Eesti uudised

Nüüd tunnen kohustust pagulasi aidatama hakata!

Teele Talve, 4. november 2015, 07:00

92 KOMMENTAARI

o
Onu/ 5. november 2015, 15:11
nüüd hakka OMA ELU elama!!!!!!
5
5 minuti kuulsus/ 5. november 2015, 10:55
n
no dementsus/ 4. november 2015, 19:30
on praegu aktuaalne teema! Alles üks 92 aastane kiitis fosforiidikaevandamist, nüüd teine migrante.
t
4. november 2015, 19:18
Te(SA) pole EESTI maast kaugemale saanud ,kui juhuslikut turismi sõit.Seal on ainult ühepäeva inimesed.Tööd ei tehta,saaks päeva läbi.......ainult kisa,lõugamine,kauplemine ja peamine, et tööd ei peaks tegema.See on REF unistus.
h
h/ 4. november 2015, 18:42
v
veteran/ 4. november 2015, 17:39
Tubli vana aga nemad on väga suurte nõudmistega tegelased, ehk paki nätsu suudad osta, nad ikkagi jõukam kiht sealt pugumugumaalt.
õ
4. november 2015, 20:07
Õpetagu neile, kuidas tuleb kellaajast kinni pidada. Tulevastel tööandjatel tulevad lõbusad ajad, kui nad hakkavad tööl käima ja mõni alles lõunaks kohale vajub.
r
Riho/ 4. november 2015, 17:10
sa oled ikka peast täitsa segi!Vanasti olid täitsa mõistlik mees!
i
iphonega noor pagulane/ 4. november 2015, 14:31
Vanapapil läheb raskeks. Alles oli uudis et pagulased soomes tõstid hädakisa, et ei pakututki neile parimat majutust, mullivanni, internetti ja sat-tv-d. Papi pensionist jääb ikka väga väheks sest pagulased ei ole nõus nagu vaesed eesti inimesed elama vaid kui rikkad saksa keskklass. Aga jah, edu ja jaksu aitamisel.

t
Tuisu Taavi/ 4. november 2015, 14:30
Teades seda meest,võin küll öelda,et soovib nüüd kuulsaks saada ajalehe kaudu.Oma lastest ta küll ei hoolinud,oleks võinud esialgu näidata hoolivust nende kaudu.See on lihtsalt õudne,mida see mees veel vanas eas välja mõtleb.Siin on küll midagi lahti,mina seda palagani ei usu.
t
Tuisu Taavi/ 4. november 2015, 14:24
Teades seda meest,võib tõesti öelda,et soov on kuulsaks saada ajalehe kaudu.Omal ajal,kui lapsed olid väiksed ei näidanud ta üldse soovi neid aidata.Esialgu oleks võinud näidata hoolivust oma laste kaudu.Õudne,õudne,mida veel mõni mees võib vanas eas korraldada.Mina küll ei usu sellesse mehesse.
b
beti/ 4. november 2015, 14:14
avalikult palju räägitud ,et need sinu armastatud pagulased ei ole üldse tänulikud ,ega oskagi tänulikud olla ,mida neile pakutakse ...kui sa naiivne vanamees just plaanid neile uhke maja ja auto ja kaunid plondiinid ja lihtsalt palju pappi taskurahaks välja köhid ,siis võibolla hetkelist rõõmu tunnevad .
m
Mõtlik/ 4. november 2015, 14:03
Ka tuletõrje on vabatahtlik! Kustutan, ei kustuta! Eks näi!
k
kraamer/ 4. november 2015, 12:57
Nnnoooh, nüüd on keegi kusagil valesti aru saanud, või teab rohkem, kui loos kirjas.
Maailmas on kümneid tuhandeid vabatahtlikke tegemas tasuta heategevust ja abistamas ilma igasuguse sunduseta inimesi, kes on hädas. Ja mitte kunagi ega mitte ükski NORMAALNE inimene ei nimeta vabatahtlike tööd nõdrameelsuseks. Kellel aga oma särk ihu ligi eriti tihedalt ja empaatiavõime olematu, see koputab testi vahel sõrmega oimukohta.
Psühholoogiliselt on see omapärane, et tavaline inimene saab aru, oskab lahti seletada ja vahel koguni lepib kurjusega. Mõistab, mille nimel teine inimene varastab, joob, tapab.
Aga HEADUST ei mõisteta. Ei mõisteta, kuidas on võimalik abistada teist inimest tingimusteta, midagi vastu saamata, või osutama heategu vääritule meie mõistes. Just eelnevatest kommentaaridest koorub see mõistmatus välja alasti häbina.
Olen olnud vabatahtlik töölõigus, kus minu tegevuse peale vangutasid mitmed pead. Paraku vangutavad need inimesed ikka oma päid ja ei mõista, et andmisrõõm on tohutult suurem saamisrõõmust.
v
vea parandus/ 4. november 2015, 13:01
...koputab tõesti vahel sõrmega oimukohta...
ä
4. november 2015, 13:28
Ära keera seda oma "psühholoogiat" kaheksaks.
Üks asi on andmisrõõm hädalisele, teine asi on meie oma teatud kontingendi pidev ajupesu kohalikule rahvale, et tekitada nendele süütunnet ja et inimesed selle süütunde all murduks ning muutuks neile kuulekaks orjaks.Oled süüdi selles, et oled eestlane. Oled süüdi selles, et elad Eestis. Oled süüdi selles, et tahad Eestis töötada. Oled süüdi selles, et soovid ka ennast kehtestada sellesama sisserännanu kõrval, keda arvab et tal ongi õigus parema järgi ja tal ongi õigus olla eelisolukorras ning tal on alati ja igas olukorras õigus, sest ta on ju sisserändaja/ majanduspagulane ja temale tulebki koguaeg ANDA, ANDA ja ainult ANDA. Tema ei pea omalt poolt tegema mingit sammu, et sulanduda, et arvestada teistega, sest ta on ju SISSErändaja. Sõidab sulle sisse siis kui just temal on vaja.
j
4. november 2015, 13:31
Ja need, kes ei soovi kaasa minna lõputu vassimise ja valetamisega, on siis mõne teise arvates need, kellele tuleb sõrmega oimukohta koputada?
Vägev filosoofia...
k
kraamer/ 4. november 2015, 13:46
Ma ei rääkinud pagulastest vaid töötajatest-vabatahtlikest. ma arvan, et sellest arusaamiseks pole vaja raketiteadust. Vabatahtlikud on aga inimesed, kes reeglina ei vali mugavusi ega vali ka inimesi nende võimaliku sobivuse järgi. Samas ei sekku nad poliitilistesse kähmlustesse. Ma mõistan ,et kommenteerijaid ärritas see pagulaste teema, aga ometi on ka neid, kes nendega tegelevad. Ja need, kes tegelevad, ei küsi nõu Toompealt, ega all-linnast. Veel enam aga kommentaariumist, mis lahmib kümnete viisi üht vabatahtlikku nõdrameelseks sõimates.
No olete te alles "õiglased"! Ja südamlikud. Ja abivalmis.
e
4. november 2015, 14:02
Ei hakka mina sinu ülla raketiteadusega võidu jooksma. Ma räägin seda, et on osa sisserännanutest, kes ei soovigi kohanduda. Saad aru? Aita neid nii palju kui tahad, kuid see on sama kui viia Aafrikasse oma raketiteadust.
k
kraamer/ 4. november 2015, 14:17
Aga mina ei räägi sisserännanuist, vaid kommenteerijaist, kes on ette võtnud ühe vabatahtliku töötaja, et ta maatasa tümitada. Teema polnud ju ligilähedaltki tööpõlguritest, vaid üks vana mees rääkis oma vabatahtlike tööst. Rääkis sellest tööst erinevate olukordade kaudu.
Vbatahtlike tööd kasutatakse ääretult erinevates olukordades: Katariina orkaan, Aasia tsunaamid, maavärinad, vaesed, tänavalapsed, nälga surevad lapsed Aafikas, supiköögid meie Eesti erinevates paikades, vabatahtlike töö haiglates, lastekodudes, kodutute varjupaikade...jne jne jne. Ka tuletõrjes, nagu üks kommenteerija mainis. Aga sellepärast, et palgalisi tuletõrjujaid pole iialgi nii piisavalt, kui vaja.
Ma ei arvanud, et kommenteerijad, kes oskavad kasutada arvutit, seostavad sellist vabatahtlike abivalmidust raketiteadusega. :(
e
4. november 2015, 18:10
Ei hakka sinuga vaidlema. Aitamisel tuleb eelkõige vaadata, keda aidata ja alles siis kas aidata ning ka vaadata kuidas aidata ja kui palju aidata. Vastasel juhul kasvatad abisaajatest teiste peal liugu laskvad parasiidid.
r
Rahvatarkused, mis on praktikas korduvat kinnitust leidnud/ 4. november 2015, 14:08
Ükski heategu ei jää karistamata.
Ära tee teisele head et sulle endale kurja ei sünniks.
s
4. november 2015, 19:10
selliseid lollakaid heategusi nimetatakse karuteeneteks, kui karu ka peremeest aitas, suur kiviga selle peas sääse maha lõi, koos peremehega. head teha tähendab ikka arukalt toimida, muidu teed halba ja saad seda vastu ka. näit. ei pea päästmiseks ennast ohtu seadma, vaid teist õoetama, kuidas ta ise hakkama saab.
m
matu/ 4. november 2015, 12:43
Kuule vana, ela rahulikult kui on antud,muidu võib minek varem tulla!
o
ohmu/ 4. november 2015, 12:01
arulage vanatoi,seevaldisse sundravile paras saata.
ä
Ätt/ 4. november 2015, 11:03
Sellised,,vabatahtlikud,,saatsid eestlasi märtsikyyditamisel siberisse ja arvasid,et teevad head.

t
Tõesti,/ 4. november 2015, 11:03
kas mõnele on lihtsalt k..i pikalt pähe löönud ????
a
ausalt/ 4. november 2015, 10:56
Kõige pealt peab selgeks tegema, kes on tõesti abivajav, neid on meie inimeste hulgas tohutult. Õige pagulane istub oma riigis, tal ei ole raha siia sõiduks, mõistus peab ka alles olema, et sealt soojalt maalt oma lapsi siia külma mitte tuua. Noored mehed, keda oleme näinud ei ole küll pagulased, vaid hea elu otsijad või islamistid, kes tahaks Eestimaad endale, siin külvata usku, mis pole vastuvõetav, sest islamistide teod ei ole kooskõlas meie Jumala armastustegudega.
h
hulluarst/ 4. november 2015, 10:53
miks inimene aitab pagulasi kui eestlaste hulgas on palju lastega peresid kes seda abi rohkem vajaksid?
t
Tauber/ 4. november 2015, 12:36
On aidanud ju Eesti peresid ka.Lugege inimesed artiklit enne kui kommenteerite !!!
Muidu hea inimene aga tahab aidata pagulasi ja vot see ei mahu praegu eestlastele hinge ning hakatakse sõimama.Mitte ,et ma ootaks siia pagulasi aga tolerantsust ja empaatiavõimet võiks vähe rohkem olla küll.
n
Neiu Tartust/ 4. november 2015, 10:47
Nii ilus, et on selliseid häid ja toredaid inimesi! Jõudu ja jaksu härrale külakoerte keskel. Karavan läheb ikka edasi.
o
oik/ 4. november 2015, 14:35
Kui külakoerad on need, kes ei usu massimeedia kuvandit "vaesetest pagulastest" siis ma olen hea meelega üks neist. 95% nendest pagulastest on noored alla 30-aastased iphonega, kellel pole probleemiks 4-5000eurot maksta et üle veelahe tõotatud maale pääseda. Kas sinul on 5000 eurot? Kas sul on iphone? Mul ei ole!
Kui 95% nendest "pagulastest" on noored mehed, kes sõjajalust euroopasse pagevad, siis ma küsiks, kes neil seal rindel siis sõdivad? Naised, lapsed ja vanurid?
ä
Ärge riielge papit/ 4. november 2015, 10:45
teada-tuntud teema. Inimene räägib üht, aga ajakirjanik lisab suvalisi lauseid juurde. Papi loeb ja ehmatab ise ka mis sõnad talle suhu pandud.
v
Vaba mees-vabal maal/ 4. november 2015, 10:41
Mina vaba eesti kodanik paneks sulle selle mõtte eest vastu vahtimist.
k
4. november 2015, 10:36
kuramus ,mine aita mõni kooli ,et mõnigi laps saaks korralikult söönuks ,tahad nii kuulsaks saada ,et ronid ajalehte ,aita niisama,ilma loozunkita,küüned oma poole ikka ajad,et mina aitan
e
eha/ 4. november 2015, 10:59
koolides on igal pool toit tasuta
kodus vast mitte sellega olen nõus
k
4. november 2015, 11:19
Koolides igalpool toit tasuta? kus sa elandu oled ?
m
mina/ 4. november 2015, 14:20
olen maksnud oma lapse söögiraha kuni kutseka lõpuni. Ülikoolis saab ka äkki tasuta süüa?
j
Julie/ 4. november 2015, 10:32
Mees ,ütle kes sulle need sõnad suhu panid ja palju selle eest maksti ??? Ainult arulage tuleb sellise ideega välja----aita siis meid , pensionäre, paljulapselisi peresid ja vaeseid. Kus tuli nüüd kangelane välja , uskumatu millised kintsukaapijad meil on --ootad nüüd risti rinda või ? Häbi papi....

j
Julie/ 4. november 2015, 10:32
Mees ,ütle kes sulle need sõnad suhu panid ja palju selle eest maksti ??? Ainult arulage tuleb sellise ideega välja----aita siis meid , pensionäre, paljulapselisi peresid ja vaeseid. Kus tuli nüüd kangelane välja , uskumatu millised kintsukaapijad meil on --ootad nüüd risti rinda või ? Häbi papi....
o
oijaaa/ 4. november 2015, 10:30
Kultuurset käitumist neile õpetada, kuidas tuleb ruumi atudes käituda, ruumist väljudes käituda, et ise ei tohi võtta mitte ühtegi asja, mis pole sinu oma, no seda on kergem rääkida küll kassile kodus. Neile tuleks õpetada eelkõige seda, kui nad üldse tahavad siin olla, siis tuleb õppida siin käituma nagu meile sobib.
p
Pugeja vanamees/ 4. november 2015, 10:24
Aita Oma Rahvast ! Sellised pugejad ajavad närvi !
k
koerte/ 4. november 2015, 09:50
varjupaiga toetamine on heategu,aga pagulastekarja siiameelitamine on kuritegu oma riigi ja rahva vastu
t
4. november 2015, 10:08
täpselt nii, see on üks segane vanamees, vajaks abi Paldisi mnt. 51 !!
s
Sa taevane arm/ 4. november 2015, 09:17
kust see haige inimene pärit on?olen ise 68 ja arvan,et mingit sobilikku tulirelva suudan veel käes hoida,teate küll milleks
i
Indrek2/ 4. november 2015, 09:43
A
!!!/ 4. november 2015, 09:12
Austraallaatel oli tema vanaisaga ilmselt märksa lihtsam. Arvan, et tema vanaisa ei nõudnud oma Austraalia naabritelt, et need hiies ohverdaksid, kaerakilet ja sülti sööksid, eesti keekt räägiksid ning kaerajaani tantsiksid. Pigem püüdis migrandist vanaisa ikka ise end kohalike kommetega kohandada, sinna sisse elada. Aga need moslemid on märksa kõvemad pähklid, kes nõuavad ka Euroopa islamiseerumist, šariaadiseadusi ning araablaste kommete ning tradistsioonide ülevõtmist. Kardan, et vanahärra on end üle hinnanud, liigoptimistlik. See "auvõlg" on nüüdseks selliste protsentidega, milleni ei küüni isegi mitte SMS laenud.
m
4. november 2015, 10:53
Ma võin teile omadest kogemustest öelda, et isegi EU riikide lähimatest naaberriikidest Eestisse tulnud ei sulandu meie kultuuri, ei õpi ära meie keelt, vaid toovad kaasa omad tõekspidamised ja isegi oma töökultuuri, kus nad siis hakkavad omi nõudmisi esitama ja omi "seadusi" kehtestama ning neil ei ole kavaski teistega arvestada. Nad on nagu ära hellitatud memmepojad, kes on kasvanud vati sees ja kelle jaoks on isegi märkuse tegemise lausa tohutu "psühhotrauma". Mida siis loodetakse nendest täiesti erineva kultuuritaustaga sisserändajatest? Naiivikud.
v
Väikelinnast/ 4. november 2015, 09:11
Kirjutasin nagu eestis elu toimub kuid minu kommentaar kustutati.Tõde on valus kuulata.
t
Taluvuse piir, aga loll mis loll!/ 4. november 2015, 09:10
Meile on neid vaja, koik oleme roomsad, sest nad tulevad niikuinii ja aitavad meie ca 60000 vaesuses elavat last. Kurat, valitsus ei suuda omasid aidata, aga teevad tahtsat nagu. Mis on selle koige taga voi hoopis ees? Pimedaks kisub!

j
just/ 4. november 2015, 09:05
ah möga tahab üürirahade pealt teenida
AVALDAN ARVAMUST/ 4. november 2015, 08:25
ARVAKE MIDA TAHATE SELLISED VÄLJA UTLEMISED NÄITAVAD ,ET ON TEHTUD KORRALIK AJUPESU JA SEE PAGULASTE TEEMA PEAB TOOMA NEILE AJUPESU TEGIJATELE KORRALIKULT SISSE . MA EI SOOVI TEKITADA PAGULASTE VASTAST VAENU KUID KUNA TEGEMIST ON PALJUSKI KAS MUGAVUSPAGULASTEGA VÖI TERRORISTIDEGA KES EI AUSTA TEISI KULTUURE PEALE ISLAMI SIIS SELLISEID TEGELASI POLE MÖTET HALETSEDA .TEGELIKE PAGULASTE OSA KOGU MASSIS ON KADUV VÄIKE .TULETAN MEELDE ,ET KOGU NENDE PAGULASTEGA SEONDUV ON INIMKAUBANDUS ,KUS EI VALITA VAHENDEID .VAADAKE MILLISED NÖUDMISED ON PAGULASTEL JA MILLISE LAGA JÄTAVAD ENDAST MAHA ,KÖIK SEE NÄITAB ,ET EI MINGIT AUSTUST JA LUGUPIDAMIST .VAADATES POLIITIKUTE PAKUMISI ,ET EESTILE POLEKS PROBLEEM 2000 PAGULAST ,SIIS SELLINE PAKUMINE VIITAB SELLELE ,ET POLE VEEL LOOBUTUD PAGULASTE ARVELT SAADAVAST EURO RAHADEST MIDA LOODETAKSE SAADA OMALE SEST PAGULASTE ULALPIDAMISEKS TÖSTETAKSE MEIL AKTSIISE JA MAKSE NING TRAHVE ,ET AGA EI MÖELDA OMA RAHVALE VAID EESTLASED OLLAKSE VÖIMELISED RASSISTITEKS NIMETAMA .
a
Ants Rannula/ 4. november 2015, 08:16
Eesti tapjad on sealkandis "demokraatiat" relvadega kinnitamas. Afrika saadab omad siia jõudeelu pidama. Parteiliselt korrektne!
v
vaata/ 4. november 2015, 08:14
kus juunikommunisti veri lööb välja "kõigi maade pagulased eestisse"
t
tont/ 4. november 2015, 08:14
sopaleht ka aitab-kerjab pabulatele raha-no ei usu, et sopakas selle oma tasku paneb!
n
noor koer alles,/ 4. november 2015, 08:14
tuleks kontrollida ega marutaudi pole, peremehel on igatahes tunnused.
j
JUSS/ 4. november 2015, 09:17
Edu oma ettevõtmises! Ära ainult mõne nädala pärast alt ära hüppa ja neid minu naabriteks ürita sokutada. Sest ka inimvõimetel ning taluvuse on omad piirid. Ma võin ju küll hoobelda ning kiidelda, et üritan ja üüab, kuid 500 kilo sirgetele kätele või 100 meetrit 6 sekundiga ei suudaks ma mitte kunagi. Ei maksa end üle hinnata.
r
rainz/ 4. november 2015, 08:11
eilses radaris veendusin jälle et neeger on neeger! üks tuli tuppa ja jõi juhataja kohvi lambist ära,teine oli pikali voodis ja talle toodi kohv kätte-ime et veel lahti ei imetud! Kolmas kilkkas et tema elab siin ja teeb mida tahes ainult et filmida ei tohi-muidu kodumaa võimud hakkavad seda mõrvarit välja nõudma! Perekonna piinamise jutt on BS-mõelnud selle peale siis kui jooksu pani! Ja veel,ta poleks eestisse tulnud miljoni aasta jooksul,ta ei tahtnud siia üldse tulla-na..ui sa raibe siia siis tulid?
t
to rainz/ 4. november 2015, 09:07
Tema teadis,et kohvi on pandud tema jaoks,väga õige tegu.Teiseks tööajal ei ole mingisugust kohvitamist nagu eestlastel kombeks.Kohvimaa on ikkagi nende maa mitte eestimaa nii,et seda on temal õigus teha.Noh usun ,et lepid oma ühe väikese punase miinusega.Eestlased ise süüdi,miks lähevad pagulasmaija tööle.Kui keegi ei oleks läinud ei oleks neid siin olnud.Oleks tahtnud näha kas peaminister või keegi oleks läinud.Nii,et eestlased mõelge mida ise teete ja süüdistate pagulasi.
r
rainz/ 4. november 2015, 09:21
kui keegi ei oleks läinud ei oleks neid siin olnud???? mis sa teed nalja või`?
Tagasi sinna kust tulid ja jutul lõpp!
a
Andres/ 4. november 2015, 08:10
Nüüd kirjutatakse ei tea mida, et rahvas mässama ei hakkaks. Pole tarvis vaeva näha igasuguste lollakate artiklitega. Eestlane oli, on ja jääb lambaks. Mida öeldakse, seda teeb. Soomlane samasugune.
k
4. november 2015, 08:29
Kahjuks on sul õigus, kogu see tegevus käib vaimse terrori survel, pange ometi kinni TV ja radio, mis teie kodudesse voolavad ja vaimse terrori teile koju kätte toovad, saage aru, et see on teile endile lõks! Astuge välja nende terroristide mõjusfäärist!

s
solitaarsusest./ 4. november 2015, 08:10
Asi ikka hull, enamus riike seda seltskonda peab migrantideks juba puht sellel põhjusel et sinna viisid liitlased demokraatia, nüüd siin punased väidavad et hoopis sõja ja neil on õigus sealt liduma panna.
e
eks/ 4. november 2015, 08:44
selleks see demokraatia sinna viidigi, et tulevasi terroriste arenguabi rahadega kasvatada ja õigel hetkel Euroopa poole teele ajada. Saage aru, see on pikaajaline planeeritud vallutustegevus Euroopa vastu ja nüüd oleme veel ise NATO kaudu seda sõda oma riigi vastu toetamas. Olukord on absurdne, aga rahvas üksi vastutab enda ellujäämise eest. Samas teised riigid on sama moodi reeturlike poliitikute poolt samasse olukorda pandud sh USA, kus eeldatavasti puhkeb kodusõda.
Igasugune toetus poliitikutelt ära võtta ja ajakirjandusega pigem mitte suheldagi, te ei tea, kuidas teid ära kasutatakse propagandasõjas meie rahva vastu, nad ei lase teil seda kontrollida. Sama moodi ei soovitaks mingitele küsitlustele vastata, ka selle kaudu tehakse asju, mida te ei soovi, et teiega tehakse. Pange endale seinale meeldetuletus, et te ei pea mitte midagi, kellegi ei ole õigust teid midagi tegema sundida.
m
Merit/ 4. november 2015, 08:09
Minumeelest suurepärane inimene, kes teeb tänuväärt asju. Edu ja jaksu! Tema ei too siia ühtegi pagulast. Mehel on lihtsalt mõistus peas ja saab aru, et pagulased tulevad nagunii. Paratamatusest on mõtet võtta parimat, mitte oma kibestumise sisse ära kaduda. Need inimesed tulevad nagunii, on juba tulnud, miks mitte proovida heaga ja vaadata, mis saab. Mida halba saab sellest heast sündida kui õpetada inimesele keelt, kultuuri ja tema maailmapilti avardada? Kui ei tule välja, siis ei tule, aga kui kasvõi üks pere tunneb rõõmu sellest abist, on juba hea tehtud! Jõudu!
s
Seda halba,/ 4. november 2015, 08:21
et neid tuleb siia nii palju, et hoopis sina hakkad nende keelt ja kultuuri omandama.
Jõuab ükskord kohale?
j
Jah tõesti/ 4. november 2015, 08:43
mõnes olukorras on loll hullem kui reetur.
j
4. november 2015, 08:51
Just, praegu on täpselt see olukord, lollide peal töötab ajupesu imeliselt, mõnita, süüdista ja hakkabki tõestama, ta seda ei ole, normaalne inimene keerab selja ja saadab pikalt kõik, kes teda halvasti kohtlevad. Vaimsed terroristid ainult halvasti kohtlevadki, läbi meedia, suhetes jne. Tundke ära need inimesed ja kustutage mälust nende olemasolugi, ärge suhelge selliste inimestega nad ainult hävitavad teid.
j
Ja / 4. november 2015, 08:08
mis puhul siis paljud emigreeruvad? Immigratsiooni eest???
s
4. november 2015, 09:03
Sealhulgas immigratsiooni eest, aga ka siinse lausvaesuse ja rumaluse eest, mis selles riigis laiutab. Milleks siin oma elu raisata neegrite ülalpidamisele ja oma rahva hävitamisele kaasa aidata? Paljud arukad inimesed lahkuvad praegu arenenenud riikidest, sest on teada, mida poliitikud edasi kavatsevad teha nende riikidega, rikkamad riigid peavad hakkama vaeseid ülal pidama, ilmselt Eesti, kui üks rikkamaid maailmas, kaotab sellegi elatustaseme, mis siin praegu on lisaks islamiseerimisele, maksutase tõstetakse kõrgemale, kui sissetulekud.
Inimesed lugege ometi, viige ennast kurssi maailmas toimuvaga, kuu aja pärast juba kehtestatakse uus maailmakord, samal ajal valmistutakse sõjaks. Israel on sekkunud juba Venemaa ja ISISe vahelisse sõtta, USA on oma üksused kohale viinud. Kõik toimub teie hirmutamiseks, et te nõustuksite uue inimkonnale ohtliku režiiimiga koostööd tegema.
a
aitäh/ 4. november 2015, 10:46
hea täpsustav kommentaar!
v
4. november 2015, 08:06
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
sa / 4. november 2015, 08:26
oled lihtsalt loll! esiteks soome ei lähe keegi 9 euri eest,teiseks see sama pagulane tassib sinu puud ära ja siis vägistab ja tapab su naise ja 3 aastase lapse ära ja siis paneb veel nad põlema-nagu seda viimasel ajal on liigagi palju juhtunud! Ja sina jääd veel süüdi! Selline on kahjuks viimase aja statistika meie põhjanaabrite juurest!
k
Kirvest?/ 4. november 2015, 08:45
jah tõepoolest, palgamõrvarit hakkab varsti väga odavalt saama.
s
4. november 2015, 10:26
Siis läheb asi eriti huvitavaks, raha ei maksa nagunii midagi.
s
sa/ 4. november 2015, 17:59
Ei saa aru miks "väikelinnast" kommentaar ära kustutati?
väitis inimene et soomes üle 9 euri ei maksta ja tema palkaks pabulase omale puid tassima sest kohalikud mehed ei jaksa enam 40 kilost küttepuude klotside kotti tõsta! Ei saa aru miks modetele see komm ei meeldinud?
m
mari/ 4. november 2015, 07:56
Vaatasin antud saadet ja sain veelgi kinnitust, et asi immigrantidega on halb. Ajakirjandusega suhelda ei soovita. Üksikud erandid on sõbralikumad ja üks inimene on eesti keeles edusamme teinud. Moraal Eesti suhtes on madal, peaasi, et siit kiirelt minema saaks. Nõudmised võivad lakke tõusta, täpselt nagu üks töötaja ütles. Üldse kumas töötajate jutust välja see, et reaalne elu on välja tulnud, aitamise õhin vaibumas. Igatsugu karvased ja sulelised vegeteerivad lihtsalt keskuses, midagi tegemata. Keelt ei õpi jne. Kõik on täpselt nii, nagu arvata oli. Mõttetu ettevõtmine.
m
4. november 2015, 08:17
Mida te siis ootasite, et kasvatate ümber teisest kultuurist inimesed, kes on tulnud Eestit vallutama, sest neid õhutatakse selleks iga päev läbi oma usujuhtide interneti kaudu? Tõmmake ribadeks ennast, jätke oma lapsed orvuks, aga neid te ei paranda. Selle peale juudid panustavadki, et olete lihtsalt mõistuse kaotanud orjad, keda vaimselt nii kaua peedistatakse kuni ise ennast ära hävitavad, heategevuse sildi all enesetapp läbipõlemise läbi.
p
4. november 2015, 10:27
PS ravi selle seisundi korrastamiseks puudub, eluks ajaks sant valmis.
i
ise on/ 4. november 2015, 07:52
elutee lõpusirgel ja nüüd on tal muidugi ükskõik mis eestlastest ja Eestimaast saab. Mida see talle annab? Reetur, mitte abistaja.
a
anna oma kodu migrantidele/ 4. november 2015, 07:42
k
4. november 2015, 10:33
Kes teda hullarisse võtab? Seal ei olegi enam õieti voodikohti, aga haigeid on järjest rohkem, vanade ravimisega on nii, et pigem ei taheta sellega tegeleda ja niisma ei võeta sissegi haigasse. Ta ei saa isegi sotsmajas voodikohta enam ega vanadekodusse, need tuubitakse pagulasi täis. Mäletate Tallinnas seda sotsiaalametniku mahalaskmise juhtumit, mees kinkis ära oma elamispinna mingile lastekodu lapsele ja jäi ise tänavale, sotsiaalkorterit linn talle ei andnud, kuna ta ise loobus oma elamispinnast, tüüp võttis ja lasi maha selle ametniku, kes tal ajusid puuderdas. Kes selle vanamehe nii sassi on rääkinud uurigu kohalikud välja, kui neil üldse südametunnistust olemas on.
k
Kah 66-ne,/ 4. november 2015, 07:40
aga nii ära pole veel pööranud. Issanda loomaaed on suur.
h
4. november 2015, 10:36
Haiguse eest ei ole keegi kaitstud, aga nüüd siis kasutatakse vanade meelenõrkust sellisteks asjadeks. Kui lahedasi ei ole või suhted halvad siis polegi suurt midagi teha süsteemile vastu seismiseks.

v
vanaema/ 4. november 2015, 07:26
j
jeh/ 4. november 2015, 07:19
aita neil kolida austraaliasse.
a
austraalia/ 4. november 2015, 07:37
ei võta ühtki pagulast vastu, kuigi suur maa. õ igesti teevad.
a
Austraalia on teatanud,et võtab 20 tuhat põgenikku./ 4. november 2015, 09:36
Korralikke inimesi on kõikides riikides. Isiklikult elukogemustest tean ,et kõik kaagid,kes siin oma kommentaaridega sigatsevad on igasuguse "oma häda" korral käsi pikal ja seejuures häbi ei tunne. Midagi pole uut siin ilmas.
a
4. november 2015, 10:39
Austraalia ootab oma tundi, sinna kolib kogu maailma eliit niipea, kui Euroopa on hävitatud, sinna kolitakse juba pikemat aega kogu maailma kunstiväärtusi islamisõdalaste eest, kes muu hulgas kõik kulturiväärtused hävitavad nagu nad sajandeid on teinud, et kõik muud kultuurid kaoks, orjadel ei pea olema rahvust ega oma kultuuri,
A
Vana mees/ 4. november 2015, 07:19
t
4. november 2015, 07:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
j
4. november 2015, 07:34
ja mis sind siis takistab ōieti kirjutamast ?
f
fgh/ 4. november 2015, 10:50
a
arvan/ 4. november 2015, 07:08
at sul on eelkōige ise ennast vaja AIDATAMA .

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee