Eesti uudised

LASTEVORST VÕI VÕILEIVAMÄÄRE: pettunud klient sai ebamäärase sisuga Rakvere lastevorsti (62)

Katrin Rohtla, 3. november 2015 13:25
Foto: Erko Sild/Facebook
Facebookis jagatakse Rakvere lastevorsti, mis pererahva ebameeldivaks üllatuseks ei meenutanud seest sugugi harjumuspärast vorsti. 

"Hei! Tervis kõigile fännidele, Rakvere LK-lt on välja tulnud uus toode. Lastevorsti laadne võileivamääre. Nii et täna jäi meil salat tegemata ja koeral meel on hea... (PS! Kõlblik kuni 22.12.2015) Teeme uuele tootele kiire turunduse ehk Jagamine ei teeks halba," esitab pettunud klient üleskutse ebameeldiva välimusega fotosid vorstist jagada.

Rakvere lihatööstuse pressiesindaja edastas Õhtulehele HKScan Estonia toiduohutusjuhi Anu Kruusimägi vastuse. "Suhtume oma toodete kvaliteeti väga tõsiselt ning iga tagasiside on meie jaoks oluline. Rakvere Lastevorsti kõnealuse partii valmistamisel on tehtud inimlik eksitus, mille tõttu on jäänud üks raam tootega ahjust välja ja toode ei ole läbinud termilist töötlemist," selgitab Kruusimägi, et mis kõnealuse vorstiga nihu läks.

"Kuna toodete tehnoloogilise protsessi korrektne järgimine on lõpptoodete kvaliteedi kõige olulisem kriteerium, siis toimub meil ka regulaarselt pisteline kvaliteedikontroll enne toodete lattu saatmist. Kahjuks jäi antud raam kvaliteedikontrollist välja ning viga ei ilmnenud," tunnistab Kruusimägi.

"Tegemist on inimliku eksitusega tootmisprotsessi käigus, kuid mida kindlasti ei tohiks juhtuda. Antud juhtumi järgselt kontrollime ettevõtte siseste protsesside toimivust ning teeme kõik endast oleneva, et toodete kvaliteediga enam probleeme ei tekiks," lubab toiduohutusjuht Kruusimägi ja vabandab kõigi tarbijate ees, kes antud Lastevorsti partii vorste ostsid.

Firma on seoses kvaliteedinõuetele mittevastavusega kutsunud tagasi kogu sel päeval valmistatud partii koguse.

Kui keegi veel peaks ostma samast partiist pärit vorsti, siis palub firma koheselt sellest teada anda nende klienditeeninduse meiliaadressil: klienditeenindus@hkscan.com.