Eesti uudised

Mikser: ka paar tuhat pagulast pole Eesti jaoks taluvuse piir

Andres Põld, 4. november 2015, 07:00

226 KOMMENTAARI

k
8. märts 2019, 08:26
Kas teil on vaja mingit abi oma suhetes, nagu saada tagasi oma mees, naine, poiss, sõbranna, loteriide võitmine, haiguse raviks või töökohtade edendamiseks, vaatajad, kes loevad minu postitust, mis vajab igasuguseid eluvaldkonnaga seotud probleeme, peaksid temaga ühendust võtma. KONTAKT -E-post: doctorjosephugo@gmail.com WhatsApp: +34631686040
s
see piiride nihutamine/ 6. november 2015, 00:40
150 st mõne tuhandeni on läbinähtav kõigile
k
Kes/ 5. november 2015, 21:54
kaitseb Eestit Mikseri eest.
j
Jumal hoidku/ 5. november 2015, 17:10
kas pole jõudu, mis suudaks seda riigisaladuste väljalobisejat ja uudut ajajat meediast eemale hoida?
l
Lihtsalt ei mahu pähe/ 5. november 2015, 11:16
Kui haiged ja pugejad võivad sotsid ja muu see kamp olla, mis plaanid meie ülbetel ja kitsarinnalistel noorpoliitikutel üldse on-Eesti maakaardilt pühkida. Kui džinn pudelist välja lasta, siis tagasi teda enam sinna ei saa. Ja üldse, miks ei nõua keegi Ameerikalt nende vastu võtmist, siia mandrile sõda pidama tulla on mehed küll, aga nüüd kui riigikorrad kukutatud ja kaos käes, istuvad nagu kuldid rukkis. Võtku vastu kõik need massid, mis nende sõjardite tõttu liikvele on aetud.
l
Lihtsalt ei mahu pähe/ 5. november 2015, 11:15
Kui haiged ja pugejad võivad sotsid ja muu see kamp olla, mis plaanid meie ülbetel ja kitsarinnalistel noorpoliitikutel üldse on-Eesti maakaardilt pühkida. Kui džinn pudelist välja lasta, siis tagasi teda enam sinna ei saa. Ja üldse, miks ei nõua keegi Ameerikalt nende vastu võtmist, siia mandrile sõda pidama tulla on mehed küll, aga nüüd kui riigikorrad kukutatud ja kaos käes, istuvad nagu kuldid rukkis. Võtku vastu kõik need massid, mis nende sõjardite tõttu liikvele on aetud.
p
Poliitsaast seebiks/ 5. november 2015, 09:33
Juba üks mikser oma välja ütlemistega ületab eestlaste taluvuse piiri.
e
ehh./ 5. november 2015, 00:17
Ettepanek-sellised tegelased ,poliitikud ,vötku need pagulased endale kodu ja palju önne neile.

e
Ei vali/ 4. november 2015, 23:48
Nüüd unusta ära et olid poliitik Enam me sind tolgust küll ei vali. Ole siis õnnelik
k
kuidas/ 4. november 2015, 23:42
ei ole ühel poliitikul, mingit au- ega häbitunnet, kuidas saab nii rumalat juttu ajada? Kui vaadata eesti rahvaarvu, paljude inimeste elatustaset, jne, jne , siis on isegi 200 pagulast liiga palju, rääkimata veel 2000st...
x
Xxx/ 4. november 2015, 22:02
Idiootsuse tipp ja eestvedaja mikser.
k
Küsimus/ 4. november 2015, 22:09
Kas eesti politseil pole õigust sellist kuritegu ära hoida ja selliseid arutuid inimesi võimult kõrvaldata???????????????
a
AKV/ 5. november 2015, 10:47
Mis see politsei siia puutub. Arstid HULLUARSTID peavad tegutsema.
k
keegi / 5. november 2015, 18:18
kirjutas ,et kui punaarmeelased eestlasi küüditasid,miks te politseid ei kutsunud? Kutsuge nüüd siis politsei pagulaste siiatoojatele.
d
4. november 2015, 21:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to dr. Vein/ 5. november 2015, 03:08
Palgaline oled ju sina.
Teised inimesed hoolivad oma kodumaast ja rahvast.
Kui sina ei hooli, siis ei olew vaja siin ka targutada.
Kogemata vajutasin plussi, vabandust.
t
tulevane EKRE valija/ 4. november 2015, 21:48
s
Sex/ 4. november 2015, 21:01
Hoorad tasuta.Aadress:Tallinn,Eesti valitsus.
f
FOR SALE/ 4. november 2015, 20:16
g
god/ 4. november 2015, 19:38
Ega nende arvates on ainult raha , mis loeb. Peale raha saamist tulgu või veeuputus, poliitikutel on ükskõik, välja arvatud mõned taiplikud nende sekast. Mikser pane ennast põlema, vaata palju tuleb sind kustutama, teised sotsid teevad analüüsi.
p
Palju rõõmu tuleb/ 4. november 2015, 20:18
Kujutage ette pagulasmeest oma nelja neisega ja nende lastega! Milline rõõm. Eesti peab võrdseks kohitsemiseks nüüd seadusi muutma ja meie ka saame hakata mitut nainest pidama. Aitäh valitsus ja muslimid.
j
Jube/ 4. november 2015, 20:30
Alles ta vajus maa alla, nüüd juba väljas ja räägib "meist". No see inimene nüüd küll eestlaste hulka ei kuulu. Ta on kõige ehtsam marionettnukk ja tõesti rahast pimestatud. Mul on Mikserist tõsiselt kahju.

g
god/ 4. november 2015, 19:38
Ega nende arvates on ainult raha , mis loeb. Peale raha saamist tulgu või veeuputus, poliitikutel on ükskõik, välja arvatud mõned taiplikud nende sekast. Mikser pane ennast põlema, vaata palju tuleb sind kustutama, teised sotsid teevad analüüsi.
a
Avage ometi silmaklapid,/ 4. november 2015, 19:28
täna teatas IS, et tähistas Vene lennuki allatoomisega suurejooneliselt Egiptuse islamivõitlejate truudusevannet. Kas te , poliitikud, annate omale aru, kui palju selliseid valgub põgenikena laiali Euroopa riikidesse ja millal nad siin hakkavad oma truudusevandeid sama edukalt tähistama. Seni, kuni mämmutatakse piiri kindlustamise vajadusest, kaob ära igasugune kontroll, juba praegu on näha, et ei talve tulek ega mud olud ei vähenda siiavalguvat massi. Kui kohe radikaalseid meetmeid ei rakendata, siis aasta pärast pole enam midagi võimalik teha.
m
mm/ 4. november 2015, 18:40
Tragikoomiline on asja juures see, et meie asjapulkade meeletud pingutused oma peremeeste ees usinamalt sitsida lähevad suuresti vett vedama. Saksa meedia hädaldab ikka, et Ida-Euroopa ja Balti riigid pole solidaarsed. Seda, et pisike Eesti teiste seas meeleheitlikult saba liputab, ei pane keegi tähele.
l
lihtsalt üks eesti inimene/ 4. november 2015, 18:20
See mees tõmbas nüüd küll endale vee peale... tõsine tropp kuubis...
m
Mikser/ 4. november 2015, 19:47
mine pane ennast põlema
n
nüüdaitab/ 4. november 2015, 18:14
E valmised tuleb keelata, idioote ei saa lasta riiki juhtima.
m
mikrofiiber/ 4. november 2015, 18:10
ma arvan, et nulli voib vabalt juurde lisada jargmise aasta portsule. ja iga aastaga see number suureneb. sest see aasta oli alles algus. mitte yhekordne ja mooduv nahe. vahemalt taolise el valispoliitika juures. tolerastidest riigid on tais. aga voolu vahendamist voi peatamist pole toimunud ja ei tundu ka toimuvat. kuhu siis need jargmise aasta massid lahevad. hakatakse kohustuslike suurte kvootidena siiani torgestesse riikidesse suruma. annaks jumal, et moistus ikkagi tolerastidel pahe tuleks ja sellele jamale piir pannakse. sest vastasel juhul on ilma naljata kymne aasta parast euroopast saanud mingi moslemiroopa.
v
veteran/ 4. november 2015, 17:46
See Vaanja 6-ndast b-st on ikka aegade tegusaim kloun. Aga ära hakkab tüütama, jobu selline.
k
Keskealine naine/ 4. november 2015, 17:17
Mind ajab see isik oksele.
Miks karma ei karista teda kõige halva eest, mida ta oma rahvale teeb ?
Mikser, kas tõesti oma rahva hinnaga saadud suured rahad su südametunnistust piinama ei pane ?
Ilmselt ei, ei ole Mikseril ei südant ega südametunnistust.

o
ove/ 4. november 2015, 16:51
see et eesti rahva tulevik on sihukestele reformaritele savi saan ma aru.neile on tähtis olla esirinnas mädaneva euroopaga.Rahvas tulevikus neab sellised valitsejad, neab ,just neab ,sest haige euroopa ei taipa enam isegi mis teeb..
k
Kas/ 4. november 2015, 19:36
Lille Lindmäe ja teised tema taolised võimetega inimesed ei saa inimkonna päästmise nimel midagi teha?
ä
Äratus kõigile/ 4. november 2015, 19:49
k
Kas Mikser/ 4. november 2015, 16:49
ei karda et selliste sõnavõttude peale rahva taluvuspiir katkeb???
m
mikseri/ 4. november 2015, 17:36
Eesti suudaks ja peaks 5000 pagulast vastu võtma,selleks oleksime suutelised.
4. november 2015, 17:46
miks eri, tead, löö ennast ise maha !
t
To mikseri/ 4. november 2015, 19:32
Kuskohas sinusuguseid väikseid junne toodetakse,ma olen pool elust punase võimu all elanud ja arvasin et 25 aastaga on selline saast kadunud!Aga ikka ujub pinnale,see kõigi maade proletaarlased ühinege ei toiminud siis ega ka praegu!
ä
Äratus kõigile/ 4. november 2015, 19:52
Eesti vabaks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
e
Ei karda need kurjategijad mingeid eestlasi - NATO ju kaitseb neid/ 6. november 2015, 08:08
Rahva võimalike vastuhakkude maha surumise tarbeks on pagulaskriisi tekitamise põhisüüdlane USA ehk ISIS juba ennetavalt oma sõjasalgad koos ainult rahvarahutuste maha surumiseks sobiliku relvastusega kohale toimetanud.
Neid hävituspataljonlasi nimetatakse hellitavalt liitlassõduriteks ja nende tegevust koordineerib globalistide repressiivorgan nimega NATO, mis on saanud oma peremeestelt ülesande ülemaailmse orjandusliku islamikalifaadi loomiseks.
Mikser esindab NATO islamiseerimispoliitika huve, mis on kahjuks risti vastupidised Eesti rahva ning ka kõigi muude islamistidest ning mitteislamistidest rahvaste huvidega.
Ja ega siis Mikser üksi.
Kõik need marionettpoliitikud, kes on absurdse hääletusseaduse abil ise endid nagu konnad mätaste otsa valinud.
Kõik eranditult.
Eestil pole enam mingit lootust, kui rahvas seda situatsiooni kohe ei muuda.
Aga kuidas?
Kas kuulutada suure meediakära saatel NATO-le sõda?
Miks ka mitte?
Siis ei saaks vähemalt järgmine põlvkond taas süüdistada, et alistuti taas ühegi pauguta ja nõustuti taas orjanduslikku korda vastu võtma - ühegi vastuhakuta.
Jälgige hoolega ka oma nutiseadmetesse paigaldatud „äppide“ toimetamisi.
Viimasel ajal on mõned neist hakanud väga agressiivselt kasutajatele ultimaatumeid esitama, et „kui sa mingi kaheksakümne lehekülje pikkuse uute kasutustingimuste tekstiga ei nõustu, siis pead minema äpi pakkuja kodulehele ja oma kasutajakonto kustutama“.
Enamus lihtsameelseid ei viitsi seda hullumeelset teksti lugema hakatagi ja klõpsab kohe pikemalt mõtlemata „kõigega nõustumise“ nupule, et saaks näiteks Netflixis pooleldi vaadatud sarja edasi näha.
Aga kui see räige jura läbi lugeda?
Selgub, et seal kirja pandu kohaselt nõustub kasutaja sajaprotsendiliselt loobuma kogu oma privaatsusest.
„Äpp“ saab õiguse koguda kõiki andmeid kõigist seadmetest, millel seda „äppi“ kasutatakse, jagada kõiki neid andmeid (pilte, videoklippe, aadresse, telefoninumbreid, kontakte, sotsiaalmeedia kaudu edastatud sõnumite ja e-kirjade sisu, kasutada isiku liikumiste logisid, hetkeasukohta, seadme enda raud- ja tarkvaralise koosluse üksikasju ja kõike muud ilma igasuguste piiranguteta) kolmandatele osapooltele, kes võivad kasutada neid andmeid ilma igasuguste piiranguteta, oma äranägemise järgi.
See tähendab, et suvaline kuritegelik organisatsioon saab nõutud hinna tasumisel selle nuhkvara looja kliendiks olla – saada nutiseadme kasutaja täielikult oma kontrolli alla.
Selline käitumine annab sajaprotsendilise kinnituse sellest, et Netflix on muudetud räigeks „Orwelli maailma“ nuhkvaraks, mille sarnast pole enne nähtud.
Las nuhivad, mul pole midagi varjata?
Aga sa ju vaatasid sealtkaudu filmi nimega "The Kill Team" ja andsid sellele maksimaalse hindegi, mis paigutab sind automaatselt rahvuslaste ja kalifaadivastaste nimekirja tippu ning annab õigustuse sind, kui potentsiaalset ohuallikat NATO drooni abil viivitamatult likvideerida.
Las nuhivad, mul pole midagi varjata?
Mõtle veel kord.
p
ppisab juba/ 4. november 2015, 16:38
ühest ülehüpanud endisest kesikust
f
Fanny/ 4. november 2015, 16:22
Suureks probleemiks eestlastele on Mikser ise!!!!!!
k
Kui mingil põhjusel peaks Eesti/ 4. november 2015, 16:14
muutuma atraktiivseks, siis ei ole enam aega reageerimiseks (info liigub kiiresti):
http://www.timesofisrael.com/facebook-whatsapp-and-viber-light-way-to-europe-for-syrian-refugees/
Pettunuid on palju. Ära kasutada selliseid kerge. Kui Euroopas läheb kehvemaks - läheb kui masse ei suudeta peatada, siis võib ka Eesti (kui vähetuntud riik) huvi pakkuda. Kas keegi oleks Murmanskis osanud ette näha, et neist saab transiitpiirkond ja jalgrataste kõrgmüügi punkt? Kuna kriis on väidetavalt alguses ja seni kasvavas trendis, ei saaks milleski kindel olla. Ja me ikka räägime alles - võib-olla tuhandest? Kriis võib väldata aastaid.
https://www.youtube.com/watch?v=8spbSClJFXY
k
Kui ei usu/ 4. november 2015, 16:32
et meeleheitel inimesi on, siis üks (paljudest) videotest:
https://www.youtube.com/watch?v=AWCLIZ--yxM
Tegu on migrantidega, kes eksisid kogemata Küprosele. ÜRO arvab, et neile on kõike pakutud (kaitset, süüa) aga nad ei tulnud selle järgi. Demonstratiivsed enesevigastused jne. Saate valitsejad aru, et ootused on teised. Hea elamine ja helge tulevik. Mingeid ajutisi lahendusi.
h
Huvitav küll/ 4. november 2015, 16:57
Kuhu suunduvad migrandid juhul kui Balkani maad, Austria järjest piirid kinni panevad? Venemaa varsti rõõmustab kasvava turismi üle ning Putinil on kindlasti lõbus pealt vaadata. Võib-olla saadab mõne rohelise mehikese sekka.
m
Migrantide liikumise teed/ 4. november 2015, 20:40
Norrasse:
http://www.wsj.com/articles/syrian-refugees-take-arctic-route-to-europe-1441273767
Kuna on külmemaks läinud, siis on räägitud, et massid võivad hakata liikuma läbi Albaania. Kuna meri on rahutu, siis otsitakse ka muid teid.
Siiani on neid liikumissuundi üsna kiiresti muudetud. Kunagi ei tea, mille peale tullakse. Teadmised ju pidevalt kasvavad - need, kes kohale jõudsid, juhendavad (sh kus ja kellega ning kuidas rääkida; kust pääseb niisama läbi). Lisaks smuugeldajad koguvad kogemusi. Suurest rahast niisama ei loobuta.
Ma saan aru, et võltsdokumentide tase on ka nii hea, et osa reisib lennukitega. Selleks peab lihtsalt oluliselt rohkem maksma.
Ja kui kuidagi ei saa, siis hakkavad kohalejõudnud migrandid omade läbilaskmist nõudma. Neil on ka omad toetajad sallivate seas. Need jõud ei ole just kuigi rahumeelsed (tuletame meelde nt viimast vägivaldset meeleavaldust eurotunneli juures). Mida rohkem migrante tuleb, seda suurem surve on riikide valitsustel. Nt Prantsusmaa ei julgegi eurotunneli juures passijaid minema viia. Ükskord üritati ning sellest tuli suur pahameel - ca 90 tuh toetajat sallivate seas (kui ei eksi) olid pahased. Mis neist veoautojuhtidest - illegaalide õigused on tähtsamad.
m
marks/ 4. november 2015, 16:03
m
mine/ 4. november 2015, 15:32
s
Seltsimees mikser/ 4. november 2015, 15:25
Keri perrse oma punase ideoloogiaga..
Kirjuta parem oma seltsimeestele lohutuseks luuletusi Leninist

m
Miki/ 4. november 2015, 14:57
Sina väärakas pole Eesti! Selle koha pealt võiksid oma suu üldse kinni hoida!
a
appi - appi/ 4. november 2015, 14:43
Pea 3400 Euri pagulasperele ? Mis nad üürivad Toompea lossi ?
Või 5 - korruselisest majast terve trepikoja ?
Arvata võib, suguvõsad neil ju nii suured, lapsi palju.
t
Tavaliselt/ 4. november 2015, 15:48
Tegin dok.filmide põhjal järgmised järeldused (kui vale, siis korrigeerige):
1) Mehel kuni 4 naist (sh üks ametlik).
2) Vanemad mängivad poegade / tütarde elus (pereloomise küsimustes) määravat rolli. Mida tugevama usu esindajad, seda suurem sekkumine. Üldiselt liiga läänelikke moslemeid kaasadeks oma lastele ei taheta. Kohalikest uskmatutest ei ole mõtetki rääkida.
Seega on täiesti võimalik, et kõik abikaasad tuuakse kodumaalt.
3) Naiste roll on sünnitada ja lapsi kasvatada. Abiellutakse vara, Ka Inglismaal pidid burkade kandjad aina nooremaks minema. Kuna abiellutakse sharia seaduste järgi, siis tõenäoliselt keegi ei märkagi, kui naine on nt 9 aastane. Seega naise kohta ca 8 last on täiesti norm. Kusagil oli kirjas, et korralikul moslemil on ca 22 last. Kusjuures skeemitamistega osatakse kohalikke seadusi (toetuste süsteemi) enda kasuks ära kasutada. Pole harv, kui igal naisel on oma elamine.
Jällegi: ma ei räägi kohalikest ega ka kõigist moslemitest. Pigem sellest, et tasub olla ettevaatlik taoliste migrantide peibutamisega. Kui ükskord avastatakse, et siin saab sama raha eest uhkemalt elada, küll tullakse. Kuidas kutsud, nii ka saad. Ja kui tulevad sellised, siis nõuavad kõik õigused kätte - sh kõige kallimate korterite üürimine jne.
m
Mikser,/ 4. november 2015, 14:41
kui oled mees,siis kao poliitikast!
k
koorik/ 4. november 2015, 14:41
Mikser,kelle peopealt ja mida sa sööd,et nii lolli juttu ajad.Oma maast ja rahvast ei sõnagi,kui siiis tõstame makse ja võtame ära.Mõtle kolm sammu ette,kui peost enam midagi võtta pole ja ei antagi,mis siis saab?Oled sa kindel,et sind pugemise pärast niiväga igalpool oodatakse!Õudne milliseks need poliitikud muutuvad,kui ainult nutsu ja kiita saab,väismaine kiitus ju palju parem,kui oma kohalik,see oli juba vanal vene ajal nii.
k
Kuidas ta saab muutuda/ 4. november 2015, 14:55
kui ta pole elusees tööl käinudki?
j
ja mis tegelikult toimus./ 4. november 2015, 14:25
Neile raiskadele juba pragult tunduvad asjad teisiti.tuletaks meelde ühuväelast
k
Kurjam,/ 4. november 2015, 14:20
Mikser jälle seemneid söönud!
m
meez/ 4. november 2015, 14:13
Vabandage väljenduse eest aga -Mikser mingu perse!
m
Mööda minnes/ 4. november 2015, 14:48
Õppige vähemalt ropendama :) Mingu "persse", mitte "perse" (mis ilus perse). Sellest loogikast lähtuvalt kirjuta siis juba parem "perrrrrrse!" :)
m
Muidugi!/ 4. november 2015, 14:56
Mida rohkem R-isid, seda pikem tee minna.
m
Mööda minnes/ 4. november 2015, 15:11
n
nuff / 4. november 2015, 15:16
Mööda minnes ongi tehtud mööda minnes ,virise vähem,ega see emakeele tund ei ole.
m
Meez/ 4. november 2015, 15:37
o
otu/ 4. november 2015, 14:12
Arvan jätkuvalt, et Mikser unistab Keskerakonna esimeheks saamisest ! Esimene katse ei õnnestunud ja katsuda võib jätkuvalt !

m
mida/ 4. november 2015, 13:55
Kas Mikser on hulluks läinud ?
Oma rahva aitamine on Mikseril üle talumise piiri.
Aga võõraid aitab heameelega, aga kelle arvelt, oma rahva arvelt ju.
Lihtinimeste elu muutub sellest veel halvemaks.
See ongi sõda, Euroopa vallutamine ilma relvadeta.
Ei pääse ükski põlvkond ilma sõjata.
k
Kuskil/ 4. november 2015, 19:53
oli juba varjatud uudis, et ROOTSI pagulaste laagrist leiti relvi.
r
Refugee/ 4. november 2015, 13:42
Soovitan valitsusel eesti rahvale tasuta viina jagama hakata.Seda ei ole enam voimalik kaine peaga ule elada.Ilmselt valitsuse vahetus ei ole enam kaugel.
r
Ref....../ 4. november 2015, 14:20
Valitsuse vahetus oleks pidanud juba ära olema! Kaua selline kuritegelik grupeering juhib riiki ! Riik nagu autorollo! :)
v
Vaata, Ref!/ 4. november 2015, 15:02
Muidugi oleks pidanud. Aga kui rahvas nagu peata kana, ei tea, keda enam sõimata, ei tule valitsuse vahetamisest niipea midagi välja. Jah, ütlen ausalt välja: Rahvas on ikka tõesti lammas kui kuulab poliitikute pläma ja peksab üksteist. Just sellepärast ongi siiani valitsused edukalt rahvast püganud. See vahetus oleks käkitegu. Vaja vaid pisut oma peaga mõelda. Niigi juba liiga kaugele arenenud see maffia.
m
4. november 2015, 14:29
Mikser vist kogu aeg tongis!
s
See ei ole vihakõne./ 4. november 2015, 13:42
Kuule, Mikser, kas oled oma valija juba täiega pagulaste vastu vahetanud või on sul kättejõudnud keskea kriis. Aga normaalset juttu sa küll enam ei aja.
k
Kas tõesti.../ 4. november 2015, 13:36
Sellised arvamused lisavad aina hoogu juurde ja rahva usaldus sotside suhtes aina kahaneb. Milleks küll tehakse selliseid kergemeelseid üleskutseid, nagu Merkel on teinud, et tulge aga - Saksamaa võtab kõik vastu? Ja hiljem on kõik teised hädas ja vastutust pole kellegil, keegi ei vastuta tagajärgede eest, mis võivad tulla katastroofiliselt pöördumatud kindlasti väikeriikidele kui ka suurrriikidele tekivad ohtude märgid. Inimkaubandus ja terrorism on väljunud oma raamidest, millega see kõik lõpeb pole kahjuks kellegil ettekujutust? Kes võtab vastutuse väikeriikide ja ka ohtu sattunud suurriikide ees?
i
idiocracy/ 4. november 2015, 13:33
2000x10 sugulast= 20000 islamisusulist...see mikser on peast sooda
t
to idiocracy/ 4. november 2015, 14:10
Oehh, neid sugulasi neil vähemalt 50.
Seega Mikseri soovil tuleb meile vähemalt 100 000 musta, rohkem, kui Tartu linnas elanikke.
n
neil ei ole/ 4. november 2015, 13:31
selleks mingit toetust, kas korraldatakse referendum või peab kukutama valitsuse, vahendeid valimata,
s
see ludri/ 4. november 2015, 13:31
pole mingi ütleja...rahva ja Eestimaa reetnud põhulõug ja tolgus...teenib juudastelt hävituspoliitika eest kannuseid
Viktor Orban: “Euroopa on kristlik või teda ei ole üldse.”
http://objektiiv.ee/viktor-orban-vajame-tugevat-ja-kristlikku-euroopat/
r
Ragnar/ 4. november 2015, 13:18
Ausalt...võtke see moll koos idiootse jutuga maha juba

t
toomas/ 4. november 2015, 12:56
Aga juba üks mikser on liig mis liig. V petsku.
m
Mööda minnes/ 4. november 2015, 12:53
Nagu Sveni sõnavõtust võite juba ise ka aru saada, siis mees silub ette pinnast, milles tal juba kindlad teadmised olemas on. Need tuhanded tulevad, olge kohe päris kindlad selles.
n
nentija/ 4. november 2015, 12:49
Saksa telekanal ZDF näitas Eesti-Läti-Leedu protestiaktsiooni Valgas ja laskis edastada protestijate otsesõnumit. Saates selgitas Margus Tsahkna, et Eesti on automaatse jaotamismehhanismi vastu. Kohustuslike kvootide korras kõigi tulnud ja tulevate miljonite ärajagamise vastu TULEB OLLA RIIKLIKUL TASEMEL. Ungari parlament võttis juba vastu vastava otsuse. Ka meil tuleb seda teha. IRL on valitsuspartei. JÕUDU NEILE! ÜHINEGEM KÕIK! 1988 16.novembril suutis Eesti Ülemnõukogu vastu võtta eesti seaduste ülimuslikkuse otsuse, suveräänsusdeklaratsiooni. SEE ON AINUS TEE KA TÄNA! Sisuliselt on vastu ainult Ref ja sotsid.
s
4. november 2015, 17:43
see pole mingi tee tänaenam, sa vist ei ile juriidikaga kursis, et euroopas on euroopa seadused ülimuslikumad. ainus viis on sest prses islamiliidust ruttu välja astuda. kuni meil veel mõni mees pead õlgadel omab...
ä
Äratus kõigile/ 4. november 2015, 20:02
v
VANAEMA MAALT/ 4. november 2015, 12:45
Nii loll nägu seal nato vihmavarju all, ega teistsugust ei eeldagi sellelt,kes söjaväge on vaid unes näinud.Käi kuradile Eesti mahamüüijate esindaja,olen kuri ja vihane,sest olen ihu ja hingega seda riiki teeninud ja keda teie kõigest hingest nüüd vihkate.Saamatud äpud eesotsas,lömitate Merkeli ees.
o
oöpää/ 4. november 2015, 12:45
mikseri jutu kohta saab öelda ainult seda, et ma olen elus mun.i näind aga nii suurt ja nii lähedalt pole veel näind.
a
Anekdoot: elust enesest./ 4. november 2015, 13:37
Sõidab Mikser taksoga. Kohale jõudes viskab taksojuhile tippi 20 senti (vene k: "natšai). Taksojuht ulatab Mikserile kaks kondoomi. "Milleks", küsib Mikser. "Ühe tõmbad endale pähe, et kõik näeksid kui suur m... sa oled. Teine aga on selleks, et sa selliseid lisaks ei teeks".
a
4. november 2015, 13:49
Ai kui hea näide elust,nii peaks temaga tegelikult ka toimima.
o
Oligi päriselt./ 4. november 2015, 16:23
Pidin kirjutama anedoot, muidu oleks kustutatud.
q
QQ/ 4. november 2015, 12:38
Eesti valitus ei suuda oma rahva eest hoolitsed aga saaks hakkama mõne tuhande ''pagulasega'' !?!?!? Enne võiks ikka oma eesti kodututele kodud saada ja siis mõtlema hakata ''pagulaste'' peale!!!
Siis kui vaja ''pagulased'' ära majutada siis kohe elupind olemas aga oma eesti inimene peab tänaval elama vot selline see meie valitsus ongi!!! Oleks see minu teha siis ma võtaks selle valitsuse maha ja pistaks nad vangi ( 25+5 ).
o
Oot ot to Gou Gou/ 4. november 2015, 12:55
Ah,et kodututele kodud saada ,ma oleks kodutu olnud kui oma maja ei oleks ehitanud.Kasvatasin lapsed ja nüüd lähen pensile koos abikaasaga ega linnas neid korteri makse ei jõua maksta.sellepärast jotad ,pensionärid jne loobuvad magalatest.Normaalsed haritud inimesed elavad hästi meie riigis.Aus olla raha jääb ülegi.Jah kui inimesel mõistust ei ole nagu teil on tõesti raske elada ja hakkama saada.
t
to Oot ot/ 4. november 2015, 14:19
Kuidas sinu komm puudutab pagulaspoliitikat ?
Kas see nüüd õigustab mustadele tasuta korterite jagamise, suured abirahad ?
Nad võiksid ju ka kõigepealt tööle minna, oma raha eest korter üürida, siis tööl käies raha koguda ja oma raha eest osta.
t
to Oot ot/ 4. november 2015, 14:23
Kuidas sinu komm haakub praeguse teemaga ?
Mine ütle mustadele, miks tulevad siia tasuta kortereid saama ja abirahade peale.
Tee neile selgeks, et korter tuleb oma tööga välja teenida.
Vaata, mis sulle vastatakse.
Saad rassisti sildi külge.
q
QQ2/ 4. november 2015, 14:29
Eestis on olemas kodutuid kes on lõpetanud ülikooli. Valitsus PEAB muretsema ennem oma rahva eest siis võõra eest mitte nii , et võõras tuleb saab kodu oma elab tänaval ja talvel sureb külma kätte äre.
m
milvi/ 4. november 2015, 12:38
Näidaku riigikogulased eeskuju rahvale, määrates endile kasvõi Eesti keskmise palga, siis tulgu alles midagi arvama eesti rahva nimel ja arvama rahva taluvusest.
k
Kalle/ 4. november 2015, 12:35
Eesti, ehk eestlaste taluvuse piiriks tuleks lugeda 300- 600€ palk väljaspool pealinna, mida maksumaksja saab 8 tunnise töötamise eest. Mikser ei tea ettevõtjate taluvuse piiri, kes talle igakuiselt üüratut suurt palganumbrit peavad maksma. Häbi peaks olema midagi arvata!

Eestlane - penskar / 4. november 2015, 12:12
Kust kohast ilmuvad välja need lapsikud arvamusliidrid ? Jätku oma arvamused enda teada.
Ise nad on ju maksumaksjate ülalpeetavad. Häbi !
m
maakas/ 4. november 2015, 12:10
Kas Mikser on nõuks võtnud meie esiisade maale mingi metslaste paradiis rajada. Peame järgmistel valimistel meeles.
m
Miks järgmistel?/ 4. november 2015, 13:32
Võib olla 100. aasta pärast? Varem oleks pidanud õigesti valima. Nüüd on rong läinud.
k
Kahjuks/ 4. november 2015, 14:53
kipun ma sinuga nõustuma...
a
arvamus/ 4. november 2015, 12:10
500 x igaühe 10 sugulast (igal mehel 4 naist jne.) on vähemalt 5000 või ei oska Mikser arvutada?
k
kuule, Sven,/ 4. november 2015, 12:05
miks sa oled nii kuri oma rahva vastu?
e
European Pederation/ 4. november 2015, 12:04
It all started with just few hundreds, now Ireland is full of them.
Sedapsi on läinud igas EU(SSR) liikmesriigis . . .
Valetada ja vassida rahvale. Oleme integratsioonimeistrid ja teeme Rootsist paremini? Ida-Virumaa on "hea" näide jah meil! Nüüd hakkavad pagulased saama üüritoetust üle 3000 euro? Ma saan aru, et Sorose fondidest jagatakse rahvusriikide hävitamiseks raha, mis muud. Sest 3000 eurot eesti ja vene noored pered küll üüritoetuseks pole saanud. On saanud vaid pangalaenud! Kui sedagi!
Paar tuhat pagulast - heh, te vaid töötlete rahvast ideoloogiliselt! Teie valed on ju teile endalegi selged, alguses oli juttu paarist sajast, siis 500. Ja ka see 500 on kohe mitu korda rohkem, kui pered ühendada. Miks on Ungari kvoodisüsteemi vastu, aga meie libiseme kaasa? Miks Slovakkia võtab vaid 200 kristlast? Meil on palju küsimusi ja vastuseid me teilt ei saa.
Aga viimasena tahaks teada: Kui odav see maa teile on? Kui odav meie rahvas teile on? Kui odavalt te ise end maha müüte?
Estonian State of European Pederation
s
siiber/ 5. november 2015, 02:01
Ühte head V for Vendetta tüüpi oleks vaja, kes Toompea alla ühe toreda raudtee ehitaks ja siis...
ä
Ätt/ 4. november 2015, 12:00
Kuule Mikser ,taluvuse piir on juba vägagi lähedal ja sa ei taha teada,mis sellest piirist yleastumine sulle ja kogu valitsusele maksma võib minna.Igal juhul saab see olema väga ebameeldiv.
k
KÜÜNILINE/ 4. november 2015, 11:55
VALITSUS EI SUUDA OMA-EESTI KODANIKKE TÄNAVATELT KATUSE ALLA TOIMETAD AGA PAGULASI SUUDAME,SEST SEE ON RAHA-INIMSMUUGELDAMISE TULUS HARU , MEIE VALITSUSELE!
m
maeitea/ 4. november 2015, 11:51
Meil on maaelu arendajaid, ehitajaid, arste vaja-kõik on minema aetud!

a
arvaja/ 4. november 2015, 11:44
Kui pagulasele hakatakse maksma 3000 euri korteri eest, suuremale perele veel rohkem, siis kahe aasta pärast ei ole ta võimeline sellist korterit ise üleval pidama. Ja mis siis saab? Siis hakkavad nad märatsema ja keelduvad oma üürikorterist välja kolimast.
v
Virve V./ 4. november 2015, 12:01
Kallid Pagulased ! Tere Tulemast Koonga Valda ! Meil on siin palju tuhjasid maju ja kortereid , tulge Koonga Valda elama .
k
4. november 2015, 12:02
Koonga Vald on Pärnumaa eliitvald !
r
Ragnar/ 4. november 2015, 11:40
Suu kinni antiintelligent...hoia selline arvamus küll endale kui sa tegelikku elu ei tea.
v
vaps/ 4. november 2015, 11:37
ütlen ainult ühte:lurjus oled sa,mikser,ja küll sa selle eest veel karistatud saad!
a
A/ 4. november 2015, 11:34
Rumalate, selgrootute ja omakasu peal väljas olevate poliitikute taluvuspiir on 1 ja see on sadades kordades ületatud!
a
ahah/ 4. november 2015, 11:30
kas esimene aasta taob selle EU kinni, mis edasi? Samas mõned reeglid võiks ka kehtestada, näituseks, et islamit tohib ainult koduseinte vahel harrastada ja mingid reeglid reproduktsiooni piiramiseks. Et, kui bussijuht peab bussi kinni ja kukub Meka poole kummardusi laduma, tohib firma ta hetkega vallandada ja sama kõigis töökohtades ning avalikes kohtades usukoomuskid lähevad trahvi alla v kiire kojusõit
n
noh/ 4. november 2015, 11:26
Millest Mikser räägib? Jutt oli algul sõjapõgenikest, aga kus nemad on? Pole! See on puhas inimkaubandus, viha oma rahva vastu kes tuleb hävitada, et luua siia USA väike osariik Läänemere äärde, millest on USA alati unistanud. Ja meie valitsust huvitab kõige vähem, kuidas meie eestlased hakkama saame. Meie pension on keskmiselt 330.-eurot, mis tegelased on sissetungijad, et neid tuleb hellitada ja meie elutööst üleval pidada? Mina sellega nõus ei ole, minu lapsed ei ole, lapsepapsed ei oleja lapselapsed ka mitte. Olen neid kasvatanud armastama oma maad ja kodu, hoolima teistest, aga andeks, mitte sissetungijatest. Olen pikas elus palju näinud, see mis praegu toimub on genotsiid oma rahva vastu. Mikser ja co peaks vangis olema, kui riigireeturid.
Muidugi kustutatase see kommentaar ilmub, kui ilmub.
a
Arvamus/ 4. november 2015, 11:25
Kuulge sotsid,kui te praegu seda Mikserit oma ridadest välja ei viska siis on teil järgmistel valimistel kellad.Lendate KOVidest ja riigikogust nii,et suitsujutt taga.Täpselt sama ka IRL.
k
Kas unustasid/ 4. november 2015, 12:04
t
tt/ 4. november 2015, 11:14
Mikser integreerugu ise aafrikasse.

j
JÜRI SANGERNEBO/ 4. november 2015, 11:09
m
Metskapten/ 4. november 2015, 10:50
Uus seadus
3393 eurot kuus saab migrandipere ühes kuus korteri üürikulude katteks mille on valmis kinni maksma riik .
See valitsuskoalitsioon väikese tähega jääb Eestile viimaseks 100%.
k
Kangesti ajab küsima?/ 4. november 2015, 11:05
Öelge kallid kaasmaalased, kelle neljaliikmeline pere maksab 3393 euri üüri? Saate aru küll, mida tähendab sõna "üür"?
t
tt/ 4. november 2015, 10:45
Mikser mingu ise aafrikasse integreeruma.
m
4. november 2015, 10:44
Mikser pole tööd ise teinudki ,ainult riigiraha ehk meie teenitud raha peal elanud ja nüüd veel on vaja KOGU AAFRIKA VEEL SIIA TUUA........!!!!
a
asd/ 4. november 2015, 10:53
Kas nii loll on ka valus olla?
a
Appi!/ 4. november 2015, 10:44
Kuidas võib üks inimene nii olla!
a
arusaam/ 4. november 2015, 10:43
Poliitiku väärareng ilmneb ikkagi otsustavatel momentidel.Mikser võiks endale selgeks teha, et 2 tuh.pagulast tuleks korrutada 8-10 pereliikmega, kes saavad hiljem liituda.Äsja tehtud arvutuse alusel on ühe pagulase peale minev kulu juba ligi 3400 eur kuus.Teatavasti EL annab ühekordset toetust ja põhiraskus jääb liikmesriigi kanda.Kui siia lisada teles nähtut, kus Radari saates kirjeldati Vao pagulasi, siis hakkab päris kõhe.Ja hullemaks see läheb, sest ISIS hakkab oma poegi ja tütreid kaitsma eestlaste eest, kes nende sugu diskrimineerib . Tahtmatult tekib võrdlus NSV Liidu ja Venemaa seisukohtades siinsete venelaste halvustamise pärast.
e
et/ 5. november 2015, 02:10
kui kunagi oli lausekõlks-"surm siin või Siberis, mis seal vahet", siis varsti on "surm moslemi või rohelise mehikese käe läbi, mis seal vahet"..mis ma öelda tahan-paljud ei karda isegi enam vene võimu alla taas sattuda, peaasi et neid tarakane siia ei toodaks.. saate aru kui meeleheitel on rahvas jah?
i
Igal ajal realist./ 4. november 2015, 10:28
Keda Mikser enda arvates esindab? Eesti rahvast? Kahtlen. Mis toimub praegu "pagulaste" süül Rootsist Saksamaani? Kõik me teame, aga kas ikka kõike? Imekombel on veel Euroopa inimkaubanduse liider, Merkel, pukis. Varsti, usun, ta sealt kukutatakse. See selleks. Aga peale Mikseri on meil veel neid, kes Merkelile alluvad. Ärge unustage, nad ei allu Eesti rahvale, kuigi seda valjult kirevad. Kes on riik? Rahvas, loomulikult. Kui Mikser ei võta rahva soove kuulda, on ta ju rahva reetur. Seega ka riigireetur. Nähtud neid Simme ja Dresseneid. Nemad olid ida poole spioonid. Valitsus, koos Mikseriga aga lääne poole spioonid. Olen juba penskar. Aga teate, noored? Oli see nõukaaeg, mis oli, sellist rahva mahaparseldamist ei seedinud ka suurim terrorist Stalin. Kuigi Siberisse, olid sa seal talle ja riigile vajalik. Praegu aga tuuakse mitte midagi tegevad illegaalid sisse, omadele antakse palgaks vaid trahvikviitungeid ja vaenukõne tiitleid. Nüüd lõppu: Kas tõesti peame ka järgmised valimised kisaga vastu vätma, "kas sellist Eestit me tahtsime"? Ei pea. Anname teistelegi võimaluse kätt proovida. Kui arvate, et pisiparteid seda suudavad, on hea seegi. Aga ärge unustage, et poliitika on räpane mäng ja väikesed pistetakse nahka esmajärjekorras. Ei soovita isiklikult kedagi järgmiseks. Kuigi minu eelis on olemas. Eks igaüks näeb oma mätta otsast. Kui ei jaga, küsi vanematelt inimestelt nõu. Tunduvad ehk vanadusest nõdrameelsed, aga usu, tasakaalukad. Nad on palju näinud.
p
piip/ 4. november 2015, 11:11
k
Kui rahvas/ 4. november 2015, 12:02
samamoodi, omavahel kakleb, tulevad samad valimised, mis siiani olnud.
k
kol/ 4. november 2015, 10:27
Vat just selliste poliitikute pärast oleme muutumas rassistlikuks

s
See jutt jääb sotsiaaldemokraatide/ 4. november 2015, 10:17
muude muinasjuttude,et mitte öelda loba,tasemele niikaua kui ei esitata ühtegi argumenti.
m
Mikseri valijad/ 4. november 2015, 10:17
Näete nüüd, kelle poolt te hääletasite. Enne hääle andmist tuleb ikka natuke mõelda. Loodan, et te enam kunagi tulevikus seda viga ei tee!
m
Mutikluti/ 4. november 2015, 10:16
Pildi pealt vaatab vastu selline imeliku rumala ilmega noormees, tema jutt vastab sellele imelikule näoilmele....
h
Hr.Helmel oli õigus/ 4. november 2015, 10:14
kui hoiatas enne valimisi, et plaanitakse tuua 5-tuhat pagulast. See tuhat on suusoojaks öedud.
r
RAHVAREETURITEST UUTE OKUPANTIDE KÄSILASED/ 4. november 2015, 10:13
Uute okupatsioonivõimude - USA-EU oligarhide-plutokraatide (soroste) ja nende kohalike käsilaste-kollabratsionistide (incl eurosotside) kategooriliseks imperatiiviks on jätkuvalt arusaam, mille järgi hea-parim aborigeen on hästi assimileeritud/surnud aborigeen!
Riigireeturitest uute okupantide käsilased kohtu alla. Pikaajalised tuusikud Viru vanglasse on ainuke sobiv kingitus neile inimsusevastaste kuritegude - Läänemere regiooni unikaalsete põlisrahvaste- maailma jaoks "pandakaru"-rahvaste assimileerimispoliitika läbiviimise eest
o
o/ 4. november 2015, 10:00
e
eelarve täitmine e. sitt pilpa peal/ 4. november 2015, 09:57
Kuidas trahvitakse pimedal ajal ilma helkurita tee peal tolgendavat musta pagulast, poevarast, röövlit? Kes nende trahvid maksab? Või on nende jaoks eri reeglid.
m
4. november 2015, 18:09
muidugi on nad eri - võivad kõike, tappa, vägistada, mida tahavad !- meie sinuga ei jõua oma trahve, makse jne ära maksta enam...

o
o/ 4. november 2015, 09:57
k
konsa/ 4. november 2015, 09:55
Mikser: ka paar tuhat pagulast pole Eesti jaoks taluvuse piir
<<<<<<<<<<<
varsti on rahvas tänavatel loosungitega;
SURM TÜRANNIDELE
j
Jaan/ 4. november 2015, 09:51
Siin siis jälle hirmutamine.Kindlasti saame me hakkama,kuid usun,et pole vaja lahmida Bentoni jm nimedega.Kui saame ise valida,siis saame sellised pagulased ,kes keele ära öpivad.Milleks kogu aeg paha möelda ja lihtsalt hirmutada.Pole vaja möelda,et 10 tuh ja 10 tuhanded siia tulevad.Loll jutt,nagu ikka ekrelastelt
9
9.51eile juhan, täna jaan,homme maali ja saali/ 4. november 2015, 10:38
Kas Mikser on ekrelane, need tuhanded on Pevkuri ja Mikseri väljaöeldud arvud.Eile nägid Radaris,kui palju neist keelt õppida tahtis või tööl käia.Üks räuskas korra nõudmise üle, varsti on pommivööd sellistel valmis.Sinu vihatud venekeelsed olid veelkõige mõistlikumad.Kui juba seitsmekümnel on oma teenijaskond, kes peab sokid ka jalga nendele tooma, siis sina võiks tuhat oma hooleks üksinda võtta.EKRE-l on ja oli juba enne valimisi tuline õigus, et märul tuleb.Merkel ähvardab kolmanda maailmasöjaga juba , mille ise alustab.Ajalugu kordub,ikka ja jälle uute hitlerite ja stalinite poolt.
o
Olev/ 4. november 2015, 10:58
Sinuga täitsa nõus ! Hirmutada ei tohi. Siia tulevad SAJAD TUHANDED !
s
4. november 2015, 21:51
seda ma unes nägin, keelasin oma vanal emal võõrastele ust lahti teha, et tapavad ta ära ja elavad seal ise...
t
to Jaan/ 4. november 2015, 16:02
Appi, jälle palgaline.
Et see räpaselt teenitud raha sulle kurku kinni jääks.
t
to Jaan/ 4. november 2015, 16:28
Nojah, pistame alandlikult pea liiva alla ja sisendame, et probleemi pole.
Rahvas PEAB vastu hakkama, teist väljapääsu ei ole, kui tahame ellu jääda.
Sinul, nagu näha, on Eesti rahvast ja oma perest ükskõik. kui sul muidugi on pere.
k
kolerast/ 4. november 2015, 09:43
Sven Mikser ilmselt ei ole inimene. Inimene ei saa nii loll olla.
i
Indrek2/ 4. november 2015, 09:53
n
4. november 2015, 10:44
Näed ju, et saab, vahib otsa ja suust tuleb sellist jama, millel puudub igasugune side reaalsusega.
s
Sekser/ 4. november 2015, 09:41
Hoia oma suu kinni, kes küsis sinu arvamust. Vaju juba maaalla. Isegi sõjaväkke sa ei kõlvanud. Nüüd hea ässitada, sest rindele sa minema ei pea.
o
ola/ 4. november 2015, 09:41
Mikser võta siis need pagulased enda juurde ja kasvata lambaid.
Eesti rahvast ei ole sa kunagi hoolinud,lihtsalt elad meie arvel.hea,et sind sotside juhtkonnast minema löödi nüüd on vähemalt aru saada,et mõtetu mees.
i
Indrek2/ 4. november 2015, 09:39
Erinevalt sellest nõdrameelsest Mikserist eelistab enamik rahvast probleeme ENNETADA mitte pärast siin kaltsupeadega sõdida.
s
Soovunelm/ 4. november 2015, 15:18
hr. Indrek II... Kui r a h v a s probleeme ennetanuks, ei kirjutaks me neist täna ja sellisel viisil. Paradoksaalsel kombel peame end haritud rahvaks aga näed, miksereid valime... Võiks ju probleeme ennetada? Aga siin see on - probleem taastoodab iseennast...
t
to Soovunelm/ 4. november 2015, 16:55
Esiteks nad valivad ennast ISE.
Valimised on farss.
Teiseks, kas Mikser ütles enne valimisi, et ´hakkab EESTI RAHVAST HÄVITAMA ja masside viisi musti ülalpeetavaid sisse tooma ?
Ütles seda enne valimisi või ?
Nii et ei ole vaja tänitada.
a
absoluutne poolearuline/ 4. november 2015, 09:39
Nii lolli meest ei saa mitte kuidagimoodi iseloomustada ,lihtsalt pole sõnu.

m
milla/ 4. november 2015, 09:27
Kas keegi tõesti on nii naiivne ja arvab, et pagulane hakkab eesti keelt õppima ja tööd tegema???? Isegi ju David Benton (mul ei ole tõesti ta vastu midagi, väga tubli ja tore inimene) kelle pere räägib iga päev eesti keelt, pole saanud seda keelt selgeks. Ja samas ta on tark inimene ja 5-6 muud keelt on suus... No millest me räägime!!!!
o
onuP/ 4. november 2015, 09:27
Jaaa...on üks Eesti ja teine Eesti...Mikser võiksid tulla sellest esimesest eestist teise eestisse vaatama kuidas elatakse seal ...Vaata kasvõi saadet Kodutunne ja siis mõtle kuidas küll pagulased saavad hakkama selle piskuga 3300€ kuus korterile ...ARVAN ET SINUSUGUSED LAPSMINISTRID EI MÕTLE EESTILE AGA OMA RAHAKOTILE JA SELLELE ET SEALT EUROOPAST SULLE IKKA RAHA TULEKS Elu on sul teoreetiline -sõjaväes pole sa olnud -siis mida tead elust olust sõjaväes -minister ...teoreetiliselt on ka sõjaväes kõik korras -sest seal on käsk ...ahh ma ei viitsi lol....si kommenteerida
m
Mongol/ 4. november 2015, 09:24
Nagu hitler bunkeris, nii ka Mikser arvab, et ta partei juhib veel midagi. IRL ja SDE on Eesti eilne päev, nagu viimased talvepäevad kevadel. Mida rohkem nad rapsivad, seda kiirem on allakäik...
e
Eesti mees..../ 4. november 2015, 09:18
...eesti naisele.
Ei saa koheselt Teie mõttele pihta, et ....
Eesti mehele Eesti naine / 08:50, 4. nov 2015
.....kus sa siis olid ja kus su mõistus siis oli kui balti ketti jooksid? Vastan, siis osalesin nii Balti ketis kui Tallinnas laulukaare all nö meie riiki vabaks laulmas koos teistega, sest olin tollal juba täisjõus eesti mees ja muuseas pidasin / pean ka viisi nii et lauldes häbi ei tundnud.
Aga praegu on häbi, et võimulolijad ilma rahva mandaadita teevad mida tahavad ehk teisisõnu -
sülitavad rahva enamuse arvamuse peale, on ju nii? Meie tuntud näitleja Leida Rammo ütles ju umbes
nii, et meie riik on tänases maailmas ainulaadne oma põlisrahva ja loodusega, hoiame teda, sest see
on meil üks ja ainus. Mina nõustun, kas Teie ka?
e
Eesti naine/ 4. november 2015, 10:55
Teie Eesti mees ei vastanud ikkagi adekvaatselt minu küsimusele.Muidugi Teie ei saa enam pihta sest mõistus enam ei jaga mida sogate sest,et olete vana ätt mitte mees.Paistab läbi,et olete varem ka tegelenud asjadega mida normaalne inimene ei oleks teinud.Kui Teie olete olnud koos Leida Rammoga siis ehitage nüüd pagulastega oma põlisrahvaga ainulaatsete metsadega oma uut põrgupõhja vanapagana riiki edasi mida paljud Eestlased ei ole soovinud ega soovi.Tänan,mõelge mida ikka räägite,vanadus pole oma teha millega viib ka mõistuse mida pole Teil ka tegude järgi varem olnud.
1
10.55sina väikese tähega/ 4. november 2015, 12:57
Milles see varemtegelemine kajastub sinuarust..tööl käinud,lapsed kasvatanud,maksud maksnud,baltiketis käinud,seda sina "normaalne" pole teinud siis?Müü maha viimanegi mets ja maa, too omale uus rahvas, keda mõnitada, see on sinu eesmärk.Vanad nõdrameelseks tembeldada,seda juba uus põlvkond oskab ja tahab.Sina ei ole eestlane,sul polegi rahvust, ehk ainult rass, kes unistab maailmavalitsemisest üle laipade.
m
max/ 4. november 2015, 09:17
no näe hakkame sinna õige selleaastase arvu 3000+ juurde jõudma siis hakkavad euroopast antud miljonid ka arvuga klappima.
k
kuss/ 4. november 2015, 09:16
Huvitav palju on Mikser nõus enda juurde võtma
m
Maasikas/ 4. november 2015, 09:13
Minu taluvuse piir on ületatud!!!!
k
kass/ 4. november 2015, 09:09
kas Mikser ise on taluvuspiir ?
a
adekvaatselt/ 4. november 2015, 09:41
ta igatahes enam ei reageeri

e
Ex-soomlane/ 4. november 2015, 09:07
Nimetage neid "pagulaseks" nii palju kui tahate. Täiskasvanud mehed = lapsed ?? Keegi ei usu teie enesepettust.
"Paar tuhat", sama lugu Soomes 20 aastat tagasi. Kui vasaku poliitiku rääkib "ainult paar tuhat", tähendäb see et 20 aasta pärast ongi 200 000. Ja kohe ; pere ühendamine = "paar tuhat" x 20.
t
To Ex-Soomlane/ 4. november 2015, 09:45
No Teie küll ex soomlane ei ole.Olete ikkagi tark haritud Eestlane.Soolane on nii loll ei oska kirjutadagi.Kana päeva Sulle.
9
9.45/ 4. november 2015, 10:46
Soolane, ära solva naabreid,kardan,et lähed ise nendelt abiotsima,kui eluase tulnukatele antakse.KANA, kanapime ei leia tera aga sõimata oskab küll.
E
:S/ 4. november 2015, 09:06
Eesti riiki hävitada püüdev vennike.
k
???/ 4. november 2015, 08:51
kas tõesti? Ma ma millegipärast arvan, et kui sellise kultuuritasemega pagulastepunt, nagu Ungarit läbisid, oleks tema enda naabriteks (trepikojanaabriks või eramu korral üleaedseteks), siis viskaks juba kümmekondki kopa ette ning närvi mustaks. Tuhandetest rääkimata. Niimoodi turvaliselt ja eemalseisjana on muidugi mugav filosofeerida ning targutada.
m
Mikser on haige - ull mis ull, motle oma vaestele!/ 4. november 2015, 08:50
Ei kyyni, kui ei siis taanda ennast, viletsatele tuuakse lisa. Mis taluvusest ullikesed poliitikud pajatavad. Vaata maailmas ringi.
m
MATS/ 4. november 2015, 09:02
Taluma hakkame sina või mina. Suurte härraste-poliitikute naabrusse selliseid ilmselt ei paigutata.
k
Kaur/ 4. november 2015, 08:40
Krt mis toimub?! Kes selliseks lolluseks teile mandaadi on andnud?!
K
!!!/ 4. november 2015, 08:52
Küllap ikka tema erakond.
k
krdi poisike/ 4. november 2015, 08:26
Taluvuse piir on 0 Mikserit.
e
Eesti mees/ 4. november 2015, 08:23
Hr. Mikser, loll jutt suhu tagasi...Miks tahate muuta Eestit mingiks kloaagiks, mis kuradi tuhin Teil sellega on, mis tiivustab Teid tagant? Kas EL-i poolt pakutav raha ja paipoisi imidž?
Kui eilses , Radaris' lubas üks murjan kutsuda siia peatselt oma naise, kolm tütart ja poja ehk siis kasvaks arv koos temaga kuuele, siis tuhandete siiakutsumisega räägime juba ~ 10 000 + rohkemast.
Pagulased Ukrainast, Uzbekistanist ja tont teab veel kust...? On siis seal niivõrd sõda ja metsik tagakiusamine? Miks ei ehita mehed üles oma Ukraina riiki, vaid hiilivad osavalt kõrvale jne., jne.?
Siin aga müüakse maha mingite juudaseeklite eest süündimatult Eesti riiki ja rahvast.
e
Eesti naine/ 4. november 2015, 09:17
Palun vastake minu küsimusele mitte miinuseid panna.
n
4. november 2015, 14:01
Nii lollile ei olegi võimalik vastata,kobi Narvataha down.
t
to eesti naine/ 4. november 2015, 19:36
kas sa oled igal õhtul musta mehe kaisus`? Muidu ei saa ma sinu idiootsusest aru?
j
jants/ 4. november 2015, 08:23
Eesti taluvuspiir on ei tea kui kõrge nende pabulaste suhtes,aga üksainus si.amikser võib kõigil si.a keema ajada-loobuks sellest miks?e tekitavast kesikurotina orbiidile tõstetud hälvikust.Tema sotsisousti supiköök tassiks terve linnatäie neid loomi siia.

r
RS/ 4. november 2015, 08:22
Kas hullaris tõesti üht vaba kohta ei ole.
ü
ühest kohast on vähe,/ 4. november 2015, 09:27
ta tuleb sinna panna koos oma valijatega.
a
arvamus/ 4. november 2015, 08:22
Kust kyll on tulnud arvamus, et Aafrika probleemid Euroopas lahendatakse - kindlasti mitte. Syyrias on piirkondi, kus söda pole ja sinna tuleks pagulased suunata mitte Euroopasse. Kultuuritaust kardinaalselt erinev samuti nagu temperament jne. Pole venelaste integreerimisega hakkama saanud ja juba vötame lahkel käel sootuks teiselt mandrilt inimesi meile elama. Vastutustundetu oma rahva suhtes , kuid poliitiliselt korrektne....
k
karin/ 4. november 2015, 08:21
Arvata on, et kui tolerastriikidesse enam ei mahu, sunnitakse teisi vägisi tunduvalt rohkem vötma. Neetud tolerastid, lykkavad oma lollustega el lagunemisele. Ja siis on kohe venemaa ka meil sees. Lihtsalt selle pärast, et siis ta saab. Merkel ja junkur on ogarad
k
kuti/ 4. november 2015, 08:11
Oo konservikarbi $ven teab ?
a
Ants Rannula/ 4. november 2015, 08:11
Tundub,et pole Piir!
minu 300 jevrikul on kohe kindlasti!
m
Millal/ 4. november 2015, 08:09
on oodata teadet, et immigrantide paremaks mahutamiseks tuleb kohalikke hakata suunama koonduslaagritesse?
p
penskar/ 4. november 2015, 08:06
Selge ,taas vihakõne . Aga jutt on ju õige.Mina saan 340 euri pinsi ja nüüd tuleb siia mingi tattnina ja elab siin nagu kuninga kass . Rabasin kõik need aastad Eesti jaoks tööd ,maksin igasuguseid makse ja nüüd tuleb siis mingi põgenik maitsma minu töövilju ,minu raha eest , mis tegelikult peaks olema minu oma , eesti rahva oma . Arstide juurde on järjekorrad ,ei ole raha , aga pagulastele on Miks? Miks riik maksab pagulaste eest kõik kinni aga maaelu suretab välja ,suretab välja bussiliikluse maal? Piimakari kaob , sead kaovad , aga pagulastele raha on. Miks? Miks ei hooli Eesti valitsus oma rahva eest ? MIKS?
j
jah/ 4. november 2015, 08:51
valitsus elab põhimõttel, et nende elueaks on küll, peale seda tulgu või veeuputus!
e
Eesti mees/ 4. november 2015, 21:59
Aitaks jumal,et keegi selle mikseri maha lööks.
8
8.06 seda vastust me ei saa kunagi/ 4. november 2015, 11:07
Miks, aga sellepärast, et noor põlvkond pole häda ja viletsust näinud, ega usu vanavanemate pisaraid.Nemad elavad raha ja võimu lummuses, andmata aru kuhu see viib.Ei tunnistata ajaloo õudusi, ei huvita isegi oma laste tulevik,millest siin veel rääkida on.Kõik kaob ja kaob, jäävad vaid pikad ajavaod vanavanemate näkku,millest on valitsusel jumala suva.Miks ei hooli, hoolivad ju-rassistid olete,teil ei peagi midagi olema.Valitsus valib nüüd endale uue rahva, vagura, kes 5x päevas pepu taevapoole põrandal on ja raha nõuab.
s
sa pead kiiresti / 5. november 2015, 00:52
surema...see on genotsiid, kulla inimene...sõda põliselanike vastu kui soovid...
m
mikserile/ 4. november 2015, 08:04
Soome siseminister: riiki on imbunud islamiäärmuslased

a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 4. november 2015, 08:02
loodetavasti kõik need rahvareeturitest mixerid ja röivad astuvad peagi kohtu ette ja saavad oma õiglase karistuse, mis võiks olla surmanuhtlus!
v
vaatan ja imestan/ 4. november 2015, 08:01
seda isehakanud arvamusliidrit, kes kujutab endast eesti rahvast ja riiki- poleks savissar teda kasupojaks teinud, poleks keegi sellisest midagi teadnud. prillipea vajab ravi ja seda isolatsioonis
m
moulinex/ 4. november 2015, 08:01
minu taluvuse piir on juba ületatud sellist lollust lugedes
l
LOLL JUTT SUHU TAGASI/ 4. november 2015, 07:59
sellel mehel tuleks suu suhkruvatti täis toppida ja kleeplindiga kinni panna,nii rumalat juttu ajab, sel mehel on vist meningiit, seda 550 pole kuhugi paigutada ja kuhu need tuhanded veel pannakse, stenboci majja või
m
Mikser äkki/ 4. november 2015, 07:55
Räägid sellest kui palju neid juba kohal on? Tartlasena julgen öelda,et need kes räuskavad linnaspeal kambaga pole teps üliõpilased.
x
xxx/ 4. november 2015, 07:51
No ,kuidas küll saab sõna otseses mõttes inimene nii loll olla?
a
Andres/ 4. november 2015, 08:07
See tola on ju kunagine/endine keskerakondlane.
a
AXE/ 4. november 2015, 07:51
Mikser pole sõjaväes käinud on elanud oma vanemate kulul ja nüüd riigi kulul. selline mees ei tea midagi. Õnneks meie pagulased tahaks olla ainult tallinnas ja tartus mitte kuskil maal põldude vahel
varsti kõik elavad pirital 4000euroga üürikorterites ja poliitikud kes kõik kinnisvaraga seotud alates erastamisest ja jne hõõruvad käsi ja kandivad raha.
UUEST AASTAST ON SIIS KUU ÜÜR IGALE KORTERILE 4000EUROT KUUS.
v
Vaat sulle pirukat!/ 4. november 2015, 07:50
Pagulaste üürilimiit kasvab veelgi: kuni 3393 eurot kuus elamipinna üürimiseks 4-liikmelisele pagulasperele

p
penskar/ 4. november 2015, 07:50
Miks te ei tihka või lihtsalt ei taha selle raha mis läheb pagulaste peale maksta oma riigi penskaritele ? Miks mina , rügades Eesti riigi hüvanguks pean saama 340 euri pinsi? Miks need pagulased , ja noored pagulased , tulevad siia maitsma neid töövilju mida tegelikult peaks maitsma Eesti elanik?Miks ? Miks?
l
Lam-mas/ 4. november 2015, 07:46
Pange see loom lühema ketiotsa!
r
Raha paneb rattad käima, kas sa seda ei tea?/ 4. november 2015, 07:46
Aga selge ju kuhu koer maetud - RAHA on selle nimi. Tuhandeid eurosid saab ühe korteri eest seaduslikult välja pinnida, tegelikkuses kasutatakse sellest 10-dikku ja ülejäänu rändab "abistajate" taskusse. Masendav! Ja oma rahvas vireleb...
l
Lõuna jeestlanje./ 4. november 2015, 07:43
Pole see asi nii hull,ega nad siia jääda taha.Minul üks tuttav kaugsõidu autjuht rääkis,et juba saksamaalt põgenevad.Nende põhiplaan olevat ainult rahad kätte saada ja pered siia tuua.Need üksikud on tankistid kes uurivad maad.Näiteks Süüria kui seal kõik vaibub lähevad nad kõik tagasi sest seal on elu parem ja odavam.Vaadake näiteks neid kui hästi riides,millised nutikad mis seal ei maksa midagi.Meie eesti mõni inimene jääbki seda surmani unistama.Millised lutipudelid lastel mida mõni eestlane polegi näinud ega oska seda laadida.Side panga töötajad teavad ja näevad milliseid summasid neile siia saadetakse.Minul Viljandist üks tuttav võttis moslemi naise,nüüd kardab,et nende suguvõsast vennad või keegi löövad ta maha kui maha jätab.Mõtlen ka juba musta naise üle,sest eesti naine loeb ajalehte seksi ajal.Ai kurat,tööle peab minema.Huvva päiva.
m
mari/ 4. november 2015, 07:40
Kas taluvuse piir ongi see, kuhu tahetakse rahvas viia? Et oleks ikka võimalikult paha?
H
????/ 4. november 2015, 07:36
Hakkab tulema? Juba on meie võimekus mõne kuuga tõusnud paarisajalt paari tuhandeni s. o. kümme korda! Kui palju meelehad tuli maksta , et meie '' poliitikute võimekus'' on tõusnud 10x?
m
Mikserile/ 4. november 2015, 07:32
Miks eestlased peavad hakkama tuhandeid võõramaalasi ülalpidama? MIKS? Kas keegi neist muslemiarmastajaist võiks selgitada miks vaesed eestlased peavad neid siin oma viimaste veeringute eest toitma/katma?
m
mh/ 5. november 2015, 02:29
selle asja nimi on solidaarsus või ehk teisisõnu "raha mis teeb mind mu mtü kaudu väga rikkaks asjandus". Vot tak.
k
Kodanik/ 4. november 2015, 07:32
Küll meie vaikne rahvas tõuseb kui need ahmedid midagi üritavad...

k
kartlik vanainimene/ 4. november 2015, 07:31
neid mujalt tulnud inimesi-tulnukaid, peaksime vastu võtma 1 300 000, siis oleks igal eestlasel oma tulnukas olemas. neid tuleb nagunii rohkem, sest ukrainlasi ei loeta.
e
eilne radar/ 4. november 2015, 07:33
last -13. aastane ei tahetud kooli vastu võtta, sest kes teda õpetama hakkab, ta ei osanud lugeda, kirjutada. kaebas ainult, et teda kiusatakse....
t
4. november 2015, 09:00
ta kaebas, et talle öeldi asiaat, kes ta tegelikult ongi, aga kust tema seda teadma peaks, kui ta oma 14 aastase elu jooksul tähtesidki ära õppida suutnud pole. aga kaevata oskab.
t
to kartlik vanainimene/ 4. november 2015, 14:51
Eestlasi on ju ALLA miljoni.
a
alma/ 4. november 2015, 07:29
s
See on probleem/ 4. november 2015, 07:29
Eesti rahvas ei ole harituselt sellisel tasemel et pagulasi vastu võtta ..neil inimestel ei ole siin jea elada sezt kindlasti on inimesi kes neid solvavad ja see tekitab ju vaztastikkust viha
v
või ei salli seda segu./ 4. november 2015, 07:27
mida ta selle peavarjuga seal vehib sealt poolt ka erinevus rikkastab.
e
4. november 2015, 07:20
Eestil polegi enam midagi kaotada,eestlastel seda enam. Ainult loll jä
j
just/ 4. november 2015, 07:19
Eesti ei kaotaks absoliitselt mitte midagi, pigem võidab, kui Mikseri Aafrikasse integreeruma komandeerib.
j
Juula/ 4. november 2015, 07:17
Miks Vaos olevaid meessoost isendeid ei ole siiani suudetud integreerida ühiskonda? See radari saade peaks näitama, kui kenad ja nunnud nad on. Saate lôpp oli ju hoopis teine.
Aitaäh, ju neid pagulasi saabub meile paarkümmend tuhat ja kôik on nad sellised pretensioonikad ja nahaalsed.
1
Kahjux/ 4. november 2015, 07:15

a
aja küsimus millal see talumise lõppetab./ 4. november 2015, 07:13
Selle lollaka jaoks polege piire see elab juba otsapidi universumis.
r
4. november 2015, 07:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jobu küll/ 4. november 2015, 07:23
...aga ta saab selle eest palka. Seetõettu ei tasu raha eest arvajaid väga uskuda!
s
4. november 2015, 07:07
sellist juttu ajavad inimesed peaks ekspertiisi läbima. kas kõik ikka ülevalpool korras on.
tegelikult ka.
asi pole pagulastes. asi on mugavat elu otsivates inimestes, kes kasutavad olukorda ära. ja nagu soomlased eile ütlesid, sisse tulevad terroristid.
oleks aeg silmad avada ja maailma nägema hakata.
see titelalisemine ei sobi täismehele.
j
Jummel/ 4. november 2015, 07:27
Eestisse peaks terroriste rohkem sisse tulema, kuna Soome ei ole NATO-riik. Tuleb meil jälle lisa-kaposhnikud juurde palgata ja mis see kõik maksma läheb?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee