Videod

TV3 VIDEO | Kadunud Markkuse vanemad läbi pisarate: ema süda tunneb, et poega enam meie seas ei ole

Õhtuleht.ee, 9. november 2015 19:43

139 KOMMENTAARI

e
Erika/ 11. november 2015 17:56
Eesti politsei on nii nagu ta on, võta üht ja viska teist..
Markkuse vanemad, sõbrad, tuttavad, olge tugevad! Loodan südamest, et te leiate ta elusalt!
v
veiks/ 11. november 2015 15:45
Videot näinud ja väheke andmeid saanud ütleksin - midagi ei klapi politsei ja nende kohalike Võru elanike vahel nii peol olnute kui omakste. Ka Veet Mano ütles et ta ei mõista miks politsei ei tee kõne eristusi jne. arvan et Manol ei ole esimene juhtum maailmas kus teda palutakse appi kellegi otsimisel koos plöitseiga.
v
Vanus/ 11. november 2015 08:57
j
joptvõimat./ 11. november 2015 02:45
Politsei on avaldanud ainult pildid kuidas Markkus seal liigub, Ehk satub kaamerasse mõni auto või mõned inimesed kes sealt hiljem mööda lähevad Markkusega samas suunal, Kui politsei ise ei oska oma tööd teha andke need video salvestised "Teadmata kadunud" krupi juhi kätte, Usun nad saavad ka sealt paremat infot kui teie.
Teiseks usun ise täpselt sama teooriat, et asi sai alguse sealt samalt peolt. Kaldun arvama, et hiljem mindi Markkusele järele ja taheti üks õpetus anda aga usun, et poiss seisis enda eest ja siis võttis asi üldse jubeda pöörde. Ja nüüd lihtsalt pedeti surnukeha ära.
Kui nii on siis ma südamest loodan, et vanemad saavad oma poja ilusasti mulda sängitada. Aga teo toime panijad saaks maximum karistused mis Eesti kohus suudab välja käia.
m
MustQ/ 10. november 2015 22:16
Peosõprade GPS positsioneering aitaks ehk?
n
no/ 10. november 2015 23:22
Meie riigis... Ise kuulsid, et isegi poisi telefoni positsioneerimisega oli probleeme. Lasteaed, mitte õigusriik!
u
Uskumatu lugu/ 10. november 2015 21:15
Nende nn selgeltnägijate versiooni on päris raske uskuda. Teadaolevad faktid ei toeta seda versiooni. Kui peol oleks olnud sedasorti konflikt, mis vääriks tapmist, siis poleks poissi sealt minema lastud. Tapjad ei saanud ju kindlad olla et poiss koju ei lähe või et nad ta hiljem veel kätte saavad. Kõige mugavam oleks ikka olnud majas tappa. Kui aga selgeltnägijate jutt peaks kasvõi osaliselt tõele vastama, siis pole kahtlustki, et kuritegu avastatakse ja kõik saab lõpuni selgeks. Selgeltnägijate versiooni ei toeta ka tõsiasi, et väidetava tapmise kohta pole juba tunnstusi antud peoliste poolt. Sellised noored jäävad oma kuritegudega vahele tavaliselt veel enne sooritust. Kuuldavasti olla peol olnud 12 inimest ja selline hulk ei suuda küll organiseeritult tõde varjata või kinni mätsida.
u
uskumatu arvamus/ 10. november 2015 21:24
"Kõige mugavam oleks ikka olnud majas tappa"
No kuule, kõigi silme all või?
j
jah, muidugi/ 10. november 2015 21:57
Selgeltnägijate versiooni uskujad väidavad ju kogu peoseltskonna olevat vandenõulased, kes üksmeelselt valetavad koos politseinikega. Sellesse versiooni on väga raske paigutada ka poisi öist kõnet õele ja kaamerasalvestust.
a
10. november 2015 22:43
s
10. november 2015 21:35
Selgeltnägijate juttu ma ka ei usu sest igaüks saab 3 nädalat ringleva informatsiooni peale midagi kokku panna - pidu, joomine, tüli, linnast välja. Kui linn on läbi otsitud, siis järelikult kuhugi linnast välja ta veetigi ja peideti ära. Samas sensitiivid ei osanud oma nägemises kirjeldada seda kohta, kuhu ta on peidetud.
Pigem usun üht pendeldajat, kes pidevalt väitis kommentaariumis mingit linnalähedast jõge. Peale selle kui mängu tulid sensitiivid, tuli ka peolistelt ülestunnistus, et oli jah tüli.
Siin vist tasub tõesti mingil grupil ise kokku tulla ja käia see koht läbi, mida see pendeldaja mainis.
j
Juula/ 11. november 2015 10:24
See on igaühe enda asi, mida uskuda. Arvan, et kui midagi muud siis keegi nendest pidulistest, kes midagi teab, võib hakata teistmoodi käituma ja ennast reeta. Ta ju ei tea ka mida selgeltnägija teab, eks närvipinge on ju suur. Sellist 10-11 liikmelist kampa ei ole võimalik vaikima sundida, keegi ikka murdub ja hakkab rääkima, mis tegelikult juhtus.
j
10. november 2015 21:40
juba esimesel päeval (siis kui alles oli kadunud) oli jutu tüdrukust, vist mustlast verd, aga mine tea
t
To uskumatu lugu/ 10. november 2015 22:58
1. Kui tarvitati narkootikume vms, siis ei olnud osalised võimelised arutlema, et millal ja kus mõrvatöö toime panna. Pigem toimus see hetkeemotsiooni tasandil, et lähme anname talle ühe hea keretäie ja nii sõidetigi poissi linna peale otsima.
2. Ilmselt mindi "keretäiega" tahtmatult liiga kaugele. Siis oli vaja toimunu jälgedest vabaneda, sestap ei olegi poissi siiani leitud.
3. Oleks palju loota, et peolised oskaks toimunu kohta tunnistusi anda, sest nad ei olnud toimunu pealtnägijad. Hiljem võisid nad ainult oletada, et nende peokaaslased on juhtunu taga.
4. Ilmselt on politsei juba uurinud, et kes millal peolt lahkus. Osaliste iikumine linnas peaks ju ka mõne turvakaamera pealt näha olema.
5. Kindlasti on ka osalejate vanematelt või elukohtadest uuritud, mis ajal keegi koju jõudis või märgati naabrite poolt mingit liikumist (inimesed autod jms). Võru on ju väike linn
6. Poiss võis rünnakust eluga pääseda, aga oli sellises seisus, et liikus teadmata suunas teadvustamata, kus ta viibib. Ennegi leitud inimesi oma kodukohast väga kaugelt mingist mahajäetud majast jms. kohast ja neil ei ole aimugu, kuidas sinna said.
l
Lumememm/ 10. november 2015 21:05
Minu arvamus selle loo kohta.
Alguses, kui Markkus kadus, oli väga sümpaatne suhtumine politsei poolt. Juhendati vabatahtlikke, pakuti kontakte politseiuurijatega jne.
Mingil hetkel see suhtumine muutus.
Ei saa kõneväljavõtteid. Eilsetes uudistes oli mingi lause, et Markkuse vanemad tahavad teema üleval hoidmist, aga ega sel erilist mõtet pole. Esialgu oli üleskutse, et saatke igat infot. Nüüd öeldakse, et igasuguseid suvalisi pakkumisi pole mõtet saata...
Mis mõttes ei saa teha kõneväljavõtteid?
Mis mõttes ei saa üle kuulata inimesi, kes seal peol olid ja kuulata nende kõnesid?
Seitsmestest uudistest jäi siiski kõlama arvamus, et peol olnud varjavad midagi ja selles võib politseil olla oma huvi.
Me ei saa kedagi sundida tunnistama ja näppe sahtli vahele suruda.
Aga mul on ettepanek- ärme jätame järele, enne kui Markkus on leitud. Ükskõik kas elavalt või surnult.
Selleks võiks teha korjanduse vanemate kontole, et nad saaksid palgata parimad detektiivid ükskõik mis riigist või parimad selgeltnägijad.
Koerad on olemas, kes otsivad ka surnuid...
Kogume raha kokku ja ometi peab ju inimese üles leidma?
j
Juula/ 10. november 2015 21:21
Tundub jah, et kellegi politseinikeu sugulase või tuttavaga on seos, et enam midagi ei saa teha. Ilmselt oli vanematel ka mingi info juba olema, miks nad muidu palusid peol viibinud laste vanematel oma lastega tõsiselt rääkida. Kusagil allpool on ka kommentaarid selle kohta, et tuleks pidulisi rohkem pinnida (kirjutasin ka sinna), seal läks mõni ikka väga leili. Isegi ütles, et mis see piduliste ülekuulamine aitab laiba leidmisel. Tundub, et sealt võiks mõne eriti vihase pidulise või tema vanema käest saada vajalikku infot. No kui ülekuulajaid ei ole siis muidugi ei saa ka. Aga see on õige, et tuleb avalik huvi üleval hoida. Seda asja ei saa nii jätta. Kui on kuritegu siis peab see saama karistatud ja ka varjamine on kuritegu.
u
U/ 11. november 2015 09:51
KAs pidutsejate seas oli keegi kes on seotud politsei või kõrgema võimu organitega?

c
cc/ 10. november 2015 20:47
Mul tulevad külmavärinad kui loen seda uudist. Ihukarvad mu kätel on täitsa püsti, olgugi et olen palavas ruumis.
Kuskile metsa politseikoeraga kammima minna võiks ehk veel?
Järved tuleks ka läbi kammida mingil moel, sest kui need 2 tülinorijat temaga midagi tegid, siis ilmselgelt on nad selle hästi kinni mätsinud. Nii raske on sellele mõelda..aga oletan et oli mingi kohutav kaklus, mis viis poisi surmani ja tülinorijad peitsid keha kuskile, kust keegi seda ei leia. Sest vastasel juhul oleks poiss juba kodus. Väga kahju on vanematest ja keegi ei tohiks midagi sellist läbi elada..Tunnen, kui šhokis nad on.
n
noh/ 10. november 2015 20:11
On ju ilmselge, et peol pidi midagi juhtuma ja keegi ei räägi!
See seltskond tuleb rääkima panna!!!
http://www.tv3play.ee/sisu/seitsmesed-uudised-2015/674326?autostart=true
k
Kui/ 10. november 2015 20:15
Kui mu laps oleks olnud antud peol, ma teeks kõik et temalt tõde välja saada ja rääkima panna. Kuidas inimesed suudavad sellist asja oma hingel hoida? Ilmselt ei julge ka teised rääkida, sest "kambajõmmid" on selle keelanud. Kuradi maailm see on??? Kes suudab sellist asja enda südametunnistusel kanda? Kurat hakake rääkima, see siin on päris elu ja päris inimene, teie enda seltskonnakaaslane.. Nolgikari.
m
Mis inimesed need on?/ 10. november 2015 20:33
Minuteada on kuriteo varjamine sama, kui kuriteo toime panemine, sellele kaasa aitamine ja abivajaja abita jätmine! Hämmastab, kuidas suudavad peol olnud seltskonnas olijad öösiti rahulikult magada?! Kas teil pole üldse südant sees? Varem või hiljem tuleb see välja ja teile oleks karistust kergendavaks asjaoluks ülestunnistus!
k
Kinnimätsimiseks/ 10. november 2015 20:52
Liiga suur kamp. Varem või hiljem hakkab keegi rääkima.
m
meh/ 10. november 2015 21:19
mida kuradit? alles 2 nädalat hiljem julgeb keegi piuksu teha aset leidnud tüli kohta. milline argpükste kari, vastik hakkab. samamoodi vastik on mõelda nendele vanematele, kes on sellised nolgid üles kasvatanud ja kes ei suuda neid oma tegude eest vastutama panna.
e
10. november 2015 20:02
Ei vaadanud tänaseid uudiseid. Mida Veet Mano siis ütles kadumise kohta.
ü
Ütles/ 10. november 2015 20:11
Peol juhtus konflikt Markkuse ja teise poisi vahel, mille peale Markkus olevat minema läinud. Tüli olevat olnud tüdruku pärast. Öeldi ka seda, et üks peol olnud neiu on tunnistust muutnud. Markkusele olevat järgnenud peolt samad poisid, kes olid ta autosse tirinud ja seejärel tapnud. Lõpuks ei saanudki aru, kas olid tahtnud lihtsalt peksa anda ja liiale läinud või siis oli kavatsetud. See jutt siin kõik OLEVAT ehk OLETUS. Tunnistust muutnud neiu kohta käiv jutt on tõsi. Veet Mano kui ka kohalik selgeltnägija ütlesid mõlemad, et poisid teavad asjast väga hästi, kuid ei räägi. Räägiti ka seosest politsei ja poiste vahel, umbes et asi mätsitakse kinni.
k
10. november 2015 21:22
Keegi oli pendeldanud eelmise artikli all ja mainis mingit jõge linnast väljas. Kas iseseisvalt mõni grupp ei saaks seda kohta läbi otsida, isegi jõest?
l
Lumememm/ 10. november 2015 21:42
Siin on 2 arvamust, mida minu arvates tasuks kontrollida:
,,, / 11:43, 6. nov 2015
Ikka mu pendel näitab Google earthi kaardil ja pildil ka seda Holstat, seal majade taga on veekogu, selle Holsta-Voki-Halla tee ja Tallinn-Luhamaa tee vahelises kolmnurgas, pendel hakkab selle veekogu pärast kõvasti kiikuma. Holsta on Võrust lõunas, seega pendel näitab juba teist päeva eksitamatult sinna suunda. Rohkem ma aidata ei saa, minu tulemus on see veekogu Holstal, kas see järv või sinna suubuv jõgi kohe samas. Vabandan, kui kedagi see häirib, aga ma püüdsin aidata poisi vanemaid ja politseid.
.. / 16:46, 5. nov 2015
58.104808, 26.876238
.. / 13:16, 6. nov 2015
mina panin need siia kogemata. See piirkond millegpärast kinnisidee juba nädalaega. Vaatasin google earth kaardilt ja mõtlesin copida delfi mapsi ka, sest seal paremad vaated aga kogemata copisin siia..ühesõnaga ei tasu üldse tõsiselt võtta neid kordnaate!
Eilsetes uudistes oli, et vanemad otsisid Tilleorust. Kas see võib olla seesama koht?
http://www.ohtuleht.ee/702182/kommentaarid
p
P/ 10. november 2015 17:45
Kas Tartu maantee ja Põlva maantee ääred on läbi kõnnitud? Arvatavasti on.
7
10. november 2015 17:38
7 aastane? Tõsiselt? Ja siiani pole artiklis seda viga ära parandatud??
s
Segi/ 10. november 2015 18:48
Kaua, te tainapead selle üle vingute? Teate ju ise kui vana poiss on.. Närvi ajab selline jõlkumine, tähenärimine juba üle 100 kommentaari. Mis sa arvad tõesti,et oled esimene kes seda viga märkas ja siia parandama kukub?
k
kaua võib/ 10. november 2015 18:49
m
maakas/ 10. november 2015 14:35
No mida kirjutad AJAKIRJANIK ,loe ise ka ,ohhhissand ,kole et ei suuda isegi sellist kurba ,väga kurba artiklit korralikult edastada ,kurb ... 7( SEITSME ) aastane Markkus ??? Aga lähedastele jõudu ja tervist edasiseks .
j
ja/ 10. november 2015 15:40
peale selle on ema nimi Marika,mitte Maarika,kas on siis tõesti raske ära parandada ja 7a Markkus,no mida?
j
10. november 2015 17:13
k
10. november 2015 17:12
kui kaua võib kaagutada ühte ja sama, räägi kas asjast või ole vait
L
..../ 10. november 2015 14:12
Loodan siiralt-siiralt, et Teie laps leitakse! Sellist piina ei sooviks vihavaenlaselegi...
Parimat kogu Teie perele!
s
10. november 2015 13:15
Soovin teile armsad Markkuse vanemad palju jaksu ja hingejõudu! Teadke, et on palju neid inimesi, kes iga päev mõtlevad teie ja teie poja peale.

k
10. november 2015 11:09
kaltsutaavi hirmutaja kõned ja eristused saadi minutitega kätte, nüüd tõelise kuriteo puhul jälle seadused ei lubavat föönimentidel tegutseda!!!
1
11:09- le/ 10. november 2015 17:14
noh näe, rahvas räägib, elus oli, sellepärast ka saadi kiresti kätte
s
saarlanna/ 10. november 2015 10:31
kulla Markuse ema ,me südamest loodame ja palvetame ja oleme mõtetes teiga,et kallis poja leitaks.
a
Ajakirjanikule/ 10. november 2015 09:26
Palun lugege enne avaldamist tekst ka läbi. Juba esimene lause on sulaselge vale. 7-aastane Markkus ...
No tule taevas appi. Niivõrd palju käsitletud teema ja niisugune faktiviga kohe esimeses lauses.
o
oi kui tubli, et sa teadsid/ 10. november 2015 10:30
Kas see ongi sinu ainuke mure?
k
10. november 2015 10:50
kas just ainuke, aga peamine kindlasti
p
10. november 2015 17:15
peamine peaks olema lapse leidmine mitte tähtede närimine
t
tähenärija/ 10. november 2015 11:04
Kui nii palju käsitletud, siis ei oma enam tähtust, või lapse leidmises vanus mängib rolli?
a
A/ 10. november 2015 09:09
Politsei ütles, et neil pole alust algatada kriminaalasja, järelikult teavad nad rohkem, juba see, et otsimist alustati kohe samal päeval, näitab et miskit on jäänud siiski avalikkusele teadmata. Mille alusel alustati otsimist kohe ja peale kõnet õega? Või oli see vanuse tõttu, et alaealine?
m
mari/ 10. november 2015 07:54
Meedia pigistab muidugi viimast välja. Uskumatu, et eilsetes uudistes tehti sündmusest järjejutt. Esimeses osas on vanemate nutt ja teises Veet Mano? Vaadake homseid uudiseid....???
p
10. november 2015 11:12
Praegu ongi viimane aeg veel kõvemini kella lüüa...
m
merike/ 10. november 2015 07:16
ma tean, mis tunne on lapse kadumine.Minu laps oli 1. klassis ainult tund kadunud, aga see oli õudus kuubis. Seda ei soovi kellegile. Seni kuni pole vastupidist, on alati lootust.
M
.../ 10. november 2015 11:15
Minu laps kadus vene ajal lasteaiast ära ja oli terve päev, pimedani ,kadunud...Kadus Mustamäel,leiti Mööblimaja juures.Polnuks lapsel lumivalget mütsi,jumal teab,kas leitud oleks.
Markuse vanemate magamatust ja pinget ei oska ette kujutadagi! SIISKI PARIMAT SOOVIDES---LOOTKEM.
v
10. november 2015 12:26
Vene ajal olid mõnedel vene lastel kombeks kaupluse ette jäetud lapsevankreid ära ajada ja nendega jalutama minna. Nende arust nad hoidsid neid lapsukesi.
k
kunagi :)/ 10. november 2015 14:34
Ma olen eestlane ja ajasin ka.Kehras.
k
Kurb/ 10. november 2015 07:10
Juba viimased nädala aega ootan ainult teateid ja vaatan kommentaare kas on midagi leitud. Ei suuda rahulikult olla. Nii teeb haiget see teema. Pole küll kohalik, aga Võrus on tänavaid palju ja need on kitsad ja sellistel sügisestel õhtupoolikutel täiesti inimtühjad, oli endalgi kõhe liikuda. Saaks ometi mingeid teateid.. Selline teadmatus on kõige hullem. Kardan, et asi mätsitakse kinni ja otsimine lõpetatakse lihtsalt ära nagu meie politsei seda varemgi on teinud. Palun otsige kõik oma kinnistud ja vanad kuurid ja kaevud läbi. Kui juba teised inimesed seda juhtumit nii üle elavad, siis mida need vanemad küll tundma peavad! Soovin kõike kõige paremat ja ärkan iga hommik mõttega, et ehk nüüd..
v
10. november 2015 10:37
võru juba ammu on läbi kammitud
T
....../ 10. november 2015 04:54
To ehh. kas said kondi suhu et korrutad, häbi

k
Kallid vanemad ja Markuse õde/ 10. november 2015 04:44
Usun et terve Eestimaa on teiega , lootust peab olema
t
Tallinnlanna/ 10. november 2015 03:15
Armsad Markkuse vanemad. Teie lugu on väga südamesse läinud. Iga päev ärkan ja loodan, et Markkus jõuab koju. Loodame edasi!
a
aa/ 10. november 2015 00:49
Öeldi ju, et läks kellegi tumedasse BMW-sse. Mida me küll ilma nende nn sensitiivideta teksime? Aga nõnda üleloomulike võimetega on nad kõik, et suudavad vaid kaudset iba välja ajada. Tv seriaalides on nood selgeltnägijad kuidagi palju suuremate võimetega. Seega ära usu mida näed.
e
Emale ja isale / 10. november 2015 00:37
jõudu ja vastupidamist.Kuigi asi on hullem kui hull,on siiski veel kasvõi mõni protsent lootust.Imesid juhtub ja lootus sureb viimasena
c
C. Holmes/ 10. november 2015 00:08
Poiss ei rääkinud väidetavalt Säästumarketi juurest helistades õele tõtt kui lubas koju minna. Pisut aega hiljem ööklubi ees jäi ta kaamerapildile kodust kaugemale minnes. Kas ta mõtles ümber või valetas õele teadlikult ega plaaninudki koju minna?
.
10. november 2015 10:33
... jah, et rahule jäetaks koduste poolt. Väga tuttav teema. Olen kõike seda läbi elanud oma poja kasvades. Ma ei kahtle Teie poja normaalsuses kasvamisel. Mul on nii suur mure ja kurbus Teie peres juhtunu pärast. Need eramajade peod. Omal ajal lubasime kogu megasuurel kängil kodus pidu panna, sest nad teevad seda ju nagunii. Et vaid kõik toimuks meie oma silmade all, ka tarvitamine, me polnud ju lollid. Pooled tulijatest olid mulle võõrad. nii oli ka Markkus mittesõprade peole kutsutud usun. Minu oma on pöördumatult haige, seepärast muretsesime ja lubasime kõike. Teil aga tõesti terve lapse pärast polnud vajalik selline haige ylikontroll ja lubamine. Olen hinges Teiega!
m
10. november 2015 10:52
Millisest kontrollist sa räägid?
v
võõrale/ 10. november 2015 11:33
... haige ülikontroll ja lubamine. Miks sa üldse kirjutad, kui su süda lubab taolist kommentaari, Markkuse kadumine on niigi valus? Sa ju tundud teadvat, mis on emade armastus!?
s
selekteerijale/ 10. november 2015 15:37
kui sa ei mõista kirjutatu mõtet, siis tõesti ei maksa sul kirjutada! Antud olukorra valguses vaadakem oma lapsi-noorukeid. Me ei saa neid enam muuta, kuid natuke jälgida ikka saame, muidugi kui nad meid lubavad seda teha. Kindlasti Markkuse vanemad süüdistavad iseendid, et miks nii ja miks naa. Palun ärge kurnake endid enesesüüdistustega. Teil on niigi raske koorem kanda. Meie noored ei lase ennast aidata, ma ei tea miks.
t
to 10. 33/ 11. november 2015 03:46
Haige ülikontroll ja lubamine ? Kas sulle endale ei tundu, et need kaks sõna välistavad teineteist ?
Täielikult absurdne on see lause.
t
tähelepanek/ 10. november 2015 00:02
Ja kus siis nüüd on kõik need selgeltnägijad ja nõiad, nõid Nastja, jne., jne. Ühed parajad aferistid ja inimeste lollitajad.
k
10. november 2015 10:39
kas te pole märganud, et ka sensitiivid on ausalt õelnud, et ei leia, või leitakse hiljem. Ma pakun, et ei ole, ja kohe tulevad miinused.
s
10. november 2015 13:14
Sensitiivid EI NÄE. Isegi valgustunud EI NÄE. Pole mõtet ajada siin mingit iba.
Isegi Vigala Sass mainis Oti saates, et ega tema ka EI NÄE, vaid et tal tuleb vaid selge mõte pähe. Kuid nagu näete, ka selel juhtumi juures meie sensitiivide "selged mõtted" on omavahel ERINEVUSES.
a
ah soo aga/ 10. november 2015 13:51
kui sa nii väidad, siis sa ju näed, mida nemad ei näe
n
10. november 2015 13:52
Noh kui juba Vigala Sass nii ütles, siis küll
m
10. november 2015 14:17
Ma olen neid proovile pannud ja Vigala Sassi intervjuu on sõna-sõnalt U. Oti raamatus kirjas.
k
Kaaskannataja/ 10. november 2015 00:00
Armsad Markkuse vanemad. Mulle on teie lugu väga südamesse läinud. Iga päev loodan uudistest lugeda, et Markkus on leitud ja temaga on köök korras. Loodame ikka edasi.

t
tõde/ 9. november 2015 23:22
Teie, kui vanemad saate ise välja võtta tema telefoni kõned. Politsei saab kõik asjad kätte, turvakaamerate videod, telefoni kõned kohe. Loed uudiseid ja südamesse jääb imelik tunne, et viimasel ajal kaovad mehed ja kui leitakse siis jutt on üks, et vägivalla tunnused puuduvad. Kas siis kõik mehed ja poisid lähevad vabasurma? Kas see pole juba imelik? Pidage vastu ja koidab kindlasti see päev, kui tõde välja tuleb.
m
Minu telefon 55603278/ 9. november 2015 23:20
Kulla politsei, kas te seda Holsta kahe veekogu ristumise kohta ja järve majade taga ikka vaatsite juba, mis ma kirjutasin, et pendel seal kõigub pahasti. Ta võib olla vee all ja kividega kinni. Ma olen elu jooksul alati surnud üles leidnud, surnuaias kas komistan või jään lausa trippipidi vana risti külge kinni, kui sugulased enam kohta ei mäleta, ma leian täiesti võõrastele nende otsitavad hauad üles, lihtsalt sihitult kõndides. Ma tulen Tartusse ja kui poeg saab, lähme autoga sinna seda kohta otsima. Kõik kaardid näitavad mulle pendliga seda kohta. Ma ei saa garanteerida, et nii on, aga ma ei taha ka asja nii jätta.
k
krdi pendeldajad/ 10. november 2015 09:12
ajate oma huvides vanemad veel rohkem närvi
m
Miks.../ 10. november 2015 10:03
...sa pendeldaja seda kommentaariumis kirjutad,mine ütle seda politseis. Ega politsei ei hakka kõigi ajalehtede kommentaariume sirvima. Aga hea,et teil sellised võimed on.
n
10. november 2015 10:42
no miks ei hakka. neil on lausa kohustus reageerida iga lehes avaldatud kommi peale. miks nad seal kabinettides siis istuvad?
m
mina/ 10. november 2015 10:51
ikka natuke usun neid pendeldajaid,kunagi oli kogemus,meditsiinilises mõttes,kui ütles mulle,et sul on vasakus pooles viga,mine arsti juurde,ise midagi tundmata.Ja oligi tal õigus.Iga päev mõtlen Markkuse loole,hommikul ärgates loodan leida positiivseid uudiseid sellest,eile nutsin nähes siin poisi vanemaid,sellist olukorda ei sooviks isegi vaenlasele.
k
Kessu/ 10. november 2015 12:44
Aga võta ühendust Markkuse vanematega, see number on ju olemas igal pool !!!
k
Kessu/ 10. november 2015 12:51
Ole nii hea ja helista vanematele, see number ju igal pool olemas. Isegi kui sul õigus pole siis kaotada pole midagi !
l
Lumememm/ 10. november 2015 20:50
Anna kohalikele pendlimeestele- naistele ja Markkuse vanematele teada, millal tuled.
"Turvameeskond" peab ka olema. Sest kui on tõsi, et inimene on kividega tiiki visatud, siis võib Sinu elu ka ohus olla.
Ära anna alla.
m
Mati/ 9. november 2015 22:47
Soovitus. Võtke välja poisi enda kõneeristus. Sealt saab teada kellega suhtles.
k
Kati/ 9. november 2015 22:58
Soovitus. Uurige turvakaamera videost kuhu poiss liikus ja otsige sealt. Sealt saab teada kuhu ta läks.
t
10. november 2015 18:55
N
!/ 10. november 2015 14:15
No kindlasti on seda juba tehtud
p
Parimat lootes/ 9. november 2015 22:45
Vanemad ja sugulased olge tugevad ja ehk kõik laabub!
Katsuge lootust mitte kaotada kui vähegi võimalik ja uskuge et väga
paljud inimesed on mõttes teiega.
z
ziidiuss/ 9. november 2015 22:33
Jutt ja videopilt, et hulkus paralleeltänavail justkui sihitult kodu juures...Äkki oli mõni kaak koduukse juures luurel,ootamas? Asi on nii ebaloogiline, et too viimane,kes nägi teda maantee poole liikumas ja oli samuti l i h t s a l t inimene,kes teda vaid t e a d i s ---no imelik on see asi...Kuulukse, et tähtsad "selgeltnägijad" ajavad ka rõõmsalt oma padajanni? Kas poleks aeg nende raamatud,telejamad ja muu kõnts ükskord vaka alla panna ja mitte inimesi lollitada! Üks "tark" ju lubas kommentaariumis, et leitakse kolmapäeval. Tea,kas peaks hakkama talle medalit treima?
n
Naine/ 9. november 2015 21:55
Videost jäi kõrva,et kaameratega töötamiseks vajatakse ka abijõudu.Kas siis Võru linna firmadel on nii raske selle ühe öö salvestused ise üle vaadata ja kui poissi salvestusel näevad,teada anda?Keegi ei palu ju teab mis perioodi jälgida.Ka eramajadel on juba kaameraid ja autodel,võtke siis ometi vaevaks inimesed,see ju ainult üks öö!
p
9. november 2015 21:43
Politsei ei tohi telefonikõnesid kontrolida? HALLOO?
Pagulastega niipalju tegemist? Pagulased pistsid poisi nahka.
A
/// 9. november 2015 22:25
Ausalt, mine p*rse oma pagulastega. Sellise teema juures on ka vaja oma jura ajada.
m
miis maaa seee onn?/ 9. november 2015 22:26
Just nimelt-HALLOO! Veidrused ruulivad! Küll antakse pättidele tunnistajate nimed,küll ei saa ülivajalikku materjali kätte---sest seadused on sellised!!! Kus me elame?
t
täpsusta / 21:43/ 10. november 2015 10:36
milliste pagulastega tegeleb Võru politsei
L
_/ 9. november 2015 21:11
Loodame,et temaga on ikkagi korras.
t
+1/ 9. november 2015 21:47
teises dimensioonis ongi

I
?/ 9. november 2015 20:58
Inimene on kadunud ja politsei ei saa kõneeristusi kätte? Kuidas on see võimalik? Politsei töö on sel juhul peaga vastu seina jooksmine ja tulemus ümmargune 0 nagu näha.
j
jah/ 9. november 2015 21:08
Mitte lihtsalt inimene vaid ALAEALINE inimene. Politsei saab selle eest jälle kiirust mõõta või turvavööd kontrollida.
r
RR/ 10. november 2015 06:41
Mis sellest siis on, et alaealine?
i
Ise ei taipa?/ 10. november 2015 08:34
Sellest on näiteks seda, et alaealisel pole õigust ise ära kaduda. Ta on eestkostealune ja tema kadumise puhul on vanemate öelda, kas ta on kadunud. Täiskasvanud inimesel pole üldjuhul kohustust kättesaadav olla.
j
Jama/ 9. november 2015 21:16
Minu esimene mõte, et mismoodi ei saa kõneeristust võtta, inimene on kadunud...ju siis on VAJA et ei saa kõneeristust kätte..järelikult mingi jama ja politsei teeb nimelt nii
k
keegi/ 9. november 2015 23:16
ju mainis varasemas kommentaaris,et see asi mätsitakse igaveseks kinni
v
varem/ 9. november 2015 23:23
keegi kommenteeris,et see asi mätsitakse igaveseks kinni
j
jah muidu/ 9. november 2015 21:26
kuulavad pealt iga nurga tagant.
t
to ?/ 10. november 2015 00:16
Uskumatu, aga selline on meil seadus.
Kui enda tuttav oli kadunud, kuulsid ta sugulased politseilt sama juttu, et sedus ei luba.
Oma inimeste jaoks ei ole mingeid kaitsvaid seadusi, ainult nn. " pagulasi " hakatakse poputama.
v
viga sees,/ 9. november 2015 20:45
Markkus on ju 17-aastane. Parandage viga!
j
?/ 10. november 2015 09:35
jah, mulle ka jäi silma, et 17-ne aastasest on tehtud 7-aastane markkus...
m
mõtlen/ 9. november 2015 20:12
Siiski tuleks puistada ja küsida ja küsitleda kõiki neid kelle jures ta seal eramajas oli ja kõik need sadakümme korda üle küsitleda, enne majja minekut, kellega suhtles ja kes temaga sinna läks,kes kutsus ja kui välja läks kellega koos ja kes järgnesid ja jne...Mis toimus enne kadumist,kellega suhtes ja väljasoleku ajal, mis poistega läks ja kuisugused läbisaamised olid nende mingite poistega, kellega suhtlesid poisid, mis poisid jne Kellega käis läbi üldse`?...Küsitlege ja uurige seda maja ümbrust ja maja ennast läbi ja läbi. Kuidas saab sellise suure infi korral juba, käis majas peaol, mitte leida.
k
Kai/ 9. november 2015 20:18
Kuule, isegi kõne välavõtteid ei saa politsei võtta... Mis seal veel ülekuulamisest rääkida! Ja nagu ma aru sain siis oli politsei puudus!
k
koko/ 9. november 2015 22:16
aga võrus iga nurga peal patrullida ja kiirust mõõta küll saavad! krt ajagu oma tagumikud auto rooli tagant välja ja hakaku tööle!
t
tibu/ 10. november 2015 06:56
Ülekuulamist ja kõnede eristust ei saa teha, kuna ei ole algatatud kriminaalasja. Videoklippi ikka vaatasite? Jah, kui oletame et laip leitakse, siis saab algatada asjaolude uurimiseks kriminaalasja, Kuid sinnamaani kahjuks ei saa politsei teha mitte midagi. Asi pole mitte politseitöötajate puuduses.
Kallid Markuse vanemad, ma loodan, et leiate oma poja!
n
10. november 2015 13:04
No kuulge!!!! Siis on juba hilja ja mis kasu sellest siis enam oleks. Kõned peab kohe välja võtma kui vanemad seda nõuavad.
p
Politseist palju abi./ 9. november 2015 20:57
On väga raske uskuda, et kadumise põhjus peitub selles hilises peos või pidulistes. Midagi pidi toimuma hiljem. Politseist on samapalju kasu kui alati.
j
Juula/ 9. november 2015 21:38
Midagi ilmselt toimuski hiljem aga alguse võis see saada just seal peol. Seda enam, et ema ütleb ka, et polnud just kõige lähedasemad sõbrad või tuttavad.
E
...siis mida?/ 9. november 2015 22:36
Et mismoodi sai alguse seal peol? Poiss oli peale pidu täiesti elus kaamerapildil ja võimeline isegi kiiresti kõndima. Seega pole mitte vähimatki tähtsust selles, mis peol võis toimuda. Kas Sa pead silmas midagi seesugust, et kaotas kihlveo ja pidi jalgsi Moskvasse kõndima? Alkoholi või narkootikumide kasutamist pole välistanud isegi vanemad ja see pole poisi leidmise seisukohalt üldse olulinegi. Narkootikumi üledoosi surrakse kohe manustamisel. Minule on täiesti arusaamatu, mida tahavad need inimesed teada, kes räägivad peoliste küsitlemise vajadusest. Mitte miski ei viita ju peoliste seotusele poisi kadumisega, sest ta helistas peale pidu veel kodustele ja oli ka üksi kaamerapildis veidi aega hiljem. Kuna asjast rohkem teadjad vihjasid mingis leheloos poisi veidi hajevil olekule või sihitule kõnnile, siis on alkoholi või narkootikumide mõju täiesti võimalik. Sellises pehmes olekus võis ta ise kukkuda ja viga saada, võis auto ette kõndida aga võidi tema suhtes ka kuritegu toime panna. Kui ma uuriks asja , siis peolised huvitaksid mind kõige vähem.
k
Karin/ 10. november 2015 01:11
Mulle tundub ka, et midagi juhtus hiljem, selline tunne on.
Mõtlen samuti, miks peoga seotakse.
Hiljem ju kõndis ilsasti üksinda.
Igasugu hulle on liikvel, arvestades, kui palju noori on viimasel ajal teadmata kadunud.
s
siis mida on jube leili läinud/ 10. november 2015 06:33
ei saa aru, miks üks peoloine nii leilis on, et peokülastajaid ülekuulata soovitatakse.
aru on ju saada, et oled selles seltskonnas. kui asi aus ja puhas, siis ei peaks ju probleeme olema. las politsei kuulab palju tahab, ausal inimesel ei peaks midagi karta olema.
aga võib olla hakkab just sealt mingi liin jooksma?
jah, oli pärast üksinda. lahkus üksinda jne. aga kui on pidu, lapsed koos ja pidutsevad, siis on kuidagi kummaline, et üks äkki üksinda ära läheb. tavaliselt käivad sellised peod poole hommikuni ja pärast väljamagamist hakkab seltskond kodudesse imbuma.
võib olla ikka juhtus midagi. mingi ütlemine. mingi vindumine? kõiki asju peab uurima.
aga muidugi, alaealiste alkopidude pidajad kardavad enda pärast ka. võetakse vahele, kust alkot ja narkot saate.
j
Ja kui toimuski?/ 10. november 2015 08:41
Ja mis siis kui toimusidki kõik Sinu pakutud asjad? Kõigepealt oli ütlemine, siis mingi vindumine ja siis joodi alkot ja pandi narkot. Mis see nüüd tema otsimise juures annab? Poiss helistas peale seda kõike ja oli ka kaamerapildis üksi olemas. Asjal võiks ikka mingi mõte sees olla. Ja peoline oled Sa ise- pole kainekski saanud veel.
"
...siis mida? / 22:36,/ 10. november 2015 10:33
"Minule on täiesti arusaamatu, mida tahavad need inimesed teada, kes räägivad peoliste küsitlemise vajadusest."
Kui sul on mida varjata, siis küll. Kas oled üks nende laste vanematest? Kui seal oli narkots, siis loomulikult, sa kardad - hakatakse küsima, kust sai, kes andis jne. Aga diilerid Võrus on püha lehma staatuses.
j
Jaa/ 10. november 2015 11:50
Aga hiljem võis keegi neist pidulistest talle järele minna näiteks. Äkki on sellel turvavideol veel midagi näha, kui rohkem uurida.
p
peaaegu Võrust/ 10. november 2015 12:08
Just. Peoliste küsitlemise vastu on peolised ise ja ka nende vanemad, mine tea, kes rääkima hakkab ja mis hargnema hakkab. Fakt on see, et poiss kadus peale peolkäimist.
Ja ei ole kama kaks, mida peol tarbiti - alaealiste puhul ei ole alkohol ja ammugi mitte narkoorikumid lubatavad. Kas diilerid on hirmul? Ja kas politseil on diileritega diil - et nüüd selline abitus, et isegi krimasja ei saa algatada??? Seaduse järgi saab küll. küsimust ka ei ole.
v
varjaja/ 10. november 2015 15:22
Oleksid võinudki lihtsalt öelda, et mida Sa teada tahad sealt. Mida Sa loodad sealt teada saada ja kuidas see aitaks Markkust leida? Arvad, et need inimesed sealt majast teavad, et poiss lubas minna ennast mingi kindla puu otsa pooma aga ei ole siiani seda veel politseile teatanud? Kuidas aitaks poissi leida teave, et tarvitati nii alkoholi kui ka narkootikume? Seda arvatakse nagunii. Kõik see soigumine peokülaliste ülekuulamise vajadusest on tegelikult alusetu süüdistamine ega anna midagi. Kõik normaalsed inimesed oleks ammu kõik info mis neil on, politseile ja Markkuse vanematele andnud. Jah, ehk nad pole rääkinud midagi alkoholitarvitamisest või narkootikumidest aga see on ka arusaadav. Peolisi Markkuse kadumises või mõrvas kahtlustada on olemasolevate tõendite pinnalt sama taseme teadus kui tulnukate süüdistamine.
i
Imelik/ 10. november 2015 16:15
Mõned on selle peoliste küsitlemise teema all nii närvi läinud, et äratab lausa kahtlust. Teada oleks vaja, kellega ta seal suhtles? Millest räägiti? Mis meeleolus oli? Kas lahkus üksi? jnr. Nagu esimese päeva otsingutest Postimehes kirjutatakse, siis mingid poisid juhatasid politsei nimelt valesse kohta ja siis nurga taga vaatasid ja irvitasid, et mis nüüd saab. Kõik ei ole normaalsed. Peolisi ei süüdistagi aga äkki keegi teab midagi rohkem. Millegipärast tundub, et teabki, miks muidu nii närvi minna kui aus ollakse ja midagi pattu hingel pole.
j
Jaa/ 10. november 2015 17:16
Poiss ostis peol ühe teise poisi käest piletid Riiga, hokimatšile ja pidi sinna koos lätlasest pruudiga minema. Peolised pole tahtnud koerusest seda teavet kellegagi jagada. Oled nüüd rahul imbetsill?
"
10. november 2015 17:21
"Kõik normaalsed inimesed oleks ammu kõik info mis neil on, politseile ja Markkuse vanematele andnud"
Ma kardan, et sa nende hulka ei kuulu
j
Jaa/ 10. november 2015 17:43
Oota siis kuni saad teada "kellega ta seal suhtles" ja "mis meeleolus oli". Laiba otsimisel on sellest palju abi.
p
peaaegu Võrust/ 10. november 2015 18:13
Küsigem: MIKS see asi juhtus? Kui ei oleks peol alkoholi või narkootilisi aineid pruugitud, kas siis ka oleks juhtunud?
MIS asjaolud need olid, mis viisid Markkuse kadumiseni?
Võimalik, et ilma peol tarbitud aineteta käiks Markkus täna koolis ja ei oleks kadunud. Niiet ilmtingimata tuleb välja selgitada, mida tarvitati ja kust ning kelle käest saadi.
Võimalik, et osale peololnutest ei meeldi mõte rääkida ausalt sellest, mis peol juhtus. Võimali, et see meeldi ka mõnele lapsevanemale või neile, kes joovastava kraami kohale tõid.
Ent koolipoisid ei peaks koolivaheajal ära kaduma, niiet neid veekogudest ja kraavidest taga otsitakse. Ja sellepärast tuleb rääkida ning uurida, see ei ole alusetu süüdistamine.
a
AA / 10. november 2015 20:08
Peolistelt saab teada, mis emotsioonidega ja mis seisundis ta lahkus. See on üsnagi määrav edaspidiseks..
j
Juula/ 10. november 2015 20:26
Siis on ikkagi tõsi, et peolised teavad midagi. Tuginen TV 3 Seitsmeste uudiste infole. Sellepärast siin kommentaarides üks oligi väga närvis. Ilmselt pole väga raske kindlaks teha seele närvihaige koordinaadid ja ta rääkima panna. Kuritegu ei jää karistuseta, mu sisetunne ütles, et pidulisi tuleks rohkem pinnida. Ei see asi teil niimoodi ei jää, küll kõik välja tuleb.
k
Kes/ 10. november 2015 20:35
Siin laibast rääkis? Sina ju.
s
see/ 10. november 2015 20:42
oli vastus :
Jaa / 17:43, le
k
Kessu/ 11. november 2015 12:51
Tead vist rohkem kui kirjutad, tundub.
j
Juula/ 11. november 2015 13:47
Mina olen Juula ja olen siin teema all kirjutanud. Kaks viimast kirjutist (Kes / 20:35, 10. nov 2015 ja see / 20:42, 10. nov 2015) enne Sinu kommentaari on minu kirjutatud ja olid mõeldud kommenteerijale (Jaa / 17:43). Millegipärast need ei salvestunud sinna tema teksi alla. Mina ei tea asjast midagi, olen samamoodi kaasaelaja kui teised aga see (Jaa / 17:43) ja muud ilmselt tema kirjutatud närvilised vastused viitavad küll sellele, et keegi on närvis ja teab rohkem kui räägib.
ä
Ätt/ 9. november 2015 20:05
Kui peale ilkumise midagi muud öelda ei ole võiksite vait olla.Loodan väga,et leitakse.
a
asd/ 9. november 2015 20:01
e
Edam/ 9. november 2015 20:00
Ma siiski loodan siirast südamest, et sa , poiss, jõuad elusana koju. Vanematele soovin vastupidavust!
k
9. november 2015 19:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
g
grr/ 9. november 2015 21:03
loomulikult 17, kõik seda teavad, mis sul viga mida närid tähti
k
Kuis nii.../ 9. november 2015 19:52
Miks on teksti kirjutaja eksinud juhtlõigus noormehe vanusega ja kirjutab:
"7-aastane Markkus..."
No nii ülejala, et tohiks ka.

j
Jah/ 9. november 2015 19:51
Kurb. Loodame siiski parimat.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee