Rail Baltic inimestele: (Vasakult) Harju maavanem Ülle Rajasalu, looduskaitsja Mati Kose, keskkonnajurist Siim Vahtrus ja Kai Klein Keskkonnaühenduste Kojast – keegi ei mõista, kuhu tüürib rahandusministri mõttelend. Foto: Teet Malsroos
, 16. oktoober 2015 07:00
Keskkonnaõiguse keskuse jurist Siim Vahtruse sõnul on ta juba kuskilt kuulnud, et rahandusministri ettepanek minna tagasi Nabala-Tuhala looduskaitsealas kulgeva trassialternatiivi juurde, on suurepärane viis kogu see Rail Balticu projekt põhja lasta, ja küsib: on see ettepank üldse õiguspärane.
Keskkonnaõiguse keskuse jurist Siim Vahtruse sõnul on ta juba kuskilt kuulnud, et rahandusministri ettepanek minna tagasi Nabala-Tuhala looduskaitsealas kulgeva trassialternatiivi juurde, on suurepärane viis kogu see Rail Balticu projekt põhja lasta, ja küsib: on see ettepank üldse õiguspärane.
Mõne nädala eest raksatas viimasel ajal pigem tasahilju tiksuvasse Rail Balticu projekti sisse rahandusminister Sven Sesteri ettepanek võtta taas kaalumiseks Rail Balticu aasta eest kõlbmatuks tunnistatud Nabala-Tuhala looduskaitseala läbiv trassivalik.
Eile andsid Tallinna keskraamatukogu saalis omapoolseid selgitusi asjatundjad, püüdes heita valgust uuesti tulipunkti tõusnud vastasseisule Nabala-Tuhala looduskaitseala ja Rail Balticu vahel.
Edasi lugemiseks:
Telli Õhtuleht Kirjastuse digipakett ja saad
Vaata võimalusi
1 € / kuu9.99 € / kuu
-90%
Osta üks artikkel
Ühe artikli lugemisõigus
3.99
Tellimus olemas? Logi sisse
Kommentaarid (13)