Eesti uudised

Mis saab, kui pole pangakontot? Kas ainult sularahaga saab hakkama?

Maarius Suviste, 27. oktoober 2015 07:00

55 KOMMENTAARI

r
Rainer!/ 27. oktoober 2015 18:11
Pole inimest või kohta kes suöaraha vast oleks! Kui on ikka reaalne klots taskus oled igale poole oodatud...
t
tony/ 27. oktoober 2015 16:52
mind huvitab hoopis kas sots. töötajal on õigus nõuda sinult pangakonto väljavõtet kui taotled toimetuleku toetust?
a
aga / 27. oktoober 2015 15:09
proovige parem ilma e-kirja kontota olla. Enamus kohti nõuavad, et sul peab olema e-posti aadress :)
k
Kaarditu/ 27. oktoober 2015 14:41
Mul on ka pangakaart kuid mis kasu sellest. Kohtutäitur on arve sulgenud,saan ainult min. palga kätte. Pangakardiga ühtegi makset poes teha ei saa,sammuti neti pangas ja siis pean veel maksma kaardihooldus tasu. Pluss iga makse mis teha ekstra 3 euri. Lisaks nagu nii tuleb kohe kõik välja võtta kuna iial ei tea millal täitur selle min. palga kallale asub. Vahet pole kas see seadusega lubatud või mitte. Pole siis imestada,et nii palju mustalt tööl käiakse. Teisiti ei jäägi ellu
k
kas/ 27. oktoober 2015 17:53
sul ei ole ala-ealist last ? kui on. siis tee tema nimele ja ise oled arveldusarve haldaja. kui laps on üle 18. saab ta teha volituse sinu nimele. pool eestit teeb nii. ellu jääda tahtvad kõik. mitte vaid 101 paksmagu. jaksu sulle !
p
peale sinu on veel tuhandeid. a meie riigis on nii parem. tegelikult on see inimõiguste rikkumine. mul on õigus saada oma raha ka sulas kätte./ 28. oktoober 2015 07:20
m
Must huumor/ 27. oktoober 2015 13:58
Ja suletud pangakaardiga inimene seda artiklit lugeda ei saa, sest artikli eest maksmiseks läheks vaja pangaarvet. Sellist küünilisust kohtas NSVL-is päris palju.
n
No ka interneeduse ja arvuti jaoks maksmiseks/ 27. oktoober 2015 14:08
oli/on sul ju raha vaja... või oled sa suutnud luua oma võrgu, mis leiba ei küsi?
m
Marx/ 27. oktoober 2015 12:12
saab küll ilma igasuguse pangakontota ja kuidas veel,vähemalt hing rahul ja kontroll asja üle!
ja mis peamine mu raha on turvatud,kuna eluski ei tea kas saan oma raha pangast kätte või mõni rootslane laseb panga põhja ja kõik on oma rahadest ilma!
ja täituridki võtavad sult kõik hingetagant!!!
k
Küberkratt/ 27. oktoober 2015 14:03
Soovitan ka panku igal võimalusel poikoteerida ja nt rahvusvaheliste ülekannete jaoks MoneyGrami. Western Unioni, Transwer Wise jne. Kõige parem kasutage bitcoine. Kui investeerite, siis investeerige reaalvarasse või kasvõi väärismetallidesse, aga ÄRGE HOIDKE OMA VARA RAHANA JA PANGAS. Pangad hoiavad teie raha bürsidel ja kui tahat, et te raha bärsil on, siis investeerige see ise sinna võ kasutage investeerimis ettevõtteid/nõustajaid.
k
Kapsas/ 27. oktoober 2015 12:08
Kui raha on saatanast, siis pangad on põrgu!
v
:) njah, mitte RAHA pole halb,/ 27. oktoober 2015 14:15
vaid MITTEETTVÕTLIK SUHTUMINE rahasse.
Raha pikemalt hoida on vaid seepärast halb, et:
1) see pole iseenesest midagi väärt (ei saa seda süüa ega saa seal elada) ja
2) selle väärtuse üle otsustab väheste INIMESTE SUVA, mitte enamus (turg).
e
et siis/ 27. oktoober 2015 10:39
Tean Eestis ühte inimest kellel ei ole kunagi olnud üheski pangas kontot. Ei ole ravikindlustust ega mingeid sambaid. Saab oma eluga väga hästi hakkama ja ei ole tahtnud ega taha riigilt midagi. Teeb tööd ja peab oma majapidamist.
j
ja elab/ 27. oktoober 2015 11:01
siis kasvõi ilma elektrita, sest selle eest sularahas ei saa maksta, või maksab keegi teine tema eest?
k
Kadri/ 27. oktoober 2015 11:46
Postkontoris saab arveid sularahas maksta.
e
Elektrit saab ka ise teha/ 27. oktoober 2015 14:16
p
postkontorid pandakse/ 28. oktoober 2015 07:24
o
27. oktoober 2015 19:21
olen isegi üks neist.kõigele lisaks puuduvad mul ka laenud.kaifff.

t
Tekib küsimus/ 27. oktoober 2015 10:24
Kuidas need inimesed kellel pangakontot ei ole oma elektri, kommunaalid, telefoni ja kõik muud arved maksavad? Minu jaoks on ka mugavus väga tähtis ja olen rahul et ei pea iga kuu midagi kusagile maksma jooksma vaid kõik läheb automaatselt arvelt maha. Teiseks, paljudel on olude sunnil kaelas pangalaenud (eelkõige eluase siis), kuidas need inimesed saaksid ilma pangata hakkama :) Ja kolmandaks muidugi see, et mis siis teha kui on vaja oma oste või ülekandeid hakata tõendama. Kasvõi alimentide maksmist...
o
oik/ 27. oktoober 2015 10:53
Selle mugavuse eest maksad toidupoes 2% igale ostetud asjale juurde ja seda olenemata kas maksad kaardiga või ilma, sest see 2% pannakse automaatselt kõigile toodete hinnale juurde, kuna enamus maksab kaardiga ja pank küsib röögatut vahendustasu.
Nii et palju õnne mugavus!
k
kriss/ 27. oktoober 2015 11:48
See 2 % on ka siis juba hinna sees kui maksad sularahas. Absull ei ole vahet kas maksad kaardiga või sulas, kaarditasu on juba tootele juurde lisatud.
a
Aga mugavus on ju tähtis:/ 27. oktoober 2015 14:18
paljud meist siis koobastes või metsaonnis hakkama saaksid (näitena rahavabast elust)?
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 4. jaanuar 2016 09:22
Kallis rahavabaelu, mine käi ära lõunaosariikides. Seal ei ole mingit probleemi sularahaga, kõik võimalikud tööd tehakse mustalt ja sularaha voolab jõgedena. Kedagi ei huvita kas sul on pangaarve või ei ole.
Point on selles, et eestis üritatakse stagnatsioonipartei poolt sularaha välja suretada, et siis saaks läbi panga täieliku ülevaate ja maksudest viimasegi sendi kodaniku käest kätte. Kui ma teaksin, et minu maksud lähevad riigi ehk siis rahva hüvanguks siis maksaks vabatahtlikult kõik nii nagu peab, aga kui ma näen, et sellest rahast mida stagnatsioonivalitsus rahva käest ära korjab ei lähe rahvale punast krossigi siis loogiline, et ma ei ole nõus maksma ära kogu oma raha ja surra ise nälga.
s
seda et/ 27. oktoober 2015 12:06
selle jaoks on abikaasa, kes kõik tehingud teeb. vähemaalt meil on see nii.
h
Hm/ 27. oktoober 2015 09:38
Miks Eesti Vabariigis ei saa igalpool sularahaga arveldada? Kas Eesti Vabariik on ikka õigusriik? Mina näiteks ei taha pangakaardiga maksta! Miks riik mulle seda peale sunnib?
v
Vastus/ 27. oktoober 2015 10:30
Selleks et sind paremini jälitada.
õ
õigusriik/ 27. oktoober 2015 10:54
Sult ei küsita kas sa tahad või mitte, kui oled 1983 või hiljem sündinud oled KOHUSTATUD tegema pensionisamba ning konto panka ning maksma oma igakuisest palgast pangahärradele andamit, olenemata sellest, kuidas nad su rahaga toimetavad.
o
Olev/ 27. oktoober 2015 11:52
Kas palka makstakse sularahas või ülekandega - see on tööandja ja töötaja vaheline kokkulepe. Ise olen juba neli-viis aastat oma palga, mille pealt tööandja maksab maksud, sulas kätte saanud. Sularahas saadud palk ei tähenda automaatselt "musta"- või "ümbriku" palka. Ei teeni see pank minu palga pealt tuhkagi. Ja võib-olla ei hakkagi saama.
t
teeme poikotti/ 28. oktoober 2015 07:27
aga eestlast ühe lippu alla saada on VÕIMATU:
e
endel/ 28. oktoober 2015 07:54
teeme "boikotti"ja ühe"lippu alla saada.Liiga palju kirjavigu!
a
ats/ 27. oktoober 2015 09:30
üle 20 aasta pole mul pangakontot,10 veel,siis saaksin aga milleks(täitur)
a
ats/ 27. oktoober 2015 09:30
üle 20 aasta pole mul pangakontot,10 veel,siis saaksin aga milleks(täitur)
v
viru lind/ 27. oktoober 2015 09:25
Mis saab? Nii ainult saabki.
v
Varsti aasta/ 27. oktoober 2015 09:23
Ei suhtle pankadega juba varsti aasta. Tänu sellele kulub raha palju vähem, sest mul on selle olemasolust ja kogusest täielik ülevaade.
See justkui loob reaalsusetunde, mis ei lase mingil virtuaalrahal vastavalt hetkesoovidele haihtuda. Sularaha on füüsiliselt olemas, virtuaalne aga täiesti anonüümne. Alustasin sellest juba ca 3 aastat tagasi, et võtsin peale palgapäeva kõik kontolt sulas ära, sest arvasin oma kulusid ja kontrolli raha üle olevat ebamõistliku.
Ja tegelikult nii oligi. Ma hakkasin raha lugema, aga ihneks ja ahneks ei muutunud.
Siin on ainult üks "aga". Mu tuttav, kes toimis samuti, ostis koos ühe naisega maja.Otse loomulikult käis kogu arveldus sularahas, hilisemad kulutused tehti samuti remondimaterjalidele jms sularahas.
Siis otsustas see naine kõik omale saada ja kohus otsustaski, et kõik kuulub temale, kuna temal olid esitada mingid pangaülekanded.
Mees oli muidugi igal pool kaubelnud hinda alla ja ega arveid ka ei küsinud.
Seega- riiklikul tasemel on otsustatud, et sularahatehingud ei oma mingit õiguslikku alust ja on tühised?
Lisaks on pangakaardiga arveldamisel teie elu tegelikult avatud raamat. Kus käisite, mida ostsite, palju ostsite, kas ostsite üle oma sissetulekute ja kuidas see võimalik on jne.
See jant ümber sularaha ja selle kaotamise ainus eesmärk on saada rahvas täieliku kontrolli alla ja orjusse, sest siis polegi midagi muud vaja, kui ainult konto sulgeda.
Siis ongi käes aeg, mis inimesed, kelpole otsaees või käel "märki", ei saa müüa, osta ega vahetada, just nii, kuis prohveteering Johannese Ilmutuse Raamatust;)
Sellest hetkest on orjus käes 100%.
M
./ 27. oktoober 2015 09:23
Ma olen kindel, et kui mul puuduks pangakonto, aga oleks piiramatult sularaha, saaksin väga hästi eluga hakkama.
Pole ühtegi tehingut, mida ei saaks ilma pangakontota teostada. Isegi trahvimaksmist--mine panga nõustaja juurde, ja leitakse ka sellele mingi lahendus.
j
jah/ 27. oktoober 2015 08:52
konto peab olema kuid sularahata ei saa hakkama, on kohti kus saab maksta ainult sularahaga nt. turul

r
raivo/ 27. oktoober 2015 08:42
Sunni viisiline pankade nuumamine ehk riiklik maafia.
m
27. oktoober 2015 08:04
Mina elu ilma kaartita ei kujuta ette. Mis siis et vaene
<
27. oktoober 2015 08:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
r
Rohkem/ 27. oktoober 2015 08:50
kujutlusvõimet ehk tarvis...
n
näiteks .../ 27. oktoober 2015 07:59
... ilma pangakontota ei saa autokütust tanklast osta.
h
heh/ 27. oktoober 2015 09:39
kus kohas säänne tankla asub ka?
a
ab/ 27. oktoober 2015 07:47
see artikkel peaks olema eelkõige neile, kel pole pangakontot, aga näed leht neil seda lugeda ei lase....antud lehe ärimulaaž on ikka ajast ja arust kui mitte öelda, et debiilne!
m
Miks ei saa???/ 27. oktoober 2015 09:02
Osta paberi eest paberleht.
t
tark mees taskus/ 27. oktoober 2015 09:36
internetis saab lugeda kogu maailmas, mitte ainult kapa-kohilas või obinitsas, ninatark
k
Ka pärislehe saab kuhu iganes tellida,/ 27. oktoober 2015 14:22
a
ab/ 27. oktoober 2015 17:15
saad paari nädala pärast kätte vahel....pärismaalase mõte....
j
ja ega sa vaesemaks/ 28. oktoober 2015 07:35
ei jää kui maailma jõledused lugemata on. vastupidi magad paremini.
a
ank/ 27. oktoober 2015 07:37
v
27. oktoober 2015 08:25
valitsuse otsuse alusel, teisiti ei saa riigilt pensione ega muud kätte. Sularahas riigilõive maksta ka ei lasta, näiteks dok tegemisel. Saate aru, et see on administratiivsete meetmetega peale sunnitud olukord?
m
minul küll dokumentide/ 27. oktoober 2015 08:41
ehk id ja passi taotlemisel Rakveres probleemi ei tekkinud. maksin sulas ja ok.
t
to:// 27. oktoober 2015 08:50
Kas Sulle tehakse erandid? Tuhanded on, kelel ei ole pankakaarti, ja kõik saavad oma psnsioni kätte ja ka dokumendid tehtud.
2
2 protsenti teenustasu/ 27. oktoober 2015 10:57
Miks me räägime ainult pensionäridest? Räägime ka nendest tuhandetest noortest kes on sunniviisiliselt pangaklientideks muudetud, sest seadus nõuab pensionisammastega liitumist. Ega palju vahet ei ole, kas sada aasta tagune sitsiilia maffia, kus pakkumine oli nii hea, et keelduda polnud võimalik, siis nüüd ka- panga pakkumisest pole võimalik keelduda!
õ
õnk/ 27. oktoober 2015 14:24
miks ORI? Võib ju ka panga enda kasuks tööle panna: sealt laenatava raha tulusus peab ületama laenuprotsendi, mis on hetkel ju suht madal.
k
Kurb/ 27. oktoober 2015 07:35
Kahjuks pole pangad enam teenust pakkuvad asutused, vaid politsei ja KGB ristsugutised, mis vilistavad oma klientide privaatsusele, nuhivad nende järele ja edastavad kõikvõimalikke andmeid suvalistele ametnikele, samuti USA - le ja kellele kõigile veel. Reaalsus on juba varjutanud kõik võimalikud vandenõuteooriad.
m
Mitte nii kurb/ 27. oktoober 2015 14:26
Info liigub, nõus. Aga kas laenu andmine, kui sa seda vajad, ei olegi siis teenus? See inf sinu kohta on vaid osa selle teenuse hinnast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee