Eesti uudised

Keskerakondlane: "Lükkasin abikaasa matused edasi, et saaksin minna Edgarit valima!"

Maarius Suviste, 1. detsember 2015, 06:00

394 KOMMENTAARI

j
4. detsember 2015, 11:04
Ja need,kes siin mauravad omavahel, sõimates ja ilkudes, pole ise paremad ühestki otsast.Nii madalale laskuda,peab ikka endal ka tõsine kiiks manu olema.Need ongi kroonilised kommenteerimise tõbised, igast asjast saavad endale oksendamise objekti ja rahulduse.Millal enne on loll arusaanud, et loll on?
v
VANAEMA MAALT/ 4. detsember 2015, 10:39
Mina ei hakkagi neid kommentaare lugema,vaid tahtsin öelda,et mina ei laseks elusees ennast siin tampida.Niipalju võiks igalühel eneseuhkust olla,olenemata sellest,mis parteid eelistad.Maailm on kurjust ja kadedust täis, seda endapeale tõmmata näib lausa jaburusena.Milleks???
j
Jah/ 4. detsember 2015, 09:21
Väga rumal jutt matuse edasilükkamisest, Te lihtsalt panitegi matuse päeva algusest peale selle millal Teie abikaasa matus toimus.
l
Lugeja/ 3. detsember 2015, 19:38
Kadri Simson on väga tubli noor naine,usun,et ta saab väga hästi hakkama. Kahjuks pole vist Edgaril enam aega Keskerakonnaga tegelda-peab arvatavasti juba Maretiga pulmaplaane.Maretile meeldivad rikkad ja majadega mehed,ta on kindlasti varsti oma Edgari kõrval. Loodan,et matab enne uut abiellumist oma surnud mehe maha...Nad peaksid hästi sobima omavahel-mõlemad varastavad ja valetavad.Kena paar oleks!!!
m
mina / 3. detsember 2015, 18:55
kuule kas see ei ole nõme jätta mehe matused tahaplaanile ja tormata selle,,,,,,
a
ah ja oh/ 3. detsember 2015, 11:19
ja Mareti arvates kõigi Otepää naiste poolt ihaldatud mees on nüüd surnud?..... mees võib nüüd oodata küll, kiiret ei ole mehel enam kusagile ja teisi naisi ei piilu...... Vanarahval oli õigus, kui ütles, et hulle ei künta ega külvata, nad kasvavad ise!.....
k
Kui oleks vaba/ 2. detsember 2015, 14:11
m
Mai/ 2. detsember 2015, 13:42
Kõik materdavad pea ühel häälel seda Eedu-usku ullikest, aga ometi keegi valib seda Eedut. Mina ei tea kedagi, kes oma hääle talle annaks, aga ma ei suhtle ka eriti ullikestega.

V
!!!/ 2. detsember 2015, 13:34
a
Art/ 3. detsember 2015, 12:34
Siin on ikka haiged inimesed, kui süüdistavad inimesi kes valivad Edgarit. Teie ei tea mida Edgar on antud inimeste heaks teinud, võipolla kostnud hea sõna nende tööle saamise nimel või teinud mõne muu teene. Hädaldajad on just need kes ei mõista selliseid sidemeid ja tänu võlgu. PS ei ole keskerakonna valija. Olen USU kaotanud eesti poliitilisse süsteemi aga mõistan ratsionaalseid põhjusi miks kedagi valitakse või ollakse neile eluaeg lojaalne.
v
v./ 2. detsember 2015, 12:06
j
jaanis/ 2. detsember 2015, 11:58
j
Jürka/ 2. detsember 2015, 09:26
See on tõesti haige inimese jutt.
i
inimene/ 2. detsember 2015, 08:39
Seda, et vanadus ajudele hakkab mõnele, on ennegi juhtunud.
t
Tiiger/ 2. detsember 2015, 08:24
Maretit on ka varem ajalehes tsiteeritud. Kohe näha, et inimese mõistuses ei ole kõik korras. Ju siis polnud ka vanaparil omavahel armastust, kui abikaasa matused jäävad valimiste jäerel teiseks. Mina leinaksin oma kaasat ja poliitika jääks kaugele eemale!! Ja naine on isegI uhke! Sama napakas kui keskerakondlased kõik. Tundub, et sinna normaalseid enam ei võetagi.
t
teele/ 2. detsember 2015, 13:20
k
keskerakondlane/ 2. detsember 2015, 15:39
parteivalimised on tähtsamad kui sada maapeal olevat laipa,kuidas teie oravad sest aru ei saa!
v
Viiu/ 2. detsember 2015, 21:14
Pyhapäeval normaalsed inimesed ju ei matagi! Nii et tyhi kolin aupestud ullikese poolt.
v
võetakse normaalseid/ 5. detsember 2015, 10:19
normaalne ei lähe sinna.
j
jummal/ 2. detsember 2015, 07:56

v
vaim/ 2. detsember 2015, 06:53
kindluse mõttes oleks tulnud ka hulluarsti juures vastuvõtul käia-ilmselt su abikaasa sai lõpuks aru kui loll on ta oma elatud elus olnud valides korruptant savisaart.
n
nips/ 2. detsember 2015, 06:47
Ah et nii näebki siis välja ajupestud ajupeetus...
o
oh jubedust/ 2. detsember 2015, 02:11
kahjuks ei ole mõistus oma teha.
p
Pets/ 2. detsember 2015, 01:35
tule ära sealt hullude pundist, üks video räägib rohkem, kui 1000 savika sõna. Nii hullu Eeedi pruuti annab ikka otsida, kas pulmad toimuvad hundi- vöi karupesas. Lolle ei künta ega külvata, nad lihtsalt siginevad.
n
Nokkija/ 2. detsember 2015, 01:01
Maret võiks minna Edgari toidu degusteerijaks kui nii suur poolehoid ja armastus juhi vastu., Kommenteerijad pritsivad siin tuld ja tõrva, suisa hirm hakkab . Edgar võib ka allesjäänud jalast kriimustatud saada ja mis siis kui keegi talle magusat suppi sisse söödab. Praegu jääb meie paadike veel loksuma, aga kui oleks valimistulemus teistsuguseks kujunenud, oleks see meie paadike põhja läinud. Kes arvab et tulemus on hull, aga oleks võinud veel hullem olla.
a
antennid metsas/ 2. detsember 2015, 12:30
tegelikult peabki maret minema degusteerijaks ja selliseks tüübiks, kes maksuameti , kapo , K-komando tule enda peale võtab ja kõnesid ka lindistaks. Kui vaja siis varastaks ka e-maile jms. Selline inimene on Edgar Vissarioonovichile( Kalle Klandorf kutsub teda salaja niimoodi) äärmiselt vajalik. Selliste najal ta elabki. See on uskumatu, kui palju triigitud ajudega peletisi elab meie maal.
m
mingi/ 2. detsember 2015, 00:48
lollakas oled või?edgari aeg saab kohe otsa,aitab!
m
Memm/ 1. detsember 2015, 23:40
Endal võiks häbi olla seda jura hiljem lugedes, kuidas saab üks eakas naisterahvas sellist paska suust välja ajada. jube
s
selliseid on kesikute hulgas palju/ 1. detsember 2015, 22:17
üksteine sarnane kõvasti koputada saanud vanaeit trollis paljude nimede all pidevalt netis, kiitis venemaad, putinit ja lukasenkat - tiiujüriadot pean silmas

a
Aa/ 1. detsember 2015, 22:10
seda et Otepääl ongi mingid kiiksuga tegelased. Suvel tuleb seal suur pidu koos Ühtese Venemaaga, tähistatakse 900 aasta möödumist sõjakäigust eestlaste vastu. Hullemat kanaaju annab ikka otsida kui see, mis need "pidustused" välja mõtles. Esimees peab kõnet, esinevad kohalikud taidlejad ja naaberoblastite esindajad... Tähistatakse jah, tapmise ja röövimise aastapäeva!
h
heh/ 2. detsember 2015, 11:38
Ei miskit uut, on seltskondi, kes sel aastal tähistavad Eesti koloniseerimise 800. aastapäeva, vahet pole.
v
vahet pole/ 2. detsember 2015, 23:47
Tähistatakse ju ka Eestimaa koloniseerimise 800-ndat aastapäeva, pidutsedes elamata eludel.
u
uuuu/ 1. detsember 2015, 22:10
tutav mutt valga kohtumaja tal teine kodu.
j
jj/ 1. detsember 2015, 22:06
Sina, Maret, oledki see kasulik idioot, kellest Kivirähk kirjutas.
t
till/ 1. detsember 2015, 22:01
Täitsa loll eit, Savisaare ümber on religioon tekkinud.
l
Lähedane.../ 1. detsember 2015, 22:01
Mehe lapsed on õnnelikud, et sellisest kullakaevajast lahti said!!! Temaga ju ei seo enam miskit....kui võlast veel maksab võla maja eest!
t
Tamme ärist./ 1. detsember 2015, 21:44
Kurb kui kõiki Otepää inimesi seostatakse edaspidi selle kullakaevajaga.Nüüd Maretil varandus käes ja mehe omad lapsed ilma kõigest.
n
Niisugune/ 1. detsember 2015, 22:06
ongi Savisaare valija...
a
antennid metsas/ 2. detsember 2015, 12:33
Selle raha ja vara annetab ta kõik edgar vissarioonovichile. Ise piisab tal veest ja leivast
h
Hea paik/ 3. detsember 2015, 16:52
On see müüjast Maret mis ta on, aga Tamme äri nö tervikuna on küll igapidi priima putka. Käin seal aeg-ajalt õlut ostmas. Peremees on ka väga lahe vana. Kiidan.
n
No/ 1. detsember 2015, 20:57
täitsa uskumatu-valivad ,keda tahavad;matavad ,millal arvavad ja siis ootavad veel jõulusid ka!Uskumatu mis toimub!
j
juss/ 2. detsember 2015, 00:49
Kas siis Eestis on keelatud valida seda, keda tahad?
o
Otepäälane!/ 1. detsember 2015, 20:42
Maret versus ...Otepää lihatööstus...Edgar!!!
Mõlemad Kesiku pundist-
Mõlemad käisid pressikal-
kumb on hullem...mõlemad ühesugused
Üks lükka

s
sid/ 1. detsember 2015, 20:39
Pole ime, et mees otsad andis.
l
1. detsember 2015, 19:45
loodan , et karma on olemas ja idioodist moor saab seda igal ööl unes tunda !
t
tom/ 1. detsember 2015, 19:21
järelikult on see naine ka kommunist!
t
tom/ 1. detsember 2015, 19:11
jah,kommunistid olid need,kes siinset elu okupantidele ette kandsid,,ka edgarist kommunist oli seal sees,,ja nüüd on suur eestlane-öige pealegi,,kuradi kommunistiraibe!
k
kuulge sm-d/ 1. detsember 2015, 19:00
inimesed teevad veel imelikumaid asju, kui see mammi. ega pahasti ütlemine ka ei aita. võtke rahulikult.
Kahju, et inimesed on nii kiirelt ja kergelt mõjutatavad. kui mina oleksinKeskerakonna liige, siis ilmselt oleksinaalist välja astunud, kui loeti ette Ühtse Venemaa tervitust. Vaadake sõbrad, kõik te täna ohite, kuidas eestlaseid küüditati ja tapeti. Kes selle taga olid? Kas venelased, kes kusagilt pärapõrgust siia saadeti? Ikka omad, kes uskusid, et venelased teevad õiget asja! Kõik on usus kinni. Kas see mammi vastutab, kui Ühtne Venemaa tuleb siia kultuuri tooma? Igal asjal on põhjus ja tagajärg, võiks vaadata natuke Edgarist kaugemale, ta on lihtsalt väsinud ja seda kasutatakse ära. Väga inetu....
m
Mihkel/ 1. detsember 2015, 18:50
No eeskirjutajad, mis sõimlete, las vanad tantsivad sünnipäeval! Penskarid enam kaugemale ei näe, nad on raha kokkuhoiust pimedaks tehtud. Nad ei tea sedagi, et Edgar nende rahakoti sisu ei suuda suurendada, ta ju opotsioonis. Nii et, Keskerakond ei saa miskit teha, istub niisama Riigikogus ja palk jookseb.
a
ARVAJA/ 1. detsember 2015, 19:24
Midagi paremat ei saagi olla kui see, et lükkan matusetalituse edasi, sest pean Edgarit valima minema. Mina olen 40 aastane noormees, minu elukohas Edgarit kahjuks valida ei saa aga valin teisi Keskerakondlasi. Valimispäev on ainult ühel kindlal päeval aga matuseid saab edasi lükata. Ei juhtu laibaga midagi kui ta maetakse kaks päeva hiljem.
m
Mari/ 1. detsember 2015, 18:47
Vangutasin pead, kui seda uudist lugesin. Ilmselgelt ei ole sellel naisel kupli all kõik korras, läheb vist hauda ka siis, kui Edgar.
e
Eit viskas villast/ 1. detsember 2015, 22:10
aga ajakirjanik tegi uudise...Äge...
e
Ei olnud nii!/ 2. detsember 2015, 00:07
Ei visanud, ise kuulsin kui Lenk selle mikrofoni välja uhkelt ütles. Isegi tema ei saanud aru, et seda poleks olnud sünnis kõva häälega öelda!
m
Memm/ 1. detsember 2015, 18:40
Sellised ongi enamus Savisaare valijad.Kes suurema .kes väiksema kiiksuga.
d
1. detsember 2015, 18:54
Damotshka lubas kasvõi käpuli roomates minna Edgari kätt hoidma ning olema talle elu lõpuni truu. Vaatamata oma sugulaste vastuseisule ei olnud ta nõus pühapäevaste matustega. Parteile truu damoshka ei mõelnud sellele, et matuseks saavad palgalise vaba päeva vaid kõige lähemad sugulased, teised peavad võtma tasuta päeva ning kaotama tööpäeva. Selliseid KK-damoshkaid olen ma viimasel ajal päris palju kohanud, mõni ime siis et nimetan sellist käitumist kalhoosi mentaliteediks. Sügava nõukaaegse jäänukina jäänud ajutegevus.

õ
Õige mees/ 1. detsember 2015, 18:37
...oleks suremata jätnud, kui oleks teadnud, kuhu naine tahab minna......
m
mina ise/ 1. detsember 2015, 18:14
issand kui loll vanaeit savikas tähtsam kui oma mees
n
Nii-nii:/ 1. detsember 2015, 18:50
Ärge unustage, et meil olevat olnud 100 tuhat punaparteilast ja komnoort, 10 tuhat nuhki ja umbes 10 lootusetut joodikut, siis kui EV välja kuulutati. Mina ei saa neid andmeid kontrollida, kuid nii teadjad rääkisid!
m
ma arvan, / 1. detsember 2015, 18:11
....et mees, kelle naine Tema matused edasi lükkas, oleks suremata jätnud, kui oleks teadnud, kuhu naine tahab minna......
k
kiiks/ 1. detsember 2015, 17:55
terve savisaare valijad on sellised. kogu keskerakond on kiiksuga.
s
Siiski, siiski../ 2. detsember 2015, 00:10
seal erakonnas on helgeid päid ja nooremad tahavad juba muutusi. Oleksi õigem teha uus erakond. Mina küll seda ette ei kujuta, kuidas nad saavad veel koos töötada?
n
no,kuulge/ 1. detsember 2015, 17:47
Edgar võitis,kas proual tuli üldse meeldegi et mees vaja maha matta,ehk sõitis Hundisilmale peole,tule taevas appi küll mõnel ikka katus sõidab aegajalt ära...,....
i
iiks/ 1. detsember 2015, 17:47
Ei tea kas härra Savisaare valijaskond ongi selline?
k
1. detsember 2015, 17:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
1. detsember 2015, 19:20
Sa pole vist seksi kaua (või üldse) saanud...
r
Raivo Arengu/ 1. detsember 2015, 20:10
Üks on proovinud ja segase peaga rahulegi jäänud. Sealt siis see parteiline plussmärk.
t
to 17.46/ 1. detsember 2015, 20:49
lolliks läksid või,tundub,et sul rahuldamisega probleeme ,et siin kraaksud.
t
tark naine, igatahes/ 1. detsember 2015, 17:44
no kui on valida surnu ja pool surnu vahel siis kelle teie valiksite ? loomulikult valiksite pool surnud väga nutikas tädi. pealegi pakuti sellel üritusel pirukaid ja kooki.

s
selle inimese kupli all pole küll kõik korras./ 1. detsember 2015, 17:20
i
irrw/ 2. detsember 2015, 23:49
Tal vähemalt kuppel, mõnel pole sedagi :D :D
i
Idioot/ 1. detsember 2015, 17:16
Kes kahtleb selle eide vaimses seisundis, siis on ta ka võsareporteri staar... Vaadake ja mõistate ise...
http://www.reporter.ee/2008/03/17/parameedik-soimas-minu-vahihaiget-ode-narkomaaniks/
v
vaadake!/ 1. detsember 2015, 18:57
ei ole see inimene normaalne.
e
edgarismi ei põe / 1. detsember 2015, 23:30
nii haige ei saa olla :D, või tegelikult ainult nii haiged vist Edgarit kummardada saavadki :D
k
kingriiklane/ 1. detsember 2015, 17:13
huvitav kohe miks osadel vanematel inimestel oma mõtlemisvõime puudub , saaks veel aru nuti,pampersi põlvkonnal aga issanda teed on ikka imelikuld
v
Vastutustundetu/ 1. detsember 2015, 17:12
Äärmiselt vastutustundetu ning erakonnakaaslaste suhtes reetlik on vahetult enne KE kongressi ära surra, olgu põhjus milline tahes. Edgar seda asja nii ei jäta ning teises ilmas tuleb sel mehel varsti kuhjaga ebameeldivusi.
n
1. detsember 2015, 18:15
no tõesti ma ei tea miks ma plussi panna ei saa
K
+44/ 1. detsember 2015, 17:11
KADRION SIISKI TEGIJAM!!!!!!!
v
+45/ 1. detsember 2015, 18:20
vast ikka pugeja. Alles see Aadu andunult Etkari haigust kommenteeris...
Ä
.../ 1. detsember 2015, 17:10
Äärmiselt vastutustundetu ning erakonnakaaslaste suhtes reetlik on vahetult enne KE kongressi ära surra, olgu põhjus milline tahes. Edgar seda asja nii ei jäta ning teises ilmas tuleb sel mehel varsti kuhjaga ebameeldivusi.
z
ZIP-ZIC/ 1. detsember 2015, 17:06
SAVISAARE AJUPESTUD JÜNGRID, JU ETSIL HIRM,ET KAOTAB, JA TÄDILE PREEMIA, MINU PENSIONÄRIST EMA KARDAB, ET KUI ETSI EI VALI, SIIS SÜNNIPÄEVARAHA EI SAA. MIS MAAILMAVAADET SIIN OLLA SAAB,
z
ZIP-ZIC/ 1. detsember 2015, 17:02
Savisaare valijad ongi kõik ajupestud.
Savisaarl oli vist küll junn jahe, et sellised valima saadeti. Jääb hääleke puudu.
Minu pensionärist ema ütleb, et kui ma Savisaart ei vali, jääb sünnipäeva raha saamata. mis on väärt
need
Minu pensionärist ema ütleb, kui ma Edgarit ei vali, siis jääb ju "sünnipäeva raha saamata"

8
8ujo/ 1. detsember 2015, 16:33
m
MAMMU/ 1. detsember 2015, 16:25
o
Oh/ 1. detsember 2015, 16:23
sa nupsukene küll! Nüüd saad kindlasti piparkooki ja lutsukommi!
k
Kardulad ja küttepuud/ 1. detsember 2015, 16:44
No peab ikka ajupestud olema.
m
Mida väiksem tükk,/ 1. detsember 2015, 22:26
x
XXX/ 1. detsember 2015, 16:16
MAMMIL OLI MEES SURNUD JA MATUSED MÄÄRATUD PÜHAPÄEVALE ... JA SIIS TULI KÄSK, ET DELEGAADID VAHETATAKSE ÄRA JA NII SEE ULLIKE SATTUSKI DELEGAADIKS. LIHTNE LAHENDUS
j
Jah/ 1. detsember 2015, 15:56
Ma loodan, et see "ohver" tasus end ära ning Edgar valis ka tema!
p
PUNN66/ 1. detsember 2015, 15:41
j
Jah/ 1. detsember 2015, 15:28
Pole enam sõnu.kas on eestis veel midagi normaalset.igapäev loe mingit jama.
m
muidumees/ 1. detsember 2015, 14:48
ehk oodab eedu surma,et maata seltsimehed koos-selle ei kiirustanudki
pildilt oli ju näha et ega pikka pidu ole
liikumine vaevaline ja muidu olek ka nõder

m
mel/ 1. detsember 2015, 14:30
mina ei saa aru siin kommenteerijate põlgusest. kui kodumaa vajab siis isiklikud asjad tulebki tahaplaanile jätta. pühendumuse eest tuleb punkte anda, mitte nokkida teda siin,
j
Jürka/ 1. detsember 2015, 14:47
Mis ajast ja kuidas on Savisaar või Keskerakond kellegi kodumaa??????
Savisaar, kes on tesdupärast ju sünnipäralt veelane, ei saaks isegi ülekantud tähenduses olla ühegi normaalse eeslase kodumaa.
k
Kodanik/ 1. detsember 2015, 16:10
No, mis kodumaa see keskerakond on????
e
ei salli vargaid/ 1. detsember 2015, 17:10
sa, mel, vaata, kuidas saad nüüd järgmise "teatri" tühjaks teha, NUKU juba ju tegid.
m
Mõtlik/ 1. detsember 2015, 14:14
Inimeste hulgas liigub ikka palju arengupeetuid! Usk on nagu oopium rahvale? Ma usun, et ma ei usu! ...
s
seda/ 1. detsember 2015, 14:04
pilti on hea lastele näidata. Näe lapsed, selline ongi naturaalne deb..l!
s
1. detsember 2015, 13:48
Suur tänu Heimar Lengile, et tõi väga konkreetselt ja selgelt välja tüüpilise Edkari-valija koondportree, enam paremini ei saakski!
l
Lihtsalt uskumatu.../ 1. detsember 2015, 14:50
Mõtlesin sama, et Heimar Lenk kuulutas seda suurest eufooriast kohe läbi mikrofoni rahvale. Kas tema peas on rohkem midagi korras?
k
Kogu lugupidamise juures/ 1. detsember 2015, 16:48
Savisaare suhtes - kui ikka üks poliitik võrdleb end Moosesega ja õuenarr lausa Jeesuse Kristusega, siis on ikka midagi päris valesti küll.
a
ARVAJA/ 1. detsember 2015, 19:55
Lp. kommentaator "Kogu lugupidamise juures"
kes on võrrelnud ennast Moosesega ja kes on ennast võrrelnud Jeesus Kristusega?
r
Raivo Arengu/ 1. detsember 2015, 20:18
Edgar Savisaar on ennast võrrelnud Moosesega ja Toomas Lepp ning Heimar Lenk Edgar Savisaart Jeesus Kristusega.
t
tule taevas appi/ 1. detsember 2015, 13:39
n
no kui juba bussikontroll oli, / 1. detsember 2015, 13:29
siis teadagi mis fruktiga tegemist............jõhkra ja algharidusega naisega.
a
Ats/ 1. detsember 2015, 13:12
Eks seal kompartei kongressil enamus oligi surmaootel vanu kommusid...aga nii loll,kui see tädi...tule jumal appi...
p
Posemoi/ 1. detsember 2015, 13:11
See oli ju kunagi Tartus bussikontroll, oli juba siis puudega...
t
Tuleb tuttav ette.../ 1. detsember 2015, 22:30
Kõik näljad olid ja on puudega, nii vene ajal kui nüüd.

t
tartlane/ 1. detsember 2015, 13:11
Vana kuri nõukaaegne bussikontroll.
N
.........../ 1. detsember 2015, 12:59
Naine on ikka pigem Savipätsi Suur Austaja,mehel oli raudselt savi- aga nu kes viitsib ikka seda pidevat ininat kuulata-oligi siis vaikiv -vihkav pooldaja.Aga näe-nüüd sai mehel villand ja ta otsustas lihtsalt ,et enam ei jaksa,sureb parem enne ää ,kui peab minema jälle seda komejanti tegema.
m
Maarika/ 1. detsember 2015, 12:58
Inimene tunnistab avalikult, kui rumal ta on..
.. Kuid samas ,keegi tarkpea on öelnud, et "loll , kes mõistab, et ta on loll , - on juba pool geeniust"
n
no ma/ 1. detsember 2015, 12:58
arva et nüüd olen maailma suurima nõmeduse kuulnud--ja julgeb ise rääkida ka--loodan et mees hakkab teda igal öösel kummitamas käima, hea et foto ka avaldas tunneb tänaval ära, näeks milline see idiootide idioot välja näeb, eks see ole jällegi näide mandunud Savisaarest----pooldajad nagu peremees-debiilsed
t
Täpselt/ 1. detsember 2015, 13:20
Just sama mõte tuli pähe, nüüd on küll idiootsuse tipp nähtud/kuuldud! Issanda loomaaed on vägagi kirev :D
n
no ma/ 1. detsember 2015, 12:58
arva et nüüd olen maailma suurima nõmeduse kuulnud--ja julgeb ise rääkida ka--loodan et mees hakkab teda igal öösel kummitamas käima, hea et foto ka avaldas tunneb tänaval ära, näeks milline see idiootide idioot välja näeb, eks see ole jällegi näide mandunud Savisaarest----pooldajad nagu peremees-debiilsed
k
Kurat/ 1. detsember 2015, 12:47
Nii l.o.l.l. ka ei saa inimene olla aga tuleb välja, et on lausa (puudub sõna selle kohta). Anna rumalatele mõistust.
j
Juula/ 1. detsember 2015, 12:46
Nii kange tädi oleks võinud mehe surma edasi lükata, oleks saanud kahekesi hääletamas käia.

s
see/ 1. detsember 2015, 12:45
naine tahab lihtsalt tähelepanu, kongressi toimumise aeg oli ammu ette teada, pole vaja oma surnud mehega spekuleerida, kahju et õhtuleht sellele tähelepanu pöörab, ullike jääb ikka ullikeseks, aga Lenk on peast ikkagi väga soe
n
Naisuke/ 1. detsember 2015, 12:53
Kongressi päev oli jah teada, aga inimesed surevad siiski ette teatamata.
n
nojah/ 1. detsember 2015, 13:25
aga kui kongressi päev on teada siis pole ju vaja matuseid edasi lükata, vaid planeerida nii nagu saab. Sellepärast nüüd leheuudist teha on ka ikka nõme.
n
nojah/ 1. detsember 2015, 12:45
t
1. detsember 2015, 12:58
tädi vist ise siin kaagutamas
j
Jaanus/ 1. detsember 2015, 12:44
h
1. detsember 2015, 12:59
m
Maali maalt/ 1. detsember 2015, 12:43
Maretile on Edgar kallim, kui oma Hillar- jube eit.......
m
Maarika/ 1. detsember 2015, 12:41
Minul oleks häbi,kui minul selline ema oleks.Ei austa isegi surma ja surnut.
o
1. detsember 2015, 12:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
1. detsember 2015, 13:52
Mis probleem sul selle kaagutamisega pidevalt on? Kujutad ette, et oled kana või mis kaaa, kaaa, kaaa? Jämejalal uksed lahti ununenud või?
a
aga/ 1. detsember 2015, 12:57
Tema kohta mitu linki juba pandud, ilmselt ongi egotsentriline...
j
jep/ 1. detsember 2015, 14:19
Seda videot oli väga piinlik vaadata ......... Kuidas "proual" ometi häbi ei ole?!?
a
ARVAJA/ 1. detsember 2015, 20:09
Kiirabibrigaadi Tiiul peaks häbi olema, mitte proual.
S
***/ 1. detsember 2015, 19:02
Seda videot tuleks Heimar Lengile näidata. Kui tal seepeale piinlik ei hakka, siis on selge, et kuulub proua Maretiga samasse kategooriasse. Aga jah, haige(te) inimes(t)e üle ei sobi naerda.
k
küll on tore, et edgar võitis valimised!!!/ 1. detsember 2015, 12:34
vähemalt tema eluaja jooksul keskerk. riiki valitsema ei pääse, igas halvas on ka midagi head. palju aastaid edgarile veel juhtida erak.-da!!!

v
viies/ 1. detsember 2015, 12:33
a
ab/ 1. detsember 2015, 12:30
mees olevat juba teise külje keeranud, kui sellest kuulis....
j
Jubedus.../ 1. detsember 2015, 12:25
Jätke igaühele omad otsused ja valikud. Mis see teisse puutub? Kui tema tahtis nii, siis ongi tema jaoks see õige. Ehk just austas sellega oma mehe vaateid ja otsuseid. Küll ka matused saavad peetud. Asja tegi hulluks praegu puldist alla öeldu. Mitte selle naise otsus.
i
Imelik/ 1. detsember 2015, 12:29
Pühapäeval öeldi, mitte praegu!
n
1. detsember 2015, 13:04
Näe, Heimar ja Edgar ei oskaga delikaatsed olla vaid pasundasid kogu rahvale.
k
kohutav/ 1. detsember 2015, 14:39
Asi ei olegi mitte valimistes vaid proua hoidku oma suu kinni, mitte ärgu levitagu oma mõtteid ajakirjanduses. Igaüks tehku mis tahab, kuid see siin on ju puhtalt propaganda.
j
1. detsember 2015, 12:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tõesti jälk/ 1. detsember 2015, 12:38
elavad seal Tallinnas nagu Põhja Koreas.Hakake kõik mehed Savisaare soengut ka kandma ja naised Patrakova oma
t
to: 12:38/ 1. detsember 2015, 12:45
Aitäh! Väga HIILGAV ettepanek!
m
maakad/ 1. detsember 2015, 12:18
Meie lükkasime oma pulmad mõni päev edasi, et saaksime minna KADRIT VALIMA!
t
to: 12:18/ 1. detsember 2015, 12:47
Miks nii VÄHE miinuseid...? Laduge miinuseid nagu Edgarile ladusite!
m
1. detsember 2015, 13:06
Mis Edgarile, ega edgaril matused ei olnud.
s
Sa oled isegi nii juhm, et / 1. detsember 2015, 13:27
aru ei saa, kui pada aetakse, sest su ajaud on juba saviipätsi saviga täitunud.
o
oioi/ 1. detsember 2015, 13:36
unustasid rohud võmata, võta rohkem tuleb mõistus p-----t pähe
s
1. detsember 2015, 13:55
See loll trükib jubakolmandat päeva .
p
pensionär/ 1. detsember 2015, 12:12
Kordan: oh tule mõistus koju!
k
Kui Su oma mehest Edgar Sulle kallim oli,siis oled TURAKAS/ 1. detsember 2015, 12:07
Viljale oli ta ka kallim, Erika Salumäele ka ja paljudele teistele---ää ole loll.
a
aga/ 1. detsember 2015, 12:09
Mees oli ka keskerakondlane ja nüüd niimoodi enne suurt sündmust... . Mees oleks pidanud mineku edasi lükkama. Kak to ne po nassemu.
a
aga/ 1. detsember 2015, 12:09
Mees oli ka keskerakondlane ja nüüd niimoodi enne suurt sündmust... . Mees oleks pidanud mineku edasi lükkama. Kak to ne po nassemu.
a
A/ 1. detsember 2015, 12:12
m
Mis siis oleks saanud?/ 1. detsember 2015, 12:03
Kui oleks kogu peierahvaga läinud, kas Kadri oleks hakand pahandama, et niipalju hääletajaid juures Edgaril?

v
viljandlane/ 1. detsember 2015, 12:02
Selle naise iseloomustamiseks on ainult üks sõna-IDIOOT!
l
lugesin/ 1. detsember 2015, 12:01
Lugedes siinseid kommentaare, saab selge pildi, mis seltskond enamuses ÕL-i loeb. Päris õõvastav pilt, huvitav, miks nad endile oma isiklikku elu ei hangi? Kohe peab teiste elu elama ja närima selle kallal?
m
1. detsember 2015, 12:23
Miks see"teine" siis laotab enda elu kõigi ette?
a
aga/ 1. detsember 2015, 12:30
Sa elad oma elu siin sõna võttes?
s
sa ka/ 1. detsember 2015, 13:38
ela oma elu ära õpeta teisi
m
mordor/ 1. detsember 2015, 12:00
see ullike oleks võinud ka oma abikaasa kongressile vedada, nagunii pooled seal samas seisundis
k
Kuidas?/ 1. detsember 2015, 12:24
Koos kirstuga? Et siis oleks puusärk ka käruga sisse lükatud?
n
no/ 1. detsember 2015, 13:39
Edgari käest võinuks laenata ratastooli
z
zombide ususekt/ 1. detsember 2015, 11:57
poleks eales uskunud, et nii lolle ja ajupestuid saab eestlaste hulgas olla, aga näe saab, piinlik on...
v
vot just/ 1. detsember 2015, 12:41
ma ka seda meelt, et see pole erakond, vaid ususekt. kohutav, kuidas osadel võib aju pestud olla, selles suhtes on ets ikka suurmeister. aga ega neid sektijuhte on maailma olnud küll ja küll, enamus on lõpetanud vanglas. etsil käis juba karma külas, viis tast osa kaasagi.
r
rs/ 1. detsember 2015, 13:13
ära muretse kallis kaasmaalane, 10 aastat teeb platsi puhtaks siis saab uus ja ehk normaalsem järelkasv peale tulla
m
mnjah/ 1. detsember 2015, 11:48
Ju siis polnud eriti tõsine lein, kui eelistati Edgarit või siis tõesti hirm, et mees surnuist üles ärkab! Surm on väga tõsine teema ja ma pole iial selle üle nalja teinud, aga kui juba oma naine sellise huumoriga hakkama sai, siis...
x
xMees/ 1. detsember 2015, 11:48
Parteikongressi toimumise aeg oli juba mitu kuud ette teada. Seega, kõnealune isik ei "lükanud matuseaega edasi", vaid planeeris selle, arvestades, et kongressile on vaja minna. Kui mees elanuks, läinuks nad sinna kindlasti koos! Täiesti mõistetav, et tema jaoks võis see olla parim viis oma meest leinata.
m
Moosese jünger/ 1. detsember 2015, 11:45
Kas puhtaks ikke pesite vai jäi niisama vedelema? Noh praegalt ilmad jahedad, ega midagi muidugi juhtu!
e
ei no tõesti/ 1. detsember 2015, 11:39
asja tipp olnuks see kui ka surnud abikaasa oleks kohale transporditud - ikkagi kohal olnud ja ehk ka hääletamine õnnestun uks ja austus avaldatud!
k
1. detsember 2015, 12:01
Kongressil oleks Edgar Esimene oma surnud jüngrile viimse võidmise teinud.

k
Kuulsusjanu/ 1. detsember 2015, 11:34
Kas see on kuulsusjanu, mida üldsusele kuulutada? Vanasti anti ikkagi matusteks vaba päev ja austati kadunukest.
v
Vaadake seda videot ja kõik on selge./ 1. detsember 2015, 11:24
n
neine/ 1. detsember 2015, 11:45
Poole peale suutsin vaadata, rohkem mitte. See pole isegi naljakas, see on nii hale, et võtab sõnatuks.
o
1. detsember 2015, 11:52
Oi bläää! Sellise valija üle võiks kõik erakonnad kadestada!
p
Püha mees!/ 1. detsember 2015, 12:20
Nii!!! See võsapets on siis ka Kadri salakuulaja ja kontra! Vahi mis filme teeb Edgari jüngritest! Võsa ka vangi, koos Mustadaega!
u
uskumatu ,/ 1. detsember 2015, 11:19
Mille nimel inimesed elavad ning ennast OHVERDAVAD ! Täielik demagoogia ja manipulatsiooni MEISTER EDGAR !
u
usutav to: uskumatu, 11:19/ 1. detsember 2015, 11:31
No Kadri pärast küll ennast ohverdama ei hakka!
s
sulle lähevad peale/ 1. detsember 2015, 11:43
siis vanad haiged mehed :)? Kas sauna viina viskama tahad ka minna :)?
v
Vaadake videot, mis siia üles pandud./ 1. detsember 2015, 11:18
Peeter Võsa saates manas kiirabi maapõhja, lubas kiirabi asemel tulevikus välja kutsuda lukksepa. Kas nüüd, enne suuri valimisi, nii juhtuski?
s
Savisaare valija koonportree !/ 1. detsember 2015, 11:27
See video on kommentaaris , mis on kirjutatud 10:21 . Kaval ja samas ka segane mutt püüab vist nii moodi edgarilt pensionilisa välja teenida .
k
koon/ 1. detsember 2015, 11:32
k
1. detsember 2015, 11:56
Kas sa ei saa sõnast, milles üks täht kogemata vahele jäänud, aru, et ironiseerid siin?
o
oot/ 1. detsember 2015, 12:45
ära kärgi nüüd, see KOONportree on väga hea just ju :D
m
mamma/ 1. detsember 2015, 11:13
Inimestel on ikka väga erinevad väärtusmaailmad. Kellele on tähtis perekond ja abikaasa, kellele tervis, kellele uus auto ja palju raha. Loomulikult on olemas mingi hulk vanemas eas naisi, kelle väärtusmaailmas omab absoluutset esikohta Edgar Savisaar. Aga milleks säärast moondunud väärtusmaailma eksponeerida? Pehmelt öeldes ... väga-väga maitsetu.
a
Aili/ 1. detsember 2015, 11:28
Olen ka vanemas eas naine.....aga Edgarit...no ei.....ei taha näha ega kuulda...nüüd on ikka päris `*mööda* ju hei....... on ikka arukamaid erakondi ja nende esindajaid .
t
to: mamma, 11:13/ 1. detsember 2015, 11:29
Ja mõnede väärtushinnag on kaagutamine koos kanaga ja teiste alavääristamine ja sõimamine! Väga-väga inetu!
m
mamma/ 1. detsember 2015, 11:43
:-) Sinulegi palju jõudu Su raskes propagandamutrikese töös.
Ajalukku vaadates - isikukultus on üks keeruline asi. Võiks öelda lausa .. probleem.
k
Keskerakonna aga Kadri pooldaja/ 1. detsember 2015, 11:09
aina selgemaks saab, Edgar on seniilsed sentsurmaga võlgu mutikesed kartulite või küttepuudega kinni maksnud. Oleks see Edgar suutnud neil valimistel inimeseks jääda, saaks veel aru aga sellise alatu ja autu seniilse vanamehe pärast surnu s.t omaenda abikaasa ja võib-olla ehk laste isagi, mälestust avalikult rüvetada..see on jälk ! Te olete jälk ja teete oma avaldustega Etsile vaid karuteeneid. Aina jälgimaks muutute.
g
Gerly/ 1. detsember 2015, 11:19
Sellised pooletoobised valisidki Edgari taas juhiks.
t
to: Gerly, 11:19/ 1. detsember 2015, 11:34
Kadrit valisid kanaajuga olendid, rumalamad kui pooletoobised! Kerly - kaa-kaa-kaa-kaaaaaaa.....!
t
to 11:34/ 1. detsember 2015, 11:59
just, just, sinusugused pooletoobised valisidki Edgari, oma kommentaariga kinnitad seda täiesti.
g
Gerly/ 1. detsember 2015, 11:19
Sellised pooletoobised valisidki Edgari taas juhiks.
t
Tups/ 1. detsember 2015, 11:05
See tädi on mentaalselt haige.
t
Tips/ 1. detsember 2015, 11:11
"...mulle on äeldud, et hea, et Lenk selle puldit välja ütles...".Huvitav küll, kes on ütleja(d)...
t
to: Tups, 11:05/ 1. detsember 2015, 11:36
Kadri valijad jätsid ka oma perekonna ja kihutasid saba seljas ja seelik üleval Tallinnasse!
k
1. detsember 2015, 12:01
Kas sa oledki see "kangelane" ise, kes siin juba mitmendat päeva iga kommentaari järel tõmbleb?
t
to 11.36/ 1. detsember 2015, 21:00
kas mõlemad priidud vaheldumisi kraaksumas,saunas käidud?tehtud?
e
Eestlane/ 2. detsember 2015, 12:17
Aga Kadri ei soovi Eestist oblastit teha nagu Savisaar.Viimane ütles selle soovi nüüd selgesti välja.
h
..../ 1. detsember 2015, 10:59
haige ja matuseid pühapäeviti niikuinii ei toimu - see on vana traditsioon. Seega totaalselt haige lalin, mida meedia ei peaks vahendama - tuleks saata otse psühhiaatri juurde!
m
maamees/ 1. detsember 2015, 11:07
Mis ajast matused pühapäeviti ei toimu.Elad ka ikka stagnaajas edasi või.Mine uuri kõigepealt enda tervislikku seisundit ja siis saada teisi.
N
./ 1. detsember 2015, 11:12
No toimub ikka, Eestis on matuseid iga nädalapäev.
a
Aili/ 1. detsember 2015, 11:33
olgu, matused võivad ju olla ka pühapäev ... aga et abikaasa matus ei ole tähtis ja minnakse Edgarit valima......puudub vaid ,et matus oleks toimunud selle eideta.
v
vastake/ 1. detsember 2015, 11:33
kui miinus, mis päeval siis ei toimu?
e
1. detsember 2015, 12:12
Eit tahtis hiilata, et ta toob Moosese käsulaudade jaoks ohvri..
v
Vana traditsioon?/ 1. detsember 2015, 11:36
Selles osas ei olegi traditsiooni, MILLISEL NÄDALAPÄEVAL MAETAKSE. Et maeti pühapäeval- SEE ON VEEL ERITI VANA KOMME...

m
Mari/ 1. detsember 2015, 10:58
Kui Otepää ja Maret google'isse sisestada, siis juba esimeste vastuste seas andis Postimehes põnevat lugemist. Aga mis puutub matustesse, siis minu meelest peaks selline edasilükkamine pigem häbenema, kui et uhkustama panema.
A
:-)/ 1. detsember 2015, 11:32
Allapool on vägev video koos mehega.
L
/// 1. detsember 2015, 11:37
z
Zombi/ 1. detsember 2015, 10:57
Ammusel ajal oli kombeks, et kui valitseja suri ära, siis tapeti ka tema naine ja teenrid ja pandi hauda kaasa koos relvade ja toiduga, et lahkunul oleks ka teispoolsuses harjumuspärane olemine. EKP peaks kehtestama oma liikmetele samasuguse võimaluse ja hakkama võtma vastu avaldusi vabatahtlikelt, kes soovivad SUURE JUHIga koos lahkuda ja samasse hauda maetud saada.
t
to: Zombi, 10:57/ 1. detsember 2015, 11:39
Aga kaotuse puhul peab ka kõik kanad kas grillima või hõberebastele söödaks viima!
j
jäledale inimesele/ 1. detsember 2015, 10:54
Kohutav,et silmad peavad sellist idiooti Eestis nägema. Nilbe matuse-maet on oma nime ära teeninud ja loodan,et pead oma elu viimased aastad seda ka suure häbiga Otepääl kandma.Pole lihtsalt sõnu-KOHUTAV :(((((
o
Ohoo/ 1. detsember 2015, 10:53
Kas sellised ongi Eedu valijad?
j
just tüüpiline / 1. detsember 2015, 10:53
keskerk. valija, piiratud mõistusega mutikesed, keskerakondlased ise variserid-aferistid, linnavalitsusest tuleb siiski raisad välja kihutada.
l
Lehelugeja./ 1. detsember 2015, 10:51
Läks Edgarit endale uueks meheks vaima, siis saavad vana mehe juba koos Edgariga õnnelikult maha matta!!!!!!!!!!!!!!!!
a
arvamus/ 1. detsember 2015, 10:50
Põhja-Koreas on ka selline isikukultus.
j
jeerum küll/ 1. detsember 2015, 11:11
ja mis selle mammiga siis juhtub, kui Kadri erakonda juhib? Jumalapäike enam ei paista ta peale?
t
to: 10:50/ 1. detsember 2015, 11:43
Kadri tahab ka endale sellist isikukultust !
a
Alar1/ 1. detsember 2015, 10:48
Keskerakond kasutab NSVL-aegseid propagandavõtteid. Kangelane Matrossov olevat džoti ette viskunud. Tegelikult polnud teda üldse olemaski ja Matrossov oli väljamõeldud propagandanipp.
Mina arvan, et mingeid matuseid üldse polnudki ja Keskerakonna "kangelane" on Lengi väljamõeldis. Kes usub seda, et keegi jätab oma abikaasa surnukeha koju mädanema ja haisema, et minna Savisaart valima? Kui jättis, siis tuleks see elajas viia ruttu sinna haiglasse, kus pole ustel linke!

o
1. detsember 2015, 10:47
Oo, mäletan seda naist. Ta oli Tartus Fi toidupoe müüa. Tema käest said kõik alaealised suitsu ja alkoholi.
a
arvamus/ 1. detsember 2015, 10:45
Ega siin paistab kõvasti Põhja- Korea sarnasus.
p
põrgusse see abikaasa kõige oma matustega?/ 1. detsember 2015, 10:45
m
monika/ 1. detsember 2015, 10:45
imbetsill, kas matsid abikaasa elusalt
m
monika/ 1. detsember 2015, 10:42
imbetsill, kas matsid elusalt abikaasa, et ta nüüd saab ringi keerata
k
kass/ 1. detsember 2015, 10:37
Vaene Maretikene...abikaasa surm mõjus kindlasti raskelt ja kesikute seniilsus ju nakkav...vaesele prouale kiiret paranemist, küll ta varsti aru saab millist lollust suust välja ajas...ja ja Lenk suuvooder takka kiitis...Matuse-Maretist sealkandis ilmselt veel kaua juttu ja anekdoote sündimas...edu...
m
metsamoor/ 1. detsember 2015, 10:40
tean seda Maretit põgusalt, kunagi oli Tartus vist piletikontroll ka. Ja kui ma õigesti mäletan, on ta varem ka esilehel või teles mingi jamaga olnud. Keskerakonna tavaliikmed ongi sellised.
o
1. detsember 2015, 10:45
oleksin samuti käitunud nagu Maret !
t
to 10:45/ 1. detsember 2015, 11:27
Ma ei imesta kui sa oled pärit meie kalhoosist...
Lihtsalt üllatava sarnase ajumahuga...
Tegelikult - teatud tegelaste ajutegevus ei pane isegi enam üllatuma...
t
to 10:45/ 1. detsember 2015, 14:04
arvata on, ega siis asi ühe opakaga piirdu
N
???/ 1. detsember 2015, 10:33
Need kesikud on nagu jehoova tunnistajad. Ma ei saa aru, millega nad need inimesed ära moosivad. Ullikesed käivad ringi nagu silmaklapid peas omas mullis ja kummardavad oma "jumalat" (Edgarit). Unustavad kõik oma lähedased enda ümber, siiani arvasin, et elusad, aga nüüd tuleb välja, et surnuid nad ka ei austa. Lausa piinlik on, et meie seas on selliseid inimesi ja ise veel uhke ka oma teo üle. Ei tea, kas Edgar talle ordeni ikka annab selle "ohverduse" eest?
b
burešini-kutt/ 1. detsember 2015, 10:31

m
Mari/ 1. detsember 2015, 10:27
Niisugustest hullumeelsetest fanaatikutest saavadki Pavlik Morozovid,enesetaputerroristid,koolitulistajad jne.
Maret vajab ravi!
n
Noo/ 1. detsember 2015, 10:19
ON VAST HARULDANE LAMMAS.JÄTTA KALLIS INIMENE MATMATA JA MINNA STAGNANTI VALIMA.1,5-2 AASTA PÄRAST TULEVAD JU UUED
t
tasane/ 1. detsember 2015, 10:43
Mida Sa karjud??? Oinas oled vä? :)
j
Jürka/ 1. detsember 2015, 11:12
Suurtähtedega kirjutamine tähendab ebaviisakat vihast karjumist. Lülita vaälja klahv CpsLock, siis saad normaalse viisaka kirja.
e
e.k./ 1. detsember 2015, 10:19
mul on häbi endaealise naise pärast, kes veel pika elu jooksul pole selgeks saanud et tagasihoidlikkus on voorus ja niisuguse kuulsusega lehe esiküljele tikkumine on eputamine, tema aga lausa õnnelik, et Lenk tema lolluse suure suuga välja hõikas ja lehte ka sai, no on alles epuitrilla ja mis kõige hullem, tema peab Savisaart oma mehest tähtsamaks, leinama oleks pidanud, mitte tsirkust tegema.
l
1. detsember 2015, 12:09
Lenk ise samasugune, kui sellist asja kangelasteoks peab. Kari kloune.
u
Uskumatu..../ 1. detsember 2015, 10:15
...et selliseid ilma ajudeta tegelasi Eestis leidub. Muidugi Reormierakonna valimisvõit kinnitab seda 100%!
p
penskar/ 1. detsember 2015, 10:12
Kas tõesti need valijad on ajudeta?? Võib tõesti tunnistada,et ühes on keskerakond teistest üle- nimelt AJUPESUST!!! Vanurid -penskarid on nii hästi üle ,,töödeldud,,!!
o
oi/ 1. detsember 2015, 11:01
Millist ajupesu on hullumeelsena tunduv päss Lenk Valga- ja Võrumaal ullikestele teinud. Sellised Maretid teda valivadki. hale ja kurb samas, et vanad harimatud totukesd lasevad endaga manipuleerida
n
Nina Tark/ 1. detsember 2015, 10:11
Mina ei ole Edgari fänn,aga et tema vastased nii kibestunud vahusuud on,tundub uskumatu!Meie kultuuris ei ole kohustuslikku matmisaega kehtestatud,see on igaühe isiklik otsus ja kui ajaleht arvas sobivaks sellest teema teha,ei peaks see ometi arvajaid nii erutama!Juba ühes vanas palves palutakse abi,et vahet teha asjdel,mida saame muuta,mida mitte.Ka valuga tuleb osata edasi elada!
o
1. detsember 2015, 10:19
Oooo, milline ninatarkus!
Selles vanas palves öeldakse ka muud: "Hoia mind muutumast lobisejaks ja kaitse mind eriti sellest saatuslikust kujutlusest, et ma pean igal pool ja igas asjas midagi ütlema."
Nii et punapäine keskerakondlik valija tädi Maret oleks näinud targemana, kui ta oleks vait olnud. Kasvõi austusest oma siitilmast lahkunud abikaasa vastu...
j
Jüri/ 1. detsember 2015, 10:03
Tasub ainult näkku vaadata ja on selge- kesik. Sugulased, katsuge ta ravile sokutada. Kas ta on ikka eestlane? Mõtleks, saab Edgari metsast seeni korjata. No ei ole mõistust, ei ole.
i
ikka väga,/ 1. detsember 2015, 10:03
väga kõhe tunne tekib, kui keskerakondlasi vaatad. see konkreetne naiskeskerakondlane tekitab õõvastust. vanasti arutati, et kas inimene oli idioot enne majavalitsusse tööleminekut või muutus selleks seal töötades. nendega polnud võimalik mitte mingil moel inimese kombel suhelda. nüüd on tekkinud sama mõte, et ehk mõni on mingil õnnetul kombel kesikuks hakanud ja nüüd on õnnetus käes. aga tundub siiski, et olid juba enne . naisi saab tegelikult üsna kindlalt väliselt ka määrata. kaks tüüpilist esindajat on olnud vaatajate silme all, see praegune pikajuukseline värvitud vanamutt ja valmisepäeval knopka kohutav vanem variant, kes oma unistuste mehe kaelas rippus. jube. jube.
k
Kuidagi poolik.../ 1. detsember 2015, 10:15
Õigem oleks koolnu kaasa maha müüa ja raha annetada partija kassasse. Veel pole hilja.

a
Arno,(nimi muudetud)./ 1. detsember 2015, 09:54
Kus ma seda vanamoori näinud olen,väga tuttav jebalnik.Sellist tsirkust pole vist üheski riigis olnud,tõesti hullem kui Venemaa.
a
Arnole/ 1. detsember 2015, 10:21
https://www.youtube.com/watch?v=XrfdTtAkG_8
Kohalik lemmik on ta kindlasti! Ammusel ajal tootas ka Tartus.
o
Oh heldust :-)/ 1. detsember 2015, 10:38
Vaadake seda videot ja kõik on selge :-)
s
See video/ 1. detsember 2015, 10:47
Ütles, millise ajuhiiglasega tegu.
a
Arno,(nimi muudetud)./ 1. detsember 2015, 16:09
Tänan,et mind aitasite,täpselt nii.Tuli meelde Tartu ülikooli päevilt bussipileti kontroll.
t
televisioonis/ 1. detsember 2015, 10:45
kunagi oli telekas mingi jamaga, mingi armu kolnurk või mingi segadus rahadega. Täpselt ei mäleta, aga ju vist Pealtnägijas. Tartus oli kunagi müüja ja ka piletikontroll on olnud.
v
1. detsember 2015, 12:15
Võsapetsi saates ka, kus pahandas, et kõik Otepää naised hiilivad tema meest ja tahavad tema käest ära võtta. Vot selline kontingent siis edgari valijad ja Lenk kiidab aga ullikestele takka.
a
arvan/ 1. detsember 2015, 09:52
äkki tädi PEAB eeduga plaane,mölemad vabad ju
a
Ants/ 1. detsember 2015, 09:47
See pealkiri juba ütleb ühtkomakaht Keskerakonna valija kohta.
j
jah/ 1. detsember 2015, 09:50
kipub ütlema, et keskerakonnas valijad tunnevad, et see erakond on just nende huvide eest väljas.
o
Oleneb/ 1. detsember 2015, 10:08
h
1. detsember 2015, 12:15
A
......................................./ 1. detsember 2015, 10:31
Ants,palun ära solva suuremat erakonda.Ka mina tahan muutusi ja selleks valisin Kadri.
n
naisuke/ 1. detsember 2015, 09:47
Jah, oleks hauas külge keeranud, aga kas kirstus oli nüüd ikka omal kohal? Või ei lubanud end ka kirstu panna ennem neid nii tähtsaid valimisi?
o
Oh jah./ 1. detsember 2015, 09:40
No mis parata, mõistus pole enda teha.Ei tea, kas selle eest sai nüüd suurema torditüki? Kuidas võivad inimesed lolliks minna, vaata ja imesta!
l
lugeja/ 1. detsember 2015, 09:38
Õhtuleht ka päris lolliks läinud: topib esileheküljele sihukest jama!
n
naisuke/ 1. detsember 2015, 09:56
Tark hoopis- see pealkiri müüb viimseni!
t
Tule taevas appi/ 1. detsember 2015, 09:34
Mida see mutt loodab Savisaarelt saada ,miitee matta oma mees vaid joosta Savisaart valima ,JUBEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
t
Ta loodab/ 1. detsember 2015, 09:42
...et kodanike elu läheb Eestis elamisväärsemaks. Et võõrpangad ei viiks päevas kümneid miljoneid meie raha piiri taha, et kõikidel oleks tööd ja et meil oleks oma majandus ja poliitika!
n
1. detsember 2015, 09:50
ning loodab, et tuleks tagasi endine nõuka aeg, kus riigi köis las lohiseb, võta mis võtta annab ning lagasta mida lagastada saab.
t
Tundub/ 1. detsember 2015, 10:06
et Keskerakonna noored peavad kommentaariumis kõvasti vaeva nägema....kõigile on vaja ju mingi propaganda lause vastu kirjutada. Tegelege millegi olulisemaga...
h
heh/ 1. detsember 2015, 10:14
Keskerakonna noored loobivad propagand lauseid vahele...... tule breivik appi...nagu TLN tv õeldakse.
k
Kia/ 1. detsember 2015, 09:33
Edgar -see on USK ja usu vastu ei aita ei argumendid ega faktid. Ja meil on usuvabadus.

j
Junsu/ 1. detsember 2015, 09:32
Edgar ikka käis matustel, mis pidu ilma juhita?
l
lugeja/ 1. detsember 2015, 09:32
Õhtuleht ka päris lolliks läinud: topib esilehele sihukest jama!
h
hea/ 1. detsember 2015, 13:53
et toppis, saime teada maailma suurima debiilsuse, sellist asja ei oleks suutnud ette kujutada, kui tal lapsed on tegi nendele suurt häbi
k
Kia/ 1. detsember 2015, 09:31
Edgar - see on USK . Usu vastu ei saa, selle vastu ai aita ei argumendid ega faktid, pealegi on meil usuvabadus.
m
mina/ 1. detsember 2015, 09:30
küll sellest aru ei saa miks inimesed peast segi lähevad seal kesikutes haige erakond ja haiged inimesed.Vanamees on nagu püha lehm seal ees.jube jube.Sama mis valgevene patka.
j
Ja-jah/ 1. detsember 2015, 09:29
Kunagi oli TPI sõjalise kateedris polkovnik Birjulin.Kes mäletavad,neil on nii mõndagi meenutada.Üks seik selle kuulsusrikka polkovniku elus oli järgmine-kui ta sõjakoolis õppis,suri tal isa,aga samal ajal olid koolis mingid õppused ja noor uljas tulevane polkovnik Birjulin ei läinud papa matustele,vaid osales usinasti õppustel.oi,tupoi,kak Birjulin!
g
geiser/ 1. detsember 2015, 09:28
mina lasin teha keisrilõike, et saaks edgarit valida, aga see pole veel midagi, mis mul naabrimees tegi:ta lasi enne matuseid naise ära matta, et saaks edkarit valida !!!!vot.
n
Nipi/ 1. detsember 2015, 23:04
u
Uskumatu/ 1. detsember 2015, 09:22
Aga minul läks seda juttu lugudes arvutitool katki ja ise lähen vist perenõustaja juurde uusi kaasaegseid kombeid õppima. Ega ma ei saa siis keskerakonna toetajatest viletsam olla.
n
Nipi/ 1. detsember 2015, 23:06
m
miki/ 1. detsember 2015, 09:22
Ma pole mitte kunagi keskerakonda valinud. Kuid tuleb tunnistada, et sellel mehel on eesti ajaloos tähtis koht ning tema teened eesti vabariigi taastamisel on hindamatud võrreldes ülejäänud selle aegsete tegelastega. Teda ja Rüütlit tollel ajal usaldasid. Nojah- kahjuks mart laari haiglane poliitika ja mustamistöö on oma panuse andnud- nii et täna on sellest mehest saanud minu silmis uus vares-barbarus. Kahju

k
küsimus/ 1. detsember 2015, 09:17
Ma ei saa aru, milleks selline kisa? Mis on see teiste asi, millal, kas ja kuidas keegi oma lähedast matab?
j
Jürka/ 1. detsember 2015, 09:29
Tehku mis tahab, aga ärgu seda ajalehes reklaamigu kui ohvrimeelsust või kangelastegu. Ja lisaks veel ootab kiidusõnu.
e
ei ole jah teiste asi! / 1. detsember 2015, 10:48
matku, ärgu matku, matku enne või pärast, on ju? Peaasi, et Edgar sai valitud.......
p
pets/ 1. detsember 2015, 09:17
õhtulehe kaanelugu?siukesed peaks kuskil asutuses viibima juba!haige inimene,enda matused lükkab ka edasi,et saa eeedikule hääle anda!
t
ta/ 1. detsember 2015, 09:17
oli Tartus 1990 alguses bussikontroll igvesti õel ja vastik....!
e
ella/ 1. detsember 2015, 09:13
tavaliselt tulevad möistus ja vanus koos,,proual tuleb ainukt vanust juurde
m
MUL TEKIB KÜSIMUS,/ 1. detsember 2015, 09:11
kuidas satub ajalehte selline avaldus koos pildiga veel? Kes on see inimene, kes tutvustab end maailmale nii nõmeda jutuga ja pääseb üle uudiste läve? Eeldan, et toimetuserahvas irvitab ise ka oma lehe "sisukuse" üle, kuid sellist ajalehte ei saa ju tõsiselt võtta. Või ongi leht adresseeritud ajukääbikutele???
s
seleta lollile/ 1. detsember 2015, 09:57
Kuidas ajalehte tõsiselt võtta ei saa, kui jutt selles on tõde?
t
Tomm/ 1. detsember 2015, 09:07
Olen jumala kindel,et ta lükkab ka enda matused kaheks päevaks edasi,kui Edgar kunagi sureb !!
s
soovin Edgarile/ 1. detsember 2015, 09:06
kõike head ja pikka iga ja jätkuvat edukust eesti parima poliitikuna !
v
vana kommunist/ 1. detsember 2015, 09:21
v
Viivi/ 1. detsember 2015, 10:45
Halllleluuuuujaaaaa!!!!!!!!
v
veider/ 1. detsember 2015, 09:06
Edkarit valivad just need, kes riigilt kõige rohkem saavad ja riigi heast majandusest sõltuvad, kui veel peale delegaatidega manipuleerimist saab valimistest, kui sellisest üldse rääkida, et siis isake valis läbi ustavate savijüngrite ennast ise. Aga pensionieas inimesed, kroonilise puudega jne, peaks väga teraselt vaatama, et riigi etteotsa saaks demokraatlikud, embaatilised majandusinimesed, sest pensionisaajatele, arstiabi vajajatele jne on despoodi juhitavat, majandusraskustes riiki vaja nagu kesikule sadulat. Veits küüniline jutt aga elu ongi küüniline ja rahaliselt hea tervise juures haigekassa, pensioniamet jne on argument, mitte küünilisus
v
veel/ 1. detsember 2015, 09:16
samamoodi kiunu ajades ja nõukanostalgiale rõhudes, ronis Ukrainas Janukovõts pukki. No ja tulemus on vastav, kellel seal praegust kõige raskem...

NIMI POLE ""MARET ?67aastane/ 1. detsember 2015, 09:05
VÄGA KAHTLEN --ET SELLE NAISE NIMI OM MUUDETUD ((LENK MUUTIS
KUI SEDA PARUKAT VAADATA ------- OLI VIST EDGARI NADJAKE--VÕI IIRUTSKA
ü
Ütelge/ 1. detsember 2015, 09:05
mulle, kas eesti rahvas on lolliks läinud? Need on ju psüühikad, kas poes lõikab see Maret mitte vorsti vaid Edgarit?
a
appi/ 1. detsember 2015, 09:05
Sellise ajumahuga valija, super.Keskerakond on ikka imelik nähtus.
d
Debilicus Maxima/ 1. detsember 2015, 09:04
i
IRW/ 1. detsember 2015, 09:04
Mutike sosistas Lengile....Lenk pasundas konressile ja nii need "verised majaomanikud" toimetavad...
hea et abikaasat veel kongressile ei vedanud
a
appi/ 1. detsember 2015, 09:03
see on ju meie inimene,eestlane.miks te teda mõnitate,mida ta on teile paha teinud.kas tõesti kõik teisitimõtlejad on rumalad.aga ei ole ju.igaüks näeb elu oma vaatevinklist.kes annab teile loa teist inimest solvata.
b
blondiin/ 1. detsember 2015, 09:21
no ma ei tea,oma surnud abikaasa vastu võiks ikka rohkem austust ja lugupidamist olla ja kui tõesti lükkas matuseid edasi,siis enda asi ja ei maksa seda kogu riigile pasundada, ei ole see mingi uhkuse asi. vaata kuui lapsed ka otsutavad kunagi,et käime ikka seal soojamaareisil ära ja küll siis hiljem jõuama neid matuseid ka korraldada
O
?/ 1. detsember 2015, 09:50
Oleks abikaasa haige olnud, siis oleks pidanud teda põetama ja hooldama ... kuivõrd ta aga juba surnud oli, siis polnud ju tähtis, kas maeti 2 päeva varem või hiljem?
k
Kris/ 1. detsember 2015, 09:47
Mis solvamisest siin jutt on , ta ise ju solvas kadunukest ,nii ikka ei tehta juuu.
a
aa/ 1. detsember 2015, 09:02
Hullus ja hulluks minemine ei kao siit ilmast kunagi. Tähtis on vaid see, kuidas meie ümbritsevad sellesse suhtume, kuhu maani tolereerime.
t
Tule taevas appi !/ 1. detsember 2015, 09:02
Hallooo hr.president,Eesti valitsus magate või ? Mis toimub ? Istute soojas pesas ja lasete haigel inimesel,Savisaarel, kogu Eesti lollidemaaks teha.

u
1. detsember 2015, 09:01
uskumatu,tule taevas appi,võtnud mees vankriga kaasa oles ka hääle andnud
j
Julie/ 1. detsember 2015, 09:01
Nüüd ,kui mees on mullas ,mine palu põlvitades Edgari kätt ja südant. Ausalt öeldes pole selliseid inimesi kohanud, nagu tegid seda sina --NAINE- muidugi,kui sa oma meest ei armastanud. Mida ütlevad selle peale sinu lapsed-lapselapsed,kui sul üldse neid on. Põlgus minu ja tõenäoliselt paljude inimeste poolt . Said nüüd pildile ................jõhker naine oled -ela nüüd selle taagaga elu lõpuni.
m
maali/ 1. detsember 2015, 08:59
MIS MÕTTES ????? see naine on ikka mehe surmaga seoses TÄIESTI SEGI läinud - nii ju ei tehta oma lähedasega.... VÕI on ta alati olnud puudega ?
1. detsember 2015, 09:23
Eks Breznevi ajal ka teda kummardati ja ülistati.
Kuid matuste ajal kirstu hauda lakmisel öeldi "proshtshaite" (hüvasti) asemel "brasaite" (visake)....
m
Mari/ 1. detsember 2015, 08:59
Issake! Kuidas sai nii juhtuda,et pr.Mareti abikaasa enne Kongressi ära suri? Mina oleksin vastutustundliku keskerakondlasena ikka peale valimisi lahkunud!
a
andunud kesik/ 1. detsember 2015, 08:54
Raiusin vanamehe nimetissõrme maha ja panin külmkappi. Kongressil käisid jutud,et järgmistel valimistel antakse hääled koos sõrmejäljega. Et vaenlase agendid hääletussedeleid võltsima ei pääseks.
v
Viivi/ 1. detsember 2015, 08:51
Selliseid pooletoobiseid Reality Show täis, nagu see tädi kes otsivad hetkelist kuulsust. Sellest Lenkide perest pole ma kunagi midagi arvanud. Padukommunistid.
r
Rinxx/ 1. detsember 2015, 08:49
Jälle üks ajudeta olevus,kellel vaja 5 minutit kuulsust saada !!!
s
Sirje/ 1. detsember 2015, 08:42
Kuidas selline inimene olemas saab olla.Yksköik mis elus on,kuid valida kriminaale oma pere leina ajal on täiesti kohatu ja uskumatu.Nii madalale pole kyll ammu keegi langenud,kuid ilmselt ikka keskide seas on see ka normaalne.Uskumatu ja veel kord uskumatu!!!
KAS POLE VANA-- Kommunist.?/ 1. detsember 2015, 08:59
JUBE NAINE SELLINE --JÄTAB OMA SURNUD JA KALLI INIMESE ,,(LIHTSALT KOJU,,VÕI SURNUKUURI ,,
JA ISE SÕIDAB EDGARIT VALIMA.---KAS KOHE UUT MEEST MITTE OTSIMA?((OMA MEES TÄITSA KANGE JUBA)) (ÜTLE KOHE AUSALT EESTI RAHVALE!
KUULAKE TEIE POLIITIKUD JA NAISED TÄNA KÕIK :: KAS JÄTATE LASTE ISA LIHTSALT KIRSTUGA KÜLMA KELDRI,,((KUI AEGA SAAB --MATAME ÄRA:
VÕI PEAB UUT ""MATUSE PÄEVA SINU MEES --- LASTELE ISAKE OOTAMA:: TEMA LÜKKAB MATUSE
KAS VÕI KOLM -NELI PÄEVA EDASI,, AGA PARTEI OM SURNUTEST IKKA PALJU TÄHTSAM, ???

m
maamees/ 1. detsember 2015, 08:41
Ei mina seda juttu usu,et abikaasa oleks seda soovinud.Naine ise soovis seda Edgarit jälle näha.Ise Edgari jätgi hull.Ja kas ikka abikaasa sugulased sellega rahul on,et isegi sellel kongressil seda juttu räägiti ja nüüd ka veel ajalehes.Ikka väga haige naine ja veel haigem mee,kelle poolt ta seal hääletamas käis.
m
Mann/ 1. detsember 2015, 08:40
Julgeb veel rääkida-nii loll ei saa ju olla.
a
Allakäigutrepist üles/ 1. detsember 2015, 08:39
Eks hallpead austa muidugi, aga just selline ongi Savisaare valija ja siis mõni üksik noor imelik inime nagu Kutser, Kotka ja Karilaid. Ok nendest viimastest saab aru, tahavad pumba juurde pääseda ja uppuval laeval veel nii palju kui võimalik karjääri teha.... aga sellised memmed ongi sellised memmed. No mis muutusi keskerakond poliitikamaastikul sellise kaadriga teeb? Ei tee ja ei tulegi enam mitte kunagi tegema. See mäng on nüüd küll igaveseks läbi
k
K/ 1. detsember 2015, 08:37
l
Lugeja/ 1. detsember 2015, 08:34
Maret juba Lõuna Eestis enne oli Paides. Üks petis jah. Ei tea palju neid abikaasasi tal on .
m
Muhk/ 1. detsember 2015, 08:30
See tädi on ilmselt osav petis. Pole ta midagi eluaeg müüja ametit pidanud. Tädil on aastaid 90% töövõimetus (tema enda info) ja lüpsab riiki nagu jõuab, tööd tegi moepärast. Esines endise tööandja vastu ka Postimehes. aga sai hiljem vaidluses lüüa.
u
uskumatu/ 1. detsember 2015, 08:27
..kas tõesti leidub meil selliseid haigeid inimesi???
l
lisan/ 1. detsember 2015, 08:40
Ja jah, kõik (diagnoosiga) inimesed võivad nüüd tunda uhkust, et valisid etteotsa esimehe, kes meie esiisade kodumaa peale sülitab. Ühesugused linnud lendavad ikka ühes parves...
i
Irw/ 1. detsember 2015, 08:26
Haige inimene !!!!Kogu punt on sama!

o
oh/ 1. detsember 2015, 08:22
on alles nõme eit, isegi lahkunu ees ei tunne austust. Pätsipatrioot selline, hoidke temast eemale, sest tundub, et kõik muu pole oluline. Vaat mida ajupesu inimestega teeb!
n
Noh/ 1. detsember 2015, 08:20
nüüd saavad Edgariga leivad ühte kappi panna....
n
NLKP/ 1. detsember 2015, 08:20
Kongress siis ... selge. mis järgmiseks tuleb ? kas keegi ajupestud vanaeit lükkab ka enese surma Eedu pärast edasi vä? hullumaja puhvet !
j
jah/ 1. detsember 2015, 08:18
kui hääletus lõppes ja teatati savipätsi võidunimi,kargas üks vanaeit savikale sülle,no jubedamat asja ,misa seal komude rivis nägin,ei tahaks,et kunagi enam nägema peaks.Ja sellised lontrused jätaksid surnud omaksed enne mädanema koju,loomad pidid ju karjas seal seda voblat ülistama .
n
nojah/ 1. detsember 2015, 08:16
Lengi ajupesu kannab juba vilja
a
ah/ 1. detsember 2015, 08:16
k
kommenteerijatele/ 1. detsember 2015, 08:15
Mis siin imelikku? Enamasti ju sätitakse kadunukese matuste aega oma või sugulaste plaanide järgi. Küll oodatakse mõnd sugulast välismaalt, küll rihitakse õiget nädalapäeva. Mõnel vedeleb urn tuhaga toa nurgas aasta(id) - oodatakse õiget aastaaega, sugulaste kokkutulekut või mida iganes. Mõni jätab üldse omakse matmata - ei lähegi surnukuuri tema põrmu järele. Kadunukesel on sellest kama, et te teaks.
Ja teie, kommentaatorid, nimetate antud tädi juhust ebanormaalseks? Vaadake peeglisse, õelutsejad!
1. detsember 2015, 08:41
Naerdakse tema orjamentaliteedi ja karjainstinkti üle.
K
..../ 1. detsember 2015, 08:45
Kohutav, kas lollus on tõesti nii nakkav? :O Äkki peaks paigutama isolaatorisse?
s
1. detsember 2015, 09:21
Sätitakse jah matusepäeva teinekord sugulaste järgi aga mitte iialgi partei kongressi järgi.
i
issanda loomaaed / 1. detsember 2015, 12:10
ise kirjutasid või, poolearuline - normaalse inimese peres on lein aga see siin läheb kriminaalerakonna kongressile kriminaalkurjategijat ülistama/valima
n
no/ 1. detsember 2015, 15:06
seal on ikka vahe,kas oodata matustele kaugelt sugulasi--või minna valimistele
e
Eks/ 1. detsember 2015, 08:12
see poolearuline mutt meedias sellest kilkabki ja Edgari matuste asemel valis, et loodab mingid sooja ja tasuvat kohta nüüd saada sellise tauni avalduse eest. Tunnen kaasa ülejäänutele sugulastele

h
hyy/ 1. detsember 2015, 08:10
p
1. detsember 2015, 08:07
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
Ähh/ 1. detsember 2015, 08:18
Ja sina tead, milline teise inimese tähtsuse järjekord on? On see sinu otsustada?
i
ich/ 1. detsember 2015, 15:46
Elu ja surma ees peaks meil kõigil ikkagi mingisugune austus olema. Nii võigast keskerakondlikku avaldust annab otsida, kuigi enamik nende jutust sellele läheneb. Nüüd hakkavad koguni avalikult Eesti riiki tapma.
p
Puhh/ 1. detsember 2015, 15:56
Ja nüüd ei saa ma aru, mida ma valesti kirjutasin...
v
Vaat/ 1. detsember 2015, 08:07
selliseid inimesi saab naturaalseteks deb.. likuteks nimetada küll
k
Kindel/ 1. detsember 2015, 08:05
Olen kindel, et selliseid ... on seal enamus, kes seda meeleheitel vanurit toetavad.
Need läheksid kambaga ka vabasurma kui vaid Eedikule see kasulik oleks...
Haiged!
m
Mees/ 1. detsember 2015, 08:04
Ja Sa oled selleüle uhke...........................!!!!!!!???????
m
mõnna/ 1. detsember 2015, 08:00
oleks abikaasa teadnyd milline sa oled ta poleks sind võtnudki.
a
anne/ 1. detsember 2015, 07:54
Paar kesikut on ärganud. Kas pidu sai läbi?
n
Nuta või naera./ 1. detsember 2015, 07:53
Sa ikka armastasid OMA meest või? Nüüd ootad vastu teenet Edgarilt või? Jah,rumal mul nii nüüd lõksutada,aga...

e
ei tea/ 1. detsember 2015, 07:53
kas oli ikka loomulik surm? äkki oli ohverdus parteile ja isandale. hundisilmal peeti pidu ja söödi siseorganeid. nali naljaks. sihuke parteile kasulik ullike pärandab oma vara ka parteile. ja selliseid ajupestud inimesi leidub veel. aga et tulla ajakirjandusse sellist asja kuulutama, peab ikka ajutu idioot olema. ühesõnaga - Edkari jünger.
m
muidugi loomulik/ 2. detsember 2015, 14:17
Ärevus Edgari valimiste eel tekitas papile häireid ja nad kutsusid
torulukksepa (nagu lubasid) -See jootis torusiili.
http://www.reporter.ee/2008/03/17/parameedik-soimas-minu-vahihaiget-ode-narkomaaniks/
a
anne/ 1. detsember 2015, 07:52
Paar kesikut on juba ärganud. Kas pidu sai läbi?
s
1. detsember 2015, 09:29
Sinul siiani pidu, et paned jutiga neid lolle kommentaare.
m
mees/ 1. detsember 2015, 09:48
ärkas ka kodus üles ja matuseid ei tulegi!
I
!!!/ 1. detsember 2015, 07:48
It is often said that too much love kills love,
too bad that too much stupidity does not kill the idiots!!
n
niisiis/ 1. detsember 2015, 07:44
ajupestud rumal vanainimene.
e
1. detsember 2015, 07:40
edgar ju ka saadaval-ainult ta otsib nooremaid ja siledamaid ,selliseid nõukogude pärandina soeng ja riietus ning vananevaid tütarlapsi ta ei vaata,"neiu " vaadaku ette,et oma mees ei tule kummitama peale sellist avaldust.on ikka rumalaid küll
t
Triin/ 1. detsember 2015, 07:38
Vot see on tase---siit võibki teha järelduse,kes tegelikult (peale venelaste-koloraadode) on Keskerakonna valijad.Anna kannatust! Edgar I seob oma erakonna lahti Eesti riigi õigussüsteemist ,Edgar halvustab Eestis kõiki ja kõike (va. oma kummardajaid,toiduahelast sõltuvaid,kriminaale ja pedofiile---Toobal võib ju omaealisi meelitada,aga kui ta seda lastega teeb,siis on ta pedofiil) .Oo-jaa venelastele see meeldib: "Vot kus pani,vot nüüd näitas Eestile koha kätte,Venemaad--meie jumalust aga näitas kogu tema kaunis hiilguses,kus Savisaare kaksikvend (vaated ja kättemaksuhimu ju sarnased) valitseb,käsib,poob ja laseb.Sellise suhtumisega Savisaar ainult lõhestab veelgi kahte rahvust,enamikul eestlastest (va.see haige toetaja ja temasarnased) on pärast sellist kõnet ja suhtumist sellest haigest vanamehest täiesti siiber.Aga mida ongi soovida inimeselt,kes võimulejäämise nimel moosib venelasi ja ergutab nende madalaid kättemaksu kirgi.Venelase "suur hing" soovib ainult,et tema soovid ja tahtmised oleks esiplaanil,kui te teete nii nagu meie tahame,siis oleme nõus ka teie riiki millekski pidama,seni aga ehitame Venemaad edasi siia väikese eestlaste maa sisse ja kui vaja anname teile üle molli.Mina sooviks,et seda erakonda enam prassis ei kajastataks,vähem stressi.
t
Triinule/ 1. detsember 2015, 08:20
Ole hea, pane oma komad paika!
j
j.s./ 1. detsember 2015, 08:31
Kommentaari ikka lugesid läbi- mitu koma siis ikka on puudu või valesti, idioot?
j
Ja/ 1. detsember 2015, 08:47
kui ongi mõni koma puudu, on see siis väga oluline või? Tunned ennast natuke halvasti? Äkki oled haige?:-)
i
idioodilt:/ 1. detsember 2015, 08:56
Peale koma või punkti lüüakse sisse ka vahekoht, mitte ei kirjutata teksti üksteise otsa - niipalju võiks ikka teada!
j
Ja-ja/ 1. detsember 2015, 08:59
Komad pole puudu, vaid teksti ei kirjutata nii, et peale koma pole tuhimikku - elementaarne ju!
j
j.s.-le/ 1. detsember 2015, 09:05
Ha-ha-haaa... ja sina ütled mulle idioot, ise küsid MITU koma valesti on? KÕIK on ju valesti.
t
to 08:20/ 1. detsember 2015, 09:26
Kas oligi kõik, mis sa kommentaarist välja oskasid lugeda?
E
/// 1. detsember 2015, 10:25
Ehk mõtlesid tühikuid, targutaja?
s
siiras arvamus/ 1. detsember 2015, 12:03
näha, et kommenteerija pole yanatoomikumi troll vaid inimene kes arvamust avaldab, edaspidi pangu aga tühik peale koma
l
lov/ 1. detsember 2015, 07:35
Süda läheb pahaks... Ei suuda kohe uskuda...
k
.../ 1. detsember 2015, 07:33
keskerakond tegeleb ajupesuga ??????

v
Virolane/ 1. detsember 2015, 07:32
a
.../ 1. detsember 2015, 07:32
z
Zoja Puhur/ 1. detsember 2015, 07:32
o
oioi/ 1. detsember 2015, 07:32
Muud ei tule meelde,kui see on töesti idioot.Millega tulla välja kekutama.Kui inimene ei austa surnud meest,siis ei oska enam midagi öelda.Täiesti ajupestud inimene mingi kriminaalide poolt
u
USKUMATU INIMENE SEE NAINE/ 1. detsember 2015, 07:30
Taevake,kas töesti ka sellist asja peab veel kuulma elus.Iialgi poleks uskunud,et meie armsal maal on selliseid idioote.Kriminaalide toetamine on tähtsam,kui oma mehe ärasaatmine.Uskumatu,kui madalale on möni nöus langema,et tsaar Edgarit valida.Eile aga oli kysitlus,kus eestmaalsed said helistada Reporteri saatesse ja seal sai Edgar ainult 14 % !!!! häältest.Ja see on öige number,kus igayks sai oma arvamuse öelda.Nii,et vaata siin ise,kui loll sa vöisid olla,kui oma pere pole midagi ja toetad kasvöi oma abikaasa hingerahuga sellist kriminaalide erakonda.See aga tähendab,et oled nöus varaste,pättide altkäemaksude vötmisega.
k
1. detsember 2015, 07:40
Küsitlus oli ka TV3 uudistes ja mäletamistmööda oli see helistajate suhe umbes sama.
m
mees/ 1. detsember 2015, 07:24
s
savikas/ 1. detsember 2015, 07:24
T.ra mõistus pole ikka oma teha,julgeb veel rääkida ka sellest avalikult.
m
Madis/ 1. detsember 2015, 07:23
Kõige suurem ja siiram armastus oli vanaste ARMASTUS KOMMUNISTLIKU PARTEI VASTU. Tädi pani seekord Pavlik Marožovit ja tuli sellest meediasse kirema. See on islamiriigi võitleja Eesti moodi.
K O L E
j
1. detsember 2015, 07:49
Ja pärast mõni säutsub kommentaariumis, et ei saanud "kapitaalremondiks" allkirja...

m
MÕHH/ 1. detsember 2015, 07:17
Sellised haiged inimesed toetavad savisaart
k
KÕMM/ 1. detsember 2015, 07:17
t
1. detsember 2015, 07:44
Tõesti, ma ei kujuta ette, kui peres lein, matused veel korraldamata ja ma hakkaksin partei kongressile sõitma, seda lehes ka veel uhkusega kuulutama, tule taevas appi. Kus need lähedased küll olid?
i
1. detsember 2015, 07:14
issand, anna kannatust
see on ikka tipp.
kas tõesti lollus on piirideta, seejuures alumiste piirideta?
l
las ma arvan,et/ 1. detsember 2015, 07:10
Selliseid poolearulisi on seal veelgi.
k
kurb/ 1. detsember 2015, 07:10
austust abikaasa vastu polnud järelikult. Tõeliselt madalalaubaline inimene.
o
oh/ 1. detsember 2015, 07:09
u
Uhuu/ 1. detsember 2015, 06:58
tegelikult vahet pole...kus sel surnul ikka kiiret..

e
eva/ 1. detsember 2015, 06:40
Ok, lükkasid edasi. Väga isiklik asi. Aga miks sa meediasse tuled sellest rääkima? Väga madal.
n
Niiviiisi/ 1. detsember 2015, 10:03
Tegelikult sosistas ta seda Lengile aga Lenk oma tarkuses sai aru, et MEIE JUHTI nii tugevalt armastavat inimest peab avalikustama. Au "targale" Lengile!
k
Kes Kerakondlane/ 1. detsember 2015, 15:57
Õige patrioot oleks abikaasa surnkeha kaasa toonud, et Edgar näeks ja oleks uhke oma ajupestud tolkamite üle.
d
Diagnoos/ 1. detsember 2015, 06:09
l
Loen / 1. detsember 2015, 09:07
ja mõtlen, kui tigedad ja halvad on meie ümber inimesed. Ei osata olla suuremeelsed, kas Savisaar astus kellelegi varba peale? Vanu inimesi ei osata austada!!!
n
naisuke/ 1. detsember 2015, 09:49
Vanu inimesi ei osata austada, et neid niiviisi hullutada ja valima vedada, ka kodus saanuksehk tukkuda...ja aplodeerida, teadmata, mille peale- seda Sa, lugupeetud, ei mõista?
v
VASTIKUD!/ 1. detsember 2015, 11:46
Kadri pooldajad on nii tigedad ja halvad, et tallavad kõik vastased julmalt oma jalgade alla!
a
ab/ 1. detsember 2015, 12:33
kõik normaalsed inimesed pole veel kadri pooldajad! Elu ikka pole nõukogude edgari moodi, et kes pole poolt, on vastu! Aega ärgata!
o
ok/ 1. detsember 2015, 13:00
http://www.reporter.ee/2008/03/17/parameedik-soimas-minu-vahihaiget-ode-narkomaaniks/
Siin siis see proua ongi vist...tundub vaimselt haige inimene nagu enamus keskute pooldajad...
z
ziidiuss/ 1. detsember 2015, 13:35
Oooo, mäletan! Oi jeerum,ikka täielik palatitegelane see Maret! Lolluste genereerimisel järjekindel nagu puukoi! Inimesest on mõistus nii kaugel nagu pe-se pealaest!
k
Kuula/ 1. detsember 2015, 14:54
...ega enne inimene ei mõista kui enda peret ei puudutaks.Savisaar on kogu aeg libe mees olnud. Samas on ta noorte naistega väga libe olnud. Faktid on tõesed.
See aga mida on see mees teinud Tallinnaga...see on kuritegu...mõne aasta pärast on Tallinnas kakskeelsus ka seadusega vastu võetud.Hüvasti eestlane! Ma tahan elada oma kodumaal selliselt,et tunneks uhkust oma keele, kultuuri ja vabaduse üle.
o
oioi/ 1. detsember 2015, 15:13
mõni noorkesik nii kaineks saanud et jaksab tähti toksida, ära ullike unusta et tähtedest saavad laused. Edu.
n
naisuke/ 1. detsember 2015, 16:51
Diagnoosiga, aga vedas kommijad 300+- ni...Tase...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee