Eesti uudised

Välisriikide kaubanduskojad Eesti valitsusele: suhtumine välismaalastesse peab paranema

Õhtuleht.ee, 2. detsember 2015 13:23

208 KOMMENTAARI

m
Minge/ 23. detsember 2015 11:08
Need raiped oma koju tagasi ja vötku köik neegrid ja tolerastid kaasa! Siia ei ole seda saasta vaja. Selge, p.rselakkujad?!
e
Ex-soomlane/ 3. detsember 2015 20:08
Kes on : ... siia välismaiseid talente ja toita majanduskasvu." - vastu???
Keegi ei vihka välismaiseid talente. Arvan et nemad tähendavad et on vaja sallima ja armastama kirjaoskamatud kaamelkarjused ja ISIS mehed? Keegi teised ei vaja nimetatud sallivust.
k
kartelli vastu/ 3. detsember 2015 15:52
käivad valimised, väikeparteid "saavad sõna". kelle valid sina?
http://www.vorumaateataja.ee/ee/46-elu-ja-kultuur/11873-vaikeparteide-esinumber-vastab
(loetle ka kõik "sõna saanud" väikeparteid)
h
Horros/ 3. detsember 2015 15:43
USA paistab olevat selle "avalduse" taga.
.
Võõrväed Eestis, ettekirjutused, kuidas peab põlisrahvas käituma ja suhtuma, USA ideoloogia pealesurumine, ON SEE ISESEISEV RIIK?
e
Ex-soomlane/ 3. detsember 2015 20:22
Aga pole mingi probleem nii pikk kui Eestis on samad seisundid immigrantidele kui USA:l. Tööle/ettevötjaks või välja. Ma ei usu et USA oleks allkirjastanud arvamust et Eesti oleks vaja maksta kinni ISIS meeste ja kaamelkarjuste mereääres korterid ja iPhone6. Arvan kyl et muud allkirjastajad tähendävad täpselt seda ; palun aktsepteeriga tei uued peremehed, Aziz the combat fighter ja Abdi the nahatööstuse käetööline...
.
.,.,/ 3. detsember 2015 15:01
m
mnjah/ 3. detsember 2015 15:00
väikene maa on seikspiir selle kõrval
l
lugeja/ 3. detsember 2015 14:32
Ei ole välismaalsed need, kes tulevad meid õpetama kuidas meie peame muulastesse suhtuma! Korraldgu oma asju !
m
mul pole lihtsalt sõnu!/ 3. detsember 2015 13:57
Huvitav rünnak võõrriikide "koja" esindajatelt - süüdistades eestlasi ksenofoobias, rassismis ja teiste rahvaste mittesallimises (sic!), nõuavad nad Eesti valitsuselt riigi nimirahva ideoloogilist ümberkasvatamist, tema väljakujunenud elulaadi väljajuurimist ja allutamist uude, neile meelepärasemasse vormi. Nõue on küll mureliku soovituse laadi, kuid selle ultimatiivse sisu reedab naeruväärselt pikk "allakirjutanute" nimekiri (mis peaks avaldusele justkui kaalu juurde andma) ja argumentide ülespuhutus (sest seni pole Eestis massilist agressiivsust üldse olnudki). Seega antakse hoop ennetavalt, igaks juhuks.
Kas keegi kujutab ette taolist kirja adresseritavat mõnele suurriigile, näiteks USA-le, Venemaale või Saksamaale? Ei iial! Neid riike ei tule kellelgi "õpetada" mitte pähegi, sest sellele järgneks kohene vastu näppe andmine! Äkkjuhul diplomaatiliste suhete ajutine peatamine. Aga väikerahvast sobib peksta küll... Nüüd sõltub edasine Eesti valitsusest. Kas astub ta laimule vastu ja esitab riigi siseasjadesse sekkumise suhtes noodi? Või asub solvajatega ühte kampa ning hakkabki represseerima?
Sisuliselt omaenda rahvast!
Kuigi tahaks loota paremat, ei saa Eesti praeguse võimuladviku sirgeselgsuses
kahjuks enam eriti kindel olla. On ju kinnitanud nii president kui peaminister, et
eestlane olla polegi neil uhke ja hää. Et vaju või häbi pärast maa alla. Sellises
valguses on eestlane tõesti üks paariarahvas. Ainulaadne maailmas!

j
j.s./ 3. detsember 2015 12:21
Hea meelega ei tahaks neisse üldse suhtuda...
n
Nota Bene/ 3. detsember 2015 12:20
Kallid "kaaskannatajad" - Kirjutatud on: "Demokraatliku ühiskonna juhtkond tervikuna ei tohi aga vaikida, jääda neutraalseks ega tegevusetuks, kui need inimõiguste rikkumise üksikjuhtumid hakkavad paljastama laialdast sallimatust" - ? Lugege mõttega ja te veendute, et eestlasi ei süüdistata võõravaenulikkuses vaid meie juhtkonda selles, et inimõiguste rikkumise üksikjuhtumid hakkavad paljastama laialdast sallimatust. Ega sallimatuse vastu pole midagi aga vaadake, need ajakirjandusse lekitatud "üksikjuhtumid" hakkavad ju paljastama "laialdast sallimatust" No muidugi, kus-sa-sellega, mittemingil juhul ei tohi lasta üleüldisel sallimatusel avalikuks tulla. Kas "kilekottide sündroom" - kilekottidega partei tagakambrisse raha tassimine on "laialdaselt levinud" - erakondade maine kaitsmiseks tuleb igaüht karistada kes sellest avalikkusele piiksub. No tore on, toreon!
a
Arvamus/ 3. detsember 2015 12:20
Korraldagu oma riigis asju ja katsugu probleeme likvideerida!!!! oleme siin 7000 ja rohkem aastat elanud ja hakkama saanud, kust võtavad suvalised tüübid üldse õiguse meile midagi ette kirjutada. Eestlased on kindlasti maailma üks sallivaim rahvus tegelikult, nüüd propaganda tulemusena tehakse meist kedagi teist, kes me pole kunagi olnud ja tegelikult ei ole. See on normaalne inimeste ja rahva tahe, kaitsta ennast ja oma kultuuri. Ma ei saa aru, mis ja kust see dogmaatiline tõekspidamine on üldse võetud, et kõiki suvalisi võõraid tuleks tohutult armastada ja nende tõekspidamisi ilma kriitikata omaks võtta. Kui minna kõikjale üle ilma (peale Lääne Euroopa ja USA), siis kuskil ei võeta normaalselt seda, et võõraid traditsioone ja inimesi tuleks sallida!!!! See, et mingid pehmod läänest seda hetkel peale suruvad pole nagunii jätkusuutlik ja lõpeb peagi ju. Pole mõtet lihtsalt oma riiki ära solkida enne.
e
ets/ 3. detsember 2015 11:38
see, et k6ik eu riigid on teinud oma kodust prygimäe ei tähenda seda et meie peame ka tegema. Hoitku suu kinni ja vaadaku mis neil seal toimub......meile pole seda vaja
e
EH/ 3. detsember 2015 11:27
saksmannid sallisid ka omal ajal türklasi,mis edasi sai,türgid juba oma säädui nõudmas,on meile neid tsurkasid waja,kas eestlane ei oska enam normaalse palga eest tööd teha?
n
n/ 3. detsember 2015 11:05
Kirute ja tambite Savisaart, saamata aru, et just tema ei laseks kunagi kellegi võõralmeid käsutada. See ongi põhjus, et Savisaart pidevalt kiusatakse ja võetakse ilma tõenditeta linnapea kohalt maha, sest neile on vaja veel Tallinna linna ka.
e
Eesti mees / 3. detsember 2015 10:04
Meisse suhtutakse kui orjarahvasse. Aeg on selg sirgeks ajada ja nad kõik persse saata.
n
Net/ 3. detsember 2015 09:40
Kas eestlastel Eestimaal polegi enam sõnaõigust, et igasugused sisserändajad esitavad oma nõudmisi! Tulijad peavad austama olijaid, mitte vastupidi!

m
mari/ 3. detsember 2015 09:24
No maa on meie, teeme, mis tahame. Eks tuleb siis Eestist minema kolida, kui ei meeldi. Aga üldiselt, mida oligi arvata- pole vaja välismaad sisse lasta, ka abi vastu võtta, sest see kõik teeb lõpuks sõltuvaks ühel või teisel moel. Probleem ongi, et liiga palju eesti maast on juba võõraste käes. Pole vaja maad ega metsa, olulisi tööstusharusid ära müüa. Keegi ei tule siia niisama head tegema, ikka kasu saama.
m
Mann/ 3. detsember 2015 09:13
Mida juttu? Praegulugesin kuidas meie inimesed Indias vigaseks taoti ja siis nõutakse meie käest küigi siissaabujate kummardamist.
k
krõõt./ 3. detsember 2015 09:10
Uskumatu, et meile kirjutatakse kõik ette mida me võime teha ja mida mitte, mida sööme ,joome kellega räägime ja kellega ei tohi kontakteeruda . Enamik asjaajamisi käib läbi interneti, et ametnikke mitte segada jne, jne. Tekkib tahtmatult küsimus, kas eestlased ongi orjarahvas ja selleks ta ilmselt jääbki, kellele ei ole antud õigust ise otsustada ja ise mõelda.
r
Ruuben/ 3. detsember 2015 07:18
Suhtumine töötegijatesse tuleb muuta. Töötajatele kirjutatakse kôik ette, rahadega inimesed on puutumatud. Ärimehed vaatavad siin väikese palga saajaid nagu töösipelgaid, kellelt tahaks sendi eest välja pigistada kôik. Nende pilk on selline, et ka see raha on sel töölisel minu armust saadud ja kas teil on veel vähe. Nüüd siis näitame ka kätte môtted ja tunded.
Üldiselt kisub see jama sinnapoole, et kui te pärismaalased oma suhtumist vôôrrahvasztesse ei muuda, siiskraanid kinni ja kärvake! Tööstust ja pôllumajandust ju meil pole, pank pole kah meie ja sularaha on järjest vähem käes ,kuna nôutakse kaardiga arveldust.
k
Kerige/ 3. detsember 2015 06:57
j
ja/ 3. detsember 2015 07:51
v
Villi/ 3. detsember 2015 04:21
EV PÕHISEADUSEST: "EESTI RAHVAS KÕIKUMATUS USUS JA VANKUMATUS TAHTES KINDLUSTADA JA ARENDADA RIIKI, MIS ON LOODUD EESTI RAHVA RIIKLIKU ENDAMÄÄRAMISE KUSTUMATUL ÕIGUSEL..., MIS ON RAJATUD ÕIGLUSELE, SEADUSELE JA VABADUSELE, MIS ON KAITSEKS S I S E M I S E L E JA VÄLISELE R A H U L E"...
Lp. kodade kojamehed-naised, EV kodanikuna ei ole absoluutselt nõus minu kodumaale esitatud alusetute süüdistustega, enne kui tulla targutama võõrale maale, võiks ikka läbi lugeda EESTI VABARIIGI PÕHISEADUSE, ja anda endale aru, et EV kodaniku püha kohus on kaitsta oma riiki ja rahvast... KODADE avaldus on minule solvav ja teen ettepaneku RIIGIKOGULE VASTULAUSEKS...
e
ets/ 3. detsember 2015 11:42
Väga 6ige, oleks kena kui R6ivas ja Ilves endale seda meelde tuletaksid
s
Sama siin.../ 2. detsember 2015 23:51
Mis krdi suhtumist...kes siia tuleb ,muutku oma suhtumist,siis võime rääkida sõbralikust vastuvõtust...!!!
a
Arne/ 2. detsember 2015 23:35
Võõrad käige kuradile, see on meie maa, pole teie kuradite asi kuidas me käitume oma kodus.

e
Eestlane/ 2. detsember 2015 23:10
Pe....e minge oma lolli käsuga,pole neid muidusööjaid siia vaja,neid tohmaneid on niigi palju!!!!!!!!!!!!!!!!!
m
mumm/ 2. detsember 2015 22:44
vaLITSuse tellitud hale "pöördumine", nii läbinähtav...
ä
ärge/ 2. detsember 2015 22:36
tulge mõnitama oma pühakirjaga teise kotta! Lugupidamisega Eesti tare.
m
mõõk / 2. detsember 2015 22:25
Propagandamasin töötab täistuuridel - toimub soodsa pinnase tekitamine pagulasmasside riiki toomiseks: Rootsil hakkab üle jääma ja Soomegi on hädas, koos pagulastega on kasvanud noorte naiste ja alaealiste tüdrukute vägistamine mamude poolt (mitmed juhtumid, info mvlehti.netist). Varsti meie lähiriikidest hakkab neid noori tumedatverd mehi siia saabuma, olukord naistele muutub ohtlikuks. Osad kallaletungid leidsid aset lausa päevasel ajal Soomes.
Kas meie sallivatest keegi on korraks mõelnud, millist jama on meie lähiriikides kaasa toonud massiline illegaalne pagulaste sisseränne? Nad on ju illegaalsed piiriületajad, enamus ei ole sõjakonfliktipiirkonnast. Nende ootused on kõrged, saada korralikku toetust ja muid hüvesid, mitte töötada meie nadi alampalga eest.
n
no-no/ 2. detsember 2015 21:55
Õiglasem oleks nii-Välisriikide kaubanduskojad Eesti valitsusele-suhtumine Eesti rahvasse peab paranema.
h
hakkab tulema.../ 2. detsember 2015 21:53
v
Väljasuretamisse investeeriad/ 2. detsember 2015 21:29
Nn. investorid osutuvad lähimal vaatlusel uuskolonialistideks, täpselt samasugusteks oma tahte nõudjateks nagu omaaegne okupant Venemaa.
m
Murakas/ 2. detsember 2015 20:57
Oh, jeerum, mis käskivas toonis korraldused on kirja pandud! Sellse tooni peale vist seisab meie valitsus juba valvel kirjatüki avalikustamisest alates ja ei julge siiani istuda. Oleks väga huvitav teade, kelle mahitusel või tellimusel on see avalik kiri kokku soperdatud? Küsimusele tuleb läehende ilmselt sellest otsast, kes sellest rohkem kasu saab? Vastus on ette teada, kes ootavad pikisilmi pagulasi.
Kas siin pole mitte meie kaslase käpp mängus? Igal juhul on mul kui oma rahvusriigi kodanikul ja põlisrahva esindajal väga häbi, et meil lubatakse avaldada sellist jama. Kas me sellist Eestit tahtsimegi kui 25 ja rohkem aastat tagasi omariigist unistasime ja ööaulupeol laulsime.
n
2. detsember 2015 22:25
nii just - kas me sellist eestit tahtsimegi !

n
Noojaah/ 2. detsember 2015 20:50
Teine oluline nõue oli lõpetada eesti keele kasutamine.
m
2. detsember 2015 20:35
Minu elu üle ei otsusta siin mingid äriühingud ega limukate kojad.Ah ,et ise võtsite need majanduse ergutajad omale, nüüd siis tahate nendest lahti saada, pressite vägisi väikerahvale kaela.Mida teavad need puht ärilised ettevõtted okupatsioonist,et üldse kobiseda.Hakkab jälle see vabatahtlik sunniviisiline genotsiid pihta-INIMESED, OLGE VALVEL!
n
Noojaah/ 2. detsember 2015 20:51
nõuti ka eesti keele taandamist köögikeeleks
k
Klaara Kukk/ 2. detsember 2015 20:27
Ma ei hakka käsu peale sallima ühtegi pagulasest kurjategijat, väejooksikut ja parasiiti kõik!!
v
Vellu/ 2. detsember 2015 20:03
No kuse püksi,kohe hakkab peale Ilvese teine etapp -talendid koju-. Ausalt,ei vihka ma kedagi,aga vägisi mind sundida armastama?????????????.
m
Minu avaldus/ 2. detsember 2015 20:01
Moistan selle avalduse karmilt hukka. Argu toppigu oma nina eesti siseasjadesse.
ä
ääretu jultumus/ 2. detsember 2015 19:24
teha kampakat noorele väikeriigile. Kes on autor? Seda käsku tuleb levitada üle maailma, andes teada, mis asi see EL on.
h
Huvitav/ 2. detsember 2015 19:16
kus see mitmekesisus on, kui kõik riigid on ühesugused rahvastepaabelid??
foff pabulafiilid, tulge oma mullist ükskord välja, saate teada, mis on mitmekesisus ja kui suur oht on võõrasallivus loodusseadustikus !
See, kes omadele võõraid eelistab, ei vääri omasid-sõpru.
n
no/ 2. detsember 2015 18:49
krdi ÕL , KUS MU KOMM ON , AH ? Või arvate , et kallutatud ajakirjandus muudab kellegi suhtumist teemasse ?

i
irw/ 2. detsember 2015 18:42
see on meie valitsuskabineti pr vendade kokku pandud jura ja sellele on mõne koja nõusolek palutud. irwww.
meil polnud mingit probleemi mingi välismaalasega ..... olgu ta tallinnas või valgas. pange dzinn pudelisse tagasi ja lõpetage lömitamine euroopa tobedate väärtuste eest ning pole selliseid kirju ka enam vaja produtseerida.
k
Kommentaarideta/ 2. detsember 2015 18:39
t
täiega/ 2. detsember 2015 18:39
p...e käigu need kodalased , ja musti tarakane ei hakka iialgi pidama kellekski või millekski !
b
Bask lahti/ 2. detsember 2015 18:26
Nad valmistavad teid ette selleks , et siia kontrollimatult tuua pagulasi.
c
Crack/ 2. detsember 2015 18:18
Üldjuhul ei oska need välismaised "kaubandustegelased" eesti keeltki. Vaevalt, et nad on kuulnud Eesti Vabariigi Põhiseaduse preambulist:
"Kõikumatus usus ja vankumatus tahtes kindlustada ja arendada riiki,
mis on loodud Eesti rahva riikliku enesemääramise kustumatul õigusel ja välja kuulutatud 1918. aasta 24. veebruaril,
mis on rajatud vabadusele, õiglusele ja õigusele,
mis on kaitseks sisemisele ja välisele rahule ning pandiks praegustele ja tulevastele põlvedele nende ühiskondlikus edus ja üldises kasus,
mis peab tagama eesti rahvuse ja kultuuri säilimise läbi aegade..."
l
Ly/ 2. detsember 2015 18:06
Välisriikide kaubanduskodade ettevõtjad, miks muretsete ühe väikese Eestimaale tulevate pagulaste pärast, samas, kui teie omad riigid ägavad asiaatide ülekoormuse all. Mina olen just nendest riikidest, kust Te ise pärit olete, lugenud artikleid, näinud fotosid, mis on külvanud minusse kartust, hirmu, negatiivsust. Teie oma rahvas on jõudnud arusaamisele õudustest seoses immigrantidega, mida meie, eestlased, püüame igal juhul vältida. Mis õigusega nõuate, kuidas meie peame suhtuma võõrliiki. Alles eile pandi järjekordselt Rootsis pagulaste maja põlema, Soomes on tõusnud vägistamisohvrite arv 14-le, j.n.e. See on alles algus.
m
2. detsember 2015 18:51
mu vend on kõva ärikas, ja seada ta elu siin ohtu terroristidega ? või ma isegi, aitab, kui reffid tapavad, vaja veel mu ilusaid tsikke siin ahvidel ohustada lasta, ei. pole meil teie ärikaist enda arust aferiste siia , pangad koorivad niigi meid nagu juurvilju, ja kahju, et eesti oma pank lhv on arengupeetusega paluski... meil on eesti ja see peaks eesti rahvale hea elukeskoond olema, kuna meie esivanemad on kõik võidelnud selle eest ja ka meie TEEME SEDA ! pole meil vaja mingeid almuseid, et siis end orjastada kõigil viimseni lasta.
kes on tegelik autor/ 2. detsember 2015 18:01
Lp. üllitise autorid. Kas teile ei tundu,et käite väga valet ja ohtlikku rada. Imestan,et kuidas sai niisugune pöördumine üldse sündida.
k
kolmes etapis nõuded/ 2. detsember 2015 17:58
e kutsume valitsust üles otsustavalt tegutsema, et parandada kõigi välismaalaste aktsepteerimist ja kaitsta vähemusrühmi Eestis. Me soovitame valitsusel kaaluda järgmist:
Otsekohe:
1. Avalikud avaldused erinevatelt valitsuse ja parlamendi esindajatelt, milles nad mõistavad hukka sallimatuse.
2. Jõuline meediakampaania, et avalikkus saaks teadlikuks, millist ohtu kujutab Eesti mainele sallimatus, ja riigi võimest meelitada ja hoida talende, mis toidab majanduskasvu.
Lähiajal:
3. Avaliku teenistuse teadaanded, mis kiidavad mitmekesisust ja häbistavad sallimatust.
4. Võimalus kõigil töötajatel saada riigi tunnustatud mitmekesisuse koolitust ja riigi püüdlused selle nimel, et tõsta esile mitmekesisuse olulisust töökohas (riiklikud autasud jne).
5. Riigi rahastamisstrateegia, et toetada mitmekesisuse kampaaniaid, konverentse ja koolitusi ettevõtetele ja õpetajatele tuleval aastal.
6. Teatud sektorites ja tööstusharudes nõuete ülevaatamine keeleinspektsiooni poolt, et äsjasaabunud välismaalt pärit töötajad ja õpilased saaksid võimaluse majandusse panustada ajal, mil nad alles riigiga kohanevad.
Pikema aja jooksul:
7. Põhjaliku mitmekesisuse haridusprogrammi rakendamine Eesti riiklikku alg-, kesk- ja kõrghariduse õppekavva.
8. Õigusandluse ülevaatamine, et kaitsta kodanikke, töötajaid ja õpilasi diskrimineerimise eest.
Me oleme tervitanud dialoogi valitsusega talentide meelitamise teemadel ja oleme pühendunud töötama erinevate asutustega, et toetada mitmekesisust ja aktsepteerimist Eestis. Eesti tegi enam kui kümne aasta eest "tiigrihüppe", et kujuneda ülemaailmseks liidriks e-valitsemise ja tehnoloogilise innovatsiooni valdkonnas. Selle lühikese aja jooksul on Eesti teeninud oma saavutuste eest tunnustuse. Tugev riiklik pühendumine põlvkondliku suhtumise muutmisele, kus iga eestlane kannab kaastunde ja empaatia väärtusi, aitab Eestil arendada oma rahvusvahelist väärikust ja juhtimist. Las "e-mitmekesisus" olla kujutluspilt Eestist kümne aasta pärast, tänu tänastele tegevustele. Tiigril on aeg taas hüpata.
s
see/ 2. detsember 2015 19:19
ju otsene EV vastane tegevus!
k
Ka eestlane/ 3. detsember 2015 21:55
Eestivastast tegvust harrastavad pigem need seltskonnad, kes järjekindlalt kutsuvad Toompead vallutama, ärkama, uut vabariiki looma, üksteist vihkama jne.
r
Rnx/ 2. detsember 2015 20:05
Kuule sina, 3mas etapp. Mine pea oma kõne pelleris! Vähmus oleme meie kohe-kohe. Maailmas on teoreetiliselt 50 miljonit põgenikku. Do you fckng understand? Kas sa kujutad ette meie riiki, kel pole maavarasi, suuri tootmisi või muid majandusimesi, hakkaks nüüd siin võimlema? Krt, omal 1/3 elab vaesus piiril, hambaarstil ei saa käia, majas pole sooja jne. Invaliidid elavad 170 euroga kuus...Ma saan ju aru, et mõte on elavdada majandust uute inimeste näol, aga meil ei ole raha. Rotid on rotid. Ei poolda massilist immigratsiooni. Sama hästi võiks kohe riigi kellelegi ära kinkida. Ai oot...See ka juba tehtud tegelt.
k
Kuradi reformi kargkonnale/ 2. detsember 2015 20:07
Sellised mõtted kujutavad otsest ohtu eesti rahvuslikule julgeolekule ja võimaldab rahvusvahelisel kuritegevusel ning terrorismil imbuda eesti aladele. Sinusuguste koht on vanglas
1
17.58 interrinne tegutseb/ 2. detsember 2015 20:44
ON IKKA __T A L E N D E ja sellised meil siis nõuavad omariiklusele lõppu.Kus on nüüd KAPO silmad ja kõrvad??
1
17.58 interrinne tegutseb/ 3. detsember 2015 11:10
Kes sa niisugune oled, et nõuad?Sa võid põrgu sõita, krdi interrindelane, või kohe jõuga nõudma.Ilma vastu pauguta ei saavuta sa siin midagi, pea seda meeles.
k
kolmes etapis nõuded kaitseks/ 3. detsember 2015 12:54
Miks te sõnumitoojat sõimate? Need punktid on ju väljavõte kaubanduskodade avaldusest.

m
M.M/ 2. detsember 2015 17:49
See sama juutide maffia organisatsioon kutsus ka Inglismaad "korrale"! Et kui peaksite veel tegema juttu jewrokoloosist välja astumisest.Siis ei jää rängemad karistused tulemata.Üha selgemaks saab millise värdjaliku liiduga on tegemist EU näol.
e
eestlane/ 2. detsember 2015 17:48
Ma kujutan ette, et need kaubanduskodade esindajad on elu suurimad rassistid üldse. Sellised hälvikud kes igalpool näevad rassismi ja tahavad seda sõna öelda. Nüüd olen tänu neil ka ise seda hakanud ütlema ja seda nende kohta, et nemad on rassistid.
i
igal asjal on piirid/ 2. detsember 2015 17:46
millal tuleb lõpp, kas see seniilne Merker ei hakka juba aru saama, et varsti Euroopa kaob nende mustade rottide pärast. Palju neid haritud siia on tulnud, enamus on harimatud, vaesed ja tööd ka ei tee. Naised sünnitavad ainult lapsi, mehed tööd ei tee. Lahe on neid töötegijaid (nagu meie tööandjad loodavad ju nende näol saada) vaadata. Meie töötame 8-12 h tundi järjest. Nemad aga palvetavad päeva jooksul tagumikud püsti mitmeid kordi. Kes selle mittetöötamise aja kinni maksab-muidugi meie rahvas kes samal ajal tööd teevad.
s
Sander/ 2. detsember 2015 17:34
Kes on välismaalased Eestis-ILLEGAALSED PIIRIÜLETAJAD ON KURJATEGIJAD, ülejäänud on K Ü L A L I S E D ja nii ka käitugu, mitte ei tulle peremehele ettekirjutusi tegema, kuidas elada! Kui ei meeldi-kibedasti tuldud teed tagasi!!!
t
taavike/ 2. detsember 2015 17:13
tolerandid ütlesid, et moslemid toovad õnne ka meie õuele. Vaadake, missugune paradiis tänu moslemitele on juba Saksamaal, Prantsusmaal, Hispaanias, Rootsis. Ainult meil on halvasti, kuna "rassistid" ei taha seda issanda õnnistust siia. Ma ei saa aru, mis neil nende vastu on? Kas nad ei ole toredad....
https://www.youtube.com/watch?v=ytmknwVfvGE
Hispaanias mürgitavad muslimid koeri ja tungivad nende peremeestele kallale.
https://kukkahattutati.wordpress.com/2012/08/08/muslimit-myrkyttavat-koiria-ja-hyokkaavat-koirantalu...
Toredad immikrantidest lapsed. Lausa lust vaadata-
https://www.youtube.com/watch?v=XrTs-YW4PWg
Inglismaa
https://www.youtube.com/watch?v=MzdogL2v2mg
rahu armastavad moslemid Halal liha tegemas
http://www.liveleak.com/view?i=545_1345800806
Saksamaal ture linnake
http://speisa.com/modules/articles/index.php/item.1130/video-first-azan-muslim-call-to-prayer-in-hamburg-germany.html
tublid moslemid--- lobjaka arvates on need rohkem Eurooplased kui meie Eestlased.
https://www.youtube.com/watch?v=0HAJpv9UFPk
http://mvlehti.net/2015/11/21/videopostikortti-alexander-stubbille-monikulttuurisuus-on-rikkaus/
Pariis tänapäeval:
https://www.facebook.com/ago.peedosk/videos/938050886270663/?__mref=message_bubble
SAKSAMAA KEELUSTAB JÕULUDE TÄHISTAMISE.Saksamaa lasteaedades ja põhikoolides ei tohi enam jõulusid tähistada. Jõulud on ümber nimetatud üldiseks"Valguse peoks", et mitte solvata immigrantide tundeid!
http://www.truthandaction.org/germany-changing-christian-holiday-not-offend-muslims/2/
Oeh, miks meie "rassistid" neid siia ei taha. Õnn jookseb ise sülle aga meie sallimatud on nende vastu. Häbi olgu neil.....
Ja me peame neid sunniviisiliselt armastama hakkama, tore
t
tagasi/ 2. detsember 2015 17:12
nsvl i , miks nad sekkuvad ühe riigi siseasjadesse?
a
aga.../ 2. detsember 2015 17:11
... kas alljärgnev paneb meid siis neid sallima? Nüüd tehetakse neid pabulaid panna lausa vägisi armastama. Varsti tuleb seadus, et kui pead pidu, siis iga teine peab külas olema rätipea. Muidu oled rassist. Vaadage neid metslasi, selliseid uudiseid võib siia tuua sadu koos videotõestusega. Kui nüüd tolerant tuleb seletama, et igas rahvuses on hulle siis toogu mulle selliseid videotõestusi eestlaste kohta. Jah, igas rahvuses ja usus on metslasi, aga point on selles, et nendest moslemitest ja pagulastest on iga teine vähem või rohkem terrorist. Tõestage vastupidist.
Tolerandid arvetage, et sellised harimatud ja vägivaldsed moslemid hakkavad ka meie riigis niimodi toimetama. Tänu teile, tolerandid, on euroopas tapetud ja piinatud tuhandeid loomi ja inimesi aga teie olete ju tolerandid, teie tolereerite ju kõike. Tolerant on kudselt kaasa aidanud erinevatele kuritöödele. Aitähh
https://www.youtube.com/watch?v=cnTZpgba42Y&app=desktop
https://www.facebook.com/labibertei.abohasan/videos/130859883946243/?fref=nf
Sama mees siis siin pildil kuid meie tolerastid näevad selles ju vaest pagulast ja neid, kes sellist ahvi siia ei taha, peab meie torerant hoopis rassistiks.
http://mvlehti.net/2015/12/01/sama-elainraakkaaja-turvapaikanhakija-jarvenpaasta-ahdisteli-tyttoa/
Miks sa tolerant sellistest ahvidest vaimustuses oled?
i
isegi nõuka ajal/ 2. detsember 2015 16:57
sedasi ei kamandatud ega ähvardatud. Vähemusrahvusi pea juba üle poolte. Rahval on mälu. Need allakirjutanud tegelegu oma maadega.

k
kontrollkojaga nõus/ 2. detsember 2015 16:55
valitsejatel tuleb lõpetada pagulaste vastuvõtt ja igasugune demagoogia selle teemal ... miks Eestis enam neegritesse ja araablastesse hästi ei suhtuta??? ... sest, valitsejad tahavad VASTU rahva tahet, tuua siia pagulasi ... ja kõik ... nii lihtne see ongi.
Me ei pea neid siia tooma ega ka nende tulekut soosima ... oma inimeste eest hoolitsema ja olema avatud haritud-heasoovlikele-töökatele-sõbralikele välismaalastele, kes armastavad Eestit vähemalt sama palju, kui meie eestlased (need eestalsed, kes ei põgene iga võimaluse puhul kohe "Paremasse kohta").
m
miks ma seda/ 2. detsember 2015 17:06
reformile ja teistele valitsejatele pakun ... kuna otsene seos nende pagulaspoliitikaga.
Meie rahvale tähendab see sotsiaalset, majanduslikku ja julgeoleku riski.
Reform jookseb iga välisraha järele ... pagulasteemaga kaob ka järjest välisraha ... lõpetage see pagulasteema ja 0 pagulasega ning saate oma välisrahakraanid jälle paremasse seisu ... hetkel reform oma tegevuse-tegevustusega ISE tõrjub välisinvestoreid ... ei saada aru seostest põhjus-tagajärg.
e
Eestlane/ 2. detsember 2015 16:52
Ei ja veel ord ei- lõpetage see kamandamine, meid see ei veena ega hirmuta. Tahame elada oma Eestis, mitte kellegi asumaal.
m
Matti/ 2. detsember 2015 16:47
Neegrite ja araablaste kuritegevus on ülikõrge, kuidas neisse siis hästi suhtuda?
Lugege siit:
http://rahvuslane.blogspot.com.ee/2015/12/heldur-paulson-immigrantidest-ja_2.html
p
2. detsember 2015 17:04
päris karm, aga meil sellist asja ei juhtu kunagi, meile tulevad ju "haritud" pagulased, kes on erilisel moel välja valitud , hahaha
k
kuulge eurotõllid/ 2. detsember 2015 16:44
saage aru teie mõ.isemine teeb AINULT HALBA
k
Kindlasti .../ 2. detsember 2015 16:40
oleme sallivad võõrastesse.Aga mitte turistidesse kes raha eest marsivad üle piiri ja saavad kordades paremad tingimused võrreldes kohaliku elanikkonnaga.Tulgu,üürigu elamispind,teenigu raha,et selle eest maksta ja elagu nagu ka eestlased käivad mujal tööl.Aga elades vaesuses ja saades elamiseks sente ei saa juttu olla sallivusest.See on ülekohus kohaliku elanike suhtes.Kui kohalik peab elama nagu ori ja turistid elavad hästi ja saavad suuri toetuseid ja vägistavad kohalikke.Näeme ju mis soomes toimub.Aga meie palgad ikka kordades väiksemad.Kui sakslased tahavad turiste siia saata siis las maksavad ka meile enda riigi alampalka,pensioneid,toetuseid,ilmaliitsust ja muid hüvesit eesti kodanikele.Ehk siis oleks ka selle poolt,et turistid siin elavad.Aga kuniks pole nad saanud elamisluba peaksid nad olema eraldatud muust ühiskonnast.Õppiku enne kultuur ja seadused selgeks mida antud riigis teha võib ja mida mitte.
t
tt/ 2. detsember 2015 16:28
Jube se euroliit,varsti veel hullem kui venemaa
k
kahjuks/ 2. detsember 2015 19:41
mitte varsti vaid juba ongi hullem
t
tom/ 2. detsember 2015 16:12
Miks president ja peaminister vaikivad? Ilmselt on nad selle avalduse ühed kaasautorid?
a
A.M./ 2. detsember 2015 16:58
Nad tellisid selle avalduse.
m
Murakas/ 2. detsember 2015 21:06
Mul sama mõte - kõik Vao seina nurga väikese tossamise üle imestajad ja ohkijad on mõnda aeaga juba täiesti vait, siis kui Euroopas illegaalide tormijookuks kiskus ei tule neilt silpigi.
k
Küsimus/ 2. detsember 2015 15:55
välisriikide kaubanduskodade töllidele.
Kutsume valitsust üles otsustavalt tegutsema, et kõigi välismaalaste aktsepteerimist parandada ja Eesti vähemusrühmi kaitsta."
Mida soovitate? Ajada sõjavägi ja meie "kaitsjatest" võõrsõdurid OMA RAHVALE peale ja hävitada valdav enamus valgeid eestimaalasi? Sellega tõuseks vist Eesti riigi maine kohe märgatavalt. Teie, valitsev klikk, olete tegelikult könnid, et suudaksite rahumeelsete meetoditega muuta selgelt mõtlevate inimeste mõttemaailma. Hakake siis tapma!!

j
Jüri Kukk/ 2. detsember 2015 15:52
Eestlane pole kunagi välismaalastesse halvemini suhtunud kui mistahes muu rahvus. Kõik see jama läks käima ju otseselt Brüsseli-meelse valitsuse katsetest suruda meile peale igasuguseid võõraid asju. Just valitsus, president ja kõik sellised kojad on kirvega tagunud sügava lõhe ühte rahvasse ja ergutavad vihkamist. Eestlasel on vastumeelsus vaid siia trügivate muidusööjate vastu — enne pagulaskriisi saidme ilusasti läbi jaapanlaste, hispaanlaste ja paljude teistega, kes tulid siia euroopalikul moel ja alustasid oma ettevõtlusega, riigilt sentigi küsimata.
k
kurat meie/ 2. detsember 2015 15:52
oma rahvas on ohus, kes kaitseb meie rahast nende metslaste eest. Vaadake mis Rootis, Soomes toimub. Tulge maa peale. Rõivas toppigu oma korter neid pungil täis. Järgmise lapse isa ta siis kindlasti ei ole.
a
A.M./ 2. detsember 2015 15:51
Nahh vaja sellist majanduskasvu, millega "Breznevi paki" kombel, vagunitega vaegvalgeid kaasa antakse.
j
jah, võtame/ 2. detsember 2015 15:48
siia kõik vastu, lähme toome juurde ka veel. Varsti on sama mis põhjamaades- pagulaste rahulolematus, vägistamised jne.
t
2. detsember 2015 16:05
täpselt nii ta on, miks need limukad oma kodumaal ei võitle, vaid siia euroopasse mässama ja vägistama ja nõudma tulevad, ja nende siht riigid olid heaolu riigid aga eesti ei kuulu sinna alla, siia tuuakse vägisi Prüsseli käsu peale illegaalid sisse
h
Huugo/ 2. detsember 2015 15:45
Ei näe idanaabri juudikaubanduse esindust nimekirjas!!!???. Kas koos jänkidega ühisrinne-:)
r
Ruts/ 2. detsember 2015 15:34
pean tõdema, et ca 4-5 aastat tagasi oli jumala savi kas inimene kes tänaval vastu tuli oli must, kollane või sinine. Peale seda kui meie Taavid, Svenid, Margused, jt hakkasid vassima ja valetama pagulaspollitika kohta ja igasuguste probleemsete uudiste kajastused ( Pariis, Türgi jne vägistamised, multikulti peale surumised jne ) olen hakanud tähelepanu sellele pöörama. See on kurb, aga tõsi, ma kardan, enda ja lähedaste turvalisuse pärast ja ma ei kavatsegi taluda, nende riikide mingisuguste kaubanduskodade ettekirjutusi sellest mida ja kuidas ma pean hakkama elama. Kõigepealt need nn kojad vaadaku enda riikides toimuvasse, tehku seal asjad korda ja siis hakaku teisi õpetama.
l
Laul tuleb meelde/ 2. detsember 2015 15:33
Mägral oli maja nii nagu vaja .................
Sõnad täpselt kümnesse
j
2. detsember 2015 16:07
Ja ongi kährikud uksetaga troppis....ja neid toovad sisse inimsmugeldamiskojad.Puhas tellimustöö valitsusel.
s
Schwindlers List/ 2. detsember 2015 15:33
Välismaiste kaubanduskodade esindused on primaarselt rajatud välisriikidele kasu edendamise eesmärgil. Välismaalt ei tulda siia pelgalt selleks, et ehitada või rentida büroohoone, rajada organisatsioon, maksta palkasid ja mõjutada kohalikke poliitikuid ja ärijuhte selleks, et see vaid Eestile ja eestimaalastele kasulik oleks. Kaubandusesinduskojad on nende asukohariikide ÄRIHUVIDE ja kapitalipagutuste kaitsjad. Välismaalt siia ei rajata mitte mingi organisatsiooni esindust kui selle tegevusest kasu ei loodeta saada. Kui kasu ei saa, siis pole organisatsiooni või esinduse rajamine kuluefektiivselt õigustatud. Kasuks saab tegevusena lugeda ka oma kahjude minimiseerimist ehk damage controli.
.
Kui Rootsi / Soome / Taani / Norra/ Saksa/ Austria /Hollandi / Briti
(vaadake neid allakirjutanud organisatsioonide maade nimesid, kas need pole mitte maad immigratsiooniprobleemidega ja praeguse nn ränndekriisi sihtriikidega)
jne jaoks on massimmigratsioon kõik suur majandusvedur ja majanduse käimatõmbaja, siis miks immigrante laiali jagatakse ja sellise tonaalsusega pöördumist kirjutatakse? Miks siis endale ei hoita majanduskasvu imesid, et saada konkurentsieelist nagu tõsisele kapitalistile kohane?
Miks sellised avaldused ilmuvad AJALISELT pärast seda kui osades nendes maades ehitatakse okastraatõkkeid, karmistatakse immigrantide vastuvõtutingimusi ning osad maad on suisa teada andnud, et nad ei suuda enam immigrante vastu võtta ega neid majutada ning soovivad, et teised riigid nende võlakoormuse enda teenindada võtaks?
.
Miks ei ole kuulda Poola, Tšehhi, Slovakkia jne poolt selliseid avaldusi Eesti suunal?
Kas sellepärast, et neis riikides ei ole veel "surplus stocki" (ülemäärast laovaru) majandusveduritest keda on vaja teistele sokutada mesijutu ja ähvarduste vaheldamise saatel?
.
Kui antud organisatsioonid leiavad, et vajalik on teha meediakampaaniat, siis tehku seda oma rahast - nad on ju võimsate ja rikaste majandusriikide esindusorganisatsioonid, neil peaks raha olema igasuguste kampaaniate jaoks. Kiri valitsusele aga meediakampaania vajalikkusest indikeerib hoopis seda, et enda organisatsioonide ressursse soovitakse kokku hoida ja organistasioonide huvides teostatav kampaania finatseeritaks teiste ehk siis valitsuse poolt..
.
Kui õhtumaades inimesed (ehk meie) on hämmastunud sellest kuidas islamiusulised äärmuslased mõjutavad ajupesuga inimesi nii, et terroristid on naiivselt valmis ennast õhku laksma, SIIS MIKS EI PEAKS olema me samas ka hämmastunud sellest naiivsusest ja tegutsemisvalmidusest kui propagandatöö tulemusel inimesed hakkavad finatseerima teiste finantsorganistatsioonide ärihuvide kaitseks tehtavat propagandatööd.
Makske ise oma kampaaniate eest. Oleks ausam.
t
Tänan/ 2. detsember 2015 16:44
Väga hästi kirja pandud.
r
Rnx/ 2. detsember 2015 22:06
Krt, oleks tahtnud ise nii hästi öelda. Ma ei pannud seda kohe tähelegi. 12 points!

a
Arvamus/ 2. detsember 2015 15:33
Suhtumine ei muutu enne kui Eesti valitsus hakkab kuulama tõsiselt ka oma rahvast.
j
jah/ 2. detsember 2015 16:05
Mitte ainult kuulama, vaid ka tegutsema oma rahva huvides, kes on lõppude- lõpuks neid valinud ,et nad tegutseks, kaitseks ja saaksid aru oma tegude tagajärgedest. Kuid kahjuks on rahva ja rahvateenrite vaheline dialoog tupikus. Nad kardavad rohkem EL- bosside arvamust . Kahjuks, see on väikeste ja vaeste riikide saatus - suures mängus.
r
Robi/ 2. detsember 2015 15:31
Ikka ja jälle ähvardustega üritatakse inimesi oma maailmavaadet muutma panna.
v
2. detsember 2015 15:24
vot seda ei usu. see ikka valitsuse tahe ja initsiatiiv. ainult et nemad seal mäel on lõpuks aru saanud et nad on lihtsalt üks suur hunnik koeras.tta ja nüüd esinevad kellegi kolmanda ja määramatu varjus, kartuses et nüüd jõuga ja trahvidega armastama sundides keeravad vindi üle. alatu.
n
Nimi/ 2. detsember 2015 15:18
Ausalt öeldes vihastasin ennast hommikul antud avalduse peale ikka suhteliselt korralikult välja,ja eriti tegi tuju shitaks vastavate mõjuühenduste riigikeele kasutuse alaste ettepanekute kogum! Aga pisut asja üle järele mõeldes olen sunnitud hetkel nentima,et vastavasisulised proklamatsioonid tulevad paraku parempoolsete rahvusradikaalide ridade täiendamise koha pealt igati kasuks.Tuletagem kasvõi meelde,et enamus EV põhivoolumeediat on üht teatud partei liidrit viimase kümnekonna aasta jooksul korda kümme päevas paariaks ja vene mõju agendiks ja julgeolekuriskiks sõimanud. Ja tulemused-ratastoolis vanataati ei õnnestunud vaatamata siseopositsiooni ülevõimendamisele ikkagi koha pealt kangutada,ja europoliitikute salongikesele vastanduv erakond omab sama palju toetajaid kui kaks valitsevat Brüsseli käepikendust kokku! Antud näite varal tunnen pigem headmeelt,et teatud väljamaised mõjuagentuurid on otse ja avalikult sekkunud EV sisepoliitikasse-ja soovitaks neil seda teha sagedamini ja võimalikult värvikas ning ettekirjutisi jagavs võtmes! Arvestades püriseestluse vaimset vastumeelsust võõraste kubjaste ja kiltrite käsulaudade koha pealt,olen enam kui kindel,et teatud nõukojad ja riigiisakeste väljamaised tugiasutused saavad järgmistel RK valimistel üpriski hea üllatuse osaliseks. Seega:jõudu ja edu väljmaistele propagandistidele ja ärge siis unustage ka järgmise nädala zaitungiruumi oma üllitistega täitmast!
o
2. detsember 2015 15:15
Oot, oot, kas need kojad ongi selle inimkaubandusega seotud,milleks muidu selline hala?Puhas propakanda,kui ise kusagil on tüli noritud, siis järjekordne üldistus.Vot see ajab juba s...a keema,kui enne oli savi see pläma,siis nüüd alles tuleb genotsiidile keskmist sõrme näidata.
k
kuuk/ 2. detsember 2015 15:24
kui vaadata riikide nimekirja.siis jah, need riigid soodustavad ja toetavad inimkaubandust!
h
hmm/ 2. detsember 2015 15:13
e
eh-eh/ 2. detsember 2015 15:11
Aafrikast ei olegi keegi allkirja andnud??
h
Hahahahaaaaa/ 2. detsember 2015 16:46
Millal nemad siis sealmaal ärkavad?!
T
!!!/ 2. detsember 2015 15:10
Talendid on kindlasti teretulnud. Igasugu spetsiaistid, keda meil endil ei piisa. Samuti ärimehed, ettevõtjad, turistid j.n.e.
Aga ma ei sooviks siin näha selliseid "prohvessoreid", "arste" ja "insenere", kes näiteks Ungaris tualetti kasutada ei osanud ja kõik peatuskohad ära reostasid (mäletan neid avaldatud fotosid ja klippe veel üsna selgel). Samuti ei tahaks ma siin näha ka ISIS-e terroriste, agressiivseid äärmusradikaale. vägistajaid ja võlts-sõjapõgenikest hea elu otsijaid. Sellist kontingenti, kes juba nii mitmesse lääneriiki on välja ilmunud. Tahaks väga loota, et meie struktuurid, kes pagulastega tegelevad ja nende taustu kontrollivad teeksid oma töö ikkagi põhjalikult.

m
m29/ 2. detsember 2015 15:10
euroopa lillad ei tule ütlema kuidas meie elama peame
t
tulehark/ 2. detsember 2015 15:10
Eile tundsid paljud heameelt, nimelt kajastas Soome meedia, et Soome plaanib Eestist eeskuju võtta. Eestis nõuab, et iga sisselendaja kirjutab alla ja kinnitab paberil, et ta on tutvunud Eesti kultuuri, seaduste ja eluviisiga. Eksimuse korral ei saa öelda "ma ei teadunud"
l
lihtsalt/ 2. detsember 2015 15:34
Ja sa usud ka seda jutteu, Soomes ju uus väljent "vatulointi". Mina kuulsin küll ükspäev kui need kolm S tegid selle noore tüdruku vägistamise järel öhispöördumise, kus leiti. et süü lasub "kantaväestöl". Lugege MV , siis selgub, et 1 artikkel asendatakse teisega jne.. valetamine ja vassimine käib suurtuuridel.
Teiseks Soome on juba avalikult kinnitanud, et vägistamine on nii väike kuritegu, et see ei saa kuidagi mõjutada turvapiga andmise protsessi. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448772470798.html..
Ilmselt peeti silmas , et tehakse edaspidi nagu Eestis, fakti, et Eestis on köll pagulased reaalselt sissetoodu, aga avalikult "neid pole toodud.
m
mõmm/ 2. detsember 2015 21:13
Prostitutsioon keelatud, aga vägistamine mitte, see ju nii väike asi.
Huvitav, kas see ütleja oma sõnade juurde jääb ka siis kui talle vastu tahtmist kanni keeratakse?
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 2. detsember 2015 15:09
Peame meelitama eestisse andekaid pommivööga "põgenikke" ja laskma eestlastel kiiresti välja surra.
Eestis on demograafliine kollaps ja põgenike siia meelitamine vaid suurendab eestlaste kadumist.
Valitsus peaks eraldama hoopis igale eesti perele kus vähemalt 3 last kasvamas 4000€ elamiskuludeks ja sellest sünniks reaalne kasu nii eestlastele, eestimaale kui ka tulevastele põlvedele. See, et eesti valitsus toetab 4000€ "põgenike" peresid toob ehk tõepoolest kasu mõnele välismaisele "ettevõttele" kes siis odava tööjõu kulul siit kopsaka kasumi välja veab aga mitte eestimaale.
Aeg on hangud teritada ja eestlaste kaitseks välja astuda!
a
Aeg/ 2. detsember 2015 16:49
nüüd vist viimane aeg jahimehe eksam ära teha, kõigil, mehed, naised, lapsed...
0
0/ 2. detsember 2015 15:09
sellised tegelased võiks lõpetada automaaditorude või politsei taha peitmise ja näkku seda öelda. Siis saaks hangu ka vast.
ä
Ätt/ 2. detsember 2015 15:07
Pigem olen sallimatu ,kui mingi allaheitlik selgrootu limukas.
M
.. / 2. detsember 2015 15:06
Millistesse välismaalastesse?? Me suhtumegi välismaalastesse hästi. Hästi ei saa suhtuda sellesse, kui tulevad inimesed kontrollimatult üle piiri ja eesmärgiks on invasioon ehk teisiti öeldes relvadeta sõda. Viisakate ja meie riigi kultuuri austavate välismaalaste vastu ei ole meil midagi.
m
m29/ 2. detsember 2015 15:05
mingid krdi lillad euroopast ei tule ütlema kuidas meie peame elama
M
!/ 2. detsember 2015 15:18
Minule tundub, et asjad on pisut nagu paigast ära. Kas meil on iseseisev riik? Kui jah, siis siinseid siseasju peaksime meie ikka ise otsustama. Mitte kõrvad lontis käske ja keelde ootama.
Või oleme lihtsalt ikkagi vaid üks suure Euroliidu väikene provints, suure riigi üks osa? Aga kui oleme vaid osa, siis paluks meile ka samasuguseid soodustusi ja õigusi nagu on teistel selle riigi kodanikel. Samas mõõdus palka, pensioni, toetusi ja abirahasid. (kõik need on kordades väiksemad kui arenenud lääneriikides. Nii üksikisikutele kui ka majandusharudele, näiteks meie põllumajandusele)
0
0/ 2. detsember 2015 15:05
juudid? Kuulge ahvid, saage aru, et te olete Eestimaa pinnal. Kõik VAENLASED, kes proovivad Eesti suhtes kuritegusid toime panna, võetakse vastutusele. Me ei vaja siin invasiooni. Parem hakake endi peale mõtlema.

j
jutulindudele/ 2. detsember 2015 15:01
pagulased on märksõna , kuni see jama kestab ei tasu lootagi et neid omaks võetakse
m
Mõelge ka ennem/ 2. detsember 2015 15:00
Alamakstud ja maksudega ülekoormatud rahvas ju! Mida Te õige tahate saada? Proovige ise elada välismaalased selliste palkade ja maksudega..tahaks näha kui rõõmsad suudate olla.. Ei imesta üldse,et Eestlased on neegrite vastu negatiivsed. Tulevad ja elavad siin ilma tööd tegemata ja Eestlane peab toidu ja katuse nimel surnuks töötama.
t
tjäh/ 2. detsember 2015 15:00
Huvitav, üldiselt KÕMULEHE kuulsusega Õhtuleht ei julge? täisteksti avaldada, liiga räige?
Soovitaks vaadata Delfist, millised punkthaaval TÖÖKÄSUD valitsus ja ilmselt ka Eesti orjarahvas
Kõrgete Kodade poolt sai: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/valismaised-kojad-eestis-tegid-rassistlike-runnakute-arv...
Kui Eesti oleks riik, peaks sellisele üliülbitsevale avaldusele järgnema mõnegi persooni kuulutamine siin riigis ebasoovitavaks isikuks koos väljasaatmisega. Tegelikult arvan, et tekst koostati meie ahjualuste poolt, kiideti heaks kui tegevuskava partei ja valitsuse poolt ning saadeti kooskõlastamisele kauka-isandatega. Ainult Koja-narrid saatsid Delfisse selle asemel et yess-yess saatel pää-mää-de pead patsutada
0
0/ 2. detsember 2015 15:20
ERR, delfi ja postimees teostavad teadlikult ja sihikindlalt, peaministri käsul, Eesti vastu psühholoogilise sõja operatsiooni. Eesmärk on külvata hirmu, vihkamist, provotseerida kokkupõrked. Tegevus toimub koostöös VAENLASTEGA, kellena saab nimetada putinit, obamat, merkelit. See avaldus ei ole väärt mitte midagi. Selle peale ei maksa isegi sülitada mitte. Kogu selle loo eesmärk on rünnata Eesti rahvast. Nendele "kaubanduskodadele" vastukaaluks on samasugused "kaubanduskojad", mis esimeste "kaubanduskodade" ärisid põhja kõrvetavad. Nii mõnelgi multi-kulti suursponsoreerijal on varandus järsku otsa saanud...
e
ehh/ 2. detsember 2015 14:56
Miks naiivselt arvatakse, et mingid erakonnad määravad või mõjutavad olulisel moel inimeste arvamust? Inimesed ongi nagu zombid või lihtsameelsed, kes usuvad poliitikuid ja reklaami? Ise ei mõtle üldse?
Noh, edu siis!
Sellest, kui EKRE maamunalt pühitakse, ei muutu rahvas kübetki sallivamaks. Sallivust aitaks mingil määral parandada valitsuse kindel plaan, kuidas sissetoodav must mass ühiskonda sulandada, tööle ja keelt õppima panna. Ma pole kuulnud ühegi valitsusametniku suust tema nägemust, milline on Eesti riik 10 aasta pärast ja 50 aasta pärast, kui sissetulnute taastootlus on ületanud eestlaste oma mitmekordselt ja kõige levinumaks nimeks Eestis saab Muhamed.
Mida võtab Valitsus ette Eesti kultuuri, eestlaste, eestluse, eesti keele jätkumiseks?
Kuidas välditakse ususõda aasta pärast, 10 aasta pärast, 50 aasta pärast?
Millised on kõige mustemad stsenaariumid?
Kuidas kaitstakse meie naisi ja lapsi ebainimlike rünnakute eest? Mida vägistajatega ette võetakse?
Kuidas selgitatakse moslemitele, et siin riigis kehtivad seadused ja nende usk EI OLE ülim?
Jne
Vägisi armsaks ei saa! Paluks valitsusametnike kindlat plaani, mille peamiseks osaks on eestlaste säilimine. Ilma multikulti ja erinevus rikastab ideoloogiata. Peale seda, kui valitsusametnikud on oma aruka versiooni sellisest plaanist esitanud, põhjendanud ja seda ka ellu viima hakkab, alles peale seda hakkab jää sulama. Vähemalt osaliselt. Praegu tümitatakse meie oma eestlasi selle eest, et nad üritavad ellu jääda, pärandada lastele ja lastelastele Eesti riik kõige paremal võimalikul kujul. Et nad ei taha siia pommivöödega usuhulle ega lärmakaid, vägistavaid, varastavaid ja agressiivseid igavlevaid moslemimehi. Mille eest on siinkohal eestlast nuhelda???
e
ehh/ 2. detsember 2015 15:11
Pean vajalikuks lisada, et EKRE on läinud rahva arvamusega kaasa ja kasutab seda enda huvides suuresti ära. Tuleb tunnistada, et see läheb neil ka korda. Samal ajal, kui teised kilekotierakonnad rahvaarvamust lihtsalt ignoreerivad või püüavad õuduspropagandaga (olukorra kirjeldamine omale sobival moel, valetamine, üksikasjade varjamine meediakanalite näit. delfi, päevaleht, postmees jne abil) maha suruda. Pagulaste vastased olid seda ammu enne EKREt.
j
juss/ 2. detsember 2015 14:56
Huvitav, kas kõik psühholoogid, demograafid jm teadlased, kes asja olemust võimelised teaduslikult analüüsima, on põranda alla läinud (aetud?), et sealt ühtegi piuksu ei tule. Kogu see ebakompetentne võhikute propagandistlik plära on surmani ära tüüdanud juba.
v
VANAEMA MAALT/ 2. detsember 2015 14:49
Ja meil on veel oma riik või?Kui enne oli üks cccp, siis näete nüüd kui mitmele me alluma peame.Isegi omaette mõelda ei tohi, rääkimata millestki midagi arvamisest.Mis siis ikka, vagunid ette ja minema, kaubanduskojad toovad uue rahva asemele,keda jagada ja valitseda.See on juba õudus kuubis, hullem 100x,kui kommunism.Peale Stalini surma vähemalt enammilleski ei süüdistatud,nüüd igapäevane nähtus juba.
k
konsa/ 2. detsember 2015 14:48
Välisriikide kaubanduskojad Eesti valitsusele: suhtumine välismaalastesse peab paranema
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
genotsiid
https://et.wikipedia.org/wiki/Genotsiid
https://www.riigiteataja.ee/akt/23973
http://www.ohchr.org/EN/ProfessionalInterest/Pages/CrimeOfGenocide.aspx
III artikkel
Karistatavad on järgmised teod:
(a) genotsiid;
(b) vandenõu genotsiidi toimepanemiseks;
(c) genotsiidi toimepaneku otsene ja avalik õhutamine;
(d) genotsiidi toimepaneku katse;
(e) kaasosalus genotsiidis.
kartelli parteid, KOOS;
Välisinvestorite Nõukogu Eestis
Ameerika Kaubanduskoda Eestis
Briti-Eesti Kaubanduskoda
Välisinvestorite Nõukogu Eestis
Taani-Eesti Nõukogu
Soome-Eesti Kaubanduskoda
Advatage Austria esindus Tallinnas
Saksa-Balti Kaubanduskoda
Hollandi Äriklubi
Norra-Eesti Kaubanduskoda
Rootsi Kaubanduskoda Eestis
,,,,,,,,,,
valmistavad ette EESTI RAHVA GENOTSIIDI,
k
konsa/ 2. detsember 2015 14:48
Välisriikide kaubanduskojad Eesti valitsusele: suhtumine välismaalastesse peab paranema
<<<<<<<<<<<<<<<<
Genotsiid
https://et.wikipedia.org/wiki/Genotsiid
https://www.riigiteataja.ee/akt/23973
http://www.ohchr.org/EN/ProfessionalInterest/Pages/CrimeOfGenocide.aspx
III artikkel
Karistatavad on järgmised teod:
(a) genotsiid;
(b) vandenõu genotsiidi toimepanemiseks;
(c) genotsiidi toimepaneku otsene ja avalik õhutamine;
(d) genotsiidi toimepaneku katse;
(e) kaasosalus genotsiidis.
kartelli parteid, KOOS;
Välisinvestorite Nõukogu Eestis
Ameerika Kaubanduskoda Eestis
Briti-Eesti Kaubanduskoda
Välisinvestorite Nõukogu Eestis
Taani-Eesti Nõukogu
Soome-Eesti Kaubanduskoda
Advatage Austria esindus Tallinnas
Saksa-Balti Kaubanduskoda
Hollandi Äriklubi
Norra-Eesti Kaubanduskoda
Rootsi Kaubanduskoda Eestis
,,,,,,,,,,
valmistavad ette EESTI RAHVA GENOTSIIDI,

j
johan/ 2. detsember 2015 14:47
Pole see kriitika sugugi nii vale. Siin on silmas peetud mitte ainult suhtumist pagulastesse vaid eestlaste suhtumist üldse välismaalastesse. Eestlane vihkab ja solvab kõiki: kuradi vankad, soome porod, pahad lätlased jne. Kas pole tõsi. Eestlane ei salli välismaalasi aga Soome sotsosakondade ja vanglate suurimad kliendid on just eestlased. Meie oleme ainult tublid ja töökad "kalevipojad", kelleta maailm läbi ei saa. Lõpetagem see endale ja teistele valetamine ja vaadakem parem peeglisse. Praktiliselt oleme euroopa kerjused ja suurim kurjategijate importija. Kui ise sellest aru ei saa siis elu paneb need asjad varem või hiljem paika.
t
to johan/ 2. detsember 2015 14:59
maga välja, alles kolmapäev ja juba jood. Sulle teadmiseks seda , et Soome vanglate suurimad kliendid on venelased, kui aus olla, nüüd juba ka mustp.....
t
2. detsember 2015 15:15
täitsa õige magagu kaineks
v
vanaema/ 2. detsember 2015 15:02
No ega ikka ei ole küll see asi nii.Iga rahva hulgas on oma pahategijad, ega sellepärast ei saa kõiki süüdistada.Kui riiki valitsevad seaduslikud kurjategijad,siis mina seda nime ei kanna ja kes meid kerjusteks teinud on?See kõik on riiklikul tasemel tellitud üllitis, nagu Vao põleng.Kui sina peeglis näed kurjategijat,siis mina mitte,minu elu on elatud ja mina ei sure multi-kulti kleebitud sildiga otsaees-RASSIST.Viige või teistkorda Siberisse-IKKA EI OLE RASSIST.
e
ei / 2. detsember 2015 15:04
salli jah tsurkasid -krd-i kaltsupead - mis puutud soomlastesse , lätlastesse jne siis see on hoopis teine teema kulla tovaris. Tõgavad soomlased , lätlased meid ja vastupidi.See on hoopis midagi muud - sõbralik tögamine. Aaaaga kui sa sellest aru ei taha saada siis jah-tunnen sulle kaasa.
k
kkk/ 3. detsember 2015 11:11
k
kkk/ 2. detsember 2015 14:42
mina ei hakka sallivalt suhtuma varastesse, röövlitesse, vägistajatesse ja terroristidesse. Vast enamus eestlasi saab ka aru, et kõik pagulased eelpoolnimetatud kategooriate alla ei kuulu, aga lubada ei tohi sellist kontrollimatut migrantide sissevoolu nagu Lääne-Euroopas.
e
et siis/ 2. detsember 2015 14:42
Meil ettevõttes on üks neeger tööl. Nüüd oleme kerge dilemma ees, kuidas tast niimoodi lahti saada, et ei saaks rassismi süüdistust? Muidu tore mees aga ei viitsi eriti liigutada. Eestlasest loodri lased lahti ei mingit probleemi, venelasega sama lugu aga mustaga pead arvestama mingi absurdse süüdistuse võimalusega.
i
Indrek2/ 2. detsember 2015 14:46
Üks väike "tööõnnetus" ehk vabastab maakera sellest kasutust organismist?
a
2. detsember 2015 14:56
aga las ta parasiteerib aastat paar. edaspidi ehk muutuvad personali vastutaval mõtted väheminnovaatiliseks ja vähemlennukaks.
m
muide/ 2. detsember 2015 15:04
Eks tuleb ettevõte likvideerida, muud midagi.
t
to et siis/ 2. detsember 2015 15:01
ma ei teeks sellest rassismi süüdistusest välja, mida nad ikka teha saavad, korra tuleb näpu viiputus ja kõik
m
2. detsember 2015 15:05
mis dilemma siin ikka saab olla, hakake tema eest tööd ära tegema, irw
a
2. detsember 2015 19:07
ajaloos on õpetlik lugeda klu klux kllani asjaajamisi ...
m
Murakas/ 2. detsember 2015 21:23
Tööalasele tegevusele tulebki viidata - töötaja teeb seda tööd, mis tema ametijuhendis kirjas, vatavalt nõutud kompetentsile. Kui ta ei ole suuteline tööülesandeid täitma ebapiisava kompetentsi tõttu või muudel põhjustel ning tema töötulemused võrreldes teiste sama tööd tegevate töötajatega on ebarahuldavad, siis see on alus töölepingu ülesütlemiseks. Ainult töötulemustele ja -oskustele tuleb viidata, tööajast kinnipidamine ka oluline.
t
Tõesti-tõesti/ 2. detsember 2015 14:39
Ma ei usu, et keegi suhtub halvasti alla kirjutanud riikide kodanikesse: ameeriklastesse, brittidesse, taanlastesse, soomlastesse, austerlastesse, sakslastesse, hollandlastesse, norrakatesse, rootslastesse. Need on ju toredad Euroopa rahvad (va ameeriklased). Lähis-Idast ja Aafrikast tulnud illegaalsete immigrantide kohta see pöördumine ei tohiks ju kehtida. Sest ükski riik ja tema kodanik ei saaks ju tolereerida seadusevastast käitumist.
h
HM/ 2. detsember 2015 14:38
Lapsepõlves pidime rõõmsa näoga paraadidel käima ja tänama me riigi nn. vabastajaid. Neid jäi siia piisavalt, et ikka alati tänulikud oskaksime olla. Narvas on eestlasi ainult 5% elanikkonnast. Mitte üht eestikeelset raamatut ma seal müügis ei näinud. Need heaoluriigid, kes pole aastakümneid võõrriigi terrori all kannatanud, ei suudagi me rahvast mõista.
k
Kurb/ 2. detsember 2015 14:36
Hüvasti vabadus ja Eesti iseseisvus!
i
2. detsember 2015 14:34
indiast tulnuile kivirahe e . vorst vorsti vastu .
r
Rnx/ 2. detsember 2015 14:33
Üks sõdur sai kuskil jooma käigus molli, sest ise nokkis. Teine sai raevus kodaniku käest sõimata. Kas nüüd sellepärast tuleb tõmmata selline kiun üles? Mis teil viga on? See propaganda ei lähe läbi. Inimene, kes vähegi mõelda suudab, saab sellest aru. Järgmiseks hakkab nt. mingi fckng välismaine MTÜ mingeid noote esitama. Humoristid. Andke andeks, aga sügavalt po*ui, mida John ütles ja Mary arvab.

n
Naine/ 2. detsember 2015 14:31
f
fox/ 2. detsember 2015 14:31
kaubanduskoda see ongi organisatsioon kes kupleb pabulastega aga puuame ikka koos vastu olla
m
MK/ 2. detsember 2015 14:30
Paljud vist ei saa aru sellest, et kui need kaubanduskojad oma uksed kinni panevad, siis on see VAGA k6va p6nts Eesti ekspordile. Ja riik ainult sellest elabki. Lisaks, ykski v2lismaalasest tippjuht ei tahas sellisesse riiki kolida ja selle tagaj2rjel j22b Eesti veelgi kolkamaks, kui on. Keegi Eestisse enam ei lenda ja kui v2lismaalastest tegijaid ka enam tulla ei taha, siis j22bki Eesti konnatiigina virelema. Muideks, ei tea, mis hea p2rast peaks Eestisse keegi ronima, kui Tsehhi ja Poola sugused riigid on k2est v6tta, kus ettev6tteid rajada on palju lihtsam ja lisaks on logistiliselt ideaalses kohas.
t
tõdemus/ 2. detsember 2015 14:42
eestlus ja eesti kultuur on Eesti riigi ainus olemasolu põhjus. Eduka kaubanduse eesmärgil oleks palju parem olla oblast või osariik.
"
2. detsember 2015 14:53
"tippjuhid" lähevad sinna kus makstakse väga suuri palku ( nt Taskila), neid ei koti mis olukord on seal riigis
m
MK-le/ 2. detsember 2015 15:01
Täiesti nõus ja tõenäoliselt saavad siin enamus sõimlejatest oma palga ettevõtetest, mis on nende kaubanduskodade liikmed.
Kui nüüd ettevõte otsustab mujale sallivamasse riiki kolida, siis on jälle kisa taevani ja tegemist genotsiidiga.
s
2. detsember 2015 16:33
sul on täiesti õigus, hahaha ( irooonia). raha juba viiakse välja, miks siis ülejäänu viimine peaks olema problemaatiline?
m
mixx/ 2. detsember 2015 15:05
Need kojad peaksid ka Poolat, Tsehhit, Ungarit jt endisi idaploki riike süüdistama, sest teada on, et ka need rahvad tahavad hoida oma riiki ja rahvast islamiseerumise eest.
Kui veetakse sisse tuhanded pagulased, siis eestlased kaovad, see käputäis, mis veel alles on. Siis on meil jah kama2, kas need kojad siin tegutsevad või mitte. Muidugi saab kaubandust arendada ka just endise idaploki maadega, miks mitte? See on ka klimaatiliselt õigem, kui pekki usa`st Eestisse vedada.
0
0/ 2. detsember 2015 15:07
Eesti eksport :) Pigem ikka import!
t
to MK/ 2. detsember 2015 15:13
Pangu oma uksed kinni, ei kaota me sellest midagi.
Vireleb me riik nagunii, nii või naa.
Nii et ära tee siin oma propagandat.
Su jutt on sama, nagu Nõukogude Liidu ajal. Siis ei saanud me ju ka ilma suure Venemaata hakkama.
m
Mõmm/ 2. detsember 2015 21:27
Poola uus valitus on täiesti uskumatu, töstsid EL-i lipugi oma valituse koosolekult välja- Poola puna-valge pidavat väga ilus lipp olema. Vot see on sirge seljaga valitsus!
m
,kkk/ 3. detsember 2015 11:14
V
?/ 2. detsember 2015 14:26
Välisinvestorite Nõukogu Eestis lausa 2 korda!
j
JA MIDA ON ASJA/ 2. detsember 2015 14:21
võõrast liigist rahvamassil siia eestisse, iga rott elagu oma maal, sitad ise ei oska ja ei tahagi eestikeelt õppida, mida kuradit neil pool mustadel siia asja siia eestisse on,tööd pole omadelgi inimestel, isegi taksojuhtidelt nõutakse eestikeele oskust, ma mõtlen venelastelt, ja mida need islami musslemid eestis tegema hakkavad, need täkud ei õpi iilgi eestikeelt ära, mis need siis tegema siin hakkavad, kivirahet või, nagu see kombeks on, iga inimene on omal maal ainult õnnelik,ültse tuleb eemaldada võimult Prüsseli rotid kes neid afrika ja islami rotte sisse parseldavad ja smuugeldavad, ja kiiremas korras
m
möhh/ 2. detsember 2015 14:20
Soomes ei ole töödjõud ja parsiitlus mitteüks teps omavahel tasakaalus, ikka miinuse poole. Kalevipojad ehitavad, banaanid laisklevad
n
2. detsember 2015 14:29
nendel banaanadel pole kooliharidustki, mida kurat need illegaalsed migrandid seal vedelevad, labidameesteks sobivad ikka, ja tänava koristajateks, aga need vist peale palvetamise ja kaklemise muud ei oskagi teha
m
Mnjah/ 2. detsember 2015 14:20
holoppidele tegid härrased ettekirjutuse.
j
Ja-jah/ 2. detsember 2015 14:20
Kes need sellised on,et jälle õpetavad-uued isandad? Miks nad siin irisevad,kobigu abdullade maale ja õpetagu need seal elama ja seda oma kodus!?

e
Eesti riik eestlastele/ 2. detsember 2015 14:19
Aga kas need multikulti kojad ei ole mõelnud, et põlisrahvas äkki ei tahagi mingeid välismaiseid "talente" oma koju!!! Istuge sisse oma nõudmised!
V
?/ 2. detsember 2015 14:18
Välisinvestorite Nõukogu Eestis lausa 2 korda!
m
maamehel sai süda täis/ 2. detsember 2015 14:17
...ja nüüd vist treib 24/7 ühiskonnakriitilisi videoklippe youtube
l
link siis ka maamehe videoteeki :-)/ 2. detsember 2015 15:18
k
Keskealine naine/ 2. detsember 2015 14:16
Mis õigus on teistel riikidel öelda, kuidas meie peame oma kodumaal elama ja keda siin muidusööjana vastu võtma.
a
2. detsember 2015 14:16
aitäh, tolerastid eesotsas aasta kodanikuga, mekäsime-menõuame- pöördumise eest demokraatliku Eesti rahva poole.
v
Valija/ 2. detsember 2015 14:16
Järjekordne näide meie ´''õpetajatest'',kellele ei lähe korda enamuse soov ega tahe. Pange aga kiiremini katlale tuld....
a
ahah/ 2. detsember 2015 14:14
et madala reitinguga ja piimamärgade kõrvatagustega valitsus, kellel pole mingit autoriteeti, annab välja käsu ja kohe paranebki või? No naera siniseks.
k
Köhh-köhh,/ 2. detsember 2015 14:14
khm. Kui teiste riikide kaubanduskojad teevad meie valitsusele ja parlamendile resoluutseid ettepanekuid (õigemini on need nõudmised!) põlisrahva ideoloogiliseks ajupesuks, siis on asi ikka tõeliselt kehvasti! Hullem kui nõukogude ajal ma ütlen. Ja tundub küll nii, et minu ennustused lähevad täide - enne EL-ga liitumist sai elukaaslasele öeldud, et kui Eesti EL-ga liitub, siis tuleb lähitulevikus vist Venemaale hakata kolima. Aga nii lihtsalt ma siiki kolima veel ei hakka, tahaks näha, milliseid vorme ja mõõtmeid homomultikulti veel võtma hakkab, usun, et üllatusmomente veel tuleb ja kino veel jätkub. Ja siukese uudise peale sobib päeva lauluks Rammstein - Amerika:
https://www.youtube.com/watch?v=Rr8ljRgcJNM

k
KELLEGIL POLE ÕIGUST SIIN ETTEKIRJUTUSI TEHA/ 2. detsember 2015 14:10
inimesel on oma vaba arvamus, keda ta sallib ja keda ei salli, sihukest asja pole õigus kellegil teisel riigil sundida, vaata mina ei salli neid rõvedaid , mässumeelseid, vägistajaid sisse rännand illegaale, meeldigu see teile või mitte, raiduge see endile pealuusse, mina ei luba illegaalidel eestimaa teismelisi tüdrukuid vägistada ja ei poolda illegaalsed sisserännet, on arusaadav või
j
2. detsember 2015 14:35
jälle see eesti inimeste vihkaja ,paneb oma väriseva käega miinuseid siia, häbene ometi, sinusugusel tõesti midagi targemat teha pole
k
Kahju/ 2. detsember 2015 14:08
Kui kaubanduskojad tegelevad selliste kuulujuttude levitamisega siis need ühed tõsiselt võetavad organisatsioonid ikkagi ei ole.
k
kas/ 2. detsember 2015 14:08
see pole mitte siseasjadesse sekkumine. Kuidas nad ise suhtusid, kui Eesti pea pool sajandit okupeeritud oli? Lömitasid, eks. Rumalad tegelased, kes aru ei saa, et eresident pole president. Eestlastel ei ole kellegi ees vaja end süüdi tunda, need kaubanduskojad võiks ise ära kolida kui ei meeldi.
v
2. detsember 2015 14:04
viimases lauses on massiivse ajupesu nõue.
e
Ei taha/ 2. detsember 2015 14:04
Meie ei taha neid siia ja asi ants
e
eestlanna/ 2. detsember 2015 14:03
Suhtumine on täpselt selline nagu inimene ise on ära teeninud: oled korralik tulnukas, austad meie sedausi, ei ole laisk ega röövel, pätt, siis pälvid lugupiamise. Oled aga trügija, kes tuleb siia nõudma ja ise ei viitsi oma elu heaks midagi teha, vaenad ja aina nõuad et sind ülal peetakse, no kellel on siis soovi sellisesse hästi suhtuda. Mõelge ikka oma peaga, enne kui süüdistatae eestlasi et nad on vaenulikud.
k
Kas nii?/ 2. detsember 2015 14:01
Kui pagulane vägistab siis kaebamise asemel lükka teine auk ette, las vägistab edasi.
k
kõmm/ 2. detsember 2015 21:29
Hea kui see teine oleks "salliv auk"...
t
Teha elu neil põrguks!/ 2. detsember 2015 13:58
EKRE tuleb võtta Kapo uurimise alla. Enamus vihaõhutajaid tuleb just sealt + Ojulandi mannetu partei!
m
2. detsember 2015 14:50
mida see EKRE siia puutub, kui teiesugused eesti rahva vaenlased vihkate oma maad ja oma rahvast,kui ei meeldi eestmeelne olla ja eestis elada, eks minge minema, minge lihtsalt minema, EKRE on ainuke normaalse mõistusega erakond veel, minge palun minge aafrikasse või islamisse ,seal saate oma multikultit arendada
j
just/ 2. detsember 2015 15:03
kõik isamaalised tuleb seapõletisse saata, neegrid asemele ja SDE vapral juhtimisel elu nagu lill
t
to Teha elu/ 2. detsember 2015 15:05
t
to Teha neil elu põrguks/ 2. detsember 2015 15:16
Lõpeta ära, palgaline.
1
13.58 kus tegija väljas/ 2. detsember 2015 15:44
Sina lollakas,lõpeta see möla ükskord ära.Käi minema omade juurde, mis vingud ja laod miinuseid.Kes sind siin kinni hoiab, kui nii halb on?Mis see EKRE siia puutub, on sooda.
k
kkk/ 3. detsember 2015 11:19
sind ennast tuleb uurimise alla võtta kui ühiskonnaohtlikku elementi

m
minu arvamust ning suhtumist/ 2. detsember 2015 13:56
mingisse teemasse või probleemi ei saa ettekirjutusega paika panna, olgu see siis Brüsselist või mujalt, igasugust jama genereeritakse nagu Vändrast saelaudu.
v
Vuuk/ 2. detsember 2015 13:51
Tundub, et alla on kirjutanud just nende riikide kaubanduskojad, kus soovitakse oma pagulastest vabaneda. Nii et tilluke Eesti saab siis olema järgmine sihtpunkt.. Rootsi tahab lahti saada juba vastuvõetud 54000.st...Õnneks on riike, kes oma rahvust kaitsevad, Ungari on öelnud kindla EI. Me ei saa Eestisse sisse tuua tuhandetes pagulasi, kui omad inimesed elavad vaesuses, kui riik kubiseb ravimata haigetest ja hammasteta vanuritest. Muutkem Eesti elamisväärseks riigiks oma rahvale, enne kui massiliselt uusi hädalisi sisse tuua. Võrrelgem ka rahva sissetulekut ja elamisstandardit rikaste riikidega, kes oma reeglitega vastuolus sisselastud pagulastest nüüd vabaneda soovivad. Siiani kehtib veel Dublini konventsioon!
t
Täpselt nii!/ 2. detsember 2015 15:09
Eesti on seadnud ISE oma pagulaste vastuvõtmise kvoodi ja korra. Paljud mujaltilmast inimesed on meil õpi- ja töölubadega vaikselt ja kenasti toimetanud, õppinud loetud kuudega ära eesti keele...Neid on igast jumalailma kaarest, nad töötavad siin, teenindavad meid, maksavad makse... Kui nõukogude jurakad välja arvata, pole meil kunagi olnud niisugust võõraviha, nagu meile praegu omistada püütakse. Ja kuskohast see algas? Ja tänu kellele/millele? Tunnistagem - suures osas tänu meie oma rumalusele, naiivsusele ja mõtlematusele, tänu millele me oleme sellesama euro-multi-kulti ja oma lapsvalitsejate meelevallas. Seni, kuni me sallime sellist reaalsust, valmistugem aga hoolega hävinguks...
k
2. detsember 2015 13:50
keelan, käsen, poon ja lasen oli kunagise kahe suurriigi juhi moto. tänapäeval kehtib see EL kohta samuti
m
muki/ 2. detsember 2015 13:46
arvamusvabadus ... ? kui sinu arvamus ei ühti nendega- siis oled ekstremist, äärmuslane, rassist, vaimust pime ja vaevatud. On ju ilmselge, et senise suuna kiitjad ei taha tunnistada probleeme mis on tekkinud. See SKP, majanduskasv ja mida iganes veel ei pea tulema minu julgeoleku arvelt. Elu ei koosne ainult nendest komponentidest. Eesti rahva poolt esitatud küsimused on valitsejate poolt vastamata. Selles on küsimus.
u
Urrr/ 2. detsember 2015 13:45
Jälle üks väljamõeldud probleem millega saab eesti rahvast mõnitada ja suukorvistada....
j
jäle/ 2. detsember 2015 19:27
Rassiline/religioosne/seksuaalne/etniline diskrimineerimine ning kiusamine näitab ühiskonna arengutaseme peetust.
Eesti ühiskond on aasta jooksul astunud suure sammu tagasi...
v
Valetad/ 2. detsember 2015 21:48
Eestis ei diskrimineerita ! Küll aga kasutatakse mõisteid nagu diskrimineerimine, uus okupantide poolt propagandarelvana. Venemaa kasutab Eestis sama mõistet siiani oma 5 kolonni õiguste kaitseks.
t
Teadagi/ 2. detsember 2015 21:51
Kreml väidab Eesti kohta sama....
j
,kkk/ 3. detsember 2015 11:21
i
Indrek2/ 2. detsember 2015 13:44
Kui meil oleks selgroogsed organismid Stenbocki majas siis oleks vastus lihtne: me ei vaja teie loenguid homomultikultuursest ühiskonnast. Nüüd aga paraku kalts ja muud limukad ilmselt poevad nahast välja kasvõi, et peremeestelt mõne hea sõna saaks välja nuruda.
M
???/ 2. detsember 2015 13:42
Milleks on vaja siia kedagi meelitada???
m
Mõistmatu/ 2. detsember 2015 13:41
"Nii on võimalik meelitada siia välismaiseid talente ja toita majanduskasvu."
Mis on küll mingite välismaalaste asi kas Eesti majandus kasvab või kukub?
Ja kõige vähem on õigust mingitel välismaalastel ütelda mida eestlane tohib arvata ja mida mitte. Selline ettekirjutamine välismaalaste poolt on lihtsalt rassistlik ja lausa haiglane.

i
ilged läbikukkunud maailmaparandajad!/ 2. detsember 2015 13:41
...ehk suhtumine islamisse ja neegrikultuuri peab omaks võetama!
o
oh heldene aeg/ 2. detsember 2015 13:39
tahtsite kirjutada välisriikide propagandakojad?
e
ei ei / 2. detsember 2015 15:12
matsirahva tõelised isandad ja käskijad andsid oma töökäsud valitsusele. punkthaaval.
hämmastav, et õhtuleht peab algteksti liiga räigeks et tervikuna avaldada.
vaadake delfist, mida Härrad käsevad teha OTSEKOHE, mida Lähiajal ja mis veel tuleb viia vastavusse härraste tahtega:
http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/valismaised-kojad-eestis-tegid-rassistlike-runnakute-arv...
t
tegelikult/ 2. detsember 2015 16:06
peaks need tekstid (koos tõlkega või tõlgituna) suunama vastavate riikide parempoolsesse meediasse. ja need kaubanduskojad võiks endale hankida statoili stardikad ja neid ka kasutada: ei ole ilmselt ÜHTKI euroopa riiki, kus mõned inimesed oma pagulasvastasust ebaviisakalt ei manifesteeriks. ja siis? ebameeldivaid ja vägivaldseid inimesi on iga rahva hulgas, nii pagulaste kui ka vastuvõtjate. kuni kaak on omal maal, on tema kaasmaalased sunnitud teda taluma (kui seradus neid sellest ei päästa), aga võõralt maalt peaks iga pätt suure kaarega lendama - ja see kehtib samamoodi nii eesti kaklejate, itaalia petturite, mustlaskerjuste kui süüria vägistajate kohta. ja ei ole midagi, et tagasi ei saa saata kuna seal on ohtlik.
m
Murakas / 2. detsember 2015 21:00
Äkki seal viimane osa veel avaldamata - alustada mittesalliva elemendi likvideerimist...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee