Eesti uudised

PISARAD SILMIS: politseiprefekt avaldab hukkunu lähedastele kaastunnet

Katrin Rohtla I Video: Aldo Luud, 21. november 2015, 16:10

136 KOMMENTAARI

n
netivaatleja/ 24. november 2015, 19:47
• rks / 08:34, 22. nov 2015 Kaastunne omastele. +31 -0 •
Vaidlusaluses teemas on 2 osapoolt, autojuht ja jalakäija. Üks neist sai surma, teine jäi ellu. Üht nimetatakse politseinikuks, teist joodikuks. Kommentaatorite kired löövad lõkkele, sõimatakse üksteist armutult, lajatatakse plusse ja miinuseid. Ning siis tuleb üks vend, tinglikult Riks, ja lirtsab justkui möödaminnes: KAASTUNNE OMASTELE. Kelle omastele, pole tähtis, öeldu universaalsus rahustab korraga kõiki samamoodi kui anonüümne ja emotsioonitu RIP.
t
teadja./ 24. november 2015, 14:28
See on selline aeg, kus poiss v6is ise kusagilt tuira- ruira tulla, kapuuts yle pea, käed taskus ootamatult s6iduteele astuda. ei syydista politseinikku.
m
24. november 2015, 16:29
A
.../ 23. november 2015, 10:21
Appikene, mis kommentaarid! Kas te nüüd oma nõudmisi ise ka ette kujutate? Väljakutsetele piirkiirus? Ja siis vingute, et ei jõuta õigeks ajaks kohale! öösel linna vahel sireenid? Paljud vist ei taha magada! Suuremates linnades on väljakutseid palju ja kui nad peaks enne iga ülekäigurada sireene kasutama.. Kes siis magada saaks? Ja jälle kõigil "ving" lahti. Mõelge ka mida räägite!
m
23. november 2015, 10:39
Miks tippkiirus. Operatiivsõiduki juht sõidab kiirusega, mis tagab ohu, takistuse ootamatul ilmumisel takistusest ohutu möödumise või peatumise. Nii lihtne see ongi. Mis juttu siis tuleb, kui jääd ette ja sinu kaasreisija läheb pilvele ja ise paremal juhul , mõtle ise.
t
to .../ 23. november 2015, 11:34
Et siis las sõidavad inimesi surnuks, peaasi, et teised magada saaks, nii või? Sireenid peavad töötama, muidu ei märgata operatiivautot.
i
INIMEST TAPPA POLE ÕIGUST/ 23. november 2015, 09:34
ÕIGUS ON KÜLL POLITSEIL APPI KIHUTADA --AGA LÄRMAV SIREEN PEAB OLEMA:
SEST VILUKURIGA TÖÖTAVAID MASINAID OM ROHKEM, ""LINNA LIIKLUSES;;
KA KIIRABILE HOIATUSEKS ..
v
Vana vilkur/ 22. november 2015, 23:49
See on juba aastaid tagasi.Vilkur ja sireen andsid eesöiguse.Kuid sa PIDID vaatamata enda eesöigusele tagama täieliku ohutuse liikluses.Kas seadused on muutunud vöi istuvad alarmsöidukite roolis ...........
s
süü/ 22. november 2015, 20:02
Kui politsei vabastab pantvangist sada inimest ja hukkub üks seejuures, kas siis ka politseid sõimate. vend oli ise süüdi kui tühjal tänaval. pimedal ajal vilkuriga auto ette astus, sedaenam et teine nägi. Pigem tuleks seda sõpra sõimata, Äkki oleks relvaga mees Raekoja platsil 10 tükki maha kõmmutanud. Mõelge enne kui kirjutate siin midagi.
r
reede/ 22. november 2015, 14:42
Ei ole mina kohtumõistja vaid kohus Elu kohutavaim kogemus oli Tallinn Peterburi teel Maardu kohal kui õhtul pimeduses jooksis musta riietatud kõikuv nn naisterahvas 2 meetri kaugusel auto eest üle tee nagu viirastus Elu lõpuni ei unusta kui jalg nii värises et ununes nii pidur kui gaasipedaal
p
pasaadud/ 22. november 2015, 14:23
Milleks mingi pooled inimest sellist sitta suust välja ajavad... olete normaalsed? Või on kommentaariumites ainult mingid idioodid?

u
Urmas/ 22. november 2015, 12:58
Kaastunne hukkunu omakstele.
Autojuht, kui suurema ohu allikas peab tagama liikluse ohutuse!
Minu autole langes parklast väljudes tõkkepuu auto katusele ja trahvi sain mina, kui suurema ohu allikas! Oleks pidanud manöövrit alustades arvestama parkla rikkis tõkkepuu alla langemisega!
Trahv 1200 krooni.
Menetleja oli: Riho Tänak!
Kaebasin edasi.
Tallinna Linnakohus tühistas trahvi.
u
Urmasele/ 22. november 2015, 13:01
Räägi veel midagi,igav on.
k
kroku/ 22. november 2015, 11:58
Sireen ongi jalakäijate tarbeks sest autosse ta õieti ei kostagi
l
Linnas ja sada+ sees, sireeni ei ole, kuulge mis toimub???/ 22. november 2015, 22:26
Mindi omadele mundrikandjatele appi ja kogu koosseisuga linnast, kas koordineerimine puudus, kas oli nii?! Valus on seda kuulda, et nii oligi. Kaastunne omastele!
e
eesti mees ei küsi abi./ 22. november 2015, 11:33
surnud eesti mees sinu abi ei vaja , suur juht Vaher.
t
23. november 2015, 10:48
tegelikult peaks ment matusekulud kandma. matusebüroos töötanuna tavaliselt ohvrile hukkaja poolt kulud hüvitati, vabatahtlikult lausa.
p
Palun/ 22. november 2015, 10:40
lõpetage see politsei solvamine.Joodik otsis ise endale surma.
o
oh sa s--a/ 22. november 2015, 11:47
noormehe emal lohutav lugeda sinu s---pea kommentaari---
o
Okei/ 22. november 2015, 19:55
t
22. november 2015, 09:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
22. november 2015, 09:28
ahah, me siin oleme kõik joodikud, narkarid ja lollid, meid võib karistamatulr tappa, röövida ja mida iganes teha. varsti saate omale arvukalt, juba on ehk ka, uusi musti kodanikke, need on korralikud, löövad mendid ise maha.
r
rks/ 22. november 2015, 08:34
v
Võitle Eesti/ 22. november 2015, 08:12
eesti riigis pole midagi õiget,peale trahvide ja riigikogulaste persete hoidmine pukkides kus nad mune laiaks istuvad
m
Mis/ 22. november 2015, 08:55
k
22. november 2015, 11:21
kust su arust idikad seadused ja nende arvi´ukad paranduste paranduste parandused aina tulevad ? isegi siin, keegi julgeb inimese tapmist üldse kuidagi õigustada !
k
22. november 2015, 09:32
Kui sa midagi targemat ei oska öelda, siis võiksid lollused kirjutamata jätta.
i
22. november 2015, 07:37
Inimesed peaksid ise mõtlema mida nad teevad ja kas see on ohutu.Aastaid tagasi alustatud kampaania anna jalakäiale teed....ja selle viljad.Kaastunne lähedastele.

s
See on ränk õnnetus/ 22. november 2015, 07:27
eluaegne koorem nii otsasõitjale kui hukkunu omastele. Sügav kaastunne! Aga PALUN, jalakäijad, TÕESTI PALUN, riputage omale helkurid külge. Veenduge enne teele astumist, et autojuht pidama saab. Olen ise pidanud mitmeid kordi pidurdama nii, et mulju või pedaal läbi auto põhja, sest teele astuja ei vaevu peadki keerama, lihtsalt astub. Erit jube on veel see kui selline tuim tükk lükkab enda ees lapsevankrit ja ei tunne muret kas auto tuleb või ei. Samuti on olnud tahtmine aeg-ajalt auto kinni pidada ja mõne jalakäija nägu korralikult täis sõimata - no ei ole ju raske omale helkurit külge riputada. Aga ei, ja siis ilmubki sul äkki auto tuledevihku pooleldi sõidurajal patseeriv kogu. Uskuge jalakäijad, see, et auto tuled teile hästi nähtavad on ei tähenda seda, et teie automaatselt ka nähtav olete. Palun kandke helkurit ja asulaväliselt oleks veel parem kui helkurvesti. Turvalist ja vastastikku mõistvat kulgemist.!
a
arvaja/ 22. november 2015, 08:59
Mis helkurid?
100km/h tunnis linnas!!!!!Sa ei jõuagi reageerida,kui kuskilt nurga tagant välja ilmub.
a
aga/ 22. november 2015, 15:06
100km/h sireenidega politsebuss ja sa ei jõua reageerida? Arvan, et mõlemad osapooled on antud õnnetuses mingil määral süüdi. Aga politsei/kiirabi/tuletõrje peavad kiiresti sündmuskohale jõudma ja sinu "100km/h tunnis linas !!!!!!!!!" kõlab väga rumalalt.
t
Tartust/ 22. november 2015, 18:36
Kohutavalt kahju on alati, kui keegi hukkub, aga millise kiirusega peaks operatiivauto sõitma siis? Kas oled kunagi haige lapse voodi juures kiirabi oodanud? Või kohutava õnnetuse juures, kus iga sekund on arvel? Mina olen ja olen nii politsei kui kiirabi kiire kohale jõudmise eest ääretult tänulik. Ja helkuri kandmine ei muuda olukorda kunagi halvemaks....
s
Sireen/ 22. november 2015, 18:57
Prefekt ütles,et sireen ei olnud kasutusel,vaata videot,enne kui targutama hakkad:::
k
22. november 2015, 20:08
kaldun arvama, et siin polnud kummagi variandiga tegu. Kui nii ohtlik olukord oleks olnud, ei oleks ta üksinda läinud pätibande vastu...
k
22. november 2015, 07:24
kurb,no juhtub,midagi pole teha
n
22. november 2015, 06:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
rks/ 22. november 2015, 08:29
Kerge on olla ebanormaalne? Või pead pingutama?
k
Kalju/ 22. november 2015, 06:37
Moskva pisaraid ei usu.Seda näitemängu rahvale pisaratest ja kahetsusest rääkida on ulme valdkonnast. Kõigiga võib õnnetusi juhtuda,kuid näidisetendusi poleks vaja lavastada.
Kaastunne hukkunule ja lähedastele.
t
Tibi/ 22. november 2015, 01:25
Kohutavalt traagiline sündmus. Südamlik kaastunne lähedastele!
m
Meie/ 22. november 2015, 01:16
Pealasteadnik teeb ju seadusi-- kõik noorte päralt. 14-16a. kõik valima ja ke...ima, koolis õpetajate mõnitamine, kodus laksu andmine ja kohtus jääb õigeks ikka see ülbe pätihakatis. Kodu alevis on ainult kaks sebra (joonitud ülekäigurada) need nn. printsid ja printsessid siis ootavad selle üksiku sõitva auto ära ja loivavad ülekäigurajale, mõni näitab veel sõrme ka. Nad ju teavad, et seadus (loll seadus muidugi kaitseb neid). Kui riigis kord lonkab kahe jalaga, ega siis saa ka lastevanematelt võsukeste kasvatamisel korda nõuda. Kaastunne omastele.
a
Anne/ 22. november 2015, 01:52
Ei saa aru sellest kommentaarist, kelle kohta see käib nagu? Kas tôesti selle hukkunud noormehe kohta?
k
kui/ 22. november 2015, 01:03
järgi mõelda - siis see oli lihtsalt õnnetus. kole ja traagiline - aga õnnetus.
kaastunne perele.
m
22. november 2015, 11:28
s
sügava/ 22. november 2015, 15:08
vaimupuudega inimene oled kui seda mõrvaks pead, palun otsi abi.
v
23. november 2015, 10:55
vastupidi, sina ju pead tapmist mitte mõrvaks vaid soosid seda.
a
Autjuht/ 22. november 2015, 00:25
Jalakäija peab veenduma,et teda soovitakse üle tee lasta `! ,Miks inimesed tormavad ülekäigurajale ? Miks ? Miks ? VEENDUGE ENNEM OHUTUSES !!!!!! Äkki ma ei näinud sind ? Ehk ei soovi sind üle lasta ? ......
a
arvaja/ 22. november 2015, 09:01
100km/h tunnis linnas!!!!!Sa ei jõuagi reageerida,kui kuskilt nurga tagant välja ilmub.
l
Lasse/ 23. november 2015, 01:57
Mis nurgatagusest sa antud juhul räägid? Ja veel 100km/h kiirusega? Riia tänav on suhteliselt pikkade sirgete ja mõne kurviga tänav. Suunast, kust politseibuss tuli on mitusada meetrit sirget lõiku! Jalakäija, kes enne teele astumist veendub manöövri ohutuses, ei oleks minu arust 100km/h töötavate vilkuritega liikuva sõiduki ette saanud jääda muul juhul, kui "vast jõuan napilt enne üle" suhtumisega, mingisuguse joobe seisundis või taju ning otsustusvõimet moonutava haiguse tõttu! Teiselt poolt oleks sireeni kasutamine tõenäoliselt õnnetuse ära hoidnud.

a
22. november 2015, 00:25
Aga miks siis sireen ei kasutanud?
See on minu küsimus.
Ei ole nii, et mingi sissemurdja oli kuskil.
Töökormus on Politseile suur. Arusaadav. Kell 05:05 on ka politseinikud väsinud. Iga inimene on. Aga ka see 20 aastane mees.
Politsei peab eeskuju olema, ka liikluses.
k
kui sa lammas elaksid/ 22. november 2015, 00:51
riia mäel ja iga operatiivsõiduk sõidaks seal öisel operatiivsõitu tehes alati sireeniga siis sa ütleksid et üks inimelu on köömes selle jama juures
s
22. november 2015, 11:29
sinu perverdi nekrofiili uni on püha ?
n
Naine/ 22. november 2015, 14:33
Samas kui keegi näiteks Sinu/Su lähedase juuresolekul relvaga vehib ning politsei mõne minutiga kohale ei jõua, on väga suur probleem, et mismõttes läks politseil nii kaua aega, politsei peab ju kiiresti reageerima. Kaastunne hukkunu lähedastele, väga kurb lugu.
m
23. november 2015, 10:58
mind on ment ise tahtnud maha lasta, nii, et parem oleks, kui ei ...
a
Autjuht/ 22. november 2015, 00:24
Jalakäija peab veenduma,et teda soovitakse üle tee lasta `! ,Miks inimesed tormavad ülekäigurajale ? Miks ? Miks ? VEENDUGE ENNEM OHUTUSES !!!!!! Äkki ma ei näinud sind ? Ehk ei soovi sind üle lasta ? ......
j
Jalkäija/ 22. november 2015, 00:44
Ma soovitan sul parem veenduda, et mul ei ole soovi sulle telliskivi esiklaasi visata. Äkki mul tuleb mõte teele tellis visata ja ma lihtsalt ei märka, et samal ajal sina autoga tuled? Aga võib-olla ma ei soovigi vältida sulle pihtasaamist. Nii et enne kui hakkad ennast jumalaks pidama, VEENDU OMA OHUTUSES!!!!!!!
b
braavo/ 22. november 2015, 11:53
ühinen, mul ka mõtted liiguvad niimoodi---neid telliseid vedeleb.................
a
autujuhut/ 22. november 2015, 15:13
ehk ei soovi jalakäijat üle sebra lasta? kui peateel auto sõidab siis ka on sinu otsustada, kas soovid talle teed anda või ei? Aga tõsi ta on et jalakäija peab veenduma tee ületamise ohutuses, antud juhul oleks pidanud ju noormehed autole teed andma olenemata sellest kus nad teed ületavad.
s
Sigri/ 22. november 2015, 00:01
Südamlik kaastunne lähedastele!
Palun kasutage helkureid neid variante kuidas neid kinnitada on ju niipalju näitamaks üles hoolimist kinnitage need lähedaste riietele jm .
Politsei peaks ristmikule lähenedes helisignaali kasutama või siis veenduma ohutus ristmiku ületamises , et selliseid olukordi vältida!
r
rks/ 22. november 2015, 08:32
just ,helisignaali ,ja siis saaksite kriisata siin ,et teil on vaba päev,olete väsinud ja tahate puhata ,lapsed tahavad magada ,aga iga jummela operatiivsõiduk ruigab öösiti mööda Riia mäge nagu viimnepäev oleks käes....
r
rks/ 22. november 2015, 08:33
Ja kui öisel ajal ei märgata vilkureid siis ei pruugi aidata ka helisignaal....
a
AA/ 21. november 2015, 22:30
Kurb - kaastunne poisi perele! Väga kahju ka noorest politseinikust. Ei taha teadagi, mida tema pragu tunneb :/ Loodetavasti ei satu ise kunagi sellisesse olukorda. Nii kardan pimedal ajal liiklemist, et teepeal töllerdavad helkurita inimesed jne.
m
Märksõna/ 21. november 2015, 22:22
m
22. november 2015, 11:33
märgati, uuri otseallikaist.
j
jah/ 21. november 2015, 22:05
See väljakutse küll nii tõsine polnud,et linna vahel kihutada ja inimene surnuks sõita. Politsei poolt ränk eksimus.
a
AA/ 21. november 2015, 22:26
Mis väljakutse siis on, kui mitte relvadega seotud väljakutsed?
s
22. november 2015, 20:15
see ei olnud relv, vaid relvataoline asi!!!!!!!!!!!!!!!!
a
Anne/ 23. november 2015, 10:13
relvataoline asi, sest keegi polnud veel kindlaks teinud, kas kindlalt on relv...
ä
äärmiselt ränk otsesõit/ 22. november 2015, 09:33
Miski ei vabanda seda otsasöitu!
a
Alar/ 22. november 2015, 19:39
Kas Sa töötad politseinikuna, et tead rääkida..? Kui ei, siis Su lehmaseemendaja amet sellist targutamist iseenesest ei luba!
r
R/ 21. november 2015, 22:00
Likedest pole kasu väga teb keegi politsei nime?
r
R/ 21. november 2015, 22:06
n
neo/ 21. november 2015, 21:39

m
Mida suurem on vale, seda rohkem seda usutakse./ 21. november 2015, 20:57
Lai mass langeb suure vale ohvriks kergemini kui väikse.
Kõik, mida me teha võime, on oodata.
m
22. november 2015, 11:36
ma küll mitte, ei uskunud omal ajal kommunismi ega nüüdki midagi, vaid fakte.
k
Kas/ 21. november 2015, 20:54
v
vöötrada/ 21. november 2015, 21:15
Misajast peale sebra peal kõndides "puhuma" peab ? Kas kaine,loll või lombakas,kõigil on sebral kõndida õigus
k
kaine või mitte/ 22. november 2015, 00:54
aga pole mõtet jõudu katsuda autoga mida oled silmanud ja näinud et sellel põlevad vilkurid katusel
ä
22. november 2015, 11:37
ära ole ses nii kindel, j'rgmisel jalakäial võib juba pommivöö ümber olla ...
r
21. november 2015, 20:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mida / 22. november 2015, 15:16
sa teed selle nimega? kui ähvardada tahad teda siis tee seda oma nime alt ja avalikult eksole.
m
maeitea/ 21. november 2015, 20:28
Lobjakat tuiskab, traumapunktides järjekorrad!
h
21. november 2015, 20:27
Härra Tarmo Kohv on Tartus korra majja loonud ! Ta on parimaid ohvitsere ! Suur tänu talle !
s
21. november 2015, 20:29
Sellised ausad politseinikud peaksidki köik olema !
k
Kannusteteener/ 21. november 2015, 20:54
Suht ülbe ja kiuslik juht!
o
ohvitserid/ 21. november 2015, 22:33
on kaitseväes ja piirivalves
t
21. november 2015, 20:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
21. november 2015, 20:35
Ei ole tüüpilised eestlased, vaid väike osa eestlastest, kes alati, igal pool vingumas ja sõimlemas, mis sellest, et paljudel juhtudel ei saa isegi päriselt aru, mida kommenteerivad.
m
Miilits/ 21. november 2015, 20:03
ööklubi juures toimuv kaklus on eriline väljakutse, halloo?
n
21. november 2015, 20:37
No küll sa kraaksuks vastupidi kui sa seal ööklubi juures peksa saaksid ja abi ei paista kuskilt, sest aega küll.
a
abi/ 21. november 2015, 22:20
Räägitakse ju, et lisaks relvaga vehkijale, kutsus ka teine patrull abi. Arvan, et patrullid ei kutsu endale niisama abi!!!
k
21. november 2015, 20:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
21. november 2015, 20:26
Jah, kristiina, päeval aga see juhtus kell 5 hommikul. Küllap sa oleksid siin jälle pahandamas olnud kui politseiauto läbi peaaegu tühja linna sireenide huilates oleks sõitnud.

n
21. november 2015, 19:52
Need inimesed kes ületavad tänavat kõrvaklapid peas, telefon kõrva juures ja veel ilma helkurita tuleks trahvima hakata.
l
lembit/ 21. november 2015, 19:43
Ärge tühja lahmige, siin on väga tõsine asi,. noormehest muidugi kahju, kaastunne omastele,politsei tegi ikkagi oma tööd.oodake tõde ära.
s
sealt ei tulegi töde/ 22. november 2015, 09:35
millal politsei ja õigusorganid on end süüdi tunnistanud???????????
22. november 2015, 11:53
siis tapmine on mentide töö...
<
21. november 2015, 19:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
21. november 2015, 20:28
Nyyd teate köik ,milline ta tegelikult oli !
i
Inimene/ 21. november 2015, 19:21
Noh ma olen ennegi näinud kuidas politsei kihutab ,vahel ka vilkurid ei tööta .Eelmine kuu kõndisin üle foori kaubamaja juures, politsei peaegu sõitis rahva sisse kui me poleks jooksma hakkanud vilkurid ainult töötasid siireni polnud.... see ju pole normalne kui enam foori peale ei ole ohutu kõndida üle tee....
s
22. november 2015, 11:55
seda jah ses riigilaadses on liiga palju tahta.
a
Arvaja/ 21. november 2015, 19:21
No nii varahommik, liiklus peaaegu olematu, tuleb vilkuritega operatiivauto, kui ma seda tühjal tänaval ei märka, siis kas olen lausjoobes, klapid peas ja näpin telefoni või mahajäetud õnnetu kes otsib surma!
a
Arvajale/ 21. november 2015, 19:57
Teil on õigus,nii ta oli.
a
aga kahjuks/ 22. november 2015, 00:56
nad ju nägid seda, aga neil oli savi nad olid ju sebral JOKK
w
w/ 21. november 2015, 19:02
Ups. Juhtub ikka. Eesti politsei ju. Vabandame. Kindlalt edasi!
a
Ab Surd/ 21. november 2015, 17:59
toimus politseiauto ja jalakäija kokkupõrge!
o
21. november 2015, 17:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
sündroom?/ 21. november 2015, 19:44
No on sul aga kogemused pidevalt politseile jalgu jääda.

s
21. november 2015, 17:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
Seadus/ 21. november 2015, 18:16
Kõik jutt on õige ja ilmselt ei pööranud need 2 noormeest ka piisavalt tähelepanu ümbritsevale, kuid kui alarmsõidukiga liiklsueeskirju eirata, siis ei tohi sellega teisi liiklejaid ohtu seada
Kahju muidugi ja ei saagi otseselt kedagi süüdistada..
p
PP/ 21. november 2015, 18:17
Politsei peaks vaatama oma operatiisõiduki juhtide koolituse üle ja äärmise tõsidusega analüüsima pidevalt oma töötajate operatiivreageerimist! Selline üle piiri reageerimist on liialt palju. Operatiivjuhid peavad eelkõige tagama turvaiisuse, kui tagajärjeks on hukkunu siis pole enam midagi vaielda.
k
kohalik/ 21. november 2015, 22:16
no selge see, et mingi 25 aastane ei sobi kohe kuidagi alarm sõiduki juhiks, iseseisvat juhtimise õigust kõigest ju 7 aastat 3 aastat on ta politseis töötanud, huvitav kui mitu kuud tal see alarm sõiduki luba oli? Ehh noorus noorus
t
T./ 21. november 2015, 19:44
Mida sa vingud, et ainult tuledega sõitis? Oleks ta kasutanud kell 5 hommikul sireeni, siis uluksid kõik televiisoris ja Internetis sellest, kuidas politseiautod ei lase oma sireenide pärast öötundidel magada. Antud olukorras polnud kumbki osapool süüdi ja kui alustad kellegi hooletuses süüdistamises, siis on titest saadik õpetatud, et enne ületamist vaata vasakule ja paremale.
l
Lugeja/ 21. november 2015, 20:04
Just nimelt. Jalakäija peab ka olema veendunud Oma turvalisuses tee ületamisel. Kui veel juhuslikult oldi alkoholi joobes ka,on õnnetus hooletust käitumisest kiiresti käes
t
tartlane/ 21. november 2015, 21:22
niikuinii ei lase need lällavad ööklubilised öösel teistel oma kodudes magada.Sellest moraal,poleks seda kaklust kell viis hommikul olnud,vaid nn. ööklubid,ehk lihtsalt öeldes joomaurkad,norm ajal kinni pandud,poleks seda jama hetkel ka olnud !
t
topeltstandardid/ 21. november 2015, 23:54
Kas sa räägiksid sama juttu, kui sulle politsei või miks mitte tuletõrje enam kui sajaga punase tule alt autole sisse sõidaks?
Täpsemalt, miks on sulle iseenesestmõistetav, et autoga sõites peavad sinu turvalisuse tagama teised, mitte sina ise?
j
Juhan/ 22. november 2015, 03:09
Vastupidi, Mõlemad olid süüdi! Üks pidanuks ülekäigurada ületades läbi laskma töötava vilkuriga alarmsõiduki, teine omab küll õigust sõita ristmikule või ülekäigurajale ka punase tulega aga ta peab sealjuures tagama ikkagi ohutuse. Nii ütleb seadus.
K
,,/ 21. november 2015, 17:27
Kurb ja kahju. Kaastunne omastele. Noored, olge ettevaatlikumad ja palun vaadake ikka enne kui sõiduteele astute. Olen ise autojuht ja pidevalt on see seis, et inimene astub ülekäigurajale nii, et üldse ei vaata kas on ikka ohutu või mitte. Vaatab telefoni ja muud ümbrust ei märkagi või arvab, et tal on vääramatu õigus. Alati ei jõua autojuht ka reageerida. Turvalist liiklemist!
a
21. november 2015, 17:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ak./ 21. november 2015, 19:12
Tarkur tuli välja.Ja sinu peed see küll ei torgi,mis register mul või ükskõik kellel on!
Ega ma ise seda väljendit välja mõelnud.Kui sa seda kuulnud pole,ei kujuta ette,kus pehmes vatihunnikus härra/proua elanud on...
n
21. november 2015, 19:14
No ütleme siis miilits. Muutuvad sellest faktid sulle arusaadavamaks?
e
E./ 21. november 2015, 19:19
Ega see, kui keegi mingit sõna kuulnud on, ei tähenda, et ta seda ka ise kasutama peab. Sõna "ment" kasutavad ainult pätid, see on tõsi.
Minu kaastunne hukkunud noormehele.
w
wer zum Teufel/ 21. november 2015, 20:17
Ma kasutan kõiki sõnu, nagu sinagi. Aga erinevalt sinust ei sõima sind pätiks. Paluks ka minu suhtes väljenditega eetevaatlikum olla.
a
ak/ 21. november 2015, 21:07
m
Muussaraa/ 21. november 2015, 22:00
Olen kuulnud sellist sõna ka auväärsete politseinike suust ja mitte naljatades, kas peaks ka neid pätiks arvama.
r
reaalsus/ 21. november 2015, 17:12
autokoolis õpetati kehva nähtavuse korral ülekäigu rajal hoog maha võtta. isegi viiu viiu auto peab veenduma liiklus ohutuses ei anna need vilkurid ega ka munder õigsust. mõelge nüüd kui ohus on 6-9a lapsed kes teavad et ainult vöötrajalt tuleb üle minna. nb riigikogu võtis veel seaduse et kui seisad sebra juures siis autojuht ei pea andma teed. et teed saada pead astuma esimesele ruudule. mul on ainult üks küsimus see et ei võtnud sebral hoogu maha kas sa nüüd jõutsid kiiremini sündmuskohale kus näiteks narkomaan jauras või kaks kukke poksisid. selle pärast sõitsid sa lihtsalt inimese surnuks ja teisele eluaegse trauma.
a
21. november 2015, 17:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
reaalsus/ 21. november 2015, 17:15
autokoolis õpetati et kui nähtavus on halb tuleb sebra juures võta hoog maha. isegi alarmsõitukil ei ole õigust seda seadust rikkuda.
v
Veel reaalsust/ 21. november 2015, 23:53
Jalakäija peab veenduma, et sõidukijuht on teda märganud ja hoogu maha võtma asunud. Seejärel saab jalakäija kasutada oma eesõigust. Kuid alarmsõidukile tuleb teed anda ja jalakäijal ei ole eesõigust.
Tartus Riia tn on pikk sirge, mida mööda saab öösel mööda tühja tänavat teise linna otsa lennata. Ühtlasi on sirgel tänaval vilkurites politseiautot näha peaaegu teisest linna servast.
Antud juhul ei kiirustaks politseinikku süüdistama.
t
TT/ 22. november 2015, 10:50
Seega näeb politseiautojuht samuti väga pikalt ette
k
kui/ 22. november 2015, 15:25
jalakäijatel on sireenid küljes siis kindlasti
r
reaalsus/ 21. november 2015, 17:18
liiklusseadus kirjutab et autojuht peab kehva nähtavuse korral võtma ülekäigu rajal hoo maha isegi operatiiv sõiduk peab veenduma et ei ohusta teisi inimesi.
v
Vihale ajab/ 21. november 2015, 17:04
Mina ei süüdista siin küll kumbagi osapoolt, kuna ei näinud ise midagi. Aga jalakäijate koha pealt võtaks küll sõna, ise olen mõlemas rollis tihti, nii jalakäija kui autoroolis. Jalakäijad kõnnivad ülekäigurajale tuima näoga, ei veendu nad kas autojuht saab pidama või mitte. Näide, tulin mina autoga Ilmatsalu tn. pidi ja keerasin ristis Ravila tn, just sellel ristil millel alati suured õnnetused. Nii mul oli vasakut kätt auto, keerasin ja siis kargab mulle naisterahavas teise ristmikul seisva auto tagant plaksti ette, endal mitte mingeid helkureid ka veel. Nu tõesti natuke inimene mõtle, ma ju ei näe sind kui sa oled teise auto taga, kui minul on autol tuled sa näed mind, kuidas küll mina sind pean nägema ilma helkuriteta ja veel teise auto taga pimedas vihmaga? Ja siis ise veel maru vihase näoga kui oleks äärepealt alla jäänud, nu tõsiselt natuke mõelge ka kui sa jooksed ümber nurga kas sa näed, et teisel pool on inimene, ei näe ju. Kuidas mina sind pean auto tagant nägema. Siis mul on jooksnud sale näitsik oma klapid peas otse auto ette, kohas kus ei ole küll mingit temale mõeldud rada ja mina pidurdan nii et süda sees koos autoga ja ta isegi ei näe mind ja minu pidurdust vaid laseb reipal sammul edasi. Ja kui olen mina jalakäija siis pea iga auto laseb ilusti üle tee, mina ütleks, et Tartu autojuhid on ikka väga viisakad aga ei seda viisakust hakkavad jalakäijad ära kasutama ja isegi ei veende enne rajale astumist kas autojuht ikka saab pidama ja kas märkas teda sellel koledal pimedal sombusel ajal mil jalakäija ei näe ise enda jalge ettegi aga autojuht peab teda sekundiga nägema kui ta kargab kuskilt auto tagant ootamatult välja.
a
AA/ 22. november 2015, 00:02
Viimane "jalakäija", kelle pärast rattaga sai järsemalt pidurdatud, oli meesterahvas, kes parkis auto ilusasti tee äärde parkimiskohale ja jalutas seejärel keelatud kohas kuskile poole vaatamata üle tee.
Nii et minu meelest ühed tainapead kõik, lihtsalt need tainapead, kes autot juhivad, korraldavad alati suuremaid jamasid.
Kusjuures ma ei vihasta sellise tühja-tähja peale, vaid võtan seda tähelepanu kontrollina, mis on aeg-ajalt vajalik, et ise mitte liiga lodevaks muutuda.
n
Nojah..../ 21. november 2015, 16:57
Lihtne on sõimata mõrtsukaks ja sildistada. Ootaks ära mida uurimine näitab.
t
trt/ 21. november 2015, 17:58
uurimine. päeva parim anektoot!

j
juht/ 21. november 2015, 16:54
olen ise 20 a autjuht olnud ja see et politsei kihutab ka siis kui väljakutset ei ole aga punase tule all seista ei viitsi ,siis pannakse korraks tööle oma virmalised ja lihtsalt sõidetakse läbi hooga .
Huvitav oleks teada kas ka politsei,kes hetkel roolis oli karistust saab või jääb lubadest ilma nagu kohane .
m
21. november 2015, 16:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
E
16:51-le/ 21. november 2015, 19:47
Ei huvita see sinu uudishimu!
m
Mall/ 21. november 2015, 16:49
Seda, et Eesti riigis korge ametnik vabandab, juhtub 1x 10a jooksul. Respekt mehele! Omastele aga sugav kaastunne.
M
;)/ 21. november 2015, 16:38
Mu lähedane inimene rääkis, et politsei pidas ta kinni, tema alkoholi sisandus oli 0,20 promilli.
Mis on enamikes euroopa liidu liikmete 0,5 promillist 2, 5 korda väiksem.
Politsei pani ta autosse ja kihutas Wismari vere proovi võtma.
MU lähedane inimene kartis elu pärast, SEST POLITSEI KIHUTAS KUI HULL, NING TAL OLI REALNE SURMA HIRM.
KAS TÕESTI ON SELLINE KIHUTAMINE ÕIGUSTATUD
K
;)/ 21. november 2015, 20:36
Kõige vastikum ongi mõelda, et politseile 400 eurone trahv ja lootus preemiat saada, KAALUB ÜLE INIMELU HINNA.
a
Ajavad oma õigust taga./ 21. november 2015, 16:36
See ongi see, et mõlemile on antud õigus tee peal kuningas olla. Politseile vilkur ja jalkäiajale võõtrada, aga, et on erandeid ja kokku võib trehvata enda "peegelpildiga" sellest ei taheta aru saada. Vaatan tihti, kuidas jalakäija astub ülekäigurajale kuhugile kõrvale vaatamata, ta astub või eespool peatunud auto uksest sisse ja olen tänanud juhust, et ise autoga tänavale tagurdades ette ei jäänud, kui politseil töötas ainult vilkur, üht meeletut kiiruseületajat taga ajades. Minu õnn oli see, et tegin väravat mõne sekundi võrra varem lahti ja nägin neid tulemas, aga, kui oleksin roolis, poleks ma midagi näinud ja tohutu kiirusega liikuvatele autodele ette ukerdanud ja eeskirjade järgi sajaga süüdi jäänud.... Olin viha täis, et kaeban, aga mõnekümne minuti pärast raadio pasundas politsei suurest töövõidust, et saadi narkomaan kätte, kes kinnipidamisel ühe parkiva auto külili sõitis.
t
21. november 2015, 16:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to Tartlane/ 21. november 2015, 17:03
Videos ütleb Riia ja Võru tänava ristmikul, seega on ajakirjanikul midagi valesti lihtsalt läinud.
e
E./ 21. november 2015, 19:22
Ilmselt on tegu Riia ja Tähe tn ristmikuga. Tähe tänav algab sealkohas.
h
21. november 2015, 16:24
Hiljutine juhtum Sõpruse pst-lt. Tuli kiirabi, vilkurid vilkusid sireenid töötasid. Aga IKKAGI läksid inimesed ülekäigurajale ning meil tuli koos ühe mehega teele astunud ja oma telefoni käes hoidev ja sõnumit toksiv (kõrvaklapid peas) noormees eest ära tõmmata. Ei näe, ei kuule, silmanurgast vaadatakse rohelist ja ikka teele vaatamata üheski suunas peale telefoni. Lihtsalt peaaegu iga päev selline vaatepilt ülekäiguradadel. Siis pole ime, et ilma sireenita jäädakse ette, siis ei nähta üldse midagi.
u
Urrr/ 21. november 2015, 17:05
Oma ülekäigurajal olevat eesõigust võid sa pärast jumalaga arutada....
n
nägin Tartus/ 22. november 2015, 08:41
kuidas üks noorhärra, klapid peas, sõitis jalgrattaga, käed lahti ja toksis midagi telefonis. Ok, oli kõnniteel, aga kõnnitee võib väga kiirelt muutuda ristmikuks sõiduteega. Pidevalt näen ka noorukesi titemammasid lapsevankritega jalutamas, endal telefon silme ees virvendamas. Nutihaigus on ikka tõeline nuhtlus, võtab mõistuse ja igasuguse ohutunde ja kui selline nutisõltlane autoga kokku põrkab, peab autojuht selle oma hingele võtma.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee