Eesti uudised

Miks viibib kliendi pakk Omniva laos juba terve kuu? (81)

Helen Pentsa, 4. november 2015, 16:34
Foto: Teet Malsroos
Õhtulehe toimetusele kirjutas lugeja murega, kuidas tema AliExpressist tellitud pakk seisab juba kuu aega Omniva laos, saamata mingitki informatsiooni, millal võiks kaup temani jõuda. Tarbijal tekkis küsimus, milleks tehti Omniva ja AliExpressi poolne erikokkulepe, kui seetõttu kaup kliendini ei jõua. 

Klient kirjutas Õhtulehele, et 10. septembril tellis ta tuntud Hiina veebipoest AliExpress tillukesed kuullaagrid. "AliExpress poolelt on näha, et see saadeti AliExpress standard shipping meetodiga, mis ongi otsetee Omnivasse. Pakil on ka jälgimiskood, mis on EE lõpuga ja viitab sellele, et tegemist on Omniva koodiga. Tavaliselt oleks see CN (Hiina), HK (Hong-Kong) või SG (Singapur) lõpuga. AliExpressi poolne jälgimisinfo on väga-väga detailne ja sealt on näha, et saadetis jõudis Eestisse Omniva lattu 7. oktoobril. Tänaseks on möödas 26 päeva, kahe päeva pärast teeb see neli nädalat," kirjutas lugeja käesoleva nädala algul Õhtulehele.

Samal teemal

"Pärast seda olen tellinud AliExpressist veel mitmeid asju, saatmisviisiks tavaline Hiina post, ning need saadetised jõuavad kõik ilusti kohale. Mis aga saamata, on tänaseks ligi kaks kuud tagasi tellitud ja sellest ligi kuu Omniva laos vedelenud pakk," sõnas tarbija.

Klient on pidanud Omnivaga teemakohast kirjavahetust, milles on ettevõte tõdenud, et Hiinast teele pandud saadetiste Eestisse jõudmise aeg on pikenenud. Informatsiooni, millal võiks kaup tellijani jõuda, ettevõte kliendile lubada ei oska, öeldes vaid, et olukord hakkab järk-järgult paranema.

Omniva kommunikatsioonijuht Erki Varma kommenteeris Õhtulehele, et praegune segadus on tingitud seoses Hiinast saabuvate pakkide mitmekordistumisega.

"Omnival on ühisettevõte Hiina suurima erakapitalil põhineva kullerfirmaga S.F. Express. See ühisfirma vahendab kaupu Hiina ja Euroopa vahel. Eestisse jääb neist kaupadest vaid murdosa, valdavalt on tegemist transiidiga. Ettevõte loodi kõigest kuu aega tagasi ning see on käivitunud ootamatult hästi. See tähendab, et Hiinast saabuvate pakkide mahud on osutunud kordades suuremaks, kui meie või meie partnerid oskasid prognoosida," lausus Varma lisades, et see on küll koht rõõmustamiseks, ent suurte pakimahtudega toime tulemine vajab suuremat pingutamist.

Varma sõnul ongi suur pakimaht peamiseks põhjuseks, miks võis saadetise tarne ettevõtte alguspäevil rohkem aega võtta.

"Nüüd oleme suutnud võimekuse pakimahule vastavaks kasvatada ja pakkidega tegelevate töötajate arvu mitmekordistada. Juba lähiajal mitmekordistame ka oma pakiterminali suurust," sõnas Varma.

Omniva vabandab klientide ees, kelle saadetised on uue ühiettevõtte kasvuraskuste tõttu viibinud.

81 KOMMENTAARI

m
mina 18. detsember 2017, 17:07
Ma saan aru et hiinast tellitud kaupade saatmine võtab rohkem aega,aga miks siis 08.12.2017 hiinast eestisse jõudnud kaup jõuab kohale 14.12.2017 aga 22-24.11.2017 eestisse jõudnud kaup pole veel kohale tulnud.
t
toivo 28. august 2017, 15:45
eestlane pole loodud teenindajaks vaid kuningaks
Loe kõiki (81)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee