Eesti uudised

Laaneots: mustanahaliste USA sõdurite ründamise taga võib olla Vene eriteenistus

Siim Randla, 16. november 2015 07:00

100 KOMMENTAARI

j
JUSS/ 16. november 2015 22:38
Jutt tundub loogiline, see oleks päris kindlasti Moskva huvides. Kuid sel juhul võib oletada ju ka seda et Kreml võib olla ehk muudki provotseerinud, mis meil olukorda pingestab. Miks mitte isegi näiteks toda kurikuulsat Vao süütamist. Mis nii edulalt meie tolerandid ja multikulti ning pagulaste vastased omavahel riidu ajas. Ja valitsuse ähvardusi ütlema pani. Mis omakorda arvukate pagulavastaste hulgas selle autoriteeti vähendas. Kõik see oli ju vesi Moskva veskile.
p
Platon/ 18. november 2015 22:49
Täiesti nõus! Ja sellel nädalavahetusel juhtus uus Kremli provokatsioon, kui mustanahalist ei lastud ühe Tallinna ööklubisse sisse nahavärvi tõttu.
t
T.Mets/ 16. november 2015 20:01
Nii rumalat juttu võiks Laaneots ajada viinapudeli taga, aga mitte ajaleehe
Nii rumala jutu kohta võib öelda lihtsalt, kindral oled, aga veltu aruga
T
!!!/ 16. november 2015 22:45
Teatav seltskond on äkki väga aktiivseks muutunud. Just nagu oleks Laaneotsa hinnanguga neile otse konnasilmale astutud. Arvukad erinimelised kommentaarid,plusside-miinuste sadu. Nähtavasti ajab "hea, sõbraliku ning õilsa Kremli" suunas näpuga näitamine neid ülimalt närvi.
s
salme/ 16. november 2015 18:35
Ants on yks väheseid kes suudab tegelikkust adekvaatselt hinnata
t
to salme/ 16. november 2015 22:40
Jutt on loogiline. Sest miks ei peaks Venemaa tegema seda, mis talle kasu tooks? Poliitika on juba kord selline räpane värk, kus vahendeid ei valita.
l
Loomulikult saavad siin kes tahes provotseerida mida tahes./ 16. november 2015 17:21
Seepärast ei saa ma aru, miks peaks mingit eritähendust evima kuritegu, mis on sooritet mistahes värvi, soo, usu, sättumuse, keele, näokuju, vanaema nime, sokimõõdu jne jne alusel.
Olgem ikka tasakaalukad ja lämmatagem rahulikult provotseerimiskatsed eos. Võttes tuld ja kiskudes ise konflikti edasi, on see kasulik kõigile teistele, välja arvatud me ise.
Hoidke meeles, et riikidel sõpru ei ole. Siin elades oleme selle riigi ainsad heausksed haldajad.
h
Hetk/ 16. november 2015 15:22
Mees vaata tõele näkku, pole kaugel aeg kui rünnatakse kõiki USA sõdureid nahavärvist olenemata.
Meie ei vaja neid Eestisse, tõstma peab eestlaste elatustaset. Iga roiu oma koju.
j
Jopp-agentuura tuleb elimineerida./ 16. november 2015 15:40
Kuidas kiiremini teeme seda parem !!!
j
Jätke kutsutud abivägi rahule./ 16. november 2015 18:56
Kui valitsemine jama on, tuleb lihtsalt õiget erakonda valida, mitte siin Oma Riigi inimeste vahele kiilu üritada lüüa.
s
Sa võid ju seda soovida, aga see on sul ju vaid ilus soovmuinasjutt./ 16. november 2015 19:02
Reaalsus on, et "kallis" idanaaber ei taha meil sugugi oma koduga piirduda - kisub ikka laienema, kuigi MÕÕTMATUD MAAD kätte vallutatud! Vaata kasvõi Soome Karjalat - milleks neil seda siis vaja oli!? Anastamiseks/lagastamiseks? Palju ei puudunud, et terve Soome oleks tänaseks selline. Mai äss...
o
Olge Eesti riigi PATRIOODID!/ 16. november 2015 19:24
JÄLK ja VASTIK on lugeda eestlaste kommentaare, kes tegutsevad venelaste VIIENDA kolonni ja Kremli huvides. Saagem tõelisteks EESTLASTEKS ja Eesti riigi patriootideks ning kaitsjateks!
m
Marko/ 16. november 2015 14:12
Härra on nii agressiivselt meelestatud et võiks öelda et , kaua sa sõjard süsi puhud . Kas soovid sõda ,mina ei soovi. Jätkem järgi juba see kuradi kamm. Kui palju peab veel inimesi surema.
m
Metsavenna poeg teab mida räägib./ 16. november 2015 15:44
Minu isa oli tema isa relvavend, Küll meie vaenlast teame ja tunneme !!
m
Milles see "agressiivne meelestatus" väljendub?/ 16. november 2015 19:18
s
Seletage/ 16. november 2015 13:47
Mis sõdurist kaitsja töllerdab kella neljani hommikul täispeaga ringi. Kas distsipliini sõjaväes polegi? kassiahastuses vajutab veel valet nuppu ja... Sellistele laaberdistele ongi õigustatud teha füüsiline märkus, ehk teinekord ei häbista oma väeosa.
m
muri/ 16. november 2015 13:39
Ei imesta üldse kui mustad palgasõdurid valgete naiste krabamise eest molli saavad. Jaapanlased on Okinaval parajas hädas selle armastuse viljadega sest japsid on veel suuremad rassistid kui meie segaverelisi ei sallita aga seal neid baasi ümbruses jätkub. Otsida siit mingeid vene eriteenistusi oleks jabur, õigus küll kui vene poisid kiiremini nende tüdrukute tülitamise eest käbarad käiku lasevad.

h
16. november 2015 13:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
räägi mis sa räägid/ 16. november 2015 16:22
aga laaneots pani suht täpselt sulle diagnoosi vist
j
Jaburat juttu? Sa oled mingi lillelaps või ...?/ 16. november 2015 19:14
Millal agressorile vastupanu enne meeldinud on?
Selle maa põliselanikele on nad vaid katse vähegi tasakaalustada räiget julgeolekuriski.
See ei peagi meeldima jumal teab kellele. Peaasi, et eestlastele meeldib, kelle riik see ju ongi... või kelle riik meil siin on?
m
MATS/ 16. november 2015 13:20
Ilmselt küll. Sobivatest provokaatoritest juba puudus ei tule. Polegi vaja mingit GRU eriagenti ekstra kohale saata. Vabatahtlikke leiab nii ajupestud putinoidide, öise vahtkonna veteranide, jakuninlaste ja muudegi hulgast. Kes Venemaa püha ürituse nimel kohe kaasa lööksid.
k
Kahjuks on sul õigus../ 16. november 2015 19:20
Aga ärgem andkem neile võimalust. Aitab mõistus, tasakaalukus ja meelekindlus.
t
to: 13:20/ 16. november 2015 19:27
PUTINOIDE on vaimuvaesete eestlaste hulgas küllalt! Jälgid limukad!
t
to: 13:20/ 16. november 2015 19:27
PUTINOIDE on vaimuvaesete eestlaste hulgas küllalt! Jälgid limukad!
j
JUSS/ 16. november 2015 13:17
See on vägagi tõenäoline. Kreml oma eesmärkide saavutamiseks igatahes vahendeid ei vali, midagi ei ole keelatud. Provokatsioonid on juba igivana taktika. Ei midagi uut.
u
uurer.33/ 16. november 2015 21:23
Kuidas see Vanade Roomlaste ütlemine oligi: vist "Otstarve pühendab abinõu."
Sõjas on kõik lubatud, öeldakse kuskil mujal.
S
!/ 16. november 2015 22:53
Selle lausega pole roomlastel just palju pistmist. Et eesmärk pühitseb abinõu, see oli jesuiitide ordu juhtlauseks. Ilmselt pani selle paika juba XVI saj elanud Ignatius Loyola ise, ´jesuiitide ordu asutaja,
v
venelased/ 16. november 2015 12:34
kiusavad USA sõdureid ja kui kohe turvameetmeid kasutusele ei võeta,siis võib Eesti jääda kaitseta.
a
Aadu/ 16. november 2015 12:34
Ants, oled vanaks jäänud, rahune maha , ise oled vene leiba söönud ja nüüd podised
t
to Aadu/ 16. november 2015 13:14
Vaat sellepärast et ta on mitukümmend aastat venelasi teeninud ja kokku puutunud, sellepärast ta nii hästi neid tunnebki. Mitte nagu näiteks mõni meie aja noor ennasttäis tattnina, kes oma arvates väga tarka juttu ajab.
m
Mida see komm pidi nüüd tähendama?/ 16. november 2015 19:15
Mida "vanadus" siia puutub? Ja mis see "vene leib" on?
n
no/ 16. november 2015 12:33
aitab sellest venemaa süüdistamise jamast.must on must ja ta on võõras meie riigis.milleks saadetakse neid siia olgu seal ,kus on hea.suuresti haritud kindralid aga ei tohi eesti rahvast sõimata ja alandada.
b
Brunn/ 16. november 2015 12:28
Ei julge mõeldagi kui nõuka ajal oleks vene armee sõdurit puutunud. KGB oleks mind hakklihaks teinud- Tänapäeval puudub hirm ja austus eks seegi ole terror kui torgid vabaduse sõdalasi. Tallinna tänavail patrullisid sõdurid kolmekaupa ja paksud vene mammid punased lindid varrukail.
n
Nojah. See oli siis. Aga nüüd mõtle -/ 16. november 2015 18:16
kellele on kasulik meie vähestki heidutusvõimet lagundada? Kes unistab ja on välja öelnud, et deržaavat tuleb laiendada?
v
vello/ 16. november 2015 12:24
arvan et see tanki-ants on venelaste resident selleks et truualamlki välja näida pakub erinevaid variante välja ...tegelikult ei taha kogu eesti normaalselt mõtlev elanikond seda musta saasta eesti pinnale..

e
eit/ 16. november 2015 12:18
meenutage eston tshumadani , see laaneotsa arvamus on põhjendatud , venemaa ei maga , vaid hiilib piiri sees ja taga .
v
16. november 2015 13:16
Venemaal ei ole midagi vaja teha, eurooplased ise hakkavad sealt abi otsima.
j
Ja miks sa arvad, et Merkeli poolt pagulaste riiki kutsumine polnudki kuidagi vene/ 16. november 2015 18:13
poolt põhjustatud?
Litvinenko polooniumimõrv tuli ju vaid imekombel välja. Kui palju muid veidraid asju ei tule kunagi?
MIKS ME ENDI RIIGI JUHID JUBA EI VÕIGI OLLA VENE ZOMBIED?
Eriti kui jälgida neid imelikke tegusid, otsuseid ja juttu; neid klaasistunud enesekindlaid pilke?
t
Toru Jyri/ 16. november 2015 12:17
Mitte voib olla vaid ongi. Paris kindlasti. Kui mitte otseselt siis kindlasti kaudselt
l
lugeja/ 16. november 2015 11:47
kui rumal inimene, et sellist jama välja ajada,,
k
Kas sa palun täpsustaksid -/ 16. november 2015 19:22
et mis täpselt on RUMAL?
p
Pole vaja kustutada!/ 16. november 2015 11:46
Hr. A.Laaneots.Olen samal arvamusel. Venelased on lõpuni leninlased. 2005 aastal Londoni sündmuste ajal olid terroristid Suurbritannia kodanikud kuid Pakistani päritoluga! Kui mind vägisi sunniti komsomoli,et lõpetada takistusteta keskkool,oli minul rinnas Eesti lipu märk.(põues) Oma asja ajad surmani!
l
LUGEGE!/ 16. november 2015 11:25
Lugege siinseid kommentaare siis näete, kes samuti tegutsevad vene eriteenistuse kasuks! Ja nii IGA päev! Osa eestlasi on hullemad meie riigi VAENLASED kui venelased! Jätised!
o
Olge Eesti patrioodid!/ 16. november 2015 12:44
Venelane hoiab igal pool Venemaa poole ja püüab midagi teha Venemaa KASUKS. Aga suur osa eestlasi on VASTUPIDI - oma riigi vaenlased, sõimajad ja halvustajad, selle asemel, et Eesti riiki kaitsta, toetada ja teha midagi meie riigi HEAKS ja KASUKS!
Häbi ja vastikustunne selliste "eestlaste" peale!
k
16. november 2015 13:23
Kus sul see eestlaste riik on? Näita mulle seda! Eesti Vabariiki ei ole ammu enam iseseisva riigina.
ä
Ärge palun managem häda./ 16. november 2015 17:59
Selmet võiksime koos arutada, kuidas olukorda PARANDADA.
Ja keda VALIDA, et Meie Riigi valitsemises kehtiv skiso lõpetada.
o
Olge Eesti patrioodid!/ 16. november 2015 12:44
Venelane hoiab igal pool Venemaa poole ja püüab midagi teha Venemaa KASUKS. Aga suur osa eestlasi on VASTUPIDI - oma riigi vaenlased, sõimajad ja halvustajad, selle asemel, et Eesti riiki kaitsta, toetada ja teha midagi meie riigi HEAKS ja KASUKS!
Häbi ja vastikustunne selliste "eestlaste" peale!
h
16. november 2015 11:24
Härra Ants Laaneots on tubli metsavenna poeg !
t
Tõnu/ 16. november 2015 13:36
Mina tean Laaneotsa kui tublit nõukogude polkovnikut. Ja nii ongi.
m
miks mämmutada seda teemat nagu tellimuse peale/ 16. november 2015 11:19
mis on levinud suust suhu...naised saunas rääkisid stiilis,sest konkreetset näidet registreeritud politsei poolt pole.
j
Järelikult on kasulik kellellegi./ 16. november 2015 17:57
v
viljandlane/ 16. november 2015 11:15
Mõelge hetkeks,kuidas teie ise propagandarindel sellist olukorda,kus liitlassõdurid siin viibivad-ära kasutaksite,et meie riigile võimalikult palju kahju tekitada ja tehke sellest järeldused!Alati tuleb lähtuda Caesari loogikast-kellele see kasulik on?
v
Vaat see on mõistlik küsimus!/ 16. november 2015 17:57
Vastust teab iga mõtlev inimene.

r
raivo/ 16. november 2015 11:00
Aga miks ta ūldse kakerdas öösel vanalinnas.
r
Rs/ 16. november 2015 10:42
Kui palju on neid toleraste siin kommimas. Lolle jätkub.
a
Ahah/ 16. november 2015 12:07
Heatahtlikud tolerastid on lollid, aga vihkamist ja vägivalda külvajad targad?
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 16. november 2015 10:40
ja ja, muidugi, EKRE, savisaar ja venemaa on kõikide hädade taga, aga reformivalitsus kes üle 20 aasta on eestimaad laastanud ja teinud seda hullemini kui mis iganes okupatsioon või katk, ei ole milleski süüdi. Kerige selle jutuga otse teed pe...!
Seda, et vene okupatsioon on selle taga, mis eestis sünnib olen ma tõepoolest nõus, kuna tänu geneetilistele eksperimentidele on nüüd eestis nii palju ajuväärakaid, kes pimesi usuvad kõike mida võimul olijad neile ette söödavad ja vihkavad oma rahvust ning maad. Üks eredaim näide siin on alar1 , tõeline eestimaa- ja eeslaste vihkaja.
v
võimud?/ 16. november 2015 12:09
Ants Laaneots on ka võimul, aga teda usud, et ennast puhtaks pesta?
e
Ega valitsemise võimumängud pole mingi kabe,/ 16. november 2015 19:25
see on keerulisem, kui male... siin ei saa lineaarselt mõelda - oled varsti mängust väljas!
t
Tal on tõesti tihti kiilu löövad ja vastandumist õhutavad sõnavõtud./ 16. november 2015 17:56
Seega on ta ilmselt hoopis idatroll! Aga vahet pole - kahju tegija on kahju tegija.
Õnneks näeb ajudega inimene provokatsiooni läbi.
Tema erilise tähelepanu all on EKRE, keda hetkeseisuga võib pidada kõige eestimeelsemaks (seega ainsana Põhiseaduse tuummõtte kohaseks) parteiks ja kes ilmselt on järgmiste valimiste juhtpartei (kui me ikka seda aega näeme!) Loomulikult tuleb seda siis mustata nagu jaks võtab!
n
16. november 2015 10:39
Need endised sitased komsomolid-kodumaa reeturid on köik psyyhiliselt haiged inimesed !
q
Qwert/ 16. november 2015 10:37
Laaneots nõukogude aja inimesena peaks veel mäletama tollal tudeeritud Marxi ja Engelsi Kommunistliku Partei manifesti, mis algas ilusa lausega: "Üks tont käib ringi mööda Euroopat, see on kommunismi tont." Kindralil on vastavalt ajaga kommunism asendunud Venega. Muud midagi.
s
slava/ 16. november 2015 10:14
tegelikult teoreetiliselt võib ka Pariisi sigadus olla vene kauge käsi mängus , et oma sigadustelt meedia kõrvale juhtida
n
No - ütle üks asi, mis selle eriteenistuseta tehtud saaks?/ 16. november 2015 17:42
a
Alar1 veel/ 16. november 2015 10:00
EKRE seotust Savisaarega näitab ka see, et kuna Savisaar tegi Tallinna tränavad pimedaks, siis käib nüüd EKRE Tallinna tänavaid tõrvikutega valgustamas.
o
Olen vaadanud/ 16. november 2015 12:11
vahel Tallinna TV uudiseid ja näinud, kuidas kesikud kaitsevad ekrelasi ja vastupidi. Kes kesikute TV-s ka rohkem sõna saavad? Tehke järeldus.
s
See on päris ea nali :)/ 16. november 2015 17:41
Ja mis saab olla S.-ga seotuse vastu? Kõik me siin väikesel maal oleme omavahel seotud.
a
Alar1/ 16. november 2015 09:55
Mis seal vahet on, Venemaa eriteenistused või EKRE? Mõlemad on saast ja neil on ühed-samad eesmärgid. Ega EKRE niisama oma propagandat Tallinna TV-s ei aja. See ju ka Vene mõjuagendi isiklik propagandakanal. Laaneots võiks teada, et peale Vene eriteenistuste on Eestis ka äärmusrühmitus EKRE!
t
t6de/ 16. november 2015 10:06
kui sa oma jama ise usud, siis on mul sinust kahju.
aga suure tõenäosusega oled valitsuserakonna või vene saatkonna palgaline troll.
n
No selle nime all tõenäoliselt/ 16. november 2015 17:40
tegutseb terve reffide kari, mitmes vahetuses.
a
Aga võib-olla pole hoopis reffidel ja sinu mainitud eriteenistustel vahet?/ 16. november 2015 17:39
See, et sinu reffide propa igast muust meediast vastu kajab, ei tähenda veel, et kõik kohe nii mõtlevadki. On veel inimesi, kes omaenda järeldusmehhanismi tahavad/suudavad kasutada.

m
Mr . Crowley ./ 16. november 2015 09:49
Selgrootu ! Sealt kus tuul , sinnapoole lipp . Arvasin ,et oled SÕDUR !
s
sõitke/ 16. november 2015 09:43
Seenele vandenõuteoreetikud...kõiges ei ole Venemaa süüdi...p.s need uusokupandid tulebki välja ajada.
l
Lenigradi oblastist Eestile suunatud Iskanderid ja kõik muu on OK../ 16. november 2015 09:56
Siia asustatud 300 tuhat platnoilikku tegelast on vajalikud jne. Vaenulik agentuura on oma seljatagusest lausa tagajalgadel Tore ,et mõnisada liitlas-sõdurit meie Isamaal neile hirmu tekitavad. Igale oma !!!
s
Sõida ise seenele, vaenuõhutaja!/ 16. november 2015 17:34
Miks siis mitte hoopis "vanaokupantidest" alustada?
Paljugi mis "tuleb", iseasi kas "saab". Ole ikka realist. Mitte loll.
j
järjekordne/ 16. november 2015 09:31
1
1932/ 16. november 2015 09:26
Lisaks vene agentidele on kohalikud kasulikud .dioodid, millest annavad tunnistust ka siinsed kommentaarid.
v
veteran/ 16. november 2015 09:25
Ants, meil sinuga mõlemail on venemaast kuhjaga kogemusi aga seekord ajad sa puhtalt pada. Ka mina ei salli võõrvägede mustanahalisi palgamõrtsukaid oma kodu ümber kondamas, ka minul võib ükskord nii kõrini saada, et astun vastu sellele õudusele.
s
Sellise kaagi tuleb kohe tagasi Prostokvašinasse saata../ 16. november 2015 09:41
300 tuhat on ikka liiast...
s
Spütnik.../ 16. november 2015 09:20
Joppland on Eesti suunal aktiviseerinud,... Agentuura tundes karistamatust tegutseb lausa avalikult. Kuhu veel ???
l
lollidest meil puudus pole,/ 16. november 2015 09:33
need on need samad tolerandid,kes pe de raste ülistavad.
k
Kuu võib olla juustust./ 16. november 2015 09:12
a
ausalt/ 16. november 2015 09:26
pani kohe muigama,ega soldatil pole oma aru vaja.
i
Issand/ 16. november 2015 09:10
Tubli Ants, oled ka õppinud idanaabrite ja savipätsi retoorikast- iga asja tuleb nii serveerida, et inimene hakkaks mõtlema- aga vbla tõesti, jajah, täitsa loogiline, no nii vist ongi, krt miks ma ise selle peale ei tulnud. Klassikaline ajupesu. Lihtsate inimeste paranoia on kõikvõimas, sellele tasub alati mängida.
n
no ei saa me ilma savikata/ 16. november 2015 09:35
ega ilma Lätita,Eks ju?
e
ei saa/ 16. november 2015 09:52
....peavoolumeedial on õnnestunud tekitada hulga vaimuhaigeid....neil pesitseb "savisaar" padja all, supitaldrikus ja pimedas esikus....ega siin aidata enam saa!

b
bababa/ 16. november 2015 09:10
Laaneotsa välja ütlemised on olnud alati naljalad. Ja loomulikult on kõiges süüdi venemaa. Seda ta ei näe mis läõne poolt tuleb. See on tal nina all ja röögib täiest kõrist. Nüüd saate mind kessikuks ja vene talla lakkujaks sõimata.
<
16. november 2015 08:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vaadake Tallinna Tv-d/ 16. november 2015 09:14
Isegi EKRE on teadagi kelle orgunnitud. Peaministri tapmisega ähvardamine näitab kelledega on tegemist. Vaenuliku agentuura elimineerimine on ajakohane ülesanne kõigile ausatele kodanikele.
k
kuule mitte vaenulik./ 16. november 2015 09:36
see oli ikka kunagi seotud ühe valtsusliidu parteiga.
v
Vaatasin Tallina TV-st Võsa poolt metsavendadest tehtud saatesarja/ 16. november 2015 17:30
Kas see oli ka "teadagi kelle" huvides? Vapsidest ja Pätsist ausad artiklid Pealinnas on ka "teadagi kelle" huvides? Kui suurt huvi neid teemasid käsitleda oled kohanud valitsuspartei mõju all olevas meedias?
Ja nüüd ütle - kes siis ikkagi kelle huvides toimetab?
Ehk oleks meist mõnedel aeg eelteismelise east välja tulla ja näha maailmas värve. Ja seda, mis on tähtis. Ja tähtis pole see, KES teeb vaid MIDA teeb.
k
Kohalik süütaja/ 16. november 2015 08:38
herr Kindral, Te olete liiga kaua olnud reformi seltskonnas. See, et mehed oma kodu kaitsevad igasuguste parasiitide eest pole psüühiline haigus. See on aastatuhandete jooksul meisse sisse kodeeritud alalhoiu instinkt. Need vargad on nõnda osavad, et neid isegi ei märka varastamas, aga iga siinelatud sekund on SULASELGE VARGUS
k
Kohalik süütaja/ 16. november 2015 08:43
mul on kahju seda öelda, kuid Teie puhul isiklikult oli esimeseks ohumärgiks hääletamine selle seaduse poolt, mis seadustab eluviisid, mille vastu on inimkond alates hällist võidelnud... Esimene viga oli see, teine see avaldus. Kui tuleb kolmas siis oled reest maas. Saad hiljem partsuga ja muu seltskonnaga arutada, mis läks valesti. Muidu, kõike paremat.
m
mina/ 16. november 2015 08:36
.. kas sul tõendeid ka on või ... see rohkem jutt ,mis peale pohmelli või?!
k
kas/ 16. november 2015 07:57
midagi tobedamat ei annaks väljamõelda.Ise usud ka mida räägid.
m
Möhh/ 16. november 2015 08:02
Tobe on pigem rääkida iseenesest ilmsetest asjadest. Laaneotsa versiioon on ilmne ilma Laanetotsa poolse esitusetagi. Ei ole ühtki põhjust, miks selle taga ei oleks võinud olla venelased. Väga tühise jõukuluga suhteliselt suur effekt. Selle võimaluse mittearvestamise taga võib omakorda olla kas kahtleja taust või makstud summa.
m
Möhh oled ja möhhiks jääd,/ 16. november 2015 09:41
kui jänkid eestlaste käest peksa saavad ja nad saavad,ka Lätis,siis süüdi on loomulikult...,kes?
l
Lätis on 5-kolonna veel rohkem-arvulisem/ 16. november 2015 11:26
v
Vana merejalaväelane./ 16. november 2015 13:04
Läti Vabariik sai nõuka ajal kõige suurema venstamise paugu.Kuna Riia on pärl-venelased. Seal olid NSVL loodegruppide armeede peastaabid.(iga ohvitser+hõimkond. Jube.) Eestil vedas, Balti Floti peastaap viidi üle Tallinnast Kaliningradi.
a
16. november 2015 07:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kodanik/ 16. november 2015 08:53
Vaatan, et trollide kommentaaride kvantiteet on tõusnud. Selgelt on aru saada, et pole kommentaarid pole eestlaste kirjutatud.
t
to kodanik/ 16. november 2015 09:25
pole, pole jahh. Mina kirjutan neid komme erinevate nimede all. Aga polegi eestlane nagu mainisid, vaid seto-võrokene. Palka makstakse Värska vees, handzas ja hõbesõlgedes.
e
eestlane/ 16. november 2015 09:29
teist eestlast kohe laita ei tohi,olgu viimane või põrutada saanu.
Kahjuks mujal seda üksmeelt küll näha pole.Kahjuks,Kodanik...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee