Kommentaar

USA saatkond | Rassism puudutab meid kõiki

Chever Voltmer, USA saatkonna ajutine asjur, 3. november 2015, 18:09

58 KOMMENTAARI

h
Heidrich ./ 6. november 2015, 18:10
Esinen oma õige nimega , olen rassist ja rahvuslane . Noh sead, lasete mind maha , või panete vangi ?
õ
Õhtumaalt/ 7. november 2015, 03:51
Guten Tag Heidrich. Um Ihre Frage zu beantworten: “Noh sead, lasete mind maha , või panete vangi ?” Vastus on ju lihtne ja ühesõnaline: ei kumbagi; olete vaba inimene vabal maal. Te pääsesite EL-i ja NATO-sse veendes mõlemaid, et teie väärtused on läänelikud ja kooskõlas meie omadega. Kui olete seda ainult teeselnud, siis aumehe reeglid nõuavad, et te astuksite mõlemast liidust välja. Aga see on teie teha, keegi ei sunni.
i
iroonia/ 5. november 2015, 06:08
ameerika põlisrahvad oleks sellest videoklipist hästi aru saanud...
e
Eestlane/ 4. november 2015, 17:18
Me ei vaja õpetajaid, kuidas oma kodus olla, elada, või kellegisse suhtuda. Minu kodus kehtivad minu reeglid.
a
Ahoi/ 5. november 2015, 09:54
Et siis sinu kodus sülitatakse külalistele näkku?
a
Ahoi hui ./ 6. november 2015, 18:13
Ära sokuta oma ,, külalisi ,, teistele !
t
Tuleb tuttav ette/ 4. november 2015, 16:12
Me oleme samasugust retoorikat muide Moskvast juba piisavalt kuulnud.
l
LABANE PROPAGANDIST/ 4. november 2015, 16:01
https://youtube.com/watch?v=tp5bjzAwdAc
isal on terviserike. 17-aastane helistab hädaabinumbril 911. Kõnet hakatakse salvestama juba enne seda kui päästekorraldaja kõnet menetleb. Neiu ütleb närvis olles "what the f is this" (mis krt see on?) kui ta närvis ootab et keegi vastu võtaks. Kõne võetakse vastu ja selle asemel, et abikutsungit menetleda hakkab päästekorraldaja tegelema POLIITKORREKTSUSEGA, et nii ei tohi öelda, lõpuks kõne katkestatakse. Ei küsitagi kas on eluohtlik situatsioon jne miks helistati.
Uus helistamine uus katse, kiirabi ikka ei saa. Kõne vastuvõtmisel toimub päästekorraldaja küsimus, et "kas sina oled see ropu suuga tüdruk?"
Kolmas katse telefoni teel.
Päästekorraldaja pärast kolmandat neiu katset abi saada teavitas politseid, et temaga räägib üks ropu suuga tüdruk aga ta ei tea mis tal vaja on. Samas ise ei küsinud ka mis abi vaja on, sest keskendus ainult POLIITKORREKTSUSELE F-sõna arutelule.
Pärast kolmandat katset telefoni teel abi saada jookseb neiu toast valja lähima politseijaoskonna juurde et abi paluda, ning ta vahistatakse, samal ajal kui ta isa terviserikkega hädas on.
Kujutage ette teie isa/ema on terviserikkega või suremas, teie jooksete politseijaoskonda abi saama ja teid arreteeritakse ning te ei saa mitte midagi sureva isa/ema heaks teha sest politseinik hoiab teid vahi all kinni. Tei ei saa liikuda.
Te ei saa isegi sureva vanema juures olla ja tema viimaseid sõnu ja õnnistusi kuulda.
Ja te olete veel süüdi kah.
n
naanu/ 4. november 2015, 15:10
paistab nii, et ka jänki saatkond on hõivatud sellega et mehkeldada siis neid pagulasi, muidugi on nad tunduvalt targemad kui meie idioloogidest ajakirjanikud ja kasutavad tagaust - kalleid tumeda nahaga sõdurtpoisse, aga tuleb välja et ka diplomaate on solvatud. mis eesmärgiga seda udujuttu aetakse on siililegi selge, et kutsuda eestlastel esile süütunne ja selle baasil siia munsterdada pagulasi, kelle loomises ameerikamma on ise vastutav...
m
Meelis K/ 4. november 2015, 14:16
Tädi tunneb ennast nagu kodus. Ainus probleem, et rassistlikku vägivalda seni veel ei esine...
r
raiuge see endile pealuu sisse/ 4. november 2015, 13:37
VERE PUHTUS JA RASSI UHKUS ON IGA ENESEST LUGUPIDAVA RAHVA SELGROOG

r
Ragnar/ 4. november 2015, 13:28
Jobu...mängivad hunti lambanahas ise varustavad terroriste relvadega.
n
niminii/ 4. november 2015, 12:02
Olen nõus, et rassismist küll videoklipis ei räägita. Kas pajalappidel on teatud rassi tunnused? Minu arvates mitte. Kas eesti rahvale meeldivad ameerika kaitseväelased, see on teine küsimus. Minule näiteks ei meeldi, et minu kodu lähedal rikutakse loodust ja Põhja -Kõrvemaa kaunis mets ning muu maastikuala saab täidetud militaartegevusega. Meie rahva armastatud kirjaniku A.H. Tammsaare "Tõde ja õigus", " Kõrboja peremees" on ainet saanud piirkonnast, kuhu nõukogude armee ehitas polügooni ja millest mitu korda suurem ja võimsam rajatakse Ameerika baasidele. Kas üks õppefilm saab olla kaitsevõimekuse kahandaja? Pigem on see miski, mida kilbile võttes põliselanike rahulolematust provotseerida.
n
niminii/ 4. november 2015, 12:02
Olen nõus, et rassismist küll videoklipis ei räägita. Kas pajalappidel on teatud rassi tunnused? Minu arvates mitte. Kas eesti rahvale meeldivad ameerika kaitseväelased, see on teine küsimus. Minule näiteks ei meeldi, et minu kodu lähedal rikutakse loodust ja Põhja -Kõrvemaa kaunis mets ning muu maastikuala saab täidetud militaartegevusega. Meie rahva armastatud kirjaniku A.H. Tammsaare "Tõde ja õigus", " Kõrboja peremees" on ainet saanud piirkonnast, kuhu nõukogude armee ehitas polügooni ja millest mitu korda suurem ja võimsam rajatakse Ameerika baasidele. Kas üks õppefilm saab olla kaitsevõimekuse kahandaja? Pigem on see miski, mida kilbile võttes põliselanike rahulolematust provotseerida.
l
Lihtinimene peaks endale selgeks tegema mida tähendab hegeli dialektika, kuna globaalne valitsev eliit kasutab seda meetodit üha ilmselgemalt/ 4. november 2015, 11:50
t
Tõnu Mandel/ 4. november 2015, 10:39
Brad Hurst: "Meil pole põhjust uskuda, et sõdureid võetakse spetsiaalselt sihtmärgiks või koheldakse kõigist teistest erinevalt."
Te ei tunne eestlasl (venelasi- võib-olla)! Enamasti me suhtume USA sõduritesse Eestis lugupidavalt, erinevalt näiteks Nigeeria neegertudengitest.
t
Tõnu Mandel/ 4. november 2015, 10:37
Brad Hurst: "Meil pole põhjust uskuda, et sõdureid võetakse spetsiaalselt sihtmärgiks või koheldakse kõigist teistest erinevalt."
Te ei tunne eestlasl (venelasi- võib-olla)! Enamasti me suhtume USA sõduritesse Eestis lugupidavalt, erinevalt näiteks Nigeeria neegertudengitest.
j
Juhan/ 4. november 2015, 10:14
Iga välismaalane, ka ameeriklane, peaks end siin tundma külalisena ja nii ka käituma. See eeldab ühe osana ka kohalike elanike käitumistavade aktsepteerimist isegi siis, kui ei suudeta/taheta mõista sellise käitumise motiive. Külaline ei tohiks eeldada, et tema normaalsus on normaalsuseks ka kohas, mida ta külastab ega peaks hakkama oma arusaamu liigselt eksponeerima, kehtestamiskatsest rääkimata !
k
kdksks/ 4. november 2015, 09:10
Küsisin Soomes ühe neegri käest. Kui üks neeger ütleb teisele neeger. Miks see ei ole solvav? Kui valge julgeb neeger öelda on ta rasist. Samuti selgitasin talle, et olen suht palju reisinud ja pole kordagi kuulnud, et näideks pilusilmad, hindud või kes iganes ei röögi koguaeg rassist ja rassist. Miks see on just ikka pigide pseudo probleem? Tegelikult nad ei oskagi vastata, sest nad ei tea ise ka. See on emapuimaga kaasa antud ja meedia ja eriti obama räägib sellest ühtvalu.
s
4. november 2015, 11:49
See on propaganda tulemus, neil soroslastel on kõik rassistlik seejuures välistatakse mustade rassism valgete vastu, et see ei olevat üldse võimalik, kuigi näited on küllalt. Puhas propaganda ongi see kõik, kui huvi tundma hakkad saad aru, et räägid lihtsalt ajupuudelistega, kes ise ei saagi aru, mida suust välja ajavad. Oma orjpõlve minevikuga manipuleerimine (mis oli juutide tegevus) ei lähe neil ka Eestis läbi, eestlased ei ole neid orjastamas käinud ega üldse orjapidamisega eriti kokku puutunud, aga eriti juhmid mustad sellest muidugi aru ei saa, sest nad näevad ainult nahavärvi, puhas rumalus.
b
Bet you can't call this man racist as he is black/ 4. november 2015, 13:44
https://youtube.com/watch?t=90&v=KeKN4iCbMFM
Black Pastor Shocks Black Congregation
Katrina orkaanist jutlus ja inimeste käitumisest selle ajal ja järgselt. Hiljem jutlus kas Obama presidentuuri ajal on midagi muutunud musta mehe hüvanguks-jaoks, sest mustad mehed valisid Obamat eelkõige nahavärvi alusel. Pastor sõnab et ei ole, ikka samaks jäänud asjad vaatamata lubadustele.
https://youtube.com/watch?t=118&v=SPp5LrG1t5I
Black People Are Haters And Losers
The only thing black people can use is their hate... and they are doing good job at it..
https://youtube.com/watch?t=240&v=2YA4irxFEzE
Negriidne jutlustaja räägib sellest, et ilma rassismita oleksid negriidsed vaesed ja sellepärast negriidsed viljelevadki veel sajandeid peale orjuse kaotamist rassismi, sest väljavaated iseenda oskuste ja tööga rahuldavalt raha teenida on vähesed. Kuid kunagi veel vähem kui sajand tagasi ei olnud see nii, see rassism kasvas järsult seeläbi mida rohkem hakati ellu viima ühiskonnas kõikehõlmavaid plaane ühiskonda tervendada läbi viies aktsioone ja sotsiaalabiprogramme, mis muutsid inimeste loomust. Sotsiaalabi muudab inimesed laisaks ja ei pane enda tegude eest vastutama. Lihtsam on süüdistada teisi rassismis ja võtta vastu sotsiaalabi.
https://youtube.com/watch?t=343&v=aasMbwKFtes
negriidne jutlustaja Ameerikast jutleb sellest kuidas vaeste aitamine on asju vaid halvemaks teinud, vaesed on laisaks muutunud ja mida rohkem abistamiseks raha kulutatakse, seda veelgi laisemaks abistatavad muutuvad ja teevad samasuguseid lapsi lisaks.

a
Arvamusvabadus/ 4. november 2015, 08:43
Kui inimene kaitseb OMA rahvast, kultuuri, kodumaad ei ole tegu rassismiga, okupandid arvavad muidugi teisiti.
M
???/ 4. november 2015, 09:04
Muidugi on rassism,kui bussides juba öeldakse rassistlikke vöi kahemöttelisi jutte.Ka on meil palju turiste,kui neid tylitada ja pahasti öelda,mida see siis sinu meelest on?Pole vaja kellegile ninna hypata ja käituda normaalselt,siis poleks ka sellist rassismi juttu meie maal tulnud.Lihtsalt möned arvavad,et igayks vöib välja sylitada mis sönu tahes.Ei vöi.Kellegil pole öigust kellegile pahasti öelda ega solvata.
e
ettepanek/ 4. november 2015, 11:55
t
to ???/ 4. november 2015, 17:38
Palgaline, lõpeta üks kord ära see turistide jutt, igas teemas korrutad seda.
Eestis ei ole mustanahalisi turiste kunagi käinud.
Üleüldse ei ole Eesti üldse turismimaa, ei tulda siia külma kliimasse, kus turistide jaoks mõnusat sooja randa ja mägesid ka ei ole.
Ajad Eesti Egiptuse, Tai või Kanaari saartega segi.
s
Simmo/ 4. november 2015, 08:24
I do feel sorry about morons
e
ennustus/ 4. november 2015, 07:47
usas võtavad võimu latiinod ja afroameeriklased,kuhu on valgetel jänkidel põgeneda,aga põgenema te hakkate
s
4. november 2015, 12:25
Seal köetakse tõelist rasssõda üles, konkreetsete poliitikute poolt. Eks see ole nende asi, mida oma kodus teevad, ilmselt jõuab asi kodusõjani.
Seda enam ei ole sellist jama vaja Eestisse importida illegaalide näol, kellele ei ole siin kohta, ega tegevust, mis nende ootustele vastaks, st ainult neile depressiooni, frustratsiooni ja meeleheidet, milleks neid siia tassitakse? Ainus tulemus saab olla kasvav rahulolematus ja agressioon, kellele seda vaja on? See kõik kirjeldab ainult ühte vaimset invaliidistumist ebasobiva keskkonna tõttu. Kas vaimuhaigetest puudus on Eestis?
e
Ex-soomlane/ 4. november 2015, 07:04
Ma ei usu et Eestis oleks lai levik rassismi mustnahalisi ameerikalasi vastu. "Multikulturalistid" reklaamivad, et "nõustuda kõik naha värvid", aga inimesil pole mingi probleemi naha värviga alustuseks. Probleem on ülbed araablased noormehed kes valetavad kõikest ja tahavad "we want our money!". Näiteks, ötsige googlest "Pildid" otsingul : "juha sipilä näytän vanhemmalta". Kas usud mida Iraagi "laps" siin pildis ütleb?
p
Puhas kröhva/ 4. november 2015, 06:46
p
pisut lugemist/ 4. november 2015, 01:19
k
kuulge / 4. november 2015, 01:03
Kohalikud venekeelsed on alates teise maailmasõja lõpust eestlasi rünnanud ja mõnitanud, kampadena tavaliselt ja see pole ju rassism, kuidas seda nimetada? Keegi võiks statistikat teha palju on poisse ja mehi surnud kogu selle aja jooksul tänava rünnakutes, rassism klassikalisel kujul pole eestis aktuaalne.
s
4. november 2015, 12:31
see ongi propagandistide üleskraabitud pseudoteema, narrimine ja tülitsemine käib igal pool ja mustad ei ole erandiks, ainult sellele soovitakse igal juhul rassismi silti külge kleepida. Valged koolilapsed tülitsevad bussides, see ei ole probleem, aga kui mustaga tülitsema juhtud siis oled rassist? See on absurd, mis omakorda viib igasuguste suhete vältimisele teiset rassist isikutega.
R
!!!/ 4. november 2015, 01:01
Rassism on igasugune nahavärvist tulenev eelistamine või diskrimineerimine. Ka see, kuidas suhtutakse valgetesse mitmel pool Aafrikas või Aasias. Mitte alati ei ole diskrimineeritav mustanahaline, see võib ka valge olla. Kas või USA-s endaski. Kui peremees kuulutab välja konkursi uue töötaja leidmiseks ja kandideerivad nii must kui ka valge, eelistab arukas peremees pigem musta. Ja kui on vallandamine, saab sule sappa kõigepealt valge. Miks? Sest kui valge võetakse tööle viimasena või saab esimesena kinga, siis pole kellelgi midagi ütlemist. Juhtub see aga must olema, on kohe rassismisüüdistused kaelas ning ettevõtja maine rikutud. Lihtsam on kergemat teed minna.
v
??? to !!!/ 4. november 2015, 04:29
väegade õige. USA-s on ka veel nii, et kohalike omavalitsuste ehituskonkursse peavad sõltuvalt selle asukohast ja seal elavatest inimestest võitma kord firmad kus rohkem neegreid, kus valgeid, kus poolakaid, jne.

t
teadja/ 4. november 2015, 00:26
Tundub ,et paljud mustanahaliste mõnitajad on venekeelsed. Olen ise näinud. Tea kas Putin andis korralduse provokatsioonideks?!
t
to/ 5. november 2015, 00:35
Oi kus putinoidid läksid ärevaks! ... miinuseid laduma!
v
Videost/ 3. november 2015, 23:31
Mis puudutab seda videot, siis nn rassismi teemaga on õigem pöörduda nende poole, kes video tellis (kiitis heaks stsenaariumi), võttis töö vastu ja maksis selle eest. Millise ministeeriumi ja erakonna vastutusalas see on?
m
max/ 3. november 2015, 23:11
usa ise tapnud maha terve indiaani rassi,endil neil puudub selge tunnetus meie asjadest,rahvas kes püsind ja eland siinmail vähemalt kümmetuhat aastat,ja igal lapsel tõesti õigus aga oma riigis ja kodumaal,ja millel põhineb see enamuse toetus,kui mina kedagi toetan siis ikkagi pigem oma naabreid kui kedagi kauget.
r
Rnx/ 3. november 2015, 22:39
Eks asja teavad täpselt asjaosalised ise, mis ja kuidas midagi oli. A la keegi kuskil rääkis või kuulis põhjal oletusi ja süüdistusi teha on natukene ülepingutatud. Seda veel saatkonna tasandil...Hetkel küll küsiti sealt arvamust ja nad ei sekkunud ise. OK, aga ikkagi. Loomulikult on see inetu tegu kedagi nahavärvi pärast lahterdada, aga eks inimesi ole igasuguseid.
Samas ärritas kergelt see patriotismi asi. Vaevalt keegi oma elu võõra riigi eest niisama annaks. Ollakse eelkõige ikkagi teenistuses ja töö on töö. Teisalt suurriigile ikkagi asi geopoliitiline. Mitte, et ma nüüd hirmsasti NATO vastu oleks. Pigem küsitavus selle suutlikkuses olukorras ka reaalseid samme teha. A la "mõistame hukka" ja "sanktsioonid" aitavad lihtrahvast väga vähe, kui keegi "muu" näiteksl võimuga asja üle võtab. Praegu ei suudeta isegi niisama piire relvitute inimeste vastu pidama panna. Loo võiks kokku võtta sedasi, et kui 1.3 mil. inimesest 5 jobu on midagi s*tasti öelnud, siis ülejäänud liistule tõmmata...Andke andeks., aga emotsioonid keevad üle.
s
samuti Iraagist/ 3. november 2015, 21:10
Kui siin on rassism, siis tädike seleta ära kuidas saavad Afganistaanist sõja põgenikud tulla.
e
3. november 2015, 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
R
!/ 4. november 2015, 01:04
Rassistlik multikas? Kes see sedasi ütleski, et kui pole vaenlast, siis tuleb too lihtsalt välja mõelda? Teha sääsest elevant.
l
lühidalt/ 3. november 2015, 20:51
Destiny of weaklings is to go extinct.
e
ei oskagi muud öelda/ 3. november 2015, 20:29
Kui et välismaa neiu võiks endale kohalikud olud selgeks teha,
vähem poliitikuid uskuda
ja mitte unistada asju, mida tegelikkuses ei esine.
Be real, mam!

m
Mikk/ 3. november 2015, 20:20
Tõenäoliselt on tegemist vene mõjuagentide või agitaatorite provokatsiooniga ajada liitlased omavahel riidu! Venelaste peamine prioriteet on ju Baltikumist USA välja saada ja ise sisse end seada.
m
mari/ 3. november 2015, 19:49
Miks rassism ja mitte natsionalism?
k
Kuidas palun?/ 3. november 2015, 19:40
"Meie sõdurid ja saatkond toetavad endiselt enamikku Eesti ühiskonnast, kes ei aktsepti ega andesta mittesallivust"
Mida??? millest või kellest on jutt - mis uringu alusel selline väide põhineb?? enamik eestlasi armastab valget Eestit!! Eat this! Sotsid tagaotsas Mikseriga, on ammu devalveerunud, Mikser lasi nad oma võimajanu kustutamise najal põhja...
a
Arne/ 3. november 2015, 19:39
USA peaks vait olema. Ajalugu ei tunne suuremat genotsiidi rassitunnuste pôhjal kui see Mis seal toime pandud. Kestab tänaseni.
J
€giptuse munaqll/ 3. november 2015, 19:33
Jänkid võiks selle koha pealt kuss olla. Neil ei ole rahvust.
a
azza/ 3. november 2015, 19:31
Rassismi kodumaa ameerika on muidugi kõige õigem jutlustaja sellel teemal - pole seal sajanditega sellest probleemist üle saadud ja vaevalt et saadaksegi ....
j
jants/ 4. november 2015, 08:50
minu kommentaar kustutati nagu tavaliselt,sisu lihtne-kas eestlased vedasid neid õnnetuid neegreid Ameerikasse?Kui tahate teada,kes on see õige rassist,vaadake ringi nendes pagulaskvartelites üle terve Euroopa.VALGEL INIMESEL SINNA ASJA POLE .Kas tahame ka omale siia sama?
o
ONCE AGAIN/ 3. november 2015, 19:02
Kaadrikaitseväelane ei tohiks tegeleda enda poliitiliste veendumuste ja sellesisuliste sõnumite levitamisega.
Nii sotsiaaldemokraadist kaitseminister härra Hanso ega ka ta erakonnakaaslasest härra Mikser (end kaitseminister) ega reformierakondlasest peaminister hr Rõivas ei ole juhtumijärgsetes enda avalikes leheveergudel ilmunud sõnavõttudes siiani adresseerinud ega saanud sellest aru milles tegelik sündmustiku juriidiline murekoht seisneb ja kas see tegu vääriks distsiplinaarkaristust.
Kaadrikaitseväelane ei tohiks tegeleda enda poliitiliste veendumuste ja sellesisuliste sõnumite levitamisega.
e
eesti pensionär/ 3. november 2015, 18:53
Mõned aastad tagasi käisin Reisil Tsehhi Vabariiki ja sain eestlasena tunda, mida tähendab kui sinu rahvuskaaslased on millalgi, aastaid tagasi osalenud nõukogude vägede tankistidena Praha ülestõusu maha surumisel ja millise pilguga vaatas see tšehh meid kui näitas Rahvusraamatukogu ees oleval platsil seda kohta meile, kus nende üliõpilane süütas ennast protesti märgiks elusalt
põlema. Meile üteldi enne kui linna peale läksime, et tšehhid eriti eestlasi ei salli ja seda just Praha sündmuste tõttu, nad ei andestavat seda iialgi eestlastele. Vaat nii, eks meil ole ka teatud rahvustega omad valusad mälestused, kuigi tundub, et eestlase mälu on lühike.
n
nomaitia/ 3. november 2015, 19:26
eeh, on siis ikka mingil nsvl-i asjal tegeliku vihaga miskit pistmist?
on ju eestlaste ja tšehhide vahel muudki.
http://kultuur.elu.ee/ke480_tsehhi.htm
1
18/ 3. november 2015, 19:27
Tsehhid said 68 aastal samuti asja eest. Eestlastel polnud veel 1945 a "Tšehhi põrgu" meelest läinud. Vastutasuks 1968 aasta eest konstrueerisid ja ehitadid tsehhid omakorda Ansipi klaasist samba.
k
kurb/ 4. november 2015, 00:54
aga Sa pensionär, meenutanud tšehhidele kuidas nad relvituid Eesti sõjamehi tapsid. Kusjuures pettusega. Muide, kust see info, et eestlased seal tankistid olid? Kindlasti mingeid eestikeelseid tanki meeskondi polnud. Eesti õnneks oli jah see, et Käbin oli Dubcekist osavam laveerija.
a
Ah,/ 5. november 2015, 17:45

1
3. november 2015, 18:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to 18/ 3. november 2015, 20:45
Hästi öeldud, respecto.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee