Eesti uudised

Rahvusringhäälingu kanepiskandaal kogub hoogu

Küllike Rooväli, 29. oktoober 2015 07:00

33 KOMMENTAARI

a
A.H./ 30. oktoober 2015 03:40
Aru ma ei saa, klounite kari võitleb tubaka ja alkoga, selleks et järgmisele pahele nagu narkots ruumi teha. I-dioodid rsk.
t
4. november 2015 19:01
Tubakas ja alkohol ON SAMMUTI narkootikumid. Kanep oleks ohutum alternatiiv nendele. Hari ennast, enne kui suud avad.
u
Urmas/ 29. oktoober 2015 19:39
Olen Allikmaaga nõus. Igasugune debatt on juba iseenesest reklaam taunitavale tegevuselem, sest sellest rääkimine muudab selle taunitava teo üha tavalisemaks ja normaalsemaks.
Minu arust võiks ju ka välja pakkuda paar täiendavat teemapüstitust, mis on sisult analoogsed, aga aitavad aru saada nende nö tõde otsivate debattide mõjust:
1) kirikutes ja mošeedes teeks väitlusringi teemal - kas jumal on olemas?
2) rahvusringhäälingus arutaks erinevate vägistamis- ja tapmistehnikate plusse ja miinuseid - loomulikult ju keegi ei propageeri.
a
29. oktoober 2015 17:57
ajakirjaniku kohta täitsa arukas otsus.
h
hakkab kooruma/ 29. oktoober 2015 17:17
Kogu AK sisu on saast, kõik on mingi tellitud
o
Olev/ 29. oktoober 2015 14:07
Kas see kanep SELLES riigis legaliseeritakse ,või mitte - !!! ENAM EI OLE sellel mingit vahet,!!!
e
Ehheee/ 29. oktoober 2015 14:06
Olen nõus kui igasugune viide kaob ka alkoholile!!!
Ei hakkagi üldse Juure ja Oja saateid kottima, vaid juba uudistest olgu kadunud purjuspeaga avariid jne, Igasugusi pidusi/kontserte/festivale kus alkoholi joobes inimesi, ei ole vaja üldse torkida!
Kui mõni artist on jäänud kunagi purjuspeaga avalikus kohas pildile, siis keelata tema looming täies mahus!!!!
jne jne
get the point?
m
Mnjaa,/ 29. oktoober 2015 12:11
kui me rahvana hakkame libedat teed juba käima, siis pole enam kedagi, kes liiva viskaks...
Ma ise ei ole kanepi mõjudest tehtud uuringutega väga tuttav, aga olen suur skeptik, mis puudutab selle legaliseerimist.
Miks? Kanep aitab paremini reaalsusest eemalduda, seetõttu on ohtlik. Miks on kanep populaarne just Lääne- ja Põhja-Euroopas? Arvan, et inimesed kasutavad seda antidepressandina. Minu tuttav arst teadis rääkida, et ka Eesti noored vanuses 25-35 võtavad regulaarselt antidepressante. Mul läks meel kurvaks, sest lahendus see meie probleemidele ei ole - olgu selleks kanep või alkohol või antidepressant. Põhjused on moraali ja ideaalide puudumises. Rahvana peaksime püüdlema ideaalide poole, tervema kogukonna poole. Kas kanepi legaliseerimine on osa sellest? Oma lastele annan igal juhul õppetunni selle koha pealt, mis puudutab mõnuaineid.
Mis on ideaalidega juhtunud? Vana-Kreeka olümpiamängud ei ole võrreldavad enam tänapäevaste olümpiamängudega. Ja nii me mandume igas vallas - kultuuris, spordis, pereelus. Vaimne ning kehaline ilu ja tugevus on hääbumas.
t
Terbit/ 29. oktoober 2015 11:30

a
alar45/ 29. oktoober 2015 11:10
Nüüd ma saan aru, mismoodi sõnavabaduse piiramine, kui protsess areneb. Samamoodi arenes see ka venemaal möödunud sajandi 70 aasta jooksul. Unustatud on Kennedy lause - Ma ei ole Sinuga nõus, kuid ma võitlen viimase veretilgani Sinu õiguse eest oma arvamust avaldada. Taas hakkavad olema õiged ja valed arvamused, ning tsensuur.
Mina soovitaks kõigil inimestel , kes elus on joonud vähemalt klaasitäie veini, ka korra kanep ära proovida. Ja kui tekib hirm, et äkki tekib sõltuvus, siis juhul kui sa alkohoolik ei ole, siis sõltuvuse tekkimise tõenäosus on olematu. Alkohooliku puhul aga võib juhtuda, et ta saab teada oma alkohoolikuks muutumise protsessist ja vabaneb sellest. Kummaline mõtteavaldus mõne jaoks, aga teatavasti on praktika tõe kriteerium. Heitkem pilk teleskoopi ja vaatame järele kas planeedid on olemas või mitte.
a
Alar1/ 29. oktoober 2015 11:09
lkoholi pidev hukkamõistmine on ka omal viisil alkoholireklaam, sest see hoiab alkoholi pidevalt pildil ja esikaanel. Võitlus Savisaarega hoiab ka Savisaart pisevalt pildil ja on hea reklaam, sest Savisaare toetajad pooldavad kuritegelikku elu.
m
murueit/ 29. oktoober 2015 10:51
Loodan südamest, et see kanepivõitlus ei ole n i i pikk ja otsata nagu Piibliraamat ehk siis võitlus pagulaste vastu, vaid saab kiire lõpu ja lähme edasi. Allikmma oli väga tubli. Vahel peab ometi enamus võitma!
t
Teme ometigi ka vahva mõistliku otsuse/ 29. oktoober 2015 10:19
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 29. oktoober 2015 09:50
Õige allikmaa, "rahvusringhääling" tegeleb vaid reformierakondliku propagandaga. Õigem oleks nimi err lahti seletada niimoodi eestimaa reformierakonna ringhääling. Eestimaa seal juures loomulikult märgib vaid asukohamaad, sest eestimaaga reformaritel muud midagi ühist ei ole.
r
Rõivas on ju nõus kõigega, homodega, kanepiga, pagulastega.../ 29. oktoober 2015 09:46
peaasi et raha iga JAH sõna eest sweitsi panga kõlksataks.. Margus ei ole seega müüdav hing või pole talle veel antud ja kantud.. ?
a
Aja Lugu/ 29. oktoober 2015 09:46
Nüüd siis öeldi avalikult välja kelle poolt ja kuidas käib ERR poliitiline kallutamine.
k
kk/ 29. oktoober 2015 09:43
EI IGASUGUSTELE MEELEMÜRKIDELE
a
ahah/ 4. november 2015 19:03
Siis hakka mormooniks ja ära mõtlegi kohvi ega pitsa peale kunagi enam.

r
rallo/ 29. oktoober 2015 09:42
Ja õieti ütles, igasugused narkarid ja kõhvitajad hävitavad reaalse maailma,nemad elavad illusioonides ja ei saa aru , et on haiged.Tean ühte oma tuttvat,käed värisevad,veepudel kogu aeg näpus ja ajab lolli juttu. Ainuke asi, et kas kõhvi ka saab siin. Alguses tegi oma pundiga harvadel juhtudel nüüd aga kodus üksinda ja igal võimalikul juhul. Kahju vaadata sellist haiget tüüpi. Momendil veel käib tööl aga kui kauaks.
Nii et see on rumal jutt,et kanepist eo tki sõltuvust - tekib, samasugune saast kui LCD ja muu.
Joodik räägib tegelikult sama juttu mis narkar - ühed mustad mõlemad!
k
Kat/ 29. oktoober 2015 12:10
LSD muide. Igal olevusel oma reaalsus ja kui veel natuke edasi uurid siis ehk mõistad, et ka sina ise elad illusioonis. Kõik sinust erinevad ja teiste arusaamadega inimesed ei ole haiged. Ja lõpetuseks väike meenutus....palju head muusikat on loodud ja klassikasse kuuluvaid raamatuid on kirjutatud nn. meelemürkide abiga. Ei maksa lapsukest koos pesuveega minema visata. Võta parem klaas veini ja rahune....viha on halb nõuandja.
i
irw/ 29. oktoober 2015 09:13
mis asi kogub tuure. õige ongi, et mõni mees munad üles leiab ja kehtestab. krt, igasugu rämps ujub pinnale ja seda vatutatakse.
t
Tsensuur/ 29. oktoober 2015 09:10
Allikmaa jääb minu jaoks alatiseks homoterroristiks
h
H/ 29. oktoober 2015 09:07
Kanep.
Unimagun.
Kokalehed.
Seened.
Tungalterad.
Kõik üks "puhas loodus".
n
noo/ 29. oktoober 2015 09:03
Igati õige otsus ERR-i poolt. Narkaritega ei ole midagi läbi rääkida. Varsti tahavad pedofiilid ka eetriaega.
k
kaine/ 29. oktoober 2015 08:42
Toetan otsust! Ajakirjandus (eriti uuriv) peaks paremini teadma mida tähendab meie riigikaoses veel üks ja suur oht kodanike tervisele.Tervishoid, taastusravi ja korrakaitse viletsus on neaks põhjenduseks miks EI SAA LEGALISEERIDA KANEPIT!
a
29. oktoober 2015 08:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mida sa kirjutad?/ 29. oktoober 2015 08:50
et kui mõistus peas ja kaine ka veel siis ei tasu elada? sellist värisevat süstlarämpsu ei tahaks kuidagi "kodanikekes" nimetada. kolida võid küll.
a
Anonymus/ 29. oktoober 2015 09:21
Millest sa räägid? Sa ikka aru saad mida loed ja kirjutad? Su kommentaar läks ikka väga suure ringiga teemast mööda. Aga nagu aru saan, siis sul süstimisest käed värisevad ja eks tuleb vist andeks anda.
Ja kolingi koos juba lahkunud üle 100 000 eestlasega. Juba mõnda aega valin endale uut kodumaad, kuhu Allikmaa sugused marksistlikud homoterroristid niipea järele ei jõua (ja Venemaale võid sa krdi nahk ise ronida, mina vaatan Aasia või Ladina-Ameerika suunas pigem). Ja vähemalt sama palju tuleb neid lahkujaid veel juurdegi. Kolin selliste kommunistlike Allikmaade ja kuritegelike Pentus-Rõivaste eest minema, sest ei taha et nendel jätistel tekiks kunagi veel võimalus mult midagi varastada või mu inimõiguseid rikkuda.
Ja kui minema olen saanud, siis annan endast parima, et võimalikult palju Eestlaseid krimioravate käest päästa ehk proovin nõu ja jõuga aidata ka teistel siit kommunistlikust urruaugust minema pääseda.
t
29. oktoober 2015 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
../ 29. oktoober 2015 08:46
ära nuta pisike.. mine kruti lepalehed rulli ja ime seda. pea sul juba sassis otsas.

o
Omen/ 29. oktoober 2015 08:32
Kommunistlikust tsensorist ja valitsuses istuvate kurjetgijate ülistajast on jälle "lugu" tehtud.
g
G/ 29. oktoober 2015 11:47
Kommunismi pole kunagi saavutatud vaid pidevalt püüeldi kätte saamatu poole. Vähemalt püüeldi parema tuleviku poole, mitte avalikult kõige hullema legaliseerimise ja allakäigu poole. Sellised said vähemalt kom.ajal karistada nüüd aga on ise ennast oma seadustega teistest kõrgemale seadnud ja siristavad rahvale avalikult pähe.
s
Sander/ 29. oktoober 2015 08:28
Riigimeedia pole koht kus promoda lumpenlik- ja ühiskonna põhjakihi elustiile.
a
Andres/ 29. oktoober 2015 08:08
Relvakaubandus, narkokaubandus, pagulaskaubandus, alkokaubandus, nikotiinikaubandus, sexikaubandus, .....kes neid suudab keelata, kui rahvas tahab ehk vastu tulles rahva soovidele.
s
silver/ 29. oktoober 2015 08:07
allikmaa poolt igati õige ja põhjendatud otsus.eesti ajakirjandus aga on saast igas mõttes.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee