Eesti uudised

Miks võib Taxify telefoniarve taksomeetrist erineda? (2)

Mattias Tammet, 5. november 2015, 07:00
MÕNEKÜMNESENDINE RISK? Taxify rakenduse kaudu saab taksosõidu eest tasuda automaatselt, ilma kaarti või sularaha välja võtmata – kuid taksojuhil tekib võimalus pisikeseks pettuseks või veaks. Foto: Taxify

Taksomeetril särab kinni löödud summa 8.39. Selle kõrval olev telefon peab õigeks numbriks 8.20. Taksojuht Kalev krutib telefoni ekraani ja sisestab sõidu lõplikuks hinnaks hoopis 8.40.

Hindade erinevus tuleneb sellest, et Taxify rakendus ei ole taksomeetriga kuidagi ühendatud. Nii mõõdab taksomeeter rataste all veerenud kilomeetreid, mobiili rakendus mõõdab aga sõidu pikkust GPSi abil. Kui klient tahab maksta rakenduse vahendusel, võib taksojuht vajadusel numbreid taksomeetri järgi täpsustada.

"Neid kaht süsteemi ei saa kunagi 100% ühtlaseks teha," tõdeb Taxify kaasasutaja Martin Villig. Seetõttu: kui juht ei tahtnud sõidu lõppedes 19 sendiga vastu pükse saada, pidi ta telefoni arvutatud hinda käsitsi korrigeerima. Tulemuseks maksis klient ühe sendi "liiga palju", sest rakendus laseb hinda seada kümne sendi täpsusega.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

7. jaanuar 2016, 08:38
Taxify vahendas eelmisel aastal Eestis 2,2 miljonit tellimust
12. oktoober 2015, 13:39
Tallink Takso и Tulika создали новое приложения для заказа такси Taxofon
14. juuli 2015, 08:45
Taxify pole Kuressaares dispetšerite tööd vähendanud
29. jaanuar 2015, 07:27
Taksosõda naaseb nutitasandil: Taxify kiusab uut konkurenti

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee