Jõulud

Jõulueelsel ajal võib poodide salakaval soodusprotsent ostja haneks tõmmata! (8)

Juta Jõgis, tarbijakaitseameti teenuste talituse jurist, 17. detsember 2015, 06:00
Foto: AFP / Scanpix
Jõulueelsel ajal on kaubandus justkui soodushindade paradiis. Naljalt ei leia kauplust, kus pühade eel poleks allahindlust, sest soodusprotsent on väga kõnekas turundusvõte, et mõjutada meie kõigi ostukäitumist. Heal juhul on tegemist ausa ettevõtmisega. Allahindlus on arvestatud kauba tõelisest algsest müügihinnast. See pole aga sugugi alati nii. 

Üheks selliseks varjatud võtteks on algse müügihinna suurendamine enne allahindlusprotsendi määramist. Selliselt toimides on võimalik näidata suuremat allahindlusprotsenti ning keegi ei pruugi "vana" hinna kunstlikku paisutamist märgata. Niisugustel juhtudel on hind, millest allahindlust arvestatakse, keskmisest turuhinnast kõrgem ja võimaldab arvutuslikult õige ja kõrgema soodusprotsendi näitamist.

Kõigi Õhtulehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

8 KOMMENTAARI

k
Kas te pole siis kuulnud? 18. detsember 2015, 17:32
Läheb mees peale aastavahetust poodi ja küsib poepidajalt imestunult, et mis ime siis nüüd lahti, et hinnad nii palju kukkunud on, poepidaja selle peale, et Jõulallahindlus sai ju läbi.
m
Mul jääb tihti 17. detsember 2015, 18:09
just selle pärast ostmata, kui reklaamitakse kui palju on soodsam, aga hinda pole kuskil. Huvitab ikka hind, aga müüjad sellest aru ei taha saada ja siis kurdavad, et kaup ei lähe, majandus kängub.
Loe kõiki (8)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee