POLE PARANDANUD: Aimar kinnitab, et ta pole elektroonikainsener ja garantiiremondi alust kallist nutividinat kindlasti ise lahti tegema ei kipu. Foto: Aldo Luud
Arvo Uustalu 25. november 2015 06:00
"Ma pole elektroonikainsener. Miks peaksin ma garantiialust kallist telefoni ise parandama hakkama?" küsib mees, kelle iPhone 6 on hooldusspetsialisti sõnul lahti võetud ja seetõttu nutiseadet oma rahaga remontima peab.

"Ma pole elektroonikainsener. Miks peaksin ma garantiialust kallist telefoni ise parandama hakkama?" küsib mees, kelle iPhone 6 on hooldusspetsialisti sõnul lahti võetud ja seetõttu nutiseadet oma rahaga remontima peab.

Tartus elav Aimar ostis mullu detsembris telefoni iPhone 6. Paar kuud tagasi hakkas kallis nutividin jupsima ja umbes nädal tagasi viis ta telefoni Apple’i suurima edasimüüja IM Arvutid hooldusosakonda. Aimari üllatus oli suur, kui sealt öeldi, et garantiiaeg ei kehti, kuna uhiuuena ostetud telefoni oli keegi lahti võtnud ja siis kinni pannud.

Ei oska lahti võttagi

Edasi lugemiseks:

Kommentaarid  (3)

ab 25. november 2015 09:31
oi sellist garantiimeeste juttu oleme küllalt kuulud, pane või kaamera vidina külge!
MK 25. november 2015 08:33
Et kust ta siis ostis? Poest või Intrnetist? Tsekk on või? Kui on tsekk ja garantiiaeg käib, siis on suht raske ikkagi midagi sellist väita. Kui Internetist ostsid, siis head teed!
Kõik kommentaarid

SISUTURUNDUS