Eesti uudised

Kirjutage kommentaariumi oma juhtumitest - nii negatiivsetest kui ka positiivsetest - Tallinna liinibussides!  

80aastane naine: "Ma kartsin just seda, et buss hakkab mind lohistama, siis ma olen surnud."

Kristin Aasma, 2. detsember 2015, 14:58

74 KOMMENTAARI

e
Ei väsi kordamast:/ 6. detsember 2015, 05:00
kes ikka fekaali pütti peale sohvriks ei kõlba, see kõlbab linnaliini bussijuhiks!!!!
b
bussisõitja/ 3. detsember 2015, 13:31
Täna hommikune nr 8 buss mis 8:46 Hobujaama jõuab, alustas Narva mnt-l korduvalt möödasõitu peatuvatest trammidest, kui neil veel uksed lahti olid. Näitasin veel lapsele ja hoiatasin, et alati trammist välja astudes peab üliettevaatlik olema, et mööduva auto v bussi ette ei astuks.
b
bussisõitja/ 3. detsember 2015, 13:30
Täna hommikune nr 8 buss mis 8:46 Hobujaama jõuab, alustas Narva mnt-l korduvalt möödasõitu peatuvatest trammidest, kui neil veel uksed lahti olid. Näitasin veel lapsele ja hoiatasin, et alati trammist välja astudes peab üliettevaatlik olema, et mööduva auto v bussi ette ei astuks.
m
Marx/ 3. detsember 2015, 09:14
Paar nädalat tagasi Tallinnas Smuuli teel Sõjamäe raba peatuses juhtus järgmine lugu: Tulin Õismäel nr.12 bussiga ning väljusin Sõjamäe raba peatuses. Nr12 bussi järel tuli ka nr.54 buss, millega mul vaja 2 peatust edasi sõita, et tööle saada. Seekord nr.54 buss ei sõitnud peatuse taskusse, vaid jäi seisma sisuliselt keset teed, avas uksed ning lasi inimesed välja. Tegin paar kiiremat sammu, et bussile jõuda, kuid juht pani sisuliselt nina ees uksed kinni. Kui mu käemärkide peale ta esikukse uuesti avas, siis tuli sealt mingi venekeelne sõim, millest sain aru, et midagi tänaval jalutamise kohta. Ütlesin talle eesti keeles, et bussiga võiks ikka peatusesse sõita, mitte jääda seisma paarkümmend meetrit eemal. Selle peale kobises veel midagi jalutamisest tänaval. Ma astusin bussi poole kiirendatud sammul, mul oli silmside juhiga ning see tibla väidab, et ma niisama jalutasin tänaval.
Ja ei väsi virisemast teemal, kas mõned bussijuhid on rullnokad, kes elavad ennast bussiroolis välja? Täiesti süüdimatult sõidetakse punase tulega ristmikule, Järvevana teel teeb käib ridade vahel sõelumine ning kui kõrvuti satuvad nr.12 ja nr.13 bussida, siis hakkab võidusõit pihta... Ja kiirused umbes 85km/h rahavast täis bussiga...
n
nja/ 3. detsember 2015, 08:47
Tuleb bussile lisada silt - "Sõit omal vastutusel, sest meil on parim bussijuht."
b
Bluuto/ 3. detsember 2015, 05:48
Ja ooper käib ka puhvetis. Trumm on süüdi pulgad läksid nagunii. Inimesi veetakse kui palgikoormat.
Jala käimine on palju tervislikum. Kuigi kõnniteel aetakse ka jalakäija alla. Kõige ohutum asukoht on taevariigis.
b
Berta/ 3. detsember 2015, 05:07
Mitu korda llen seisnud esiukse juures nagu tohlakas, sest juhid ei tee esiust lahti.
p
pipi/ 3. detsember 2015, 23:36
Sama siin,esiust väljumiseks ei avatagi,seisa palju tahad esiukse juures!
b
Bussijuht / 2. detsember 2015, 23:50
Käige jala siis kui ei meeldi!!! Vaja vinguda???
r
Reisija/ 3. detsember 2015, 00:08
Mismõttes, kui ei meeldi? Kas mulle peaks siis tõesti meeldima, kui sina bussijuht mind uste vahele jätad ning üritad mind tappa???
j
Just/ 3. detsember 2015, 08:07
Sõitsin ka hiljuti üle mitme aasta Tallinnas liinibussiga sel ajal kui auto hoolduses oli. Täiesti positiivne kogemus. Esiuksest lasti sisse, igati viisakas bussijuht müüs pileti ja tagauksest lasti korralikult välja ka. Mingit loomavaguni ega palgiauto tunnet ei tekkinud. Bussijuhil on õigus. inimesed, ärge lihtsalt vinguge, olge ettevaatlikumad ja üksteise vastu viisakamad ja ärge trügige. Siis ei jää te uste vahele, ega satu bussi rataste alla. Ei ole see bussijuht alati süüdi.
s
4. detsember 2015, 20:28
Sa mees käi ise jala.Milline normaalne bussijuht jätab vigastada saanud inimese maha,ilma et kutsuks kiirabi.Ja häbi,et sõidab siis minema.
t
To 23:50/ 6. detsember 2015, 05:01

m
Mona/ 2. detsember 2015, 23:11
Ammusel ajal on mulgi juhus olnud, kui panin 5 aastase lapse bussi ja juht tõmbas uksed kinni. õnneks hoidsin kätega metalltorust kinni ja jooksin nr.40 bussile järgi. Tänu lapse kisale, reageeris bussijuht ja jäin ellu.
b
bussisõitja/ 2. detsember 2015, 22:59
Antud juhtum oli ilmselt õnnetus kuid bussijuhid lubavad endale mõnikord suisa pahatahtlikku kiuslikkust sõitjate suhtes. Siiani ei saa meelest möödunudtalvist juhtumit, mil külmal tuulisel hilisõhtul nr 13 bussis sõites laskis bussijuht peatuses oodates kahel bussi peale jooksval lapsel täpselt bussi ukseni joosta ja pani siis nende nina ees uksed kinni ning sõitis ära, jättes lapsed maha. Valgustus ja nähtavus olid seal peatuses head ja võimatu, et juht bussi juht keskmise ukseni jõudnud lapsi ei näinud. Taolisi juhtumeid on meie bussiliikluses kahjuks palju, samuti esineb ka täiesti põhjendamatult äkilist sõitu, järskude liikumiste ja pidurdustega, nagu alles täna õhtul kogesin.
j
juu/ 2. detsember 2015, 21:41
h
heh/ 2. detsember 2015, 21:25
Tundsin kaasa, kuni proua midagi vene keeles hakkas ägisema.
n
nimi/ 2. detsember 2015, 21:41
a
anne/ 3. detsember 2015, 07:57
Vene keeles kägises, sest bussjuht venelane.
b
bussisõitja/ 2. detsember 2015, 21:14
minu kõige vastikumax kogemusex on tänapäeva õppe(tänapäevaõpe tähendab seda et õppurid ei oska oma peaga mõelda rääkimata arutleda) saanud ajakirjanike eluvõõras teema käsitlus kus laimataxe ausaid teotahtelisi süütuid inimesi
k
kalle/ 2. detsember 2015, 21:06
Ei oska seletada, miks Eestis bussijuhid ei aita sisse invakärudega inimesi, ei aita kinnitada toole, et nad bussis liikuma ei hakkaks, Mujal maailmas on see normaalne ja lugupidav suhtumine klientidesse. Eestis pole võimalik öelda aitäh, bussijuhile. Kas seepärast bussijuhid panevad enne bussiuksed kinni, et oma üleolekut näidata. Miks eestis ei pakita kaupluses kaupu, miks ei teata tenindada inimesi lugupidavalt, nagu vabas maailmas tehakse naeratusega, aga mitte mossitades , nagu Eestis on, Eesti on ilus maa, teadke naeratada inimestele, teadke pakkuda teenuseid kui te olete klientide teenindamiseameti valinud, olgu see siis autojuht või kaupluses müüja,
v
2. detsember 2015, 22:00
vene mõju, venemaal on veel jubedam...
j
Juss/ 2. detsember 2015, 21:04
Ma ei oska bussijuhtide kohta küll ühtegi halba sõna öelda, olen näinud kuidas Viimsis nr 1 A on juba peatusest välja sõitnud ja siis on bussijuht näinud jooksvat naisterahvast ja ära oodanud. Sama on Hobujaama peatuses, ootavad ära kui inimene jookseb. Trammijuhid seevastu nähes, et inimesed jooksevad löövad uksed kinni ja peale enam ei lase, seisavad punase tule taga suletud ustega, vajuta uksenuppu palju tahad.
m
2. detsember 2015, 22:02
mul on ka liinibuss jooksmisele vaatamatta mine sõitnud, pole probleem, käin jala ja rohkem neid jobusi polegi kasutanud, omad autod jne. kui käia ei jõua. kuid - nende palk pole sõltvuses klientide arvust.
m
mis mu kommentaaril viga oli,/ 2. detsember 2015, 20:41
et ei lastu läbi?Tõde ka ei tohi enam avaldada!
s
2. detsember 2015, 22:03
ses riigitaolises diktatuuris on tõde kõige kardetavam.

m
Miks Tallinnast/ 2. detsember 2015, 20:34
Mina jäin kättpidi Pärnus ukse vahele-ei mingit vabandust! Põhjendus, et on kiire ja peab õigel ajal lõpp-peatusesse jõudma.jooksin mitu meetrit bussiga kaasa ja käsi oli mitu nädalat sinine.
n
Nii/ 2. detsember 2015, 19:58
Ma ise mõtlen bussijuhtide töö peale, väike palk, pingeline liiklus, graafikus püsimine ja siis sõimataksel, et kihutad ja jälle jäid hiljaks. Koguaeg vingutakse, oleks keegi tuleks bussi ja naerataks bussijuhile ja teretaks või maha minnes hõikas head päev või midagi toredat aga ei mitte kui midagi ainult irisetakse ja vingutakse. Muidugi selles konkreetses loos oli arvatavasti bussijuht ise ka šokkis ja sellest ka selline reageering, et hakkas kurjustama. Sest kui laps kukub siis tihti on nii, et lapsevanem hakkab suurest ehmatusest esmalt pahandama sest see tuleneb ehmatusest. Muidugi ei olnud siin loos ka memm süüdi aga nu bussijuhti ka ei ole mõtet süüdistada, tõesti kus ta pidi memmekest nägema ja ta jooksis ju kohe appi kui avastas juhtunu. See, et ta minema kiirustas on see, et ta ju peab graafikus olema, muidu on kohe oma 20 kaebust tema suunas. Sest nagu inimestel kombeks, kiita ei suudeta kunagi aga kui vaja vinguda, iriseda või kaevata siis on kohe telefon käes ja ei mingi kõhkluseta lajatakse.
2
23ii/ 2. detsember 2015, 19:32
HAISEVAD VANAMEHED on see, mis mind kohutavalt häirib!! kui 24. detsembril bussi lähen, võtan kasvõi deodorandi kaasa ja kingin sellistele, või tossutan ise bussi täis!!!
e
eedik ütleb selle peale/ 2. detsember 2015, 18:50
vaadake, see on teile tasuta transport, teistes linnades on veel hoolimatumad bussijuhid ja viletsamad bussid
m
2. detsember 2015, 18:40
mehed molli sõita ei mõista sellistele mölakaile - kaua nad sandistavad rahvast ?
e
esi uks/ 2. detsember 2015, 18:28
Olen olnud samas olu korras kus tulin esi uksest sisse ja jäin ukse vahele, mis vahet on kust väljud ikka on ohtlik.
v
VEOKIJUHT KUTSELINE ::(RASKE..)/ 2. detsember 2015, 18:07
BUSSI-JUHID---EI OSKA ENAMB--- SÕITA!!! MINA SÕITSIN RAKE--VEOKI:: KUTSELISE JUHINA32 AASTAT!!! MIIDURANNA--;::TALLINNAST::TARTU.
SIIS OLID JUHID!!!
e
epp/ 2. detsember 2015, 17:53
Mind hämmastab Tallinna trolli- ja bussijuhtide teadmatus liikluseeskirjadest. Kui neile põleb fooris punane tuli, siis peab peatuma. Mitu korda olen jalakäijana peaaegu õnnetusse sattunud, sest ületasin lubava rohelise tulega teed. Bussi- ja trollijuhtidele põles punane tuli aga nad ikka sõitsid üle vöötraja! Ma olen õppinud ühistranspodi lähenedes keset teed seisma jääma, sest lähenev buss või troll ei pruugi peatuda. Kollasest keelavast tulest ma ei räägigi. Seda pole neile olemaski.
p
Pusa/ 2. detsember 2015, 22:02
Olen ka igapäevane liikleja Tallinnas ja pole kordagi reguleeritud ülekäigurajal sellist probleemi näinud. Oled kindel, et natuke ei liialda?

e
epp/ 2. detsember 2015, 17:53
Mind hämmastab Tallinna trolli- ja bussijuhtide teadmatus liikluseeskirjadest. Kui neile põleb fooris punane tuli, siis peab peatuma. Mitu korda olen jalakäijana peaaegu õnnetusse sattunud, sest ületasin lubava rohelise tulega teed. Bussi- ja trollijuhtidele põles punane tuli aga nad ikka sõitsid üle vöötraja! Ma olen õppinud ühistranspodi lähenedes keset teed seisma jääma, sest lähenev buss või troll ei pruugi peatuda. Kollasest keelavast tulest ma ei räägigi. Seda pole neile olemaski.
u
uugu/ 2. detsember 2015, 18:16
yhistranspordile on lisaks tavafooridele veel lisatuled pandud, neid ei pruugi osata vaadata tavainimene, iseasi on muidugi roheline jalakäijatetuli
e
epp/ 2. detsember 2015, 18:51
Sõpruse pst. ja Linnu tee ristis pole neile lisa foori. Rääkisin nendest olukordadest, kus lisafoorid puuduvad.
e
epp/ 2. detsember 2015, 18:51
Sõpruse pst. ja Linnu tee ristis pole neile lisa foori. Rääkisin nendest olukordadest, kus lisafoorid puuduvad.
a
Alles/ 2. detsember 2015, 17:39
eile tahtsin väljud Hobujaama peatuses number 8 bussist, kui korraga löödi ninaees uksed kinni ja küllaltki hoolimatu stiiliga hakkas bussijuht parkla pooole kihutama. Märguande peale see ...punane STOP nupp ta loomulikult ei reageerinud. Minuga jäi bussi veel üks noormees, kes siis hõikas, et tahaks väljuda. Vastuseks tuli "MIKS TE SIIS EI VÄLJUNUD! Alles pärast mõtlesin, et tegelikult olin ma just viimast sammu tegemas, et asfaltile astuda.....judinad tulevad siiani peale, et aka mina oleks võinud mõnisada meetrit ukse vahel lohiseda, enne, kui ülbe sohver oleks avastanud. Kusjuures olen tähele pannud, et nais bussijuhid on kohalt võtmisel ja peatustes hoolimatumad, kui mees juhid. Minu juhtumil oli juhiks siiski mee.
m
Monika/ 2. detsember 2015, 17:37
See mis toimub bussijuhtidega on KOHUTAV KUI HOOLIMATUD!! Mul endal oli alles selline situatsioon kus hakkasin minema bussi ja buss pani oma uksed kinni nii,et telefon mis mul käes oli kukkus bussi maha tükkideks ja ma ise jäin õue ustetaha.avas koheselt uksed korjasin kokku oma telefoni läksin ette ja kurjalt küsisin kus on teie silmad.teil on kaamerad.kuidas saab selline asi juhtuda. Tema hakkas soitma edasi ja muuseas "vabandust" oligi kõik. Kui oleks olnud see järjekordne vana inimene voi väike laps.ma olen juhm.mis toimub tallinna linnatrasport as . Nuud on hirm alati bussi astudes ja kohe uldse ei taha viimaste seas olla.
h
Hoolimatud?/ 2. detsember 2015, 18:10
Sellise palga eest saavadki tööle seniilseid ja hoolimatuid juhte.
Sellise palga eest on mingi hoolimine, viisakus jms välistatud.
Püüdke ise selliste suurte kolakatega Tallinna vahel kogu meile iseloomulikus hulluses liigelda! Juba liiklemiseks peaks olema kaks juhti ja kolmas selleks, et tegeleda reisijatega.
j
Juss/ 2. detsember 2015, 20:50
Pane vahepeal oma telefon käest ära, siis ei jää uste vahele.
t
TLT-le/ 2. detsember 2015, 17:29
See pole esimene kord, kus TLT ametnikud reisijaid MÕNITAVAD! Teie asi on kohe peale seignaali UURIMINE ALGATADA, mitte otsida võimalusi ja vabandusi oma tööd mitte teha! Laisad ja lohakad ametnikud! Teie ühissõidukite sohvrid on enamus sobimatud ja koolitamata, kuna tundub, et needsamad koolitajad ei ole ise pädevad! Laske endale kuul pähe parem!
t
tlt ametnik/ 2. detsember 2015, 18:19
saate tasuta s6ita, ja ikka pole rahul, no on tänamatud, ma ytlen
t
TARTU. SEBE bussijuhid-teenindajad./ 2. detsember 2015, 17:28
Tartu linnaliini osad bussijuhid vajaksid käitumisõpetuse tunde. Ühel päeval üks muukeelne bussijuht ütles valjuhäälselt - ma ei näe ja jättis bussi seisma, edasi juba närviliselt, et ei näe. Nimelt seisis isa väikese lapsega esimese ukse juurde, et väljuda, aga nad jäid juhi vaateväljale ette. Aga oh häda, isa lapsga ka muukeelne ja bussijuht lassi käiku väga mahlakad sõimusõnad juba muus keeles, millele isa lapsega ei jätnud vastamata. Väga inetu seik igal juhul.
Järgmisel päeval sisenesin bussi, mis tegelikult pidi liinilt ära minema - mina seda kahjuks ei märganud ja bussijuht väga ebaviisakalt kisas oma kabiinist - mine siit välja ära! Elementaarne viisakus nendel teenindajatel puudub. SEBE võiks aegajalt koolitusi oma teenindajatele teha! AGA TÄNAN NEID TOREDAID JUHTE, KES ROOLI KEERATES SAAVAD-TAHAVAD INIMLIKKUST säilitada!
f
Feja Räim/ 2. detsember 2015, 17:28
Enamus bussijuhte sõidab nagu unes. Peatusesse pööramisega jäädakse hiljaks, buss jääb poolviltu teele, takistab autosid ja inimesed ei suuda sellist pikka hüpet teha või kõrgelt porilompi astuda. Peatusesse jõudes antakse kõigepealt gaasi ja siis algab jõnksadi-jõnksadi-jõnlsadi pidurdamine. Ma olen tihti kukkuma pidanu vanureid õhust kinni püüdnud. Noored ei näe bussis mõistagi muud, kui oma mobla, mille külge nad on end kinni imenud. Inetu pilt, peaaegu iga päev. Kas tõesti ei ole võimalik Tallinnas bussijuhte sõitma õpetada? Tartus on muide veel hullem.
c
Chris/ 2. detsember 2015, 16:58
Need ametnikud võiksid vahelduseks ise bussidega sõita, siis näeksid, et on bussijuhte kes üldse esimest ust ei avagi. Isegi piire on ette pandud, et keegi sealt poolt väljuda ei saaks.
a
Aasmaa/ 2. detsember 2015, 16:49
Äkki pidurdada, mitte äkiliselt pidurdada.

b
Bussijuhile/ 2. detsember 2015, 16:43
tuleks liikluseksam korraldada. Eriti ohutuse küsimustes.
m
muide/ 2. detsember 2015, 16:31
Tartus mitu korda bussijuht pannud ukse peaegu nina ees kinni ja padavai minema. Labane matslus.
u
uugu/ 2. detsember 2015, 17:08
tule siis varem peatusesse, ja oota bussi, mitte vastupidi, ja alati tuleb järgmine buss
n
nojah/ 2. detsember 2015, 17:10
Mis on peaegu? Mõni kirjutab ka karusell ja metsiga...
f
fr/ 2. detsember 2015, 17:29
Tartus on ju busside vahe üle poole tunni.
e
Ema/ 2. detsember 2015, 16:25
Mina õpetan alati oma lapsele:" Ei sisene ega välju tagumistest ustest!" Paistab, et lapsed peavad seda rääkima oma vanematele.
Kole lugu aga vanemad inimesed liiguvad aeglasemalt ja taga on veel järsud trepid. Isegi mina ei välju ega sisene bussi tagant uksest.
a
autojuht/ 2. detsember 2015, 16:23
ei ole närust ühistransporti kasutanud alates aastast 1999. õde armastab ühistransporti ja kuulates tema jutte, kuidas inimesed tänapäeval käituvad ja on ühistranspordis, siis ei ole midagi muutunud aastatega. penskarid haisevad ja trügivad ning sõimlevad endiselt, perverdid nühivad ikka täistuubitud bussis end sinu vastu, taskuvarastest pole mõtet rääkidagi, neid ei juuri ükski ussi- ega püssirohi välja, lapsed oma hiiglaslike koolikottidega nühivad jne. kellel vähegi võimalik, ostke auto, ükskõik milline, aga ikkagi luksus sõita. tuleb vast tervisele samuti kasuks. eestlasel kombeks ka gripis olles ikka kuskile nühkida ja oma nakkust levitada.
j
Juula/ 2. detsember 2015, 16:21
Vanainimesed võiksid valges oma käigud ära käia ja ostud ära teha. Kell viis on täitsa pime, pealegi algab kohe tipptund ja bussid on ülerahvastatud. Miks ei saa pensionär käia poes päevavalges?
e
er/ 2. detsember 2015, 16:14
hehh...miks just tallinn...näide lõuna-eestist....buss logiseb 70- ga maanteel, järsku kiirendab jõuliselt, tekkis tunne et hakkab graafikust maha jääma...AGA EIII !!! metsaveo auto hakkas mõõda sõitma, bussijuht hakkas võidu sõitma.....huvitav miks maaliini bussijuht erutub selliste asjade peale??...isu oli ta läbi peksta, aga ilmselt oleks lõpuks mina süüdi jäänud...irw
l
läks veel hästi,/ 2. detsember 2015, 16:05
mõtles ta koju jõudes ja suri vanadusse................
l
Lugeja/ 2. detsember 2015, 16:01
Miks see 80 aastane valgel ajal ei käi poes ära. Neid vanu inimesi sõidab õhtuti väga palju, võiksid päeval oma sõidud ära teha. Pole küll nii vana aga pimedal ajal ringi ei konda
k
Kristiina/ 2. detsember 2015, 16:46
Igal inimesel on õigus liikuda millal tahab. Tõsi eakad võiks väljuda keskmisest või esiuksest aga alati pole võimalik..
u
uugu/ 2. detsember 2015, 17:11
6igust ta ju on, aga nii vanadel v6is sotsiaalhoolekanne orgunnida poeskäigid vms, invatakse, nagu meie suurel eeskujul soomel, symboolse tasu eest
u
uugu/ 2. detsember 2015, 18:21
kuna miinuseid tuleb rohkem, siis kebigu vanainimesed ise edasi, pole neile mingit eritransporti vaja jah, pealegi on mujale rohkem vaja, propagandat vaja ja muud
õ
Õigus?/ 2. detsember 2015, 18:43
Sa küll kaua ei ela, kui ainult õigusi taga ajad. Just tuleb talv ja teed lähevad libedaks ja rasked masinad pidama ei saa, aga sa astu ikka nende ees ülekäigurajale, sul ju õigus :).

a
ann/ 2. detsember 2015, 15:56
Kella viie paiku Trummi peatuses... ja TLT ei suuda kindlaks teha, milline bussijuht sel päeval sel kellaajal seda liini sõitis???
n
No / 2. detsember 2015, 17:00
Suudavad küll, aga milleks? Keegi pole ju avaldust esitanud. Paberit pole, pole probleemi ;) .Tänapäeva elu.
n
naine/ 2. detsember 2015, 15:50
ma kujutan ette kui raske on ühel 80-ne aastasel nende toidukottidega hakkama saada
n
neli ust/ 2. detsember 2015, 15:25
nende ustega on kogu aeg üks jama, tehke siis üheselt selgeks, milliseid võib või saab kasutada.
Selle esimese uksega on bussijuhtidel küll mingi eraldi teema, ei tee nad seda lahti ei sisenemiseks ega väljumiseks. Olen oma 9 aastasele lapsele öelnud, et seisa esimese ukse juurde, siis bussijuht näeb sind, et tahad maha minna. Näeb küll, aga näiteks nr. 4(Tiskre) bussis võidki esimese ukse juurde seisma jääda, ei tee juht esimest ust lahti.
Eraldi teema on peatumine peatuses, mõned bussid sõidavad pool kilomeetrit peatusest mööda , et siis ikka inimesed jookseksid neile järele( nr. 16 Marja peatuses suunaga Mustamäe poole).
p
Pigem on ikkagi osad bussijuhid süüdi/ 2. detsember 2015, 15:33
Olles tähelepannud, kuidas mõned kiirustades lambist uksi sulguvad ja avavad, pole see mingi juhuslik asi vaid praktiliselt igapäevane nähe.
Tegelikult peaksid olema kõikidel bussidel väljumiste juures uste kõrval peeglid, et juhtidel oleks võimalik näha.
Samas ei saa ainult juhte süüdistada, vaid on ka osad reisjad ise süüdi, kes viimasel hetkel uste vahele tormavad, ühel korral sain ka ise kerge paugu, kui liiga vara läksin ukse juurde seisma.
Nende praeguste busside, trollide ustega võiks miskit ette võtta, et turvalisuse mõttes oleks reisjatel kergem ja turvalisem neis reisida.
Pean silmas neid uksi, mis kaarega kinni ja lahti käivad, nende süsteemid on üsna mitmeid kordi petnud reisjaid ja siis jäävad samuti vahele.
Võiks olla isegi kas või teade ehk hoiatus signaal uks sulgub, avaneb
j
Juss/ 2. detsember 2015, 21:01
nr 4 bussis pead vajutama peatumise nuppu, kui seda ei oska vajutada, siis bussijuht ei peatu ka.
j
jah/ 3. detsember 2015, 08:28
ma räägin esimesest uksest, teised uksed teeb ju lahti
k
kõlbmatud bussijuhid/ 2. detsember 2015, 15:24
olles igapäevane bussikasutaja Tallinnas, tean kindlalt seda, et Tallinna bussijuhid suures enamuses on hoolimatud ja ükskõiksed, ei oska sujuvalt sõita, pidurdavad tihti väga järsult, võtavad kurvi liiga suure hooga, nagu nad ei veakski inimesi, vaid kive. Bussis sõites pead ilmtingimata istuma või kahe käega kõvasti kinni hoidma, vastasel juhul võid saada kukkudes tõsiselt vigastada. Olen näinud korduvalt inimesi busside kukkumas juhi jõhkra ja põhjendamatu pidurdamise tulemusena. Miks selliseid juhte töölt lahti ei lasta? Miks ei kontrollita nende sõiduoskusi? Nad on ju ohtlikud.
u
uugu/ 2. detsember 2015, 17:13
s6idugraafik on selle asja nimi, mis neid kihutama paneb, ja see on linnatransporidile kivi kapsaaeda, sest aeg on raha, ja mida vähem ringe juht teeb, seda ebarentaablim, kuid on ka selliseid marzuute, kus mine v6i tagant lykkama
s
2. detsember 2015, 18:21
Sa vist siis ikka ei näe muud kui bussi mille sees ise istud.Märka ka seda närvilist liiklust mis ümberrngi toimub ja katsu siis päev otsa selliste" lollidega liikluses" oma suure bussiga maid jagada.Ükski bussijuht ei pidurda niisama järsku ega kukuta inimesi meelega ratta alla.Põhjus on kõigeks.Ettekeerav auto,halb valgustus ja nähtavus.Bussijuht on ka inimene ja eksimine ongi INIMLIK!Ja kinni peadki hoidma,kahe käe ja jalaga.See on sinu kohustus et tagada enda turvalisus ja ka teiste,Võimalusel istu.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee