REKLAAM MÕJUTAB: "Uurimused kinnitavad selgelt, et mida rohkem alaealised alkoholi mõnusa eluga seostavaid reklaame näevad, seda suurem on tõenäosus, et nad hakkavad alkoholi tarvitama," ütleb karskusliidu esimees Lauri Beekmann.Foto: Aldo Luud
Katrin Helend-Aaviku 21. oktoober 2015 07:00
Kas, kuidas ja keda plaanitav alkoholi reklaami ja müügi piirang mõjutab ja kas sellest piisab, et Eestis alkoholitarbimist ohjata? 

Kas, kuidas ja keda plaanitav alkoholi reklaami ja müügi piirang mõjutab ja kas sellest piisab, et Eestis alkoholitarbimist ohjata? 

"Elu tuleb ikka mönuga vötta," ütles madal mehehääl aastaid tagasi telerist nähtud reklaamis. Kui võtta lauset eraldi ja kontekstivabalt, on tegemist ju täiesti muheda lausega. Kuna lause oli aga seotud alkoholiga, on lugu teine.

Nii tõi näiteks sõnade "vötame mönuga" ja Saaremaa viina "Jäälõhkuja" kooslus neli aastat tagasi endaga kaasa kohtuotsuse, et tegemist on üleskutsega alkoholi tarbimisele, mis on vastuolus reklaamiseadusega.

Edasi lugemiseks vali endale sobiv plaan:
Üks artikkel
3,99
Ühe artikli lugemisõigus
Digipakett
0,00/kuu
11 erinevat digiväljaannetÜle 2000 artikli kuusJagamisõigus 4 sõbragaTellijatele mõeldud auhinnad