Eesti uudised

Kadriorgia ja armukolmnurgad – kas presidendi ametikoha väärikus on ohus?

Teet Teder, 10. detsember 2015, 06:00

198 KOMMENTAARI

k
kaabakas iga kandi pealt LAMBOTTIMINE LOTTimine..mis järgmiseks ?/ 9. jaanuar 2016, 09:20
alustas lambottimisega, kus Lambott onia-käkerdise nime all 1.3 miljonit rahva raha varastas, Nüüd Levaga läks lahti lottimiseks, skeem uus, olematu lotovõitja, i IT-naisest uus armuke-abikaasa ja jälle rahva loto-rahakotist miljon varastatud.
t
toona olid kroonid/ 10. jaanuar 2016, 20:55
13 miljonit ja projektis oli kaks inimest minu mälu järgi. Welcome to Estoniast pool sai minna ka teatud talule. Naine kasutati turunduses ära (EAS jpm) ja löödi minema, nii näib.
ä
ätt./ 12. detsember 2015, 07:23
Kui see on Tema loomuses siis Ieva pole ka viimane.Vahelduseks võiks proovida ka mehega!
k
Kurb aga tõsi./ 11. detsember 2015, 22:57
On ikka häbiväärne lugu küll. President peaks ikka eeskujuks olema, kes ise igas oma kõnes pereväärtusi rõhutab ja mida nüüd ise teeb? Enne oma ametiaja lõppu suudab end täitsa maatasa häbistada. Täiskasvanud inimene, sellisel kohal, peaks oma kiimalisust suutma taltsutada.
e
..../ 11. detsember 2015, 11:09
ei, presidendi AMETIkoha väärikusel pole mingit ohtu. Küll aga on räigelt väga paljusid petnud sellel ametikohal praegu ametis olev isik. Seni hindasin selles ametis olevat isikut positiivselt, kuid viimane afäär on muutnud minu arvamust. Välja on tulnud, et mees on abielu jooksul elanud kaht erinevat elu, pidades armukesena välisriigi kõrget riigiametnikku. Lastes meedial räigelt mõnitada oma tütre ema, samas olles ise selle pereprobleemi algataja ja naisepetja. Olles sel ajal vait nagu kult rukkis ning etendades vaest kannatajat. Ka tema kihlusest saadi teada ilmselt vaid sõrmuse kohta küsimusi esitades - mitu nädalat hiljem. Presidendi ametikohal pole häda midagi, kuid täna tuleks sinna leida keegi teine. Mitte sellepärast, et inimesed lähevad lahku ja saavad kokku, vaid sellepärast, et seda tehes ei ole oldud aus! Ja petis riigi presidendina teeb riigile häbi....
e
elunäinud vanatädi/ 10. detsember 2015, 23:56
Selles, et president oma ametiajal naist vahetab, pole Euroopas midagi taunimisväärset. Lahutas ja uuesti abiellus pärast Prantsusmaa presidendiks saamist teatavasti Nicolas Sarcozy, praegune Prantsusmaa president Hollande, jäi oma elukaaslasele armukesega vahele ja ei ela praegu ametlikult kummagagi.Ja kelle asi see on. Peamine, et mehed oma laste eest hoolitsevad. Ei maksa olla nii kadakasakslikult peps.
.Häbi/ 10. detsember 2015, 19:50
Seda Ilvest ei märganud Ameerikas heast küljest keegi ,üks hall kogu teiste samasuguste sahkerdajate hulgas.
Aga Eestis haistis ta eluunistuse täitmist.
Toompeal luksuskorteri ärastamist kollaste kaartide eest ehkki polnud siin aastakestki töötanud.
Nurme tänava pansionaadis elas välisministeeriumi rahade najal, ette oli nähtud 5000 eek aga kulutas 25000,mille välisministeerium kinni maksis
2001 a veebruar Rannamõisa teel pani Ilvese mersu vastu puud, kuidas kohalt minema said ja millises seisus , sellest ajalugu vaikib ja kes kahjud kinni maksis,ikka maksumaksja.
Velcome to Estonia läks maksma maksumaksjale 13,6 miljonit eeki, mille eest sai Eveliniga Lohusalu baaris kenasti aega veeta.
Süüdistame Galojani aga need teised Ilves ja Sinijärv,nende käes oli ikkagi kaart.
Ilves oli välisministeeriumis Strateegilise aine sisse- ja väljaveo komisjoni esimmees ja tema alluvuses töötasid reeturid Simm ja Dressen.
Vaba Euroopas oli semu joomakaaslaseks kagebiit Riho Mesilane. Ja, ja need inimlikud nõrkused nagu tavatsetakse öelda.
Ameerika Hääl keeldus Ilvese teenetest, sest ei usaldanud Ilvest.
Noh ,paljuke seda rahakest Ärmasse on kanditud, seda ei tea vana Jumal ka mitte.
Ja ikka veel vähe. Ameerikas oleks ta kerjus olnud.
Mida siin siis kiita on? Võiks veel üht-teist lisada.
v
Vahur "Häbi le"./ 10. detsember 2015, 20:32
Selles on kõik süüdi lennard meri,nii,et teda tuleb hauda järgi sõimata.
p
palju õnne/ 10. detsember 2015, 18:15
ja et jõnglaseid oleks nigu kihulasi
n
nonoh/ 10. detsember 2015, 16:42
vaevalt et presidendist päriselt lahti saame, eks mõni mehike ikka jälle paika pannakse.
Kui mu hääl kuhugi kostaks, siis paluksin ma praegusel presidendil mitte rikkuda eestimaalaste tuju uusaasta tervitust tehes ja kui tuleb vabariigi aastapäev, siis võtku austuseavaldused lojaalsete kummardajate poolt vastu üksi. Kui ta oleks väärikas PRESIDENT, siis ei kiheleks ta nii hirmasati abiellumisega ametiaja lõpuni.
Kahjuks on need siiski kõik ees ja ei jää mitte ära.

p
Presidendi institutsioon/ 10. detsember 2015, 16:26
Ilvesed on ennast koguaeg kõige inteligentsemateks pidanud, tegelikkuses aga on tegemist üsna primitiivsete ja lihtsakoeliste kodanikega, mida näitavad ka nende teod ...
v
10. detsember 2015, 15:50
Väga kahju, et siin kiibitsejad elavad kuskil aastas 1900.
Presidendi eraelu ja poliitika on siiski erinevad asjad. Eraelu (ka presidendi) on püha ja ei ole kellegi teise kommenteerda.
Olen 100% kindel, et ka siin kommenteerijatest enamusel on mingi luukere kapis, mida ta avalikustada ei taha.
Muidugi ise küsimus on, et kas meil ikkagi üldse presidenti vaja on?
t
Tervishoiunõunik/ 10. detsember 2015, 15:36
Kui tavaliselt öeldakse,et käituge minu sõnade,mitte tegude järgi,siis meie presidendi puhul ei sobi kumbki variant.
t
tom/ 10. detsember 2015, 15:06
eestile pole presidenti vaja,,neid ministreid on isegi jalaga segada-nad ei tea ju mitte millestki midagi-neil peab olema iga asja jaoks nöuandja,,jama värk ju,,jagage see ministri palk nöuandjatele ja ongi korras...kaks ministreit,,sise,-ja välisminister,,,köik,,rohkem pole va ,,mingi taristu minister,,mis asja ta ajab -tarib ühest kohast asju teise ?
praegune riigipea pole kellegi pea..ei saanud oma naisestki jagu-mis siis veel riigijuhtimisest rääkida,,,!!!!!
10. detsember 2015, 14:55
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1449632644849
Puolison pettäminen ja suhteet kauniisiin naisiin ovat virolaiselle miespoliitikolle pelkkää bonusta
Suomalaisittain on hämmentävä seurata, minkälaisella ymmärryksellä virolainen lehdistö varjelee poliitikkojen pettämistä ja perheiden hajoamista ja iloitsee uuden rakkauden puhkeamista.
t
tigedik/ 10. detsember 2015, 14:46
Mina arvan, et president peab eelkõige olema kõrgete aadete ja moraaliga inimene. Tema kõrge ametikoht seab normatiivid, meie president on alkohoolik, naisepetja, riigipetja ja oma rahva häbiplekk!
e
eestlane/ 10. detsember 2015, 14:44
Härra President peab eestlasi väikekodanlikeks kodanikeks, keda peab rahustama teemaga, et teie ei pea oma rahakotist minu uut abikaasat hakkama üleval pidama. Solvav, et ta taandab rahale eesti inimeste arvamused tema ja ta uue väljavalitu kohta.
a
aga/ 10. detsember 2015, 15:54
te ise ju kommentaarides tundsite muret just sellepärast, nii ta andis vastuse teie murele
a
ajaloo jubedaim juut/ 9. jaanuar 2016, 08:39
selle liiderlikku juudipoisi juures on kõik tülgastav. Ta annab kõikjal ja kõiges m'rku et sülitab eesti rahva peale KÜLL NÄTSULÄTAKAID KÜLL SPERMATORTE
t
tige/ 10. detsember 2015, 14:22
Mul sest kuradima moosinäost ja tema tegemistest,ausalt täielik villand!

j
jeerum küll/ 10. detsember 2015, 13:44
nii lolli pole ammu kohanud kes iseennast narritab.Pooletoobine see Toomas
l
laarum kah!/ 10. detsember 2015, 13:52
Mees, kes ei saa hakkama oma perekonnaga, kuidas selline riiki juhib?
Kaks korda lahutatud! Kaks korda tõestanud, et on hädavares. President, kes tegeleb oma tilli-asjadega ei tegele riigiga.
Pealegi, elu on näidanud, et ta on ka ülesse haibitud pseudomõttehiiglane, kes on sellisena lansseeritud ilmselt mingite vasakliberaalsete poliitiliste huvimängude tulemusel. Ilves on arrogantne mugavuspresident, kellele Lennarti kalossid jäid liiga suurteks.
Selline mees presidendi kohalt tagasi astuma!
m
Mõtlemise koht/ 10. detsember 2015, 13:29
Ehk on kogu see naisevahetuse geiss ette võetud eesmärgiga hõivata Läti presidendi ametikoht.
Eestis ju üle 2 ametiaja seda kohta pidada ei saa aga miks mitte mõnes naaberriigis samasugust ajupesu jätkata kõrge palga eest...?
h
hihi/ 10. detsember 2015, 13:30
sihuke mõte endalgi läbi vilksatanud.
b
Brita to : Mõtlemise koht/ 10. detsember 2015, 13:42
see on variant ju täiega. silmakirjak nagu ta on . sõnad üks. tegu teine. iseasi. et kas lätlased seda jama ää on teenind ? vist ikka mitte !? vaata kuis ta miski aeg ju halas muu maailma ees. KUI sant amet tal ikka on ja KUI olematut pappi makstakse jne. jne. ja nüüd äkki - et polegi vaja midagi ! on ikka vana oinas ! pidi ta üldse siia tulema. eland oma jänkidega edasi. oleks me ka temata saanud ... ainult jama temast ...
b
Brita to : Mõtlemise koht/ 10. detsember 2015, 13:42
see on variant ju täiega. silmakirjak nagu ta on . sõnad üks. tegu teine. iseasi. et kas lätlased seda jama ää on teenind ? vist ikka mitte !? vaata kuis ta miski aeg ju halas muu maailma ees. KUI sant amet tal ikka on ja KUI olematut pappi makstakse jne. jne. ja nüüd äkki - et polegi vaja midagi ! on ikka vana oinas ! pidi ta üldse siia tulema. eland oma jänkidega edasi. oleks me ka temata saanud ... ainult jama temast ...
i
Inimesed/ 10. detsember 2015, 13:54
kui haridust ei ole ärge mõelge rumalusi mis ei ole võimalik.
h
Huvitav/ 10. detsember 2015, 18:50
Kuidas ei ole võimalik,kust ta sinu arust siia tuli ja presidendiks sai?
a
Arne/ 10. detsember 2015, 13:25
Ohtu ei ole enam ammu. Mida ei ole, seda lihtsalt ei ole ja kaduda pole ka midagi.
v
vanasõna/ 10. detsember 2015, 13:21
.eks vana hobune tahab ka kaeru.No andke abi,vanast kabist jääb ajalukku jälg skandaalne liiderlik president.No ei ole meil presidenti.No see juut ei tea küll eetikast sittagi ,muidu ta nii ei käituks.Võtku oma l..... ja kadugu sinna kust tuli.Vanamehel ei ole vaja rahva ees oma lollustega esineda.Mina isiklikult leian,et tal ei ole kuppli all kõik päris korras.Hakaku veel pornot ka tegema siis kõik tembud tehtud.Ei sobi presidendile selline käitumine-no ei sobi.
s
Seebiooper/ 10. detsember 2015, 12:50
Evelin näeb lätlanna kõrval välja kui matsakas maanaine. Lugesin Telelehest, et Evelin Ilves teeb hetkel suuri jõupingutusi, et olla saledam. Uue ja noore silmarõõmu jaoks peab ju vormis olema.
a
aeg on hambad Evelini küljest lahti haakida/ 10. detsember 2015, 13:04
ta ei ole enam riiklikult oluline persoon või avaliku elu tegelane, lase inemisel elada.
j
Juku Pupp/ 10. detsember 2015, 15:44
Evelin ju ise tükib igal võimalikul juhul esile, kogu aeg on tal midagi öelda ja arvata. Kui ennast välja pakud, siis ole valmis ka reageeringuteks.
m
Matti/ 10. detsember 2015, 12:49
See on pisiasi, Euroopa Liidus toimub praegu revolutsioon ja võimule tulevad üksteise järel osariikides rahvuslikud jõud:
http://rahvuslane.blogspot.com.ee/2015/12/matti-ilves-prantsusmaa-rahvusliku.html
n
nagu öeldakse,/ 10. detsember 2015, 13:29
olgu sul rõõmu tast,
tegelikult jääb kõik samaks, mida see sirisa või kes/mis iganes seal kreekas on suutnud korraldada, poliitikud ajavad oma programmi võimule saamiseni, edasi läheb kuidas saab.
ja saab tavaliselt kuidas boljšoi skažet.
v
vanasõnad ei valeta/ 10. detsember 2015, 12:37
Kus suitsu, seal tuld. Kes teisele ütleb, see ise on. Kellele auku kaevad, kukud ise sisse. Pada sõimab katelt jne jne
m
10. detsember 2015, 12:18
Millal rahvas endale presidendi valimise õiguse väja nõuab nagu toimitakse demokraatlikes maades?
m
Meenutus./ 10. detsember 2015, 12:42
Presidendi tulek Eesti poliitikasse algas skandaaliga, oli abielus Mariega ja sahmis Eveliniga.Ja lahkumine lõpeb skandaaliga,oli abielus Eveliniga ja elas juba uut elu teisega , ei õigemini kolmandaga.Kas mitmenaisepidaja?Oli mingi kontsert kui president istus eesreas Eveliniga ja Marie istus taga reas lastega ,nüüd jälle Pärdi kontserdil istub eesreas uue kaasaga ja Evelin istus tagareas.Mustrid on kordunud.Kahju Evelinist ja Mariest ja lastest , mida nad kõik üle elasid ja mida tundsid, teavad vaid nad ise.Kas kolmas abielu õnnestub, näitab aeg?
e
Eve/ 11. detsember 2015, 21:43
Mul on siiralt hea meel,et rahvas ei saanud Ilvest valida,oleksin minagi tol ajal lolli peaga talle oma hääle andnud,nüüd oleks silmad häbi täis.

a
Arvo-2/ 10. detsember 2015, 12:14
Tomi on kaval,teeb vanaaasta sees pulmad ära.Uuel aastal hinnad tõusevad,registreerimine,lahutamine,nime vahetus jne.Tubli Tomi,piina seda eesti rahvast nagu veel jõuad.Mis oleks viga olnud koos Venemaaga elada olnud.Kellel natukegi aju on on Venemaal parem elada kui eestis.
h
hinnad teda vist ei hirmuta,/ 10. detsember 2015, 12:27
aga abielu peab sõlmima enne presidendi tähtaja lõppu
v
Venemaa elu asjus,/ 10. detsember 2015, 12:42
piir on lahti ja kes vähegi soovib võib seda vabalt sinna-siia pruukida, mis aga presidentide naistesse ja virtuaalnaistess puutub siis ka VV seis on huvitav.
a
Arvo-2/ 10. detsember 2015, 12:14
Tomi on kaval,teeb vanaaasta sees pulmad ära.Uuel aastal hinnad tõusevad,registreerimine,lahutamine,nime vahetus jne.Tubli Tomi,piina seda eesti rahvast nagu veel jõuad.Mis oleks viga olnud koos Venemaaga elada olnud.Kellel natukegi aju on on Venemaal parem elada kui eestis.
v
veel venemaal elamise asjus/ 10. detsember 2015, 12:57
1958.aastal, peale Utjanka keskkooli lõpetamist, sain mina kui väljasaadetute rehabiliteeritud :) lapsuke, oma klassikaaslaste hulgas ainsana PASSI. teised pidid kõigepealt kuhugi kõrgkooli sisse saama ja sealt saadud tõendi alusel väljastati neile pass, seesugune režiim olevat veel 70.datel kehtinud. praegune seis võib alati muutuda, kiirusta kullake vb homme enam üle piiri ei lastagi.
Hodorkovski, näedsa jälle kriminaaliks kuulutatud, küll tema ka jõuab, ei suuda VV kõiki ta tegusid jälgida, lasi teise venemaalt välja...
a
ando/ 10. detsember 2015, 12:12
see riik muutub viimasel ajal nii krdi mõttetuks,valitsuses üks shit teise otsa,valetamine,vassimine,kriminaalid tüüri juures,naistevahetus.kõik on kõigil pohgens.jõudu.
p
pole valitud/ 10. detsember 2015, 11:58
Nätsumälujast Neeme panija. Jälk.
k
kahtleja/ 10. detsember 2015, 11:54
Ametikoha väärikus?
Tuleb vahet teha ameti ja ses ametis töötaja vahel. Igas riigis ja igas ametis, ka näiteks peaministri omas, on olnud nii tähelepandamatumaid kui skandaalsemaid isikuid. Ajaloos on näiteid, kus kohatäitja on sunnitud ametist loobuma isegi enne lepinguaja lõppemist. Ametikohta ainuüksi selle pärast veel kahtluse alla ei panda.
v
vanaema/ 10. detsember 2015, 11:47
Miks ei ole pildil Marie Bullockit? Tema oli ju esimene ohver.
p
Putinlane/ 10. detsember 2015, 11:46
Eesti rahvas ärgake,jumal on Teiega.
E
???/ 10. detsember 2015, 11:51
Ega sa jumala all Putjat äkki e mõtle?
m
Mis sa mõtled ilvest või./ 10. detsember 2015, 12:57
Putin ongi maailma jumal.
t
T.Mets/ 10. detsember 2015, 11:34
Vana mehena ei mahu mulle pähe, et nii ebasümpaatne mees nimetab end Eesti presidendiks
s
10. detsember 2015, 11:51
sümpaatia on sügavalt isiklik tunne
A
— le/ 10. detsember 2015, 12:29
Arvate, et karja tunne, ma pean tundma sama mida teie? Ärge isegi lootke
t
T,Mets ale/ 10. detsember 2015, 12:02
Jah,Härra ilves on Eesti president,Eesti riik on selle ise valinud.Kui sa noor mees olid kus su mõistus siis oli kui Gorbatsov oli president.
a
amatöör/ 10. detsember 2015, 15:14
Eestis ei vali presidenti rahvas, see on tagatubade kokkuleppeline asi, seega THI ei ole eesti rahva president.
l
leelole/ 10. detsember 2015, 14:07
11:51 ütles 'isiklik'. Ja seda see tähendabki - enda isiklik arvamus.
l
leelole/ 10. detsember 2015, 14:07
11:51 ütles 'isiklik'. Ja seda see tähendabki - enda isiklik arvamus.

p
Piibeleht/ 10. detsember 2015, 11:25
Kui vana luud on kulunud ja treppi enam puhtaks saa tuleb uus luud muretseda.
a
Aga,/ 10. detsember 2015, 11:36
Uus luud pühib paremini aga vana luud teab , kus praht on.
v
villu/ 10. detsember 2015, 11:24
sellist mõtetut ja kulukat institutsiooni pole üldse tarviski.seda enam, et mõtetu tegelane on eesotsas..
s
Sass/ 10. detsember 2015, 11:21
Ametikoha väärikus? Mis loom see veel on? Väärikas saab olla ainult kohta hõivav(või omav) inimene.
Praegusel sellega probleemi ei ole - väärikust ei ole!
k
Kellamees/ 10. detsember 2015, 11:17
Hendrik, pane edasi !!! Las emased koerad klähvivad.......
Hea valik !!!
1
11.17orgia orgunnija/ 10. detsember 2015, 11:40
Emased...ja isased las peavad orgiaid edasi,kui nad just geid pole, siis vist ikka emastega.Või on juba mingid kesksooliste seaduseelnõu küpsemas?Ehk on mõni normaalne isanegi kogemata elus veel, kes neid orgiaid normaalseks ei pea?Kus on ikka multi-kulti äss meil eesotsas,keda Eesti seadusedki ei koti, teen mida tahan.Peab ennast kuningaks aga sisemus ei anna päkapiku mõõtugi välja.Mehe hale vari.
m
maali/ 10. detsember 2015, 11:14
lõpetage see sõim.eelmiste presidentide kaasdadel on ju ka kõik hüved.ainult vale on see,et EVELINI hüved saab vaba elu elanud tibi,kes ei ole kunagi korralikus abielus olnud.juba 5 aastase ametiaja järgi peaks abikaasa hüved kehtima hakkama.poole aastaga saada on absurd.ILVES häbenegu oma lapsi.ÄRMAL saab laste sos küla presidendi enda ja üleskorjatud lastest.
b
babuška/ 10. detsember 2015, 11:36
Eveli ei saa mingeid hüvesid. Enne klähvimist tee omale asjad selgeks, muidu jätad rumala mulje endast.
n
10. detsember 2015, 11:42
No sa ei saa ju ise aru, mis eelnevas kommentaaris Evelini kohta öeldud, Sinu viimane lause sobib su enda kohta.
m
Maiken/ 10. detsember 2015, 11:45
jutt polnud mitte sellest et Evelinil on hüved, vaid, et Evelini hüved saab uus proua
e
Evelinil kibe elu ees!/ 10. detsember 2015, 12:49
ärma talule on ju eraldatud suured erinevatest fondidest suured abirahad---mida peab hakkama peagi tagasi maksma!
Kui see nüüd kanditakse Evka ärisse siis meisterdatakse oskuslikult kenake Pank ja Rott!
m
10. detsember 2015, 11:53
Milleks meil neid veel lisaks?
k
kommentaariumi kutsikatele/ 10. detsember 2015, 11:13
Urrrrrrr......! Auh-auh-auh, president! Auh-auh-auh! Urrrrrrrr....! Auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh- auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh-auh.....!
k
koerale/ 10. detsember 2015, 11:27
M
!!!/ 10. detsember 2015, 11:54
Mitte kiirabi, vaid ikka koerapüüdja. Kusjuures on lootust, et elukas 2 nädala pärast kenasti magama pannakse.
h
10. detsember 2015, 11:43
Hull haugub eilsest saadik siin.
1
11.13oh õudust/ 10. detsember 2015, 11:59
Ega marutõbised kaua ei haugu, lugu lõpeb teatavasti mullatoidule minekuga.Jube,kui eioska abi ka otsida, löö aga jalga vastu maad, küll nad koju lähevad.
v
10. detsember 2015, 13:19
vist presidendi kantseleisse...
m
mõle/ 10. detsember 2015, 11:09
säutsuja omale maksumaksja rahadega KADRIORGU haaremi loonud....samuti jokk taristu
O/Ü ärmamaa kus jätkab tegevust TÄIEL RINDEL
r
10. detsember 2015, 11:16
Riigi rahadega kosib uue ja veel ahnema naise ja meil ei ole sõnaõigustki. Uskumatu seltskond. Jõulud tulevad, jälle hakkab tatti lendama eestlaste pihta.
e
Ei ole/ 10. detsember 2015, 11:09
Selle presidendi puhul pole seda väärikust kunagi olnudki, seega see ohus pole.

l
Lõuna Eestlane/ 10. detsember 2015, 11:08
Mida te kraaksute,ise te olete kõik seda tahtnud,me võidame nii kui nii.Mine ei ole seda valitsust tahtnud ega kraaksu ka.Ootan lihtsalt Putini võimu ja valitsust,sest Putin on mees kes kaoitseb oma rahvast.Kõik need suured võitjad on nüüd pragude vahele pugenud teiega kes parkides laululavadel vehkisite nüüd me olema vabad.Nüüd olete vabad mida te vingute ja vehkige seda sinimusvalget viimane aeg nagu jõuate.
m
MMM/ 10. detsember 2015, 11:21
Lõuna Eestlasele!!!
Kui jood,hammusta ikka miskt peale,kas sa ikka ise ka aru said,mida kirjutasid!!!!???
m
MMM ile/ 10. detsember 2015, 11:39
Mina saan kõigest aru aga sina perfert ei saa millestki aru.Kas ma pean veele peale ammustama.Tead vanasõna,"näljane räägib alati leivast",nii käib sinu perferdist joodiku kohta kes mõtleb viinast.Kui sul sandil pole raha,tule ma annan sulle.Tean ilma viinata inimesed on kurjad,hakkavad põhjusteta teistega norima.Ole siis normaalne ja ära hakka sellepärast vanemaid peksma.Sul perferdil nagunii naist ja lapsi pole keda peksta.Kannata see viina nälg ära ja katsu ikka normaalseks inimeseks saada.
A
!/ 10. detsember 2015, 12:03
Aga kas õuhkale kah peale hammustatakse? Pole just nagu kuulnud. Kuid just seal lõuna pool seda kraami kuuldavasti rohkem nagu pruugitakse.
1
11,39/ 10. detsember 2015, 12:06
PERFERT-mis asi see veelon?AMMUSTAMA-appi,ära rohkem trüki, sinu pärast on tõesti häbi.Võiksid ise ka sellest aru saada.HÄBI PUTINLANE!!
l
Lõuna Eestlane/ 10. detsember 2015, 12:53
t
to 12.39/ 10. detsember 2015, 13:24
Õuka ja muud selle rahvlikud variatsioonid on Lõuna-Eestis kaifi saamiseks pruugitava eetri rahvapärane nimetus. Uimastav aine dietüüleeter, keemiline valem (C2H2)O
l
lõunaeesti mees / 10. detsember 2015, 14:15
Tuleb välja, et endale Lõuna Eestlane nime võtnu ei tea Lõuna-Eesti murrakutest mõhkugi. Isegi sõnaraamatut ei uska kasutada.
l
lõunaeesti mees / 10. detsember 2015, 14:15
Tuleb välja, et endale Lõuna Eestlane nime võtnu ei tea Lõuna-Eesti murrakutest mõhkugi. Isegi sõnaraamatut ei uska kasutada.
t
to 11:39/ 10. detsember 2015, 15:20
Kas siin lõugab jälle üks "hariud pensioneer", kes kirjutab perFert ?
1
11.39/ 10. detsember 2015, 15:59
I
!/ 10. detsember 2015, 22:58
Ilmselt vist mõni pealinlane, kes on endale Lõuna-Eestisse mingi suvemaja soetanud ja ennast nüüd oma kinnisvara tõttu lõunaeestlaseks peab. Kuid tuleb märkida, et haritusega ta just eriti ei hiilga, isegi suure ja väikese algustähte kasutamisega ilmneb möödapanekuid.
1
11,08/ 10. detsember 2015, 11:46
Jälle see Viljandi padu punane hüürgab täiest kõrist.Aga miks sa siin teda ootad, võta viisa ja kao tsaari juurde.Ei nuta sind keegi taga , usu!
l
Lõuna Eestlasele/ 10. detsember 2015, 11:57
Loodad, et Putin kehtestab armukeste pidamise ja abielulahutuste keelu? Asjata, tema ise sarnane, petis oma abikaasa ja lahutas.
t
Teine Lõuna Eestlane/ 10. detsember 2015, 13:26
Meil Lõuna Eestis elu parem.Viin odavam ja alkoholi hakatakse nüüma hommikul kell kaheksa.Meie Lõuna eestlased ei joo solki houhkasid.Võin Teile Põhja Eestlastele ka viia head odavat napsu.Meil Teist päris kahju,Teil tehakse viinapood alles kell kümme lahti meie mehed lähevad sellel ajal juba teisele ringile.Ah,kurat Tallinnasse niipalju maad.Meil Riia,Petser Pihkva lähemal ju.
ä
10. detsember 2015, 14:23
Ära veiderda! Pole sa mingi "teine", oled seesama Lõuna Eestlane. Samasugune ärplemine, samasuguste kirjavigadega käekiri.
a
Ants/ 10. detsember 2015, 10:59
Meid ei huvita kes kellega käib, riik on vaja korda teha ja uus valitsus on vaja pukki tuua.
Need Vilja -Savisaare ja Evelin Ilvese probleemid ei huvita kedagi, see on inimeste sisesed probleemid, las jagavad oma asju ise kuskil nurga taga.
Muud ei ole kui savisaared ja Ilvesed, süda on paha juba sellest mölast. Vot
a
Antsule/ 10. detsember 2015, 11:12
Kus su mõistus siis oli kui Vene tanke välja saatsid.Ole aus,milline või kes peab sinul uus valitsus olema.
v
10. detsember 2015, 11:25
Venemaa aastal 1988 ja praegu, on täiesti erinevad asjad, sellest saad aru?
k
Kai/ 10. detsember 2015, 10:59
Presidendi ametikoha väärikus on ammu alla viidud. Kõigepealt ei saanud rahvas presidenti valida nagu on kombeks demokraatlikes maades. Ilves on vaid Reformi president ja ei sekku nende tagatoa alatutesse sepistustesse.
c
Clat/ 10. detsember 2015, 10:58
Mis saaks siis kui Obama nii toimiks.
S
:DD/ 10. detsember 2015, 11:04
See oli nüüd küll väga peen huumor.
m
miks/ 10. detsember 2015, 18:28
Obama oli vähemalt ausam. Teatas, et lahutab kohe, kui ametiaeg läbi saab.
e
elan sin riigis/ 10. detsember 2015, 10:57
kogu see kamp tundub süüdimatu ja on unustanud passi vaadata. keegi neist pole enam 18, et sellist pulli teha
k
Kas/ 10. detsember 2015, 10:51
saab rääkida selle inimese puhul väärikusest.EV pidulikul vastuvõtul närib nätsu või mida iganesJa ükskõik kus ringi liigub täpselt sama.Kas on keegi näinud,et ühegi teise riigi president seda teeb?
m
Mees kes teadis ussisõnu!/ 10. detsember 2015, 11:02
Ja laseb oma kodused ööbimised rahval kinni maksta!
Vot see on juba korruptsiooni tipp tase!
h
Heips!/ 10. detsember 2015, 11:08
V
#/ 10. detsember 2015, 11:08
Väga ebaviisakas tõesti. Ise president aga mälub nagu lehm kogu aeg. Etiketist on ta üldse midagi kuulnud?
n
no/ 10. detsember 2015, 12:14
Küllap on sellele matslikust mälujale, USA-st Eestisse sokutatud tegelinskile antud ülesanne hävitada väike riik Vnemaa naabruses nagu Eesti. Oma liiderdamisega, silmakirjalkkusega, sahkerdustega ja valedega kaasab ta kohutavalt palju arengupeetuid,. ja aferislikke inimesi. "Eeskuju" räspaseks pereeluks ja inetusteks sobinguteks võetakse ju võimukandjailt. Eestis on ülekaalus isadeta lapsed, tuhanded lapsinvaliidid ja erinevate meestega sigivate naiste hulk. Lodevus kandub eskuju ja veelgi rohkem geenidega edasi ja Aafrikast sissemarssujatele ja hõlpelu otsijaile on nad odav saak. Tüüpilne lihtne eesti pere ja väärtused on Ilvese-taolise pidurdamatu pulgajunkru poolt porri tallataud. Ilmselt ette kavatsetult ja sihilikult Ee
esti mainet hävitades.
Mitteeestlasest Lotman ajab ikka täiega Ilvese käitumist õigustavat plära.
Meri oli Nikolajev, paras artist. Vahetas ka soliidse naise sõbra naise vastu välja .
h
HAMBAARST/ 10. detsember 2015, 10:50
Ü he proua hambad said rahva raha eest välja vahetatud, sama lugu nüüd teise printsessiga. sellel ainult esihambad sissepoole kui fotol täpselt jälgida
a
aga/ 10. detsember 2015, 11:08
Professionaalne kretinism on ravimatu,
t
t./ 10. detsember 2015, 10:48
Aga mis väärikusest me räägime, kui Toompea ütleb, et kõik täiskasvanud võivad soost sõltumata kõiki põrutada ja kõigiga abielluda? Ei ole mehi ega naisi, ei ole abikaasasid vaid on partnerid. Ei saa me järelikult esitada ka presidendile selliseid komblusnorme, mis sotside-liberaalide meelest ei sobi moodsasse ja sallivasse Eestisse. Vaba inimene, kui tahab, siis võtab uue naise või sooneutraalse partneri. Kõik on lubatud. Kahjuks on see nii.
k
kas sa ei teadnud, et/ 10. detsember 2015, 12:00
Olla abikaasa või partner on sinu vaba valik
t
t./ 10. detsember 2015, 12:34
Muidugi teadsin. Meil on kõik lubatud, tahad oled abikaasa, tahad oled partner, tahad oled sooneutraalne lapsevanem. Me ei ela ju keskajas, et peaksime mingeid igandeid järgima. Ja miks peab nt. lapsevanemaid olema ainult kaks? Kolm ikka, sest saab ju nii ka, Saab-saab. Kolm meest võivad ju kõik üksteist täpselt samamoodi armastada, nagu kaks. Ja samamoodi võiksid nad olla korraga ühe pisikese tüdruku vanemateks. Äge ju?

l
lihtinimene/ 10. detsember 2015, 10:48
tulge mõistusele, kus on siin korruptsioon, kas Ilves on maailmas esimene president kes valib uue naise, mis puutub siia riigi julgeolek, millega on ta eestlasi alandanud---eestlased on momendil nende kommentaaridega ise end alandanud, lugedes mõningaid '' tarkusi '' on mul häbi et olen eestlane
p
proua/ 10. detsember 2015, 11:02
Presidendil ikka ei sobi abieluajal ringi hoorata ja küla peale lapsi teha! Ja siis veel öelda, et temal on eesti rahva pärast häbi kui rahvas kaitseb enda püsimajäämist! Minul on piinlik, et meil selline, mitte mingisuguseid väärtusi pühaks pidav president on! See sülitab ju kõige peale alates perekonnast ja lõpetades riigi ja rahvaga.
m
10. detsember 2015, 11:22
Mis on temal pistmist lolli ja hävineva orjarahva väärtustega? Kähku tuleb eestlastel oma mittefunktsionaalsed väärtused üle vaadata ja inimeseks hakata.
j
ja/ 10. detsember 2015, 11:39
vene tankid sisse kutsuda
ä
Ära kullake.../ 10. detsember 2015, 11:07
Ega siis siin ometi keegi korralik eestlane kommenteeri, siin on need, kes elust kibestunud ilma ema armastuseta kasvanud ning peegeldavad oma hingeelu siia sõnadega, mis neid endid iseloomustab!
Ära tee väljagi, neid õnneks pole palju :)
Oleme meie ise rõõmsad ja soovime kõigile asjaosalistele suurimat õnne, sest igaüks elab ikka oma elu ise.
Las koerad hauguvad, killavoor liigub ikka edasi rõõmsalt.
Sulle äärmiselt ilusat jõuluootust ja palju armsaid imesid.
1
11.07/ 10. detsember 2015, 11:44
Tänan, soovin Sulle --pisut vara küll---kauneid jõule
m
Miisu/ 10. detsember 2015, 11:15
Ütle siis Eesti kodakondsusest lahti. Keegi ei keela!
m
Mulle tundub,/ 10. detsember 2015, 10:48
et see uus hatt on veel koledam kui Evelin oligi!
z
zonglöör/ 10. detsember 2015, 10:43
Tsirkus söitis ära-klounid jäid!
j
just/ 10. detsember 2015, 10:42
täiega PIINLIK on meil lihtrahval
t
Tom/ 10. detsember 2015, 10:41
Mind häirib selle asja juures ainult kaks asja. President on oma kõnedes olnud halvustav ja noomiv eesti rahva suhtes (emadepäevakõned, aastapäevakõne,jne.). Ise samal ajal tehes Evelinile sarvi. Teiseks häirib kantselei valetamine ja hämamine. Kuidas ma saan suhtuda ja uskuda sellist meest? Kas ma peaks joonduma tema järgi?
Aga üks asi häirib veel! See naiste hala ja seda esitatakse pooltõena. Pole nagu õige v....viha ka aga solvunud nagu olen? Rääkige siis suud puhtaks ja lähme edasi. Kui nüüd ikka ilmneb , et see väike läti titt on Nätsunäria oma kadugu Eestist, minu president sa ei ole!
a
Arvo/ 10. detsember 2015, 10:39
Kui Putin midagi eestiga ette ei võta on see födratiivne osa nagu uteriitidel.
a
10. detsember 2015, 11:13
Ausalt, kõrini on sellest jälkusest, tellisin uue.
t
tulge mõistusele/ 10. detsember 2015, 10:35
olge rõõmsad presidendi õnne üle, et peale eks proua skandaale leidis eduka ja kauni elukaaslase.
v
vanaema/ 10. detsember 2015, 10:50
Millise eks proua? Tal oli neid rohkem, kui üks. Paluks täpsustada.
t
to 10.35/ 10. detsember 2015, 11:50
oled sa alles naiivne, arvad, et leidis selle "eduka ja kauni" alles peale "eksproua skandaali"?
k
Kui / 10. detsember 2015, 14:04
eksproua II käis viimasel ajal puhkustel siin-seal lõunamaal (mitte Lätis), tundus, et saadeti skandaali jaoks meest otsima ja voilaa, tuleb välja, et oligi tarvis naisest lahti saada.
k
kodanik arvab/ 10. detsember 2015, 10:34
Armuafääre saab siis avalikuse ees arutada, kui muud asjad riigis on korras.Suur erand kehtib siis, kui taolite võtetega saab tähelepanu kõrvale juhtida Eesti elu valusatest probleemidest.

a
arvamus/ 10. detsember 2015, 10:34
Ammu pole sel ametikohal siin Eestis väärikust, algas kõik skeemitamisega Toompea korterist, siis härmatamine ja veel muu sinna otsa... mis väärikusest siin saab juttu olla, nalja teete???
l
LÕPETAGE ÄRA!/ 10. detsember 2015, 10:31
RÄPANE ÕHTULEHT ei saa kuidagi oma hambaid presidendist eemale hoida! Ja marutõbistel kutsikatel jälle kommentaariumis suur pidu! Aga president ilmselt neid sitaga loopijaid ei loe ja laseb nende suunas ainult SUURE PUUKSU! Ehk AITAB juba!
ü
10. detsember 2015, 11:52
Ütle, mis probleem sul ometi selle sitavärgiga on?
v
Vanasõna/ 10. detsember 2015, 12:08
1
10.31 sitavärk/ 10. detsember 2015, 13:10
No teadagi mis, unistuste auk,mis on hullult meeldima hakanud.Isegi puuksu vastu silmi saanud aga ikka hea.
ü
ühesõnaga/ 10. detsember 2015, 10:23
nüüd on seis selline, kus kõik ilvest noolinud naised tulevad päevavalgele, et oma kibedust välja elada. sest tahtsid nad ehk kõik thi lähedaseks saada, aga liisk langes lätlanna kasuks. ja nüüd kõik pruudikandidaadid on leilis. no mis teha? mida teha?
leidke uus. saage üle. elu läheb edasi.
nii tüdinud neist kiimastest naistest.
n
nunuuu,/ 10. detsember 2015, 10:52
ääää üle pinguta.
kerge pettumus hakkas maad võtma kui ridamis infi juurde tuli, ikkagi pea mitmeaastane ...
ütleme kihluseeelne periood ja alguses meeldivalt mõjunud sire lätlanna tasapisi sära kaotas. ülekohus Evelini suhtes hakkab ka ilmet võtma.
e
evelinile ei ole keegi ülekohut teinud/ 10. detsember 2015, 11:02
selle, mis eveliniga juhtus, tegi evelin endale ise. ta sai täpselt sama saatuse osaliseks, mis ilvese esimene naine. ja kõik mis teisele teed, tuleb endale tagasi. ei maksa evelinile kaasa tunda, kui ise endale midagi teinud on. ise tegi. olgu rahul. mõelgu ja lakkugu hvaavu.
ü
"ülekohtu õiglasest ringkäigust"/ 10. detsember 2015, 11:47
ütleme nii, 'E' on ülekohtu ärateeninud, aga 'T' ja 'I' pole ju mingid abstraktsed kättemaksuinglid, vaid oma õnne, paraku ka, ülekohtuse, ehitajad ja siit algab minu pettumus:)
mulle avaldas me presidendi sissemarss koos väga meeldivalt mõjuva lätlannaga tõesti muljet
ja
siis hakkasid pudenema pilti rikkuvad üksikasjad...
mu tuju on rikutud ja nüüd pean selle korrastamiseks niigi vähest talvist energiat kulutama.
t
to 11:02/ 10. detsember 2015, 11:57
Järelikult käivad sinu sõnad ka uue proua kohta, ka teda ootab siis ju sama saatus või on tema kuidagi erilisem perelõhkuja?
l
leelole/ 10. detsember 2015, 12:16
Või pole teinud? Kaagutasid aastaid tagasi, et Evelin on paks, kole
ja laisk, ei mäleta või? Naine tegi selle peale rulluisutamist, hambad
korda ning salenes. Hakkas isegi leiba küpsetama... Aga sina pole
ikka rahul - pinnuks silmas on nüüd Evelini vastutulek ja muutus!
Püsi-tatiprits, kas sa ise üldse teadvustad enesele, mida tahad?
m
Mai/ 10. detsember 2015, 10:17
No pole sellele lätlannale seda vana Ilvest vaja. Preilil suured võlad kaelas, tahab presidendiproua hüvesid ja ülalpidamist Eesti riigilt. Aga kui ta jätab endale Läti kodakondsuse, siis need soodustused temale kui võõrriigi kodanikule ei tohiks kehtida. Või ma eksin?
p
10. detsember 2015, 12:49
t
tr/ 10. detsember 2015, 10:15
President on lihtsalt kloun meie viletsas tsirkuses. Aga see kuidas rahva meeltega manipuleeritakse, kuidas ikkagi nö. vahele jäädakse jne. See on küll äärmiselt HALE!
o
obene/ 10. detsember 2015, 10:08
http://www.economist.com/blogs/easternapproaches/2012/06/isakhan-ashurov
Siin on see läti printsessi surnud aserist armuke, kes suri 3.5 aastat tagasi., 22.06.1012. Abielumees, 4 lapse isa, tuntud jurist, surres 61 aastane. Printsessi teine laps sündis eelmisel aastal ja on 1.5 aastane.
Sildam, lõpeta ometi see valetamine!
Mingit presidenti pole meile vaja. Liiati veel sellist nagu THI.
a
Ann/ 10. detsember 2015, 10:02
Tuleb teha seadusemuudatus, et sariabiellujast riigipea hüved ei laiene tema abikaasadele.
m
Ma/ 10. detsember 2015, 09:52
arvan, et see proua on tal USA mõjuagent. Ta ise ka muidugi.
t
to Ma/ 10. detsember 2015, 10:12
Milleks USA-le veel selline lisakulu, mingi lisa-mõjuagendi saatmist. Mr. Toomas teenib ju niigi palehigis ja püüdlikult oma sõprade huve.
m
miks/ 10. detsember 2015, 14:08
aga selle pärast, et saab ja on naljakas vaadata.

v
vanaema/ 10. detsember 2015, 09:49
Noh, eesti mehed,( need, kes veel siia jäänud) president on teile eeskujuks. Pange nüüd täiega! Kaotada enam pole midagi. Väärikus on ammu kadunud.
s
see nätsu-juku/ 10. detsember 2015, 10:29
ei teagi mõistet - väärikus.
m
Miks kannab kikilipsu!/ 10. detsember 2015, 11:07
Seda raske närima hakata---nagu tegi sõber Sakasviili!
t
to palun/ 10. detsember 2015, 09:45
ei jäta järele, häbi, häbi! Need ju ta enda sõnad. Üüratu raha raiskamine presidendi ja selle kamba ülalpidamiseks, kui inimesed suuremas osas elavad allpool vaesuse piiri.
m
Manipuleerimisek sobivam variant!/ 10. detsember 2015, 10:07
Võlgade ja varjatud võlgade kuhi on ikka hirmu tekitav!
t
Tiia/ 10. detsember 2015, 09:42
Elage ise ja laske teistel elada. Ilusat advendiaega! Olgem leplikumad.
Presidendipaarile õnne!
t
to Tiia/ 10. detsember 2015, 10:14
Vanad laulusõnad. Peeter Tooma laulust "Väiksed kastid".
Palju õnne, poispõnne! Orav rattas keerutab.
e
eestlased to: Tiia, 09:42/ 10. detsember 2015, 10:36
Hullumaja hulludest kommenteerijatega pole mõtet vaielda ega vasikatega võidu joosta!
Neile anna puuga pähe, siis räuskavad ka oma joru! Kamp eesti rahva haisvat kõntsa!
m
10. detsember 2015, 12:01
Millegipärast tundud sa ise veel kõige suurem hull räuskaja olevat.
v
voh/ 10. detsember 2015, 16:05
O
!!!/ 10. detsember 2015, 09:37
Ohus on see väärikus juba ammugi. Ameerikalik Texase vabakasvatus on kontrastis Euroopa monarhide ning presidentide konservatiivse etiketiga. Ei tea näiteks ühtegi riigipead, kes pidulikul üritusel kaamerate ees nätsu nätsutaks. Või kuningapere vastuvõtul pintsakuhõlmad lahti hoiaks (Inglise kuninganna visiidil Eestisse. Võrdluseks oli samas kuninganna abikaasa, ülimalt sirge rühiga ja korrektne Edinburghi hertsog). Või kui esileedi Evelin läks miniseelikus patriarhi vastuvõtule, mis on märgatavas vastuolus etiketiga. Tema muudest kummalistest ekstreemmoodide demonstreerimistest ma ei hakka rääkimagi. Suhted ja armukolmnurgad on juba eraldi, pikem teema. Seega mulle näib, et Kadrioru esiperekond on juba aastaid väärikuse nõudest mööda vaadanud.
Nii et praegune muretsemine on asjatu, kas saab kaotada seda, mis juba ammugi kaotatud.
k
küsimus teisiti/ 10. detsember 2015, 10:33
kas saab kaotada mida pole kunagi olnud - see miki-hiir pole kunagi kuulnudki sõna väärikas - see mõiste kikile võõras.
V
.../ 10. detsember 2015, 09:32
Vaesele väiksele eestile ei ole vaja presidenti, piisaks peaministri ametist
t
to: 09:32/ 10. detsember 2015, 10:39
Sina, konn, näed oma krooksumisega mättast ainult paari meetri kaugusele! Krooooo-ks!
0
09:32.../ 10. detsember 2015, 19:46
....sul täiesti õigus! 10:39-sina oled ise see konnake ja näed vaid oma nina ette !
m
matu/ 10. detsember 2015, 09:31
imelik küll et selline töllmokk on meie president?
t
to matu/ 10. detsember 2015, 09:38
Meie pole teda sinna valinud. Riigikogujate kuluaarides otsustati ja pandigi ametisse. Seega peaks pigem häbenema nemad, mitte rahvas.
l
Lapsega/ 10. detsember 2015, 09:29
kelle isa suri kaks aastat enne lapse sündi. Tunneme kõik kaasa.
a
Aga.../ 10. detsember 2015, 19:48
...võib-olla lasi enne surma sperma külmutada...
s
10. detsember 2015, 09:28
see isik ei sobi riiki juhtima ega üldse olema kuskil poliitilises organisatsioonis- üks vale teise järel, oma rahva salgamine, solvamine, alandamine. ise peab armukest, enda pärast peaks häbi olema hoopis. poliitikute pärast peaks häbi olema, kes varastavad täiel rinnal, kanditakse rahasid ära, lastakse tuimalt pankrotti riigiettevõtteid jne-----see paistab aga äiesti ok olevat. ainuke asi, mdia häbeneda, on oma rahvas, kes enda eest seisavad. ASTU TAGASI! keegi ei taha sellist presidenti ja, milles üldse meile president- andke see raha nälgivatele lastele, meil on neid oma riigis ka palju.
l
lihtsam/ 10. detsember 2015, 10:35

k
Kas pole tulnud mõtet,et/ 10. detsember 2015, 09:26
meie kõigi president on Angela Merkel?Kõik muu on
kulukad provintsimängud,mis ajapikku unustatakse.
Ilvese eraelu aga tuleks küll rahule jätta,nii targad te ometi olete.
t
Thule nendib/ 10. detsember 2015, 09:21
Jah, isegi riigireetur Päts oli sunnitud oma afääride pärast mõneks ajaks tagasi astuma, kuid see praegune paneb külmalt tuima. Nii igas mõttes mandunud on praegune ühiskond võrreldes 80 aasta taguse ajaga.
p
Palun!/ 10. detsember 2015, 09:12
Jätke juba järele! Mis siis nüüd erilist on juhtunud? Mida need kaks inimest halba on teinud? President pole ju ometi mingi katoliku preester, et abiellumise pärast tagasi peaks astuma. Lahutusest on üle poole aasta möödas, tore et inimene leidis endale kaaslase.
y
yll/ 10. detsember 2015, 09:24
ku tal vähegi väärikust on siis ta ei tee selle vähese aja jooksul temast oma seaduslikku abikaasat.vastasel korral peame ju seda nais kogu tema järelejäänud elu jooksul(ca 50a)
rahaliselt toetama ainuüksi selle eest et oli 5kuud presidendiproua.
t
to Palun!/ 10. detsember 2015, 09:43
Sina ise või mina võime oma isikliku eluga teha mida tahame. Aga president on riigi esindusisik. President peab etiketist sündsusest ja väärikusest rangelt kinnipidama. Sisuliselt selle eest talle ju makstaksegi. Muud tööd tal suurt polegi. Elab teine luksuses ja privileegides just nagu mõni monarh. Ainsa vahega, et kui monarh ollakse sünni järgi ning eluaegselt, siis meie president on kuldsesse ametisse pandud Riigikogu poliitikute poolt.
k
10. detsember 2015, 10:40
kaltsakast ei saa kunagi inimest ja veel hullem et ka mitte presidenti.
i
Indrek2/ 10. detsember 2015, 09:10
See titt on ju kikilipsu oma, kui Kupce just 1,5 aastat rase ei olnud. Kikilips pangu amet maha, sellist ringitõmbajat presidendiks küll vaja pole.
t
10. detsember 2015, 09:27
tegemist on lapsega, kelle isa on surnud. sul peaks häbi olema, sellist lolli möla ajades. tõesti piinlik lugeda. kust sinusugused ebardid küll tulevad.
i
Indrek2/ 10. detsember 2015, 10:31
Mhmm.... kas pole veider. See aser suri 22. juuni 2012 ja laps sündis 2013 aasta lõpus / 2014 aasta alguses. Kas siis Kupce tõmbas veel vahepeal kellegagi ringi kuigi ise väidavad, et tundsid üksteist (Ilves ja Kupce) juba paar aastat?!?! Pole nagu tõenäoline, et Ilves oleks tahtnud seda tädi sebida kui see oma sureva mehe kõrvalt veel komandaga kargab?? I smell a rat!!!
v
Vanasõna/ 10. detsember 2015, 12:15
a
Aitab valedest!/ 11. detsember 2015, 23:01
Nüüd valetatakse meile kohe kahel rindel.
t
to // 10. detsember 2015, 10:01
Väidetavalt oli see nn isa ka abielus ja 4 lapse isa. Sellepärast nime avalikult ei mainitagi.
Kommentaarid on liigsed.
e
EH/ 10. detsember 2015, 09:06
JUUT JA Eesti presitndiks,grusiin joss ja oli wenemaal timukaks
j
10. detsember 2015, 11:38
joss teadis täpselt, mida ta tegi, nottis juute ja juudistunud venelasi, Gorba müüs rahva uuesti maha, Putin rookis neid jälle välja, Eestis toimuva kohta mõtle ise, mida siin tehakse.
0
0/ 10. detsember 2015, 09:03
Tegelikult on asi lihtne - mees kes tuimalt valetab isegi oma naisele, valetab veel tuimamalt rahvale. Selliste isikute koht pole riigi juhtimise juures. Tegemist on selge julgeolekuohuga. Oma seadusliku abikaasa petmine ei tohiks olla ühele presidendile lubatud. Samas... tema puhul on ju tegemist käpiknukuga, kes tunneb rahva üle häbi.
a
Ants/ 10. detsember 2015, 13:17
Minu meelest oli tal isegi kauaks kannatust, iga teine oleks juba ammu asja ära lõpetanud.
v
Vittu/ 10. detsember 2015, 09:01
Milleks eestile president rahvast ta ei hooli..on vaid reformierakonna pooldaja ja seal siseringonnas ..ja muulmoelgi milleks sellist üldse ülal pidada ..mida ta nikgu tööna teeb üldse???sebib naisi???
m
Mimm/ 10. detsember 2015, 09:00
Ei ole nii väiksele riigile üldse presidenti vaja! Astugu tagasi.

h
Hetk/ 10. detsember 2015, 08:55
Praegune president ei sobi presidendiks. Arvan, et antud ametikohta pole üldse tarvis.
k
Kui/ 10. detsember 2015, 08:53
Monogaamia ikka kuidagi ei sobi, siis mis tal üle jääb, parem ikka kui pr ex mingi tsuraga longue rõdul
m
Mina/ 10. detsember 2015, 08:51
Väärikust-sellist tema juures enam ei eksisteeri.
t
Täiesti mõttetu amet!/ 10. detsember 2015, 08:50
n
no/ 10. detsember 2015, 08:45
ei ole ohus! Andku minna, vahet pole!
n
no/ 10. detsember 2015, 07:40
Minu arvamus on, et president peab ametist loobuma. Siin on selged korruptsiooni tunnused, tagada endale ja naisele rahva arvelt mõnus elu. Või abiellugu peale ametiaja lõppu, see oleks ka ausam.
h
häbi ilvese pärast/ 10. detsember 2015, 06:41
pole vaja mingeid presidente.kujutage ette,et järgmine ''president'' on kloun T
r
Raivo/ 10. detsember 2015, 10:23
Järgmine president ei saa olla kloun, sest praegu on juba kloun pukis oma kikilipsude, diskotamiste ja muu juraga. Idanaaabril on selliste kohta sobilik väljend: "Delat' nehuja!"
t
to: 06:41/ 10. detsember 2015, 10:41
Sinusuguseid vaimuhaigeid pole ka Eestile vaja! Normaalsetel inimestel on HÄBI sinusuguste pärast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee