15:49
poiss Allan ütlesid välja mida enamus eestlastest arvavad
o
ootaks natuke veel / 23. detsember 2015 15:34
kuii euroopas nii jätkub siis hakkavad siia emigreeruma valgenahalised rootslased ja soomlased.
r
rp/ 23. detsember 2015 15:39
Prantsusmaalt juudid juba emigreeruvadki. Aga Levandile aitäh selge seisukoha eest! Loodan, et julgustab teisigi.
t
23. detsember 2015 15:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
p
peale seda./ 23. detsember 2015 16:06
No saksas oli ka juba eelmise kuu lõpus miljon koos juba nii et ikka miljon ühesaja alla on neid sinna angelale kokku jooksnud. Järgnevad aastad lubasid juba 1500000 ära toita ja kata.Ainult aru ei sa mida nad juba piiri sulgevad omal vaikselt ,see nagu nii ilma margata ei aita, lihtsalt sant laager ummistab need piirid ikkagi. Vaid kätte saamatu raha vÕib neid sealt eemal hoida, edasi on selge et mingit ühisturgu ka siis ei eksisteeri.
m
miljon on need, keda suudeti kokku lugeda ja kirja panna....../ 23. detsember 2015 20:23
teine miljon kooserdab niisama incognito mööda Euroopat ringi, kõik nad on ühte nägu, saa siis aru, on ta esimesest miljonist või teisest miljonist. VOT NII ON LOOD! aga et linnas kohtad neid murjaneid iga nurga peal juba, st et ammu on need murjanid Eestisse toimetatud, ainult et valitsus valetab rahvale nii et suu suitseb, justkui alles nüüd jõuavad migrandid/illegaalid Eestisse.

e
Eesti rahva eneseväärikus ja enesehinnang on alla igasugu arvestust/ 23. detsember 2015 15:27
Lollid Eesti naised võtavad IGA tulija tänuga vastu , Vaadake , palju oma seemet on saanud jagada joe de luna nimeline tegelane . Kaks last Karmen Kassi õele , keda ta tõmbas kaasa ka narkokuriteole . Üks laps saarlase Getlyn Lindauga ise ajas juba samal ajal keelt kõrva Helena Küttmannille ja MÕLEMAD EESTI NAISED TEADSID TEINETEISE OLEMASOLUST ! AGA uus kihlus JUBA olemas . Kannatamatud Eesti piigad ei jäta jonni . Jõudu Eesti tüdrukud . Elu ongi selleks loodud et mõnu tunda aga pidage meeles et tõrva meest kätte enam ei saa .
k
kas/ 23. detsember 2015 14:53
ÕL ei tea ,et austatud sportlane ei ole OV.
l
Londonist/ 23. detsember 2015 14:16
Nad on nii karjas elav rahvas!
Moslemid ei saa aru, kui ma räägin, et eestlane tahab olla uksinda, rahus ja vaikuses!ned ei mõista, et 16 aastane nooruk lahkub kodust ja alustab elu omal kael( ma mõtlen linna kooli minekut) voi 20 aastane lahkub kiiresti omaette pinnale elama!1pakistani naine küsis, et mis te teete , kui lapsed nii vara lahkuvad kodust?
Ma vastasin, et naudime elu !
Käime teatris, kontserdil , raamatukogudes, reisimas....
See koik jai neile mõistmatuks. Nemad on õnnelikud, kui kogu 200 pealine kari on koos!
Eesti kliima on nii kehva - nagu ütles Heinz Valk ammu , ammu tagasi!
Siia (Eestisse)
ei tule keegi! See sama naine küsis, kunas te siis kartulit kavatste- kui 10 kuud on pime ja kole?
On jah
!
Aga 2-3 kuud on ööd ja päevad valged.... Siis tuleb meeletult kiiresti töötada!
Ja ta lausus- selleparast sa oledki nii töökas...
n
no kuule/ 23. detsember 2015 14:35
Kui sa nii töökas oled, asi sul siis neid parasiite üleval pidada? Miks sa arvad, et seadustega anntud garantiidega moslemid siin hakkama ei saa, kui sa neid surmani üleval pead, sinule ei võimalda keegi tasuta elamispinda, niisama sotsiaatoetusi ja kõiki muid hüvesid, sulle näidatakse ainult kaigast ja mõnitatakse sellest riigis näljaalgaga.
Juba on kuulda, kuidas nad töökohtadel laisklevad ja teised peavad nende töö ära tegema.
k
23. detsember 2015 14:43
kas Soome, Norra, Rootsi on meist lõunapool? kas seal ei ole pime ja kehv kliima? millegipärast nad tahavad seal elada! põhjus on ikka selles, kui palju neile pappi peopeale laotkase, mitte kliimas.
o
oh ja ah/ 23. detsember 2015 16:07
oh jäta juba oma "siin on külm ja pime, keegi ei tule"-jutt, see on lihtsalt rumal. sama külm ja pime on soomes-rootsis, neid on seal sadu tuhandeid. ja sina ikka ajad oma mulli.
e
23. detsember 2015 14:08
Eileõhtuses Vice dokumentaalis kanal 2-s ütlesid Daeshi võitlejad otse välja, et nende eesmärk on kogu maailma endale allutamine, mis seisneb tapmises, valgete naiste massilises vägistamises. Öeldi, et Pariis oli alles algus, üle maailma hakkavad purskama tapvad vulkaanid ja selleks on juba terroristid kohale saadetud. maakera täidetakse moslemitega. see on nende eesmärk!
Valgeid inimesi, kellel õnnestub ellu jääda, on ees ootamas kesk-aeg.
h
hehh/ 23. detsember 2015 13:59
Naljakas kuidas Delfist võeti antud artikkel kiiresti maha, ei tea kas Rõivase käsilaste kiire reageering? Levandi jutt vastab muidugi 100% tõele...
d
23. detsember 2015 14:10
Delfi puhul on see juba reegliks kujunenud.
s
sinna/ 23. detsember 2015 15:20
pandi M.Lotmani targutus,et hirm on ohtlikum kui pagulaskriis ,aga sellest tark mees ei taha aru saada,et hirm ongi tekkinud pagulaskriisi tagajärjel.
s
selgituseks/ 24. detsember 2015 16:46
Lotman ja paljud teised ripuvad siioni tissi otsas!
p
prr/ 23. detsember 2015 13:44
Võtame omale inimesed, kes ole suutnud luua rahumeelselt riiki, sest nende kultuur, käitumine ja eetika on sõda tekitav. Ja arvame, et siin toimub imeline muutumine. Ikka inimesed teevad sõda, nad ei tule looduskatastroofi eest.
b
birru/ 23. detsember 2015 13:36
Tore mees Allar Levandi! Lugupidamine sulle !
v
Vaatleja/ 23. detsember 2015 13:29
Hirm võib olla mõistetav ja andestatav, kuid ei ole kunagi õigustatud. 99% maailmas toimuvast vägivallast ongi toime pandud hirmu tõttu, mis omakorda toidab seda hirmu. Lõputu nõiaring.
t
23. detsember 2015 14:08
Tegele siis eraldi hirmuga, aga see hirm on ju reaktisoon reeturliku valitsuse tegevusele, naeruvääristamisele, alandamisele, võõrastega maa üle ujutamine, nende eriline poputamine kohalike arvelt, selge on ju see, et see riik ei kuulu rahvale ega kaitse meie rahvast, ja muul viisil paljude asjade tegemine, mis inimestes seletamatu hirmu tekitab, sh meedia kaudu iga päev pähe kallatud propaganda ja sõim eestlaste pihta. Kõike pole mõtet kirja panna, sest kogu see võim ainult hirmul ja tülide õhutamisel seisabki, toetust neil ju rahva poolt ei ole ja võimu on nad alatute võtetega endale haaranud, makse lajjatavad kõige eest, kõige absurdsemates määrades, kui see ei ole tahtlik rahva hirmu alla hoidmine siis mis see veel on? Näidispoomised kohutes, ametnike omavoli ja riigifirmadest rahva raha röövimine, riigifirmade oma tasku erastamised, kaevandamise teema on jälle üleval, mis toob kaasa veel suurema katastroofi kui põhjavesi rikutakse. Kas ma pean terve päeva siin nimekirja koostama neist meetoditest, kuidas seda kõike tehakse?
Enne läheb tõepoolest issanda päike looja, kaos meil juba on!
k
23. detsember 2015 16:15
Kas sina Bla-bla-bla arvad,et peame alles siis kõva häälega karjuma hakkama kui juba kõrini s..ta sees oleme...no mõtle siis uuesti.Ja EKRE jäta rahule,mitte nemad vaid kaltsvalitsus lubab meile neid siia iga päev küll teles,küll meedias idiootlike toleraside suu läbi...
h
hermann/ 24. detsember 2015 02:18
t
To Vaatleja/ 24. detsember 2015 00:22
Sinuga nõus.
Mis aga ei tähenda, et me peaksime omale mured ja hädad VABATAHLIKULT KOJU tooma. Tervemõistuslik inimene aitab ikka nii, et kõigepealt endale hapnikumask ja siis teistele. Lisaks sellele üks tervemõistuslik inimene taipab kergesti, et sigu ja kägusid ei saa ühes puuris "sallivalt ja sõbralikult" kasvatada. Jah, on erandeid, kus tiiger kasvatas üles jänesepoja vms, aga need on ERANDID. Üliväike osa. Haruldus. Enamasti pistetakse jänesed suuremate kiskjate poolt jõhkralt nahka.
Või olgu, tunnistagem, et suure tõenäosusega enamus tulijaid pole mingid kiskjad, aga vaata edasi: võõras kultuur, võõrad kombed, raha pole, halb ilm, kõrged kulud, imelik rahvas, nende töökusest ja keeleoskusest me ei te amidagi, pigem on see kõik äärmiselt kaheldav: tõenäosus integratsiooniks nullilähedane. Pane juurde töötavate immigrantide % statistika teistest lääneriikidest, sealhulgas 2. ja 3. generatsioon, kuritegevuse statistika, vaatame tulevikku ikka! ... Kas jõuab kohale?
Ja teisalt, miks peaksime kasvõi ÜHEAINSA kiskjaga riskima?
Mitu inimelu või vägistatud naist saab sissetoodute hinnaks??? Kas poliitikud ja sallivuslased/tolerastid on selle juba välja arvutanud, tahaks ka teada!
Kulla Vaatleja, kui suurt IQd ja EQd peab omama, et kõiki neid elementaarseid asju mõista?

a
23. detsember 2015 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mähh/ 23. detsember 2015 13:21
a
allar on kõrgtasemel sporti teinud!/ 23. detsember 2015 14:09
..aga Sina? Kas SINUL häbi ei ole?
k
Kas sa kloun ka peale mölisemise/ 23. detsember 2015 14:50
muud asjalikku oled teinud????
23. detsember 2015 14:50
NO KUI OLED ÕIGE INIMENE :::""SIIS RÄÄGI `??
MIDA TEMA ON ISIKLIKULT ----- SINULE TEINUD..?
t
tõelise eestlase arust mitte midagi/ 23. detsember 2015 15:19
mis see OM pronks siis ära ei ole ,aus tõeline eestlane rolletab ja viioldab.
Ta ei tegele spordiga ,kus tal see aeg.
j
ja/ 23. detsember 2015 15:35
mis sul ette näidata on----Levandi on tubli mees ja kas oled unustanud kuidas tema võidule kaasa elasime
a
ab/ 23. detsember 2015 13:00
moslemid ja islam teeb Euroopas ymberkorraldusi ....seda on avalikult nad ise öelnud.
s
23. detsember 2015 14:13
Seda kõike ikka globalistide toel, euroopa rahvaste hävitamise nimel, omapead ei saaks islamistid midagi tehtud, kui keegi neid ei toidaks Euroopas ainult selle eest, et nad oma pse Euroopasse on vedanud.
a
arvan/ 24. detsember 2015 23:15
selle jubeda jama taga seisavad hoopis suupis suuremad jöud ,aga Levandile tänud
e
ei taha neist teada!/ 23. detsember 2015 12:54
See on mustlastegi peal näha, et ei integreeru ega hakka tööle,ainult lagastavad ja lammutavad ja käivad kohalikele närvidele oma vastuvõetamatu kultuuriga.Prantsuse Sarkozy proovis parasiidid välja ajada,aga väheks jäi...
l
Lugeja/ 23. detsember 2015 12:51
Loomulikult on õigustatud. Igasugune kaine mure on õigustatud. Minu jaoks on natuke kurb, et see mure labase rassistliku sõimuna avaldub. Viimane on aga meie poliitikute süü, kes on sisuliselt välja öelnud, et rahval ei ole pagulaste siia toomise küsimuses sõnaõigust. Vat see on vihakuritegu ja sellest tuleb ka rassismi sünnitav abitu viha.
j
justnimelt!/ 24. detsember 2015 01:21
ja mina ei mõista, kuidas ei mõista sellist ülimalt elementaarset asja meie kõige haritumad ja helgemad pead eesotsas presidendiga, jätkates poliitikute ja ajakirjandusega.
Neil oleks nagu mingi halvatus, mingi mõistuse vaheag või - ei teagi kohe, kuidas sellist imelikku nähtust nimetada.
t
terevisioon/ 23. detsember 2015 12:51
üks tädi läks juba ajalehti kommenteerides sassi. Kasutas ühes lauses rohkem võõrsõnu kui eestikeelseid ja teatas meelevaldselt, et Levandi teab kuidas Venemaaga suhteid parandada.....diskrimineerides teadagi keda.....eks ikka väga lugupeetud pereema....vaat see koht oli küll kus häbenesin selliste mittesallivate eestimaalaste pärast. Õnneks oli Urmas Vaino tasemel ja taltsutas seda tõelist vihakõnelejat.
k
23. detsember 2015 13:54
kes see tädi oli?
olen loobunud ETV-d vaatamast, kuna sinna ainult vihakõnelejaid kutsutaksegi.
L
'''/ 23. detsember 2015 14:44
e
Elts/ 23. detsember 2015 20:18
r
Rõve vaatepilt./ 23. detsember 2015 15:04
Seda oli jah rõve vaadata.Kohe reageeris ka saates olnud mehike kes teatas,et eestlased on mingi uuringu põhjal sallimatuim rahvus terves euroopas.
Tänud Urmas Vainole kes nad õnneks maha rahustas.
j
23. detsember 2015 15:31
ja see mehike oli rene tammist.
n
no mis/ 23. detsember 2015 17:12
toimub Rootsis, Soomes- kas tahame endale sama, olgu peale me kõige sallimatum rahvas,seda mis seal toimub ei taha me keegi
a
Allaril on õigus/ 23. detsember 2015 12:48
Kas väike Eesti suudab päästa tervet maailma??????????
j
Juhan Jukule./ 23. detsember 2015 14:26
Nii see meie lasteaia-valitsus mõtleb. Me pole isegi eelmist satsi suutnud veel läbiseedida.
m
23. detsember 2015 14:26
Maailma ei pea üksi päästma, aga massimõrvareid toetada ka ei tohi, on sellest nii keeruline aru saada?
a
Allaril on õigus/ 23. detsember 2015 12:48
Kas väike Eesti suudab päästa tervet maailma??????????
o
olen/ 23. detsember 2015 12:43
100% Allariga ühte meelt ja tahan omal maal elada ilma hirmuta südames, sest elu on näidanud, et nad sulanduvadki kenasti-on mõned aastad toredad ja head naabrid ja siis äkki haaravad relvad ja teevad oma planeeritud mustad teod ära

k
Kalmer50 / 23. detsember 2015 12:38
Õige jutt,õigelt mehelt! Kiitus!
a
ammu/ 23. detsember 2015 12:37
on selge,et oht olemas,eriti noored araabiapäritolu moslemid ,nemad on teisest kultuuriruumist ,neil on olnud omad seadused ja arusaama elust. Neil on elust ja surmast teine arusaama,Kuidas nad kassutavad väikesi lapsi oma rünnakutes ,õpetavad tapma,see pole ju meie mõistes normaalne.Arvata et täiskasvanud mehed muutuvad hoolivaks ja sallivaks eriti veel võõral maal ,see on ju utoopia,seda ei juhtu.Enne võiks olla puhas must neeger,kui selline harjuks ja ehk hakkab tööle,vähemalt ühtki neegrit pole veel pommivööga nähtud.Elame näeme,ega nad eriti siia tulla taha ja kui tulevad ehk mõni kohaneb ka,tegelikult ei usu küll.
n
23. detsember 2015 13:01
Nad tulevad siia vallutama, neid on kasvatatud selle teadmisega, et Euroopa tuleb vallutada ja hävitada kohalikud kultuurid, mehed maha tappa ja naised orjastada. Valitsused loovad neile tingimused, et nad ei läheks minema. Oled sa nendega suhelnud, kuulnud oma kõrvadega, kuidas nad eurooplastest räägivad täieliku üleolekuga ja eurooplasi alandades jobudeks, kes ei vääri oma riike? Oskad sa üldse inimesi kuulata nii, et nad sulle oma mõtteid jagaks?
Mingil juhul ei tohi lasta ennast uinutada reeturlike propagandistide mölast, et nad niisama vaatavad siin ringi ja lähevad minema, ei lähe, kui neile antakse voli siin parasiteerida, roovida ja vägistada. See õigus on neile juba antud paljudes riikides ja saavad ka Eestis, selles ei ole mingit kahtlust.
v
vaivai/ 23. detsember 2015 14:07
kunagi üks teine riik püüdis meid segada muu rahvusega.
j
Jõudu Allarile!/ 23. detsember 2015 12:34
Väga kena ja mõistlik perekond. Edu teile, loodetavasti ei valata mingi kommentaari või arvamuse avaldamise pärast nüüd p_ _aga üle.
g
23. detsember 2015 12:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
6
69/ 23. detsember 2015 12:45
Küll neid jätkub meile ka, ega nende tulek veel lõppenud ole.
v
Väga rumal on inimene, kes oma territooriumi ja rahvast ei kaitse / 23. detsember 2015 12:47
k
23. detsember 2015 17:04
krdi koolibriaju , ära jahvata tõsistel teemadel !!
a
Ants/ 23. detsember 2015 12:27
Õige jutt. Parem aitame Eesti lapsi. Pagulaste aitamine peab jääma rikastele riikidele.
6
69/ 23. detsember 2015 12:24
Miks Levandit kiitvatele kommidele lisatud plussid ära kaovad?
õ
ÕL/ 25. detsember 2015 03:50
Võrdõiguslikkuse huvides muudame mõned plussid miinusteks :)
a
Andres/ 23. detsember 2015 12:13
Aga abdul durai on ju tegija, istub nagu kult rukkis (tallinna linnavalitsuses). Kuidas Eesti tuleks temata toime?
n
noh,tema pole kesik ega ekrelane, tema võib./ 23. detsember 2015 15:23
muidugi ei tule isamaalised ilma toime.
t
24. detsember 2015 23:46

t
tubli Allar/ 23. detsember 2015 12:12
mehe sõna sinu suust. oleks rohkem julgeid mehi-naisi.
t
tubli allar/ 23. detsember 2015 12:08
mehe jutt.
teab, mida räägib.
mitte mingi iba ajav tolgus, kes kiidab pagulasti ja siunab oma rahvast.
v
Vellu/ 23. detsember 2015 12:07
Allar presidendikandidaadiks,sobiks vägagi
t
to Vellu/ 23. detsember 2015 17:12
Täpselt minu mõte! Lihtsalt piinlik on praeguste kandidaatide pärast. Aga ega rahval nagunii valida lasta, reformarid upitavad sinna nagunii oma käsualuse
e
ei sobi,ta ei oska varastada ,ei oska üle lüüa/ 24. detsember 2015 00:51
elab oma laste emaga ,kasvatab omi poisse ,ei rolleta,ei rulleta,ei ärmata,ei viiolda.....kedagi ei müü ,.... ei see mees sobi eestlastele.
Oleks Allar norrakas või ameeriklane,siis veel,
s
See/ 23. detsember 2015 12:06
on ju igale koolieelikulegi selge, et nad ei tahagi siin integreeruda. Nad on ilma hariduseta, ilma keeleoskuseta,tööd mittetehatahtvad, usuhullud, naistesse mõnitavalt-alandavalt suhtuvad, vägistajad,paljusid neist on lapsest saati õpetatud ainult tapma. Kui jube on vaadata pilti,kus väike laps eelkooliealises eas hoiab käes suurt relva, nad ei ole sellised inimesed nagu meie siin. Nende tulek hävitab meie riigi,hävitab ka Euroopa Liidu. Miks sellest saavad aru ainult nn. lihtinimesed? Miks sellest ei saa aru need, kes oma käitumisega saaksid seda muuta? Toetan EKRE ja Kristiina Ojulandi pagulastevastast poliitikat!!!!! Minu tutvusringkonnas, minu sõprade ja töökaaslaste seas, minu sugulaste seas ei ole mitte ühtegi inimest, kes toetaks pagulaste siiatoomist-vastuvõtmist. Nad on nii teistmoodi , et nad ei sobi siia. Igaüks elagu omal maal. Ja kui tahad minna mujale elama, siis esimene asi tuleb õppida selgeks selle maa keel, austada selle maa seadusi ja reegleid!!!! Mitte minna rusikas püsti nõudma. Eks on ju näha, mis need värdjad Soomes teevad!!! Paatidega tulevad miskipärast ainult mehed, jätavad oma naised-lapsed sõja jalgu? Kuidas pääseb pereisa ja tema naine ja 7 last upuvad? Need ei ole inimesed, need on meist väga erinevad murjamid.
ä
23. detsember 2015 18:20
ära laia, usun Hannot, Taavit, Urmast. Sveni, Yokot ja teisi multikulti pooldajaid, kes väidavad, et nn. pagulased on kõik kärgema haritusega spetsialistid ja meil on neid hädasti siia vaja
s
sina ka usud,mina ka/ 24. detsember 2015 16:53
võtame uued eestkased vastu mooritud vennaihu ja kõva kärakaga,Anname neile lõõgastuseks triinud ja mustikuid hoiame kaugemal.
m
23. detsember 2015 11:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kui/ 23. detsember 2015 12:07
siin keegi on loll, siis oled see Sina , Madis!!!!! Levandi on tubli ja arukas poiss!!!!
s
23. detsember 2015 12:09
sa madis oled nii loll, et sinu öeldud lause kõlab lausa komplimendina.
p
piuks/ 23. detsember 2015 13:25
madisele
Vaata videot mida Kommentaator merkel postitas, lisan sulle siia sama video lingi kus on ka subtiitrid ja leia see paarkümmend minuttit et see ära vaadata.
https://www.facebook.com/soomaakoll/videos/1089453404400760/
Kui sul vähegi arusaamist on siis needsamad väga oodatud pagulased ütlevad otse kaamerasse et "me alistame teid" ja palju muud mis peaks tekitama tõelise ohutunde ja panema mõtlema iga inimese kes vähegai hoolib oma kodumaast ja oma rahvast.
Kõik need kes on vaimustuses pagulaste tulekust siis neile soovitan võtta oma seitse asja ja tõmmata siit minema oma armastatud islami maale, neid riike jagub nii et valikut peaks olema. Ehk leiate siis rahu oma hinges ja selle õige kultuuri ja muud tavad.
m
mulk/ 23. detsember 2015 13:45
sa näed Madis, kui vähe on sul pooldajaid, vaid mõni üksik, ilmselt mõni moslem Vaost Alari poolr ligi 100%
m
M.J/ 23. detsember 2015 14:07
Kui sa neid islamlasi nii armastad, mine siis Süüriasse või kuhugi isalmimaale elama, mis sa siin passid!
o
23. detsember 2015 11:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
23. detsember 2015 12:09
mis tal kivirähust. kes on kivirähk võrreldes levandiga??? kes kivirähku teab? eestlane ainult. aga levani nimi on ikka maailmas tuntud.
j
jõul/ 23. detsember 2015 13:09
Kivirähka Levandiga hea tuttav, mõlemad täitsamehed.
t
tohter/ 23. detsember 2015 11:38
igasugused parised ja sildnad, kroonutruud kirejad on allar-poisi jutu peale vihast sinised.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee