Eesti uudised

Keskkonnajurist: Rail Baltica trass läbi Nabala – kas idee on üldse õiguspärane?

Juhan Haravee, 16. oktoober 2015 07:00

13 KOMMENTAARI

v
veteran/ 16. oktoober 2015 20:00
Kogu see jant on nagu Koidula raudteejaama ehituski, mitte kellelegi iialgi vajaminev, kasutu objekt. Aga NEMAD said tohutud rahad tasku pista, NAD tegutsevad edasi meie maffiariigi käärkambris ja teevad seda, mis on NENDELE hästi tulutoov. Aasmäe pidid NAD aga ikkagi ära tapma sest ta hammustas NENDE plaani läbi.
a
Arne/ 16. oktoober 2015 19:04
k
16. oktoober 2015 22:00
kaevake kohtutesse, see takistab ehk, nõuab asega ja 2 aasta pürast , kuni kohtud jahvatavad oma astmeid pidi, on rahad ja kogu see europasndus läbi, 2017 lahkub inglismaa, tuleb referendum , kui mitte varem juba ei hakka jamast siiber kõigil.
c
c/ 16. oktoober 2015 15:48
Rail Baltic ju muidu tore idee aga kas sellest ka mingit kasu on ? Kas see on ikka mõistlik meie elatustaseme ja rahvaarvu juures?
Äkki võiks ikkagi enne nt raudtee Haapsallu valmis ehitada v panna rongidele vaguneid juurde et inimesed ei peaks ühel jalal seistes sõitma. Samas võiks ka näiteks selle Helsinki tunneli valmis ehitada. See leiaks kindlasti rohkelt kasutust. Rail Balticul seda võimalust eriti ei näe, vähemalt mitte reisirongina.
v
Väga õiged küsimused,/ 16. oktoober 2015 17:17
millele pole midagi tarka vastatud. Aga vaadakem HUVISID:
loomulikult poleks RBd vaja Eesti Riigile vaid üksnes selle abil kasusaajatele. Samas kahju, mis sünnib Eesti loodust läbi lõigates, saaks olema korvamatu. Seega liigituvad RBd soovivad inimesed riigireeturiteks.
j
16. oktoober 2015 22:03
jah, kuid reetku ka arukalt, kui tartu kaudu seda rahade tuuri panekut taha, saaks rohkem tuuri panna ja kasugi rohkem kõigile, kuna trass toimiks reaalselt, oleks kasutajaid, ja parandaks olemasolevat trassi...
l
Loodus mures:/ 16. oktoober 2015 08:40
Miks küll on tekkinud nii palju Napoleone? Eks tuleb jälle Waterloo korraldada. Täna elab inimene loodusele võlgu. Ehk jookseb endast mööda. Kuidas keegi aru saab, on iseasi. Aga varem või hiljem paneb loodus inimese paika. Ja elu algab jälle koobastest.
h
Hullumaja puhvet/ 16. oktoober 2015 08:21
See on ikka täielik hullumaja puhvet. Räägitakse eri trassivariantidest, aga keegi ei ole suutnud veel adekvaatselt ära seleteda peamist, ehk siis mille või kelle jaoks on üldse niivõrd kallist raudteed vaja.
Kaldun arvama, et tegelikult on see valdavas enamuses mõeldus hoopis kauba sh maavarade transpodiks. Eesti fosforiit?
v
Väga tabav./ 16. oktoober 2015 17:26
MILLEKS on vastamata, aga keerutatakse KUIDAS ümber!
Kui Eesti inimesed sellise odava häma õnge lähevad (või on sedavõrd ükskõiksed, et vastu ei astu), oleks küll väga kurb...
PALUN LÕPETAGEM RB, kui KAHJULIK PROJEKT ja ALUSTAGEM MÕNE TÕESTI VAJALIKU asjaga, nagu näiteks HARIDUSE või ETTEVÕTLIKU MEELELAADI ARENDAMISEGA RIIGIS!
p
peeter/ 16. oktoober 2015 08:00
Kellele üldse seda kahe sajandi ehitust planeeritakse-----sõitjaid seal olema ei hakka üle 10 % sellest,mis oleks võimalik. Vaadake Euroopa kaarti ka,geeniused !!!
m
Mitte vaid kaardilt ei leia argumente -/ 16. oktoober 2015 17:47
kui mitu inimest vahetab autosõiduvabaduse ÜKSKÕIK KUI MUGAVA, kuid jäiga raudtee vastu?
t
tahaks teada/ 16. oktoober 2015 07:55
kui palju on ''looduskaitse'' nimel parasiteerivaid tüüpe,üle 10.000 kindlasti.
t
tom/ 16. oktoober 2015 07:50
see on siin naguameerikas,kus aeti pöliselanikud kodudest-maadelt minema..nii ka siin,,keegi sellest rahvast ei hooli,,,kommunistid on ikka platsis-soojal kohal!
kust kohast vöetakse need 3000 reisijat päevas? kas vangid pannakse sundkorras söitma.et täita kohad?
keegi peab ikka töötama ka,,,vöi ei?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee