Eesti uudised

TV3: Pisarates ja murdunud Markkuse ema: mulle öeldi, et ressursse läheb vaja paremasse kohta kui meie lapse leidmisele (267)

LISA KOMMENTAAR

paris matsh 18. november 2015 19:27
TÜLI 18. november 2015 16:21
Tülisid võib olla mitmesuguseid. Vindisena võid peokaaslast tõugata kogemata ja too annab sulle vastu lõugu - seejärel lepitakse ja kõik OK. Aga tüli võib tekkida ka sellest kui noormees ütleb näiteks teisele noormehele (kes juhtumisi hangeldab narkotsiga), et lähen annan su politseile üles. Selline tüli ei pruugi lihtsalt sinise silma või valutava lõualuuga lõppeda. Kõigepealt peaks ikka teadma, millise tüliga oli tegemist. Loodetavasti politsei teab.
Vanake 18. november 2015 08:32
Poleks vaja olnud miilitsaid üldse tülitada.
A ahh 18. november 2015 08:05
Äkki oli Kiik va pätt.
??? 17. november 2015 22:19
See kõik on juba üle mõistuse! Pigistage infot peol olijatelt ükshaaval - neist peab keegi rääkima hakkama! Kohalike jutu järgi olevat sel peol olnud narkodiiler, keda teatakse, et ta seda on, aga sellest rääkida keegi ei julge. Tüli olnud tekkinud Markkuse ja diileri vahel. See on loomulikult täiesti kuulujutu tasemel aga kus suitsu seal tuld... ja siis veel see tüdrukute vestlus, mis siit mõni aeg tagasi läbi käis, et too õhtu oleks võinud minna teisiti jne... ja veel, kui oli ka keegi, kes oma tunnistust muutis... See seltskond ei ole ju puhas?! Miks ei võeta neid rangemate pihtide vahele??? MIKS?
Selline nõela otsimine heinakuhjast ei anna tulemusi, kui ta kuhugi viidi ja viijad ise seda otsimist pealt jälgivad ning võimalik, et teda veel paremini peita üritavad.
Jõudu Markkuse perele ja lähedastele! Olge tugevad! Kogu südamest loodan, et see kena poiss leitakse elusa ja tervena veel üles ning elu karistab karmilt ja õiglaselt neid, kes selle jama praegu tekitanud on!
peet 17. november 2015 14:31
Võru pole mingi metropol, et inimest üles ei leia, on ju väike linnakene, kus kõik kõiki tunnevad. Kuna suured alad on läbi kammitud ja pole leitud, siis suure tõenäosusega on keegi isik seotud poisi kadumisega. Laias laastus jaotuksid võimalikud kahtlusalused kolme gruppi, esmalt sõbrad-tuttavad, siin on abiks küsitlemine, telefonis ja arvutis olevad kontaktid, teiseks Võru ja selle ümbruse pätid, narkarid, perverdid. Politseile peaksid nad olema tuttavad. Kolmandaks, mõni juhuslik kuritegelik isik, kes öisel ajal sattus autoga Võru linna, kontrollida turvakaamerate salvestistest, millised autod sel kellaajal linnas liikusid. Kui kahtlusaluste küsitlusega jääte hätta, siis paluda abi Koit Pikarolt.
huvitav 18. november 2015 05:16
tõesti ..kas võrus pole kaameraid,mis jäädvustaksid öisel ajal linna sisenejaid ja väljujaid..selgelnägija väitis ju autost..see pidi ju jääma kuskil lindile
17. november 2015 14:11
ma ei saa aru, siin kommentaarides on üle poole mõtetut möla. Otsitakse ju kadunud poiss.
17. november 2015 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. november 2015 15:47

10.26-le 17. november 2015 12:55
Igatahes pole ebameeldivad inmesed kellel mure on. Nii,et jää arvama.
Teadja 17. november 2015 10:06
Nad on ka inimestena äärmiselt ebameeldivad.Head inimesed hoidke end nagu katkust eemale.
??+ 17. november 2015 10:22
To teadja 17. november 2015 18:20
Ise ka aru saad mida siin kirjutad???Laps on kadunud.Jõuab sulle mõistuseni või???
Tõsi ta on, et 17. november 2015 09:18
selle poisi kadumine ei ole ainuke probleem, millega politseil tuleb tegeleda. Politsei on teinud kõik ja rohkemgi veel, et tedaleida, kahjuks ei ole tulemusi olnud. Edasi on see aja küsimus, millal asjale lahendus saabub.
. 17. november 2015 15:29
Mida politsei on teinud siis? Räägi mulle, kui nii hästi tead?
Tegelikult ei ole nad mitte midagi teinud. Fakt
17. november 2015 15:49
Ja kust sina seda, et nad midagi teinud pole, nii hästi tead, räägi? Lihtsalt lahmid. Fakt
A48 17. november 2015 08:00
Huvitaks järgmised asjad:
1. Kas onn kindlaks tehtud, kellega noormees viimasena telefonis suhtles. See, et telefon kadunud on, ei tähenda, et läbi operaatori ei saaks seda kindlaks teha.
2. Kas on uuritud poisi suhtlusportaali nt. FV-kontot. Kellega ta seal kirjavahetust on pidanud ja mis teemadel.
3. Kas on uuritud korralikult läbi kõik Võru linna ja sellest ca 10 km. raadiuses asuvad kaevud? Samuti kanalisatsioonikaevud. On olnud juhuseid, kus kanalisatsioonikavu kaas on viltu peal ning inimene võib sinna sisse libiseda, pärast mõni tõstab selle kasvõi pahaaimamatult peale tagasi ja ei hakka sinna sisse vaatamagi. Eraldi teema on see, kui keegi seda pahatahtlikult teeb.
4. Kas on läbi otsitud Markkuse kodutee Võru linnast tema vanematekoduni, mitte ainult teeäärsed kraavid vaid kogu kodutee nii põllud kui metsad. Ei ole võimatu, et noormees hakkas mingil ajendil öösel vanematekoju liikuma.
Samuti võiks tõesti lasta üle-Eestimaa ja miks mitte ka Lätis panna üles poisi näopildiga otsimiskuulutused, ei ole isegi see võimalus välistatud, et poiss sõidutati kuhugi, ta on kusagil aga tal on tekkinud mälulünk.
Kontrolliks siiski kõiki võimatuid ja võimalikke variante.
A48 17. november 2015 08:49
Väike viga sees, jutt siis FB- kontost.
ema 17. november 2015 09:22
T2itsa 6ieti oeldud peakski kaugemalt ka otsima. Kas on yldse raagitud ka nende lastega kellega ta peol oli koos ,sellest pole kuulda midagi
. 17. november 2015 15:30
Jah. Kõik need punktid on täidetud. Sellepärast on see juhtum väga suur müsteerium. Läti idee ei ole paha.
Jep 17. november 2015 20:03
See öine vanematekoju minemine võib täitsa reaalne olla.
teisele poole 22. november 2015 20:28
Kodu jääb teisele poole. Rõugesse minekuks tuleb uuesti tagasi läbi linna minna. Sellest on juba ammu räägitud.
Kolm nädalat 17. november 2015 07:02
ei seisa asi mitte politsei kehva töö vaid informatsiooni kinnipidamise taga.
. 17. november 2015 15:30
Tõesti. Politsei hoiab informatsiooni kinni. Fakt.
... 17. november 2015 18:16
Kellegi hüpotees ei muutu faktiks lihtsalt seetõttu, et sinna taha kirjutatakse "fakt". Fakt on tõestatav väide. Palun tõestust.
Yks hirmus kinni mätsimine ja valetamine. 17. november 2015 06:31
Miks ei kontrollitud neiu ytlust- ta on minu keldris. Kui teda enam seal ei oleks siis koer kyll teab.Kui kohale tuua. Aeg jääb vähaks päris toesti kohe. Valik on teie. Lopetage valetamine päris toesti kohe. Ta tuleb ykskord niikuinii päevavalgele.
Vabandan 17. november 2015 04:58
rahaksin. Praegu on nii et tuleb välja mitteametlik lehekylg ja loomakaitse asjad jne. praegu joulude eel tahaksin et minu raha läheb otse kuhu vaja. Päris tosiselt kohe. markuse fond kyll aga vanematele ja raha mis jääb yle muuks otstarbeks. Kui sain valesti aru siis vabandan. .
jurakas 17. november 2015 04:52
õigesse parteisse oleks tulnud astuda! või siis kogunud raha kilekottide kaupa. raha teeb inimese, nii on eestis kombeks!

Rahaksin 17. november 2015 04:48
teada miks ei voiks otse poisi vanematele teha ylekannet ? peale Aderi juhtumit nagu ei usu enam kedagi voi siis tahaks teada kuidas see Kadunud organistatsioon selle rahaga edasi tegutseb,
Juhan 17. november 2015 03:10
Õige, nad mõõdavad põõsa tagant kiirust!
17. november 2015 03:29
Kuule, opakas, kiirust mõõdavad need politseinikud, kes töötavad vastavas liiklusjärelevalve osakonnas. Uurimisega tegelevad hoopis teised töötajad. Ka kiirust peab keegi mõõtma, sest alati leidub nõdrakaid, kes kimavad süüdimatult ja tapavad süütuid liiklejaid.
Markkuse lähedastele kaastunne ja vastupidamist.
kõik puhuvad 17. november 2015 07:04
reidil on igatahes kõik välja aetud,kel munder varnas võtta....niiet ära häma siin
asd 17. november 2015 07:36
Jah, sest roolis purjuspeaga sõitmine on meil millegipärast ikka veel norm ju. Joodikrooligem vähem, kontrollitaks ka vähem ;)
Huvitav, kui 17. november 2015 00:14
kaduma oleks läinud Taavi Rõivase, Siim Kallase, või mõne teise reformari laps, kas siis poleks seda ka veel üles leitud?
mamma 17. november 2015 19:06
oh loodame siiski,et poissi ikka päriselt ka hingega otsitakse ja tegu pole ükskõiksusega
Rahvas juba organiseerub jätkamiseks 16. november 2015 23:57
Rahvas juba saadab raha Kadunud SA-le viitega "Markkuse otsimiseks." See arve on EE661010220095092013 vaata ka https://et-ee.facebook.com/Kadunud SA. Nad kasutavad seda koos Markkuse vanematega otsinguteks ja kurjategijate tabamiseks. Saada kasvõi 5 €, paljud ju saadavad.
kyssa 17. november 2015 00:10
Kas sellel põhjusel see artikkel avaldatigi?
17. november 2015 02:24
sul lõi kadedus südame all pistma?
17. november 2015 02:21
politseil jääbki enamus kuritegusi avastamata. muide
Mis lahti on? 17. november 2015 07:51
Kuni Eesti iseseisvumiseni avastati 75% raskemat sorti kuritegusid ja 90% mõrvasid. Mäletan, kuidas kord tapeti Tallinnas vanuritest abielupaar, jälitust juhtis Kesklinnast Hugo Suitso, miilitsatest keegi ei läinud enne koju, kui kurjategijad olid käes.
UN 17. november 2015 08:10
Tollajal pandi istuma ka tubli ports valesid ning teinekord ka süütuid kodanikke...
... 17. november 2015 08:28
Ära aja paksu jora. Polnud kohtagi, kuhu täielikke retse panna. Sul on ikka täielik ajupesu.
Teeline 17. november 2015 22:25
Enne Eesti iseseisvumist tapeti Jõesuus üks mees, 27 kirvehoopi, kui õieti mäletan. Mehe poeg töötas miilitsas, aga mõrvareid ei leitud.
ahaa, eksole :) 17. november 2015 01:57
_Huvitav, miks ei taheta maksta kadunu leidmiseni viinud info eest eraldi? See on tõesti kummaline._
Ei ole siin midagi kummalist, asi on lihtne: kadunu leidmiseni viinud info andja on kuni kadumisega seotud isiku/kurjategija leidmiseni sisuliselt potentsiaalne pahategija või kurjategija ehk kahtlustatav, st üritatakse vältida, et kadumisega seotud isik või kuriteo toimepannud isik osaleks otsimise info andmises ragateenimise eesmärgil. No peab ikka fantaasia olema, mis eeldaks, et kuriteo sooritanu tuleks kadunud leidmisega raha teenima?! Teoreetiliselt muidugi võimalik, pigem ikkagi muinasjuttudes või filmides. Ilmselt eeltoodud asjaolud kogumis ei võimaldagi otsimisega liituda inimestel, kel ei meeldiks, et nad oleks õige info andmise tõttu seejärel kuni kurjategijate tabamiseni sisuliselt üks potentsiaalne kuriteo toimepanija või kes võiks teada kurioteo toime pannut isikut. Neil inimestel oleks tõesti mõtekas iseseisvalt või oma meeskonnaga otsida, seda enam, et ju ka tasu ei saa kätte enne kui kurjategija on kohtu poolt süüdi mõistetud ja kohtuotsus jõustunud (see aga võib võtta aega aastaid). Okey, edu teile, mis muud.
SA Kadunud OPEROG-i liige 17. november 2015 11:21
See kommentaar on totaalne valeinfo jagamine.
SA Kadunud ei korja mitte mingit raha sihipäraselt ühe konkreetse inimese otsimiseks. Loomulikult on annetused oodatud aga kõik annetatav raha läheb üldiseks otsingute parendamiseks kas siis otsingutega seotud kulude katmise või üldise varustuse (näiteks vestid, lambid, raadiojaamad) ostmise teel.
Kindlasti ei oodata annetusi konkreetselt ühe inimese otsimiseks!
Palun see kommentaar eemaldada kui inimesi eksitav ning valeinformatsiooni jagav.
Sihtasutus Kadunud 17. november 2015 12:38
ei ole seni avalikult teinud mingit üleskutset meie arvele raha kanda. Kadunud lapsi otsivate vanemate toetamiseks laste otsingutel otsustasime alles eile koos ühe meie partneriga teha selleotstarbelise Toetusfondi. See fond hakkab olema sihtasutuse Kadunud juures, kuid sellest eraldiseisva statuudi, 3-liikmelise nõukogu ja arveldusarvetega. Esimene fondidest on Markkuse vanemate nõusolekul kavas nimetada Markkuse otsimise toetamiseks ja see on praegu tegemisel. Kui keegi on tõesti juba kandnud SA Kadunud arvele mingi summa viitega Markkuse otsimiseks, siis need kanded kannab SA Kadunud edasi Markkuse Toetusfondi arvele selle valmimisel. Aare Rüütel, SA Kadunud tegevjuht, 5242776.
REET 16. november 2015 23:14
EESTI POLITSEI EI LEIA VÄIKEST POISSI ÜLES.SEE ON EBANORMAALNE,
jhg 16. november 2015 23:59
Mis väike poiss, ära kujuta endale ette! Inimestel on teatud juhul õigus abielluda alates 16 eluaastast, lapsigi sünnitatakse,ja veelgi varem kui 16. 17.a poiss on juba suguküps inimene, ja kui on süguküps, siis tema organism annab sellest juba talle märku huviga naiste vastu, mis omakorda võib tähendada, et ta võib neid ka alateadlkiult või teadlikult otsida, kasvõi pidutsemise ajendil. Tõsi, 17.a ei ole ehk veel sotsiaalselt küps, kuid see ei puutu bioloogilisse küpsusesse. 17.a on peaegu nagu 18 ehk täisealine, otsustusvõimeline, õldiselt teadlik enda ümber toimuvast ja vastutusvõimeline. Mõni 17 aastane võib olla targem ja selgema peaga kui mõni täisealine.
jhg 17. november 2015 00:16
17.a vastutab ka kõikide sooritatud kuritegude eest täie rauaga nagu täiskasvanugi.
17. november 2015 09:31
Ebanormaalne on sellist kommentaari kirjutada.
17. november 2015 09:34
kommentaar mõeldud muidugi Reedale
16. november 2015 23:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
cc 16. november 2015 23:06
päris putsis Eesti kodanik oled sa v
16. november 2015 23:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
17. november 2015 09:33
neile mugavus- ja puupeadest politseinikele 16. november 2015 22:18
on mõttetu maksta, parem arukale detektiivile, kel on käkitegu need algajad külaretsid avastada.

ÜÜ 16. november 2015 22:07
Politseist saab abi::::::::::: Allooo-inimesest saab politseinik aga vastupidi=ei. Otsige laps kellel on vanemad,nad ju ootavad, et oleks politseist abi või käivad nad ainult raha nuiamas tee äärtes!
17. november 2015 03:36
Aga sina, tarkpea, mine otsi siis noormees üles. Mis passid siin arvutis.
Mismõttes??? 16. november 2015 21:57
Mis riik see on, kus alaealise kadumise puhul ei saa algatada kriminaalmenetlust??? Alaealiste puhul peaks seda koheselt tegema! Seda enam, kuna selgus, et peol oli tüli ja poiss peale seda jäljetult kadunud, siis pole vaja olla ei sensitiiv ega politsei, et aru saada, kes on poisi kadumisega seotud, süüdi, kaasosalised jne.
Kõigest sellest jääb mulje, et pigem ei taheta seda menetlust algatada, kuna tegu on mõne kõrgema riigiorgani või rikkuri lastega?! Mõtlete ka, mida selle poisi vanemad peavad üle elama?
Järelikult olete oma kõrgete ametite juures enda lapsi valesti kasvatanud, et oma tegude eest vastutada ei osata! Öeldakse: "Julged teha, julge ka tunnistada, kui nii kõva mees oled!"
Jõudu ja vastupidamist Markkuse vanematele! Loodan kogu südamest, et Markkus on peagi elusalt ja rõõmsalt kodus ja kõige selle valu põhjustajad saavad väärika ja väga karmi karistuse elult endalt!
:) 16. november 2015 22:21
pigem astuti siin konnasilmale, mis hrimsasti haiget tegi :)
well 16. november 2015 22:30
fantaseeri aga edasi.:)
16. november 2015 22:49
jep jep. tuleb välja uurida mis poliitikute, omavalitsejate, politseinike või kohalike rikkurite pojukesed seal pidutsesid seejärel ainult ühele neist vähe gestaapot teha ja siristab kui laululind. siis poiss või tema laip kohe käes. muidugi seda peab tegema eraisik. maakoha menti kinni maksta on odavam kui võtta tunnikeseks libu....
teine versioon on enesetapp. ripub seal kusagil varjatud kohas ja muigab otsijate poole, siis on juba raskem leida. well well nüüd siis võmmide profesionaalsusest- koondatud farmitöölised ja traktoristid-tüüpilised maakoha võmmid, hea kui kirjutada oskavad ja nooremad-need ei küündi sellegi tasemeni.
? 16. november 2015 22:37
kle, paistab, et sa ei tea asjast midagi?! Ka politseinikud on välja öelnud, et peol oli tüli:
http://uudised.tv3.ee/krimi/uudis/2015/11/10/17-aastase-markkuse-kadumist-uurinud-sensitiivid-kui-uh...
well 16. november 2015 23:06
Olen infoga, mis ajakirjanduses avaldatud on, kursis. Kui oli tüli (kui kka oli), siis ei tähenda see seda, et see peaks kuidagi olema seotud poisi kadumisega. Tülitsemine pole keelatud, inimeste vahel ikka selliseid asju juhtub. Küsimus on lihtsalt selles, et osa inimesi soovib enesele ette kujutada, et tüli ja kadumise vahel on seos. Kuid tõendeid pole, mis tõendaks, et neil seos oleks või seos oleks olnud. Ja kui selliseid tõendeid pole ja neid ka hankida ei ole võimalik, siis pole ju mingit põhjust kriminaalasja algatamiseks. Poiss oli juba piisavalt suur, peaaegu täiskasvanu. Miks soovitakse endale ette kujutada, et väidetava tülitsemise ja kadumise vahel on kriminaalne seos, st et teised väidetava tüli osapooled põhjustasid poisi kadumise viimase tahte vastaselt? Vastan: sest väitjad on sellest, et see nii oleks, huvitatud! Ja nii lihtne see ongi! Ajakirjanduses avaldatu kohaselt on poisi üksi jalutamise kohta videosalvestused, lisaks tunnistaja ütlus selle kohta, et poiss olevat üksi kõndinud teatud maantee suunas. Politsei on kutsunud inimesi üles andma lisainfot, kuid ju siis pole politsei seni midagi täiendavalt olulist teada saanud.
http://www.postimees.ee/3396427/politsei-lopetab-vorust-kadunud-markkuse-aktiivsed-otsingud
:) 16. november 2015 23:18
ei paistnud küll, et selle infoga kursis olid, aga eks kujuta siis edasi endale ette, mida tahad. Mina näen asja teisiti selle info põhjal, mis siit netist läbi on käinud ka koos mõnede nimedega ja mis kohe on ära kustutatud ...
well 16. november 2015 23:30
Jama ja teisi isikuid avalikult laimavad kommid ju kustutaksegi. Üldjuhul, sellised on kommenteerimise reeglid.Loe neid, siis saad ehk targemaks. See pole raketiteadus.
. 16. november 2015 23:39
siin vist üks piduline tollest õhtust
need 16. november 2015 23:43
kommentaarid ei olnud kedagi halvustavad - lihtsalt üks vestlus imbus netti
well 17. november 2015 00:08
well 17. november 2015 00:08
Milline vestlus, kelle vaheline vestlus?
to well 17. november 2015 00:34
No see, kus 2 peol onud tüdrukud ahastavad, et kõik olnuks võinud tol õhtul minna teisiti ine.
jama 16. november 2015 21:02
Selliseid TELLITUD artikleid pole mõtet avaldada komenteerimisvõimalustega. Piisaks, kui oleks infonumbrid, vajadusel ka muud kontaktandmed. Selle sisulinsed artiklid on varem avaldatud nii delfis kui ka Postimehes. Leian, et kommenteerimise võimaluste tõttu võib otsimisperspektiiv olla kahjustada kas väga tugevasti või täiesti lootusetult.
loogiliselt mõeldes 16. november 2015 20:37
tuleb põhjalikult puistata poisi kambajõmmide elu- ja liikumispaiku, kaugele teda öisel ajal küll ei viidud.
cde 16. november 2015 21:37
Seda saaks teha ÜKSNES kriminaalmenetluse raames, kuid kriminaalasja ei algatatud, sest puudusid alused. Tuleks eeldada, et politsei on targem, teab väga hästi miks ei algatatud kriminaalasja.
well 16. november 2015 23:36
Kas te teate, mis sellise küsimuse tagajärjeks on? Olete te purjus? Homme loe ja häbene!
17. november 2015 02:33
kuule ment, ma olen kaine. lihtsalt häma ja lolli iba on asja ümber nii palju tekkinud et ei pea selleks siil olema et aru saada et miski on väga mäda. sa vaata peeglisse ja häbene!
Lumememm 16. november 2015 20:30
Mul on selline ettepanek: kellel on võimalik, kanname raha (ükskõik kui väikse summa) Kadunud SA arvele, viitega "Markkuse otsimiseks." See arve on EE661010220095092013
https://et-ee.facebook.com/KadunudSA
Nad teevad Markkuse vanematega koostööd ja saavad kokku leppida, milleks see täpselt kulutada.
Kui me jääme ootama, millal vanemad oma kontonumbri annavad, selleks läheb aega. Aga iga uudis aegub ja mingil ajal pole sellel enam nii palju jälgijaid.
Seda raha võiks kulutada kasvõi tolle kuulsa Soome koeraga otsija kutsumiseks.
Mina just kandsin väikse summa Kadunud SA arvele, ja südamel on veidike kergem. Vähemalt MIDAGI, mida me saame teha...
Meie lapsed teevad soojas toas homseks koolitöid.
Markkuse tuba on tühi ja tema vanemad nutavad...
Mis sinuga teha? 16. november 2015 22:56
Vigaseks?
Mis kuradi mood see selline on?
Niimoodi raha välja petta?
Lumememm 16. november 2015 23:20
Siin on 2 varianti: kas Sul kruvid logisevad, ja vaimse puudega inimestega ma ei vaidle-
või Sa oled asjasse segatud,
et lubad mind vigaseks teha?
Kust Sa tead, et ma juba vigane ei ole? Järelikult Sa ei tunne mind ja siis pole mõtet ka ähvardada, sest ma ei karda Sind.
haige 17. november 2015 06:51
inimene oled.kas tead,et piibel räägib-ära tee teisele seda,mida sa endale ei taha.
üks eit 16. november 2015 20:24
mis lahmimine siin käib... poiss üüris korterit st. ei olnud vanemate silma all, pidutses sõpradega omatahtsi, piisavalt vana selleks...politsei ja vabatahtlikega otsitud nädalaid, sensitiivid jahuvad ka midagi, pole neile vist piisavalt raha antud...tehke jah kontokorjandus...pidulised teavad, kes suudab nende suu avada...
Mati 16. november 2015 20:39
Piisavalt vana selleks? 17-aastane on alaealine.
aga 16. november 2015 21:01
elas eraldi vanematest ja tõesti oli vanemate jaoks selleks piisavalt vana pealegi vaevalt et see pidupanija ise kuhugi välismaale puges ju ikka Võru-Tartu vaheline maa teda kannab.Arvan et elavate kirjas teda ka pole.
Halb mõte. 16. november 2015 20:06
Keldrid ju kõik koodiga lukkus.Ja siis peaks mingit lõhna juba tunda olema.
?? 16. november 2015 20:17
Miks lõhna peaks tunda olema? Võib-olla hoitakse kuskil kinni elusalt. Pealegi koodiga lukus on kortemajade keldrid aga eramajadel? Praegu tekkis mõte, kas sealt majast on kontrollitud, kus oli üürikorter? Kas tollel korteril on ka kelder?
?? 16. november 2015 21:01
Veel üks mõte. Millal seal üürikorteris viimati käidi?
21:01, 16. nov 2015 -le 16. november 2015 23:13
Taevamanna,kas keegi arvab, et midagi on vaatamata-uurimata jäänud?
?? 17. november 2015 08:28
Ma arvan jah, et midagi on vaatamata-uurimata jäetud sest poissi pole ju leitud. Kusagil sellises kohas ta peab ju olema kuhu ei ole vaadatud.
... 17. november 2015 18:30
Ja sa päris tõesti arvad, et see koht, kuhu ei vaadatud, oli tema üürikorter?
Ma 16. november 2015 19:59
Avaldaks niimoodi öelnud politseiniku nime ja kus töötab. Täiesti haige ytlus!!!
Juula 16. november 2015 20:06
Ei usu, et nii öeldi aga arvestades ema seisundit võib ta nii tunda.
16. november 2015 22:21
Mõtlesin sama, sellises sõnastuses kindlasti ei öeldud.

pole vaja kaugelt otsida, 16. november 2015 19:48
käige spetsiaalselt õpetatud koeraga läbi kõik majade keldrid, ja te leiate!!!
eksole 16. november 2015 20:04
Neid keldreid on Võrus linnas tuhandeid, samuti ka neid, kes arvavad hoopis midagi muud. Kas teie oleksite nõus avaldama oma ees -ja perekonannime ning asuma ise otsima, hoonete omanikega kokkuleppeid sõlmima, võttes otsimistulemuste, sh otsimiskulude, eest isikliku vastutuse? Kui te seda pole, siis palun ää ajaga avalikus meedias sellist juttu a'la mis kes kus miks jne.
+++ 16. november 2015 21:08
Kas Võrus on tuhandeid maju? Ei ole ju.
eksole 16. november 2015 21:26
Piltlikult, sest täpne arv pole teada kellelegi, kes pole neid varem üles lugenud. Keldriks tuleb lugeda ka keldribokse! (sest keldriboks on selle omaniku jaoks ainuke nö tema kelder. Aga jõudu kokkulugemisel! ;)
eksole 16. november 2015 21:32
Võru linnas elas 31.12.2014.a seisuga 12 919 inimest ja maakonnas 33 172 inimest.
http://www.voru.ee/?Menu=1
17. november 2015 03:51
... kusjuures ei pruugi otsitav üldse keldris olla ... äkki on elutoas (köögis, magamistoas, rõdul , jne)?
võrukas 16. november 2015 20:55
tahan loota, et selle aja jooksul on kõik võrukad kasvõi korragi oma keldris käinud ja lukus keldrisse ju keegi sisse ei pääse
Lumememm 16. november 2015 22:00
Siin on üks link, kus inimene otsib kadunud inimesi pärast oma sõbra surma...
Reino on leidnud üle saja hukkunud inimese:
http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/reino-savukoski-on-loytanyt-yli-sata-vainajaa-kaikki-alk...
Kogume raha kokku, et ta saaks korralikult otsida...
16. november 2015 19:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Ah? 16. november 2015 19:47
Eesti politsei abiga tuuakse sisse terroriste?
16. november 2015 22:23
Ah lõpeta oma pagulaste jutt, iga teema külge pole vaja seda pookida.
17. november 2015 09:41
mis sa marutad siin, teema hoopis teine.
kessu 16. november 2015 19:35
http://www.ohtuleht.ee/703891/ottomar-virk-markkuse-kadumine-on-emotsionaalselt-vaga-raske-ent-mitte...
Mina saan siit aru et telefone on positsioneeritud, on see tõene info, mina sain nagu vastupidist aru ?
. 17. november 2015 15:38
Selgita mulle, kuidas käib telefoni positsioneerimine, kui see ei ole kadumise momendist kordagi sees olnud? Ehk see ei ole tõene, kuna see on VÕIMATU. Samas, ei ole sellest mitte sittagi abi, kui sa tead, kus masti otsas keegi on. Olen hetkel linnas ja arvatavasti 5 erineva masti raadiuses. Good luck finding me!
G.P 16. november 2015 19:20
Kindlasti ei öelnud politsei nii.
Kadunud lähedastele 16. november 2015 19:15
Asi liigub vaid siis edasi kui ise midagi teete. Ükski teine isik ega süsteem ei hakka pingutama teie kadunu leidmise nimel. Politsei ei oma hingelist sidet teie otsitavaga ja lahendab asja vaid nii palju kui palju seadus käseb. Näpuga aetakse järge kuni kohani mis võimaldab otsingud lõpetada. Siis ka kohe seda ära kasutatakse. Keegi tegelikkuses ei hooli kadunust vaid viib läbi otsinguid vaid kohusetundest nagu ma mainisin, näpuga paberil järge ajades lootuses, et mingi pügal neid vabastab otsimisest. Sõbrad ehk oleks rohkem pingutajad aga nad ei oska ostinguid tulemuslikult läbi viia ning rabelevad tühja. Laske neil edasi tegutseda aga peamine lootus pange iseendale. Kül intuitsioon jm tuleb appi.
head soovides 16. november 2015 19:33
Eraviisilise otsimisega on see häda, et igale poole ei pääse ligi, sest terve Eestimaa on jagatud ju kinnisomanditeks, mis tähendab, et igal kinnistul on omanik. Avalikes kohtades ja riigimaal oleks ehk asi kergem, kuid eramaal (sh eraõiguslikele juriidilistele isikutele kuuluv maal) otsimisega võib tekkida teatavaid raskusi. Otsijad ei pruugi üldse teadagi, kellele üks või teine maa, kust otsitakse, kuulub. Seega võib eraviisiline otsimine tuua kaasa suuri pahandusi või sekeldusi. Parem oleks kui eraviisilisele otsimisele eeelneks otsija/otsijate ja otsitava koha aluse maa eraomanike vaheline kokkulepe. Samas on politsei teada andnud, et kui on asjas uut olulist infot, siis võib neile sellest teatada.
head soovides 16. november 2015 20:39
Postimees: "Kõigil, kel on teavet Markkuse võimalikust liikumissuunast pärast 24. oktoobrit kell 1.09, kui noormees möödus Koidula tänaval maja number 16a-st, või omavad muud infot, mis aitaks selgitada tema kadumise asjaolusid, palutakse sellest teatada Võru politseile telefonil 786 8248 või e-maili aadressil talis.thal@politsei.ee."
http://www.postimees.ee/3396427/politsei-lopetab-vorust-kadunud-markkuse-aktiivsed-otsingud
kapell 16. november 2015 18:51
Igal aasta 18. veebruaril 2013 kinnitas Eesti siseminister Ken-Marti Vaher riigikogu ees esinedes, et üle kümne päeva kadunud inimesi oli sel ajal Eestis 352 /---/
https://et.wikipedia.org/wiki/Eestis_kadunud_isikud
Postimees 25.07.2015
Tänavu (kuni 19. juulini) on politsei alustanud kadunud inimese tagaotsimist 2255 korral, kadunu on üles leitud 2226 korral.
Mullu sai politsei teateid kadumiste kohta 3026, tagaotsimine on lõpetatud 3006 ning endiselt lõpetamata 20 juhul.
Mullu leiti surnuna 48 kadunuks jäänud inimest, tänavu (19. juulini) on surnuna leituid 19. Enamasti on põhjuseks terviserike, õnnetus, alkoholi liigtarvitamine. Mõni üksik leitutest on surnud kellegi teise käe läbi.
Suure osa kadumisjuhtumitest annavad noorukid, kes jooksevad korduvalt ära. Näiteks mullu suutsid viis 14–18-aastast kamba peale kadunud olla 351 korda.
Neist oli kõige rohkem kadunud 1999. aastal sündinud tüdruk, keda otsiti 86 korral, selle aasta jooksul on ühte 1999. aastal sündinud tüdrukut taga otsitud juba 39 korda.
ERR 2012:
Igal aastal jääb Eestis teadmata kadunuks kuni 20 inimest ning iseseisvuse taastamise järgselt on kaduma jäänud kokku ligi 500 inimest.
Tallinnas ja Harjumaal kaob reaalselt aastas 50-60 inimest, 85 protsenti neist leitakse üles. Mujal on kadunute hulk väiksem, vahendas "Aktuaalne kaamera. Nädal".
x 16. november 2015 18:51
Nõus eelneva kommentaariga ,et oli tüli, kaks peol olnud noormeest läksid talle järele linna peale.Miks läksid? Ja tõesti võiks vaadata üle kanalisatsiooniaugud/kaevud.
xx 16. november 2015 19:47
Kui oli nii, juhul kui oli, äkkileppisid ära ja läskid laiali, igaüks oma suunda? Kahtluseid ja ebaselgeid asjaolusid pole avalikult mõtet levitada, see võib kasu asemel hoopis kahju tuua. Näiteks liigub otsitav ise või liigutatakse otsitavat teise kohta, ja just avaldatud info tõttu. Räägin üldiselt, sest mul pole teada, mis kus kellega miski juhtus.

16. november 2015 18:34
http://uudised.tv3.ee/krimi/uudis/2015/11/10/17-aastase-markkuse-kadumist-uurinud-sensitiivid-kui-uh...
Selles videos on ju selgelt öeldud, et peolised tunnistasid üles, et oli tüli ja 2 noormeest läksid talle järgi ning said ka kokku. Kuidas siis nüüd kõik tagi lükatakse? Kas kanalisatsioonikaeve vaadati?
Keegi pani eelmiste artiklite all ühe soomlase lingi, kes otsib oma väljaõpetatud koeraga kadunud inimesi ja on neid palju leidnud. Las võtavad ühendust ja kui ongi kallis teenus, siis usun et rahvas on nõus tegema korjanduse.
18. november 2015 21:33
need 2 viimast ongi ju kahtlusalused - mõrvarid. kui nad ei tõesta valedetektoriga vastupidist.
AA 16. november 2015 18:33
Pole nüüd mõtet Politsei vastu ka rahvast ässitada. Eks nad teevad ikka oma tööd aga mitte nii intensiivselt enam, kuna kriitilisem periood juba möödas ja suurem töö on tehtud. Hetkel ühtegi tõsiselt võetavat niidiotsa ei ole. Mõistan, et vanemate olukorras olles tudub, et ei tehta piisavalt seni, kui poiss pole leitud ja tunnen neile sügavalt kaasa.
saa politseist aru 16. november 2015 18:29
saan aru raske ja valus...aga politseil on ka teisi töid ja kuritegusid vaja lahendada!!!arvestades võru politsei ressursi siis ei saa lõputult otsida!!!!
tt 16. november 2015 18:26
maalt 16. november 2015 18:33
Kas lahkud Eestist kui mõttetust riigist?
16. november 2015 19:49
lugeja53 16. november 2015 18:25
Minu taro kaardid ei valeta.See poiss tuleb peagi koju.ta rõõviti kas tõõorjaks või oli autoga alla ajamine ja ravitakse teda kusagil.Ta on elus.Need silmad ei näita surma.
Hea lugeja53 16. november 2015 18:44
Õpi kaarte kasutama või ära võta neid parem üldse kätte. Sa ei oska nendega midagi teha peale pahanduste.
nojah 16. november 2015 19:20
_Ta on elus.Need silmad ei näita surma._
Otseloomulikult on poiss fotole jäädvustatud elusast peast.
Kurri 16. november 2015 18:23
Ma saan aru vanemate meeleheitest aga politsei ja kõik muud abilised on ju läbi otsinud iga sendimeetri sellest linnast. Mida saab politsei veel teha? Lootus sureb muidugi viimasena ja kõik loodavad, et see poiss ilmuks välja elu ja tervena aga...
tundub, 19. november 2015 08:18
et keegi politseitöötajatest on siia kommima pandud,suhtekorraldaja?
ants 16. november 2015 18:19
nii ei tohi rääkida ükski ametnik, siuke mees tuleb kohe vallandada
kahjuks on 16. november 2015 18:33
nii ,et ei osata enam kusagilt otsida-tupik.Eakaaslased vaikivad ja varjavad kui isegi midagi teavad.Laiba leidmine on juhus.
16. november 2015 18:42
Ja keda paneme asemel, sind või? Sina kohe lubad maad ja ilma.
Võrukas 16. november 2015 18:17
Aga mingi aeg palusid vanemad ja politsei Facebookis aktiivsed otsingud lõpetada ja lubati edasist infot jagada. Kuskilt mingit infot ei tulnud ja endiselt ei usu ma Võru suguses linnas korraliku inimese lihtsat kadumist.

Urmas 16. november 2015 18:17
Sikupilli keskuse ees.maastur pargib kollasel joonel politseininud sisenevad küsin MIKS!
VASTUS helista POLITSEISSE!!!
16. november 2015 18:11
Ressursid lähevad narkoärile katuse panemiseks.
Ronja 16. november 2015 17:55
Kadunud inimeste otsimine on politsei töö ja kui tulemusi ei ole,siis see tähendab,et politsei ei ole oma ülesannete kõrgusel. Ega meil Eestis ainult üks politseinik ei tööta,neid on tsipa rohke. Nii mõnedki tagumikud on kontoris laiaks istutud. liigutagu end. Keegi kirjutas siin "ega ta president ole". Mis vahet seal on kas president,noormees või vanur,kõik nad on ühtviisi INIMESED. Kui politsei tõesti nii ütles,siis ei ole ta politseinik ega ka inimene.
kapell 16. november 2015 18:03
Ronja, kas teil on üldse aimu, kui palju käes põlevaid ehk lahendamise järge ootavaid asju politseil käes on? Ja kõigil neil asjadel on lahendamise tähtajad, ülemused nõuavad töötulemusi, uued asjad tulevad järjest peale jne.
16. november 2015 18:18
kas sul kapell ka aimu on - et keegi eesti rahvast pole eriti lahendatud asjadega isiklikult kokku puutunud ? ma tean vaid 2 juhust, kus 1 uurija oli meie sugulane ja teine otsis oma heade tuttavate vara, kõik sai kiire lahenduse ilusti. ülejöönud sadu juhtumeid lahendab jumal isaand ise, kui aega ja ressurssi leiab.
kapell 16. november 2015 18:28
Milliste lahendatud asjadega, kas kadunud inimeste otsimisega?
16. november 2015 18:43
oma kadunud poja leidsime me pere ja tuttavatega otsides ise ja samal ööl.
me pole ainukesed 16. november 2015 18:20
Madeleine pole leitud, järelikult Hispaania politsei ei ole oma ülesannete kõrgusel.
mall 16. november 2015 18:32
Tee ettepanek, kuidas uurimisega edasi minna.
16. november 2015 19:06
jah, ettepanek on välja panna vaevatasu info eest.
Lumememm 16. november 2015 21:17
MIngil põhjusel eeldataksegi meie riigis, et tavainimesed lahendavad mõrvu, kannavad hoolt julgeoleku eest, mõtlevad, kuidas ehitada välja piiritarad jne.
Taksojuht juhib taksot, juuksur lõikab juukseid ja raamatukoguhoidja laenutab raamatuid.
Tegelikult peaks kriminalist hoolitsema selle eest, et me leiaksime kadunud inimese...
G 16. november 2015 17:49
Millal see halamine juba lõppeb??? Selleks ju poloegi seda pehmopoliitikat vaja koos euroga, et ka lapsed inimlikult suheldud omavahel saaks. Pole vaja loota kõigile teistele ja kõiki teisi süüdistada.
Luule 16. november 2015 21:36
Tea, mis sa oled idioot...mida sa kirjutad ometi, vanemad otsivad meeleheitlikult oma last, mis suhtlemisest sa räägid, mis lootmisest teistele, nad otsivadki ja teevad kõik endast võimaliku, et nad oma lapse leiaks.Jube, mida üks inimene võib kirjutada.
marianne 16. november 2015 17:38
on ennemgi täppi pandnud ja kust teda leida?
head soovides 16. november 2015 17:35
Politsei süüdistamine oleks rumal ja asjatundmatu, kui politsei tegi endas kõik oleneva. Politsei ei saa rikkuda seadust, nemad ei kehtesta seadusi. Seadusi, mis kehtestavad politsei tegevuse ulatuse ja töökohustuse piirid, võtab vastu Riigikogu, st nn parlamendis olevate erakondade enamus. Ja kui politsei olekski teinud asjas mingeid apsakaid, siis keskendumine kirumisele, oleks samuti rumal, sest see ei viiks kuhugi. Keskenduda tuleks poisi otsimisele, ema saaks ka ise selleks väga palju ära teha. Kui ta ei teaks, mida teha ja kust alustada, tuleks tal pöörduda kellegi poole, kes teab ja kes oleks nõus teda aitama. Vanemad peavad ise soovima ja pöörduma, ja ainult nii oleks õige. Kui vanemad leidsid, et ainult politsei saab aidata ja keegi muu ei saa mitte mingil juhul, siis on paratamatu, et nii see asi ka jääb. Kõrvalistel isikutel ei ole paslik oma arvamusi avaldada, abi pakkuda, kui arvamust või/ja abi pole küsitud, v.a avalikku julgeolekut puudutavastes küsimustes (st kõiki või laiasid rahvamasse ähvardavast ohust puudutavates küsimustes). Aiman, mis tunded võivad vanematel olla lapse kaotuse korral ja otseloomulikult tahaks iga lapse kaotanud lapsevanem, et kui laps on surnud, et siis saaks ta maha matta ja temaga hüvasti jätta nii nagu inimlik on. Siis saaks vanemate hing rahu, vähemati rohkem kui vastupidisel juhul. On normaalne, kui vanemad soovivad lapse otsinguid või otsingute jätkamist. Mina otsiks järeleandmatult, kasvõi nõrkemiseni. Vanematel soovitan tähele panna ka oma unenägusid, raskuste korral võib mõningast tõlgendamise abi saada psühholoogidelt. Jne. Soovin vanematele kõike paremat, samuti jõudu, vastupidavust ja edu otsingutes.
Naima 16. november 2015 17:30
Inimesed kes te elate Koreli tänavas, elate koos noorte päti poistega, natuke kõhe tunne on õhtul käia seal.Ja nendest kasvavad mõne aja eest kurjategijad kes ei vastuta oma tegude eest.Oleks hea korravalvuritel hakata seal korda lööma.Vöi on siiski nii nagu rahvas räägib, kõik imbub välja kes on kellegi sugulane ,kes keda kaitseb ja riigiametnik nende kambas.
arvamus 16. november 2015 17:27
Siiski tuleb aru saada, et politsei ei suuda lõpmatuseni 24/7 otsida. On ka palju muud olulist selles töös ning kaua sa ühe koha peal tiirutad. Usun, et seni on nad kõik teinud, mis nende võimuses. Küll aeg selguse toob...
16. november 2015 17:30
jalgratturid toodi küll tagasi, siis polnud raha ega mingeid probleeme, kuid kui tahad omale geeniuuringuid - ei, ei , ei ...
16. november 2015 17:45
Tooks ka poisi, kui teaks asukohta
sa ikka tead, 16. november 2015 17:50
et tõendite pärast on vaja teha ja koguda inffi nii palju kui võimalik KOHE! aja jooksul tõendid hävinevad ning inimeste ütlused (kellelt tuleb ehk hiljem midagi üle küsida) muutuvad, sest mäletatakse vähem! sa ei tea ikka uurimisest essugi! mingit Ootame kiriminaal uurimises vaid rikub juhtumit!

ajupesu 16. november 2015 17:26
Vaevalt , et PPA sõnum emale selline oli.See kuulub rohkem rubriiki : naised saunas rääkisid.
loogiline ju.. 16. november 2015 17:22
nii palju kui minu lähedastel on olnud vaja politsei abi (vargus, autoga otsa sõitmine jne), pole seda kuskil olnud. ei mingit uurimist ega essugi. arvavad, et kui panevad kuriteost teate meediasse, siis loodavad nii juhtumi iseenesest lahendatud saada, ilma midagi ise uurimata. kui ma ei eksi, siis nende palk tuleb maksumaksjate taskust, niiet Tehku Oma Tööd, neetud laisad!! aga inimesed ainult kurdavad seda omaette-a tee selleks midagi ega tõsta kisa, et need laisad hakkaksid ükskord oma tööd tegema, milleks nad on sinna tööle võetud! mitte ainult istuvad niisama ja pläkutavad omavahel. ja sellised veel tahavad/nõuavad suuremat palka. unistagu edasi..!
16. november 2015 17:33
mentide töö on vaid rahade sisse pressimine, ja mitte sinu teenimine, vastupidi ses riigilaadses ikka kõik.
üks väöjapressimise juhutm 16. november 2015 19:51
Politsei aitas öösel Võru linnas ekselnud 8-aastase lapse koju
Nii ongi 16. november 2015 17:54
varguse puhul ütlevad, et tooge varas siia, küll me karistame.
16. november 2015 22:35
to loogiline ju 17. november 2015 04:06
istuvad ja pläkutavad niisama???
Töötad ise seal, et nii hästi kursis oled?
tase 16. november 2015 17:16
Muidugi, nurgataga, pöösas fööniga kiirust on ju vaja mõõta, see täidab riigikassat, kellegi otsimine on ju kulu ja tüütu töö.
16. november 2015 17:26
liikluspolitsei otsimisega ei tegele
16. november 2015 17:38
teeröövlid siis vaid, ja mendid peaks ka vähemalt mingil määral menditööd tegema, mis seisneb inimeste aitamises, seda aga ses riigiväärakas nähtavasti keegi neile ei õpeta...
17:38 16. november 2015 18:24
Sa vist ei saanud aru, kordan: liikluspolitsei otsimisega ei tegele, nagu günekoloog ei tegele meeste hädadega, kuigi tõepoolest tema samuti on arst.
reidile 16. november 2015 18:31
kaasatakse kõik..konstaabliteni välja
Mis on "liikluspolitsei"? 16. november 2015 18:51
Teadmiseks sulle tarkpea, et peaaegu KÕIK föönitavad politseiametnikud on piirkondlikud konstaablid ,kes juba aastaid (ca 3 aastat) ei saa tegeleda oma piirkonnaga, sest nad PEAVAD riigikassat täitma. Oma piirkonnaga tegelevad nad nädalas poolteist tundi, vastuvõtuajal ja võtavad avaldusi vastu, millega nad ei saa ega jõuagi tegeleda.
See jama kestab tõesti juba ammu ja piirkondlikel on lausa keelatud oma piirkonna asju ajada, sest nii jääb tee ääres ju passimata!
nonoh 17. november 2015 07:28
to /, 17.38, sinusuguste pärast, kes laamendab ja lahmib, politseid sõimab, riiki sõimab, ei peaks politsei üldse lolle pidulisi aitama. Igat joomakaaslast peaksid otsima joomakaaslased
16. november 2015 17:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
16. november 2015 17:26
Kas politsei nüüd tegeleb toitlustamisega?
16. november 2015 17:44
narkoäri rahade eest võib tegelda kasvõi narotsipanekuga , keegi ei kontrolli mente...
Oled mures oma raha pärast, 17:44? 16. november 2015 18:27
järelikult politsei rahastaja ei ole riik aga narkoärikad, ja nüüd need ressursid lähevad mujale, nagu me siin loeme
tead, 16. november 2015 17:45
sul on kiiremas korras professionaali abi vaja! sa pole normaale inimene.
Naine 16. november 2015 18:47
aitab sellest pagulasteemast juba,ära on tüüdanud!
... 16. november 2015 16:57
Sa Juhani ei saa asjast aru, see lugu tuleb lahti harutada. Asi on täiesti käest ära. Seda ei jäeta nii. Isegi sõja ajal ei jäetud, uuriti kõik välja.
16. november 2015 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
niion 16. november 2015 18:34
rtõivas kihutab kohe kohale...inspekteerima penoseina tehtud suitsutoosi
??? 16. november 2015 16:51
Ja mis on siis see parem koht, kuhu neid ressursse märksa enam vaja oleks? Vahest siis Vaos turvalisuse tagamiseks ehk?
tead, 16. november 2015 17:43
väsi ära juba! närvidele käib juna siinsete rassistide kommentaarid. vaadake peeglisse!
ja selle asemel, et välismaalasi süüdistada.. kas sa ise käisid abis kutti otsimas? liigutada end ei viitsi, kuid aina vinguks pagulaste kallal. see näitab kadedust, sest su oma elu selline mõttetu igavus on.
päikest!
Vaiki, 16. november 2015 18:00

ja mis sai Kerrost 16. november 2015 16:50
kas Temalt abi ei palutudki???
Kõhutuul 16. november 2015 16:47
Nimi 16. november 2015 16:46
ja kontonumber ja läheb oigetesse kätesse. Kas voi eradetektiivi votmieks ja kui meie ei aita siis järgmine voib olla juba meie laps.
Lumememm 16. november 2015 21:51
Saada oma annetus Kadunud SA kontole, nemad teevad vanematega koostööd...
EE661010220095092013
https://et-ee.facebook.com/KadunudSA
veteran 16. november 2015 16:45
Eesti riigil ei ole raha, et maksta politseile palka, eesti riigil ei ole raha, et oma riigi kodanikke aidata, eesti riigi raha on Siimu pande käes. Ja tegelikult ma enam ei näe aastaid seda olematut riiki.
miss mujal viga elada 16. november 2015 17:29
Rootsis ametlikult kadunuks kuulutatakse 70 000 isikuid aastas
... 16. november 2015 16:44
Aitab juba sellest pagulaste halast!!! Süda läheb pahaks! Kaua võib??? Ma saan aru, et probleem on tõsine, aga iga suvalise teema all seda sama lõputut hala ja kisa lugeda on jube väsitav..
16. november 2015 17:46
kas ikka - ? - inimsööjad ju !
njh 16. november 2015 16:37
16. november 2015 23:21
irw 17. november 2015 18:34
Pole kindel et ise ei kuku, isegi mitte teise-kolmandasse vaid sellesse kõige viimasemasse.
minni 16. november 2015 16:30
kas tõesti on raske noore inimese soovi arvestada, ta ise ju lahkus sellest peoseltskonnast, vblla soovis lahkuda siitki, milleks neid noori tümitada, et neile veelgi suurem süütunne tekitada, kes seal peol olid, ilmselgelt on süütunne laes, et joobes peaga paljutki ei mäletata, kas on veel tarvis, et keegi murduks ja midagi samahullu korraldaks, nagu kadunud poiss...
manni 16. november 2015 16:33
Mida ta siis korraldas?
oo 16. november 2015 16:28
kahju. Ja tunnen emale ta mures kaasa. Aga mida siis politsei saab teha, kui inimene on kadunud, teda on otsitud, pole leitud. Miks süüdistada politseid antud juhul.
Miks noormees ei olnud õhtul oma kodus?
Miks noormees ei öelnud kodustele, mis plaanid tal on? Ja kuhu läheb? Kellega kohtub? Kas kavatseb ennast peita? Kas jättis lahkumiskirja? Kas oli segatud millessegi, kust pääsu ei näinud?
Politseisse ta ei läinud teatama. Inimlikust seisukohast lähedastele oleks võinud teate jätta.
Keda siis süüdistada. Inimene tegi, mida õigeks pidas. Kui teda just ei tapetud.
Eile sündinud oled? 16. november 2015 16:35
Kes lastest oleks musterlaps? Kõike juhtub. Ta ju nii väike ka enam ei olnud, 17 aastane ju. Kas siis võib ära tappa, kui noor vähe hiljem sünnipäevalt tuleb? Piltidelt ju näha, et ta purjus ei ole.
kogemused ütlevad, 16. november 2015 17:41
et politsei pole korralikult küsitlenud ega oma tööd teinud. kaamerad igal pool ja absull mitte kuidagi ei leia? mis e-riik see selline on? ja politsei on absoluutselt laisk siin riigis, kui on vaja mingit kuritegu uurida! teistes riikides lahendatakse tunduvalt raskemaidki kuritegusid, kuid siin ei suudeta midagi lahendada. oma maksumaksja maksudest saadud palka nad pole küll ära teeninud, sest tulemus nende töös puudub. kuid palka juurde nõuavad......
16. november 2015 17:59
mul on ka kogemusi palju, mendid peaks kohustuslikus korras kättemaksukontorit vahtima kõik ja pärast ses eksameid andma, kes ei suuda, mingu ... muid pabereid taotlema.
Kogemused, kogemused... 17. november 2015 13:46
Masumaksaja maksab palka küll, aga kas suudad uskuda, et isegi politseinik maksab makse ja on samamoodi maksumaksja?

hmm 16. november 2015 16:27
Emast võib aru saada aga tuleb ka aru saada sellest kui inimene kadunud juba 3 nädalat siis suure tõenäosusega surnud. Või kui tõesti elus siis tahabki ennast varjata ning siin pole abi suurtest
inimhulkadest.
Küünik 16. november 2015 16:40
...et abi on väikestest hulkadest?
mari 16. november 2015 19:29
aga äkki hoitakse teda kinni? :(
16. november 2015 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mall 16. november 2015 16:45
Mis need pagulased siia puutuvad? Aitame loomi, vanureid, invaliide, sisserannanuid alles siis kui Markus leitud on? Noh, mis siin nii vaga aidata on, eestlsed on ju otsustanud, et ise on suudi oma kodumises- meie sunnime juba selle teadmisega, et ise oleme suudi.
rõve 16. november 2015 17:36
rassist oled, täpselt nagu lääne poolt eestlaste maine ongi tänu sinusugustele! kõike sama ruudus ja kuubis sullegi!
16. november 2015 17:31
esivanemate ajal samuti inimesed jäi kadunuks
wowwww 16. november 2015 17:38
aga sõja alal 40ndatel tegid eestlased sama mida hetkel siia tulevad pagulased! neil pole elus midagi, kõik tuleb maha jätta ja elu otsast alustada. arvad, et sul on midagi vähem, kui neil? kade inimene, absoluutselt kole inimene oled nii seest kui väljast!
16. november 2015 18:28
kõik ei pidanud kõike maha jätma, eesti rahvast oli piisavalt siin,, ja aitasid oma sugulasi ja neid, keda oli vaja, isegi venelasi need siia aga meid tapma ja rõhuma toodud terroristid pole pagulased, vaid ise punuma pistnud isise sõjardid siia sõdima . puha parimas elujõus võitlejad mehed, üksikud naised, lapsed peibutuspartideks, või vägistamisteks.
16. november 2015 18:46
ja jah ,aidati, jah, kaebati kuhu vaja ja saadeti Siberisse
16. november 2015 19:14
ära oma sugulasi teistega samasta.
Kas leiti 16. november 2015 16:19
Need Narva Varvaara vett pidavad tõendid ja mendid puha seal.
Hell Mai 16. november 2015 16:17
Pange a/ nr ja sinna laekunud rahaga saab vabatahtlikele kompenseerida näiteks besiiniraha ja meil on minu arust mingi otsijate üksus. Telekas alles näitas, et just selliste juhtumitega tegeleb
Juss 16. november 2015 16:10
Vaja oleks tasemel uurijat kes kõik peol viibinud korralikult üle kuulaks. Küll siis välja tuleks kui keegi jama ajaks. Millegipärast kahtlen et sellist uurijat eestist üldse leidub või siis lihtsalt ei viitsita asjaga tegeleda.
Aga otsige Ando Leps üles! 16. november 2015 16:16
Ja Pikkaro! Nemad oskavad. On ikka võimalik, vanad nõuka-aegsed politseinikud oskavad küll. Otsige üles, need õiged uurijad on ehk pensionil. Miilits avastas nõuka ajal 90% mõrvadest ja 75% muudest raskemat sorti kuritegudest. Vargusi vaid eriti ei uuritud, aga kui uuriti, olid tulemused ka käes.
maalt 16. november 2015 16:52
Et näpud sahtli vahele või?
Maalt . 16. november 2015 17:16
Just nimelt näpud sahtlivahele. Ja paljud asjad oleks eos olemata ! Elame mingis lasteaia tasemel ühiskonnas . Mina arvan nii .
16. november 2015 18:15
lollid sadistid, lapsed räägivad niigi kõik alati ilusti ära, kui vaid julgevad, tekib usaldus. iga inimesega on nii, näpud kustahes vahel hakatakse soga panema, mida piinajja vaid tahab.
Oh, sind ... 16. november 2015 20:23
Nii võib iga loll igaühelt soovitud vastuse saada, aga tarvis on saada teada, mis tegelikult on toimunud. Selleks peab oskama küsimusi esitada. Nii lihtne see ongi. Kui 40 aastat harjutad, hakkab asi minema.
juss 16. november 2015 16:09
Vaja oleks tasemel uurijat kes kõik peol viibinud korralikult üle kuulaks. Küll siis välja tuleks kui keegi jama ajaks. Millegipärast kahtlen et sellist uurijat eestist üldse leidub või siis lihtsalt ei viitsita asjaga tegeleda.
m30 16. november 2015 16:09
Loomulikult ei saa ressursse kulutada, niigi otaitud koik kohad labi, teistel inimestel ka abi vaja, ega tervet eestimaad ei hakka nyyd sp labikammima et toenaolislet meie seast lahkunu yles leida...get real
kuule, 16. november 2015 17:33
kui keegi sinu perest kadunud oleks, sa sellist jura ei ajaks. mõtle loogiliselt! see on politsei töö! milleks nad on sinna siis tööle võetud? vaevalt, et terve päev istumiseks ja söörikute söömiseks, kallike
Teeline 16. november 2015 22:21
Ja ei ole politseinikud ka selleks tööle võetud, et elu lõpuni üht kadunud inimest otsida.
Mileina Jõgi,Harjumaalt 16. november 2015 16:00
Koduteed pole ta kaotanud,ka hing on tema sees olemas,mis uitab ringi nagu otsides midagi,kedagi.
Ei näita hetkel teed ei tuul,ei vihm,aga tal on külm,külm,et on kodust kaugel.Ta tuleb tagasi!
16. november 2015 18:48
Tahad öelda, et viidi Eestist välja ning puistati kuhugi metsa?
16. november 2015 18:48
Tahad öelda, et viidi Eestist välja ning puistati kuhugi metsa?

16. november 2015 15:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mall 16. november 2015 16:53
Issand kui haige jutt! Kui midagi mada- siis pagulased suudi, ikka uskumatu kui palju jama need 80 pagulast Eestis korraldanud on. Mis Markuse otsingutel ja pagulastel uhist on?
16. november 2015 17:24
kle imbekas, kui ment ei tee midagi, ebotab ja leiab, et raha pole, kuid igasugu terroriste kinni siin taguda on raha lademeis ja ka siis mendid ei tee midagi, vägitatagu ja tapku, röövitagu palju tahes siin pärismaa lollakaid lüpsilehmi.
16. november 2015 17:48
Üolitsei rahastab pagulasi? Hmm
Jürka 16. november 2015 18:13
Mina pole pagulaste poolt, aga seda võiksid sa teada, et raha tuleb neile Euroopa Liidust, mitte Eesti riigilt ega politseilt.
nii 16. november 2015 21:10
....ja kust karu mustikast see Euroopa Liit selle raha saab??? Tea siis, et liikmesriikide osamaksudest...Eestilt mingi 4miljardit!
to Ligi ja nii kauge 16. november 2015 22:50
Kas väga valus on loll olla?
kuluhüvitistesse 16. november 2015 15:56
majoneesi ja autoliisingusse riigivarastel
Vana Ahv 16. november 2015 15:55
See teema kisub juba veidi jaburaks.Aastas jääb palju noori inimesi kaduma-kes tuleb ise tagasi,kes on parematele jahimaadele läinud.Niigi on poisi otsingutele palju ressursse kulutatud ja kui siiani pole tagasi tulnud,siis on loota halvimat.Milleks halada meedias ja teemat üles puhuda-pole Markus esimene ega viimane ja ka mitte president keda peab iga hinnaga üles leidma.Siiski loodame parimat ja olgem optimistlikumad seniks kuni asjad selged.
16. november 2015 16:28
Appikene, see poiss ühe ema laps.Kas sa ei kujuta siis ette, mida tähendab mure enda lapse pärast.
16. november 2015 18:39
ma teeks veelgi hullemaid asju, ei oska arvatagi, isegi seda poissi, loodan veel kuulda, kuidas ta tagasi tuleb !
vot nii 16. november 2015 15:55
Eesti riigis lähevad kõik ressursid pagulastele.
hh 16. november 2015 16:35
Millestki muust enam üldse mõelda suudad või on nüüdsest ärajahtunud hommikukohv ka kuidagi pagulastega seotud?
seljuhul 16. november 2015 17:32
saatke need soome läinud pagulased ka eestisse tagasi. miks nad seal soomlaste head nutsu naudivad?
teiseks, 40ndatel põgenesid ka eestlased Eestist sõja eest teistesse riikidesse nagu hetkel teevad seda praegused kuulsad pagulased. niiet eestlaste põgenemine oli normaalne ja loogiline, kuid pagulased peavad jääma enda riiki, kus toimub sõda? kohe näha, milline inimene sa oled. "mina olen kõige tähtsam ja teisi Ei Aita!"
16. november 2015 19:00
kle kuu pealt eile kukkunu, meie inimesed peavad soome riiki oma raske ja tubli tööga üleval ! mis sa arvad, et soome niigi hea elu peal hakkavad sul rabama või mingid dzungli kirjaoskamatud ja kultuuritud inimahvid ! ja ei pagenud eestlased siit eriti, vaid läksid ja paljud VABATAHTLIKULT - VÕITLEMA oma eest eest, nagu minu 1 vanaisagi jt.
16. november 2015 19:55
Mis sellest kasu, kui see sama raha läheb muidusööjate peale, või arvad, et Soomes töö on otsa saanud: "2012. aastal maksti eestlastele Helsingis kokku toimetulekutoetusena välja 2,3 miljonit eurot"
16. november 2015 23:11
need kes saavad toimetulekutoetust on selle ka ausalt välja teeninud. muidusööjad saavad päevas juba üle miljoni euri. ja soomes ei ole töö otsa saanud eesti ettevõtjad otsivad vägagi tööjõudu soomes. aga nii madalale langeda et eesti ettevõttesse, võõrale maale, eesti hindadega?????
insener 16. november 2015 15:51
täpselt, ressurss läheb 4-realiste kiirteede sirgete lõikude ääres passimisele, et saaks trahvida kohutavaid terroriste kes sõidavad 97km/h 90 tsoonis!
aga miks on sul vaja 16. november 2015 16:35
sõita kiiremini kui 90km/h ?!
16. november 2015 16:59
Türgile on vaja üle 3 miljoni euro anda, aga politsei jookseb varsti laiali.
16. november 2015 18:29
mis sellest, politsei rahastajad ju on narkoärikad nagu me siin saime teada
naine 16. november 2015 15:50
Tundub väga imelik lugu. Huvitav mida räägivad temaga koos olnuud peokaaslased. Mano ütleb, et sealt keegi teab. Mina ema asemel hangiks pildid, kes seal olid ja naitaks monele targale selgeltnagiale. No ei saa seda asja nii jätta. Ja toesti uudistes konto nr. Kas meil siis tõesti ei ole kedagi kes selle asja lahendaks! Liiga palju on juba neid lahendamata kadumisi!
murueit 16. november 2015 16:18
Selle pildivärgiga võib täppi panna.Kunagi näidati Mariannele (kes käitub klientidega üsna halvasti tegelikult. Šoki peab kätte saama nagu ta ise ütleb) ühte töökollektiivi grupipilti, et kas nende seal võiks olla rahavaras?Marianne näitas ühe naise peale, et "sellega on s e o t u d ".Tuli välja, et tol naisel oli vangist tulnud kallim,kes oli naise tagant varastanud tolle töökoha võtmed...
16. november 2015 16:31
Marianne pani mulle täiega täppi. Ütleb sitasti aga õigesti. Mu sõbranna ja tema ema said šoki, sest nii hästi (sitasti) polnud neid veel keegi paika pannud.
küss 16. november 2015 17:36
kes see marianne on ja kust teda leida?
Nali 16. november 2015 19:32
Need targad selgeltnägijad... Nali
mis ressursse? kuhu? milleks? 16. november 2015 15:43
emast võib aru saada. mõtlemine on hägustunud. pole ime. praegu on nagu mõte teha inimkett(kamm) mis käiks üle eesti maadest ja majadest, metsast ja veekogudest??? see ei ole võimalik. kui ta on elus, siis põhjusega ja tuleb koju. lootma peab. kui surnud, siis pole muud teha kui oodata, kuna loodus või juhus ta välja annab. selline see elu paraku on.
Häda mõistuse pärast? 16. november 2015 16:29
Issand, kuidas Sa aru ei saa, et mõrtsuka leidmiseks on seda vaja. Sa võid ka ise olla järgmine ohver, Taevas küll, kui rumal võib olla. Eriti ohtlik, kui on veel politsei segatud või on tegemist elundiäriga.
kai 16. november 2015 17:10
Ma ei usu, et ta tapetud on, lihtsalt ei usu. Otsima peaks sealt, kus on kõige rohkem otsitud - see on vana tõde.
Ligi tõmbas omal ajal ressursid kokku ja 16. november 2015 15:42
nii jäigi kuigi masu ammu möödas.Nüüd vaja pagu lastele mitte meie omadele.

Lugeja 16. november 2015 15:36
Nojah aitame parem pagulased jalule anname neile kõik ja meie oma inimesed saagu hakkama kuidas tahavad. Ajab ikka sit.... Keema!! Arvan ka jätke oma konto nr. Jagage ka Facebookis ehk saab abiks nii teile olla. Kurb ja milline häbi Eesti riigile.
nõia-ella 16. november 2015 15:34
Kus te olete, selgeltnägijad?
milleks 16. november 2015 15:30
Pole mõtet enam otsida,poiss ei ole enam vist elavate kirjas.
keegi. 16. november 2015 15:24
Pange konto.nr.üles ehk rahvas saab aitata
Ehk 16. november 2015 15:18
On muudki inimesed kes vajavad abi
statistik 16. november 2015 15:17
see pole normaalne, et niipalju noori poisse kaob...Palju peab veel kaduma, et politsei hakkaks oma inimestest hoolima ja töötama nende heaks kes neile leiva lauale toovad? Ressursse on küll, alles lennutas riik rahva raha 130 milli taevasse! Kas keegi (eriti riik) hoomab palju sellest oleks jagunud?
jah 16. november 2015 15:24
Kulla kaeblejad. Midagi on selles loos liiga valesti. Mures ema juttu esi saa võtta tõsiselt. Mis oli seal kodus ikkagi, ka seal, kus noored joomas käisid? Üks jube poliotsei süüdistamine käib. Elage ise normaalselt. Kas tõesti politsei kaotas selle noore inimese???
16. november 2015 17:02
Teismelisi ei saa hoida kus luku taga, vanematel ei ole ka sellist õigust, aga vastutama peavad, kuigi selles vanuses noored teevad asju, millest nad isegi aru ei saa. Tegu on väga haavatavas eas lastega
ei imeta 16. november 2015 15:17
loomulikult, ressursse on vaja harjutamiseks, kuidas oma rahvas maha suruda, kui nad ei allu islami korrale ja vastu hakkavad ja ei soovi vabatahtlikult laste end vägistada ja oma kultuuri hävitada.
täname mädarõigast, mikit, tarandkani, kallasrahaomataskut, lubjakat, suutroppi, mäerter ajundit, srokinit, miksmitterit, njestorit, sildnat jne ajupestud sallijaid.
sa pole normaalne! 16. november 2015 17:25
mis rumalat vägistamis-juttu sa ajad?? kes sinusugust ikka tahab, veel vähem vägisi?? ja keegi teine ei saa su kultuuri hävitada, kui sa seda just ise ei tee! ma ei saa aru, mis kultuuri sa üldse silmas pead? täispeaga autojuhtimist, lahutamist jne jne jne? millisest kultuurist täpselt jutt on?
16. november 2015 17:51
tegelikult ka sinu jaoks eraldatud riigi raha on korstnasse kirjutatud
Ilmselt 16. november 2015 15:15
lähevad kyll pagulastele.

Pange 16. november 2015 15:12
siia panganumber et aidata saaksime..
no ei tea 16. november 2015 15:17
kas raha aitab poissi leida? inimressursi peale ei mõelnud?
Vanaema 16. november 2015 15:32
Ema peaks kontonumbri teleuudistes ka ütlema, siia võivad sulid ka numbreid üles panna. Ma arvan küll, et piisava rahaga leiavad hea eradetektiivi. Soovitage talle proffe. Peaasi, et ema ise maksma ei peaks, see oleks ülekohtune, katsume raha kokku saada. See pole enam õige asi, see poiss tuleb üles leida. Ma usun ka juba, et on tegemist millegi organiseerituga. Kutsume eradetektiivid appi, mõni ei võtagi raha, ainult kulud tuleb ehk katta.
Kui ressursse ei ole 16. november 2015 15:07
siis tuleb neid leida ja kähku yles kontonumber.
16. november 2015 15:50
no siia ikka ei saa kellegi suvalist kontonumbrit üles riputada- ema peab ikka TV-s ise selle õige nr. andma...
Eeva 16. november 2015 15:05
Ressursid pagulastesse ?
Juhani T*rakannel 16. november 2015 16:43
oled ikka id*kas, politsei peab muude asjadega ka tegelema kui ühte poissi lõputult otsima. Kui sina abi vajad - tahad, et siis politseinik ütleks - ei saa praegu tulla, otsime kuu aega kaduma läinud poissi, sest sa ise tahtsid seda!
16. november 2015 19:40
jah, siiamaani otste vao musti süütajaid öös...