Eesti uudised

Sinine vilkur, sinine vilkur! Kui ohtlik või ohutu on alarmsõit?

Mattias Tammet, 23. detsember 2015, 11:13

14 KOMMENTAARI

h
Huvitav nüanss/ 24. detsember 2015, 06:40
saan aru veel, et välissaadikuid kupatatakse kähku ühest punktist teise aga miks peaks küll meie president sedasi kolonnis paarutama? Turvalisus? Vaevalt. Täna turvatakse kihutavat presidendikolonni aga homme höörutab seesama härra kuskil kohvikus või Lätis ning piisab ühest või kahest turvamehest nurga taga.
k
ka alarm/ 24. detsember 2015, 00:16
Turvalisus on nagu selge kõigile aga küsimus lihtsalt, kas ikka peab vip-e alati sireenidega üle ristmike pressima. Nad võivad rahus ka koos teistega liigelda,turvalisus neil tagatud ja tln ei ole mingi metropol kus politsei ei suuda aega sõidule arvestada
p
Päästja/ 24. detsember 2015, 00:01
Pildil olevas päästemasinas meeskonnavanem suri siiski pool aastat hiljem õnnetusest põhjustatud komplikatsioonide tõttu.
a
alarmsõiduki juht/ 23. detsember 2015, 20:48
sina tartlane, endine kiirabijuht (kindlasti olid UAZ roolis), tahaks küsida, arusaamatu ning urr minge uuesti autokooli ning küsige MIKS alarmsõidukid kihutavad. NAD SÕIDAVAD KIIRESTI ,SEST KEEGI VAJAB ABI v.a VIPid sest neile kehtib rahvusvaheline nõue tagada turvalisus. Kui kellelgi on veel midagi sitasti õelda ,siis tulge ma sõidutan teid 18 tonni kaaluva päästeautoga 130 km/h. Mähkmed võtke ise kaasa
s
s EDAET/ 23. detsember 2015, 20:06
Kelle loaga te VIDEO Isid käima panete?
t
Tartlane/ 23. detsember 2015, 18:21
Tartus Lõunakeskuse juures on vahel kiirabiauto kihutanud ka ilma alarmsignaalideta, seejärel teostanud topelt pideva joonega möödasõidu. Vilkurid auto küljes olemas kuid ei tööta.
e
endine kiirabijuht/ 23. detsember 2015, 16:48
meie ajal ei tohtinud operatiivsõidukijuht avariid teha, ükskõik mis ka ei juhtuks, kes siiski tegi avarii see lasti töölt lahti. ja meie asutuses ei tehtud 3-e aasta jooksul ühtki avariid, juht pidi igas olukorras hoiduma avariist, ja üldse olid tol ajal kõik juhid hoolsamad ja pikema staasiga.
e
endine tuletõrjeautojuht to endine kiirabijuht / 23. detsember 2015, 17:12
sama siin,olukordi on olnud igasuguseid,aga vahel on nalja ka saanud,nt.pulmarongis sõidetud sähkudega.edu sulle
a
A.H./ 23. detsember 2015, 17:24
Ära unusta, et tollel ajal autosi ja seega troppe autoroolis oli kordi vähem.
t
Tahaks küsida./ 23. detsember 2015, 13:20
Keda või mida peaks Ungari välisminister Eestis kartma, et teda nii turvama ja eskortima peab? Õige mehe harja ei hakka keegi. See rohkem ületrumpamise ja uhkustamise pärast. Sama meiegi äpudega valitsusest. Keda te kardate kui õiged mehed olete?

a
arusaamatu/ 23. detsember 2015, 12:45
miks peab välisministrit vedades kihutama ja lärmama. Normaalne oleks linnakiirusega sõita või miss, politsei. Kuidas te õpetategi, tuleb lihtsalt varem uksest välja astuda. Teinekord, nagu välisministri veol, piisab isegi paar minutit varasemast välja tulekust.
Muide, mäletan, et see Tartu Riia mäe poliseiauto ei sõitnud sugugi kiirusega veidi üle 100 vaid see kiirus olnud 125, nagu peale avariid kirjutati. Veerandsada pole veidi, ja 125 km/h mahub täpselt Sirgu kirjeldatud hoomamatu kiiruse alla.
a
asd/ 23. detsember 2015, 16:13
Vot, kui sina sellest aru ei saa, siis mis kired?
Ja Tartu õnnetuse kohta, küll varsti teada saad, mida see vend seal ülekäigurajal ootamatut tegi..
u
Urrr/ 23. detsember 2015, 12:44
Kui need politsei (ministrite) eskordid natuke ka mõtleks kuidas sõita oleks tunduvalt ohutum. Ei ole ilus avastada, et mingi eskordi esimene alarmsõiduki juht leiab, et kurvis on hea keset teed sõita. Ja siis sina oma mitmekümne tonnise rekkaga sõida kuhu tahad kuna tropp on keset teed sul kurvis.
v
Vidin/ 23. detsember 2015, 12:15
Eestis müüdav seade "väidetavalt" aitab ennetada operatiivsõidukitega õnnetusi. Kuigi läbinähtavalt, tegemist politseiavastajaga. Seadme nimi oli vist Target blueye

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee