Eesti uudised

Võlgnik hädas: miks kohtutäitur blokib mu kontol elatusmiinimumi?

Katrin Helend-Aaviku, 17. november 2015, 07:00

97 KOMMENTAARI

s
Sirle Truuv/ 8. detsember 2018, 22:16
Tere. Mul on kaks last tütar on 8a ja saab toitekaotus pensioni ja poeg on 6kuune ja võetakse kogu raha ära kas nii võib
a
Aivar/ 18. november 2015, 01:45
Vereimeja Katrin Vellet kuulib ja nende hulka kuulub. kellele seadused ei kehti, ehk mu invapensionist roogib Ta ensale 32€ kuus ja mingist toimetulekumiinimumut pole juttugi! Kes on loll? Täikrae, Riik, või seadused? Tundub, et mina hoopis!
m
Miks lased võtta/ 18. november 2015, 02:04
Sissetulekute arestimise piirangud on reguleeritud TMS §-des § 131 ja 132. Sissenõuet ei saa pöörata järgmistele sissetulekutele:
1) riiklikud peretoetused;
2) puudega inimese sotsiaaltoetus;
3) sotsiaaltoetus sotsiaalhoolekande seaduse tähenduses;
5) Eesti Töötukassa kaudu makstud töötutoetus, stipendium, sõidu- ja majutustoetus ning toetus ettevõtluse alustamiseks;
9) rahaline ravikindlustushüvitis ravikindlustuse seaduse tähenduses, välja arvatud ajutise töövõimetuse hüvitis;
10) riiklik pension seaduses sätestatud ulatuses;
11) vanglast vabanemise toetus.
m
Max/ 17. november 2015, 23:55
s
siiski/ 17. november 2015, 16:39
Minule vastas justiitsministeerium , et kohtutäiturid on iseseisvad ettevõtjad ega kuulu justiitsministeeriumi alla, seega ei saa justiitsminiteerium ka neid kontrollida.Hoian siiani alles dokumente sellest, kuidas kohtutäitur üritas 7 aastat tagasi makstud liiklustrahhvi uuesti sisse nõuda.Tõenäoliselt lootes, et olen maksekviitungi ära visanud , kuid tema kahjuks hoian dokumente hoolega.
t
Tiit/ 17. november 2015, 16:08
Võlgnikud peaksid eeskuju võtma Viiolilt, Pentuselt ja reformi erakonnast
k
kodanik/ 17. november 2015, 15:47
Viljandi kohtutäitur janek pool röövib julmalt, alusetult st. ilma kohtuotsuseta otse pensioniametist inimese töövõimetuspensionist mis on alla 150 euro, igakuuliselt summa. Mis siin veel rääkida 390 eurost elatusmiinimumist.
j
jah/ 17. november 2015, 15:51
sama teeb viilpuu ainult, et selle vahega, et mehelt elatiseraha nõutud ei saa aga naise teeb paljks kui püksinööbi.
v
viilpuuga/ 7. märts 2018, 18:18
omalgi probleeme olnud 30000 krooni kadus nagu mutiaukku ütles,et kui tagasi tahan mine kohtusse kui raha on.selline ülbus.
t
tauno/ 17. november 2015, 16:18
sellepärast ma selle lasin lehte panna et inimesed hakkaksid enda eest seisma siin on täna juba väga palju vigu olnud mis tuleks ministeeriumil luubi alla võtta ega enne keegi midagi ette ei võta kui ise kisa teed nii see on ja on alati olnud
n
Njah/ 17. november 2015, 15:39
Kohtutäituritrlt tuleks ka vara ja kõik ära võtta siis nad saavad õiget elumaiku tunda.ja võlale oskavad ikka hästi otsa surada.tõprakari.
k
Kohtutäituritest/ 17. november 2015, 15:29
Kogu maailma õigusruumis on tundmatu olukord, milles saab teie vara, arved vms arestida Täiesti Tavaline Eraisik!?
Eesti kohtutäitur EI ole ametiisik, ta on FIE, ehk füüsilisest isikust ettevõtja, täpselt nagu rätsep, korstnapühkija, korvipunuja jne.
Miks ta ei saa väljamaa arvetele ligi?
Aga just seepärast, et sealküsitakse koheselt, et kes ta selline on? FIE!?
Vot siis käigu põrgu,sest muu Euroopa sellist ebaõiglust ja vägivalda ei tunne. Neile ei anta sentigi, kuna eraisik ei saa mujal teiste vara üle valdust.
Sama lugu on inkassodega, mis samuti 100% eraõiguslikud ettevõtted ja ainus võimalus neil raha saada on see teie käest välja petta. On selline loll seadus,et kui maksate neile kasvõi sendi, siis olete nende poolt nt 300-sest võlast 3000-seks tehtu omaks võtnud. Ka kohus arvab sellest hetkest nii, sest teie ju ISE olete nüüdsest sõlminud selle röövlibandega lepingu, tõestades oma nõusolekut ülekandega.
Vot selline kaval seadus on meil.
Miks siis meil on asjad nii?
Meie nö "eliit" on saanud omad varad küüniliselt, olles õigel ajal õiges kohas ja omades vajalikke sidemeid- rahvakeeles väljendudes: nad said oma varad 90-nendatel kokku varastada ja petta, kestis see jant ca aastani 2002.
Riik ei soovi nüüd toimuvat ebaõiglust ja ülelaskmist klaarida ja seepärast teeb oma käed puhtaks.
Andes selle jama hoopis ERAISIKUTELE!
Siis saab ju pärast öelda, et nemad (riik) ei tea midagi- mingid eraisikud viisid asja genotsiidi, väljarände, suitsiidide, hulluksminemiste ja muu selliseni.
Ah, et "võlg on võõra oma-peab maksma!" jms.
Nõus!
Siin aga on üks suur AGA! Nimelt ei kehtiks ka meielaenulepingud mujal Euroopas,sest sellist röövimist ei tunnistata seal seaduslikuks!
Mis aga veelgi huvitavam- meie kohtud ei täida absoluutselt EU kohtu ülimusklikke nõudeid ja EI tunnista selliseid lepinguid ebaseaduslikeks, kuigi nad PEAVAD seda tegema juba aastast 1993!
Siinkohal jääb täiesti ebaselgeks ,miks muidu on EU kummardajatel keel pruun muudes asjades ja toimub hüsteeriline "euroopastumine",millesarnast ei kohta isegi Vanas Euroopas,kuid samas ei panda tähele EU kohtu ülimuslikkelahendeid,artikleid ja direktiive!`?
Vastan: Nii on kasulik meie end eliidiks varastanud klannile.
Ka sotsiaalhartat ei saa nad vastu võetud vaid sel põhjusel, et siis peaks kaotama neile nii mõnusa orjandusliku korra.
Ja veelkohtutäituritest.
Siin on korduvalt läbi lipsanud teema,et kohtutäitur ISE teeb kõik selleks, et inimese elu saaks hävitatud. Jah- nii see on ja mõelge, missugune peab olema inimese iseloom, et temast saaks kohtutäitur.
Julgen arvata, et kohtutäiturid ja inkassotegelased kuuluvad siiski inimkonna põhjakihti. Teisiti ei saa, sest mitte ükski Inimene pole võimeline niisugust pahatahtlikkust ja raevu teiste suhtes välja näitama.
n
Naine/ 17. november 2015, 16:22
Kurb, aga tõsi.
Olen ise pöördunud justiitsminiteeriumi poole seoses kohtutäituriga , kes lihtslt pettis inimestelt raha välja ehk siis nõudis juba aastaid tagasi makstud liiklustrahvide uuesti tasumist lootuses, et inimestel ei ole maksekviitungid alles ja ei mäleta ka...Tookord sain justiitministeeriumist vastuse, et kohtutäitur on omaette ettevõtja ega ALLU justiitsministeeriumile.Ja mitte keegi ei olnud huvitatud sellest et kohtutäitur arestis konto, millelt pidas kinni trahvi , mis oli 7 aastat tagasi makstud ning isegi registrist kusutatud.Minu õnn, et hoidsin maksekviitungi 7 aastat alles ja kohtutäitur oli sunnitud summa tagastama, olles enne mulle telefoni teel näo täis valetanud.NB! Kirjalikult ei õnnestunud temalt ühtegi vastust saada.
e
eturikene/ 18. november 2015, 09:40
Väga õige ja täpne jutt! Tubli.Kipub ju olema ikka nii,et kui sa jääd võlgu 100 eurikut,siis oled paadunud pätt ja kurjategija(siit kumab läbi ka selline asjaolu,et ilmselt pole sul siis raha palkamaks endale kallist ja üliprofesionaalset kaitsjat ning tänu millele saab sind täiega "peedistada").Kui sa jääd võlgu 10 milli eurikut ,oled lugupeetud ärimees-no ei tulnud välja, mis teha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.Edu kõigile lisaväärtuse tekitamisel.Kahjuks ei näe hetkel jõudu, mis võiks olukorda muuta.Kui EKRE saaks võimule-ei tea?Aga seda viimast ei lasta MINGIL tingimusel juhtuda.Teadagi kelle huvides.

k
kole asi / 17. november 2015, 14:52
tegelikult mis õigus on pangal väljastada minu pangas oldud raha pank peaks keelduma sellest see on röövimine ,Pangu võla vangi või mida iganes aga käed eemale pangast,
k
17. november 2015, 14:20
Kohtutäitur ise ei aresti sinu kontot, ta ei näe palju seal on raha. Vaid ta edastab selle korralduse pangatöötajatele. Kui mõni pangatöötaja pole korralikult väljaõpetatud, siis ta võtabki sealt kogu summa.
õ
õigem / 17. november 2015, 14:11
kohtutäituritele tuleb teha oma kohus,,,, nagu nad meile teevad ,,,,seadusest kinni ei pea.
i
Ise/ 17. november 2015, 13:21
süüdi kui lased oma palga panna arvele kust see kohe minema läheb,on muid teisi võimalusi ja mitte vähe
j
jEP/ 17. november 2015, 14:49
Ise teab kuidas rongaisad eemale hoiavad, ta võib sind koolitada.
e
eestlane/ 17. november 2015, 13:01
Ärge ostke laenuga.Enne koguge ja siis ost.olen 60+ ei ole kunagi laenuga midagi ostnud ja ei osta ka.Kui ei suuda koguda,kuidas suudad siis laenu maksta millele tuleb vähemalt 1/3 juurde.
s
Seda et.../ 17. november 2015, 13:09
No ma olen veidi 60-st alla, seega mäletan ka nõukaaega. Siis sai raha koguda, seda ütleme 60-ndaist 80-ndate lõpuni. Seda tänu siseriiklikule isoleeritud rahandussüsteemile. Praegu on asjad pisut keerukamad, raha väärtuse pidev (ja üsna kiire) vähenemine on rahanduspoliitikasse sisse kirjutatud ning on tarvilikuks loetud (või tehtud) asju, mille jaoks ükski tavakodanik ei suuda säästa. Või kuidas te kujutate ette nt olgu või Eesti keskmise palgaga (millest hinnaguliselt 2/3 kuni 3/4 kodanikest vähem teenivad) kallineva kinnisvara jaoks säästmist? Jne, jne, jne.
n
Nii, et/ 17. november 2015, 14:46
polnud see nõukaaeg nii sitt midagi. Täna aga, selle asemel, et üksteise võidu internetis kiruda, võiks avameelselt, kõik koos mäele kiruma minna. Igal juhul tulemuslikum kui siiani.
n
No/ 17. november 2015, 19:31
sitt paljude kantide pealt, aga ehitiste hind oli madal mis madal! Pluss ressursid: puit, tellised, liiv, tsement - seda suutis igaüks osta! Muud positiivset mulle ei meenu, aga paljudele tundub see olevat tähtsam kui nt mmulle...
p
peeter/ 17. november 2015, 12:58
Hr. Tärno. Eesti kodanikul ei ole lihtsalt võimalust kohtutäituriga suhelda. Tema büroo uksed on lukus,tl. nr. on reeglina salastatud ja kodune aadress pole ka väga kergelt tuvastatav. Kuidas siis temaga suhelda ??? Mul on isiklik kogemus !
l
Ly/ 17. november 2015, 13:33
Ehk oleks lahenduseks see, kui sa ei tekitagi endale sellist olukorda, kus oleks vaja hr Tärno või mõne teise kohtutäituriga suhelda? Kui sind on antud kohtutäituri kätte, siis tähendab see seda, et sinu endaga on samuti kas keeruline kontakti saada või keeruline kokkuleppeid sõlmida. Miks sa siis arvad, et sina võid teha, mida tahad, aga siis, kui sul on peenike pihus, siis peavad teised olema kohe koostööaldis ja sulle lahendusi otsima?
v
17. november 2015, 15:38
Vot see kommentaar mulle meeldib.
i
Ilmselt/ 17. november 2015, 15:55
pole kaabakal südametunnistus puhas. Seepärast varjab ennast.
m
Marx/ 17. november 2015, 12:58
olen ise samas olukorras soomes on mu raha vähemalt nende täisõginud täiturirottide eest turvatud!
üritasin kompromissi saada,kuid nii ülbelt öeldi,et mina kompromisse ei loo ja olengi seisukohal,et ei tahagi maksta!
x
xxxx/ 17. november 2015, 12:53
uuri välja kus see vereimeja elab,kes on ta lähedased kas tal on auto,suvila,kaater... kes ja kus elavad selle värdja vanemad jne.jne. ja siis põruta täie rauaga...minu kohtutäitur kolis eestist ära....salaja käib oma vanematel külas...

s
Seaks nüüd proriteedid paika./ 17. november 2015, 12:39
Olen penskar. Pole kunagi võlgu olnud. Mul on korter linnas, maja maal, paat kuuris. Ei ole kunagi ettevõtja ega "teerullijuht" olnud. Ometi saavutasin selle, mis on. Käisin, tola, baltiketis, teletorni juures vabaks saamas. Hiljem meeleavaldustel. Mis ma olen saanud? Sitad seadused. Selle asemel, et siin netis palga üle kiruda, peaksite hoopis kõik see mees Toompeale minema ja avalikult nõudma oma õigusi. Muidu jäätegi nagu oravad rattas, pöörlema. Tuleb ennast maksma panna. Ja loomulikult üle vaadata, mida jaksad, mida ei. Tänapäeval ongi elustiil laenudele ehitatud. Ja pankurid rõõmustavad, sest maksate neile palka, naisele kasuka ja koerale toidugi kinni. Endast mööda joosta ei õnnestu. Ühe päevaga ammugi mitte. Seepärast, eestlane, mõtle kaugemale. Kui kõik see mees koos visalt nõuab, mida jääb üle valitsejal?
t
tola/ 17. november 2015, 13:30
sa penskar vaata üle ajad mil sa selle raha kokku ajasid. siis oli see veel võimalik ja saa aru, et tänapäeva noor sellist päala kui sina nõuka ajal said ei näe isegi unes.
P
Päris nii ka ei ole./ 17. november 2015, 14:42
Pensil alles aasta oldud. Nii, et ka nüüdse aja tööline olnud. Aga viimased 10 a, Ansipi tulles, taipasin, et valiku pean siiski ise tegema. Putkasin Eestist minema. On küsitud ka, mida kahetsen, et läksin? Ainult seda, et varem, 91-sel ei taibanud minna. Sellepärast räägingi, et meeleavaldustelgi käidud. Aga mida sa võitled kui kaasatulijaid jääb hõredaks? Nii, et kõik see mees meelt avaldama. Ja usu, tulemus oleks lihtsam kui pangavõlg.
v
vot/ 17. november 2015, 15:50
vot vot, siit hakanudki pihta, et väljamaal tööl. aga see viimane eesti noor pere,kes eestis on, maksab ennast ogaraks ja segaseks ja kui ei maksa siis lihtsalt röövitakse paljaks.......piskupalgast.
l
Lasku ka jalga./ 17. november 2015, 17:03
Tead, kõigile ei jõua nõu anda. Suurem osa ei vajagi. Aga loe kommentaaridest, mida keegi tähtsamaks peab. Ei ole väljamaalgi meelakkumist. Aga kordades inimlikumad seadused küll.
e
eturikene/ 18. november 2015, 11:00
Meenus mullegi.Käisin ka Tartu lauluväljakul isamaalisi laule laulmas.Seisin ka BALTI ketis, seal kusagil Põltsamaa taga ,kus oli Tartu inimeste koht.Ülev tunne oli,tõesti,ilma irooniata.Kui hakkasid tulema need lõputud busside kolonnid,inimesi täis, lipud lehvisid,pisar tuli silma.Siis äkki ütles minust paremal seisev härrasmees(olles ilmselt jälginud minu emotsioone).Noormees,varsti hakkad "veriseid" pisaraid nutma. Tõsi küll ta väljendus pisut raskemalt aga mõte jäi samaks.Tookrd läksime tülli,peaaegu oleksime käsipidi kokku läinud,tuldi vahele.Nüüd olen valmis tema käest vabandust paluma.Kahjuks!
j
jaan/ 17. november 2015, 12:09
kasutage võlgade ümberkujundamiskava võimalust.võitlesin üksi ilma advokaadi abita ja sain võimaluse.maksan nüüd 50 eurotkuus ise võlausaldajale,aga on võimalik kuidagi ellujääda.kohtutäiturid kamandavad ka pankasid.ainuke pank kus õiglus võitis oli seb-pank.kui keegi väga hädas võin väikese tasu eest aidata.56086310
e
ellu jääga on võimalik/ 18. november 2015, 00:05
ka ilma seda 50 eurot maksmata,kui töö ja sissetulek puudub . . . :(
n
naine 63 / 17. november 2015, 11:27
Laenu ei tohi võtta kui puudub kindlus tagastamisvõimaluseks.! Aga kui lausa pressivad peale: "Tule oma rahale järele!" ja muud analoogsed reklaamid. Mõned aastad tagasi oli jõuluaja- reklaam asendatud: "Laenuaeg on jälle käes!" Kui kohtutäiturid härdameelseks muutuks, siis polekski ju põhjust TAGASI MAKSTA.
n
Niisiis?/ 17. november 2015, 11:57
Et ilma väljanõudjateta ei makstagi ühtki laenu tagasi? Tegelikult on asjad pisut teisiti; ütleme nii, et kui täiturid (kuna jutt oli neist) seaduslikult käituksid, saaks enamus laene tasutud. Aga, nagu tihti olen kuulnud, KÕIGE silmapilkne äravõtmine tekitabki inimestes tunde, et nagunii ei ole mõtet...
m
Mees 27/ 17. november 2015, 12:22
Keegi ei räägi sellest, et kohtutäiturid peaksid härdemeelseks muutuma vaid sellest, et ka neile kehtivad seadused. Kui on paika pandud, et peab jääma arvele elatismiinimum siis peab jääma ja kogu moos.
a
adjöö mõistus/ 17. november 2015, 11:20
Helistas mulle mingi Creditinkasso tööline. Rääkis, et näe, olete 350.-EUR-i Viasatile võlgu, et mis me teeme? Ütlesin, et nad juba piisavalt õnnelikud oema, et sajast eurost on saanud minu äkilisele haigusele toetudes 350, nii,et me ei pea rohkem midagi tegema. Ootame, kuni täitur sinna veel otsa monteerib natuke ja oleme siis kõik õnnelikud. Seda ju meie riik teeb ja soovib. Soovitan nendel röövlitel kõigil näppe lakkuda.
t
tasuja/ 17. november 2015, 15:52
Kui põhinõue oli 100 euri, siis nõutav summa koos viiviste ja teiste igasuguste nõuetega ei tohiks ületada200 euri.
Lugupdamisega
v
Vaene vanur/ 17. november 2015, 11:04
Pigem SURM kui VÕLG!!!!!!!!!
e
eriti osav selles osas/ 17. november 2015, 11:02
on hr. Laanemets,kes inimese välismaal oleku ajal muugib lahti võlglase korteriukse ja müüb tagaselja korteri maha . . . korterist ilmajäänu andis asja kohtusse ja sai oma korteri tagasi . . . minult samuti mitmel korral toimetulekuraha kontolt ära võtnud,aga hiljem need siiski tagasi kandnud-eks natuke asjaajamist on sellega ja kui viivitad 5 päeva,siis ei saa sa enam sentigi tagasi . . . :(
t
täiega/ 17. november 2015, 11:17
vaata pn.i-uv.com/category/estonia/ ,mulle on kohtutäitur Vladimir Kutsmei võlgu üle 11 000 000.00€,seaduslikult,tema vara on arestitud,samuti BIGBANK AS Ingo Põder vara,kõik seaduslikult. UCC 1-308 jne
l
LIIGKASUVÕTJAD/ 17. november 2015, 11:00
tuleks tünnis ära uputada.Harja ajab punaseks nende agressiivne reklaam,eriti SMS laen.Ja neid laenupakkujaid on viimasel ajal kerkinud nagu seeni,kasiinodest rääkimata.
Tasapisi aetakse asja,et Eesti juutidele maha müüa.Õnneks ise neile võlgu pole.
o
oooo/ 17. november 2015, 10:58
tase on see ..et mult võetakse lisaks miinimumile ka lasteraha...kas nii tohib?keegi oskab öelda mida teha kuhu pöörduda..
a
annaarsti/ 17. november 2015, 11:11
Sulle peab jääma alles elatusmiinimum+ iga lapse pealt mingi summa, mida ma täpselt ei tea tänapäeval. Tuleb kirjutada meili teel täiturile avaldus selle kohta ja tavaliselt lõpetavad oma kuradi nõidumise ära.
t
tohmu/ 17. november 2015, 12:40
Sellele täiturile pead saatma allkirjastatud avalduse, kus märgid ära oma lapsed koos sünniaegadega, sissetulekute laadi (töötasu, lastetoetused jne) ja mis pangas soovid, et sulle jäetaks igakuine elatusmiinimum alles. Ja avaldad ka soovi ebaseaduslikult võetud raha tagasisaamiseks. Kui täitur ikka aru ei taha saada, siis teed avalduse justiitsministeeriumisse või otse kohtusse.

p
pärnu kohtu-täiturid / 17. november 2015, 10:37
lasevad aga üle selle miinimumi osa-mis laste pealt lisandub. olen riigile võlgu. ei kavatse ever tagasi maksta. ISEGI KUI OLEKS MAKSTA MILLEST. sest riik lasi omal ajal mind nii näruselt üle. et ... ei valuta süda riigi pärast. ei hakka ever valutama . peaksin põdema suurte sulide ees ? nalja teete vä ? :=D era-isikutelt aga ei laena põhimõtteliselt. sööme kartult-silku või mida iganes. aga teise inimese ees võlgu olla ei tahaks. ootan selle riigi ees võlaga aegumist. enam pole kaua jäänud.
paljulapseline emme Pärnumaalt
s
Saatus/ 17. november 2015, 10:35
Sooviks siinkohal kõigile täituritele kõike halba-nii era- kui ärielus,tervises,armastuses ja kõiges muus.Nii selles kui ka järgmises elus... P.S. ma ei ole kellelegi millegi eest võlgu aga lihtsalt haruldaselt ebameeldiv inimtõug on need täiturid.
m
Milli/ 17. november 2015, 11:23
No palju hullem tõug on pätid, vargad, kaabakad, võlglased...
h
hunt/ 17. november 2015, 13:49
Need kõrilõikajad võib vabalt nendega ühele pulgale panna.Siin Rakveres ei halastata isegi raske puudega inimestele .Enne kui raha jõuab pensioniameti on see juba maha arvestatud ja ei jää sulle mingit elatusmiinimumi kätte.Ei aita ka avaldused neile et pension ainuke sissetulek.Kohtutäituritasud tavaliselt summadest pea pooled.
v
Võlausaldaja to kõik võlgnikud/ 17. november 2015, 10:20
Raha ei tohi ära võtta aga te siis öelge kuidas toimida
Näljase leib ja surnu ülikond on pisara kiskumiseks ja täituri tampimiseks sobilik väljend.
Kui võlgnike suhtumine on, et mustalt tööl, palk kellegi teise arvele jne jne. Siis ausõna minupärast võiks teil tänavapeal ka riided seljast ära võtta kui kätte saadakse.
Loomulikult on siin teine pool ka. Kui võlausaldaja on teinud 300€ kiirlaenust oma skeemitamisega 7000€ siis seda ta saama ei peaks ja see turg tuleks kiirelt lukku panna. Normaalsed laenud normaalsete intressidega aga tuleb tasuda ja nende välja nõudmisel ma täitureid ei süüdista.
h
Hm/ 17. november 2015, 10:17
Olen olnud ka võlgu ja koguni mitmele täiturile. Mitte ükski kohtutäitur ei jätnud mulle võimalust elatusmiinimumui kasutamiseks. Minu uurimisele miks, vastati lihtsalt, et võlausaldaja pole nõus. Ja kellega siis vaielda? Maksin kõik ära. Seda suhtumist ja üleolevat käitumist, ähvardamist- ma ei unusta iialgi! Ja ei maksa siin parastajatel pläkutama hakata, sest mees lahkus, jäin üski kolme lapsega. Abi ma ka kellegilt ei palunud. Ja nüüd- kõik on ok aga vabandage- ma tahan inimväärselt ühekorra elada, pensioni saada. ma lahkun Eestist igaveseks ja mitte üksi!
k
Küll need kohtutäiturid/ 17. november 2015, 10:11
ka ükskord täie rauaga saavad. Jumal on vahel oodatust aeglasem,aga mitte kunagi pole ta ebaõiglane. Nemad saavad tasu kätte kõrgemalt poolt. Kas juhtub nende endi või nende lähedastega,aga kindlasti saavad nad karistatud. Nad on ju tegelikult kõige suuremad kurjategijad. Meie seadused lubavad seda. Nad röövivad inimestelt nii julgelt ja ülbelt,et ei tee teist nägugi. Mina tean kahte kohtutäiturit ,kes on kõrgemalt poolt oma karistuse saanud ja väga julmalt. Ise nad ehk oma ahnuses seda ei taipa,aga see on karistus. Mitte keegi,kes julmalt teisi hävitab,ei jää karistuseta.
s
saavad juba/ 17. november 2015, 11:24
oska UCC seadusi kasutada xx
m
MTi/ 17. november 2015, 10:06
Ja veel... mis vahe on kohtutäituri ja jänese laibal ? Jänese laiba ees on pidurdusjäljed.
v
vaim/ 17. november 2015, 10:00
Loen siinseid kommentaare ja imestan, et kui rumalad saavad ikka inimesed olla. Kas tõesti arvate, et kui olete laenu võtnud ja selle jätate maksmata siis on kõik korras??? Egas ikka ei ole. See on võõras raha teie taskus ja selle olete kohustatud tagasi maksma muidu tegu vargusega. Ma tõesti ei viitsi enam selgitada teile tagamaid aga ühes olen kindel, et 95 % juhtudest on inimene ise süüdi.
k
kui sa oled vaim,/ 17. november 2015, 10:08
siis tõsta inimeste elatustaset inimlikule tasemele.
s
Saarlane/ 17. november 2015, 12:51
Tegelikult peaksid inimesed õppima rahaga ümber käima, enda finants olukorda selgeks tegema jne, sest inimesed raiskavad seda mida neil ei ole.
t
17. november 2015, 14:11
Toimetuleku miinimum on riiklikult tasemel, mis isegi normaalset toitumist ei võimalda, rääkimata millestki rohkemast, ja see on Riigikohtu otsus toimetuleku määra kohta, ainult mis ei tõuse on toimetuleku miinimum. Ela kui kokkuhoidlikult tahes sa sööd iseennast, sest piisavalt toitaineid peale ei saa, see on genotsiidipoliitika meie peal! Me peame maha kärvama sellises olukorras või invaliidistuma, muud võimalust ei olegi ette nähtud inimestele.
h
Hing/ 17. november 2015, 10:11
Loomulikult on inimesed ise selles süüdi aga see ei anna sellele kõntsale, kes ennast täituriteks nimetavad käituda võlglastega nagu probleemjäätmetega.
t
tolavaim/ 17. november 2015, 10:17
ära siin targuta midagi,sind võib ka õnnetus tabada,et laenu võtad,aga tagasi maksta ei suuda,kuigi tahaksid.siis on küll tönn lahti,appi,head inimesed,aidake,aga kedagi pole kuulmas.loodetavasti nii juhtub ka.
t
ta meelest oli see/ 17. november 2015, 09:53
päevaraha, sellest ka arusaamatus.

m
maamees/ 17. november 2015, 09:46
Ja vaadake vaid,millistes häärberites kohtutäiturid elavad.
t
Tiina/ 17. november 2015, 09:27
Oleme siin oma korteriühistu võlglastega hädas: maksame kinni nii nende vee kui ka elektri ja prahiveo. Ei suuda enam teistele inimestele seletada, et nende raha läheb võlgnike kulude katteks. Oleme ka kohtuga ähvardanud ja nii juba aastaid järjest, aga reaalseks pole asja viinud, sest on ju ka natuke kahju neist. Aga kui ühistul enam nende eest maksmiseks raha pole, mida siis edasi teha?
n
naine/ 17. november 2015, 09:57
ma just mõtlesin, et hakkaks ka võlgnikuks sest meie OÜ kasutab sama varjati, et need kes maksavad tasuvad ka võlgnike osa kinni küll hooldusrahadest küll remondirahadest ja iga kuu on veel vee vahe summa vaja tasuda- ette ei võeta midagi
t
to Tiina/ 17. november 2015, 10:26
kahjuks paljud nii elavadki,ühistule ollakse palju võlgu,makstakse ehk 50% arvest,et välja ei tõstetaks.Samas käiakse tihti piiritaga,selleks raha on.Ise tean üht sellist peret.
Muidugi võivad kõik hätta sattuda,kuid igal asjal on oma piir.
k
kulla Tiina/ 17. november 2015, 12:00
tad miks minust sai üürivõlgnik. selle sama kohtutäituri pärast saigi. lihtsalt mulle ei jää palgast enam niipalju kätte, et üüri maksta.
e
et siis/ 17. november 2015, 16:19
Ei saanud kohe kindlasti kohtutäituri pärast. Põhjus ikka ülejõu laenamises või ülejõu kulutamises. Kohtutäitur on ikka tagajärg mitte põhjus. Oma rumalat finantskäitumist ei taheta kuidagi tunnistada.
S
.../ 17. november 2015, 13:04
Suurema/kroonilise võlglase soovitaks küll kohtusse anda. Esiteks peaks ühistu jätma kirja, et kui ära ei maksa, pöördume kohtusse ja siis vajadusel pöördumagi. Meil müüdi ühtede korter maha, kes ka arvasid, et nemad ühistu arveid ei maksa. Ei ole normaalne, et teised inimesed peavad mingite pättide arveid kinni maksma, tasub kohtusse pöörduda küll.
j
Jass/ 17. november 2015, 09:23
Selleks, et hästi ja muretult elada, tuleb hakata R. Pettus-Noosiannuseks!
t
to: Jass, 09:23/ 17. november 2015, 11:19
Hakka Savisaareks, kesik!
a
Anonymus/ 17. november 2015, 09:17
Kas 390.- euroga peaks elatud saama siin riigis? Kuidas? Olen nõus, et võlgnikelt tuleb võlad sisse nõuda, kuid seda on võimalik teha ilma ennast hävitamata. Kasvõi nagu Sommes, kus võlgnikute andmed lähevad üles kinnisesse krediidiinfosse (mida saavad kaupmehed kasutada), ning võlgnik ei saa lihtsalt seni mitte kuskilt laenu kuni ta seal üleval on. Aga olukorrast Eestis. Tean isiklikult oma kümmet inimest, kes on siit lahkunud kuna on jäänud mingil ajahetkel hätta, nende kontod on suletud ja mäletan, et kõik nad rääkisid nagu ühest suust, et Eestis tööle ei saa minna kuna ei jää äraelamist võimaldavat palka alles. Kõik nad on tänaseks Eestis jäädavalt koos peredega läinud. Üks Austraalis ja ülejäänud Soomes-Rootsis. Riik sai tuhat-paartuhat eurot väga räigete ja inimõiguseid rikkuvate jõuvõtetega mõnel puhul küll tagasi (mõned ei ole siian oma Eesti võlgu tasunud ja ütlevad et selle tegemisel ei näe ka mitte mingit mõtet), kuid riik on sundinud omad inimesed ja maksumaksjad sellisesse olukorda kus ta peab riigist lahkuma. Selle tulemusena kaotab riik iga juhtumi puhul mitmeid maksumaksjaid ja kodanike. Vaatan seda idiootse ennasthävitavat süsteemi ja ei jõua seda riigi kilplust ja tölplust lihtsalt ära imestada. ...ja siis need riigiametnikest ja poliitikutest tölplased vaatavad süüdimatu näoga otsa ja küsivad debiilseid küsimusi, et miks meid küll ei armastata ja miks inimesed siit lahkuvad.
Olen kindel et riik on lisaks minu kümnekonnale tuttavale suutnud sellesama äraelamisvõimaluse äravõtmisega siit minema kihtutada tuhandeid kui mitte kümneid tuhandeid inimesi. Tekibki küsimus, et kas inimeste äraajamine ongi riigi eesmärk või juhivat riiki tõepoolest täielikud idoodid.
v
Väga tuttav lugu/ 17. november 2015, 09:28
Minu tutvusringkonnas sama asi.
t
tean/ 17. november 2015, 10:53
inimest kellel samuti on täituri poolt kõik kinni löödud. tahtis ennast töötuna arvele võtta, et mingisugustki koolitust saada ja tööle hakata. töötukassa päringule vastati, et tal pole ega saagi eesti riigis raha olema kuna kaarti ei avata kunagi. hüvasti eesti.
n
17. november 2015, 10:11
nad kasvatavad ka hoolega endile habemeid, et uutele isandatele meeldida...vaadake kui palju karvaseid nägusid juba riigikogus on
j
juudi värk/ 17. november 2015, 10:19
meil on ikka väga sõnakuulelikud ampelmannid seal eesotsas,kes selliseid kollanokke muidu seal hoiaks.Olen samuti nõus väitega,et võlg tuleb tagasi maksta,kuid kas te ootate,et kohtutäituritele hakatakse jahti pidama
Ja milleks see avaldus,kas see toob raha sisse või?
e
17. november 2015, 10:16
Eesti teeb kõik, et oma rahvust hävitada.
h
Hetk/ 17. november 2015, 09:10
Ka kohtutäiturid peaksid olema karistatavad, sest nende poolt seaduse rikkumine on tahtlik, kuna pangakontolt on inimese sissetulek nähtav.
Kui kohtutäitur rikub seadust, siis tuleb ta töölt vabastada.
m
Mees1/ 17. november 2015, 08:55
Minu võlgnik käib tööl, palk jookseb emme kontole ja ongi vsjo....
n
Nii need asjad ikka ei käi/ 17. november 2015, 09:30
Sellisel juhul pead sa kellegi teise nimega ka tööl käima, kohtutäiturid näevad, et tööandja sinu nimel makse masab ja käseb tööandjal raha kinni hoida
k
Kuule,"Mees1"/ 17. november 2015, 10:40
see on hoopis teise ametkonna probleem,kuhu kellegi palk jookseb.Uurigu välja,kes,kus ja mis.Kas kohtutäituritel muid kohustusi polegi kui kurikaga ringi jalutada.
Aga võtke teadmiseks,ühe kurika vastu võidakse ka teine leida ja palju raskem.
n
17. november 2015, 08:51
No kui seadusega ette nähtud, et miinimumi ei tohi näppida, siis kohtutäitur omavolitseb ju!
d
dd/ 17. november 2015, 17:37
Pöörduge Justiitsministeeriumi oma ettepanekutega.
Seadused on koostatud kohtutäiturite osalusel ja praegu on nii et iga täiteasja puhul tuleb esitada täiturile eraldi avaldus miinimumi säilitamiseks. Kehtiva õiguse alusel ei riku täitur seadust kui arestib pangakonto täies ulatuses.
v
Vereimejad/ 17. november 2015, 08:45
Nad näljutaksid inimese surnuks ja müüksid võimaluse korral veel ka laiba anatoomikusse
j
ja tulevad/ 17. november 2015, 10:56
ja taovad vastu kirstu jalaga" Maksa võlg ära"

h
hm/ 17. november 2015, 08:31
aga äkki maksaks võlad tagasi? asi läheb ikka kohtutäturi kätte alles siis, kui võlgnik raha kohe üldse tagasi maksta ei taha.
m
ma arvan/ 17. november 2015, 08:45
et enamik maksakski oma võla ära. aga millest? kui raha pole. võlga poleks tekkinudgi, kui raha oleks.
j
juut/ 17. november 2015, 08:56
On ju raha kui kontol elatusmiinimumi blokeeritakse.
m
Mjahh/ 17. november 2015, 13:00
Mis on Viiolist, Galojanist või autorollo vanamehest saanud, viimane on maksnud 3a jooksul 26€ tagasi? Millal Kilk oma maksud riigile tasub? Ollakse 10 miljoneid võlgu ja mitte üks kohtutäi neid ei tülita.
h
hunt/ 17. november 2015, 14:00
Kui jutt oleks ainult võla maksmisest saan aru aga palju sinna täiturid juurde keevitavad.Kosmiliselt.
a
ab/ 17. november 2015, 08:18
see vist lõunas tava värk, sealsetel täituritel seadustest oma arusaam, nn ummamuudu! justmin sellest peaks küll juba ammu teadlik olema, aga neil ju pohh!
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 17. november 2015, 08:43
Mõned head aastad tagasi oli kunagine justiitsminister leim kang andnud tartu ühe segasema kohtutäituri (kuldtähe) kohtusse ja jäi kaotajaks.
Tegelikult on eesti juba ammu selline riik kus kehtib tugevama õigus, seega ainus võimalus ennast ja oma lähedasi päästa/kaitsta on omale relv soetada või siis teha tihedat koostööd pättidega.
j
juhm/ 17. november 2015, 08:44
Tegelikult pidavat probleem olemas selles, et kaebusi on nii palju, et just min ei jõua neid ära menetleda.
a
Aastast-aastasse ikka sama lahendamata jama kohtutäituritega/ 17. november 2015, 09:20
teadlikult rikuvad seadusi. Karistamatuse tunne. Miks pole seni korda majja saadud?
o
Omen/ 17. november 2015, 09:26
Sest need kohtutäiturid on riigi põhitöörist rahva küüditamisel. Olen enam kui kindel, et just kohtutäiturite tegvus on süüdi vähemalt poolte inimeste riigist lahkumises. Minu tuvusringkonnas on see protsent oluliselt kõrgem. Nii sinna 90 kanti.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee