Kommentaar

Martin Helme | Parem suletud kui surnud

Martin Helme, Konservatiivse Rahvaerakonna aseesimees, 17. november 2015 18:09

203 KOMMENTAARI

h
Hooliw/ 20. november 2015 11:51
Euroopa riikide juhid on ka ise pagulased. Kukutasid Gadafi ja õpetasid sealsele rahvale nutitelefoni kasutamist, õpetasid kuidas valge rassiga "hakkama saada", kallutasid need õnnetud inimesed juudi usku, makstes neile palju raha. Pagulaste tulek on juhtide huvides. Pagulane annab oma hääle kindlalt neile. Selleks on vaja kiirelt pagulastele anda kodakondsus ja kõik muud õigused. Valgel inimesel on säilinud õiglustunne ja empaatiavõime. Kes teab, kes on Simon Goldberg, teab ka seda millest ma räägin. Vaadake saksamaa juhti. https://www.youtube.com/watch?v=kbIA9oRuEeI
k
kes/ 19. november 2015 12:15
minevikku ei mäleta, elab tulevikuta. Alles me tulime õnnelikust suletusest suure venna süles. UUs suletus Helmede taktikepi all poleks surmast sugugi parem.
p
Poolt/ 19. november 2015 02:13
Hr Helmega kahel käel poolt! Õiget juttu ajab. Õigete asjade eest võitleb. Selliseid ongi Eesti riigis vaja.
õ
19. november 2015 00:43
Õige! Senine hävingusse viiv valitsus tuleb kukutada, pole muud möödapääsu.
i
iv/ 19. november 2015 00:03
Helme sõnastas jutuks täpselt nagu minu mõtted ja arusaamad. Selgus, lihtsus, ausus ja sirgjoonelisus reaalsuse nägemisel ja väljendamisel erisatavad teda võimulolievate "oma naha hoidjate" ümmargustest poliitjuttudest.
t
tõdemus/ 18. november 2015 22:05
Miks Eesti valitsejaid ei nakata Poola ja Ungari üllad eeskujud, kes on olnud ajast ees ja õigel ajal sulgenud oma piirid. Selle asemel kordame igapäevast mantrat, et meil pole vaja hirmu tunda,Eesti võimud ei adu siia maani, et ka suhteliselt väiksema koguse pagulaste hulgas on terroristid või selleks mõjutavad noored mehed, kes alles loovad Eestis võrgustikku.Mujal maailmas on suurriikide seas selle tõdemusega juba hiljaks jäätud. Ärgem siis kordame nende vigu. Tänases Pealtnägijas oli masendav fakt, et taolise inimsmuugeldamisega teenitakse päevas 3 milj. eurot.Järelikult oma suures agaruses aitame ka neid
t
till/ 18. november 2015 21:39
Allah akbar, jumal on suur. Islam võidab maailma ja uskmatu Euroopa saab islamiseeritud.
k
Kui/ 18. november 2015 22:08
ainult keegi suudaks tõestada. et allah ja muud jumalad on natukenegi rohkem, kui vanamutikeste õudusjutud...
l
Loomulikult saab,/ 19. november 2015 12:48
sest valge naine ei taha sünnitada ja loodus tühja kohta ei salli.
m
mmm/ 18. november 2015 20:22
Siin on näha,et yhed ja samad ekrelased siin kiidavad enda kirjutisi.Nii tuleb keskide aeg kunagi meelde.Ja miks peavad kommid olema nii matslikud ja labased.Kuid ilmselt on see sellise erakonna diviis,nagu kunagi sel ajal,kui Helme oli Moskvas tööl.Väga madal ja inetu,kuidas te siin teiste kohta kirjutate
2
20.22jälle õhtuks täis/ 18. november 2015 20:43
MMM matsianna, ole parem vait, mida sa lõhverdad.Sina oled Stenbocis peldikuvaht, kõrge ametikoht muidugiJa millised sinu kommid veel on, kõik trellidetaha, saad vastu lõugu jne.Kasi ikka enda uksealune enne puhtaks,MADAL JA INETU SUUR MM.
j
19. november 2015 16:14
Jälle näeb tyypilist ekrelase sönavöttu ,ainult labasused

t
Tuleb sulguda!/ 18. november 2015 19:10
Eestlasel peaks olema keelatud valla piirest lahkuda, kes ei kuuala, see ketti mõisa aida külge. Siis saab korra majja
.
Tegelikult......./ 18. november 2015 22:20
....... tuleb sinusugused madalalaubalised päris kinni panna aita, et arvuti ligi ei pääseks.
k
Kati/ 18. november 2015 18:25
Olen Martin Helmega 100 % nõus
o
Ott/ 18. november 2015 18:18
k
18. november 2015 18:32
kasu pole, kui su hääled reffidele üle e- kantakse vms.
õ
Õige jutt/ 18. november 2015 18:08
Lisada võiks seda, et needsamad Eesti rahva vihkajad ja islamimigrantide ülistajad on reformivalitsejad ja nende tallalakkujad. Nende võim, karistamatus ja heaolu saavad muutuma, kui kehtestame demokraatlikud valimised ja €uroliidu käskude pimesi täitmise asemel oma riigi heaolu poliitika esmaseks kuulutame.
p
Pole öige/ 18. november 2015 18:30
Just ekrelaste moodi.Ainult hirmus kirumine ja maha tegemine.Mida see teile löpuks annab.Noh mida ikka imestada,kui Helme rahvale meeldida tahab,kuid päevalehes oli,et ikka pole toetajaid rohkem,kui 4 %.Muidugi ei taha keegi et siia vööraid tuleb
1
18.30/ 18. november 2015 20:19
Lugeda ei oska või--4% oli EKRE vastu,60% poolt tolvan.Sina oled see, kes vahetpidamata neid kirub.Mis see siis sulle annab?
ü
18. november 2015 19:34
ühe murdmatu liidu me nii just murdsime, ülemnõukogu ehk riigikogu kuulutas eesti seadused ülemuslikumaks ja oligi kõik, teised tegid ka nii ja vene väed lahkusid, kuigi... nüüd on muidugi kahju, et päästaks meid terroristidest ?
s
Sama arvamus veel vingemalt siin!/ 18. november 2015 17:52
http://uueduudised.ee/kes-kurt-see-vaadaku-kes-pime-see-kuulaku/
Ei ole vaja keskenduda sellele, EL-st meie lauale pudeneks palukesi.Järgmiste sissi operatsioonide sihtmärkideks võivad saada kommunikatsioonisüsteemid ja tähtsad strateegilised objektid.
j
jan/ 18. november 2015 17:09
loen neid kommentaare siin ja ikka ma ei mõista, miks mõni eestlane kohe vägisi nagu tahaks, et aafrika rahvas meie maale laiali elama asustatakse!? Mis asi see on, et sunnib kohe nii väga seda tahtma?! Kui ta selles äris sees on, siis ma mõistan, aga vaevalt siin kommides keegi selle massi pealt raha teenib, see kes teenib, see on vait arvatavasti. Nii kaua võttis meil venkudegagi aega, et nad eestlast tunnustama hakkasid, ehk veelgi mitte kõik, kuid arukamad saavad aru, et eestimaal on siiski parem elada kui suure naabri juures. Kuid nemad on lähedased sarnase ajalooga inimesed, kuid mismoodi sa kauge aafriklase kodustad, see metslane ainult tallaks meid jalge alla ju, tal selles eestimaas jummala poh, ei ei mina neid küll ei soosi .
a
Anu/ 18. november 2015 17:58
asi ei ole tahtmises, ei taha minagi siia hulka muiduleivasööjaid - así on inimsuses, asi on s6jap6genike elude päästmises, asi on ka Euroopa solidaarsuses ja kristlikes väärtustes, asi on inim6iguste Genfi konvensioonis.
Eestis tundub asi olevat viha 6hutamises - nagu siingi kommentaariumis välja tuleb kahjuks. Eestis on asi valitsuses, kes rahvale asja ei suuda selgeks teha, kes kuulab ja jälgib ekre ja ojulandi uulusid..
viha tekitab viha! see et eesti ainukesena puutumata jääb kui lilleke pasalombis, on ulme, 6ige oleks situatsiooni 6igesti hinnata, anda parim, mis anda on inimsuse m6istes ning harjuda m6ttega, et maailm muutub.
a
Anu/ 18. november 2015 18:51
sa ise ikka märkad, millisel tasemel sa kommenteerid?
t
ta / 18. november 2015 18:59
häälestas end nendesamade liberastide tasemele, kes teiste vigadest jäärapäiselt keelduvad õppimast - kui enda elu ja tulevik seatakse teisi aidates ohtu, siis ei ole kohustust aidata.
p
Pole sa mingi anu, homo oled/ 18. november 2015 20:33
Sa oled ikka päris segi,sa kohe vägisi tahad seda maailma muutust.Arvesta sellega, et see tulebki läbi sõja mis alanud juba..No ei suuda mõista,mis on sõjas meeldivat sinu jaoks.Seda muutumist on sul ju võimalusnautida lähisidas, tõmba leelet ja ära vingu siin lillat udu ajades.
t
Täna...../ 18. november 2015 16:42
Kes kuulis täna Vikerraadiost Laaneotsa,ma et uskunud oma kõrvu.Nii asjalik ja adekvaatne jutt ühe orava suust, nagu oleks Helme ise kohal olnud.Miks Rõivas ei kuula elunäinud inimese juttu,Selgelt väljendatud tõde, euroopa on ennast hävitanud ise ja teeb seda edasi, kaasates ka sinna põrgusse väikesed riigid.Need 16 laeva vahemerel ei pidurda sisserännet ja sealt tulevad otsesed ISIse käsutäitjad.Laaneots võtku Kaljurannal käest kinni ja aidaku tõde ülesleida, sama Rõivasega.Kas neil pole häbi Laaneotsale silma vaadata oma luuludega migrantide õilsusest.
l
18. november 2015 17:09
laaneots pole toiduahelas reffide juures järelikult, julgeb tõde tunnistada ja ehk hoolib oma lähedastest, erinevalt kõik müügiks ! röövli- ämmaerakonnast, tõesti, me siin kommime kogu maailmast teiste rahvastega sama juttu, aga sallivad oma tolerantsusega terroristide suhtes - üks, kes alles sõimas eesti rahvast massimõrvareiks, kui pigid ise oma onni tulega tahtsid tuunida... sattus lennuterroriga ise reaalsesse allahi juurde pääsemise võimalusse, ei tea, kelle pärast tal nüüd häbi on, jälle eestlased ?
v
18. november 2015 18:04
varsti ta visatakse oravate juurest välja ;)
a
Aga/ 22. detsember 2015 14:32
Laaneotsale etteheide: miks sa lähed riigireeturite paati? Aus mees ei söö riigireeturite pihust ja ei aita neid oma häältega võimule Eesti riiki ja rahvast hävitama.
j
Jutt õige aga erakond kõige valem/ 18. november 2015 17:21
Reform on pagulaste-terrode eksportija nr 1!
p
pole see Laaneots parem midagi/ 18. november 2015 17:45
o
On seda siis meile kaela vaja?/ 18. november 2015 22:56
Ta on vähemalt käinud seal ja näinud millised nad on. Olgu omal maal millised tahavad, kuid me pole seal asumaid olnud ja kohustusi ka justkui pole. Tean oma isa esivanemaid Põhjasõja järgsest ajast. Kõik olid kas Juhanid, Jaanid-Jaagud, Andresed; siis hakkasid tulema Karlid, Hermanid ja Elmarid jne.. Ei ühtegi Muhameti ega Abdulad ...
s
sa ANUke mine ise kontrolli kus sõda käib/ 18. november 2015 15:34
90 prossa EI OLE sõjapiirkonnast.
Ekre ja Helmed olid eilsel RK ainukesena kohal !?
Teistest erakondadest oli ka osalejaid-mingi 3-4 inimest!!!
Ekre töötab.-ainukesena !
a
Anu/ 18. november 2015 15:53
pole p6hjust mind Anukeseks kutsuda.... mida ma kontrollima peaksin? ma juhuslikult tean väga hästi, millised inimesed on siia (Euroopasse, sest Eesti hoiab ju end tagasi humanitaarse katastroofi lahendamisest) tulnud...
M
15:53-le/ 18. november 2015 16:55
Mine muhvi,sa oled peast täitsa soe! Sa ei paista teadvat mitte midagi! Aga islamistiga oled vist abielus?
h
häbi anule/ 18. november 2015 17:13
Ja sõja kutsud sa nendega omarahvale kaela, sellest aru ei saa või???Prantsusmaa ütleb ise, et sõda on alanud, sina ikka jahud veel sallivusest.Sina oledki nende öine transportija, miks te valgust kardate?Aita siis omasid, aga need sulle korda ei lähe, rahaeest kiitmine aga küll.Mine räägi Laaneotsale ka seda möla, vaata mida ta sulle ütleb?
l
18. november 2015 17:22
loodan et sõjard annab vaenlastele tina, mitte pole salliv ega sõbralik, lastes kõiki maha tappa.
a
Anu/ 18. november 2015 18:03
miks mulle omad korda ei lähe? ma ütlen vaid, et viha tekitab ainult viha - pariisi terroristid on Euroopas sündinud inimesed, ei saa neid pagulastega ühte patta panna - pagulased (neid olen jah näinud küll ja küll) just nimelt pagevadki sellise terrori eest. ja mul on t6esti hirm nende eestlaste ees, kes üles ässitatuna ise terroriks valmis on
a
Anu/ 18. november 2015 18:54
no taset siin! ekret on ikka selle kommentaariumi suure osa rahva ajusid ikka liiga kuumalt pesnud...
1
18.54anu-arnold -andrei/ 18. november 2015 21:02
No homode tase , kakapead, kus ajud üldse puuduvad.
k
Kati to Anu/ 18. november 2015 23:34
Sa oled ikka täitsa eilane. Kui poleks hetkel seda enamikus mugavusprussakate invasiooni Euroopasse ja kõikide riikide tähelepanu sellele, kaasaarvatud ka Prantsusmaal, siis poleks ilmselt toimunud ka Pariisi veresauna. Muidugi said terroristid nö kindluse, kümned ja kümned tuhanded omad imbuvad järjest riiki sisse, ehk saadi seoses sellega ka lisavarustustust terroriaktideks kergemini sisse smugeldada jne. Muidugi saab seostada pagulasi terroristidega, sest ilma nende invasioonita ei saaks sisse imbuda ka terroristid! Ja jada on ju jätkuv, Mis sa arvad, palju siis Euroopa neid nn vastu võtta saab? Millal saab Euroopa võimekus täis või ehk ei saagi? Iga põlisrahva kohta 3 murjamit? Et siis kes neid üleval peab?? Insenerid hakkavad ise tööle? Ja kas ungarlsased, lätlased ja poolakad on siis rumalad või? Või näiteks ka jänkid, kes neid endale ei taha?
k
küsimus Anule/ 19. november 2015 18:12
mitu illegaali võtab vastu Iisrael?

j
jenkem/ 18. november 2015 14:51
nõustun kõigega mis HELME räägib, see kõik vastab tõele, aga just need suured juhid ei taha otsesele tõele näkku vaadata vaid üritavad oma rahvale käru keerata.
Ning sina ANU kas lähevad piirid kinni siis järgmised ei taha enam piiritaga ära külmuda!!!!
e
18. november 2015 14:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
n
naine to ei tasu uskuda/ 18. november 2015 15:39
Mis lame jutt, et pagulaste siiatoomise vastased on madala haridustasemega! Kuna pea terve Eesti (välja arvatud mõned sinu-sugused pooletoobised ajupestud ja kinnimakstud ametnikud) on massimigratsiooni vastu, siis nende seas on igasuguse harudustasemega inimesi! Ja siinkohal ei omagi see tähtsust, sest rahval on säilinud kaine mõistus ja iga mitte kõige eredama mõistusega inimenegi saab aru, et see on halb ja hävitab meie rahva! Ja mis sõja puhkemisest sa jahud? Koos pagulastega tuleb sõda niikuinii, see on fakt! Ja kui tuleb nn klassikaline sõda, siis on meil liitlasi küll! Usakad ei kao kuhugi ja meil on alati oma naaberriigid ja eriti armsaks saanud Läti ja Poola, kus riikide eesotsas on julged ja arukad mehed! Ja Suurbritannia, kelle toetusest ilmajäämisega sa nn ähvardad, on juba kordi ähvardanud EL-is ise lahkuda ja justnimelt selle massilise illegaalse invasiooni pärast! Nii et ka Suurbritannia oleks toeks. Ja veel: ära musta Ojulandi, tema hääle kaudu väljendub pea kogu meie rahva tahe täna. Nahavärv ei loe, loeb see, mis on õige ja mis vale, moslemite ja terroristide siiatoomine ja nende võõrustamine on vale!!
t
tjäh/ 18. november 2015 16:52
Siiamaani on opositsiooni tembeldatud harimatuks, rahvavaenlaseks ja kurjategijaks. Edukalt. Jama on selles, et rahvast rahvavaenlaseks teha on juba tiba raskem. Valitsusklikk paistab päris segaduses kohe. Vastutuult asjatamise peale kiljuvad vaimustusest ikka väga vähesed, ainult mõni üksik tilkuv kuju on endast vaimustuses edasi
n
naisele/ 18. november 2015 17:09
sa sünnita koos oma sookaaslastega lapsi, siis pole kedagi vaja siia tuua.
n
naine to naisele/ 18. november 2015 23:39
Ja olengi sünnitanud! Aga sina võiksid kuhugile ise ära minna, sest selliseid "on vaja siia kedagi tuua" pole eestlase rahvust väärt! Äraandja ja reetur!
o
Ojuland on tubli/ 18. november 2015 15:44
Noh, aga on ju lippu hoidev ütlemine,et parem surra seistes kui elada põlvitades...(?)
o
18. november 2015 17:35
oleneb perspektiividest.
e
ei tasu uskuda/ 18. november 2015 14:47
Enamik sallivaid inimesi Eestis on kõrge haritustasemega (kõrgkool on elus loomulik samm olnud). Kui nüüd vaadata neid tõrvikutegelasi, siis Eesti elu ei vii edasi lihttöölised, juhutöö otsijad ega kodutud/alkoholi liigtarbijad. Helme selle peale ei mõtle, et oma viha õhutamisega kaotab riik nii kainet mõistust kui ka oskusi siinset elu arendada. Kui ikka suur hulk inimesi on nii pehmeks tambitud, et absoluutselt iga negatiivse asja põhjus on valitsus ja mitte-europiidset rassi sallivad inimesed, siis ei jätku lihtsalt sõnu...palun võtke ennast kokku ja leidke mingi tegevus, et oma igavust peletada. Kui ei tulekski ühtegi sõjapõgenikku ja taastatakse riigipiirid, siis mis edasi? Laulame paar nädalat rahvuslikke laule ja hüppame rõõmust lakke, et oleme oma riigi suutnud ära isoleerida. Raske on konkreetseid tagajärgi ette näha, aga võib julgelt öelda, et elu paremaks kohe kindlasti ei lähe. Meil on praegu liitlastega (USA, Saksamaa, Suurbritannia jt) väga head suhted ja oleks patt need ära solkida mõtlematute tegude pärast. Loodetavasti ei tule, aga kui peaks tulema sõda Venemaaga, siis EKRE poliitiliste sammude tulemusena poleks meil kellegi abile loota ja enamik Eesti rahvast peaks sõtta minema. Kas siis säiliks Eesti kultuur ja rahvus? Raskesti usutav, et säilib. Mina ei taha elada riigis, kus lahterdatakse inimesi mustadeks ja valgeteks, vaid riigis, kus inimese mõistus suudab aru saada, et vaatamata nahavärvusele on kõik ikkagi inimesed. Ometi on see Ojuland selgelt mõista andnud "Vabariigi kodanikud" saates, et nahavärv määrab rahvuse. Sama katuse all on ka EKRE ja pole raske mõista, kes soovivad Eestile hukatust.
a
Anu/ 18. november 2015 15:19
n6us sinuga, see pime viha ajab mind lihtsalt oksele(vabandan väljenduse pärast)
1
14.47-anu oksenda enda jutu peale/ 18. november 2015 16:53
...sest Laaneots tegi vägagi selgeks olukorra täna Vikerraadios, see on järelkuulatav.Muidugi kui sinu tarkus sinnamaani küünib, kuula ära ja tule siis targutama, mis seal vale oli.Ei maksa ainult Ekre seljas sõita, isegi reformi enda liikmed on asunud tõtt rääkima.Seda oli hea kuulata,tänud Laaneotsale.
t
Tänu Laaneotsale/ 18. november 2015 17:13
või tema kaasaaitamisel ju saadeti Eesti sõdurid nende riikidesse moslemeid tapma, nüüd püüab ennast süüst puhtaks pesta ja õigetelt põhjustelt tähelepanu kõrvale juhtida.
j
JUST/ 18. november 2015 17:32
Aga hea, et nüüdki õigel teel on, eks see Iraak oligi kõige algus .Kogu maailma ususõdadesse pole vaja meil oma nina toppida ja sinna saatjaks oli ikka Ansip oma meeskonnaga.Ega praegugi ei saada Terras, ikka Nilssonid.
m
18. november 2015 17:45
muide, eesti süjard ise tunnistas, et hoopis PÄÄSTAB musti merel laevade kaupa ja toob edukalt maale, mitte ei killi neid.
p
pärnakas/ 18. november 2015 18:08
Anu
Hea pimeda viha esindaja on A.Lobjakas oma eestlasi vihkavate kirjutistega. EKRE on ainus erakond, kus julgeti tõde rääkida juba enne valimisi.
h
huvitav/ 18. november 2015 23:13
v
Vasturääkiv/ 18. november 2015 15:32
Kui kõrgkool on elus loomulik samm olnud, siis eeldaks, et inimene teeb ka vahet haridusel ja haritusel. Isegi kui viimasest jääb vajaka, siis nii palju teadmisi oleks ikka pidanud ülikoolist saama, et teada kumb on kumb. Neil sõnadel vahet ei tee, siis ei tasu vist imestada, et kõik probleemid taandatakse pelgalt nahavärvile ja sallimatusele ning lööklausetele, millest kaugemale ei vaadata.
j
Jan/ 18. november 2015 15:39
Olete teemast valesti aru saanud või teine variant, et ei ole teemat eriti uurinud. Tõeliste põgenike-hädasolijate vastu pole küll keegi ei EKRE ega keegi muu, aga probleem on selles, kuidas hädasolijat kindlaks teha, hetkel ei saa sellega isegi USA FBI hakkama rääkimata siis meie valitsusemeestest.
j
Janile/ 18. november 2015 15:55
no kuidas ei ole vastu? loe neid kommentaare siin
l
Lihtsalt/ 18. november 2015 16:32
Hea ja asjalik kommentaar. Kahtlen ainult, kas funktsionaalse lugemisoskuseta tigedikud sellest lihtsa sõnastusega tekstijupist aru saavad.
e
18. november 2015 17:48
ennast kiitmast ei väsi ?
p
Paavo/ 18. november 2015 17:16
mitte nahavärv ei määra rahvust, vaid vanemad. Kui üks vanematest on eestlane ja teine Nigeeriast, siis on poiss pooleestlane, poolnigeerlane.
m
Mina/ 18. november 2015 17:48
olen ka kõrgharidusega inimene ja olen nende põgenike sissetoomise vastane, jah, mõni võib arvata, et saab eestile tööjõudu. kuna oma rahvas on välja rännanud, kusagilt käis läbi, et valime nende seast arste ja insenere. Pange nüüd mõistus ka tööle, see inimene seal kaugel maal, kui ta on õppinud arstiks, siis ei tule ta meile paadiga põgenike seas, aga tuleb lennukiga tööloaga meie riiki tööle, omades ees nii töökohta, kui kohta elamise jaoks. Soome väidab, et põgenikest 9 % on selliseid keda saab üldse õpetada, kellel on selleks eeldusi, saage aru, suurem osa neist ei tahagi töötada, vaid elada toetuste najal ja ma kohe mitte ei usu, et nende toetused on meie omadega võrdsed, jah nad võivad olla võrdsed riigikogu liikme esinduskuludega. Ise elunäinud inimesena, ma pole enam noor, kaldun arvama, et Laaneotsa kirjutatud mõtted on õiged ja pole kahtlust tema väiteid lugeda valeks. Loomulikult on kahju inimestest, kes sealt maalt on Euroopasse jõudnud, aga tundub, et meie noored poliitikud ei taju ohtu. Aeg loomulikult näitab, kellel on õigus, aga ei tahaks jälle näha, kuidas kahe käega peast kinni haaratakse ja öeldakse, sorry, jälle panime metsa.
p
pärnakas/ 18. november 2015 18:03
Kas Sa ise ka usud seda, mida kirjutad?
Mis puutub inimeste lahterdamisse, siis keegi ei lahterda töötavaid ja õppivaid inimesi, kuid me pole piisavalt rikkad, et hakata majanduspõgenikke oma maksudena kogutavast rahast ülevapidama. Me peame esmalt aitama oma hädasolijaid.
u
usu, mida tahad/ 18. november 2015 18:06
Terroristid on ka inimesed sinu kriteeriumite järgi. Valikuvõimalused, keda uskuda, keda mitte, oled ise endalt võtnud ja sina OMA nägemusega küll eesti kultuuri ja rahvuse säilimisest muffigi ei jaga.
ü
ülikool matsi ei riku -/ 18. november 2015 19:56
nii öeldi vanasti. Öelda, et kõrgkoolist tulevad targad inimesed, on selge liialdus. Mõni võib 3-4 kõrgkooli läbi teha, kuid tarkusest pole tal aimugi.
s
sooviksin teada,/ 18. november 2015 14:40
kas tõesti vastab tõele info, et Tallinn lennujaamas käib öösiti vilgas tegevus ja tassitakse lennukite pealt pagulasi sisse. Mitmed kommentaatorid on sellele viidanud. Ka Meedia võiks uurida, kas see on nii. Sellisel juhul on ju see kõige otsesem rahvale näkku sülitamine, kui räägitakse itaaliast inimeste valimisest ja samal ajal tuuakse lennukitäite kaupa juba kohale.
Välispiiri kindlustamisest rääkis aga hr. Laaneots väga õiget juttu ERR saates välisilm. Euroopal on ressursse, et tagada põgenikekaitse laagrites väljaspool Euroopa liitu.
o
OMAD/ 18. november 2015 14:48
Eilse Vabariigikodanikest üks komentaar ,mis on tõsi (Nastja Pertsjonokk, kes ainult süüdistas islamiterroris Euroopat ja USA'd. Ikka teised on süüdi ! Selline seisukohavõtt on ju selge terrorismi õigustamine. Aga veel torkas tema jutust silma - et ta tegeleb Süüria pagulastele eesti keele õpetamisega. See kinnitas siit-sealt silma torganud terakesi - nad on juba siin ! Olen näinud raamatukogus neegripoissi lugejaks vormistamist koos hooldajaga, kahte neegrit pealaest jalatallani uutes kallites riietes, nutitelefonid käes, aipäde ostmas, gruppi ilmselt süürlasi tänaval jalutamas, kõik uhiuutes kallites riietes, hästi raseerituna ja juuksed lõigatuna. Neid kohtab üha enam., Arvan, et meie eest varjatakse seda, et neid tuuakse kogu aeg siia. Rahvale jäetakse mulje, et kedagi pole tulnud, kuid see on vale. Vaadake tänaval ringi ja küsige, kuidas ja miks nad siia tulid !)Tähendab ,et lihtsalt ei julgeta enam rahvale TÕTT rääkida.
o
omadele/ 18. november 2015 15:20
no kadeduseuss ikka pigistab jah?
E
14:48, 18. nov 2015 -le/ 18. november 2015 15:51
Ei ole muud öelda,kui kinnitan sama---nad ON siin! Õppige kiiresti ära sõna "ählän" (tere)!
k
Kokteil Molotovi/ 18. november 2015 17:23
Küll saavad kõik oma "tere" kätte...
o
oma/ 18. november 2015 17:44
Kurat,miks peaks mina õppima nende sõnu ,tahaks teada kas mõni siinolev tolgus oskaks eesti keeles tere öelda ,vaevalt.
o
18. november 2015 17:53
olen venludele siin ida suunal soovitanud koju minna, soovitan neilgi ja ei mingit tere, vaid go !
v
vasikas/ 18. november 2015 15:55
Loogiline,nii nagu trantsporditakse vange salaja nii ka pabulasi tuuakse salaja.
Millegipärast kui siin seda mainin on minu komm läinud. Minu laps juba ammu karjub,et terroristid tulevad aga kuidas ma ütlen kallis rahune pole hullu kas nii päevast päeva vääää.
n
nojah/ 18. november 2015 17:16
ega käbi kännust kaugele kuku, argpüksidest paniköörid.
m
18. november 2015 17:56
minu pisike ilus silmarööm läks enesekaitsetrenni, pane ka.
m
Mida/ 18. november 2015 14:29
siin veel öelda,tubli Helme aga kahjuks on ta jäänud jüüdjaks kõrbes.
Aga külll Kalev koju tuleb ja need võõraverega rõhujad minemaajab ah!
n
naine to Mida/ 18. november 2015 16:53
Kalev eii tule koju, kui meie teda ei aita! Tuuleb arvutite tagant ka õue tulla ja oma meelsust näidata! Ei saa jätta vaid EKRE-t ja teisi üksi meie rahva säilimise eest võitlema!
a
Anu/ 18. november 2015 14:15
härra Helme ajab k6ik ühte patta, kuid mis teha, kui m6istus kaugemale ei küündi.
Piirid kinni......Mul on vaid üks küsimus: kas Helme isiklikult ja ta jüngrid on valmis minema Euroopa piirile neid tuhandeid laipu kokku koguma, kes sinna nälja ja külma kätte k6nguvad 21. sajandil?
p
pime inimene oled Anu/ 18. november 2015 14:50
Kes kurat neil mugavuspagulastel käsib siia ronida. nah. istuge kodus ja kaitske oma maad. EI. ronime minema sealt,siin saab süüa juua niisama. Merkeli sugused võtavad kõik vastu,ja piisab ühest käsust. Reffid oma kaltsust juhiga võtavad kõik vastu. Omal EESTIS elavad inimesed vaesuses. Sa oled tiba soe peas A....
a
Anu/ 18. november 2015 15:07
no eks ma sellise reageeringuga arvestasingi... no mida oled sina isiklikult teinud ühegi vaese eestlase heaks? tavaliselt loobitakse vaid suuri s6nu, kuidas Eestis on omal palju vaeseid ja 6nnetuid (muidugi on ja sellega tuleb tegeleda) - see vaesus on kökimöki selle vastu, mida tähendab s6da!
t
Thergothon/ 18. november 2015 15:48
Sm. Anu.
Mida sina oled kodutu inimese heaks teinud?
1
15.07/ 18. november 2015 17:01
Mida teinud-Rõivast kummardanud, või kilekotte tassida aidanud-ehk kõik mida oskad ja taha?
a
Anu/ 18. november 2015 18:09
ma ei hakka siin seletama, mis ma teinud olen, aga teinud olen, nii kuis jaksanud ja suutnud. R6ivast ma ei kummarda, pole reformi kunagi toetanud - nende suur liberaalne uuskapitalismus on ka meile väga raskes seisus pered toonud, aga see teine jutt. Üleüldse olen suht pahane R6ivase ja Co peale, et ei suudeta olukorda adekvaatselt rahvale selgitada, lastakse Helmel & Col viha 6hutada ja levitada ning kahjuks leiab see kole suurt k6lapinda.
a
annaks/ 18. november 2015 21:56
neile kandikul oma kodumaa!
v
Vaja natuke kaugemale vaadata/ 18. november 2015 14:53
... nende miljoniteni, kes Euroopasse pressivad ise samas euroopalikke väärtuseid omaks võtmata.
j
jeesas Anu./ 18. november 2015 14:53
Ei viitsi pikalt kribada. Aga mulle tundub et sa oled natike soe peast :)
j
jan/ 18. november 2015 15:43
ei pruugi soe olla, lihtsalt pole teemat lähemalt ta uurinud ja arvab, et kõik kes tulevad on vaesed sõjapõgenikud :) Kui ta siin aru ei saa, eks siis saab üks kena päev tänaval aru natuke valusamat teed pidi
s
Saare taat/ 18. november 2015 17:37
Mitte soe, vaid LOLL, KINNIMAKSTUD,IDIKAST elektrijänes. Kuna sihukesed vabaduses on, võib arvata, et hulluhaiglate kinnised osakonnad selliseid juba pilgeni täis. Üks lahendus siiski oleks: pistke sinna trellitatud väljasaatmiskeskusesse - saab (ehk) lõpuks oma kihelusest lahti ja murjamid kah vaiksemad.
s
Saare taat/ 18. november 2015 17:37
Mitte soe, vaid LOLL, KINNIMAKSTUD,IDIKAST elektrijänes. Kuna sihukesed vabaduses on, võib arvata, et hulluhaiglate kinnised osakonnad selliseid juba pilgeni täis. Üks lahendus siiski oleks: pistke sinna trellitatud väljasaatmiskeskusesse - saab (ehk) lõpuks oma kihelusest lahti ja murjamid kah vaiksemad.
a
Anu ei ole peast soe/ 23. november 2015 17:29
Anu ei ole soe , Anu on toiduahela üks viimane lüli ja omab kokkupuudet nn. pagulastega. Selge see, et tal on arvamus, et tema teab rohkem, kui kõik ülejäänud rahvuskaaslased. Aga mul on küsimus Anule: ütle, sõbrake, millise imemeetodi abil selekteeritakse kogu sellest massist välja need, kes pole ei terroristid ega majandusmigrandid, vaid tõesti Süüriast põgenenud pagulased. Kuidas garanteerida, et sellest tänasest käharpäisest 2 aastasest lapsukesest ei kasva terroristi, kes 18 aasta pärast Võidu väljakul ennast paraadi ajal õhku ei lase? Pariisi tapatalguteks oli vaja kõigest 7t 90-ndatel "prantslast" ja ühte euroopalike väärtuste saatel 3 kuud tagasi imporditud probleemi.
a
Anu ei ole peast soe/ 23. november 2015 17:29
Anu ei ole soe , Anu on toiduahela üks viimane lüli ja omab kokkupuudet nn. pagulastega. Selge see, et tal on arvamus, et tema teab rohkem, kui kõik ülejäänud rahvuskaaslased. Aga mul on küsimus Anule: ütle, sõbrake, millise imemeetodi abil selekteeritakse kogu sellest massist välja need, kes pole ei terroristid ega majandusmigrandid, vaid tõesti Süüriast põgenenud pagulased. Kuidas garanteerida, et sellest tänasest käharpäisest 2 aastasest lapsukesest ei kasva terroristi, kes 18 aasta pärast Võidu väljakul ennast paraadi ajal õhku ei lase? Pariisi tapatalguteks oli vaja kõigest 7t 90-ndatel "prantslast" ja ühte euroopalike väärtuste saatel 3 kuud tagasi imporditud probleemi.
o
oi kui hea/ 18. november 2015 17:20
inimene oled, tõeline Helmete sõdur.
1
17,20/ 18. november 2015 17:56
Helmete-,haritud inimene ei oska kirjutadagi.Kas sa kirjutad ANUTE, mitmuses Anud,mõtle ise edasi, niipalju siis haridusest ja hartitusest.
p
pärnakas/ 18. november 2015 18:22
Anu
Just selleks, et nad ära ei külmuks tuleb Kreekas ja Vahemerel piir kinni panna, kuna kodusõjas olevate põgenikel on oma kodus märksa soojem. Vaata Süüriat kaardil ja näed, et suurem osa territooriumist on sõjast puutumata. Kogu aitamisvõimekust tulekski kasutada seal, kuid paraku on EL liidritel hoopis teised plaanid so rahvusriikideta Euroopa.
a
Anu/ 18. november 2015 19:22
ma olen sinuga mingil moel isegi n6us.. kes küll oskab lahendust pakkuda? loomulikult oleks k6igile parim lahendus see, kui kuidagigi see s6da Süürias ja Iraagis l6petatuks saaks. aga ma pole spetsialist - mul pole aimu, kes oleks selleks suuteline, kui suured rahad ja v6imud seal taga on. kas needsamused vene ja prantsuse lennupommid saavutavad midagi v6i teevad olukorra veelgi hullemaks - no ei tea.
suurim osa s6jap6genikest ei tahagi ju euroopasse tulla. ja "mugavuspagulased" ei taha ju hoopiski eestisse tulla - just sellepärast ongi mulle nii arusaamatu see kohutav viha ja rassism. Ja mitu pagulast on eestis?
aga mina, lehm, pole ikkagi aru saanud, milline on Helmede ja Ojulandi idee, kuidas seda olukorda lahendada?
s
sealsete/ 18. november 2015 20:48
probleemide lahendusideid ei ole neilgi näinud, aga kodumaa tulevikuprobleeme väldib nende tegevus kõige tõhusamalt.
a
azza/ 18. november 2015 19:39
Mis Helmel nende kõngenud laipadega tegemist peaks olema - iga mõtlev olend teeb ise oma valikud ,ka kõngemise osas . Tulnukate järel koristamine oleks rohkem anu-liste teema,kes oma kõrgele haridusele vaatamata pole siiani àra adunud,et tõelised abivajajad pole euroopa pinnale veel jõudnudki ja ootavad abi nt Jordaania pagulaslaagrites oodates rahu saabumist,et oma kodudesse naasta.Mööda euroopat jõlkujad ja nice life otsijad on 90% ulatuses lihtsalt tulevased parasiteerijad ja nende hukkumine ühel või teisel põhjusel nende enese süü.Kedagi neist poleks jäetud toidu või peavarjuta,kui nn,sõjapagulased end registreeriks ja neile pakutavatesse pagulaskeskustesse suunduks,selle asemel töllerdatakse rinnalastega vihmas ja pakases,et jõuda riikidesse,kus on priskemad abirahad ja suuremad kogukonnad ees ootamas.Tundub,et vaatamata oma loogilise sammuna omandatud haridusele on Anul mõnevõrra tegemist haritusega ......
t
tulin..../ 18. november 2015 13:12
...pühapäeval Soomest ja algul ehmatas nähes kolme politseid automaatidega seismas,aga tundsime ennast turvatuna,veelgi parem tunne oleks olnud,kui oleks ka dokumentide kontroll nagu varem,see oleks turvatunnet veelgi tugevdanud,minu meelest oleks ka viimane aeg piirid kinni panna ja Eesti ei peaks ühtegi pagulast vastu võtma ja veel vähem olen ma nõus,et saadetakse oma poisse võõrale maale kahurite ette

e
Eeskuju on olemas/ 18. november 2015 12:27
Euroopal pole eeskuju vaja kaugelt otsida. Pärast iseseisvumist 1962 löödi Alzheeriast koheselt minema kogu prantslastest elanikkond, üle miljoni inimese, ehk ca 10% elanikkonnast. Järgime oma Põhja-Aafrika "sõprade" eeskuju ja lööme samade meetoditega minema Euroopasse saabunud migrandid.
M
..../ 18. november 2015 12:54
Mitte ainult Alzeeriast. Enamus valgeid aeti minema Mali, Zimbabwe, Nigeeria, Liibüa, Etioopia, Kamerun, Madagaskar, Maroko, Tuneesia, Uganda, Keenia jne,jne uutest riikidest. Tänapäevase ehk nn.euroopalike mõistete järgi elatakse täna ehk ainult kolmes, Aafrika riigis Lõuna-Aafrika Vabariik, Namiibia ja Botswana. Nendes riikides jäeti peale iseseisvumist alles jõukad valged, kes edendasid tööstust ja põllumajandust. Need riigid on ehk täna kõige " euroopalikumad " riigid nn. sallivuse suhtes. Meie "sallivust" ainult kuritarvitatakse ja seda eelkõige moslemi usku tegelaste poolt.
J
12:54, 18. nov 2015 -le/ 18. november 2015 15:53
Just. Ja need ülejäänud riigid vajusid tagasi oma "musta sohu",loodrid ja mittemidagitegijad!
n
No/ 18. november 2015 18:25
LAV-is mühab valgete vastane genotsiid täistuuridel.
a
18. november 2015 17:53
aeti minema küll, aga nüüd jooksevad järgi neile ;)
h
Huvitav, rõivastel mõtteid iial pole olnud, ainult siililegi teada hüüdlaused / 18. november 2015 11:49
ja massilised vihasildistused oponentidele
T
../ 18. november 2015 11:42
Toetan Martin Helmet, ometi räägitakse ka midagi normaalset. Ja olen jätkuvalt seisukohal, et ei saa integreerida ühiskonda inimesi kes seda ise ei soovi. Ja moslemeid ei ole võimalik integreerida, võib- olla mõnda üksikut. Valitsusele soovin rohkem mõistust ja sirget selga!
t
Tubli, MARTIN/ 18. november 2015 11:41
Armetud sallivad ei tea enam, kuidas ennast õigustada.Ükspäev on piir 500, järgmine juba 1500.Ja neid siis taritakse öövarjus, et te jumalapärast tegelikkust ei teaks.Milline hukatus meil lasub selle valitsusega, ei taha mitte mõeldagi.Nüüd siis saadame oma pojad maailma korda looma, ise hukkume sissetoodud migrantide käeläbi.Miks meilpeaks teisiti minema kui Pariisis, lootus on lollide lohutus.Kas tõesti on reformi enda liikmed nõus oma vaadete eest lapsed ja naised ohvriks tooma, see on õudne loogika juba.EKRE PÄÄSTA ISAMAA!!!
n
nomaitia/ 18. november 2015 11:41
kõik eestlased tahavad elada ekre mõisas naturaalmajanduses.
siis alles oleme me õnnerikkad, kui oma vitstest punutud korvi vastu turul 2 kilo kardulaid saame.
siis oleme elus ja vabad!
mõisaärrade ees tuleb mudugist mütsi ikke kergitada....
t
tead küll 11,41/ 18. november 2015 12:14
No aga mis sina siis tahad, ilma rahata inimlihas supelda ja hurraa karjuda, allah akbar ja oled igavesti vaba.Sinu valik muidugi, kergita saba valitsuse eest ja mine sõdima "uue " tuleviku nimel Vao sõpradega uskmatute vastu.Aga sinu mõisahärra Kross,selleees lömitada juvõid.
o
odoot.../ 18. november 2015 15:08
kussa siin rahast juttu teed? ekre mõisa naturaalmajandus käib rahavabalt. obesega akkame sõitma, sest naftat meil pole ja vitstest korvide vasta seda ei vahetata.
mis puutub vao sõpradesse, siis ma põle seal käind ja nendega tutvunud. pole kuskilt kuulnud, et nad oleks külavahel kedagi õhkinud, kuigi mingi ekre mõisa kubjas neid küll põletada tahtis.
ärge siin keerake inimesi lollakaks!
ükski põgenik, kes kahe aasta pärast töötu abiraha 100€ saab, siia ei jää, kui ta tõepoolest pole sõja eest pakku tulnud. selle raha eest ei saa ka väetist osta, et pommi teha.
j
jan/ 18. november 2015 16:59
sa päris usud ka, et nad kahe aasta pärast ainult 100 saavad :DD:D saavad samamoodi edasi nagu algulgi, egas neeger loll pole, väga kaval inimene, soomemaa kogemus on mul olemas sotsiaalametis töötades.
s
18. november 2015 18:03
Siin pole midagi enamkeerata, ega loll enamlollimaks lähe, targutab niisama tühja möla edasi.sõja eest pakku, ära rohkem peale võta.
v
valija/ 18. november 2015 11:33
viimastel valimistel valisin EKRE ja mul on tõesti hea meel, et nii otsustasin. inimesed, ärge usaldage mingit e-hääletust. sellega on veel lihtsam skeemitada. kahju ainult, et EKRE valitsuses ei ole. reformi juhtimisel on täielik allakäik, turvatunne null, täielik häving
e
eesti naine/ 18. november 2015 11:26
Täielikult nõus! Piirid kinni ja totaalne kontroll. Iga roju elagu seal, kus ta on loodud elama.
j
jah/ 18. november 2015 11:39
Teeme Põhja Korea suguse kinnise riigi, miks me küll Nõukogude Liidu lammutasime?
a
Arvamus/ 18. november 2015 11:52
Mismoodi Eesti näiteks enne EL astumist kinnine riik oli ja kui palju korraks passi näitamine piiril kedagi segas? Polnud probleemi siis ja ei oleks loomulikult nüüdki. Selline võrdlus ongi juba see, et sallivatel pole enam normaalseid argumente jäänud.
e
ei to jah/ 18. november 2015 12:22
Ja sina lojus, tahad siia avatud uste kaudu terroriste ja muidusööjaid?! Vaat see on ikka ju suur asi, eks! Aitab kõvasti meie turvalisusele ja heaolule kaasa!
1
11.39unista edasi/ 18. november 2015 12:31
Ja näed vennike, sinust ei saanud 50 aastaga eestlast, ja nüüd teed moslemitest kohe uskmatute sallijad.Hoia parem mokk maas, kui tarka öelda pole, sa ei pea oma nõmedust igapäev demonstreerima ühe lause kaupa.
r
Rtm/ 18. november 2015 13:10
Jah,päris Põhja-Koread ei taha aga praeguste sündmuste taustal vaatad Nõukogude Liidu aega juba väikese heldimusega.Tollel ajal olid omad veidrused ja puudused aga sellist õudust ,mis praegu Euroopas toimub ja toimuma hakkab tollel ajal ei olnud.
s
siis/ 18. november 2015 17:27
polnud ju piirid täielikult kinni.
k
Ka/ 18. november 2015 20:56
Jaapan on üsnagi kinnine immigrantidele. Kas see ei sobi eesmärgiks?
v
Vàga òige/ 18. november 2015 11:21
....jutt hr.Helme suust.Igaùks,kel silmad peas,nàeb uudistest karjakaupa riigipiire rùndavaid moslemi illegaale.Kellest enamik on noored,tugevad mehed. Ja kuna tànu maffia ja osa poliitikute koostöö laabub hàsti,siis jààvadki nad tulema.Kas me ikka tahame hoopis erineva elustiili ja arusaamistega ulmeliselt paljunevaid tulijaid? Vaevalt.Aga praegune olukord on valimistel valede valikute tagajàrg,mida ei paranda.Seepàrast vòiks mòistus koju tulla,et jàrgmistel valimistel uued inimesed valida...

g
Gunnar Stahl/ 18. november 2015 11:13
Pragusest olukorrast seoses rändekriisiga tuleks õppida seda, et inimesed väljapoolt euroopat on meie suhtes vaenulikud, räpased ja lihtsalt saamahimulised ning oleks viimane aeg hakkata ehitama ümber euroopa kõrget müüri, et see inimeste hulk, mis veel on siia tulemas ei hävitaks meid, sest juba kliima soojenemiseg on üsna pea neid sadu miljoneid kui mitte miljardeid.
Nii, et tasuks teha järeldused praegusest olukorrast ja mitte toppida pead liiva sisse.
j
Juula/ 18. november 2015 10:51
Mind aga huvitab nn välistudengid, kes siin nö tudeerivad. Kas on uuritud, kas nad täidavad ikka koolikohust või veedavad lihtsalt kvaliteetaega? Kas neid hoitakse selleks ühikates, kuna on head rahaallikad ülikoolidele?
j
Jaak/ 18. november 2015 10:49
Täiesti mõistlik artikkel. Kui riikidel jätkuks mõistust käituda saastaga nii nagu Helme soovitab, oleks Euroopal veel lootust. Vastasel korral ujutab rämps Euroopa päästmatult üle.
e
Euroopas valmistatakse/ 18. november 2015 10:02
võltsdokumente, rahastatakse, varustatakse relvadega... Miks "sõjapõgenik" peab elama vale nimega? Kõgepealt tuleks Euroopast välja saata kõik võltsitud passidega tegelased. Seda on lihtne tuvastada.
n
18. november 2015 10:00
Nn pagulased - eesti naiste silma- ja seksirõõm!
Kuna pagulaste-UUSKOLONISTIDE enamiku moodustavad esialgu, enne kui nad oma perekonnad järele toovad noored, parimas naiste murdmise eas tõmmud või pooltõmmud nn seksikad mehed, keda euroreferendumil 2003 võimuparteid fertiilses eas eesti naistele jah-sõna eest referendumil lubasid, tähendab see eesti noortele ning keskealistele naistele nende isiklike unistuste täitumist.
Samas ei pea eesti naised tulevikus enam ise ka sünnitamisega vaeva nägema - st rahvastiku taastootmisega ise ennast koormama. Rahvastiku juurdekasvuks ning rahvaarvu kordistamiseks piisab vaid avatud Eesti poliitikast (soroslaste avatud Eestist!). Avatud ustega Eesti riigi puhul hakkab Eesti rahvaarv kiiresti kordistuma ülerahvastatud planeedi rändrahvaste intensiivse sissevoolu ja noorte immigrantide endi sigimispotentsiaali energia vallandumise läbi uuel kodumaal. Eesti rahvaarvu kümnekordistumine saja aasta jooksul Euraasia, Aafrika ja Ameerika ülerahvastatud piirkondade sõja-, majandus- ning ökopõgenike potentsiaali ära kasutades on igati reaalne tulevikustsenaarium Eesti jaoks!
Pagulased on Eesti jaoks väljakutse nagu ütlevad seda Rõivad ja Pevkurid - Eestist suurrahva tegemise vahend, paraku küll eestivaba (estenfrei) Eesti tekitamise hinnaga!
n
18. november 2015 10:00
Nn pagulased - eesti naiste silma- ja seksirõõm!
Kuna pagulaste-UUSKOLONISTIDE enamiku moodustavad esialgu, enne kui nad oma perekonnad järele toovad noored, parimas naiste murdmise eas tõmmud või pooltõmmud nn seksikad mehed, keda euroreferendumil 2003 võimuparteid fertiilses eas eesti naistele jah-sõna eest referendumil lubasid, tähendab see eesti noortele ning keskealistele naistele nende isiklike unistuste täitumist.
Samas ei pea eesti naised tulevikus enam ise ka sünnitamisega vaeva nägema - st rahvastiku taastootmisega ise ennast koormama. Rahvastiku juurdekasvuks ning rahvaarvu kordistamiseks piisab vaid avatud Eesti poliitikast (soroslaste avatud Eestist!). Avatud ustega Eesti riigi puhul hakkab Eesti rahvaarv kiiresti kordistuma ülerahvastatud planeedi rändrahvaste intensiivse sissevoolu ja noorte immigrantide endi sigimispotentsiaali energia vallandumise läbi uuel kodumaal. Eesti rahvaarvu kümnekordistumine saja aasta jooksul Euraasia, Aafrika ja Ameerika ülerahvastatud piirkondade sõja-, majandus- ning ökopõgenike potentsiaali ära kasutades on igati reaalne tulevikustsenaarium Eesti jaoks!
Pagulased on Eesti jaoks väljakutse nagu ütlevad seda Rõivad ja Pevkurid - Eestist suurrahva tegemise vahend, paraku küll eestivaba (estenfrei) Eesti tekitamise hinnaga!
e
EESTI NAISTE SEKSIRÕÕM!/ 18. november 2015 09:55
Nn pagulased - eesti naiste silma- ja seksirõõm!
Kuna pagulaste-UUSKOLONISTIDE enamiku moodustavad esialgu, enne kui nad oma perekonnad järele toovad noored, parimas naiste murdmise eas tõmmud või pooltõmmud nn seksikad mehed, keda euroreferendumil 2003 võimuparteid fertiilses eas eesti naistele jah-sõna eest referendumil lubasid, tähendab see eesti noortele ning keskealistele naistele nende isiklike unistuste täitumist.
Samas ei pea eesti naised tulevikus enam ise ka sünnitamisega vaeva nägema - st rahvastiku taastootmisega ise ennast koormama. Rahvastiku juurdekasvuks ning rahvaarvu kordistamiseks piisab vaid avatud Eesti poliitikast (soroslaste avatud Eestist!). Avatud ustega Eesti riigi puhul hakkab Eesti rahvaarv kiiresti kordistuma ülerahvastatud planeedi rändrahvaste intensiivse sissevoolu ja noorte immigrantide endi sigimispotentsiaali energia vallandumise läbi uuel kodumaal. Eesti rahvaarvu kümnekordistumine saja aasta jooksul Euraasia, Aafrika ja Ameerika ülerahvastatud piirkondade sõja-, majandus- ning ökopõgenike potentsiaali ära kasutades on igati reaalne tulevikustsenaarium Eesti jaoks!
Pagulased on Eesti jaoks väljakutse nagu ütlevad seda Rõivad ja Pevkurid - Eestist suurrahva tegemise vahend, paraku küll eestivaba (estenfrei) Eesti tekitamise hinnaga!
m
meeldivad/ 18. november 2015 09:09
mulle meeldivad Helme ja Ojulandi mõtted,aga vaimustuses olen Poola välisministri Ideest!

j
jepp/ 18. november 2015 08:27
Kahjuks just selle avatusega jätkataksegi. Nii suurt rongi on raske pöörata, prseguseks on see ainult natuke pidurdunud.
Küsimus on selles kas eesti rahvus jõuab enne püsima jääda kui tuleb paratamatu suur mauride väljaajamine.
Me oleme siin ju globaliseerunud maailma kõige suuremad vaenlased, meid tuleb hävitada.
p
Püsima jääda?/ 18. november 2015 11:45
Rahvas põgeneb riigist, kõige suurema tõuke annavad nüüd veel vihkamise õhutajad eesotsas Helmetega, sündivus langeb jne.
n
ns/ 18. november 2015 16:34
Helmede pärast nüüd küll meie riigist keegi ei põgene- selleks on teised põhjused. EKRE-t võidakse sallida või mitte sallida, kuid ta on oma otsekoheste ja ausate välaütlemistega juhtinud tähelepanu Eesti ees seisvatele tõsistele probleemidele ja on toonud nii värskeid tuuli poliitkorrektsesse eesti poliitikasse.
e
EESMÄRK - eestivaba (estenfrei) Eesti!/ 18. november 2015 08:18
SAKSA JA NÕUKOGUDE OKUPATSIOONIDE AJAL OLI EESTI ROHKEM SUVERÄÄNNE, kui nüüd eurookupantide - USA-Iisraeli-EU oligarhide-plutokraatide ning nende kohalike käsilaste-kollaboratsionistide ülemõimvõimu ajastul!
Eurookupantide - USA-Iisraeli-EU oligarhide-plutokraatide ja nende kohalike käsilaste-kollaboratsionistide rahvusnihilistliku poliitika eesmärk: eestivaba (estenfrei) Eesti ülesehitamine kunagise ENSV territooriumile!
m
Maali/ 18. november 2015 08:06
Nii et unustagem ära laulu- ja tantsupeod, kui läheme solidaarsusest sõtte, et "atraktiivsemaks" muutuda. Ei tea, misasja pärast on eestlastel vaja pea kõikides sõjakolletes "solidaarne" olla.
Ja siis veel rahulikult propageerida oma "ühist kaerajaani". Kas tõesti arvatakse, et meie pihta pommid ei mõju?
o
otse loomulikult/ 18. november 2015 16:25
Mis laulupeod? Räige natsionalism. Kodumaa, emakeel - mida värki?
Ainus laul "minu kodu on sinu kodu", see on euroopa väärtus.
s
sedel/ 18. november 2015 07:45
Tuleb sedeliga valida nagu poolakad tegid, siis tuleb muutus. Tegelikult ajavad teisedki idaeurooplased(mitte Jugoslaavia vare) üsna realistlikku joont, väljaarvatud Eestimaa kompartei rakuke.
e
eile kuulsin, et eesti võtab vastu üle 1000 pagulase/ 18. november 2015 07:47
ja kohaletulnuid ja mingisuguseid põgenikke ei liigitata pagulaste hulka. ...
v
võtab vastu?/ 18. november 2015 11:47
Kes see loll siia tulla tahab, kui omadki põgenevad.
e
18. november 2015 17:42
eks need kes siis tulevad/tuuakse ongi lollid, või siis targad, siit saab ju palju kergemini/odavamalt soome, rootsi
s
suur muutus/ 18. november 2015 07:37
jaanuaris marssisid suured juhid mööda tänavat,nüüd POETI PEITU kinnisesse hoovi demonstreerima.kõnekas fakt,pehmodel .........................
m
mari/ 18. november 2015 05:29
Olen samuti nõus, et pole inimest, pole probleemi. Kuuldavasti Jaapanlastel pole islamiga probleeme- neil nimelt pole vastavat kontingenti. Islam ise ju ka tegutseb selle reegli järgi. Muidugi, alguses ei juhtu midagi. Kohalik kogukond on väike. Aga aeg läheb edasi ja tahetakse mošeed, siis ei meeldi kohalikud tavad, valged naised osutuvad litsideks ja mehed pehmodeks jne. Kohalikud jällegi ei salli migrante, viimased tunnevad ennast kehvalt ja jälle probleem, pannakse paar pommi. Jne, jne. Lihtsalt need inimesed on teisest ajastust, teisest kultuuriruumist, me ei ole neile kuidagigi võlgu. Ehitagu oma kodumaal elu ülesse.
d
djaval/ 18. november 2015 09:15
Asi pole tegelikult nii mustvalge kui püütakse näidata. Küsimus pigem selles kuidas suuri rahvahulki üksteisest eristada. Ja selleks sobib religioon või nahavärv suurepäraselt. Mida praegu reaalselt tehakse? Kogutakse erineva religiooni ja nahavärviga inimesed kokku ühele territooriumile. Ärritatakse terroriaktidega rahvarühmad üles (hetkel vaenlaseks islam), islamiterroristid tapavad, lasevad õhku j.n.e. Ei püüagi väita, et asjal pole islamiga midagi pistmist. Paljud nendest terroristidest on pärit islamiusulisest piirkonnast ja peavad endid ka islamiusulisteks aga asi pole kindlasti ainult islamis. Igas seltskonnas on tavaliselt mõni selline tegelane kes vähimagi konflikti tekkimisel hakkab kohe rusikatega vehkima. Praegu olukord sama ja tegelased kellel on kasulik rahvast ärevuses ja hirmul hoida kasutavad selliseid tegelasi ära kellel rusikad sügelevad. Et miks rahvast hirmul hoida....? Hirmul inimene on kergemini kontrollitav ja juhitav. Ja kui juba mingile territooriumile on kokku aetud üksteise suhtes üles ärritatud rahvamassid pole palju vaja (piisab teinekord väikesest provokatsioonist), kui asi väljub kontrolli alt. Ja seda ongi ju vaja. Prantsusmaal juba praegu peetakse plaani sisse seada eriolukord kolmeks kuuks. Aga kui läheb suuremaks mölluks ja asi väljub ühe riigi piiridest saab välja kuulutada eriolukorra (sõjaseisukorra) kogu Euroopas, siis pole enam riike ega inimõigusi, on lihtsalt üks suur orjakari kellega võib teha mida iganes...
w
Wrangel/ 18. november 2015 01:32
Mart presidendiks, Martin peaministriks ja kord on majas.
m
18. november 2015 19:53
martin presidendiks, madisson peaministriks, las noored rabavad.
s
Sõõm puhast tõde!/ 17. november 2015 23:37
Olen 2x käinud Prantsusmaal sh ka Marsielles. Jube! Minge pariisi kesklinnast veidi välja, ja tundub, nagu oleksite mingis Lähis-Ida riigis. Terved suured nn paneelmajad ja ainult immigrandid, moslemid. Marsielle on tõeline kloaak, kus neegrid magavad tänaval, küsivad narkouimas sult narkotsi, ise paljajalu. Juut Sarkozy teatas üliõpelastele petud kõnes: meil tuleb muutuda multikultuurseks rahvaks ja see pole mitte soovitus, vaid see on käsk! Video on YouTubest leitav. See on teadlik genotsiid. Juut Sarkozy sai Gadaffilt valimiskampaaniaks raha, pärast saatis armee Gadaffit hävitama. Tõeline juudasele kohane käitumine. Ja see mees soovib taas presidendiks saada! Nüüd ta veel räägib, et Mistralid oleks tulnud Venemaale müüa.
Oh Prantsusmaa sa kaevad ise endale hauda!!!
j
Juku/ 18. november 2015 08:08
Sarkozy nõudmine oli, et tuleb promoda rassidevahelisi abielusid ja kui vabatahtlikult ei taheta tuleb seda sundida.
m
Mmanson/ 18. november 2015 11:54
ADL presidendi ( http://en.wikipedia.org/wiki/Anti-Defamation_League ) Abraham Foxman'i ( http://en.wikipedia.org/wiki/Abe_Foxman ) kõne Siioni Vanemate Teisel Kongressil New Yorgis 1998. aastal.
"The National Observer", New York, 25. august 1998. a.
Džentelmenid!
Tervitan teid esimese Siioni Vanemate õpilaste kokkusaamise saja-aastasele juubelile pühendatud kohtumise puhul.
Oleme saavutanud kõik sihid, mille formuleerisime meie esimesel kohtumisel sada aastat tagasi. Meie juhime valitsusi. Meie tekitasime vastuolud meie vaenlaste vahel, sundides neid üksteist hävitama.
Me tõesti sundisime vaikima meie kriitikud ning me olemegi rikkaim rahvas Maal.
Ma räägin valge rassi surmast. Me oleme täielikult hävitanud niinimetatud aaria rassi enesesäilitamise võimalused.
On aeg tunnistada, et valge rass hääbub geenide segunemise ja praktiliselt nullini viidud sündivuse läbi.
Me kõik oleme nautinud paljukordselt üle kogu maailma näidatud kaadrites nägemust viimastest valgetest lastest, kes mängivad koos mustanahalistega; ja me teame, et see on valge rassi hävingu lõpusirge. Me oleme võimelised põrmustama iidse ja puhta aarialaste vereliini säilimise üleskutsetega altruismile ja veresegamisele.
Meil on ka agressiivsemaid plaane, mille eesmärgiks on valgete järgmise põlve hävitamine iga hinnaga. Me tahame, et iga valge isa häbeneks oma valgeid lapsi ja toodaks segaverelisi.
Meil tuleb tarvitada oma mõjujõudu oma rassipuhtust säilitada püüdvate valgete meeste ja naiste segadusseajamiseks. Uues ühiskonnas on nende saatuseks kividega surnuksloopimine.
Goide ühinemise vältimiseks tuleb neid tappa ja vangistada.
Me saame valge rassi täielikus lõpus olla täielikult kindlad alles siis, kui tajumisvõimeliste valgete laste mõistuse purustamine on moondanud nad nende endi hävitajaiks. Sedatüüpi samme on juba krooninud edu. Nende mehed pole enam iseseisvad inimesed.
Lugupeetud äravalitud, teie ja teie esivanemad on küllalt rüganud selleks, et olla veendununud: valge rassi saatus ongi meie kätes.
Kärvaku aarialastest sarviliste lojuste kari!

o
omg/ 17. november 2015 23:05
Ekrekad, ehitage endale aed ümber ja istugegi siis suletuses ;)
o
Oled/ 17. november 2015 23:26
kindel, et tahad sellest aiast väljapoole jääda?
2
23.05/ 18. november 2015 11:02
Aga vaata, et sissetrügima ei hakka, mina sind sinna ei taha.Ja ei haletse ka, kui pommivööle ette jääd.
v
Valin / 17. november 2015 22:55
s
Seekord/ 17. november 2015 23:30
võiks olla ka mittesalajase hääletamise võimalus.
m
Mina ka/ 17. november 2015 23:41
Kuid ELEKTROONILISELT ÄRGE VALIGE! See on enam kui kahtlane. Paljud reformikad (sh keegi Pentus...) said ebaproportsionaalselt palju hääli just e-häältena. Ja miks e-hääli ei avaldata enne tavahääli? See on ju ideaalne viis kuidas vaadata, et kui hääli jääb tavahäältena väheks, siis kirjutame e-hääli juurde.
k
Kes tagab/ 18. november 2015 22:01
lipikute arvestuse korrektsuse? Üsna kindel, et keegi "väljastpoolt" neid üle lugema ei pääse.
c
Clat/ 17. november 2015 21:58
Merkel on vist ISIS se agent, miks ta muidu neid terroriste siia smuugeldab. Kogu selle jama on korraldand frau Merkel.
a
aitüma martin/ 17. november 2015 21:53
võtke oma seltskonda Järvi ja Vooglaid ja järgmised valimised võite oravatele rahulikult p.... kusta!
n
need ju hullemad/ 18. november 2015 11:52
kui mingid usuhullud ajatollad.
t
tulevane EKRE valija/ 17. november 2015 21:29
Poola välisministril on hea idee, et prussakad tuleb meie meeste asemel ise oma riigi eest võitlema saata, ots ringi keerata ja koju tagasi....
t
TÕESTI ÕIGE MÕTE/ 17. november 2015 21:40
prusserid ise oma riigi eest võitlema
a
Alar1/ 17. november 2015 21:21
Huvitav, milline on Helme tegelik seisukoht? Siin on ta palju plusse kogunud kommentaaridest lühiessee valmis kirjutanud ja enamus juttu on kommentaaridest ammu loetud. No sedasi populaarsust koguda ja hääli püüda on häbiväärne! Rääkigu mõni oma lause ka sekka.
p
Põhikoolist?/ 17. november 2015 22:16
Õpid lugema, hakkad täiskasvanute tekstidest ka aru saama.
a
ammu aru saanud/ 18. november 2015 11:54
Kas Putin, Helme või Hitler, mingit vahet pole peale selle, et võimu pole.
a
ammu mujal!/ 18. november 2015 15:56
n
Need/ 18. november 2015 23:21
kolm on juhid, kaltsak aga näiteks on ainult ärikas
a
Ajudeta alarile/ 18. november 2015 11:06
Aga sinul igapäev ainult üks lause-ELAGU KESKKOMITEE JA SUUR RÕIVAS!
Õ
!/ 17. november 2015 21:18
Õige!
Eesti Valitsus on teadlik sellest, et nad võivad läbi viia mida tahes, sest eestlane „muretseb“ vaid oma nelja seina vahel ehk siis teisiti öeldes – mitte midagi ei tee! Nad teavad, et võivad teha mida iganes nad soovivad. Mul on aga seekord tunne, et lähiajal on tulemas ootamatus – isegi tuimast luuavarrest võib tulla pauk.. Inimene saab aru , talle on antud suu ja hääl mitte niisama näopinna katmiseks ning ta kasutab oma jalgu, et tulla tänavale oma meelt avaldama. Teisiti seda häält kuulda ilmselgelt ei võeta. Mina isiklikult tunnen, et midagi tuleb ette võtta, sest enne kui arugi saame, oleme suure heatahtlikkusega oma riigis pidamas võõrast sõda, teinud selle enda asjaks. Big mistake! Aga siis enam midagi tagasi ei pööra.
Praegu, Pariisis aset leidnud sündmuste ajal, öeldakse meile - rahvale, et ärge ajage sassi pagulasi ja terroriste. Ma isiklikult olen solvunud, sest riigimehed peaksid seda hoopis endile ette heitma, et nemad ise ei suuda neid eristada. Kuidas muidu on saanud pagulaskriisi najal riikidesse sisse rännata ka terroriste. Hakake ise vahet tegema ja kuna seda ilmselgelt ei osata teha, siis milleks riskida? Kellelt jääb siis Ilvesel patsutus saamata "tubli poiss"!?
n
Nimi/ 17. november 2015 21:13
Ungari parlament võttis vastu otsuse vaidlustada EU põgenikekvoodid: http://news.yahoo.com/hungarian-parliament-votes-challenge-eu-migrant-quotas-court-100757896.html Annaks jumal ka meile ükskord ometigi sarnase esinduskogu,kes seisaks rahva,mitte Brüsseli poliitiliste huvide eest!
j
ja siis/ 18. november 2015 11:55
keeratakse kraanid kinni ja lähed Putinilt abi kerjama.
z
zrz/ 18. november 2015 12:22
see on ju hea väljapressimise vorm

I
!/ 17. november 2015 21:11
Issand, keegi räägib ka õiget asja ja ei kardagi välja paista hull ega loll! Aitäh!
Ma tahaksin kuidagi end väljendada, seda mida ma arvan ja tunnen. Ei taha tunda, mina olen ükskõik, minu hirm on miski, mis tuleb endal alla neelata ja leppida tõsiasjaga, et Vaitsus ajab oma asja!
Eesti Valitsus on teadlik sellest, et nad võivad läbi viia mida tahes, sest eestlane „muretseb“ vaid oma nelja seina vahel ehk siis teisiti öeldes – mitte midagi ei tee! Nad teavad, et võivad teha mida iganes nad soovivad. Mul on aga seekord tunne, et lähiajal on tulemas ootamatus – isegi tuimast luuavarrest võib tulla pauk.. Inimene saab aru , talle on antud suu ja hääl mitte niisama näopinna katmiseks ning ta kasutab oma jalgu, et tulla tänavale oma meelt avaldama. Teisiti seda häält kuulda ilmselgelt ei võeta. Mina isiklikult tunnen, et midagi tuleb ette võtta, sest enne kui arugi saame, oleme suure heatahtlikkusega oma riigis pidamas võõrast sõda, teinud selle enda asjaks. Big mistake! Aga siis enam midagi tagasi ei pööra.
Praegu, Pariisis aset leidnud sündmuste ajal, öeldakse meile - rahvale, et ärge ajage sassi pagulasi ja terroriste. Ma isiklikult olen solvunud, sest riigimehed peaksid seda hoopis endile ette heitma, et nemad ise ei suuda neid eristada. Kuidas muidu on saanud pagulaskriisi najal riikidesse sisse rännata ka terroriste. Hakake ise vahet tegema ja kuna seda ilmselgelt ei osata teha, siis milleks riskida? Kellelt jääb siis Ilvesel patsutus saamata "tubli poiss"!?
h
Hr.Helme!/ 17. november 2015 21:10
Olen igati teiega nõus. Kas on veel võimalik midagigi teha,et see hullumaja Toompealt võimalikult kiiresti laiali saata! Palun aidake meie riiki! Ma ei ole iialgi soovinud ei Euroopa Liitu ega reformierakonda,aga keegi pole mitte kunagi mind kuulanud,sest reformierakond on suutnud niivõrd hästi valetada ja rahvast petta. Minu valik on olnud alati Keskerakond,aga kui peaks veel võimalus avanema,siis on mu valik kindlasti EKRE. Ega asjata öelda,et sõpra tunned hädas. Ma usun,et praegu jagab teie mõtteid ja arvamusi väga suur hulk eestlasi. Meie riigi kõige suurem vaenlane on Reformierakond.
J
?/ 17. november 2015 21:21
k
Kutsuda/ 18. november 2015 11:57
Putin appi ja ühineda Venemaaga, see on ju agentide ülesanne.
h
18. november 2015 19:57
hädas tuntakse sõpta, ja ega sellepärast veel ühinema pea, kuigi...
M
.../ 17. november 2015 21:02
Martin Helme väljaöelduga oln absoluutselt nõus. El sispiirid tuleb taastada, valvata ja kaitsta. Mitte kellegi ei ole rase võtta taskust välja pass ja lasta end ja oma autot kontrollida. Ühelgi ausal inimesel ei ole selle vastu midagi. Kui on siis on sel inimesel ka midagi varjata!
t
Tõnu Mandel/ 17. november 2015 20:59
Paljude valijate pimesi sotsialistide ja liberaalide kummardamine viib etnotsiidini ja migrantide juurdevool mõjub kiirendina ning ümberkasvatamine on enamasti lootusetu ettevõtmine.
Toetagem igati EKRE aktsioone.
t
Tubli, veel on mõtlemisvõimelisi inimesi!/ 17. november 2015 20:38
Ärge seda artiklit ainult jumala pärast saksa keelde tõlkige, et ema Merkel seda ei näeks. Äkki saab pahaseks!
j
Jehh/ 18. november 2015 07:19
Merkelil pole meie jaoks mahti, Suur- Saksamaa moodustamise projekt hakkab nende rätipeade tõttu lagunema.
Kõik märgid, ühine raha, kongressi või senati taoline moodustis, viimane sahin ühtse eelarve teemal, viitab just selle projekti olemasolule.
Ja sarnaselt saksale, saaks Eestist vaikselt siis Estlandi Liidumaa, nagu Baier nt.
u
Uudishimulik/ 17. november 2015 20:34
Kangesti huvitab et, palju siia komme kirjutatud on ja palju kustutatud?
Silmaringi laiendamiseks võiks muidugi ka seda lugeda-
http://www.nommeraadio.ee/meedia/pdf/RRS/Uus%20maailmakord.pdf
r
reede/ 17. november 2015 20:32
Enamik eestlasi mõtleb samuti aga ei näe mingit väljavaadet enda valitud zombide kukutamiseks Minul on tunne et see saksa frau Juncker ja Hollande tuleks anda kohtu alla kui terrorismi levitajad
e
enamik?/ 18. november 2015 11:59
Kõik ekrelased siia kommenteerima kamandatud ja need siis kõik eestlased?
n
No/ 18. november 2015 23:27
200 nõus, 3 (kolm) vastu, näitab oluliselt suuremat üksmeelt, kui "demokraatlik" 51:50.
Või üritad oma arvamust teistele peale suruda?
k
katikata/ 17. november 2015 20:29
ilma rahvusriikideta on maailm määratud hävima,rahvused peavad elama omaette ja ainult kaubavahetus ja turism,kirjandus kultuur,seda parem ja turvalisem elada ja ka iive kasvab,
1. Välja EL-ust
2.Oma valuuta
3.Tõeline kaubavahetus,kellega firma soovib ja millise hinnaga
4.Uue tööstuse rajamine
5.Pangandus ---ainult eesti pank
6.Erapooletus poliitikas maailmas
Samad riigid viivad demokraatiat ja pärast tegelevad tagajärgedega,
Ei EL diktatuurile ja Ei Illegaalsele immigrantidele---pole dokumente on ju illegaal.
Ei Islamiseerumisele,see on minu perkonna ja suguvõsa maa.Ei Libersotside valitsusele ja musta valgeks rääkimisele.
j
jah/ 18. november 2015 12:00
täpselt niisugune on Põhja Korea, sinu unistuste riik.

v
vägivald/ 17. november 2015 20:29
Lääneeurooplased on viinud asja sinnani, et vägivalla vastu saab nüüd vaid veel suurema vägivallaga. Minema lüüa, vastuhakul maha lüüa- mida rohkem muneda, seda tõenäolisemalt see stsenaarium realiseerub.
p
Poolt/ 17. november 2015 20:07
j
juhhei/ 17. november 2015 20:03
e
ekre valija/ 17. november 2015 19:37
Ma olen rahul, et hääletasin ekre, mitte pihkurite poolt.
k
Kuhu ise/ 17. november 2015 21:16
2
20.00elagu EKRE/ 18. november 2015 11:13
..sina oled risti ees seal juba, sügavamale poed seal oma kaaskonnaga.Küll näed, et petta saad omade poolt, kes naerab pärast.....
t
17. november 2015 19:28
tallinna tv näitab ülekandeid riigikogust, riigitv ja meediakanalid on kui tuppasitund kassid oma sallivuse ja tolerantsiga idiotismi vastu vait. terevisioonis ajab lausa naerma, kuidas saatejuhid mingeid sallivad imbekaid peavad sallivalt kuulama, ahmivad vaid õhku nagu kalad kuival. tallina tv-s julgevad põrutada, kui lollused on lollused. etv-s kaotati isegi puutepunkt saade ära, sandid said valitsusele ohtlikuks, poleg nii lollid, kui need seal ise, põllumeeste saadet pandi tegema mingi muu tühikargaja, et needki siin ju ebavõrdses konkurentsis pole sallivad, kuna solidaarsust pole, mida terroristide puhul nõutakse. ja põrutasid pihkurile ekre omasi võib kapo kottida, kuna on pigiterrori vastu, kuid venkud eestlastevastu - olge lahked, lubage kõik maha tappa ja kõik, kes tahaks, võivadki seda teha ! kuna, kala hakkab mädanema peast, siis piirid ka ei päästa, kuna trooja hobused on juba sees ja lisandub aina...
m
Miku/ 17. november 2015 21:31
Jah kahjuks on see tõsi ?ETV on ikka juraks muutunud .AK oli mu lemmik uudis ,aga hetkel suisa naljakas.
j
jah/ 18. november 2015 12:02
Elagu Savisaare liit Helmetega!
t
17. november 2015 19:18
Tagajärge kasutatakse nagu alati inimeste vabaduse ja õiguste piiramiseks,keegi põhjustest muidugi juttu ei tee.Ühesõnaga tekitatakse probleem ja siis pakutakse välja lahendused mis viivad soovitud eesmärgini,rahvusvaheline usa hegemooniast lähtuv sionism liigub oma eesmärkide poole,kasutades igasuguseid vahendeid.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee