Maailm

Uudist täiendatud kell 18.22!

Rootsis vägistas 40aastane mees pagulaskeskuses kolmeaastase tüdruku?

Õhtuleht.ee, 23. oktoober 2015, 15:56

116 KOMMENTAARI

a
asddsa/ 13. detsember 2015, 02:13
PALUN MINE JA PROTESTI, MÄSSA, LAAMENDA, KUTSU INIMESI ENDAGA KAASA JA SIIS SAAVUTAD MIDA TAHAD !!!!!! Hetkel kommenteerides pole sinu lausel mingit võimu!!
t
Tõnu Univer/ 7. detsember 2015, 12:16
Nendele vägistajatele peaks küll haiget tegema!
k
KUI TAHAME SELLEST PÄÄSEDA,/ 7. detsember 2015, 02:28
VAJAME ERAKORRALISI AUSAID VALIMISI!
MEIE PRAEGUNE VALITSUS ORGANISEERIB MEIELE SAMA.
a
asddsa/ 13. detsember 2015, 02:12
PALUN MINE JA PROTESTI, MÄSSA, LAAMENDA, KUTSU INIMESI ENDAGA KAASA JA SIIS SAAVUTAD MIDA TAHAD !!!!!! Hetkel kommenteerides pole sinu lausel mingit võimu!
i
Irw/ 6. detsember 2015, 11:49
Ja mees vabaduses. Uskumatu. Kui vägistaja oleks põliseurooplane ei oleks teda küll vabaduse lastetud. Uskumatu riik see rootsi oma haiglasse poliitkorrektsuses.
n
no mIda kuradit,/ 27. november 2015, 22:29
teol oli pealtnägijaid ja keegi ei sekkunud???????
k
Kuidas aru ei saada,/ 27. november 2015, 18:10
et islam ei sobi meie ühiskonda. Eilses Aegruumi saates näidati moslemimaailma abielusuhteid, mis on täielikult halal ehk siis islamijärgselt lubatud. See tähendab, et mees võib olla alalises abielus ja ajutistes abieludes. Ajutised abielud põhinevad lepingul, mis võivad kesta mõnest minutest kuni x ajani. Teiste sõnadega- see, mida meil käsitletakse prostitutsioonina, on seal ajutine abielu, kusjuures mees võib naisele tasuda lepingutasu selle ajutise abielu eest. Kindlasti on selles ühiskonnas veel mustmiljon halal käitumisnorme, mis ilmselgelt on meie inimestele vastuvõetamatu. Rootsi ja Soome on oma sinisilmsuses juba kõik piirid ületanud. Kas meie ladvikul jätkub tervet moistust?
e
Ei noh/ 25. oktoober 2015, 11:22
kui juba keskuses üksteise peale valetatakse, siis mis edasi saab? See ikka väga räige süüdistus.Lase selline süüdistaja riiki.Ei tea ,mis edasi teeb... Ja neid ju mitmeid tuhandeid !
l
24. oktoober 2015, 19:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tead/ 25. oktoober 2015, 10:45
sa oled ilmselt haige inimene, kui selliste asjade peale mõtled

l
LOOSUNG/ 24. oktoober 2015, 10:19
EI TOHI LUBADA MITTE ÜHTEGI PAGULAST MEIE RIIKI !
v
24. oktoober 2015, 10:23
vastasel korral ootab meid samasugune saatus... vägistamised, tapmised, röövimised, põletamised jne...
ü
ühe inimese arvamus/ 24. oktoober 2015, 10:56
Migrantsioon on alati aset leidnud. Internetis on statistika selle kohta, mitu tuhat sisse- ja välja rändab. Läbimõeldud ja kontrollitud (sh turvareegleid järgiv) migratsioon võib olla riigile isegi kasulik. Aga see sõltub sellest,, kes ja mis põhjusel tuleb ning kui integreerimisvõimeline see inimene on. Mida kaugem on kultuur ja usk ning riigi arengutase, seda raskem on integreerida ning seda enam tuleks abistada kohapeal.
Mis puudutab antud kriisi, siis see jutt, et ühtegi pagulast ja meie kvoot on 0, ei ole paraku realiseerirav. Mingit koormat tuleb kanda aga jah (olen nõus), mida vähem sellise massilise migratsiooni raames saame, seda parem. Probleemid millega tegeleda:
1) mingit püsivat kvoodisüsteemi, mis paistab olevat Merkeli jne unistus. Ma ei tea kuidas kellelegi aga ilmselt on Merkelil / Junkeril oma agenda, mis ei ole kooskõlas rahvusriigi huvidega. So minu isiklik ja asjatundmatu inimese arvamus.
2) abi peab olema sihipärane - enamus tulijaid ei vaja abi - majandusmigrandid. Miks me toome migrante Itaaliast, kus on vähe süürlasi, ma ei tea.
3) hetkel on prioriteet süürlased, keda on niigi palju liikumas. Liibanonis on ka nüüd nn paremäärmuslased, mis panevad massid siiapoole liikuma. Ülejäänutest riikides ei ole otsest vajadust reisida Euroopasse - neil on oma riigis turvalisi piirkondi. EL ei saa ilmselt ka süürlaste tulvaga hakkama ning seda tuleb tunnistada.
4) riigil peab olema võimalus otsustada, kui palju nad võtavad. Abistamise viisidel peavad olema alternatiivid. Maksimaalset kasu saab anda seal, kus abi andmine odavam. Toovad need, kellel vaja ja kes on võimelised tagama paremad tingimused. Ilmselt tuleb tuua solidaarsusest siia nt juhul, kui Türgi enam ei mahuta. Aga äärmiselt vähe, sest islamiseerumine ei ole tore perspektiiv.
5) EL ei ole Saksamaa. Seega küsimustes, mis panevad kohustusi kõigile riikidele, ei saa Saksamaa olla see hõiskaja "Tulge kõik. Ups, ärge tulge kõik. Ups, ei mahu (jagage endale)". Merkel jälle ütles välja riigid, kust ta võtab, mida on ilmselgelt palju. Lisaks Merkel ei saa juba Saksamaa asukoha tõttu seda öelda.
6) Saksamaa ei tohiks praegu üldse hõigata / kutsuda, kuna ei suuda (minu arvates) tagada oma inimeste ja migrantide inimõiguste tagamist. Inimõigused ja seadused ei ole ühepoolsed. Riigil on kohustused ka oma rahva eest. Järjekordne Ungari arvamus, mis mulle meeldib: https://www.youtube.com/watch?v=VwoAa2I4VeU.
7) Kui midagi tehakse, siis tuleb teha hästi, seaduste järgimist tagades, õigesti ja turvaliselt. EL uputamine, lõhestamine ja destabiliseerimine, turvalisuse languse soodustamine jne ei tohi olla aktsepteeritav tava. Protsess ja tulemus (tervikuna) on oluline. Õigused, kohustused, väärtushinnangud ei tohi sõltuda nahavärvist jne. Ei ole üksnes valgete seas rassiste, vaid on ka islamiusuliste seas. Ei ole õigust turvalisusele ja abile üksnes migrantidel, vaid ka kohalikel (riigil on kohustused omade ees). Piirid ei kehti üksnes kohalikele, vaid ka migrantidele. Vägistamised, põletamised, tapmised - need on kuriteod ka migrantide puhul (ei ole kõik tupsununnud ja abivajajad). Neil on õigus oma usule, meil on õigus rahvusriigile (need, kes üritavad oma kombeid ja tavasid peale suruda, ei soovi integreeruda, ei ole teretulnud). Abi migrantidele peab olema kooskõlas kohaliku elustandardiga - võrdsed tingimused (mingit poputamist).
k
Kui tahad aidata, siis/ 24. oktoober 2015, 11:29
tuleb eristada pagulasi ja maj.migrante (viimaseid on selge enamus). Pagulasi on vähemus. Need pirtsakad ja agressiivsed on kas majandusmigrandid või lihtsalt siia imbunud kurjategijad. Praegune põhiprobleem ongi totaalne korralagedus, kus ei suudeta abivajajaid jm kontingenti eristada. Eurostati andmetel on süürlasi (ehk abivajajaid) 5-st 1. Probleem on selles, et vahepeal presenteeriti süürlastena kõiki, sh mustanahalisi.
Oleks ideaalne, kui suudaks selle abi mittevajava kontingendi liikumise peatada - nad ei ole Eesti mure. Pealegi süürlased paistavad armastavat oma riiki ning suur osa ei taha lahkuda. Seega on alternatiiviks antud piirkonnas rahu ning inimeste abistamine kohapeal.
Nt ühe iraaklase (kes Soomes juba aastaid) arvamus uute pagulaste kohta Iraagist. Ta ütleb, et ca 70% tuleb siia raha pärast. Nad ei vaja kaitset. Justkui turistid.
https://www.youtube.com/watch?v=8gO1QTEnwQw
Migratsioon peab olema kontrollitav ja vahendite kulutamine abistamisele sihipärane.
i
Igaks juhuks/ 24. oktoober 2015, 11:42
Jällegi kui ma räägin peatamisest ja võitlemisest, siis seda EL, riikide, seaduste tasandil. Oluline on, et valitsus pakuks inimestele kindlustunnet läbi kommunikatsiooni ja avatuse ning Eesti eest seismise. Samuti loodan isiklikult (ma ei ole poliitik), et eestlased jäävad rahumeelseks. Inimesed peavad tundma end kaitstult - ka kohalikud. Tunnistan, et on võõraste ees hirm (varem ei olnud üldse probleem, kuna ei tea, keda sa tänaval kohtad. Kas normaalset inimest või ühte neist massilise migratsiooni tulemustest (pean silmas negatiivseid näiteid). Ma loodan, et inimeste hirmusid suudetakse kaitsta - ei mingit varjamist.
m
Mul on hea meel, / 24. oktoober 2015, 09:15
et probleeme hakatakse tunnistama ka kõrgemal. ÜRO esindaja ütleb, et nad on kuulnud jubedaid jutte laste kohtlemise kohta. Smuugeldajate hinnakirjas on ka nn ellujäämistasu = seks lapsega. Seda nt juhul, kui raha saab otsa. Lisaks on suur arv üksikult reisivad lapsi. Lastega kauplemine on probleem. Selle kohta on ka dok-filme ja uudiseid, kuidas lõpetavad Itaaliasse jõudvad naised ja lapsed. ISIS on röövinud lapsi seksorjadeks ja võitlejateks. Rootsi või Norra tunnistas, et neil on probleem lapsnaistega - mida teha, kui tuleb keskealine mees 12 aastase naisega. On olnud ka videoid, kus on näha naiste ja laste vägivaldset kasutamist inimkilbina. Me oleme näinud, milline on tulijate agressiivne käitumine. Teame, et tulijate seas on radikaale, kurjategijaid ja rassiste (tõendid olemas). Need on tõsiised probleemid - ohus on nii tulevad / tulnud lapsed kui ka kohalikud. Kogu sellel massilisel migratsioonil on kuritegelik taust. Seda ei tohi soodustada. Abistamine tuleb kuritegevuse skeemidest eraldada. Paljud diskussioonid on teemal "abistada või mitte". Ilmselgelt valikut ei ole. Seista tuleb: abi sihipärasuse, piiride pidamise, inimsmuugeldamise väljasuretamise, turvalisuse tagamise, alternatiivsete lahenduste (kui ikka EL ei saa tagada inimväärseid tingimusi) eest.
https://www.youtube.com/watch?v=y3c3WwMoJXQ
s
Sõna rassistid/ 24. oktoober 2015, 09:18
Aeg on ka tunnistada, et rassism ei ole ühepoolne. See, et nt kristlastel on pagulaskeskustes ohtlik olla, on probleem. Nimetame seda rassismiks ja võitleme sellega.
s
Sõna rassistid/ 24. oktoober 2015, 09:39
Pidasin rahumeelset võitlust - seaduste ja korra tasemel. Ei poolda vägivalda, ei vihka kedagi ega ei tee üldistusi, et kõik on pahad. Olen massillise migratsiooni ja kuritegevuse ning hukutava ühepoolse tolerantsuse vastu.
m
mida/ 24. oktoober 2015, 09:00
krt. kuritegu ei toimunud. nagu meil vaos! te olete kõik raisad,kes seda varjavad. ärge põdege,õige pea te annate vihaste rahvahulkade ees vastust-nii,et härrad tolerandid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
r
24. oktoober 2015, 08:02
Rootslasedon juba hulluks aetud nendest pagulastest...
ü
Üleüldse/ 23. oktoober 2015, 23:50
Mulle jääb arusaamatuks, miks migrandid võivad rikkuda seadust? Näiteks see telkide põletamise lugu. Põletasid telke ja tegid selle taustal selfiet. Said, mis tahtsid - viidi bussidega kiiremas korras minema. Sama on vägistamistega. Ma tõesti loodan, et Eesti ei lähe sama teed.
http://www.dcclothesline.com/2015/10/22/video-muslim-migrants-burn-down-refugee-camp-take-selfies/
https://www.youtube.com/watch?v=glUMeF69NSw
m
Mall/ 23. oktoober 2015, 23:37
Uskumatu, et keskuse ametnikud varjasid juhtunut, s.t. püüdsid seksmaniakki säästa, aga süütust väikelapsest oli neil savi! Siis on nad kuriteo varjajad ja peavad ka karistatud saama. Eks moslemimehed olegi pidevas seksinäljas,enne abielu ei tohi neil sekssuhteid ju olla. Eks nüüd hakatakse poolpaljaid (suvel) Euroopa naisi rappima. Nii et naised, valmistuge selleks. Ja avage oma sinisilmsete kergeusklike tütarde silmad, et nad kas kavalate meelituste lõksu ei langeks või pimedas enam üksi liikuma ei hakkaks. Ja enesekaitsevõtete oskamine on eriti naistele kasulik. Üksi meestekamba vastu olles jääb sellest muidugi väheseks.
o
ogaõun/ 24. oktoober 2015, 03:11
Tea,kas pagulaskeskuse töötajad ja muud tegelinskid olid kastreeritud ajudega?
n
Näedsa/ 24. oktoober 2015, 06:37
1 trastand pagulane sulle - pannud
e
Ettevaatust!/ 23. oktoober 2015, 23:36
Olgem ettevaatlikud armsad kaasmaalased taoliste uudiste juures! Hoidkem oma arvamus endale mujal kommenteerimiseks! Muud ma ei lisa, kui et olge ettevaatlikud!!!
m
24. oktoober 2015, 17:52
mis krdi ettevaatlik kommimisel, meil on VEEL sõnavabadus, seda keelata on kuritegu, ja kui meil on puha väiksed ja / või ilusad tsikid, siis - ei mingeid nõgikikkaid siia, või.. näiteks .tuleb austraaliasse minna ?
j
just/ 23. oktoober 2015, 23:19
akkangi pagulaiseks koik lubatud seadused ei kehti abiraha rohkem kui kohalikel palka

e
Erinevus rikastab/ 23. oktoober 2015, 23:09
Tolerastia on valitsev kord.
Kōike vôib teha!
t
TRADEMAA/ 23. oktoober 2015, 22:04
KAS TA MUNAD ON JUBA KRUUSTANGIDE VAHEL PURUKS LIITSUTUD VÖI EI OLE
t
TRADEMAA/ 23. oktoober 2015, 22:04
KAS TA MUNAD ON JUBA KRUUSTANGIDE VAHEL PURUKS LIITSUTUD VÖI EI OLE
h
hehe/ 23. oktoober 2015, 21:18
Palja tilliga ei julge enam maal ujuma minnagi, peatakse juba pagulasvägistajaks muidu.
h
hehe/ 23. oktoober 2015, 21:18
Palja tilliga ei julge enam maal ujuma minnagi, peatakse juba pagulasvägistajaks muidu.
k
krdi / 23. oktoober 2015, 20:54
selliseid asju ei suuda isegi füüsiliselt ette kujutada..... meil peavad juba hangud valmis olema
a
ab/ 23. oktoober 2015, 21:27
üks vana talumees kord mainis, et, te mis te arvate, et peale uute lääne traktorite on meil viglad ja vikatid minema visatud ve?
l
li/ 24. oktoober 2015, 04:21
paluti ju teid tulla meeleavaldustele alla saja lnimese kommentaariumis olete nii vaprad kuradi orjarahvas
p
pees riik/ 24. oktoober 2015, 07:16
Ära möga. Inimesed käivad tööl ja puudus igasugune info meeleavalduse kohta. Seda võimud varjavad.
m
Mall/ 23. oktoober 2015, 20:44
Noh, jalle hakkab pihta- vagistajad on VAID ja AINULT mustad moslemid. Kunagi oli Perekoolis vagistamis teema ja mis seal selgus oli ikka kohutav- ule 200 postituse eesti naistelt- pilastajateks isad, kasuisad, vennad, sugulased ja tuttavad. Eestis aga sellest ei raagita kuna politseid naeraks nakku ja utleks, et ise oled suudi. Nii siis teavadki sellistest asjades vaga vahesed.
m
Miks ainult?/ 23. oktoober 2015, 23:10
Pedofiilia on probleem ka meie ühiskonnas. Samas moslemite seas (riigiti erinev) on see veel eraldi teema. See, mis meil keelatud ja taunitav, mõnes piirkonnas isegi norm. Lapsabieludest oled kuulnud? See on reaalsus ning seda ei tohi eirata. Miks peaks eristama eurooplased ja moslemid? Vastus: neil on teised arusaamad, teine usk ja tavad (nende jaoks see ei ole pedofilia). Seega lähenemine probleemi lahenduste otsimisele peab olema teine.
Mõned mõtted:
1) Reeglid ja karistused kohe selgeks - suhtumine naistesse ja lastesse, sest see on probleem. Kes sooritab vastava kuriteo juba asüüli taotlemise perioodil, kohe riigist välja.
2) Veelkord integreerimisprogrammi raames üle korrata.
3) Mõjuv karistuste strateegia. Kusagil on ametlik uurimus, kuidas parem võidelda grupiviisilise vägistamise probleemiga (gang-rape).
NB! Ma ei ütle, et kõik moslemid on paha ja tõlgendavad asju ühte moodi. Kuid sellised riigid nagu Afganistaan, Pakistan, Iraak, Eritrea jne viljelevad praktikaid (naiste ja laste suhtes), mida Lääne ühiskond ei aktsepteeri.
Kui sul on vastulaused, siis hea meelega loeks.
m
Miks ainult?/ 23. oktoober 2015, 23:13
Unustasin lisada, et praegu me ei tea, kes siia tuleb. Nende masside seas võib olla kõige jubedamaid kurjategijaid ja terroriste. Lisaks osa ei taha tagasi minna, mistõttu jäävad mööda EL ringi jalutama. Umbes nagu Eurotunneli juures. Selliseid laagreid on veel. Seega tuleb arvestada kõrgendatud riskidega.
w
wwe/ 9. veebruar 2016, 20:28
OK. olen nõus- ka valge mees vägistab. Siiski neile kehtivad ka krõbedad karistused ja nad ikka nii naglad üldiselt ei ole, kui ei ole tegu lausa süüdimatu isikuga. Ja ei ole see meie maailmas ka mingi auasi ja meie ühiskond reageerib sellisele teole ikka väga negatiivselt, nende ühiskond aga vastupidi- soosib sellist käitumist.
k
Kas preester?/ 23. oktoober 2015, 20:31
Miks pole täpsemalt kirjas. Kas mõni usuisa käis sealt hea häälega kooripoisse otsimas?

j
jube/ 23. oktoober 2015, 20:24
Need töötajad, kes varajasid, tuleks ka vastutusele võtta ja töölt eemaldada. Küllap nad oli ka rahvuselt midagi muud kui rootslased.
n
nb/ 23. oktoober 2015, 20:20
Täna leiti Rootsis metsas teadvusetult 13-aastane tüdruk, keda oli vägistatud. Aina hullemaks läheb. Üks mõõgamõrtsuka ohvritest Somaalia noormees elas vale sünniaastaga, tegelikult oli paar aastat vanem - nüüd vanemad tunnistasid - oi ups väike eksitus juhtus kui andmeid registreeriti rahvastikuregistrisse.
s
SEE/ 23. oktoober 2015, 19:50
kõik seisb ka meil ees ja rõivas jookseb kohe Väosse vabandama, et see on lihtsalt arusaamatus !!?
j
Jass/ 23. oktoober 2015, 21:25
rõival on nö "rahad liikvel"!
ta baseerub brjüsselisse!
Seda lubas 10 milj D vunts!
p
Pn/ 23. oktoober 2015, 19:32
n
23. oktoober 2015, 19:26
njh... minu pakkumine on ... anda aega sellele tegelasele... selle tarvis aga kinnine ruum relv ja üks kuul ja niipalju aega kui vajab... eks ise teab mis oma viimse aja ja kuuliga teeb.... tulemus on lõplik aga saab enne enda jaoks selgeks teha kas nii on õige ........... või teine varjant geibaari vabalava tarvis võiduka lõpuni... saba püsti ja palju õnne
j
jube/ 23. oktoober 2015, 19:22
Hakkab pihta. Enneolematu, mis praegu ilmas toimub. Ei tea, mis siin tuleb...
j
jälkus/ 23. oktoober 2015, 21:26
Peaasi, et ühtegi vihakõnet ei tekiks. No kuidas saab küll selline jätis olla ja tahab kanda veel inimese nime? Kas siia tullaksegi siis selliseid tükke tegema? Ja nüüd viidi siis veel parematele jahimaadele ka,
kus keegi ei tunne. Seekord tuleb küll sõnadest puudu.
u
Uss/ 23. oktoober 2015, 22:14
Kindlasti luxhotelli, Rootsis on kombeks, et mida suurem bandiit ja mõrvar on, seda rohkem poputatakse
s
sass/ 23. oktoober 2015, 19:10
sellistele pole kohut vajagi, vaid kohapeal kohe maha lasta. Inimeseks ei saa seda pidada, kes abitule lapsele nii teeb ja toome ikka neid Eestisse. Ma ei mõista valitsust, mis on tähtsam, kas kaltsupea kellel pole mingit kutuuri või oma rahva rahulik elu.Kas tõesti on tõsi see, et sseda tehakse raha nimel. EL ei saavägisi ühelegi riigile neid kaela määrida. tegelgu see nendega kesneid ebaseaduslikult üle piiri laseb.
v
23. oktoober 2015, 18:57
Võtame perverte ikka Eestisse. Sellised tulek kohapeal kohe maha lasta ei mingit kohust.See pole inimene, kes läheb abitut last vägistama
j
23. oktoober 2015, 22:16

a
A.H./ 23. oktoober 2015, 18:54
Ja svenssonid pistsidki pabulase trellide taha? RASSISTID !!!!!!!!! ;););)................;)
t
tsaat1918/ 23. oktoober 2015, 18:52
selga.see oli ja on kõik kinnimätsitud ,sest muidu ei saa õigustada seda pagulastega seonduvat poliitikat.pagulasi peab ju näitama positiivsest küljest.küll tuleb ka teie kord,va rootsi ametnikud.
k
kKaa/ 23. oktoober 2015, 18:47
...leidis aset pagulaskeskuses, kuid pole kirjaskas vägistajaks oli kakajunn või mitte. Vihakõne, rassist, võõrviha.
k
Kellamees/ 23. oktoober 2015, 18:39
....ootame, millal Toompea jobude lapsed, nende toetatud pabulaste-pigide poolt ,,ule käiakse" !!!!!!! Kull jumal karistab teid !!!!! Mida kiiremini see juhtub, seda vähem neid siia tuleb voi läbi marsib...... . lihtsalt moistus tuleb ka Toompeale !!! Andku puha isa ka meile uhe sellise juhtumi ja Toompea
lastega.....
t
to kellamees/ 23. oktoober 2015, 19:55
Olemine määrab teadmise. Ja võid kindel olla, neid pigisid ning rättipäid Viimsisse küll ei majutata. Ühtlasi suurendatakse sellistes eliidi elukohtades politseipatrullide arvu, paigutatakse täiendavaid turvakaameraid ja palgatakse turvamehi. Nii et poliitikute pereliikmeid ning elamisi vaevalt et mingi eriline oht ähvardaks.
m
Mursik/ 24. oktoober 2015, 20:28
Jummal, meil saab olema elu nagu keskaegses Euroopas mitte 21.sajandi kaaseagses ühiskonnas. Kartke neid kõik te naised, lapsed, loomad - kes nende ohvriteks saada võivad. Huvitav, kuidas on lood samasoolistega?
Ah, põlndki kuritegu ?/ 23. oktoober 2015, 18:31
Muidugi ! Lähis-idas ja Aafrikas pole ju kahejalgsed emased INIMESED. Isane moslem võib omade hulgas panna kõike ja kõiki.
s
Sex/ 23. oktoober 2015, 18:30
Seksimasinad liiguvad Euroopasse .Neid on meile kindlasti vaja .
l
Loomalikult/ 23. oktoober 2015, 18:47
Vähemalt ei pea enam soome emased käima tallinna bomze keppimas! Saab kohapealt negrode käest siis piisavalt.
a
Aga/ 23. oktoober 2015, 18:28
kus lapse ema siis oli?Trukkis uut titte?
j
jube ju/ 23. oktoober 2015, 18:26
ja selliseid perverte kaitstakse igati. jube. seega sellist perverssust tolereeritakse nende varjajate poolt. sellise juhtumi korral on ikka ysna adekvaatne kutsuda taolist kaitumist tolerastiaks. milleks kaitsta sellist arusaamist ja selliseid inimesi? kindlasti on palju normaalseid moslemite hulgas, aga no on ju aru saada, et moslemi usk tolereerib alaealistega abiellumist ja lausa lastega seksimist. sellise teo vastu peaks olema nulltolerants ja ei tohiks kinni matsida neid uudiseid rootsi ja mistahes tolerastse riigi poolt...

j
Jaanus/ 23. oktoober 2015, 18:22
Mitte midagi imelikku , riigis , kust nad tulid , on see lubatud . Vastutama peavad isikud , kes ei ole pagulastele tutvustanud Rootsi seadusi .
a
asi/ 23. oktoober 2015, 18:45
pole tutvustamises! Tüübid lihtsalt teavad, et nendele seadused ei kehti! Nagunii vaikitakse kõik maha, ka siis kui põliselanikku vägistad. Keegi lihtsalt ei algata mingit asja. Ma pole küll mingi ässitaja ega vihakirjanik, aga ma lihtsalt ennustan,et kui sellised asjad eestis hakkavad kohalike kallal toimuma, tõmmatakse nii kurjategijatele kui nende kaitsjatele ja vajadusel ka märulipolitseile ning k komandole!
r
Rex/ 23. oktoober 2015, 18:15
1992 aastal pakuti mulle mõistliku raha eest Kalashnikovi automaati koos rohke laskemoonaga. Kahetsen siiralt,et ära ei ostnud....
p
palgamõrvarile/ 23. oktoober 2015, 18:28
Ja kohe jooksed rootslastele appi?
e
EI / 23. oktoober 2015, 18:51
lihtsalt kuluks omade kaitseks ära ja tee endale selgeks palgamõrvari mõiste! Ma pole küll Rex, aga selliseid likvideeriks ma meil tasuta!
m
23. oktoober 2015, 22:17
mõrvar jääb mõrvariks, ISIS- i väriline
e
23. oktoober 2015, 23:44
p
porutšik/ 23. oktoober 2015, 18:57
Kalassi ja isegi karmimat kraami saab praegult Ukrainast täiesti tasuta. Üle piiri toomine on suurem probleem kuid selliste sündmuste valguses annab midagi välja mõelda.
k
23. oktoober 2015, 23:42
kergekuulipilduja oleks hyva
o
ohh, rõve/ 23. oktoober 2015, 18:10
sellist artiklit ma isegi ei loe.
s
sopaleht/ 23. oktoober 2015, 18:13
Valesüüdistustega artikle tõsti ei tasu lugeda
e
23. oktoober 2015, 22:18
Elagu valesüüdistusega lehed, kõige humaansemad lehed maailmas!!!!!
õ
Õhtuleht, söö .../ 23. oktoober 2015, 18:07
m
23. oktoober 2015, 18:12
milline pettumus eestlatele, keda nüüd sõimavad
o
oi eksisin/ 23. oktoober 2015, 22:19
milline pettumus eestlatele, keda nüüd sõimavad
+1 -40
___
Huraaa, EESTLASED lõpuka ometi on rõõmsad, et oli valesüüdistus!!!!
h
hex/ 23. oktoober 2015, 18:14
et siis kolme aastane plika jooksis jalad harkis mehe riista otsa kui see soovis pissile asuda?
h
23. oktoober 2015, 18:28
hoopis sina tõukasid, kas ei mäleta või
k
kroku/ 23. oktoober 2015, 18:22
mis neil muud öelda on, muidu põletakse pagulaskeskus maha. soomes ka käsk pagulaste kuritegudest vaikida
n
Nojah/ 23. oktoober 2015, 18:25
Polnud kahtlustki, et ta lastakse välja. Pagulasi ei saagi selliste tühiste asjade pärast vahistada ega kinni hoida.
k
koo/ 23. oktoober 2015, 17:54
ja selliseid tahetakse meile
tule ometi kaine mõistus appi
m
23. oktoober 2015, 18:13
a
ats/ 23. oktoober 2015, 17:48
Ja sellised kahepalgelised need rootslased on. Näevad vägistamist ja varjavad. M...oleks pidanud kohapeal maha lõikama ja teistele hirmutamiseks aia otsa panema. Krt murjam võib kõike teha. HR Ilves võiks oma võõrsõnu kasutades olukorda kommenteerida.
M
?/ 23. oktoober 2015, 17:59
M...oleks piKrt murjam võib kõike tehadanud kohapeal maha lõikama ja teistele hirmutamiseks aia otsa panema.
VS
Krt murjam võib kõike teha.
j
just nimelt/ 23. oktoober 2015, 18:04
võõrsõnu kasutades, noh, et mugandatud sõnadega.
m
23. oktoober 2015, 18:14
mis mugand on ähvardus tappa vs kõik lubatud
j
23. oktoober 2015, 17:38
ja kas me võime kindlad olla,et selliseid primaate meile pagulasena sisse ei tooda?ja sealsed pagulaskeskuse ametnikud kes sellist asja varjasid ja peletise ära peitsid tuleks Indiasse seksturismile saata.
v
Varvarat tead/ 23. oktoober 2015, 18:01
Miks sa arvad, et nad on meist erinevad? Piisab perverte ka nende seas
A
— -le/ 23. oktoober 2015, 18:15
Arvate, et nende seas on vähem. Võibolla, aga pole kindel
n
nu jah, enam ei vaidle vastu, skor ei valeta, +2 -26 / 23. oktoober 2015, 22:22
siiski enamus on kindlalt veendunud, et nende seas on vähem kui eestlaste seas
f
Fanny/ 23. oktoober 2015, 17:37
Nägin TV-st intervjuud kahe pagulase /noormehed/ pihtimust, et arst oli nendele soovitanud, et "seksi ükskõik kellega", Vastikud värdjad.

õ
Õudus/ 23. oktoober 2015, 17:29
Süda läheb pahaks, täiesti õõvastav on lugeda selliseid lugusid. Milliseid värdjaid ikka maailmas elab.
t
taimenärijale/ 23. oktoober 2015, 19:47
d
dhj/ 23. oktoober 2015, 17:02
Äkki ta oli solvavalt väikeses kleidis?
t
Teadja / 23. oktoober 2015, 16:52
Ma ei kujuta ette, kust Õhtusest infot hangib aga mina lugesin seda Soome väljaandest Uber uudised. Seal oli selgelt öeldud, et asi toimus vastuvõtukeskuses. Ma ei saa aru, miks neid pagulaste kuritegusid püütakse varjata?!?
t
tundub/ 23. oktoober 2015, 17:29
Selline on mingi sekti käsk.
k
Kolja Kadakalt/ 23. oktoober 2015, 16:48
Pagulaskeskuse pagulane...ehk siis mingil murjamil lõi silme eest mustaks jälle....Ei saa aru kuidas selliseid elajaid siia vabatahtlikult avalisüli vastu võetakse...
s
23. oktoober 2015, 16:43
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nonii/ 23. oktoober 2015, 17:44
Ma ei saa aru mis need rootslased siia puutuvad?!Tegu oli mustadega, see toimus mingis jagamispunktis.Ainus süü on see, et nad väärakaid üle piiri lasevad ning nende kuritegusid iga hinna eest varjavad! Eestis ju tegelt täpselt sama.Vaol vaikiti ju ka maha kui kohalik alkohoolik vao vahele sai.Samuti mõõtsid saarlased rootslastele selle põletamise ja riisumise lõbusalt tagasi kui nad Sigtuna, mis tollane rootsi pealinn oli, maha põletasid, meestel ja inetumatel naistel(rootsis annab ikka puhast rootsiverd ilusat naist leida) kõrid läbi lõikasid ning linnaväravad koos kenamate naisisendite ja kokku korjatud varandusega kaasa võtsid.
A
????/ 23. oktoober 2015, 18:10
Aga ametnikud kes asja summutavad või lausa varjata proovivad on ju rootslased ! Kes sellise käsu on andnud, et pagulastega seonduv negatiivne info tuleb mahavaikida ?Kas meie kallis ja palju kiidetud euroopaliit ?
e
EI tea/ 23. oktoober 2015, 18:33
kuidas rootsis, aga meil pole kuriteo varjamine karistatav.Vähemalt kehtib see riigikogu ja pagulaste kohta! Nii nagu Vao rivi pealtnägijate öeldu jäi hüüdja hääleks kõrbes, asi mätsiti lihtsalt kinni, samamoodi irvitas naispoliitik uudistesaates tervele riigi rahvale näkku, öeldes, et tema isa vastu ei tunnista! Kurat, mis toimub?Kas see pole mitte kuriteo varjamine kaasosalise poolt?!
a
......./ 23. oktoober 2015, 16:38
arusaamatu, kuidas jäetakse üldse 3 aastane üksinda? sellisel peab kogu aeg silm peal olema...uskumatu küll
t
to........../ 23. oktoober 2015, 16:53
Silm oligi ju peal, tunnistajate silm- Sa ei saa loetust aru?

j
jants/ 23. oktoober 2015, 16:36
pigem ikka mehele sarnane elajas.Muidugi multikultilane,imikueast väljunud tütarlaps hakkas talle meeldima ja kogu moos.Killerid mõõkade,püsside,köite jne,ass,selle tõpra koht pole inimeste seas.
v
Varvarat teead/ 23. oktoober 2015, 16:48
v
23. oktoober 2015, 23:51
Varvara tapjat pole ju leitud - seega võib ta vabalt ka tumedanahaline olla.
k
K/ 23. oktoober 2015, 16:34
i
23. oktoober 2015, 16:47
m
mismoodi vägistas?/ 23. oktoober 2015, 16:29
nii väiksel pole ju seda kohta veel olemaski. Millega tegelesid siis pealtnägijad? Mida nüüd kaagutavad?
m
23. oktoober 2015, 16:49
i
Imelik/ 23. oktoober 2015, 16:53
1
16:53-le/ 23. oktoober 2015, 17:08
...ootasid o m a jäjekorda!
h
23. oktoober 2015, 18:17
Huvitav, kas sinuni jõuti?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee