Eesti uudised

Kas alkoholireklaami piirav eelnõu võiks aidata Eesti rahval joomist vähendada? (38)

Katrin Helend-Aaviku, 21. oktoober 2015, 07:00
REKLAAM MÕJUTAB: "Uurimused kinnitavad selgelt, et mida rohkem alaealised alkoholi mõnusa eluga seostavaid reklaame näevad, seda suurem on tõenäosus, et nad hakkavad alkoholi tarvitama," ütleb karskusliidu esimees Lauri Beekmann.Foto: Aldo Luud

Kas, kuidas ja keda plaanitav alkoholi reklaami ja müügi piirang mõjutab ja kas sellest piisab, et Eestis alkoholitarbimist ohjata? 

"Elu tuleb ikka mönuga vötta," ütles madal mehehääl aastaid tagasi telerist nähtud reklaamis. Kui võtta lauset eraldi ja kontekstivabalt, on tegemist ju täiesti muheda lausega. Kuna lause oli aga seotud alkoholiga, on lugu teine.

Nii tõi näiteks sõnade "vötame mönuga" ja Saaremaa viina "Jäälõhkuja" kooslus neli aastat tagasi endaga kaasa kohtuotsuse, et tegemist on üleskutsega alkoholi tarbimisele, mis on vastuolus reklaamiseadusega.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

11. detsember 2015, 12:12
Suurem osa eestlastest pooldab karmimat alkoholipoliitikat
28. oktoober 2015, 07:00
Kas hirm šokivangistuse ees tühjendab meie teed ometi kord roolijoodikutest?
22. oktoober 2015, 10:19
FOTO | Kas Liviko soovib tõesti tuua Viru Valget "lähemale noorte sihtgrupile"?
21. oktoober 2015, 12:24
ROHKEM ELU: algab uus alkoholi liigtarvitamise ennetamise teavitus

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee