Eesti uudised

Naispaar: homosuhe pole vähem suhe kui heterosuhe

Karoliina Vasli, 21. oktoober 2015, 07:00

128 KOMMENTAARI

s
suhe???/ 22. oktoober 2015, 22:35
see pole mingi suhe kui kaks mõrda teineteise tursahaisuseid p.tse lakuvad!
k
Ketu/ 23. oktoober 2015, 05:27
sina aff peksa pihku nurga taga. tra sa ei pea keppi saama kui pappi pole.
j
Järjekordne katse/ 22. oktoober 2015, 19:12
(haiglast haigust levitada)seaduslikult
i
22. oktoober 2015, 14:21
Imelik on see, et eestlased, kes peavad end valdavalt ateistideks, suhtuvad homoseksuaalsusesse täiesti ebaratsionaalselt. Homode vihkamisel puudub ateisti seisukohalt loogika.
a
Asja nimi on loodusseadus/ 22. oktoober 2015, 22:37
Loodus tegi inimese selliseks. Et inimesel oleks motiiv soo jätkumise ja terve populatsiooni nimel tegutseda, on inimeses olemas vihkamine. Viha kellegi vastu annab naudingu ja see paneb omakorda tegutsema. Viha konkurendi vastu, kes partner võib ära võtta. Ja viha hälvikute vastu, kes populatsiooni üldist tervist alla viivad.
t
to 08.57 22.okt.2015/ 22. oktoober 2015, 14:01
millegipärast need riigid,kus maailma ,,avatud'' silmadega vaadatakse pudenevad koost,vaata mis toimub Euroopas,vaata mis toimub USA-s ( järjekordne maksejõuetus ja et riik edasi saaks toimida,selleks tuleb jälle miljardeid ja miljardeid katteta dollareid juurde trükkida) ja Aasia,Aafrika riigid,kus perekond on mees ja naine või mees ja tema naised,need arenevad,on majanduskasv ,on tugevalt positiivne iive ehk riikidel on tulevikku.
e
22. oktoober 2015, 14:18
elementaarne loogikaviga
Ü
./ 22. oktoober 2015, 09:57
Üks mu lähisugulane lahutas. Täpsemalt--jättis naise koos eelkooli ealise tütrega maha.
Millegipärast oli aga ta naine mul FB sõber. Mitte, et me tohutu aktiivselt suhtleks, aga ikkagi.
Ilus inimene, ja leidis endale elukaaslase--sama vana tütart kasvatava teise iluduse.
Juba mitu aastat elavad ühes korteris, ja ilmselgelt saavad häga hästi omavahel hakkama. Ma usun, et nad on lausa õnnelikud.
Kas just lesbipaar--aga ma arvan, et jah. Lihtsalt maailmale oma intiimelu ei reklaamita.
Ja siit edasi--kohe kindlasti teeb see kiimastele meestele viha, et näe--on kaks iludust olemas, aga ligi
ei pääse.
Ise ma olen juba aastates mees, aga millegipärast mulle tundub, et need noored neiud on teinud väga õige valiku.
l
Loomulikult on see samasugune suhe./ 22. oktoober 2015, 08:57
Ükskõik kui rõvedalt siin ajuvabad inimkääbikud püüavad seda suhet eksponeerida,käib see nende kirjutatu täpselt samamoodi ka heterode kohta.Las nad siis nühivad,heterod nühivad samuti. Kõik on sama. Ainult suure vaimse puudujäägiga inimesed ei saa sellest aru. Neid häirib kõik,kus vähegi kraaksatada saab. Olen ka hetero,aga mind ei sega mitte keegi,sest mu oma elu on korras ja pealegi tunnen väga toredaid inimesi omasooliste hulgas. Siinsed kommenteerijad enamuses ei küündi iialgi sellise intelligentsini. Selle pärast nad ongi nii kibestunud ja püüavad siin öelda,mis öelda anna. Väetid olete. Areng on pidurdunud. Vaadake maailma avatud silmadega ja tehke oma elud korda,siis pole teis nii palju õelust.
o
olen nõus / 22. oktoober 2015, 11:07
Suhe on täpselt samasugune, kas hea või halb, kas armukadedusega või ilma ja kõike muudki. Ainult ... sellise suhte tulemusena ei sünni lapsi, mis teatavasti on elu edasikestmise eeldus. Siit alates läheb edasine suhete ja ka muud maailma puudutav probleemistik keeruliseks ja loobun selle kommenteerimisest. Niikuinii kedagi ümber ei veena.
k
21. oktoober 2015, 23:59
kuidas see lesbist maarja teise lesbimutiga lapse said?kas tõesti nühkides omi tutte teineteise vastu?kui nii,siis on kaup aus ja laps auga välja teenitud.kui aga kasutasid spermadoonori abi,siis on see vale nipp,ja sellise krutskiga tehtud laps ei tohiks nende 2 "perekonnas" kasvada.
p
Peetrus/ 21. oktoober 2015, 23:32
Homodel on geenirike. Seoses sellega on kahtluse all ka nende võime mõelda nagu heterod. Jah, nad on valmis surmani kinnitama, et on normaalsed, mis sest et homod. Aga tegelikult nad pole seda. Sest neil on geenirike.
p
pakun/ 22. oktoober 2015, 11:12
et paljud homopaarid tekkivad, kui on kogetud paarissuhtes pettumust ja valu. On lootus, et teine samasooline mõistab sind paremini kui vastassoost isik. Aga ka homopaarid kisklevad ja lahutavad. Seega, ei midagi uut siin päikese all. Ka keeldun ma uskumast, et kord abielus olnud ja lapse saanud naisel on mingi geneetiline soodumus lesbismi. See on kartus elada, mida jagatakse teise samasugusega. Jagatud rõõm muutub kahekordseks, aga jagatud kartus muutub poole pisemaks
k
kas/ 22. oktoober 2015, 12:34

u
Uruuuu - uuuu/ 21. oktoober 2015, 21:53
Kas leidub 51 lillat varjundit. 51 uruuuuhuvilist
m
Marek/ 21. oktoober 2015, 21:32
No siis ka zoofiilidel ka ju suhe. Kõigil nendel fiil lõpuga olenditel on siis ka suhe. Aga see EI OLE PEREKOND!
k
kas sinu jaoks/ 22. oktoober 2015, 12:36
on ainult seximine perekond? Kui elab koos lastega üks vanem, siis see pole perekond?
m
max/ 21. oktoober 2015, 21:10
homosuhe pole vähem suhe kui heterosuhe,aga palun kui see elu edasi viib,ärge siis lapsendage lapsi ,kas mõtlete lapse psüühika peale .
j
jah/ 22. oktoober 2015, 12:37
lastekodulastel on psüühika igati korras?
r
Reffide/ 21. oktoober 2015, 20:23
m
milleks selline suhe?/ 21. oktoober 2015, 20:08
sellest ei sünni ju lapsi kui teineteist pildituks lakkuda!
k
kui pole lapsi,/ 22. oktoober 2015, 12:38
siis ei tohigi koos elada, kus seaduses see kirjas on, tarkur?
a
aga sinu/ 22. oktoober 2015, 20:30
keegi pole neil keelanud koos elada, ühikas elatakse ka ju koos, asi on hoopis perverssuses mida tahetakse normaalseks kuulutada!
k
Kommentaare lugedes,/ 21. oktoober 2015, 16:53
näib, et homosid tekib järjest juurde. Vanasti oli normaalsem rahvas.
o
onksu / 21. oktoober 2015, 15:40

a
alo/ 21. oktoober 2015, 13:47
Riigikogus töötavad rahvaesindajad. Oli ju statistiline arv ehk protsent,mis märkis ,et rahvas ei poolda kooseluseadust. Poolt oli ainult käputäis toetajaid.(ja needki olid need ise,kes haigelt kokku elavad). Miks siis eiratakse rahva tahet ? see EI OLE NORMAALNE !!!! Narrilik ja jube on vaadata homosid tänaval oma tundeid näitamas. tehku seda kodus, RAHVALE ON SEE vastuvöetamatu ! Reformikad kaotasid sellega ka palju toetajaid.Piinlik!
m
mina ei poolda ka/ 22. oktoober 2015, 12:39
paljusid asju, kas keelame siis ära?
o
ON IKKA OLULISELT VÄHEM/ 21. oktoober 2015, 13:34
Sest selles suhtes pole järglasi võimalik saada ja see ongi mehe-naise suhte olulisim osa - ühiskonna jätkusuutlikkus.
m
murueit/ 21. oktoober 2015, 13:22
Väärtushinnangud on vaja pea peale keerata,korraldada mingi soodoma ja gomorra,soosida kaost ja anarhiat---muud ma sellistes arvamustes ei leia. Kui on öeldud, et abielu on liit mehe ja naise vahel,siis nii olgu ja jäägu, ärgu hakatagu sodima ja pressima sinna vahele oma teisi nähtusi, mõelgu omale välja "setsingud" või "kooselu".Jäetagu väärtuste alustalad rahule!
m
Mis väärtuste?/ 22. oktoober 2015, 12:42
Traditsioonilises kooselus ehk abielus saab vaid nii elada, et mehed on naiste tuhvli all enamuses, kes pole nõus, siis on kohe perevägivald. Mis väärtus see on, sinusuguse jaoks ainult. Loll kaaslane on alati nuhtlus, mitte väärtus.
a
aga minul on täiesti suva,/ 21. oktoober 2015, 13:18
abiellugu! kõrvaltvaatajale paistavad niisugused paarikesed vägagi koomilised ja nendega lähemalt suhtlema ma millegipärast ei kipu, väldin neid nii, nagu haigeid inimesi ikka välditakse.
m
muidugi,/ 22. oktoober 2015, 19:09
muidu äkki nakatud veel, mis siis saab, kui kõik hakkavad sind vältima :)?
a
Arvaja/ 21. oktoober 2015, 12:57
Asi ei ole suhtes, vaid abielus! Jah, ka tänapäeva nasitel ja meestel on tihti suhteid, mis ei ole abielu ja mida oma suvalisuses ei saa abieluga võrrelda. Riigi asi ei ole anda õnnistust, sellega peavad tegelema kirikud, või mingi teinse kõrgema võimu esindajad, kui suhtleja sellesse usub. Riigi asi on perekond kui ühiskonna algrakuke ja selles asjas on homo- ja heterosuhe küll erinevad. Mulle tundub, et samasooliste abielude võrdsustamisega tahavad omasooeelistajad just nimetl õnnistust ja seda tervelt riigilt ja selle kodanikelt.
j
JANEK/ 21. oktoober 2015, 12:48
ah poisid ja plikad,mis me ikka teha saame,nii või teisiti surutakse see plaan läbi,oli enne meid ja ka peale meid,ning ju see on nende oma tahe ja soov,elame ikkagi neutraalses ühiskonnas
s
see pole veel abielu/ 21. oktoober 2015, 12:31
kui lehm otsib pulli siis kargab ka teisele lehmale selga
a
AA/ 21. oktoober 2015, 11:24
see arutelu on algusest peale olnud tasandil, kas homoseksuaalsus on normaalne või mitte. Selle seadusega ei ole sellel arutelul midagi pistmist. Palju teab keskmine Eestlane üldse seadustest? Väga vähe..isegi endale vajalikku ei teata tavaliselt. Kuidas saavad need konkreetsed paragrahvid selles seaduses üleüldse kallutada inimesi homoseksuaalsusele aru ma ei saa või vastupidi nende puudumine vähendada seksuaalvähemuse hulka? Fakt on see, et nad eksisteerivad ja fakt on see, et nende eksisteerimine vajab seadusega reguleerimist. See seaduse sisuline pool on muidugi küsitav aga idee poolest olen mina seaduse poolt.
k
Kodanik/ 21. oktoober 2015, 18:47
Kas Sulle on vastuvõetav, kui koolides ja lasteaedades hakatakse meie lastele kõnelema uutest normaalsustest?
k
keelame/ 22. oktoober 2015, 12:44
koolid ära, siis ei raisata raha ka sinusugustele harimatutele.

a
azza/ 21. oktoober 2015, 10:51
Kellele normaalne,kellele perverssne.....Kuid miks peab oma hälbeid vahetpidamata vikerkaare värvides lippude ja loosungitega teavitama,katsuge oma hälbega kuidagi leppida.Ilmas on olemas nii nägemispuude kui kuulmispuudega inimesi,ometigi ei seisa nad igal tànavanurgal,et end tõestada nad lihtsalt õpivad oma eluga toime tulema
m
mõni asi on jõudnud arenguni/ 21. oktoober 2015, 11:00
neid enam ei kiusa nii nagu vene ajal, siis ka ratastoolis inimene tänaval oli põlestamise väärt
k
kolt/ 21. oktoober 2015, 11:29
kui kardad kiusamist siis ära vehi vikerkaare lipuga galpool,
h
heh/ 21. oktoober 2015, 11:38
Miks mina peaksin kedagi kartma!? Ja lipudest - õpi vähemalt Slovakia ja Venemaa lipude värve ära, et häbi poleks
m
21. oktoober 2015, 11:44
Miks ratastoolis inimene peab vehkima vikerkaare lipu!?
a
aga/ 21. oktoober 2015, 11:54
t
to aga/ 21. oktoober 2015, 12:11
lp. kolt pole sama meelt
s
sina heh / 22. oktoober 2015, 11:16
õpi eesti keel selgeks. Lippudest kaks pp, Slovakkia kaks kk.
Õpi ära värvid!
n
nb/ 21. oktoober 2015, 10:24
Aegade algusest on eksisteerinud sõprussuhe ja üksteist aitav suhe, mida ei vormistata riiklikult (riigiasutuses) kinnitatud lepinguga (tänapäeval püütakse juba teismeliste poiste spordisuhetele anda seksuaalselt homosuhte varjund ja suund - a priori).
Kui keegi tahab seda vürtsitada seksuaalsuhtega, on see tema isiklik, mitte riigi asi.
u
Urr/ 21. oktoober 2015, 10:10
Arstide arvates on tegemist siiski haiguse ja hälbega....
a
21. oktoober 2015, 11:01
Arstid muidu arvavad ,et ka düsenteeria on haigus, ja mis siis?
j
21. oktoober 2015, 11:07
ja arstidde arvates väga väike ja väga suur peenis samuti on hälve
j
21. oktoober 2015, 11:29
ja arstidde arvates väga väike ja väga suur peenis samuti on hälve
+0 -2
kes küll tahab seda tunnistada:DDDD
k
Kas haigus (perversus) või normaalsus?/ 21. oktoober 2015, 11:19
Suure südame ja kuldsete kätega mees, MTÜ Jooksev Koer juht, on meedias kuulnud palavaid kiidusõnu. Ta meisterdab vigastatud loomadele ratastoole ning pälvis mullu Eesti loomakaitse seltsilt suisa aasta loomasõbra tiitli, kuid eraelus on Sihvart aga tõeline maniakk, naisepeksja ja parandamatu nuhk.
h
Haige värk/ 21. oktoober 2015, 09:55
kuskohast jookseb piir?
Pedofiil, armastab pisikesi poisse - haige ja karistatav.
Pede armastab suuri poisse - ei ole haige ja arvab, et teisitimõtlejad on haiged.
k
kas / 21. oktoober 2015, 11:57
kurjus ja õelus on haigus või normaalsus? Mina, heteromees, elan koos naisega ja minu elu ei muutu karvavõrdki halvemaks selle seaduse vastuvõtmisel. Aga need, kes ise ei ela ega lase teistel elada, kas nad on normaalsed või haiged?
j
ju siis ikka/ 21. oktoober 2015, 15:21
haiged, sest peded ju ei lase teistel elada.Hälve igal juhul, meeldib neile või mitte.
j
juhhaidii/ 21. oktoober 2015, 12:04
iga pede tahab ikka väikseid poisse aga ta ei julge seda soovi realiseerida
p
pervertide raha eest kinni makstud../ 21. oktoober 2015, 09:54
Suhteid on inimeste vahel saja erineva tähendusega ! Seksuaalsuhe on loodud nii taevataadi kui ka emakese looduse poolt mehe ja naisevaheliseks järglaste saamise toiminguks. Et järglased ka koos üleskasvataud saaksid, on asi muudetud meeldivaks, mis meest ja naist teineteise läheduses ka laste kasvatamise ajal hoiaks. Seksuaalsuhe omasooliste vahel on ja jääb anomaaliaks, perverssuseks, tehke seadusi nii palju kui süda lustib!
m
maakera/ 21. oktoober 2015, 11:59
juba praegu ülerahvastatud, mis viib sõdade ja katastroofini, seda aitavad pidurdada vaid homod , maakera päästjad :).
J
.. / 21. oktoober 2015, 12:27
Jutt või asi, ei päästa nad midagi! Järgmiseks soovivad abielu, siis soovivad lapsi ja kasutavad surrogaatemasid. Nii, et nokk kinni, saba lahti. Ma saan aru, et nende suhet peaksid seadused reguleerima, kuid abielu see küll olema ei peaks. Kui on "kiiks", siis tuleb õppida sellega elama ja minu tutvusringkonnas olevad homopaarid on sellega toime tulnud.
m
mina/ 21. oktoober 2015, 09:53
jälle ei salli oma lolle naabreid järsku saaks nemad kuidagi ära keelata
m
Minna/ 21. oktoober 2015, 11:07
Mina jälle suhtlen oma naabritega, järsku peaks need "suhted" ka ära registreerima?
n
21. oktoober 2015, 11:09
noh kui leivad ühes kapis ja magate ühises voodis, siis kindlasti
p
21. oktoober 2015, 11:22
paraku ma leiba ei söö ja ühist voodit ma naabritega ei jaga, kuid naabritevaheline suhe on meil ometi ja toimib ilma lepinuta.
e
EKSS/ 21. oktoober 2015, 11:30
paraku sa pole ka eriti haritud
__
leibu ühte kappi panema, leivad ühes kapis
abielluma; abielus. *Täna pidanuks Ao abielluma Virvega, panema leivad ühte kappi .. O. Remsu.
m
Mööda jalutades/ 21. oktoober 2015, 09:41
Homosuhe on vähem suhe kui heterosuhe. Alustada tuleb sellest, et samasoolised ei ole bioloogiliselt suutelised saama järglasi. Suhe on see muidugi. Minu meelest ohutu sinnani, kui ei minda vastuollu loodusseadustega, kus alustatakse inimpsühholoogiliste katsetustega. Minu silmis on homosuhe, kus kaks inimest (olgugi, et samasoolised) teineteist armastavad, aktsepteeritav - pole minu asi, keda inimene armastab, kui ta ei tee seda vägivaldselt teise tahte vastaselt või kedagi ära kasutades (lapsed nt pedofiilide puhul). Armastus on ilus, aga tuleb vaadata tervemõistuslikult asjale. Nende abiellumine võrdsustada abieluga, mis märgib konkreetset ja kindlat nähtust, liitu MEHE ja NAISE vahel, on see juba asjale uue vormi tekitamine. Armastage, kui see tuleb südamest. Varaküsimused on reguleeritavad muide ka lihtsalt lepingutega, selleks ei ole vaja abielusadamasse tüürida. Isegi heteropaarid abielluvad üha harvamini ja reguleerivad nende varasuhteid seadus ja lepigud. Nii nagu naine ei ole mees ja mees pole naine, nii ei ole heterosuhe sama, mis homosuhe. Need on omavahel võrreldamatud asjad. Ainult üks ainus moment on seal ühine ja see on ARMASTUS (ideaalis).
m
mis lepinguga/ 21. oktoober 2015, 12:03
saab reguleerida seda, et kui üks lesbi sureb, siis ei võeta tema last kodust ära ega paigutata riigi kulule lastekodusse?
m
Mööda jalutades/ 21. oktoober 2015, 12:25
Sorry, aga kas nii tobedaid seadusepügalaid võib üldse leiduma hakata? Kui seadused ei kehti, tegutsetakse niikuinii seaduse vastu ja ema juures lambist last ära ei võta keegi. Konks ongi selles, et valdavalt ei tolereeri ühiskond peremudelit, kus lapsevanemateks on kas kaks isa või kaks ema, kes selle n-ö järeltulija silme all armastust üles näitavad justkui see olekski normaalne looduslikult reguleeritud nähtus.
S
.. / 21. oktoober 2015, 12:31
Selleks tulebki teha vastavad reguleerimised seadusesse, et seda ei juhtuks. Kooseluseadus ja abielu pole see õige vorm.
m
mis ema juurest?/ 22. oktoober 2015, 12:50
Kui surnud lebi ongi ema, kas pannakse laps siis hauda kaasa?
v
vinndiisel/ 21. oktoober 2015, 09:19
Peded .....Minge lihtsalt a,,se Haigete inimeste promomine v[iks loppeda
a
Aga/ 22. oktoober 2015, 12:50
miks promotakse harimatuid inimesi, kui lugeda 99% kommentaare?

O
;)/ 21. oktoober 2015, 09:13
On ikka vähem suhe. Heterosuhtel põhineb terve inimühiskond, homosuhe on hobi.
a
AKV/ 21. oktoober 2015, 09:34
Tahaks teada, mis asi see omasooiharus siis on. Kunagi oli haigus. Tänu poliitikutele enam pole. Järgi jäävad hobi ja äri. Huvitav miks peab kellegi hobist või ärist nii palju jahuma.
t
to AKV/ 21. oktoober 2015, 09:38
Kui ma saan õigesti aru, siis abieluda tohivad ainult terved?
k
21. oktoober 2015, 11:10
krt, mul on alergia, ei saagi abieluda:(
a
AKV/ 21. oktoober 2015, 14:14
Tubli. Psüühiliselt terved peaksid abiellujad kohe kindlasti olema. Kui omasooiharus on haigus siis milline. Kas psüühiline? Geneetiline aps või hoopis väärkohtlemise tagajärjel tekkinud käitumishäire. Milline neist põhjustest annab alust tõsta see probleem riiklikule kilbile ja nimetada sellist kooselu abieluks.
e
enamasti/ 22. oktoober 2015, 11:29
on see soov teistest eristuda. Nii põnev ju - ma olen lesbi! Või gei! Kõik vaatavad. Ego on taevas. Muidu ei tehtud eriti väljagi minust.
Kindlasti on osade inimeste ülesehituses ka mingi geneetiline apsakas. Seda peaks ju saama arstlikult kontrollida, vähemalt tohtrid väidavad, et on olemas mingi geneetiline erisus. Kui inimesel on selline veaga geen, siis tolereerin täiega omasooiharust. Aga kuidagi palju on neid vikerkaarelipuga vehkijaid viimasel ajal.
t
Terve inimkond? Põhineb või?/ 21. oktoober 2015, 09:36
Homod ju heterode ehk terve inimühiskonna esndajate poolt sünnitadud. Ja muidu, kas nt Downid on rohkem terved kui homod?
l
loggard/ 21. oktoober 2015, 09:11
Sama demagoogiat järgides võib väita, et mõne üksiku taluperemehe ja tema lehma suhe on ka samasugune suhe nagu heterotel ja sama ka mõne kommionu ja 8 aastase plika suhe.
Homode poliitika pole kunagi kantud kainest mõistusest või loogikast...
l
Leida/ 21. oktoober 2015, 09:10
Tegelikult on homosuhe isegi rohkem suhe, sest heterosuhe on rajatud ainult seksile. Mehed tahavad ainult suguühtes olla. Lisaks sellele mehed ahistavad naisi kou ae ja pese nõusid ja ei korista tube. Homosuhtes suudavad inimesed ka ilma suuühteta elada ja seal rohkem käiakse koos ostukeskustes.
s
skoor ei valeta/ 21. oktoober 2015, 09:41
Nagu näed, tuleb välja, et mehed tegelikult ei tahagi seksi, naised on need, kes suruvad nendele seksi peale. Ja vägistamised on naiste enda soov, irw
o
Oh Leida, Leida!/ 21. oktoober 2015, 10:02
Sul pole vist üldse ajurakke? Kas homod elavad sita sees, kus kumbki ei korista. Kas heterod peavad tingimata SUUÜHTES olema? Leida! Miks sa laiutad oma harimatusega? Ega sa ise ka ei saa aru, et laiutad. Sa ju kõige õigem meil!
h
hiiuvana/ 21. oktoober 2015, 10:14
kuule leida, tee silmad lahti ja vaata natukenegi ringi. MEHED ja NAISED, ISASED ja EMASED on loodud teineteise jaoks st. ka sexiks mis on täiesti loomulik. Kui mees ahistab naist mingu see naine lihtsalt minema, lõpetagu suhe. Kui mees naist armastab ja temast hoolib peseb ta nõud,koristab ja teeb süüa kah. Kui mees ainult tahab sexi ja diivanil lösutada on nende suhtes juba varakult midagi mäda. Mina teen süüa kui naine tööl on ja koristan ka kui vaja, ei pea seda sugugi imelikuks. Kui tahan võtan napsi ka, aga ikka saab teisepoolga kokkulpeppele kui on austus ja lugupidamine teinetese vastu. Omasoo ihaldajad ärgu aga promogu ennast ,sest see EI OLE ÕIGE.
t
to hiiuvana/ 21. oktoober 2015, 11:03
aga kui naine ei lähe minema, siis ta on pervert ja mees samuti, seega heretod samuti on pervertid
h
./ 21. oktoober 2015, 09:08
hommik isegi pilvine ja rõõmutu väljanägemisega ja miks siis seda veel nukramaks muuta mingite ebardide esiletõstmisega. Kasvatajatel on jumala õigus, kui nad säärast väärastunud liitu ei tunnista.
n
21. oktoober 2015, 09:42
Nu jah, kui hereropere peksab lasi ja hoiab neid keldris keti otsas, nad polegi ebardid, nad lihtsalt nii kasvatavad lapsi.
ä
21. oktoober 2015, 10:07
k
keeutan?/ 21. oktoober 2015, 11:05
Veel otsesem välja õelda pole võimalik
m
muidugi keerutad/ 22. oktoober 2015, 11:35
laste peksmist ja keldris hoidmist karistatakse. Neid, kes nii talitavad, on vähe. Homosid aga tuleb järjest juurde, sest see köidab tähelepanu ja viimasel ajal ühe rohkem ja rohkem. Kui neid homoperesid sigineb juurde praeguses taktis, siis on varsti ka mõne homopere skandaalid rahva ees.
k
kas te omasoo iharad/ 21. oktoober 2015, 09:04
saate aru, et asi ei ole teie kooselus ja selles seaduses... kõigil on õigus koos elada... ja miks ei võiks seda seadustada... materiaalne ja varaline vastutus. isikuandmete väljastamine(nt. haiglas), lõpuks kes keda matab... kõik see on vajalik ja õige kui koos elatakse. põhiline vastuseis on ju laste kasvatamises ja kaks isa, kaks ema ei ole ühiskonnas aktsepteeritav. kasvatate oma lapsed ka omasooiharateks ja varsti on inimsool aamen. nt. karjume siis alkoholi reklaamist, mille laps hästi vastu võtab... igapäevase kahe ema ja kahe isa õrnutsemise juures on alkohol ja selle reklaam meie väikseim mure. tänan.
a
ahah,/ 21. oktoober 2015, 12:08
et kõik oleneb kasvatusest, aga need homod on ju kasvanud heteroperekonnas, sest homod ei saa ju omavahel lapsi.
t
to ahah/ 22. oktoober 2015, 11:43
no viimasel ajal ikka kasutatakse neid surrogaatemasid. Elton John'ilgi juba kaks last.
k
Kas/ 22. oktoober 2015, 12:55
Elton John ja teised homod kasvasid siis homoperes?
a
Andrus (andrus2000@gmail.com)/ 21. oktoober 2015, 08:58
ikka on küll teissugune! Üks on lihtsalt palav sõprus teine aga siiski loomulik, mis annab ka võimaluse järglasi saada. nühi seda v---- vastu teist palju tahad aga lapsi sellest ei saa!!!!!!
a
annab ka võimaluse järglasi saada./ 21. oktoober 2015, 09:46
Sellega on VÄGA kehvad lood,
"Tervislikult söövad mehed suutsid oma naise rasestada 83 protsendil juhtudest, transrasvalembestest meestest õnnestus see vaid 47 protsendil." Ja see on ainult üks põhjus.
s
selgita/ 21. oktoober 2015, 12:09
kuidas näiteks lesbid lapsi ei saa? Kasvõi kunstviljastamisest oled kuulnud?
t
to selgita/ 21. oktoober 2015, 14:27
Jutt on otseses mõttes, mitte meditsiinilises vahele segamises. Mõtle ikka loogiliselt. Kui mees mehega või naine naisega seksib, mida moodi siis ja kes sel juhul rasestub. Pole mõtet jahuda lapsendamisest, kuntsviljastamisest ja võimalus hankida laps homodel ja lesbide omavahelise kokkuleppega.
a
aga miks rasestuma peaks/ 21. oktoober 2015, 17:53
kas maakera ressurss veel vähe koormatud, et inimesi nii palju juurde vaja?!
j
ja miks siis/ 22. oktoober 2015, 12:57
lesbi ei võiks lapse saamiseks mehega sexida, mis soost on vibraator, kas sellega saadakse lapsi?
r
Rahulik/ 21. oktoober 2015, 08:54
Olgu selle suhtega nagu on KUID OMA (erilise) SUHTE teistele pealesundimine, propageerimine, ühiskonna halvustamine, jne, jne on küll ebanormaalne ja hälve.
Nii on.
Samuti uute liikmete värbamine laste, noorte ja vanade seast (aktiivne kampaania) on samuti ....
k
kuidas nad seda/ 22. oktoober 2015, 12:57
sulle peale suruvad, kas otsid juba samasoolist?
k
kaua võib/ 21. oktoober 2015, 08:49
haigeid inimesi promoda?Süda läheb pahaks!
k
kes on haige?/ 21. oktoober 2015, 10:40
Ka heteropaarides võib üks pool olla haige nii peast kui jalust. Mis on kellegi asi, elan ma koos mehe või naisega! Olge sallivamad ometi! Mis puutub lastesse, siis lastekodud on täis kodusoojust vajavaid lapsi, kes on hüljatud just nende heteroperede poolt. Näe oma mätta otsast kaugemale!
n
21. oktoober 2015, 10:47
näiteks sina oled haige.
m
21. oktoober 2015, 11:12
mina kah, mina kah, eile sain nohu
a
ah et/ 21. oktoober 2015, 12:11
paljude arvates on sallivad ja head inimesed haiged, vihkajatest kurja tegijad aga terved?
e
ei puutugi minusse/ 22. oktoober 2015, 11:38
seni kuni elad oma elu ja ei püüa maailmale selgeks teha, et sulle midagi võlgu ollakse selle eest et oled homo ja kuni sa tänavale lippu lehvitama ei tule.
a
aga miks sina/ 22. oktoober 2015, 12:59
näiteks võid tänaval lippu lehvitada, seda nimetatakse diskrimineerimiseks.

e
eitav/ 21. oktoober 2015, 08:34
Hälbeid ja vaimuhaigusi ei pea seadustama ja lubama
m
21. oktoober 2015, 09:49
mis asi on vaimuhaiguste ja hälbete seadustamise
p
punapäid, vasakukäelisi/ 22. oktoober 2015, 13:00
on ka vähemus, kas peaks keelama?
r
roy/ 21. oktoober 2015, 08:28
Mulle on jälle väsitav, et perverdid käivad ka lasteaias oma hälbeid propageerimas. Suhe on ka pedofiilil ja zoofiilil omaarust väga vinge aga teiste meelest mitte, te tahate endale oigusi teiste arvelt rsk.
o
oh jumal küll/ 21. oktoober 2015, 08:28
hakkab jälle pihta. ärge nähke vaeva. ei ole ega saa ega aktsepteeri sellist suhet keegi normaalsena. võite sundida, käskida, karistada või midaiganes. see ei aita.
.../ 21. oktoober 2015, 08:16
s
suhe/ 21. oktoober 2015, 08:03
võib see olla ,aga väärastunud suhe.Ega seda ei saa pahaks panna kui inimeste mõttemaail ja suhted on väärastunud nii nagu väärarengud igas mõttes,tuleb nendega elada.Aga kas selleks on vaja eri seadusi ,vat see on küsitav.Elagu ja tegelegu omade asjadega kelle asi.
p
poleks vaja eri seadusi,/ 21. oktoober 2015, 12:13
kui neil lubataks ka abielluda, nagu kõigil.
h
homosuhe on ainult / 21. oktoober 2015, 07:30
naudingu peal, aga heterosuhe on ka jätkusuutlik.
e
21. oktoober 2015, 09:10
v
Värdi/ 21. oktoober 2015, 09:20
Seesinane kooseluseadus täidaks oma ülesannet vaid ühel tingimusel - kui sinna lisada punkt: KÄESOLEV SEADUS EI REGULEERI SAMASOOLISTE PAARIDE KOOSELUGA SEOTUD KÜSIMUSI. Siis poleks kellelgi midagi vaielda, sest on ju vaja kuidagi paika panna vabaabielus elavate normaalsete, st. heteropaaride ja üksikvanemate õigused. Aga mutantidele ja väärastunud isenditele pole mingit seadust vaja!
õ
õige 09:10/ 21. oktoober 2015, 09:51
ei litsitamisele, loevad ainult registreeritud abielud mitte nimgisugused kooselud ja sohilapsed
v
vabaabielus/ 21. oktoober 2015, 12:16
Mulle pole seda seadust vaja, kui vaja, võib ju abielluda.
h
heterosuhtes/ 21. oktoober 2015, 12:15
Aga 10% inimestest on viljatud, kuidas need siis jätkusuutlikud on? Või neil tuleks ka keelata abiellumine?
j
ja jah/ 22. oktoober 2015, 13:02
heterosuhtes sexitakse ainult laste saamiseks, ei mingit naudingut?
s
seadust vaja/ 21. oktoober 2015, 07:26
et saaks lasteaiakasvatajad vangi panna
s
superlollus/ 22. oktoober 2015, 13:04
meil ei panda isegi peksjatest röövleid vangi, miks peaks lastaiakasvatajad vangi pandama?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee