Eesti uudised

Tallinki reisilaev sai öösel tormis kannatada, laevafirma pakub reisijatele hüvitist (27)

Õhtuleht.ee, 5. detsember 2015, 08:37
Tallinki terminal. Pilt on illustratiivneFoto: Stanislav Moshkov
Eesti aja järgi kella 23 paiku lõid lained Tallinnast Stockholmi teel olnud reisilaeva Victoria I vööri radariantenni laevakere küljest lahti ning see kahjustas kahte vööriilluminaatorit. Laeva merekindlust ja navigeerimisvõimekust antud tormikahjustus ei mõjuta. Samas osutus keeruliseks purunenud 6.teki konverentsiruumi illuminaatorite täiesti ilmastikukindel sulgemine ning kapten otsustas igasuguste riskide vältimiseks pöörduda tagasi Tallinnasse.

Tallink teatas, et soovib pakkuda kiiresti lahendusi ja kompensatsioonimeetmeid inimestele, kes olid reisilaeva Victoria I pardal kui laev Tallinnasse tagasi pöördus, kui ka neile, kelle reis 5.detsembri õhtul juhtunu pärast ära jääb.
 
Ettevõte pakub nii reiside ümberpaigutamist, rahatagastamist kui täiendava kompensatsioonina ka kinkekaarte, et heastada 5.detsembril toimunust tingitud ebamugavusi oma reisijatele. Ettevõte vabandab ebamugavuste pärast, mida juhtum on endaga kaasa toonud.
Lisaks 4.detsembri ööl vastu 5.detsembrit pooleli jäänud reisile jääb ära ka 5.detsembri õhtuks planeeritud väljumine Stockholmist Tallinnasse.

 
Reisijatele, kel vaja jõuda tagasi Rootsi, pakub ettevõte võimalust sõita tagasi kas õhtuse väljumisega otse Tallinnast või päeval läbi Helsingi. Loomulikult pakub ettevõte ka raha tagastamise võimalust. Nendele reisijatele, kelle reis jäi reede õhtul vastu laupäeva juhtunu tõttu katki, pakutakse samuti uue reisi võimalust või rahatagastust. Kõikidele pardalolijatele pakub ettevõte lisakompensatsioonina soovi korral kinkekaarte.
 
Ettevõtte klienditeenindajad tulevad laevale kohe peale selle Tallinnasse saabumist, et pakkuda pardal olnud reisijatele vajalikke lahendusi võimalikult kiiresti. Tallinna Sadama D-terminalis avatakse eraldi kassa alates kella 7.30 hommikul teenindamaks neid, kelle reisi antud juhtum mõjutab. Rootsis teenindab reisijaid selles küsimuses Värtahamni sadama klienditeenindus kui ka ettevõtte Rootsi kõnekeskus.

 
Neile, kelle 5.detsembri õhtune reis kas Stockholmist või Tallinnast tühistatakse, pakutakse võimalust reis ümber tõsta, raha tagastamist kui ka soovi korral kompensatsioonina täiendavat kinkekaarti. Ettevõtte klienditeenindus võtab inimestega, kelle reis 5.detsembri õhtul tühistatakse, otse telefoni või e-kirja teel ühendust, vastavalt kliendi poolt antud kontaktandmetele. Inimesed võivad ka ise selles ksüimuses tallinki klienditeenindusega ühendust võtta.

Samal teemal

23. detsember 2015, 12:50
Tallink suurendab Eesti laevapere palgafondi
7. detsember 2015, 06:00
"Laev vajus kreeni ja vaikselt hakkas vett sisse tulema."
6. detsember 2015, 09:15
Tallinki reisilaevade hommikustes saabumistes esineb hilinemisi
5. detsember 2015, 19:26
Torm tõuseb taas!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee