Eesti uudised

Välisministeerium laevakaitsjatest: me ei saa minna ja mehi koju tuua

Kristiina Tilk, 30. oktoober 2015, 07:00

37 KOMMENTAARI

m
6. detsember 2015, 02:07
Miks on nr.1 mehel Pärnu Suur-Jõe 24 maja värvi plu -us seljas:kas teab midagi 6-7 KRT.Vargustest KRT.1-2 selles majas alates 09.de-ts.1992.a.-st:olete juba käes,kuidas vanast loost infi välja tirida?Näiteks Kuno-Viktor J.ütles,et ke-
egi olevat tahtnud S.-Jõe
24 maja ära osta koos min-uga“EU"aga tema "K.-V.-J."
ei nõustunud müüma?!!!
t
Tegelikult nad segaks siin/ 31. oktoober 2015, 12:26
Nende naistel juba pagulastest elukaaslased. Neegritel on suured,suurus siiski loeb, öelgu teadlased mistahes.
k
Karin/ 31. oktoober 2015, 02:51
Mida ? See ei saa võimalik olla.
Oma mehed võivad Indias ära surra, aga valitsust huvitab vaid mustanahaliste siia hea elu peale vedamine.
Asurd, mis toimub.
e
Ega neid/ 30. oktoober 2015, 21:41
vist eriti tagasi ei tahetagi, nad ju eestlased, "pagulaste" toomine on ju esikohal , sellega saab ministeerium hästi hakkama ja nagu ma aru olen saanud, pole selleks Syyriast luba kysitud, et nende desertööre siia vedada. Tahaks näha ,kas eesti valitsus söja olukorras ka kiidaks seda heaks kui eestist köik söjaväkohustuse ealised mehed pögeneks mönda "abivalmis" riiki?
a
Ah ei saagi või?/ 30. oktoober 2015, 17:16
Narkomuulade ja piiril vahele jäänud Kohvri kojutoomisega saab hakkama küll?! Jalgrattaturiste sai ka välja osta. Nüüd ei saa süütutele Eesti poistele advokaati palgatud?!
M
..................../ 4. detsember 2017, 13:33
Mehed olid kusagil tööl.Miks tööandja neist lahti ütles ? Kas nad ikka on süütud ?Me ei tea neist midagi.
k
Kas/ 30. oktoober 2015, 16:49
v
või mis./ 30. oktoober 2015, 15:09
Mis seal siis viga on meeste grupp peab ühte naist ja ei jõua kõiki vastu võtta.
a
arne/ 30. oktoober 2015, 15:00
Valitsusel on vaja kottida Savissaart, mehed INDIAS on selles möllus ammu unustatud.

v
vallo/ 30. oktoober 2015, 12:31
aga selle asemel toote karja kaupa neegreid...täiesti mõttetu ministeerium.
v
Vaesus ja töötus kodus/ 30. oktoober 2015, 10:18
ajab noored Eesti mehed, endised missioonisõdurid, kinni haarama igast õlekõrrest, kus relva täristades teenistust lubatakse. Vajab ju pere toitmist, lapsed koolitamist, eluasemevõlg kivina kaelas ja vana autorondi oleks ka tahtnud osta, et külas kõvem kutt välja näha.
a
AINUKE VÕIMALUS !/ 30. oktoober 2015, 10:10
Võtke kinni sama hulk indialasi , kes oleks pärit sellest osariigist , kus see VALGETE ARVELT RAHATEGEMINE toimub . Esitage sama jaburad süüdistused ja venitage sama palju nn. kohtupidamisega aega . Võib olla siis hakkavad asjad liikuma ?
M
!!!/ 30. oktoober 2015, 17:10
Mõtle mida sa räägid? Mida teeks seepeale India? Ja kust sa neid hindusid siin püüadki? Hoopis rohkem on Indias Eesti turiste, keda seal siis vastukaaluks kinni nabida. Igasuguseid turiste, seiklusi otsivaid naisterahvaid ja peale selle suurel hulgal igasuguseid Indiast "elumõtte" ja "teadmiste" otsijaid.
j
Julie/ 30. oktoober 2015, 09:52
Välisministeerium saab siia pagulasi tuua aga oma mehi ,perekondade juurde tagasi tuua ,ei saa. Kas riik aitab ka nende meeste perekondi rahaliselt ülal pidada ?!? Käpardid olete , ei hooli te teps mitte neist meestest ,pole kuulda ,kuidas asjaajamine käib ja kas nad üleüldse koju saavad. Aga aastaid tagasi saite küll narkomuulade bande siia üle tuua, vanglakaristust kandma-kes ka tõenäoliselt peatselt ka vabaks said. Vihkan hoolimatust ja valetamist - tahan teada,kuidas asjad arenevad.
n
nonoh./ 30. oktoober 2015, 09:46
pea-asi et pagulased jõuludeks meile jõuaksid ,ega omad ju raha ei too ,vaid nende toomiseks tuleb hoopiski kulutusi teha.pole otstarbekas.
e
estonskiy variant/ 30. oktoober 2015, 09:44
mehed on India silmis kurjategijad ja seoses sellega neid sedasi koheldakse....piiririkkumine,kytusega äritsemine,relvade ebaseaduslik käitlemine....kuidas oleks eesti käitunud,kui näiteks india laevakaitsjad mingisuguse laevaga oleksid meil Kopli lahes kytusega äri teinud ja meie piirivalvele vahele jäänud....?
o
oleks/ 30. oktoober 2015, 13:33
pead silitanud ja peale maksnud.
e
Ei saa midagi teha?/ 30. oktoober 2015, 09:10
Ei tohiks ju olla eriti keeruline anda meestele uued eesti dokumendid, soovitavalt diplomaatilised ja nad lihtsalt kui diplomaadid ära tuua. Kui vaja saaks mehed välja smuugeldada kas või diplomaatilises pagasis. Mida iganes. Ja kui peale seda suhted Indiaga ka veidi kannatavad, keda see peale poliitikute veel kotib?
N
???/ 30. oktoober 2015, 09:34
Nii et soovitad igasuguseid sulitrikke? Uusi dokumente, vale-diplomaatlist passi, meeste salakaubana riigist välja smuugeldamist? Selline riiklik diplomaatia võib suhteid ja riigi autoriteeti märksa enam kahjustada, kui ainult "veidikene Indiaga".
Kui juba sellised nipid, vahest siis anda juba ka altkäemakse, sooritada salamõrvu ning palgata maffiat?
x
xxxx/ 30. oktoober 2015, 09:53
Huvitav kuidas sinu ülistatud USA oleks käitunud või venkustan.Muuseas pantvangivõtjatele ei tohi ka raha maksta aga ometi maksti kõva papp.
t
to xxxx/ 30. oktoober 2015, 10:24
Kas võrdled kääbusriiki suurriikidega? Kas pole kuulnud Rooma vanasõna härjast ning Jupiterist?
K
? to xxxx/ 30. oktoober 2015, 10:27
Kust kohast sa seal eespool kommentaaris seda USA ülistamist välja lugesid? Mina panin koguni prillid ette, kuid ei näe kohe mitte. Mingid luulud või? Vahest Jämejalast plehku pistnud?
s
Saamatutele / 30. oktoober 2015, 08:52
Esiteks: ei ole olemas võimatuid asju, kuid kahjuks on olemas saamatuid inimesi. Teiseks: ei tea, kui viiesajaseid veits liputaks.... pakuks huvi!?
E
???/ 30. oktoober 2015, 09:06
Et ei olevatki olemas võimatuid asju? Ja mida saaks siis Eesti Indiale teha kui see meid ignoreerib ning idamaise stoilisusega muudkui edasi venitab, kuidas sundida teda käituma meile vajalikus suunas? Ega ometi sõda kuulutama või? Perspektiivid; Eestis on 1,3 miljonit, Indias aga 1,3 miljardit inimest, seega on vahe tuhandekordne! Eesi kaitsejõud koosnevad mõnest jalaväepataljonist. Oma lennuväge pole, laevastikus mõned vaid kuulipildujatega relvastatud miinitraalerid. India armee on seevastu sadades tuhandetes. On kaasaegne lennuvägi, laevastik (ka allveelavad), raketivägi ning tuumarelvad.
v
vanaema/ 30. oktoober 2015, 09:30
x
xxxx/ 30. oktoober 2015, 09:56
Eurosojuzil on tuumapommid,laevad ja lennukid ja sojuzi kodanike kaitsmine
peaks olema Euroliidu esmakohus.Aga kaitstakse hoopis pabulasi kes ebaseaduslikult kurjategijana riigipiire ületavad
t
to xxxx/ 30. oktoober 2015, 10:34
Soovid tuumasõda või? Tänan, mina küll mingi relvade ebaseaduslikult üle piiri viijate pärast tuumapommiga pähe ei soovi saada.Teiseks, oled vist tähele pannud, kui vähe kogu Baltikum ning Ida-Euroopa mõnele Euroliidu juhtpoliitikule kord läheb. Et selline tooni andja on nõus vaid ühe toetava pataljoniga (500-700 meest) kogu Eesti, Läti, Leedu ja Poola kaitsmises. Seda on isegi naljanumbriks vähevõitu. Arvad, et selline mingite lavakatsjate heaks sõjaga riskib või? Anekdoot!
e
EESTI/ 30. oktoober 2015, 21:46
on NATO ja nato kaitseb meid, oled kuulnud?
t
to 21:46/ 31. oktoober 2015, 09:31
Just nii, NATO nimelt KAITSEB oma liikmesriike, aga ei enamat (kui sedagi). Aga mitte ei lähe Eesti eest ning asemel. mõnda tuumarelvaga suurriiki ründama.

m
Meenutab juba Kohveri juhtumit./ 30. oktoober 2015, 08:37
Survet tuleb avaldada ka rohujuure tasandil, selle riigi kodanikele, enne asjad liikuma ei hakka. See, mida India teeb on sulaselge alandamine ! India "laevakaitsjad" Tartust, välja saata !
u
Urrr/ 30. oktoober 2015, 08:20
Ehe näide kui puss on eesti riik. Oma kodanike eest ei seisa. Pagulased seatakse kõrgemale jne.
AVALDAN ARVAMUST/ 30. oktoober 2015, 08:05
MIS PUUTUB INDIAS OLEVATESSE LAEVAKAITSJATESSE SIIS KUIDAS ESTON KOHVRI PUHUL MINDI ISEGI NÖNDA KAUGELE ,ET ISEGI LEPITI KOKKU VAHETUS .OK ÄRGEM UNUSTAGEM ,ET TEGEMIST OLI KAPO AMETNIKUGA AGA SIISKI ISEGI ILMA ÄÄRMUSLIKU VARIANDI EHK VAHETUSETA OLNUKS VÖIMALIK KODU SAADA .VÖRDLUSEKS SAAB TUUA VEEL NARKO SMUUGELDAJAD KELLE NIMEL SAMUTI TEHTI KÖIK ,ET SAAVUTADA TULEMUS JA SAADI KOHE PEALE KOHTUS SUUDI MÖISTMIST KODU .TEKIB KUSIMUS KAS NARKO SMUUGELDAJA ON ROHKEM VÄÄRT KUI NEED KES LÄKSID AUSALT TÖÖD TEGEMA ,ET PERELE ELATIST TEENIDA .KAS SELLEST KÖIGEST TULEB VÄLJA LUGEDA ,ET KUI LÄHED RIIGIST VÄLJA ,ET PAREMAT PALKA TEENIDA SIIS EESTI RIIK OMA KODANIKE EI KAITSE .KUIDAS ON SAADUD NARKO SMUUGELDAJAD SAADUD TAGASI TUUA KES ON KRIMINAALSE TEGEVUSE TÖTTU KINNI PEETUD AGA AUSALT TÖÖ TEGIJAID KES ON TAHTNUD TEENIDA ROHKEM KUI EESTI KESKMINE PALK ON JÄETUD SAATUSE HOOLEKS .SELGUB PIGEM SELLEST KÖIGEST ,ET PIGEM TAHETAKSE KODANIKE OHJES HOIDA MADALA PALGAGA ,ET NEED KES ON OMA RIKKUST JA JÖUKUST KASVATANUD EBAAUSAL TEEL SAAKSID ÖITSEDA JA TUNDA ENNAST JÖUKATENA .PIGEM TEGELDAKSE INTENSIIVSELT PAGULASTEGA KELLE ARVELT LOODETAKSE NAIIVSELT TEENIDA .SAMUTI LASTI SEAKATKUL LEVIDA SÖLTUMATA SELLEST ,ET OLNUKS VÖIMALIK VÄLTIDA KONTROLLI ALT VÄLJUMIST .TEKIB TÖESTI KUSIMUS KAS POLEKS AEG VALITSUSEL TAGASI ASTUDA VÖI KUULUTADA VÄLJA ERRAKORRALISED VALIMISED ILMA E HÄÄLETAMISETA ,SEST MUIDU VÖIB JÄÄDA VÖIMALUS MÖJUTADA VALIMISTULEMUSI .
s
saatke need/ 30. oktoober 2015, 07:55
tapal olevad tankid, jeestlased on ju hädas, või on jänes püksis
p
Puhas/ 30. oktoober 2015, 07:54
Eesti riigi tegemata töö, seda enam, et kohtu all peaks olema omanik/tööandja/ülemus(kellel on litsentsid/load kusagile sisenemiseks jne..), kes palkas mingit tööd mehi tegema, kelle käsul mindi mingit tööd tegema kas rahvuvahelises või mitte vees. Me riigile on tavaline töötegija ükskõik, ainult kohverid on kanelased-aasta venes ja ikka edasi KAPOS? no mida, kes ütlb et ta nüüd topltagent ei ole... pealegi olla kuulda, et veel mingi kapo juhi asetäitja...? Pagulasi poputatakse ette ja taha, laevapoistele öeldakse suhelge otse, huvitav mis keeles?
m
matu/ 30. oktoober 2015, 07:27
Kes küll valis välisminni nimekirja sellised vaimuhiiglased - selliste koht oleks sõbralikus töötuteperes!!!
a
absurd/ 30. oktoober 2015, 07:18
Pagulaste heaks jookstakse või jalad rakku .Aga Teie vaadake ise ,me ainult ütleme ,et nii pole ilus,
Rohkem me teha ei saa ,sest meid huvitab Pagulaste teema ja probleem rohkem.
m
MMM/ 30. oktoober 2015, 08:03
Jah,just täpselt!!!!Mehed on Indias nii kaua olnud ja siiani ei huvitu nende saatusest välisministeerium.Aga jah,need olid laevakaitsjad,mitte KOHVER!!!!Ja andke mulle veelkord andeks--nu lõõge või maha,ei usu mina Kohvri rõõvimisest!!!!Midagi hämati juba algusest peale ja kõik nii valitsus kui ka välisministeerium teadsid,et ta vahetatakse välja Dresseni vastu.Rahvale vaid aeti mula ja hoiti kõik saladuses.Indias on mehed olnud väga kaua ja nad ei teagi,kui pikaks veel kulgeb nende kodutee.Välisministeerium ja meie Kaljurand istyvad jalad tagumiku all ja ei liiguta lillegi!!!!!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee