
"Tundub, et Reformierakonna vajadus transpordiäri kontrollida ja omadele hüvesid saada on nii suur, et selle kõrval ei oma mingit tähtsust maksumaksja raha majanduslikult mõistlik kasutamine. Või arvab keegi tõesti, et 10 aastat pealemaksmist uues juriidilises kehas kuidagi teistmoodi olema hakkab?" arutleb Pillesaar.
"Transporditurul ei ole turutõrget ja seega ühtegi põhjust, miks peaks riik seal osalema. On rumal jutt, et erakapital ei taha Tallinna lennuliine teha," märgib IT-miljonär lisades, et iga päev lendavad Tallinna, Stockholmi, Londoni ja veel paljude linnade vahel terved lennukitäied inimesi.
Valitsuse otsusega asutatud ja riigile kuuluv lennufirma Nordic Aviation Group alustab koostöös viie Euroopa lennufirmaga reisijate teenindamist alates 8. novembrist kaheksal lennuliinil: Amsterdami, Brüsselisse, Kopenhaagenisse, Stockholmi, Oslosse, Kiievisse, Trondheimi ja Vilniusesse.
Esimene Nordic Aviationi korraldatav lend väljub 8. novembri hommikul kell 6:50 Amsterdami.
Nordic Aviation on hetkel vaid lendude tellija, sest ettevõttel ei ole veel oma lennukeid ega meeskondi. Lende teostatakse koostöös lennufirmadega BMI, Trade Air, NextJet ja Carpatair, kellelt on renditud lennukipark koos meeskondadega ning Adria Airways, kelle poolt on lennuettevõtja sertifikaat, kommertsplatvorm ja piletimüügisüsteem. Seetõttu kehtivad Nordic Aviationi lendudel esialgu Adria Airways reeglid.
Kommentaarid (78)