Eesti uudised

Evelin Ilves: nii kaua, kui riigikogu puhvetis on müügil alkohol, langetatakse meie riigile olulisi otsuseid osaliselt või ka täielikult alkoholijoobes

Õhtuleht.ee, 27. oktoober 2015 15:29

127 KOMMENTAARI

a
armas aeg..../ 29. oktoober 2015 11:39
No tore ülestunnistus, et siis presidenti valisid joobes poliitikud enda hulgast juba mitmendat korda.Aga Evelin,miks sulle see kõik need aastad meelepärane oli?Ei ühtegi piiksu ühegi seaduse kinnitamise puhul Kadriorus, kui mõni vale oli?Tagantjärele tarkus ei ole adekvaatne tarkus, ega see sind oma pattudest puhtaks pese, mis karta on, samas uimas tehtud said.Kui riigikogus alko, siis valitsus on narkojoobes juba 10 a. ja keegi ei köhi, kust need eelnõud siis alguse saavad ja kes kinnitab?Kes nüüd kanepit legaliseerima hakkab või kooselu rakendab, ikka mõnu ja uim.
v
valija/ 28. oktoober 2015 10:23
Kogu iseseisvusaja jooksul on vähemalt 10keissi olnud riigikogulaste purjutamisega.Eriti rajud pidavat olema ööistungid ,kus pannakse ikka täiega...Aga Kadriorus on kärakat alati olnud.Seal käisid läbustamas isegi Arnoldi lapselapsed oma kanbaga..
v
valijale/ 28. oktoober 2015 11:31
Kuule valija, aga miks siis president neid purjuspeaga tehtud seadused kõik kinnitab?Kas temagi ei saa üheks päevaks kaineks, et terad sõkaldest eraldada?Kooseluseaduse kinnitamisel jooksis poolele teele vastu, et tempel peale lüüa.Ja Kadriorus Rüütli lastelastel käisid külas reformi noored, see oli väga peenelt ettevalmistatud häbitegu.Eks prouagi tea, mis tema elu hukutanud on, nii ühelt, kui teiselt poolt.Samas, kummitemplil on vaja vaid rohelist värvi veel punasest eraldada seaduste kinnitamisel,nende etteandjatel valitsuses võiks tõesti 0 tolerants olla, et inimväärikus säiliks.
a
AJAS KUMMITEMPLI JALULE/ 28. oktoober 2015 09:31
NÕUS 100%
KA kadriorus tuleks viski kraanid kinni keerata muidu sealt tulevad RAHVA vastased säutsud ´´isegi ÖÖSEL
j
jaa/ 28. oktoober 2015 09:26
ja imestan miks elu nii keeratud on-noorpered Soomes,vanakestel olematu elatusraha jne jne...
k
kui/ 28. oktoober 2015 09:15
endast räägid, siis ära räägi nii kõvasti
m
Miki/ 28. oktoober 2015 08:45
Ja riigikogu puhvetimutid on t88aeg t2is. Kala m2daneb peast.
m
Maamees./ 28. oktoober 2015 07:03
Ära tüütab see Evelin juba. Ta põeb ka mingid haigust, mis on seotud enese eksponeerimisega. Peaasi, et oleks kogu aeg pildil. Triin Tuleviga varsti ühel pulgal.
m
maanaine to maamees/ 28. oktoober 2015 08:15
Evelini poolt väga õige ja julge ütlemine, sellise eksponeerimise vastu ei saa midagi olla kui sa just ise hetkel uimas oled siis loe tekst ka läbi kui kaineks saad.
a
ah nii/ 28. oktoober 2015 05:31
keelavad igal pool alko ja kõik bermuda kolmnurgad panevad kinni , aga enda riigikogu puhvetist ei räägi !!!!!

p
Pagulane/ 28. oktoober 2015 03:00
Kallis Evelin.Sa oleksid pidanud sellest juba ammu raakima.Enamus eesti rahvast vast ei tegi,et riigikogus tootavad alkohoolikud.Huvitav oleks teda,kuidas Kadrioru lossis alkoholi ja pedendusega lood on.Valgusta rahvast,Saavad ka teda,keda valinud on oma heaolu ja turvalist elu tagama.
u
uu/ 28. oktoober 2015 02:48
mina ei usu, et riigikogulased joovad. Eilses "Vabariigi kodanikud saates" Taagepera ütles, et tal on kodus palju vanaaegset viina, mida ostis kokku nendel aastatel kui kõike oli vähe saada.
Kui seal Toompea puhvetis alkohol tõesti müügil(saadaval) on, siis on see kindlasti nõukaaegadest jäänud, nüüd hea vaadata.
t
trilla-tralla/ 28. oktoober 2015 02:40
Tõepoolest, nüüd saan aru, mis olekus riigikogu ilvese kanditatuuri üles seadis ja presideniks valis nii, et ka esileedi tehti siis purjus peaga :) :) :)
r
Ro.Lukoil/ 27. oktoober 2015 23:47
Firma RoosiMan @ ko annus, müüme Toompeal eriti kvaliteetset diiselkütust 1l. hind 0,50eur. sõidad paagitäie ära ja kindlasti mootor koos. Uus auto garanteeritud.
v
VALIA/ 27. oktoober 2015 22:22
LP-valia ..... arvata võib küll et alkohol , sest eks riigi aparadi juures päris kained mehed vist küll ei ole , ja täe poolest seadused võetakse vindise peaga või siis magamatta vastu ja ikka enda kasuks , juba on kuulda ja näha kuidas kasutatakse kuluhüvitisi , mis peaksid olema mõeldud meiega ja valiatega asjalike kokkusamiste heaks , aga miks seda nii kasutada , kui oma tasku ju lähemal . Tegelikult pole mingeid kuluhüvitisi vaja , kulutagu oma raha , mida nagunii ju meie maksumaksjad neile palkadeks maksame . Ja veel , kõik nad on jube targad ... kõik kõikke oskavad ja tolku pole ja miski ka ei muutu.
v
Valijad/ 27. oktoober 2015 21:22
Riigikogu puhvet ALKOHOLIVABAKS! See on valijate NÕUDMINE!
n
nõus/ 28. oktoober 2015 03:12
Eks siis vast nende infotundide ajal jäävad ikka need suured töötegijad kõik saali istuma. Muidu panevad ju kohe peale kohaloleku kontrolli enamus sealt ajama, jäävad ainult need, kellel on midagi küsida ja siis paar vastajat, kelle kodutöö on juba enne valmis tehtud, ainult mahalugemise vaev on jäänud.
n
nõus/ 28. oktoober 2015 03:12
Eks siis vast nende infotundide ajal jäävad ikka need suured töötegijad kõik saali istuma. Muidu panevad ju kohe peale kohaloleku kontrolli enamus sealt ajama, jäävad ainult need, kellel on midagi küsida ja siis paar vastajat, kelle kodutöö on juba enne valmis tehtud, ainult mahalugemise vaev on jäänud.
n
nõus/ 28. oktoober 2015 03:18
kõigega, kuid kommentaar kadus jälle
a
ARVAN/ 27. oktoober 2015 21:17
et Evelinil on õigus ! Töökohal ei tohi juua ja tulemus käes ! Ameerika rohelised mehikesed on ennast juba eestis igale poole ,Toompeale ,Tapale jne.. , päris peremeestena sisse seadnud .
o
27. oktoober 2015 21:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Liia./ 27. oktoober 2015 21:09
Need, kes joogita elada ei suuda, on varsti siit maapealt läinud, salaviinaga ehk veel kiiremini. Mõtlema peab noorte peale, kes pole veel jõudnud haigestuda, nende säästmiseks on kõik meetmed teretulnud.

t
trump/ 27. oktoober 2015 21:00
Parim liigutus, mida see suukene teinud on.
j
joosu/ 27. oktoober 2015 20:55
Endine pol
Endine minister Jüri Mõis on öelnud, et suuremat joomist kui riigikogus pole tema kuskil näinud.
Noh ja seda peaks igaüks meist mäletama kuidas Erkk Nool jälgi ajas, kes riigikogu seinad täis kusi.
h
Hmm/ 27. oktoober 2015 20:44
See on tegelikult tõesti huvitav, miks müüakse riigikogu puhvetis alkot. Kui tööl olles on alkojoobes olek ja alkoholi tarbimine keelatud, siis mis mõttega on lõunasöögi-kohas alkohol müügil? Sama jutt käib muude töökoha-kohvikute kohta.
a
27. oktoober 2015 20:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
Ähh/ 28. oktoober 2015 06:51
Pole Evelin ainuke, kes sellest nähtusest on kirjutanud. Omal ajal nõudis reformar Lang koguni veinikeldri asutamist keldrisse, olevat tülikas kogu aeg all-linnas ostmas käia.
Mulle ükskord tundus, et RK ees küsimustele vastates hr Ligi ka oli naa pehmes olekus ja neid ministreid on mitu, kes selle lühikese esinemise ajaga terve veepudeli tilgatumaks imevad - süda kõrbeb, mis muud.
Jaa, jaa, vana lugu - käige minu sõnade, mitte mu tegude järgi, armas rahvas.
a
27. oktoober 2015 19:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kas/ 27. oktoober 2015 20:08
lased nüüd hommikuni välja?
m
mis/ 27. oktoober 2015 19:50
mulin pange tehased kinni lopeb ukskord see mola ara muud ei ole kui alkohol alkohol
o
ooooohhh/ 27. oktoober 2015 19:44
niikaua kui Kadriorus oli keegi Evelin ilves, jäi kollane plekk sellele lossile ja meie rahvale-riigile! Litsindus on hullem kui alkohol.
ä
27. oktoober 2015 19:57
ä
ära mulise/ 27. oktoober 2015 20:01
h
hiiihhiiiii/ 27. oktoober 2015 19:41
esiteks ei ole SEE naine esileedi olnudki... AGA OIOIOI KUI TARKA JUTTU AJAB!!!! KADRIORU LOSSI häbiplekk.
i
inimene/ 27. oktoober 2015 20:07
saa juba sellest esileedist üle, see on minevik. ja ära karju, kui midagi tarka öelda ei ole.

n
no/ 27. oktoober 2015 19:39
see oli küll idiootlik arvamus, loodan et vastavad inimesed panevad ta paika
a
ahah/ 27. oktoober 2015 19:28
no seni kuni sarvemeisterdaja Evka meedia toel avalikkuses ekshibitsioneerib, ja oma madalat tegu ei selgita ega vabanda, on selge, et abielu ajal teiste meestega ringikargamine on lubatud!
t
tiit/ 28. oktoober 2015 10:19
jah,peale EI võivad kõik abielus ,kooselus olevad naised ja mehed juua ja ringitõmmata nagu jaksavad.EI on 9 aastat õigeid asju rääkinud ,mis kollase meedia poolt tagurpidi pöörati ja vihaste kommentaaridega üle kallati.TULEMUSED on käes.ravige nüüd hoolega.
t
Toslem/ 27. oktoober 2015 19:23
See uudis PEAB jöudma maailma. Eesti Riigikogu on seadusi vastuvöttes joobes.
e
EVELINIL ON/ 27. oktoober 2015 19:10
100% õigus. pole oluline, millal ta selle välja ütles.
m
maamees/ 27. oktoober 2015 19:06
Evelin Ilves on ütelnud nüüd.Kas saite aru.
p
penskar/ 27. oktoober 2015 18:54
Blondiin võttis sõna teemal,millest oleks pidanud rääkima siis kui ta ametis oli ,ehk kümme aastat tagasi.praegu on see jutuvada suusoojaks ja enda esitlemiseks.Tähelepanu puudus sunnib kirjutama,probleem oli juba ammu,milleks siis ex varem ei kõnelenud?
p
27. oktoober 2015 20:11
Parem hilja, kui mitte kunagi!
o
OK/ 27. oktoober 2015 18:53
Riigikogus ka ööbitakse, muide. Pr Ilves pole oma jalga Toompeale tõstnud ega tea, mis seal toimub. Kui Juku-Kallest ja Nutist foto tehti õlut joomas, polnud üks neist Riigikogu liige ja teine polnud tööl. Noh, mis veel? 1990.tel aastatetl põrutati vahel küll, aga need nimed on Eesti ajalugu, kes selle riigi ehitasid. Muide, tehti ka suitsu. Ja on üsna kohatu, kui latseke tuleb tolle ajaloo kallal ilkuma. Fakt on see, et mingit joomaurgast seal pole. Tavalisest nigelam ja kallim söökla.
n
nüüd/ 27. oktoober 2015 18:41
päästab siis tädi kogu oma teadmistesalve valla. Ega kuulsusejanu ja logorröa anna häbeneda.

j
Ja seda/ 27. oktoober 2015 18:41
....ütleb oma Eesti presidendist mehe petja,kes ise armastab pidusid ja baare tihti külastada?? Juba Jesuiidi ordu vagad mungad ütlesid,et ära käi mu tegude,vaid mu sõnade järgi...
j
Jobu/ 27. oktoober 2015 18:34
Aga need seadused on nii head, et president allkirjastab need :)
n
nojah/ 27. oktoober 2015 20:27
1
123/ 27. oktoober 2015 18:25
milleks üldse eestile mingi valitsus? oleme euroliidus ja täidame usa korraldusi, piisaks paarist ametnikust, kes käsud ja korraldused ette loevad ja asi tehtud!
m
maks/ 27. oktoober 2015 18:20
Tubli tõde on välja öeldud.Kõigepealt tuleks ka riigikogu puhvetist alko välja jätta,kui ei tohi bensukad müüa miks siis seal toib????
õ
27. oktoober 2015 18:35
Õige. Aga miks sa seda varem ei öelnud?
m
Maalt/ 27. oktoober 2015 18:19
Tahaks kohe kiita Evelini .Löpuks ütles keegi selle ka välja! Tubli!
m
Maalt/ 27. oktoober 2015 18:19
Tahaks kohe kiita Evelini .Löpuks ütles keegi selle ka välja! Tubli!
e
Ehh/ 28. oktoober 2015 06:59
Nool,Gräzin ja endine oober Mõis rääkisid sellest juba varem siiski.
Aga ikkagi julge tegu Evelini poolt et suu õige koha pealt lahti tegi, oma linna rahvas teadis seda ennegi.
a
avokaado/ 27. oktoober 2015 18:18
Põhimõtteliselt on Evelinil ju õigus. Kuigi alkoholist hoidumine on inimese enda tahtejõu küsimus ning kõige parematel meist peaks olema tahtejõudu ju ka alkoholist hoidumiseks. Nagu ka enne rooli istumist.
Aga - riigikogujate röögatu palga apologeetika jõuab alati üüratust vastutusest lalisemiseni, järelikult on riigikogulase vastutus meie elu puudutavate otsuste kaudu kordades suurem kui näiteks bussijuhil. Bussijuhil on kohustuslik tervisekontroll - miks seda siis riigikogujal tema suuremat vastutust arvestades pole.
k
kell 17.30-le/ 27. oktoober 2015 18:17
Sa, hehh ,oled joodik, selles pole kahtlustki !

h
Hetk/ 27. oktoober 2015 18:14
Evelini väide on täiesti õige, kuna juba aastaid tagasi Riigikoguhoone koristajad vandusid ööistungeid, sest seadusetegijate poolt olid täis lastud kõik seinad, mille alusel saab väita, et ööistungid olid lihtsalt maksumaksjate arvel joomingud.
m
marks/ 27. oktoober 2015 18:27
Noh , ja siis. Ega naad enda raha joo, ikka kuluhõvitisi. Keegi ei kontrolli ja kui enam juua ei jõua läheb koju , või ei tule üldse tööle. Egas se kuluhüvitis mõni pension pole et ühe õhtuga sirgeks tõmbad.
k
kanister/ 27. oktoober 2015 18:11
No seal töö juures on neil peale alkoholi ju naised ka. Ja võib tekkida tahtmine neid panna....noh...seadusesse panna ja võidakse ka sellega liiale minna. Nüüd siis mis...keelame naised ära või? Või viime parlamendihoonest naised ära?:)
m
Mina/ 27. oktoober 2015 18:10
Reklaamiraha jäb ju alkot tootvale firmale alles ja see pole mitte väike. Seega milleks kära ja müra jääb ellu rohkem inimesi ja selgema klaarima silmavaatega lapsi
j
joodik/ 27. oktoober 2015 17:57
viin on meil sama kättesaadav kui joogivesi,seda korda tuleb muuta,loomulikult on alkoholitootjad huvitatud .et viina ikka rohkem ostetaks ja nüüd teevad põrgulärmi,kuid kui olukrord muutub,peavad nemadki turu uue situatsiooniga harjuma,,ei saa ju oma kasumi nimel mürgitada kogu rahvast,sama on selle pideva ja igalt kanalilt tuleva reklaamiga, viina hinda tuleks veel tõsta,nagu Norras,kül see võtab lõpuks isu ära ,ja ei pea viina saama osta iga nurga taga,pole mõtet karta ka samagoni ajamise suurenemist,sest see,kes ajas,ajab ka edasi, ühesõnaga on Ossinovski plaan väga õige,kui kardan vastuseisu nende poolt,kes on alati iga asja vastu.
j
Joodik/ 27. oktoober 2015 17:56
Ma olen purjus peaga targem kui mu naine kaine peaga - sellepärast ta mulle alkoholi ostabki
j
Ja/ 27. oktoober 2015 17:44
Ja tõesti, kui autot juhtida ei tohi purjus peaga, siis miks riiki võib juhtida? Ja kui juba tanklatest alkohol välja puksitakse, siis tuleb seda teha kindlasti ka riigikogulaste puhvetist. Igaks juhuks võiks ka alkomeetrid ja narkokoerad kasutusele võtta, sest seaduste väänamises on riigimehed ju meistrid!
k
kuule mehed, kui puhvetites ja ööistungitel/ 27. oktoober 2015 17:52
enam juua ei saa, läheme tervisekeskusesse, seal õlu olemas iga kell. ja peale saunamõnusid on õlu alati lubatud....
m
mina ka/ 27. oktoober 2015 17:44
Vaevalt, et Evelin ise seal terassil kaine suudeldes oli. Valvsus ju kadus ja mõistus ka.
e
Evelinil õigus/ 27. oktoober 2015 17:40
Viinad sobivad pidupäeva tähistamiseks. Ka matustel või pereüritustel. Mingil juhul ei sobi juua töökohal või autot juhtida purjuspäi. Keskerakondlik Tallinna linnavalitsus üritas keelata alkoholi müügi bensiinitanklates. Valitsuserakonnad olid vastu.

h
hehh/ 27. oktoober 2015 17:30
Alkoreklaamid tuleb muidugi ära keelata.... moslemitele see ju ei meeldi,neis maades ju alkot ei tarbita :D Peab ju hakkama varakult koogutama....jõuame ka selleni,et koolis-lasteaias varsti enam eesti keeles ei räägita...
m
27. oktoober 2015 17:51
Mis seos on alkoreklaamil ja lasteaia ja koolilastel?
t
Tõde/ 27. oktoober 2015 17:27
on välja õeldud. Puhas tõde!
m
miks / 27. oktoober 2015 17:53
alles nüüd. Evelin, sa teadsid juba 9. aastat tagasi, et riigikogus on alkohol sees.
a
avokaado/ 27. oktoober 2015 18:11
Mida tähendab üheksandat aastat tagasi?
m
marks/ 27. oktoober 2015 18:23
Kas riigikogus, või riigikogulastel, mida silmas pidasid.
t
Tõde/ 27. oktoober 2015 17:27
on välja õeldud. Puhas tõde!
t
Tõde/ 27. oktoober 2015 17:27
on välja õeldud. Puhas tõde!
p
Põiepõletik ja ajukärbumine/ 27. oktoober 2015 17:26
Eliit joomarid teevad puhvetis olulisi otsuseid . Mina ei uskunud,et näen Eesti riigis kordusgenotsiidi. Kus endised kommunistid lasevad liugu Eesti rahva seljas ja jätkatakse põrgutantsu Viinakuradiga.
t
tore see meie elukene-vaat, kes räägib/ 27. oktoober 2015 17:16
Oh sa heldus, Ärmal turismitalus pole eluseeski tilka alkot olnud ega pakutud.Seal viljeleti multi-kultit, tantrat ja jokke mille mõju all?Ei tea jah, kelle sundseadustamine kooselu uus variant on, presidendi hingehoidja Kenderi kanepi legaliseerimine.Riigikogu on kummitempel kalli exkaasa seaduste tungiva täitmise palvetele.Ehk on Stenboci maja kelder seda väärt kraami täis, mis valitsuse toolides istujatele pähe lööb, eelnõud valmivad ju seal.Templilööjad reisivad ilmamöödaringi ja tulevad üheks päevaks kohale, kui seda vaja on.Eilne riigikogu infotund Kaljuranna eesistumise aruanne läks kõigerohkem10-le EKRE ja Vabaerakonna liikmetele, ju siis oravad olid kõik täis.
j
jeesti/ 27. oktoober 2015 17:14
Ooper käib ka puhvetis.....!kui riigikogu puhvetist alkohol ära vötta ,on lootust,et seltsimehed riigikogulased leiavad aega olla riigikogu saalis ,kui eestile tähtsaid otsuseid arutatakse,muidu on vaatepilt kurb-heal juhul 10 matsi haigutab saalis,teised on puhvetis,möni kimab 20 000-ndet kilomeetrit täis,kolmas yritab maailmarekordit pystitada auto tankimise kiiruses jne.jne
n
27. oktoober 2015 17:13
napsuga või napsuta aga seda ei loeks ka seda juttu
j
27. oktoober 2015 17:53

v
veteran/ 27. oktoober 2015 17:04
Ootasin juba ammu seda väljaütlemist, olen Evelinnu suhtes alati olnud ikkagi väga tõrjuv ja halvustav aga nüüd saab ta minult sada plussi. Seal rahvarõhujate kolleegiumis võetakse ikka väga kõvasti kärakat ja mida tähtsam otsus või seadus päevakorral seda kõvemat joovet see nõuab. See Ossinoviski mula tuli ju kah purjus lapsesuust, meenutage teistegi halenaljakaid lalinaid.
e
eestlane/ 27. oktoober 2015 18:11
Evelinil on tuline õigus ja talle sada plussi!Riigikogu on samuti töökoht,ja tööl ju viina ja kärakapanek keelatud! Töölt vallandamine ja kogu lugu.M a ei tea ühtegi töökohta ,kus samas kohe käraka puhvet.Riigikogus on!
v
Viive/ 27. oktoober 2015 17:04
Aga mis juhtub nende lihtsurelikega,kes on tööl alkoholi joobes?
i
Imelik/ 27. oktoober 2015 17:09
Kas Sa tuled võrdlema valitsust lihtrahvaga?
k
kanister/ 27. oktoober 2015 17:15
Gorbatšov astub treiali juurde ja küsib, et :"Vabandage, kas te suudaksite ka siis tööd teha, kui oleksite pudel viina ära joonud?"
Treial:"Jah, sm Gorbatšov".
Gorba:"Aga kaks pudelit viina?"
Treial:"Jah, sm Gorbatšov."
Gorba:"Aga kolm pudelit viina?"
Treial:"No sm Gorbatšov....te ju näete, ma ju töötan:"
MIS SIIS JUHTUS / 27. oktoober 2015 17:20
HOMME TÖÖLE ENAM POLNUD VAJA MINNA ..
SEST ÜLEMUS TEGI KIIRE OTSUSE ----MEIL MUIDU KORDA EI SAANUD ::
""AGA EVELIN ON PANNUD KÜLL TÄIS TABAMUSE --- 10..--sse""
VÄHEMALT AUS INIMENE --KES TEAB KÕIKI --KES JOOVAD RIIGIKOGUS JA PALJUD RIIGITÖÖTAJAD ,,KÕRGED AMETNIKUD JUST TIPSUTAVAD KOOS TÖÖ AJAL:: VÄHE SELLEST ET KODUS JUBA JOOVAD KA ;;
KES SEE TÄNASENI KANNATAB ? ---OMA ENDA EESTIMAA ,,OMA KODANIKUD
MIS SIIS JUHTUS / 27. oktoober 2015 17:20
HOMME TÖÖLE ENAM POLNUD VAJA MINNA ..
SEST ÜLEMUS TEGI KIIRE OTSUSE ----MEIL MUIDU KORDA EI SAANUD ::
""AGA EVELIN ON PANNUD KÜLL TÄIS TABAMUSE --- 10..--sse""
VÄHEMALT AUS INIMENE --KES TEAB KÕIKI --KES JOOVAD RIIGIKOGUS JA PALJUD RIIGITÖÖTAJAD ,,KÕRGED AMETNIKUD JUST TIPSUTAVAD KOOS TÖÖ AJAL:: VÄHE SELLEST ET KODUS JUBA JOOVAD KA ;;
KES SEE TÄNASENI KANNATAB ? ---OMA ENDA EESTIMAA ,,OMA KODANIKUD
š
Šnabilivobski/ 27. oktoober 2015 17:02
napsuse peaga tulevadki parimad mõtted...
n
naisuke/ 27. oktoober 2015 17:10
Et siis tohutult head mõtted tulevad Toompea mäelt?
v
Vähemalt / 27. oktoober 2015 17:23
ise nad seda ehk usuvadki.
n
NSVL / 27. oktoober 2015 16:59
seal kestab edasi,meil ka oli ensv aegses töökoha puhvetis alko vabalt saadaval,vist riik tahtis,et täispeaga tööd tehakse ja tehtigi,uskumatu riigikigus,aga neid seadusi vaadatates,siis täispeaga paljud tehtud ongi
j
Joodik/ 27. oktoober 2015 16:55
Miša, kui kõige noorem, saadeti poodi alkoholi järele ning sellepärast mõtles ta välja alkoholipoliitika, aga see kukkus läbi. Meie president pakub ka vastuvõtul alkoholi - ehk saab ta lollusest aru ja ei allkirjasta seadust.
j
ja/ 27. oktoober 2015 16:49
mis sul endal käes on, miks sa pildile poed, igav jah?
n
No-noo, neiukene!/ 27. oktoober 2015 16:47
Ära kõiguta riigi alustugesid! Alkoholiaktsiis on ju riigi eelarvesse sisse kirjutatud, nagu liiklustrahvid jms...riik või asi kogu oma riigikoguga, pandagu kogu narkovärk ka vabamüüki ja asi mutt
a
aga ossinovski vist ei käi puhvetis/ 27. oktoober 2015 16:42
ta sellest pole midagi rääkinud
samas peab see alko seal ju olema. sest muidu lähevad kurinahad mujale jooma ja ei tule ju üldse tööle.
oi oi oi oi
k
Kommunismi kantsis/ 27. oktoober 2015 16:53
Nii EKP Keskkomitees kui Raadios ja Telemajas oli kärakas vabalt saada. Joodi vabalt ja tehti igaks juhuks porpugandat ka. Kui õhtu saabus, koliti Kunglasse.
Kõik saated olid ideoloogiliselt puhtad.

h
hovar huy/ 27. oktoober 2015 16:40
wabariigis on joodikuid julmalt palju.
Eesti on joodikute surmas maailmas esimene.
Ja joodikud ei parane Ja kui keegi soovib korda luua, siis
joodikud kisvad - meid piinatakse
r
raivo/ 27. oktoober 2015 16:40
see pole midagi,oodake kui kanep lubatakse.vot siis tuleb seadusi,mis ilma kanepita arusaamatud tunduvad.
j
jants/ 27. oktoober 2015 16:40
joodikuid ja narkareid seal jagub,mõned viimastest avaldavad ka meelt aeg-ajalt ja poetavad ka pisara petukaubaks,kui ema,endal silmad kui öökollil punnis.
n
No / 27. oktoober 2015 16:34
tule taevas appi alkohol riigikogu puhvetis. no kelle jaoks tööajal. Kala mädaneb ju ikka peast.Alustage ikka otsast.
a
27. oktoober 2015 16:43
Alkohol on igas puhvetis, ainult koolist peab jooksma üle tee
õ
õpetaja/ 27. oktoober 2015 20:32
ma juba imestagi et kooli buhvetist veel puudu---
O
.kisek ske/ 27. oktoober 2015 17:10
Ossinovski sealt ei julge alkoholi müüki kaotada või piirata, sest erakond seda lihtsalt ei luba.
n
No/ 27. oktoober 2015 16:34
Nüüd ma saan aru, miks selle alkoholi vastu nad seal võitlevad. Riigikogus on alkohoolikute probleem ja iga päev lähevad nad joobes peaga koju ka. Eks kuidagi tuleb ära põhjendada, miks vaja ära keelata ning üritatakse põhjendada nagu oleks see Eesti rahva probleem, mitte poliitikute.
t
TUBLI EVELIN/ 27. oktoober 2015 16:33
et nii siiras olete, usun teid 100 protsenti, tõesti need otsused mis sealt tulevad on inimvaenulikud, need seadused ei ole kaine mõistuse juures tehtud, võtame kasvõi selle pagulaspoliitika,alles me laulsime eesti vabaks ja mis nüüd siis sellele järgneb, väike vaene eesti riik tahetakse hirmsa kultuuriga rahvast täis tankida, ometi meil on võimalus sellele ei öelda, aga näe ei, poliitikud on kole kärmed meie riiki islamiseerima, tagajärgedele mõtlematta, see on üks asi mis pole kainena otsustatud ja teine asi madalad palgad ja kõrged maksud, eesti riik on niigi vaene, miks me jagame oma raha teiste riikide abistamiseks, meil ei ole seda raha ju, las parem teised riigid toetavad meid, aitame parem oma lapsi, pensionäre, haigeid inimesi ja teisi ühiskonna haavatumaid liikmeid, mõtleme kõigepealt oma rahvale, kas neil on ikka piisavalt hea elada eestis, mitte ärme liputa saba võõrastele, ja need teised seadused näevad rohkem välja kui sigadused, miks ollakse nii vaenulik oma rahva vastu, rahvas ei andesta, rahvas vastab samaga
l
lubasime veel nuttes kartulikoori süüa.../ 27. oktoober 2015 17:58
mina söön siiamaani neid koorukesi, kartulid annan lastele. RIIGIKOGUS EI TOHIKS KÜLL JUUA. ISEGI ÕLUT MITTE.... MA SAAN ARU, ET RAHA NIII PALJU, ET KOGU AEG PIDU..
k
Kellamees/ 27. oktoober 2015 16:32
Vähe sellest, et alko Toompeal ära keelatakse...... on nad juba sinna Toompeale alko uimas tehtud !!!
Ainukesed, kes kained on......., on EKRE-poisid, kes alla ei vota, ammugi veel peale.....!!!
Miks Evelin oma orgiatel siis klaaside kolksudes osa vottis......, nuud suur sonavotja !?
k
kuld/ 27. oktoober 2015 16:30

t
tema kõrgus/ 27. oktoober 2015 16:27
teab isiklikest kogemustest,kuhu koer on maetud! Suust veereb puhast kulda!Tubli,tubli,tubli!
i
isiklik kogemus ikka loeb/ 27. oktoober 2015 16:44
ma tõsti ei teadnud, et tema oli riigikogus
m
miks enne/ 27. oktoober 2015 16:23
pole seda jutuks tulnud? ainuke koht riigis, kus alkoholi müüakse töökohal töölistele töö ajal... ja mitte kaasaostmiseks, vaid kohapeal tarbimiseks. natuke narr, kas pole??? ja see toimub Toompeal kus on koos meie ajud, võim ja südametunnistus....
u
uuuuuu/ 27. oktoober 2015 16:20
kas jälle on tähelepanu puudus,et ajuvaba möla ajab.
h
hääl 60 000 alkohoolikute suust / 27. oktoober 2015 16:45
eks ju, kes siis ei tea, et Eestis alkohol üldse pole probleem
m
27. oktoober 2015 16:55
mis siin ajuvaba või möla on ? ajuvaba on , et su ema aborti ei teinud ! sündimise järel, pole sul suust tulnudki muud kui möla. hoia suu kinni ja püsi vagusi!
j
jälle/ 27. oktoober 2015 16:16
väga rumal väide, kes soovib alkoholi tööl juua, saab seda ka mujalt kaasa tuua. Kas Evelin tõesti arvab, et kui töö juures alkoholi müüakse, siis tähendab see automaatselt seda, et kõik tööl alkohoolseid jooke tarbivad?
Töötan ise aastaid töökohas, kus kohvikus-sööklas on võimalik lõunasöögi kõrvale veini osta. Väga vähesed ostavad ja ei ole ühtegi purjus kolleegi näinud.
v
27. oktoober 2015 16:46
vaat kus lugu, töölised tasivad kaasa alkoholi ja lõuna ajal tühendavad pudeleid nagu 25 aastat tagasi vene ajal
v
Valija/ 27. oktoober 2015 16:54
Mulle on suisa arusaamatu ettevõtte juhtkonna mõttelaad,et lõunasöögi kõrvale pakkuda veini! Ilmselt saab tegu olla mingi riigiasutusega . Eraettevõttes tegutsedes ma seda ei lubaks. Aga vana tõde: mis on lubatud valitsejale,pole lubatud alamale!
n
Nojah/ 27. oktoober 2015 16:16
Nojah. aga see vargamäe jultunud võimukamp on loll ilma viinatagi.
n
naine/ 27. oktoober 2015 16:16
Õige jutt! Ei oskagi muut moodi seletada, miks mõni seadus vastu võeti v. muutmata jäeti. Näiteks: alaealiste tüdruutega seksimise lubamine - 14a. seadus.
k
Kellamees/ 27. oktoober 2015 16:16
Vähe sellest, et Toompeal alko ära keelatakse on tagajärjed ammu näha.....need koik on ju alko-uimas sinna Toompeale tehtud !? Egas normaalseid seal olegi........, vast ainukestena EKRE-poisid !!! Ärge teie votke, olete alati kaine peaga olnud ja jäätre kaineteks !
k
Kiitos/ 27. oktoober 2015 16:15
Mõni ütlemine läheb ka täppi.
n
NATUKE vanem/ 27. oktoober 2015 17:24
EVELINI VÕTAKSIN KOHE NAISEKS --VÄHEMALT EESTIS TULI VÄLJA ---- AUS INIMENE JA NÜÜD KÜLL MEELDIB,,, JA ARVAN ---ET TEEB VAHEST HEAD TOITU KA ,,,
b
Batja/ 27. oktoober 2015 17:30
Ilvesega Kukus lakkuda kõlbas küll - kätte sai...hihi:)

n
No jah./ 27. oktoober 2015 16:14
Evelin teab, millest räägib, võõra mehega musutamine. ise presidendi abikaasa, toimus ka alkoholijoobes.
k
kasklane teab/ 27. oktoober 2015 16:48
vähemalt tema seaduslik abikaasa mitmete aastade vältel petis teda kaine peaga
t
Tänutundest nõretav.../ 27. oktoober 2015 16:09
Tema pühadus on rääkinud /kirjutanud. Õudselt oluline info, jõudis ikka ära oodata, muidu oleks päev raisku läinud.
Kui millestki muust pole uudist teha, siis alati leiab väärtuslikke mõtteid proua FB lehelt.......
e
27. oktoober 2015 16:49
Ei ole või? Elagu purjuspeaga vastu võetud otsused, kõike targemad otsused maailmas!
h
Habe/ 27. oktoober 2015 16:07
sellises kohas nagu Riigikogu ei saagi ju kaine peaga viibida...... kaine peaga sellist soga kuulata.....
j
Ja-jah/ 27. oktoober 2015 16:04
Auuu,ta on jälle rääkinud....
h
Hmm/ 27. oktoober 2015 16:03
Ja miks see teema proua suust siis üles ei kerkinud, kui ta ise veel "kõrgel kohal" oli?
u
Urrr/ 27. oktoober 2015 16:15
Sest siis polnud onu ossil plaanis sellist jama tegema hakata.....

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee