Eesti uudised

ÕHTULEHE VIDEO | Prefekt roolis olnud politseinikust: tegelikult on tal väga raske - sellised sündmused jätavad märgi kogu eluks

Katrin Rohtla | Video: Aldo Luud, 21. november 2015, 16:59

66 KOMMENTAARI

j
Juts/ 24. november 2015, 11:02
Äkki peaks alarmsôidukitele tekitama mingi +30km/h reegli - kui lubatud 50 km/h siis vilkuritega sôidukile max 80, kui lubatud 70, siis alarmsôidukile lubatud max 100 jne jne, mitte nii palju, kui torust tuleb. Kui väga on rohkem vaja, siis sireen kohustuslik. Väga ootamatu on, kui 50 km/h lubatud teel tuleb nurga tagant auto 100 km/h kiirusega. Kokkuhoitud aeg on Tartu piires umbes minut.
Kaastunne hukkunu omastele.
a
arvan/ 23. november 2015, 12:40
Mitte keegi ei tahaks olla selle noore politseiniku nahas, mitte keegi! Mis iganes ta karistus ka ei tule, kõige suurem karistus on tal juba käes, ta peab selle teadmisega elama kogu ülejäänud elu.
m
mures/ 23. november 2015, 12:20
püüa kuidagi halvimast üle saada, Kui oma töö jätad ja koju piinlema jääd siis vb mõni teine kaotab elu, sest sina põdesid kodus. Meil on politseinikke niigi liiga vähe. Eriti nooremaid. Igasugu halbu asju juhtub elus. See õpetab ja teeb meid tugevamaks.
jalakäijad enamuses käituvad nagu enesetapjad. pimedas, mustad riided, kapuuts kõrvuni rünnatakse sõiduteele, arvestamata masinate kiirust, massi, nähtavust.. ikka telefonid näpus, klapid kõrvadel..
õnnetused juhtuvad ettevaatamatusest. sel korral olid mõlemad süüdi. Sebra ei garanteeri puutumatust kui astuda sõitvale autole ette. Eriti õudsed on suured ristmikud kus pöörata võivad autod samal ajal liikuvate inimestega. Eriti jube on ntx suure koormusega ristmikud kus korraga palju inimesi pressitud kahe tee vahele..kardan alati, et mõni laps lükatakse muuseas autode ette..
eriti nüüd olge ettevaatlikud - LAPSED KELKUDE PEAL! vanemad veavad pika paelaga ja autodel on võimatu näha kus on lapsed ja kelgud. vanemad on on ninapidi telefonis ega pane nagunii tähele.
k
küsimus/ 22. november 2015, 18:51
Kas see operatiivne rallimeistrist politseinik on nüüd uurimise ajaks töölt kõrvaldatud või paugutab edasi mööda linna, oleks nagu mõne hulkuva koera alla ajanud?
k
Kahju!/ 22. november 2015, 15:36
Täiega mõistetav ja igati arusaadav,et roolis olnud noormehel pole praegu kerge. Ka eksimine on inimlik,mõistab seda igaüks. Siinkohal aga painab üks mõte,miks needsamad politseinikud,kes praegu mõistmist ootavad,tihti ei suuda ise teel kontrollides inimeseks jääda ja on valmis seda niigi kõverat paragraafi veelgi kõveramaks väänama,et roolis olnud kaaskodanikult trahv välja väänata? Kahju,et see avarii juhtus,kahju ka sellest,et kodaniku ja politsei suhe selline on,nagu ta täna siingi näha on.
L
?/ 23. november 2015, 10:00
LS. kehtib kõikidele sama mõõdupuuga. Lubatud kõrvalekalded op. sõidukitele ei anna kellelegi õigust seada ohtu kaasliiklejaid, veel enam tekitada liikluses osaledes ohtlikke olukordi ega õnnetusi. Ei ole õigustust liikuda asulasisel teel kiirusega, millega ei suudeta tagada ohutust. Minu arusaamist mööda on op.sõidukitele tehtud erandid selleks, et jõuda sündmuskohta kiiresti ja ohutult,möödudes takistustest ja ummikutest ,kasutades manöövreid, mis tavaliiklejale keelatud. Ei ole mingit õigustust juhtumile, kui ülekäigu rajal sõidetakse surnuks sellel liikunud jalakäija.Äärmiselt kurb ja ebaõiglane kui on käivitataks masinavärk, et süüdlased puhtalt pääseksid hooletuse ja rikkumiste tagjärgedest ja ohver jääks oma ebaõige käitumise tõttu süüdlaseks.
k
küsimus/ 22. november 2015, 13:34
Kas see nii ülioluline väjakutse,millega ei arvestatud isegi inimeste eluga,sai nüüd lahenduse? Võibolla ikka ei pea linnas nii kihutama,et kannatavad hoopis süütud inimesed,mitte kaklevad pätid.
l
Lisa/ 22. november 2015, 15:31
Aga kui on sündmus selline, et kakeldakse, kasutatakse tulirevi, külrelvi vms, siis on ju ülikiire. Pimedal ajal on ju vilkurid väga kaugele näha. Piirkond on suures ulatuses sinist pöörlevat valgust täis. Antud juhul oli ju teise sündmuse puhul tegemist tulirelvaga. Praegu me ei tea ju täpselt, kuidas kõik oli, aga ma oletan, et need noormehed, seal ülekäigu rajal polnud kained vmi nende tähelepanu hajutas.
l
Lisale./ 22. november 2015, 15:38
Teil on õigus ja oletate õieti,tubli tark haritud inimene olete.
u
22. november 2015, 20:11
usu sa jah nende juttu...liialdatud.
e
23. november 2015, 12:44
Et siis, kui oled juhtunud käima peol ja tarvitanud veidi alkoholi, on politseil õigus su surnuks ajada?
t
to küsimus/ 22. november 2015, 15:34
Võibolla ikka ei pea linnas nii joodikud kaperdama,et kannatavad hoopis süütud politseinukud,mitte kaklevad pätid.
e
ettepanekus on jumet/ 23. november 2015, 18:19
Õige! "Kaperdava" joodiku koht olgu maal, mitte linnas. Maal on kaklevaid pätte küll ja küll. Ei maksa süütuid politseinukke linnas häirida.
i
22. november 2015, 12:33
Igaljuhul peaks sireen kohustuslik olema. Mina autojuhina kuulen enne sireeni ja siis hakkan vaatama kust ja misasi tuleb. Sireen alati ette hoiatanud.
n
Nimetule tainapeale/ 22. november 2015, 12:55
peaks sireeni andma aga ei pea ja kas sa oinas tead,et uutel alarm autodel hakkab alarm tööle kui ees on liikuv objekt.Tähendab ees liikuvat objekti ei olnud alarm tööle ei hakkanud.Poiss tee homseks koolitöö ära.
a
AA/ 23. november 2015, 00:41
Kas siis hakkab alarm tööle, kui sulle küljelt sisse sõita?
s
Sander/ 22. november 2015, 14:42
Olen sinuga 105% päri!!! Mis kuradi öörahust hoolimine, tulemus on nüüd olemas,üks noor mees on surnud, ja teisel poisil(25a seda ju on) eluaegne psühhotrauma. Olen ise lapsest üle sõitnud, tean mida see tähendab, kuigi ise süüdi polnud. Teiseks, linnas on nii palju igasuguseid vilkuvaid tulukesi, et võmmide värvimuusika võib jääda vabalt märkamata. Üks vilkuv ekraan, mis on "Tasku" küljes, segab VÄGA.
s
23. november 2015, 09:41
See on õige, et linnatulede,reklaamid jne. erinevat värvi tulukesed taustal on siniseid vilkurid peaaegu eristamatud.Veel enam hetkelisel vaatlusel.
22. november 2015, 12:30
enam ei julge eestis ilma kalli elukindlustuseta elada. seline riik, kes teeb elukindlustusi ?
p
Poo/ 22. november 2015, 12:41

r
realist/ 22. november 2015, 12:06
120 km/m = 33 m/s ehk siis 3 sekundiga läbib auto 100 meetrit ja kui pikad on meil tänavad,et ilma sireenita autot üldse märgata ning mitme sekundiga ületad tänava ???
r
realistile/ 22. november 2015, 12:40
Kas sa ketast või kaardi nägid,et räägid palju kiirus oli ja milla võib ja peab alarm töötama.Pojuke õpi rehkendama siis hakka tatti pritsima.
l
luts/ 22. november 2015, 12:49
Kuule tuhajuhan...prefekt ütles ju, et kiirus üle saja oli. Võiks vait olla, kui ise midagi ei tea ja aru ei saa...
a
Aatch/ 22. november 2015, 14:34
Realistile: Sa, "poju", võiksid enne kirjatehnikat õppimas käia ja psühholoogi juures konsultatsioonidel viibida.
n
Natuke Mõtlemist/ 22. november 2015, 10:41
Oletame, et kiirus oli 130, auto läbib sekundis 36 m, inimene liigub rahulikult
ca. 1 m/s. Märkad vilkureid, teed kaks sammu ja oled surnud. Politsei maja
juurest õnnetuskohani 2,5 km. 80km/h sõites oleks kulunud aega 114 sekundit,
130 70 sekundit. Selle noore mehe elu hind oli 44 sekundit....................
k
kui/ 22. november 2015, 09:46
politseil on väljakutse ja see oli põhjendatud, tuli kiiresti reageerida. Kohustused on siiski kahepoolsed, ka jalakäija peab vaatama, et tee ületamine oleks talle turvaline. Kas noore politseiniku lintsimine siin annab hukkunud noormehe elu tagasi?-ei anna, küll aga on see õpetuseks nii politseinikele, kui teistele, et teed ületades peaks olema ohutuses veendunud. Olen viiskümmend aastat roolis olnud ja ka punase tulega kipuvad mõned teed ületama. Tõsi, selles juhtumis tuled veel ei põlenud, ikkagi oleks tulnud olla ettevaatlik. Kaastunne noormehe vanematele, seda kaotust ei korva miski, see on selge. Samas leian, et ei maksa veel ühte elu, mis niigi traumeeritud , veel hullemaks teha. Saatus on vahel karm.
e
eit/ 22. november 2015, 12:01
kui auto sõidab ligi 3 korda lubatust kiiremini , peaks alarm töötama . pättide pärast surma saada pole midagi lohutavat . räägite ilusat juttu küll . kaklejad jäid ellu .
u
Urmas/ 22. november 2015, 13:08
Halloo!!!
Auto on siiski suurema ohu allikas ja vastavalt Liiklusseadusele peab autojuht tagama enda liiklusvahendi ohutu kasutamise.
Politseil on väljakutse?
Ok!
Väljakutse ei anna õigust inimesi tappa!
Autojuht, kui suurema ohu allikas peab arvestama ka liiklusreeglitega!
Kui näed, et ees on jalakäijate ülekäigukoht, siis kurat, võta kiirus maha ja veendu ohutuses!!! Järsku laupäeva hommikul ületab seda ülekäigukohta ka mõni joobes inimene?
Kurat, ega sa teda alla ei pea ajama! Veendu ohutuses!!!
Jõudsid väljakutsele nüüd kiiremini?
Eks sellele väljakutsele jõudis ikka kiiremini mõni teine auto, aga fakt on see, et 20a. noormees on surnud!
v
vastuseks./ 22. november 2015, 09:35
Kohe mitte ei saa kaasa tunda politseinikule,oma tegude eest peabki vastutama.Kaastunne hukkunu omastele.
k
Kaastunne / 22. november 2015, 10:29
k
Kainer/ 23. november 2015, 18:41
Kas siis ka pauguks, kui surma oleks saanud koju töllerdav juua täis politsei?
t
Toslem/ 22. november 2015, 08:19
See näitab vaid politseinikest rullnokkade ülbust. Tavainimesel ei ole seljataga silmi, et nad vöiksid sireenideta kihutavaid kaitseingleid märgata.
m
22. november 2015, 09:17
mis teistel vaja teie seadusi lugeda, või arvate, et seal on kirjas, et mentidel on voli rahvast ülekäiguradadel autodega alla ajada ! kui sinusugune, kes kirjaoskusega ei hiilga, pole imestada, kui on kuulnud kuskilt, et mendid võivad ...
s
Sirje/ 22. november 2015, 09:58
Kui inimene loeb seadusi ta harib end ei ole nii rumal nagu Teie siin teiste kommenteeritavatega.Täielik idiotism.
k
KargugaSirje/ 23. november 2015, 18:48
Hari end ja pane mõni koma!
d
dong/ 22. november 2015, 08:06
Mis siis, et oli vilkur ja sireen olemas. Kas sel juhul ei pea juht aevestama, et ikkagi vöib keegi kogemata vöi lohakusest teele sattuda??? Siis ei pea teistega arvestama ja vöin köigest ja köigist yle söita täiskiirusel?? Hetkel on ikkagi see autojuhi räme prohmakas, ei maksa vabandusi otsida
l
Liiklusseadustikus peaks/ 22. november 2015, 05:51
jalakäijal olema kohustuslik autole teed anda. Ja peab ootama ülekäiguraja ees niikaua, kui auto on peatunud. Alles seejärel tohib jalakäija sõiduteed ületama asuda.
Tihti ei vaata ükski jalakäija auto poolegi, vaid astub otse autoteele.
Ei arvesta, et autot kiiresti pidama saada on väga raske.
Kahju.
j
Just nii.../ 22. november 2015, 07:11
minu kommentaar,mis sisaldas ka samat arvamust,kustutati kui ebasobiv teise artikli alt!See on juba reegliks muutunud,et teismelised loivavad nutikat näppides eriti aeglaselt üle tee.Tumedalt riietatuna ja kapuutsid pähe tõmmatud hüpatakse ootamatult otse ülekäigurajale jne.Jalakäiana veendun alati ise enne autotee ületamist,et autojuht näeb mind ja näitab soovi peatuda ülekäiguraja ees.Pean küll ütlema,et vahel kihutab isegi mitu autot enne mööda kui siis lõpuks üks peatub!Aga lõppude lõpuks on meie elud ikkagi meie enda kätes ja ettevaatus ei ole kunagi liiast!
Mul on südamest kahju ametiauto roolis olnud politseinikust ja hukkunud noormehest!Õnnetus ei tule hüüdes öeldi vanasti!Minu kaastunne!
m
M.O.T.T./ 22. november 2015, 03:51
Auto kiirus ~ 150 km/h linnas ja veel ilma sireenideta ongi selline kiirus et ,kui vaatad, siis autot veel ei näe aga kui oled jõudnud teha kaks sammu siis ongi kokkupõrge käes ja ei jõua enam midagi teah ning ole sa siis noor või vana.
Kaastunne lahkunu lähedastele .

k
Kuri/ 22. november 2015, 00:30
Puuduvast sireenist nüüd ei sõnagi ja püüab haletsust tekitada eksinud patrulli vastu. Mul ei tekiks pähegi mõtet sireenti kimada keskklinnas +100km/h ilma sireenita. Samahästi võinuks pime inimene ka ohver olla. Ka nemad käivad ööklubis vahel. Küsiks vihaselt,et las omakste valu ja jälg pole suurem? Nii noorel on taga nutjaid väga palju kes peavad aastakümneid kandma seda teadmist. Teadmist,et jäme hooletus tappis nende pereliikme ja sõbra. Ka politsei peab austuse ära teenima ja eeskujulik ise ka olema. Mul on väga kahju,et ma ei suutnud salvestada mällu auto numbrit mis mullegi napika tegi ja võrrelda. Kas oli see sama? See kinnitaks retsidiivsust hooletusele. Politseis ajaks sama juttu sest nii oli. Piiripeal mäng..
o
Olge mõistlikud/ 22. november 2015, 00:17
Nendel kommijatel kellel on kokkupuuteid olnud politseiga need mõistavadki politsei kohe hukka, aga eks see oligi õnnetus ju siis saatus on selline ja saatusele me kätt ette panna ei saa. Pimedas ikka märgatakse operatiivsõidukeid, kui vaadata liikluses, siis rahval on suht savi, kas tuleb politsei, kiirabi või päästeamet sireenidega nad ei tee väljagi, kaastunne omastele, aga see oli õnnetus, egas see meelega tehtud ja ma arvan et sellel politseitöötajal on ka halb.
a
ah et halb/ 22. november 2015, 11:43
veel halvem saab olema- sõbrad elus
l
lahendus politsele/ 22. november 2015, 00:09
kui kiirus üle 80, sõida sireeniga.
i
idikas/ 22. november 2015, 05:41
öösel ajab ööklubi joodikuid patrullima minnes sireeni peal we ? raffas tahab magada ju.
h
Heh/ 22. november 2015, 10:31
kus tuli välja seaduste looja.Pühi kõrvatagused kuivaks.
r
rein/ 21. november 2015, 23:24
kaastunne kindlasti ohvri omastele ja ka politseile peab kaasa tundma. usun, mis möll tal praegu hinges toimub. aga tugevat meelt kõigile.
n
nojah / 21. november 2015, 22:50
ööklubid selleks ongi ,et seal joomas käia, üksteisel päid segi peksta.
n
21. november 2015, 21:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
l
luts/ 21. november 2015, 22:03
Joobe kohta pole veel mingeid andmeid? Kust sina tead?
n
Nii see on/ 21. november 2015, 20:57
25 aastane tattnokast ennasttäis "korravalvur" arvas et on parim roolikeeraja. See et nad on läbinud mingisuguse koolituse ei anna veel sõidu kogemusi (7a parimal juhul kui "terminaator" sai esimesed load). Pealikud peaksid järeldusi tegema, keda ikkagi patrullauto rooli lubada, las kõrval pingil istub selline kes autost väljub esimesena ja noorem jookseb kiiremini jne.
k
kohalik/ 21. november 2015, 22:18
täpipealt minu sõnad 5+
k
Kas/ 21. november 2015, 20:51

a
Ando/ 21. november 2015, 20:38
A et politseil on raske jah.. noorel , kes autoga surnuks sõideti on ilmselt natuke raskem. Iga artikkel ja politsei ytlused on ikka disainitud ,et politseid kaitsta.
l
luts/ 21. november 2015, 20:28
Kiirus polnud 100km tunnis, vaid hoopis rohkem. Ütles prefekt seda ju selgelt, et üle 100 oli. Jättis ta targu mainimata, kui palju...
Eks see allajäämine sellest tingitud oligi, et linnas ei oska eriti keegi oodata sellist raketti. Ka vilkuritega mitte. Mis liig, see liig...
a
Arvamus/ 21. november 2015, 20:13
prefektil - juht ei näinud jalakäijaid. Mis ajast Tartus pimedaid politseinikke autorooli lubatakse?
m
Märgist / 21. november 2015, 19:37
kogu eluks ei ole sobilik rääkida kui selle märgi hind on hukkunud noor elu.Või ikka on?
t
tunnen/ 21. november 2015, 19:16
kaasa hukkunud noore inimese perele ja lähedastele
<
21. november 2015, 18:35
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
realist/ 21. november 2015, 18:51
Sinu fekaalide keemispunkt ei vabasta sind jalakäijana ülekäigurajale astumisel veenduma selle ületamise ohutuses. Loe läbi jalakäija kohustused. ja siis otsi seadustest välja punkt mis kohustab alarmsõidul pideva sireeniandmise. Seda viimast jäädki otsima, sihukest seadust lihtsalt ei ole.
Kastunne hukkunu omastele ja roolis olnud politseinikule.
v
Võtke/ 21. november 2015, 18:14
kõrvaklapid peast, siis jääte ellu
i
Iks/ 21. november 2015, 18:10
Siiski. Iga täiskasvanu peaks teadma, et ka rohelisega teed ületades peab alati veenduuma, et autot ei tule. Vilkuritega sõitvat autot ei saa mitte tähele panna. Küll aga puudub meie inimestel igasugune respekt operatiivautode vastu.
u
Urrr/ 21. november 2015, 23:44
Kell 5 hommikul ei põle sulle ükski roheline tuli...... peatu ja vaata on parim abimees...
n
NUBLU/ 21. november 2015, 23:50
kas see annab õigustuse inimest surnuks ajada. Nüüd siis hea politsei ameti taha varjuda. haiged inimesed haige riik

h
heiko/ 21. november 2015, 18:08
politsei ametnik põhjustas hooletuse tõttu avarii. juhtimis õigus ära võtta 3 aastaks ja juht ise vangi 10 aastaks
ü
Ülo/ 21. november 2015, 18:07
prefekt vassib. MIs mõttes on politseinikel pisavad kogemused kui taolisi otsasõite tehakse. Tegelikkuses ei jõudnud ju politseinik reageeridagi, ometi pidanuks, nagu iga normaalne autojuht, ülekäiguraja läheduses jalakäijat märgates olema valmis nende teele astumiseks. Arvestades, et kui see 100ga linnavahel rallimine oleks selle paarikilomeetrise lõigu puhul prefektuurist kesklinna kokkku hoidnud vaid paarkümmend sekundid ja nende väljakutse iseloomu, siis kihutamiseks polnud põhjuski. RUmalat tegu ei tee olematuks, kuid jalakäia kainusest rääkimine küll prefektist head muljet ei jäta. Piltidelt on näha, et auto sai alles 30-50 meetrit peale ülekäiku pidama, mis see kainus siia puutub, räägime ikka arutust kihutamisest ülekäiguraja ja mitmete ristmike läheduses.
l
Lugejale/ 21. november 2015, 18:04
Ei saagi teemaga alustada juba idioodid platsis.
m
maimu/ 21. november 2015, 18:03
alati jääb politseinik öigeks.
1
100/ 21. november 2015, 17:22
km.tunnis on ka operatiivsõidukile Tartus Riia tänaval liialt suur kiirus sest see ei taga liiklusohutust.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee