Juhtkiri

Juhtkiri | Trahviriik tulgu ja eelarve kosugu

Õhtuleht.ee, 19. november 2015, 18:22

118 KOMMENTAARI

r
Reede/ 23. november 2015, 09:12
Tõesti, odavam on elada õiguskuulekat elu, ja see ei ole küüniline. Trahvide laekumine on eelarvesse sisse kirjutatud nii nagu tubaka- kütuse- ja alkoholiaktsiis, kuigi tulihingeliselt on alustatud alkoholi tarbimise vastast võitlust. Kas õiguskuulekas, tubaka- ja alkovaba, jalgrattaga sõitev inimene on muutumas koormaks riigile? Tarbib ja ei annagi midagi riigile tagasi??
n
21. november 2015, 20:52
Normaalne! Kui ei taha trahvi maksta ära riku seadusi. Lihtne! Ärge vinguge!
s
seda võib väita/ 23. november 2015, 15:39
ainult täiesti mõtlemisvõimetu. Millal määratakse lolluse maks, sest keegi ei suuda rohkem halba teha, kui lollid?
a
Arusaamatu vingumine/ 21. november 2015, 14:38
Haige vingumine. Kui teie elustiil näeb ette tegevusi, mille eest on ette nähtud trahv, siis planeerige oma trahvid enda pere eelarvesse ja ärge vinguge. Parem olgu trahviriik kui karistamatute ja süüdimatute vesipeade riik. Parem korjaku riik eelarvesse raha end karistamatuks pidavate idikate taskust (kas elada nii, et trahvi tehakse või mitte, on igaühe vaba valik) kui ausate inimeste maksukoormaid kergitades. Nii lihtne see ongi.
f
F... YOU Estonia/ 21. november 2015, 14:56
mis sa pärdik mõgised , neil plaan täita . Eeskujulik kaltsuka jünger.
m
määrus nr.200001/ 21. november 2015, 11:22
Lgp. mendid , teie palgatõus on teie kätes . Tühja need pätid ja narkarid , kõik välja maanteele , kaasa soepesu ja termos . Töötame kuni hiliste tundideni , igale rekkale trahv , need kaabakad pidevalt võltsivad midagi .naer
m
20. november 2015, 17:38
millal me jälle eesti riiki tegema hakkame, rahvas ?
r
Reformar/ 20. november 2015, 16:36
Meil raha vaja pagulaste poputamiseks. Perssetäis mente ja merekaatri saatsime €uroliidu lõunapiirile neid vastu võtma ja siia juhatama. Mõnedki lennukitäied on öö varjus Tallinna lennujaama toodud ja siis angaaride juures bussidesse pandud. Kui palju neid oli? Kuhu nad majutati? Reformivalitsus seda teab.
n
nojah/ 20. november 2015, 16:48
m
20. november 2015, 17:38
märkimisväärne hulk jõlgub ringi Kristiines
l
Lugeja/ 20. november 2015, 15:46
Nagu need ID kaarti ja passide väljaandjad ütlevad et seadus terves Euroopas 5 aastat. See ainult meil siin vaeses riigis .Mujal kehtivusaed 10 aastat ja maksma pead fotode eest. Vaene pättide riik.
Riik ise ei teeni sentigi aga lennutab maksumaksja raha paremale vasakule. Ja süüdimatud veel. Valitsus kulutab maksumaksja raha valesti tahaks näha kus võtab lennundusele antud rahad tagasi. kas Ansip ja reform maksavad need oma taskust kinni
m
20. november 2015, 20:32
Mis sul nüüd juhtus, et pidama ei saanud?
l
Lugeja/ 20. november 2015, 15:46
Nagu need ID kaarti ja passide väljaandjad ütlevad et seadus terves Euroopas 5 aastat. See ainult meil siin vaeses riigis .Mujal kehtivusaed 10 aastat ja maksma pead fotode eest. Vaene pättide riik.
Riik ise ei teeni sentigi aga lennutab maksumaksja raha paremale vasakule. Ja süüdimatud veel. Valitsus kulutab maksumaksja raha valesti tahaks näha kus võtab lennundusele antud rahad tagasi. kas Ansip ja reform maksavad need oma taskust kinni

l
Lugeja/ 20. november 2015, 15:46
Nagu need ID kaarti ja passide väljaandjad ütlevad et seadus terves Euroopas 5 aastat. See ainult meil siin vaeses riigis .Mujal kehtivusaed 10 aastat ja maksma pead fotode eest. Vaene pättide riik.
Riik ise ei teeni sentigi aga lennutab maksumaksja raha paremale vasakule. Ja süüdimatud veel. Valitsus kulutab maksumaksja raha valesti tahaks näha kus võtab lennundusele antud rahad tagasi.kas Ansip ja reform maksavad need oma taskust kinni
l
Lugeja/ 20. november 2015, 15:45
Nagu need ID kaarti ja passide väljaandjad ütlevad et seadus terves Euroopas 5 aastat. See ainult meil siin vaeses riigis .Mujal kehtivusaed 10 aastat ja maksma pead fotode eest. Vaene pättide riik.
Riik ise ei teeni sentigi aga lennutab maksumaksja raha paremale vasakule. Ja süüdimatud veel. Valitsus kulutab maksumaksja raha valesti tahaks näha kus võtab lennundusele antud rahad tagasi.kas Ansip ja reform maksavad need oma taskust kinni
n
20. november 2015, 14:10
Need, kes peavad seadusterikkumisi lausa inimõiguseks, on taas kommentaariumis möllamas. Enamikke inimesi jätab trahvide tõstmine külmaks.
j
20. november 2015, 14:15
Just!
Saan varsti 40 ja pole elu jooksul ühtki karistust saanud...
Eesti vanasõna./ 20. november 2015, 15:35
Ära hõiska enne õhtut ! Tead ikka midagi VANASÕNADEST ?
.
20. november 2015, 16:33
.....karistus on juba see et sa selles aferistide riigis elad !
p
20. november 2015, 17:08
prükkarile võib trahve palju tahes teha, nagunii ei maksa, ja arvatavasti ei tehta ka tõesti pole ju mõtet...
n
20. november 2015, 20:34
No sa vaata kui paljudele siin ei meeldi, et sa pole karistust saanud.
m
21. november 2015, 16:34
Mis ära hõiska, kui olen selle trahvi ära teeninud, siis ka maksan, mitte ei vigise ja süüdista kõiki teisi enda ümber.
j
ja kui pole/ 23. november 2015, 15:49
nii palju raha, või lapsed peavad selle tõttu nälgima?
t
to/ 20. november 2015, 14:45
lollike, enamikke inimesi ärritab massiline trahvimine!
i
21. november 2015, 16:36
Ise oled lollike, ärge siis rikkuge massiliselt seadust, ei pea siis ka massiliselt trahvi maksma
s
saunamees/ 20. november 2015, 15:15
minu koer pääses ketist ja peale seiklemist linnas sattus varjupaika, tasusin hoiu- püüdmis-kojutometamistasu ja unustasin kuni sain karmi kirja linnavalitsusest ilmuda kohale või sundtoomine,no helistasin et mida asja-teatati tulge räägime-ei rohkemat. kohapeal selgitati et asi koera hulkumises ja trahviti 3. päeva määra so.12 raha.olengi märgitud mees.
p
penskar/ 20. november 2015, 18:13
mul käib kass jälle pruutides, ei jõua seda trahvi ära maksta.
e
Eesti Nokia/ 20. november 2015, 10:07
Meie inimvihkajalik valitsus on lõpuks Eestilegi "Nokia" leidnud!
e
20. november 2015, 17:11
eesti nokkija - nokivad silmadki peast need refid, ja siis on kesikud kõik pahad...
k
kesikud/ 21. november 2015, 13:05
nad nokivad koos, või sul pole enam silmi, et ei näe?
m
mage esitus/ 22. november 2015, 16:37
Ära luuleta! Millega need "kesikud" su silmi enam nokivad? Nad on ju riigi juhtimisest ammu kõrval, igaveses opositsioonis.
m
millega nokivad pime?/ 23. november 2015, 15:52
Kes tõstis Tallinnas bussi piletihinna kahekordseks, isegi USA pealinnas on piletihind poole odavam. Nüüd ei jõua enam vaesed linnas tööl käia. Kes see tõstis parkimistasud Euroopa kõrgemaks? Kes see tõstis just lasteaiamaksu kõvasti? Jne.
t
24. november 2015, 07:20
Tallinnas on bussisõit tasuta.
t
tasuta?/ 24. november 2015, 13:33
Aga mida siis mupo kontrollib ja trahvib, kui on tasuta? Miks on bussijuhtidel kassaaparaadid, kui on tasuta jne?
k
KAPITALISTID-VEREIMEJAD SEEBIKS!/ 20. november 2015, 09:37
MIKS EI DIFERENTSEERITA TRAHVE SISSETULEKUTEJÄRGI NAGU NÄITEKS SOOMES!
RIKKURITE-ÄRASTAJATE HUVE TEENI(NDA)VAD VALITSEJAD NING POLIITIKUD SEEBIKS!
Ärge valige kaabakaid - rikkurite-ärastajate tallalakkujaid - uute okupantide kohalikke käsilasi rahvaasemikena riigikogusse!
Nad ei esinda rahvast, vaid uusi okupante (USA-iisraeli-EU oligarhe-soroseid) ja kohalikke rikkureid-ärastajaid-kääbusoligarhe ning nende huve!
t
trahvid vaestele/ 20. november 2015, 09:45
Rikkurite jaoks on ju ka need kordistatud trahvirahad väiksem väljaminek kui väikese sissetulekuga pereisa-töörügaja või pensionäri jaoks ajalehe ostmine!
e
Eelarvesse on plaanitud 13,5 milli ja see plaan saab olema ilmselt plussiga!/ 20. november 2015, 10:32
Slline ebardlik usk tuleneb hundiseadusest ja selle teostajatest, lihtne, sest mugav on teha trahvi ka lihtsamate olukordade puhul kui tegelikke kurjameid otsida, sest need kuramused hakkavad vastu.
e
20. november 2015, 13:59
Ei tea, miks selline kära, trahv ei ole ju kohustuslik makse? Ise reguleerige, kas saate seda endale lubada või mitte.
j
20. november 2015, 17:17
jah, reguleerimegi, varsti pole siin ühtegi kodanikku, elage oma pagulastega ja trahvige neid, palju te aga sealt saate...
o
20. november 2015, 20:37
On ikka, ära muretse. Sa hakka juba igaks juhuks minema, enne kui trahvi saad.
k
kas oled/ 21. november 2015, 13:06
juba moslemiusku pöördunud, koraan on peas?
e
21. november 2015, 16:43
Ei ole mittemingit usku, elan oma kodus oma elu, olen kodanik ja ei kavatse kuskile minna. seda kirjutasin. On selles midagi imelikku? sina koli kuhu tahad Oma pideva pagulastejutuga sõida kukele, siin on jutt trahvidest, mitte pagulastest.
h
halba/ 23. november 2015, 15:56
tulebki ennetada. Kui saad trahvi, siis on juba hilja.
j
Jaanus/ 21. november 2015, 02:52
Põhimõteliselt igati nõus, aga...
...aga milleks sellised tulipunased niutsatused?
Pole need kommarid, demmarid ja muud Oh-hoorosed mitte sugugi paremad.
Neil ju sama LOOJA.
e
Eedu/ 20. november 2015, 09:22
Parlament ja valitsus hävitavad sihikindlalt Eesti riiki ja orjastavad rahvast. 1) etapp Pensioni sambad välisriikide pankade käsutusse. 2) etapp. Palgad ja pensionid saab kätte ainult välisriikide pankade kaudu. 3) etapp. Peale korstnapühkiate seadust Kasvab korstnapühkijaid nagu seen pärast vihma. Põhjus. Korstna pühkimine maksab 70euri ehk kolmandik pensionist.
k
20. november 2015, 20:40
Kuule, Eedu, sul kadus järg vist käest
u
Urmas/ 20. november 2015, 05:45
Kulla inimesed! Kirjutasin ka ühes teises trahvidega seotud artikli kommentaaris, et Eesti Vabariigis ei ole Liiklusseaduse järgi kiiruse ületamine KOHUSTUSLIK, vaid teie endi TEADLIK seaduse rikkumine. Trahvid on teie VABATAHTLIK annetus EV eelarvesse! Liiklusseaduse ei ole ka mitte ühtegi punkti hajameelsuse või kogematuse kohta. Roolitaga olles peab keskenduma liiklusele. No kui ikka ei märgata tahvlit kirjaga "Automaatne kiiruskaamera" ja ei tunnetata amorte lõhkuvaid teemärgitusi "90" või "70", siis tuleks teilt juhtimiõigus ära võtta.
r
Raha nagu raba!/ 20. november 2015, 06:08
Kiirus kaamerad on timmitud 70 alas 68 km peale!
Ja pappi nagu putru!
u
Urmas/ 20. november 2015, 17:33
Palun ära aja pläma! Olen GPS-i järgi sõitnud kaamera eest 75km/h läbi sõitnud ja ei ole pilti teinud. Ja seda mitte üks kord.
k
kärss/ 20. november 2015, 08:30
ära siis rohkem enam kirjuta,saime kõik aru,et sa oled endine võmm ja praegune lollakas.
k
kuule kärss/ 20. november 2015, 14:04
kas tõesti ainukesed seadusekuulekad inimesed on "endised võmmid" ja "praegused lollakad"? Vaat kus uudis.
e
ei / 20. november 2015, 18:22
mina olen pätt, sest puhastasin oma korstna ise, nagu vaesele penskarile (268 euri pension), kohane, nüüd ootan ränka trahvi, et enesetapp korda saata, sest trahviks raha ei jätku, kuigi lubati ka järelmaksuga tasuda, protsent vist nagu sms laenu puhul.
a
Avo/ 20. november 2015, 08:33
Toetan täielikult Sinu seisukohta. Ela seaduskuulekat elu ja suured trahvisummad sind ei kimbuta. Inimesed ärge vinguge.
p
Primitiivile/ 20. november 2015, 13:51
Kes siis riigieelarvesse planeeritud 13,5 milli ära maksavad? Lihtsamalt, kust riik selle augu täitmiseks raha saab?
Vastan: hakkad trahvi saama puuduva helkuri või vales kohas tänava ületamise eest või leiutatakse veel midagi (õpi nippe vene miilitsatelt).
j
20. november 2015, 17:20
juba sinu ärge vinguge on viihakuritegu ja saad...
j
21. november 2015, 16:47
Jah muidugi, mõtle veel, mille eest kõik "hakkan saama", sedasi võib lõputult plärada.
u
Urmasele/ 20. november 2015, 14:00
Nägin Su kommentaari. Seal oli veel, et "sõidan maanteel 60-ga, kihutage mööda, kui tahate". Vaata, lolli võib mängida mitut moodi. Ka seadusi pimesi täites. Näiteks koduõues autot paar meetrit tagurdades turvavöö peale tõmmata. Või fooritule taga tee ületuseks rohelist tuld oodata, kuigi on koidik, ühtegi autot silmapiiril pole ja foor pealekauba rikkis. Sest äkki saan trahvi? Äkki tuleb püksi.
e
20. november 2015, 17:22
ei tohi sõita aeglasemalt ! mnd on palju seepärast kinni peetud, puhuma pandud ja igasugu vihakõnesi mentide poolt esitatud, trahvi pole tehtud, aga lihtne teha, kui kasvõi... ei hakka ette ütlema.
u
Urmas/ 20. november 2015, 17:35
See 60km/h sõitmise kommentaar ei tulnud minu klaviatuurist!
m
20. november 2015, 14:02
Ma olen Urmasega 100% nõus. nagu mingi kohustuslik maks oleks peale pandud.
j
Jaanus/ 20. november 2015, 16:18
a
a-ah/ 20. november 2015, 05:02
Rikkusid liiklust!!!!!......Viimsi elama.

m
mikk/ 20. november 2015, 02:42
saaks Kadri juba Keskerakonna liidriks!!!!!!!!!!! Hüvasti Oravad
m
20. november 2015, 17:24
mine ... blondiin, kes millegagi pole hakkama seni saanud ?
j
Jaanus/ 21. november 2015, 03:02
Mida see muudaks?
Ta ju sama ühiskonna produkt.
k
kaak/ 20. november 2015, 01:20
Eks paljud, kel raha pole, hakkavad siis nõudma trahvi asendamist arestiga ja riigil jääb ikka raha saamata!
p
Patarei müürid/ 20. november 2015, 13:59
See toimub juba praegu massiliselt (lugege www.kohus.ee/istungiajad/Harju Maakohus/Liivalaia kohtumaja Justiitsministeeriumi ja kohtutäiturite poolt avalikult tõstatatud teema.
Kivipead ei saa aru, et surm ka ei võta sealt, kust võtta pole. Rahvas arestimajja!
m
20. november 2015, 17:25
ma oma vaese perega oleks kohe nõus arestimajja elama asuma !
e
Ei/ 19. november 2015, 23:11
koti ja ei maksa trahve,mul pohhui mis eestis toimub.Lihtsalt lollideriik.
k
Kohtutäitur aitab!/ 20. november 2015, 06:45
Sain kaameraga 4 km kiiruse ületamise eest trahvi! Koguni 12 euri!
Selge.
Maksin PPA-le väikse viivitusega ära!
Ah oh üllatust!
Esimene kohtutäitur võttis oma osa! 19 eur!
Ja siis ka TEINE kohtutäitur--arestis ja võttis sama asja eest 72 eurot!
Helistasin--ja algas!
Tehke PPA-le avaldus!
Justiits ministeeriumis--pöörduge kohtu poole!
No tule taevas appi!
m
Madis/ 20. november 2015, 08:08
Miks riiki ei karistata VÄGISTAMISE eest
s
20. november 2015, 13:36
sest see on riigi eksistentsi alustala.
j
Jaanus/ 21. november 2015, 19:58
Mul selline naiivne küsimus.
Kui kaua kulus aega 12eurolt 72euroni jõudmiseks?
Tõsi, ma ei tea küll päris täpselt aga minu meelest on ka sellistel puhkudel mingisugused piirangud olemas.
Kas pole mitte nõnda, et rohkem kui kaks korda suuremaid nõudeid on võimalik vaidlustada?
Mis aga kohtutäituritesse puutub siis nemad ei oska isegi elementaarsel tasemel aritmeetikat.
Tavaliselt on neil selline komme rehkendada, et 2+2=22 3-3=33 ja 4*4=44 ja 5/5=55 jne.
u
20. november 2015, 14:17
uskumatu, et sellisele töllile pannakse plusse... aga ilmselt on need tema kaaslollid, kes elavad ka lollide riigis.
o
oss/ 19. november 2015, 22:14
mida sel teemal mämmerdada,tehke need sissetulekupöhiseks ja asi tehtud? Muidu kui mingeid teenusehindasid töstate siis tuuakse kyll pöhjamaid eeskujuks-kus nyyd need eeskujud on????
m
muff/ 19. november 2015, 21:53
...vaesed politseinikud- hakatakse neid jälle peedistama et a -la, kui päevaga 10 punni kirja ei saa- MIDA SA TEED SEAL TEE PEAL, meil on järjekord ukse taga . Ja samas juhtkond räägib, et trahvi tegemise kohustust ei ole. võta nüüd kinni mis õige, mis vale.
a
Albert/ 20. november 2015, 15:54
Kas sa eilane oled, et ei tea, et juhid räägivadki organisatsiooni sees ühte ja väljapoole teist. Kui 10 trahvi päevas on norm siis tuleb teha 10 trahvi, kui tahad kohta säilitada, rahvale valetamine on ülemuse töö, et oleks ohmusid, keda trahvida.
a
Alar1/ 19. november 2015, 21:33
Kõikides küsitlustes on rahvas suuremaid trahve ja karistusi nõudnud. Kui nüüd tegema hakatakse, siis on riigivaenlased-kesikud kohe vingumas ja miinuseid ladumas. Loomulik, et koos palgaga peavad ka trahvid tõusma. Ongi liiga väikesed ja bemmi-tatid irvitavad trahvide üle.
t
tiblunn/ 20. november 2015, 14:20
Alar1, ära valeta! Kus maal ja millal on rahvas endale suuremaid trahve nõudnud? Pole sellist asja olnud. Ja mis puutuvad antud teemasse "riigivaenlased-kesikud"? Sa, haige troll, hakkad juba tõesti pikapeale tüütama.
s
20. november 2015, 16:14
saa aru, Alar 1 on pikemat aega selle haigusega dispanseris eri arvel ja valve all aga ikkagi põgeneb ja saab kuskilt arvuti.
s
siis tuleb/ 21. november 2015, 13:11
ka arvuti kaaperdamise eest suur trahv määrata, aga mida niisuguselt võtta?
r
20. november 2015, 17:30
rahvas on karistusi reffidele - aferistidele nõudnud, ja palju siis kellegil palgad tõusevad, ei ole eriti kuulnud siin... sul ehk jah, kui kõvemini kesikuid sõimad ja klikki kiidad.
e
Eino/ 19. november 2015, 20:55
Kukla lask kohapeal (misiganes rikkumine) ja vara konfiskeerimine, mis antakse üle pagulastele. Ja kui kadunukesel pole vara (enivei kasutu isik ju), siis lähisugulastel ikka on. Perfekt!
l
Lp. Eino/ 20. november 2015, 12:24
10 punkti. Aga kahjuks võib see varsti olla naer läbi pisarate.
M
Külamees./ 19. november 2015, 20:47
Me ilmselt kõik murrame pead, miks küll trahve niiviisi julmalt tõstetakse, kui valitsusele ei saa ju teadmata olla, et Eesti tööinimesed ja pensionärid tulevad niigi suurima koonerdusprogrammiga elades vaevalt ots-otsaga kokku ja tihtipeale on laste kõhud tühjad. Tänases " Reporteris " sain sellele küsimusele ammendava vastuse. Valitsus kuulutas kohe peale trahvitõstmise juttu, et Eesti on valmis lahkelt vastu võtma sadu pagulasi. Loomulikult tuleb ju pagulaste ülalpidamiseks, toitmiseks, katmiseks ja lõbustamiseks kuskilt raha leida. Ürikad on kavalad----neilt ei saa midagi. Jääbki üle vaid oma 20 aastase autoromuga sandikopikaid teenima kiirustav, aus töömees.

a
AUTOJUHT/ 19. november 2015, 20:13
Trahvid ongi naeruväärselt väikesed. Autoga lolluste korraldamine on sama mis terrorist automaadist huupi tulistab-pihtasaamise võimalus on võrdne ja veel pole ma aru saanud et avatii korraldaja on mõrtsukas. Kas autoga surm on loogiline aga kui ma kirvega kellegi tapan on jura. Trahvi pole olemas kui sõidad inimese kombel ja ei rabele ega näita ennast.
t
Teeline/ 19. november 2015, 21:39
Sa võid ju inimese kombel sõita, aga iialgi ma ei usu, et sa kordagi pole LS-i rikkunud, kasvõi tahtmatult.
Kui sa aga sõidad kümmekond aastat vana sõidukaga, või miljonilise läbisõiduga veokaga, siis kinnipidamisel ma midagi ikka leian, mille eest trahv ära teha. Olgu selleks siis halvasti loetav number, mõni läbipõlenud pirn, valesti reguleeritud peatugi, õline mootor vm.
o
Olga/ 21. november 2015, 10:46
Oleneb sissetulekust. Sa võid minu eest ka trahvid ära maksta, kui liiga väikesed sinu jaoks.
r
riigi Suur Austaja/ 19. november 2015, 20:13
võiks need trahvid veel 100 korda suuremad olla,saaks riigikogu ja valitsuse palkasid ja seda susserdustasu tõsta,saame siis ka oma pagulased sellega kui kuu jooksul ära ei maksa siis kogu vara konfiskeerimine ... ilma elamispinda vastu andmata - ei peagi pagulasi sadade tuhandete kaupa tooma.
r
Ragnar/ 19. november 2015, 20:13
Proportsionaalset trahvi oleks vaja. Teenid suurt raha, maksad suuremat trahvi - siis annab rahakamatele sama moodi tunda, nagu hetkel keskmisele töömesilasele.
e
Ei tule. / 20. november 2015, 07:12
Ligi vana suli juba ammu ütles, et tema on astmelise ja õiglase maksusüsteemi vastu.
p
Paljugi,mis vaja/ 20. november 2015, 10:16
Need vereimejad,kes sellised trahvid rahvale kaela määras,ei tee iial proportsionaalset, sest siis peaks ka nemad maksma oma rikkumiste eest trahvi. Praegu ei anna need trahvid nende hiigelpalga ja suurte kuluhüvitiste taustal neile üldse tunda, neile see nii pisike väljaminek
j
Joonas/ 19. november 2015, 20:09
Mõtlemisega pole Õhtuleht end küll vaevanud,pole vaja eeskirju rikkuda,siis ei tule trahvi maksta,nii lihtne see ongi.
t
to/ 20. november 2015, 01:08
eluvõõras oled! juba praegu on inimesi trahvitud olematute rikkumiste eest! kohtusse ka igaüks ei lähe.
j
jama ajad/ 20. november 2015, 20:58
trahvid on eelarvesse sisse kirjutatud olenemata sellest kas rikud midagi või ei riku ja kui olemasolevaid seadusi ei riku, siis tehakse sellised mida oled sunnitud eluspüsimiseks rikkuma
j
21. november 2015, 16:50
Jumal tänatud, et sinusuguseid tarku valgustajaid ikka meie hulgas leidub
a
aga/ 23. november 2015, 16:12
ega sa saa niikuinii aru, puupea ei mõtle.
j
Jaanus/ 21. november 2015, 21:05
Sõidan aastas umbes 23 000 kuni 26 000km, ja eriline kihutaja ma kah pole.
Sõidustaazi on mul üle 25 aasta ja ainsatki avariid pole ma kah tekitanud.
Selle aja jooksul olen ma kiiruse ületamise eest trahve saanud vaid kahel korral!!!
Aga sellest ja teistest sarnastest poliitkorrektsest niutsatustest kumab läbi kõige labasemate ja egotsentriliste targutajate iseloom kes reeglina ei suvatse teistega arvestada ega pole ka just mitte kõige osavamad olukordade hindajad liikluses.
---
Just sellised ongi "need" kes teedel roomavad väga ebaühtlase kiirusega ning tavaliselt 90'ne alas kusagil 80'ne ja 70'ga. Püsikiirusehoidjaga on selliste jurakate sabas lausa piin jõlkuda.
Kui tahad säärasest olevusest mööda sõita siis nad tõstavad järsul 80'ne pealt oma kiirust ja oled lausa sunnitud 90'ne alas säherdusest ... mööduma 120 kuni 150km tunnis.
Tiheda liikluse korral kleebivad just need targutajad ennast mingile rekkale (kiirus on kusagil 80-90 km/h) nii sappa et tagumistel sõitjatel on lausa eluohtlik kurviderohketel teedel kahest-kolmest&pluss sõidukist mööda sõita.
Kui tuleb kurv või liikluskaamera siis järsult kukub kiirus nagu mungal tolksti 90'ne pealt 60'ne peale ja sama toiumub ka siis kui vastu tuleb mõni sõiduk.
Vastutuleval sõidureal rekkarivist möödasõitjate kiuste võtavad "sellised" ennast kenasti nii palju kui võimalik maantee telgjoonele.
Öösiti roomavad need nagu täid mööda märga m...i.
Just sellised ebakindlad "Sõiduässad" on tegelikult kõige suuremad avariide tekitajad aga võtavad "sõna" nagu oleksid tont-teab kes!
Ja kui kaudselt või otseselt on nad teisele avarii tekitanud siis on just "nemad" need kõige kõvemad targutajad ... ise pääsevad puhta nahaga aga parastavad, et ... "..mida sa siis kihutad..." ja midagi muud samas vaimus edasi.
---
Oma 25-aastase sõidustaazi jooksul olen sellisel viisil just sääraste targutajate poolt tekitatud avariiohtlikke olukordi näinud väga palju.
Olen ka mitmel korral ise näinud kuidas tänu sellistele poliitkorrektsetele - what ever they are tõttu - on otse minu silma all avarii toimunud.
Olen ka sihukestega vestelnud ja pean tunnistama, et just need olendid pole ka oma igapäevases elus mitte just kõige teravamad pliiatsid karbis ja reeglina on nad äärmiselt egotsentrilised ja teiste kaaskodanike suhtes hoolimatum inimtüüp.
Seega põhimõtteliselt ei erine nad hoolimatutest ja hulljulgetes sõiduässadest mitte millegi poolest. Mõlemad on liikluses omal moel äärmiselt ohtlikud "things".
---
!!! Saage te poliitkorrektsed demagoogid-targutajad üks kord aru, et antud artikli puhul pole rõhk mitte kiiruse ületamisel vaid ohjeldamatul trahvide ja muude karistuste genereerimisel.
Nagu ma ühe teise artikli kommentaaris mainisin, sellisel küündimatul moel trahvide ja muude karistavate seaduste genereerimisega ei ole võimalik seda olukorda lahendada.
Tegelikult vist ei tahetegi seda teha, sellepärast polegi pööratud tähelepanu niivõrd sellise liikluskäitumise algpõhjustele vaid piirdutakse primitiivse jahumisega "halvast liikluskultuurist".
Tõenäoliselt on tänasega võrreldes 10'ne aasta pärast trahvid juba 100 või 1000 kordsed.
Kuigi kes siis seda teab, mille eest veel trahvima hakatakse.
Võib-olla vale mõtlemise või kontrollimatu silmavaate eest, või hoopistükis liiga kiire hingamise eest või liiga sagedase vetsus käimise eest.
l
lollike,/ 23. november 2015, 16:14
kas muid trahve sinu arvates polegi, kui ainult liiklustrahvid?
r
Radist/ 24. november 2015, 07:39
Jaanus, väga hea kommentaar Sul. Mõningad tüpaažid liikluses on tabavalt ja otsekoheselt ära toodud. 12 points!
e
Eesti AS/ 19. november 2015, 20:08
Pritsige pappi!
Meiega võidad täiega!
l
lible/ 19. november 2015, 19:31
vaja on karmistamist just liiklusbandiitide suhtes,kes pidevalt rikuvad ja tahtlikult.Teiseks,ainult kaasliiklejate desinformeerimisega tegelevad juhid tuleks liistule tõmmata,juba märgutulede mittekasutamise eest saaks riik mitmekordselt trahviraha enam.Meil ju pole kombeks suunatulede kasutamine.Esmakordne rikkuja tuleks küll arvutisse kanda,kuid kohe esimesel korral piirduda võiks küll hoiatusega.Isegi Saksamaal ei hakata kohe trahvima,vaid ollakse valmis abiks olema.
Võin seda kinnitada,pikk kogemus olemas.
t
Teeline/ 19. november 2015, 21:45
Saksamaa tasemele ei jõua me küll kunagi.
m
20. november 2015, 13:40
me alles Afrika algtasemel,isegi ISIS on kümnekordselt targem.
s
20. november 2015, 16:05
Siis on oodata tohutut arenguhüpet Eestisse, kui pommivöödega pagulased siia saabuvad, paar kõmakat õige kohas ja hakkamegi arenema nii, et tulejutt taga.
s
20. november 2015, 16:05
Siis on oodata tohutut arenguhüpet Eestisse, kui pommivöödega pagulased siia saabuvad, paar kõmakat õige kohas ja hakkamegi arenema nii, et tulejutt taga.
s
20. november 2015, 16:05
Siis on oodata tohutut arenguhüpet Eestisse, kui pommivöödega pagulased siia saabuvad, paar kõmakat õige kohas ja hakkamegi arenema nii, et tulejutt taga.
m
miks pagulased,/ 20. november 2015, 18:32
seda võivad siis teha kohalikud valged, kui saanud ebaõiglaselt trahvi ja raha maksmiseks puudub.
t
trahvimäärad..../ 19. november 2015, 23:21
saksamaal turvavöö eest 30€, meil hakkab 400€ maksma! :) 13,3 korda rohkem! SEE ON LIHTSALT ROPPPPP!!!! poliitikud seebiks!
Passengers of full age are punished with a fine of € 30, if they did not wear a seatbelt in a moving car.
https://www.bussgeldkatalog.org/german-driving-laws/
s
20. november 2015, 16:07
Sõitsin hiljuti linnadevahelise liinibussiga, vähemalt 2 turvavööd ei töötanud, tähendab reisijana olen ma süüdi, et buss ei ole sõidukorras ja maksan trahvi? Alternatiiv on bussist maha minna ja kaotada ka piletiraha.
.
20. november 2015, 16:36
....neist raiskadest ei saa seepigi, ajab teo vahutama, sita kord ujub peale.....!
m
mitme koha peal/ 20. november 2015, 18:34
siis istusid, käisid kõik kohad läbi? Reisijad, eriti noored, ise lõhuvad neid, olen korduvalt tabanud, siis lubasid terve bussi segi peksta..
i
IRW/ 19. november 2015, 18:59
Mõtlemisega pole see valitsus end küll vaevanud
k
Kellamees/ 19. november 2015, 21:26
.....aga neil pole ju ajusidki, mis mõtlemisest räägid ? Türnüfflite järeltulijad türnüfflid on seal Toompeal, päritav võim, raha, õigus kantimistele.....
a
annab partei/ 20. november 2015, 18:35
ameti, annab ka mõistuse.
s
21. november 2015, 16:53
e
ei ole jah/ 24. november 2015, 13:41
pole sit* sisse astunud.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee