Eesti uudised

"Kihnu Virve" muutis laevaühenduse Kihnuga ettearvamatuks (2)

Sander Silm, 19. detsember 2015 09:31
Suuremate veoste ja sõidukite ülevedu Munalaiu sadamast 800 meetri kaugusele Manijale on takistanud sellesügisene eripära: keskmisest suuremad veetaseme kõikumised. Foto: Mari Luud
Vahepealsed kaks ja pool kuud, mil Baltic Workboatsi ehitatud "Kihnu Virve" on liinil olnud, on laevaühendus Kihnu, eriti aga Manijaga varasemaga võrreldes ettearvamatu.

Suuremate veoste ja sõidukite ülevedu Munalaiu sadamast 800 meetri kaugusele Manijale on takistanud sellesügisene eripära: keskmisest suuremad veetaseme kõikumised Kroonlinna nullist 40 sentimeetrit alla- ja 25 sentimeetrit ülespoole, kirjutas Saarte Hääl.

Veeteede ameti peadirektori asetäitja Taivo Kivimäe tunnistas, et olukord teeb muret – "Kihnu Virve" on tellitud ja ehitatud arvestusega, et veetase kõigub vahemikus miinus 60 kuni pluss 80 sentimeetrit.

Pärnumaa ühistranspordikeskuse vanemlogistik Avo Rahu kinnitas, et veetaseme kõrgus mõjutab laeva sildumist sadamates, eriti Manijal.

Tema on veendunud, et laeva projekteerides on midagi unustatud, sest sadamates saavad laeva aparellid töötada vaid nullilähedase veetasemega. Rahu teadmise järgi on samad probleemid Vormsi sõsarlaevaga.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee