Eesti uudised

ÕHTULEHE VIDEO I Intervjuu Ojulandiga ehk Kas pagulased hakkavadki Eesti naisi vägistama?

Karoliina Vasli, 14. oktoober 2015, 16:08

178 KOMMENTAARI

r
Rebane/ 16. oktoober 2015, 13:51
Rebane (v.t.tänane "Postimees") on hakanud tallalakkujaks! Pr.Ojuland ei pea teadma ,kust tuli Hiiumaale neeger,kui poisikese eestlasest ema hullas neegriga ,siis laps ei ole mitte mingil juhul eestlane kuigi saates ta seda väitis.Pole nähtud ühtegi põliseestlast musta nahaga!!!
o
Ojuland võidakse ära viia...../ 16. oktoober 2015, 13:10
Kui Ojuland veel oma lõugu lõksutab, siis viivad tulnukad ta KUU tagaküljele ja VÄGISTAVAD kambaga ära nagu ameeriklasega tegid....!
v
vello/ 16. oktoober 2015, 11:07
ojulandi jutt on igati õige ja loogiline....loodame et ka krõbe külm kõik neegrid hävitab....
t
tähelepanekud/ 16. oktoober 2015, 09:47
Eks ole teisigi reaalseid mõtteid.Eesti sotsiaalvõrgustiku nõrgenemine pärismaalastele, Venemaa tegutsemine oma riigi ja Eestis elavate inimeste kaitseks tingimustes, kui meie riiki sisenev pagulaste hulk on liiga suureks paisunud (iga liikme kohta tuleb ca 8-10 lisa) ning ISIS-e tegevus muutub märgatavaks. Teisalt korjame oma riiki tulevasi revolutsionääre, kes hakkavad rahutusi korraldama halbade elutingimuste pärast, mida meie kohalik elanikkond määgiva lambakarjana ei tee.
a
Arvamus/ 16. oktoober 2015, 08:20
Eesti mehed ei abiellu. Enamus naisi elab armukestena. Iga normaalne naine tahab olla pruut ja, et temast kordki peetakse lugu.
e
et siis/ 16. oktoober 2015, 13:39
vägistamine on lugupidamine?
e
Eesti naist pole vajagi vägistada/ 15. oktoober 2015, 22:54
Nad indlevad ise pruuni mehega heameelega ja hommikul padavai politseisse avaldust kirjutama vägistamise kohta.Aga te naised olge targemad kui Triin,säilitage kaine pea ja laske ikka asitõendid endasse pritsida
r
RÜE ja EKRE NAERUVÄÄRNE toetajaskond.../ 15. oktoober 2015, 22:38
Ojulandi RÜE ja EKRE toetuseks oli KOKKU tulnud väljakule vaevalt paarsada lolli lammast... Küll on ikka HÄBIVÄÄRNE toetaskond kahe erakonna kohta.....!
m
millest viha/ 16. oktoober 2015, 18:11
õnn õuel siis varsti ju kõik poolt
m
mati/ 15. oktoober 2015, 20:41
ojuland ei osanud vastata kas see Hiiumaa tumedanahaline liigitub Eesti põlisrahvuse hulka,vastan ise Vikipeediast leiab vastuse missugune näeb välja põlisrahvus Eestlane,toon ka ühe näite saksalambakoer ja terjer teevad omavahel sugu ei tule sealt terjereid ega saksalambakoeri kui tumedanahalised klassifitseeruvad juba eestlasteks siis mul on häbi olla eestlane jumal tänatud et minu esivanemad seda genotsiidi ei näe ,olgu muld neile kerge
n
no/ 16. oktoober 2015, 14:07
kas sa tead, et "puhtatõulist" eestlast pole olemaski. Kõigil suguvõsadel veri segatud: küll taanlaste, sakslaste rootslaste poolakate ja paljude teistega. Kas neid saab siis "põlisrahva" hulka arvata?

m
miku/ 15. oktoober 2015, 20:41
Mina pooldan pr.Ojulandi. Kas te ei saa aru, et ta ei ole rassist, vaid püüab selgeks teha, et meie valitsus ei hoolitse oma rahva eest ja tehakse suurt vahet pagulaste ja oma LASTE vahel. Nagu on teada, elab meil vaesuses 40 last, on selliseid peresid, kus ei ole elektrit, vett ja äärmiselt halvad elamistingimused (Kodutunne ei jõua ja rahaliselt ei ole neil võimalik kõiki abistada), aga meie valitsus seda ei näe. Mingit viha eestlastel ei ole pagulaste suhtes nende päritolu osas, vaid just nimelt selles osas, et oma rahvas elagu kuidas saab, aga pagulastele antkase kõik tasuta ja korraldatakse eriline hool. Meie inimesel, kellel ei ole töökohta (ja seda on väikelinnades ja maal väga sageli), puudub ka ravikindlustus, aga tema ei saa tasuta ravi. Miks see nii on??? Vaat see tekitab viha ja usaldamatust valitsuse suhtes. See viha on suunatud meie vabariigi valitsuse vastu. Võibolla ei osata seda õigesti väljendada, aga tegelikult on see nii. Tahaks öelda veel seda, et see Randpere (väga alatu ja vastik tüüp) püüab võrrelda enda põgenemist nõuka ajal Rootsi. Tema ei olnud ei sõjapõgenik ega ka tagakiusatu eestis. Ta oli ju tuntud kommu. Nüüd vahetas värvi ja ei häbene seda sugugi, räägib lauslollust ja teeb eesti rahvale häbi. Aga pr. Ojuland on aus inimene ja tubli naine, refide ridadest ta visati just seetõttu välja, et ei olnud nõus enam seda mängu kaasa tegema. Igal juhul soovin talle edu ja jätkaku samas vaimus.
m
miku/ 15. oktoober 2015, 21:00
vaandust, viga, - peab olema 4o tuhat last.
e
eimi/ 15. oktoober 2015, 17:58
Ei ole moslemipagulaste poolt ei siin ega Euroopas, aga kogu see lugu Ojulandi poolt on labane poliitiline trikk enda poliitikasse tagasiupitamiseks. Kui ta oleks reformar edasi, oleks jutt teine. Oma partei tegemine kukkus läbi, nüüd trügib EKRE maadele, aga need teda loomulikult ei taha ja siis jutustab õuduslugusid , et pooldajaid leida. Miks ta pole endale ametit leidnud, juristiharidusega, aga ta tahab tagasipoliitikasse ja nkui mõnda parteisse, siis ikka kõrgele kohale. Kutsehaigus !!
j
jüri/ 15. oktoober 2015, 16:00
Kui millegi muuga ei osata enam inimesi manipuleerida , siis tuuakse kohe lagedale 2 argumenti :
vägistamine ja eesti laste näljas olemine. Enne selliste populistlike avalduste tegemist tuleks süüvida sellesse mis suust tuleb ning kontrollida fakte.
NB. Lisaks oleks pr. Ojulandil võtta matemaatika järelaitamistunde. Sest tema väide telesaates , et iga neljas on 80 % ,ei jäta teist võimalust.
t
Tubli, Kristiina!/ 15. oktoober 2015, 15:26
Olen täielikult Ojulandi poolt. Nii räägibki puhas eestlane, kes on oma kodumaa pärast mures. Vaatasin saadet ja mõtlesin, et vaatame seda saadet 5-10 aasta pärast siis vaatame, kellel oli õigus.
a
azza/ 15. oktoober 2015, 12:25
Pole ühtegi riiki,kus pagulased vägistamisjuhtumite arvu trastiliselt tõstnud poleks - ainult kanaaju saab uskuda,et eestis samad asjad aset ei leiaks
a
arvamus/ 15. oktoober 2015, 10:21
Eesti poliitikute karp läheb alles siis lahti, kui ilmnevad ka meil Lääne riikides aset leidvad vägistamised, vargused, tapmised.Kuid siis on juba hilja, sest teiste vigadest tuleks õppida.Ilmselt meelitab rahajumalasse uskuvaid poliitikuid EL ESIALGNE TOETUS.
t
Toetan!/ 15. oktoober 2015, 10:03
Tubli Kristiina. Teed kõva ja tänuväärset tööd! Hoiame sulle pöialt Soomest! Püüa säilitada rahu mõnitavate "saatejuhtide" ees! Nemad teevad omale häbi mitte sina! meie teame mis toimub ja seisame sinu selja taga! Edu sulle ja tiimile!
m
mugavuspagulasele/ 15. oktoober 2015, 11:04
miks soomes oled? miks soomlastelt töökohti ära võtad? eestis on sõda või?
l
lia/ 15. oktoober 2015, 15:31
EL-s olevat nagu tööjõu vaba liikumine. Nood majandusiimigrandid tulevad aga väljastpoolt EL-u. Nii et võrdlus on kohatu.
Ehk sm. küsib, miks näiteks soomlane läks Rootsi paremat palka otsima või rootslane Norra.
k
15. oktoober 2015, 19:38
kuidas ta ära võtab, kui hoopis maksude kõva maksmisega toetab soome lohve kõiki ja varsti aafrika ahve ka kõiki seal vägistamas ning tapmas, ehk halastavad siis eestlastest orjadele, kuigi vaevalt, allah käsib uskumatuid tappa.
k
kk/ 15. oktoober 2015, 09:29
väga õiget juttu räägib Ojuland

m
mari/ 15. oktoober 2015, 08:35
Jumal tänatud, et Ojuland on olemas. Palju neid on, kes julgevad asju välja öelda kohaliku elanikkonna kaitseks. Tal on ka rahvusvaheline kogemus olemas. Puhas vedamine praegu. Mis puutub vägistamisse siis eks neid tuleb muidugi. Mitte ehk massiliselt aga ikka midagi. Miks ei peaks tulema? Juhust kindlasti kasutatakse.
n
15. oktoober 2015, 09:31
Neid ei oleks üldse , kui poleks juhust . Väga õige jutt , Mari .
e
eestlane/ 15. oktoober 2015, 08:32
Ojuland ajab õiget asja, Toetan sajaga-ei ühtegi pigi siia!
o
ojalund/ 15. oktoober 2015, 08:28
Seeon tal ainuke viis, kuidas kaotatud populaarsust võita. Sellel teemal on ta endale leidnud palju
pooldajaid, millegi muuga ta kedagi enam ei võlu. ODAV!!!
o
oh/ 15. oktoober 2015, 08:17
Ojulandil enam muuga hirmutada pole,siis nii totaka pealkirjaga.Kindlasti on vägistamine jube ja kohutav,kuid selline pealkiri on liiast.Milleks köiki hirmutada.Kui muuga enam välja paista ei oska ega saa,siis on kahju,et hinnaga,mis iganes silma tahab paista.Köige parem,kui Kristiina koos ekrelastega löpuks aru saavad,et pole teie aeg ja rahvas teiesuguseid hirmutajaid enam ei taha kuulata ja näha.Hakake tööle ja sellest oleks kogu maale palju enam kasu.
A
.../ 15. oktoober 2015, 08:23
Ainult rumal saab sellist kommentaari panna, sa pole paevagi Laane Euroopas elanud. Naisi vagistatakse keset paeva suurte poekettide parklas,tommatalse vossa ja pannakse nuga korile. UKs on laste uimastamine,vagistamine ja pedofiilidele muumine suur ari pakistani kogukonnas- peaks tapne olema, VALGETE laste. 120 000 last laheb iga aasta UKS teadmata kaduma..120 000!!! Mine ela enne mujal kui turvalises Eestis, Kristina OJuland on elanud mujal Euroopas ta teab mis EEstisse tulemas on.
m
15. oktoober 2015, 08:36
Mina elan mujal,kuid sellist hirmutamist ja inimeste lollitamist pole kyll kusagil.Fakt iseenesest on teada,kuid see ei tähenda,et peame igat inimest vaatama,kui vägistajat.Maailmas on palju häid inimesi.
s
15. oktoober 2015, 06:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tõest siiri või?/ 15. oktoober 2015, 15:31
Kas saab enam matslikum olla?
e
ehk/ 15. oktoober 2015, 19:33
t
tom/ 15. oktoober 2015, 06:49
köik on öige,,,siin ju praegugu suurem jagu kommunistide valitsus,,riigikogus palju ,,,,punaseid,,ka brüsselisse sokutati neid.maha kommunistid-okupantide käsilased!
m
meil ei ole nii/ 15. oktoober 2015, 01:54
soomes pettunud iraaklane kes otsustas tagasi rootsi minna vägistas rongis rootsi naise.
(hea et eesti ei roninud)
http://mvlehti.net/2015/10/14/suomeen-pettynyt-irakilaismatu-matkasi-ruotsiin-ja-raiskasi-naisen-yoj...
v
V/ 15. oktoober 2015, 00:50
Kui me ei näitaks vastupanu immigratsioonile, siis oleks ka meil olukord juba üsna hull nagu näiteks Rootsis on (pehmodest) ära hellitatud riigijuhtide süül. Kuid NSVL pärast juba ongi, mida tuleb võtta kui paratamatust. Siinkohal tuleb ka veidralt õnneks, et sotsiaalabi pakkumine ei ole meil nii hea. Vastupanu peab näitama, et ei kaoks valvsus.

v
V/ 15. oktoober 2015, 00:49
Kui me ei näitaks vastupanu immigratsioonile, siis oleks ka meil olukord juba üsna hull nagu näiteks Rootsis on (pehmodest) ära hellitatud riigijuhtide süül. Kuid NSVL pärast juba ongi, mida tuleb võtta kui paratamatust. Siinkohal tuleb ka veidralt õnneks, et sotsiaalabi pakkumine ei ole meil nii hea. Vastupanu peab näitama, et ei kaoks valvsus.
o
14. oktoober 2015, 23:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
15. oktoober 2015, 00:31
veebiment peaks sihukese perverdi tausta uurima, kellel meeldib vägistamine !
ojuland peaks loomakaitsjaidki vägistajate sissetoomise vastu võitlusse tõmbama. neegrid kepivad, uudistes oli, kanad ka ära !
v
15. oktoober 2015, 00:31
veebiment peaks sihukese perverdi tausta uurima, kellel meeldib vägistamine !
ojuland peaks loomakaitsjaidki vägistajate sissetoomise vastu võitlusse tõmbama. neegrid kepivad, uudistes oli, kanad ka ära !
m
mhhhh / 14. oktoober 2015, 23:16
egas moslemil on valge naine nagu ori ja kõnts ,see on tegelt fakt kahu et paljud peavad seda jamaks jutuks aga tegelt on nii.neid juhtumeid on meedias kajastatud juba ammust enne seda pagulasteemasi isegi aga kahu et osa rahvast on nii lühiajalise mäluga...
t
töönarkarid see ei vii enamb kuhugile./ 14. oktoober 2015, 22:59
Tundub et tegu on sõja veteranidega, kes on võidelnud endale kätte vabaduse piiriteta maailmas, tööst vabastuse, üiguse salivat teenrit pidada, eri menuud ja pidevat riikliku katust jne.
7
70/ 14. oktoober 2015, 22:37
Ei tea kiudas nende pagulastega on , aga ainukesed , kes mulle elu jooksul end ise andnud , on vene naised . Selle hea asja nimel ma küll ei saa pahane olla eelmise sajandi sisserännete peale .
h
himustaja/ 14. oktoober 2015, 21:59
Kas te ei pane tähele, et paljud eesti mehed on habet kasvatama hakanud. Araabia naistele see ju väga meeldib, saate ilma vägistamata.

g
gklsb/ 14. oktoober 2015, 21:35
Praegu naerdakse ojulandi üle. Juba paari aasta pärast naerab ojuland. Ja see naer on parastav...ma ju ütlesin naer. 80% eestlastrst naerab ojukaga koos.
k
15. oktoober 2015, 23:14
Kui meil enne pead maha pole võetud - mida sa ilma peata ikka naerad?
h
HÄBIVÄÄRNE LÄBIKUKKUMINE!/ 14. oktoober 2015, 21:32
Ha-ha-haaaaaa......! Telekast näidati, et Saksa saatkonna ette kogunes PAARKÜMMEND vaimuhaiget räuskajat ja Lossi platsil oli PAARSADA samasugust idiooti..... Nii "SUUR" on siis vaimselt haigete inimeste hulk, kes TOETAVAD RÜE ja EKRE jobusid...! NAERUVÄÄRNE! Aktsiooni täielik LÄBIKUKKUMINE!
p
Pagulane/ 15. oktoober 2015, 02:45
Miks sa valetad.Olin ise kohal.Paarisajast oli tugevasti rohkem inimesi.Lossihoov oli tais ja pidevalt tuli juurde.Ise oled ilmselt idioot
m
maamees/ 15. oktoober 2015, 02:46
Ja,kui kukkuski siis loodan,et lähiajal Sina ja su tütred,pojad,naine,ema,isa saavad ilusasti ära kasutatud,veel parem,kui sinu silme ees,ja siis sind samuti.Kui juhtun nägema,ei tõsta kätt sinu kaitseks.
o
15. oktoober 2015, 15:14
Olen EKRE poolt, aga tervise tõttu ei saanud miitingul osaleda. Usun, et on palju teisigi, kes mingil isiklikul põhjusel ei saanud Tallinna keset töönädalat sõita.
m
maeitea/ 14. oktoober 2015, 20:53
armasta oma ligimest, jäta võtmed väljapoole, osta gaasib alloon.
l
Lumememm/ 14. oktoober 2015, 20:45
Nonii...
Oma kodumaal vägistavad.
Saksamaal vägistavad. (Pagulaslaagri töötaja ja 7 aastane tüdruk pargis)
Rootsis vägistavad.
Soomes vägistavad ja tapavad ära ka ( Noore neiu juhtum, kus ta seoti pärast vägistamist laohoones posti külge ja pandi põlema.) Tüüp väitis pärast, et neiu tahtis sooritada enesetappu ja tema aitas seda teha.
Jne. Jne.
Miks Eestis peaks teistmoodi olema?
Teeme palun silmad lahti ja ei peida pead liiva alla nagu jaanalind!
n
nägin/ 14. oktoober 2015, 20:22
kaubamajas täna kahte moslemi naist kahe titekäruga, noored emad värvisid ja mukkisid end pool tundi, kahju oli müüjast, kes arglikult pealt vaatas, kahju hakkas
ä
14. oktoober 2015, 20:40
ärge põdege, herpesest viirusest kärnas nägude pärast ei mksa kade olla.
l
lia/ 14. oktoober 2015, 20:19
Minu meelest pole küsimuse asetus päris õige. Naised on mõnngase diskrimineerimisega harjunud ja teatud piires lepivad sellega isegi, kui nenede elus on teatud turvalisus ja majanduslik kindlustatus.
Muutuvas maailmas peaksid suuremat hirmu tundma teatud sättumusega mehed, ükskõik,kas omasoohuvilised või transad. Neid armastavad muslimid kividega surnuks pilduda.
Imestan, kuidas on 2 silma vahele jäänud teatavate aktivistide poolt see fakt, et eesti keeles ilmutatud Dante Põrgus on omasooarmastajad paigutatud üpris sügavasse põrgusse, aga nad ise on vist harimatumad neist, keda nad süüdistavad väheses harimatuses ja raamatuid neil suures sallivusepuhangus aega lugeda ei jää.
Aga meie ühiskonnas on naistesse suhtumine olnud minu meelest ikkagi parem kui isegi mujal Euroopas, nii et eesti mehi tuleb kirumise asemel kiita. Uus-okupatsioon tähendaks aga ka ses suhtes suurt tagasiminekut, nii et isegi antiik-Rooma naistel olid suuremad õigused kohati kui musliminaistel kaasajal.
Nii et ühiskonna haavatavamad grupid saavad kannatama - naised ja ülejäänud marginaalid. Seda aga sallijad ei taha märgata, sest peavad ainult omakasu silmas; või nad ei oska seda märgata, sest on vähem haritud kui need, keda nad ei salli - enamik eesti rahvast.
u
uskumatu/ 14. oktoober 2015, 20:14
Kui selliseid saateid vaadata, tunned, kuidas, su oma riik sind nii meeletult vihkab. Moodne sõna võõraviha tuleks ammu asendada omavihaga.
t
Tunnen kaasa nende migrantide ohvritele/ 14. oktoober 2015, 20:02
Jutt on siis sellest, et migrandid rendivaid pagulaskeskustes naisi/lapsi välja 10 dollari eest.
Vaadake, ma olen tõeliste pagulaste suhtes väga kaastundlik inimene. Pooldan abistamist, olen illegaalse ja massilise immigratsiooni vastu (sest see ei toimi; ohustab nii kohalike kui ka tõeliste abivajajate turvalisust). Puht matemaatiliselt leian, et inimesi tuleb aidata kohapeal - nii saab enam inimesi abi ning ei ole ka islamiseerimise ohu. Tuua tuleb läbimõeldult ja õigetel põhjustel.
https://www.youtube.com/watch?v=KBqeWJfTej4
Ma loodan, et inimõiguslased, omavalitsused/piirkonand ja riigid ja ka migrandid annavad Saksamaa võimud kohtu alla järgmistel põhjustel:
1) migrantide ebainimlik kohtlemine - so kassimamma sündroom - armastus väljendub vastuvõtmises, mitte hoolitsemises. Kutsud massid riiki ja lased neil tänavatel/telkidel nädalaid registreerimist oodata.
2) turvalisuse ohtu seadmine - kõik need migrantidest naiste/laste ning ka kohalike vägistamised; eelseisvad terriroaktid ning juba praegu migrantide poolt toime pandud kuriteod (sh arstide ja politseinike ründamine, pussitamine jne).
3) seaduste ja kuritegevuse eiramise soodustamise eest.
4) migrantide peibutamise ja neile valetamise soodustamise eest.
5) Tegevusetuse või kriisi võimendamisega tekitatud muude kahjude eest, sh moraalse kahju.
n
14. oktoober 2015, 20:06
Need islaminaised on sama vilunud pussitajad, ametnike ründamise fakte naiste poolt on juba olnud. Saage aru, see on kõige ehtsam SÕDA!

m
mammi/ 14. oktoober 2015, 20:00
kui võrdõiguslikkusele rõhutakse ja demokraatiale,üksteise abistamisele,siis olgu! Aga olgu võrdõiguslikkus ka meie riigis ja meie kodanikele! Ka töötule 2000 euri kuus,kodutule korralik elamispind, tasuta keeleõpe siin 40-50aastat elanutele , igale lapsele lasteaiakoht,koolis korralik tõlgiga õpetus.kõik hüved,mis ette nähtud ja sed akõike vähemalt 2 aasta jooksul!
j
ja kui ei hakka/ 14. oktoober 2015, 19:35
vaid piirduvad ainult rahutustega ... milline tragöödia ... lootused olid nii kõrgel.
a
Albert1/ 14. oktoober 2015, 19:29
Rammsteini mehed teadsid juba ammu et asjad lähevad HAPUKS!
https://www.youtube.com/watch?v=u02mL9rJLYE
e
eesti mehed on meesshovinistid,/ 14. oktoober 2015, 19:24
salaja tahavadki islamit, et saaks oma naisele koti pähe, pidada mitut naist, sekka ka meest ja ei pea ka habet ajama.Eks,mul õigus? Sellepärast nad ei lähegi miitingule.
a
ametlikke uudiseid/ 14. oktoober 2015, 19:21
m
14. oktoober 2015, 20:44
meedia on suurelt jaolt sionistide omanduses ja võimu all, need edastavad ainult seda, mida lubatakse!
i
14. oktoober 2015, 19:14
Isegi Lapimaa valab verepisaraid.
Lugege sissekannet "Petrooleum minu kätel" ning seda Rovanieme pagulaste juhtumit.
Seda, kuidas nad on nii "õnnetud, nii vaesed ja "sõja eest" põgenenud".
https://okkalisedarutlused.wordpress.com/
k
Kalev Bristol/ 14. oktoober 2015, 19:13
Kõik me teame kuidas ca 700 aastat tagasi meile võõras usk toodi. Kuna meie riik oli toll ajal alles kujunemis järgus ei suutnud ta sellele vastu seista. Tagajärgesid teame kõik. Praegune situatsioon on põhimõtteliselt sama. Meie riik on veel liiga noor ja väjakujunematta. Ei ole arukas tegu siia importida praegu võõrast usku. Me ei tule selle ohjamisega toime. See võib saada saatuslikuks meile kõigile. Tuletage Liivlaste Kaupot meelde. Ei aidanud see teda,ega tema rahvast ,et ta vabatahtlikult võõra usu vastu võttis. Tänaseks on Liivlased ajalugu. Meie ainus võimalus on seista vastu võõrale vaimule, kui me tahame rahvusena säilida. Kui me ei taha rahvusena säilida siis muidugi...
"
14. oktoober 2015, 19:23
"ca 700 aastat tagasi" ei olnud isegi kujunemisjärgus riiki siin. Praegu oleme osa Euroopast, paraku... EL!
k
Kalev bristol/ 14. oktoober 2015, 19:31
k
kalev britolile/ 14. oktoober 2015, 19:41
peaksid ise ka oma kolme klassi raha tagasi maksma, piinlik vaadata su kujuneMATTA. matta võid oma ego, eesti keeles on mata-lõpuline vorm alati ühe t-ga. + see pole liitsõna. piinlik.
välja kujunemata siis.
n
njah/ 15. oktoober 2015, 12:16
kui argumendis on otsas, tuleb rünnata oponendi kirjavigu.
tüüpiline demagoogia
h
haa/ 14. oktoober 2015, 19:39
aga tarandkan ju deklareeris juba, et mis te hädaldate, milleks seda eestit ja eesti keelt vaja ongi. et kes nutaks taga keelt, mida köögilaua taga rääkida saab ja mis maailma ei huvita. ja et mis siis, kui ongi eesti mõnekümne aastaga islamiriik, teda see ei koti.
s
14. oktoober 2015, 19:12
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ats/ 14. oktoober 2015, 19:42
rõivas, sina või? Nii tuttav on sinu jutt eestlaste kohta!

n
Nad on HULLEMAD kui..../ 14. oktoober 2015, 19:12
VAIMUHAIGED on hullemad kui geid.... Kogu aeg käivad ainult ühelt miitingult ja demonstratsioonilt teisele.... Liputada tahavad oma lollustega.... Õnneks on neid Eestis siiski vähe...
r
rumal naine / 14. oktoober 2015, 19:06
lolli juttu räägib see moor !!!! meie linnas kõnnivad need pagulased koguaeg ringi , pole veel kedagi vägistatud .
E
.. / 14. oktoober 2015, 19:18
Ei ta räägi rumalat juttu midagi. Kõik pagulased pole muidugi vägistajad, kuid islamikultuuris on ilma meessaatjata naine, kuidas siis viisakalt öeldagi nüüd.. ütlen, et saak! Ja kui ei usu, lugege ja uurige ise ka.
t
to: rumal/ 15. oktoober 2015, 02:54
Tallinna supermarketites on neid näha 50% kordadest, tavaliselt 2-3 kaupa koos. Mustanahalised mehed (afroaafriklased, Sahaara-alused). Ja MENA mehed (middle-east + northern africa). Neist ülejäänud võib liigitada võimalikeks tudengiteks või turistideks mujalt maailmast, iseloomulik et ülejäänute seas on pea alati ka naisolevusi.
Võib oletada, et AA (afroaafriklased) ja MENA meeste grupid evivad rahuldamata tunge (vähemalt võrreldes kohalike venelaste gruppidega), millele peagi hakatakse ka grupiviisiliselt väljundeid otsima nagu ka mujal Euroopas juba massiliselt on toimunud.
k
kle rumal naine/ 15. oktoober 2015, 07:13
Kõige suuremad ootajad ongi need, kes mehele ei saa ja keda Eesti mees ei taha. Ega lapsega ei taha teid ka ükski pagulane, nii,et oodake ja lootke, kuid tasub ka mõelda, et kas tasus oma hargivahet laialt pakkuda. Vägistamisest nii palju, et kõike ikkagi ei avalikustata ja oota, küll jõuavad ka sinuni.
u
uhh/ 14. oktoober 2015, 18:47
See on ikka päris loll, kes seda Ojulinnu juttu usub, see naine on piisavalt kaval ja ahne, tema tahab vaid pööblilt kannuseid teenida.
m
14. oktoober 2015, 18:49
Mine ka riigikokku ja vaata kelle laulu sina seal laulaksid
t
to uhh/ 14. oktoober 2015, 19:00
Tahab mida tahab, kuid kahjuks on tema praegune jutt 100% õige!
14. oktoober 2015, 19:16
reffide poliitika : pagulastel pole üldse vastavaid atribuutegi, need ei seksi, ojuland valetab.
V
.. / 14. oktoober 2015, 19:20
Vähemalt praegu ajab ta õiget asja. Keegi peab ju ajama ja kes ikka plaanitavast rohkem teab kui endine välisminister. Mõelge ikka..
p
Põhjus miks vägistatakse/ 14. oktoober 2015, 18:46
Miks te meeleheitel pagulastele seks robotit või lõbu tüdruku teenuseid ei osuta. Ehk jäävad sellised asjad ära kui saavad intiivelu nautida robodi või lõbutüdrukul
m
mmm/ 14. oktoober 2015, 18:44
Miks nii tobe teema yldse lehte pannakse.Kas töesti enam muust pole kirjutada,kui oletada idiootsust
n
14. oktoober 2015, 18:48
Nad ka teenivad oma huve nagu me kõik kellegi omi
K
.. / 14. oktoober 2015, 19:21
Kui sellise mõttemalliga elada, siis ongi jama käes.. arenege!
h
hmm/ 14. oktoober 2015, 19:27
Sa loed vist ainult eestikeelseid uudiseid ja neidki mitte kõiki.
j
Juku/ 14. oktoober 2015, 18:42
Need, kes on pagulaste poolt, neid ei vägistata, need tahavad ise musta meest. Vägistatakse ainult neid kes on vastu.
l
14. oktoober 2015, 18:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pimedale lugejale/ 14. oktoober 2015, 18:59
Miks õigesti? Kas on suur valu välja kannatada,et mõni ka Eesti ja tema rahva peale mõtleb?
j
15. oktoober 2015, 00:18
jah, sul on tõsi taga, ojukas on kena, kuid ära lähtu vägistajate seisukohast,
v
vaadake....../ 14. oktoober 2015, 18:33
..........pagulased/illegaalid on rahvusvahelise kaitse all, kui nad hakkavad Eestis vägistama naisi tüdrukuid, lapsi, leiab politsei võimaluse asja menetleda nii, et pagulased/illegaalid mitte kuidagi süüdi ei jää, Eesti rahwal sellist kaitset ei ole ja asi keeratakse sedapidi, et vägistatud on ise süüdi, ja vägistaja on õige mees.
v
vao/ 14. oktoober 2015, 21:27
Pagulaste keskuse must ju jäi puhtaks, see purjus eit kas maksti lihtsalt kinni ja asi vask! Oli intsident, lapsed nägid, aga eit kiitis takka, et ei vägistatud, ehk tõesti ise pakkus ennast murjanile, on näha tänavapildis palju heledanahalisi naisi, kes käe otsas veavad kaasa väikest murjanit, loomulikult pole need vägistamise vaid elamust viljad.
m
15. oktoober 2015, 00:21
mustad ! palju musti oli abitu eide kallal. hea, et eesti eit püüses vägistamissüüdistusest, ehk seepärast ongi salgamas kõike, ja sai mentidegi käest.

a
arvaja./ 14. oktoober 2015, 18:25
Kogu see trall Ojulandi poolt on selleks ,et saada ja olla pildil.Pagulased teda ei huvita.
t
to: arvaja, 18:25/ 14. oktoober 2015, 18:36
Sinuga täiesti NÕUS! Nii ongi tegelikult! Terve mõistusega inimestele on see ammu SELGE!
a
14. oktoober 2015, 18:40
arjaja ise ei taha midagi elus saavutada omarahva heaks
j
JAH/ 14. oktoober 2015, 18:22
Nagu alaarenenute kokkutulekut oleks vaadanud, lollike kesikust läll seal laamendamas ja muidugi steinfeldi koletis.
o
Oswald/ 14. oktoober 2015, 18:16
_...kuidas Saksamaal näiteks pagulaslaagrites ollagi nii, et vägistatakse tüdrukuid ja naisi..._
Mitte OLLAGI nii vaid ON nii!
s
14. oktoober 2015, 18:42
Sa ise olid ehk ohver ja halad. Ostke laagrisse seks robot. Küll saavad ise vajadused rahultatud
t
TUBLI/ 14. oktoober 2015, 18:01
KRISTIINA OJULAND, OLEN SAMA MEELT.
t
to: 18:01/ 14. oktoober 2015, 18:38
O
18:38-le/ 14. oktoober 2015, 19:01
Oled peast pöörane jah,vehid siin ühele ja teisele vastata,pime lugeja!
t
to 18.38/ 15. oktoober 2015, 23:23
Kahju Sinust ... aga pöördu arsti poole - ehk ta saab aidata. Head paranemist.
t
TUBLI/ 14. oktoober 2015, 18:01
KRISTIINA OJULAND, OLEN SAMA MEELT.

a
aga/ 14. oktoober 2015, 17:49
kus Ojuland siis oli ,kui näljased pered lagunesid,sest pereisa pidi Soome tööle minema.Samasugune populist,ei midagi muud.
k
14. oktoober 2015, 18:01
Kas oleks parem üldse mitte midagi teha?
o
Ott Lepland - Eestlane olen ja eestlaseks jään @ Öölaulupidu Järjepidevus 2013/ 14. oktoober 2015, 17:47
k
Kusta Lumme/ 14. oktoober 2015, 17:46
Valitsused (baltikumi riikides üldiselt) peaksid tõsiselt mõtlema,kasutades hetkel veel "Euroopa peata olekut" ja meie kolme maa üldiselt värviliste immigratsiooni eelnevat puudumist ,et alustada läbirääkimist kopti kristlaspõgenike (neid võib olla ka kümnetes tuhandetes) ja süüria hassiidide (kes pole islamistid oma tähenduses) vastuvõtuks ,millega me saaksime oma võetud kohustuse (ca 500) põgeniku vastuvõtuks. Need inimesed on küll tõmmud ja pruunidki ,kuid nad pole islamistid, nendest võib tulla meie ühiskonnale mingigi kasu (kahju ning lagastuste) asemel!!!
Arvan,et balti riigid peaksid ära kasutama kõik diplomaatilised kanalid ja USA ning Merkeli enda soosimise ,et saada sellise "erikohtlemise osalisteks"-vot selle nimel võiks valitsus ,ka opositsioon ja Ojulandki oma EL sidemeid kasutades oma aktiivsust ülesse näidata. Lihtsalt hiljem "nina alla hõõrumiseks ja ,et ma ju rääkisin...." seda kõike korraldada (poliitilise toetuse saamiseks) oleks patt !!!
Aga sellega ,et moslemid kukuvad sigima,toovad mitmeid korda omi sugulasi juurde ning ei hakka meie riigist,rahvast ja kultuurist lugu pidama olen Kristiinaga nõus-TEGUTSEDA SEEGA TULEB KOHE,kuna "vastu tuleb võtta need 500 murjanit" ,siis tooge vä'hemalt sisse koptid,hassiidid või kasvõi hindud,krishnaiidid ,aga mitte kõrilõikajatest tolgused!
n
14. oktoober 2015, 18:02
nemad on oma poole juba valinud ja astunud kübersõtta oma rahva vastu.
t
Tiit/ 14. oktoober 2015, 17:45
Ojuland ja Voogland tegutsevad sama mudeliga. Õnneks on nende saavutused olematud, sest puudub konstruktiivsus. Puhas populism!!!
m
14. oktoober 2015, 17:54
Mis sa sogad. Küll EKRE teeb liidu vabaerakonnaga kui valimistel saavad kumbki vastavalt 36 ja 24 kohta riigikogus. Seega võib rõivas juba valmistuda peaministri ja oravate alla 8 protsendilist toetust nõmetate tolerastide poolt. Keelataevalimine ka ära kuna orava poisid susserdavad raudselt tulemusi
t
14. oktoober 2015, 17:44
Tolerastid tuleks saata neegrite juurde pagulaslaagrisseabi otsima. Paneks vastamisi 10 murit ja üks valge tolerast. Saaksid siis teada millest jutt käib. Siit need meeleheitel tolerastid arenevad
n
14. oktoober 2015, 18:14
Nad usuvad vist, et kui nad usinalt lakuvad siis neid ei vägistata, islamisõdalased tulevad siia TÕUGU PARANDAMA, SEE EELTÖÖ ON NEILE JUBA TEHTUD JA NEIL ON KÕIK ÕIGUSED NAISTELE, NAISTE AINUS OLEMASOLU MÕTE ON OLLA SEKSIMISE VAHEND. Rootsi ju õigustab igati nende poolt toime pandud vägistamisi, sama on Saksamaal, ükski politsei abi ei anna vägistatutele. Lastega on veel hullem, vägistatakse kõiki. Afgaanidele on eriti normaalne poisse vägistada.
Harige ennast, krdi jobud, youtube on täis infot valgetele islamist.
1400 aastat islamisõdade ajalugu, miks neid kardetakse
https://www.youtube.com/watch?v=t_Qpy0mXg8Y&ab_channel=TinShipProductions
t
Tiit/ 14. oktoober 2015, 18:22
Vägistamiseks ei pea olema moslem. Minu naabriplika vägistas ära pesuehtne eesti pervert!
ü
üx/ 14. oktoober 2015, 20:59
Tiit, sa arvad, et neid perverte on vaja veel juurde tuua???
k
Kirjutaja/ 16. oktoober 2015, 18:37
Tiit Transves, Sina või?
v
Vähemalt/ 14. oktoober 2015, 17:42
eesti noored naised ei pea väljamaale sõitma omale neegrivänta otsima. Saavad selle kodus kätte.
k
14. oktoober 2015, 17:56
Küll oled nii naiivne. Kas sa ise ei tahagi kodumaast kaugemaid maid külastada Euroopas või aafrikas? Vähemalt käivad seaduslikult mitte murid. Äkki on sul kapis peidus ja jagaksid siis
t
tegelikkus/ 14. oktoober 2015, 18:45
neegritele meeldivad noored tüdrukud,nii et vanaemal tasub olla mures oma lapse-lapse pärast.
f
faktid/ 14. oktoober 2015, 17:37
rootsi on avaldanud ametlikud faktid, et eelmisel aastal toimus 6600 vägistamist, mis jõudsid politseisse. ja neist oli üle 90 % süüdi mitte valge inimene. mis siin niiväga aru saada on? saksamaal ametlik uudis, et 7aastane oli emaga pargis, sõitis jalgrattaga, äkki tuli suure nutuga põõsast, vägistatuna ja neegriniru jooksis põõsast teisele poole. loomulikult kätte ei saadud seda raibet. mis näiteid meie pooldajatele vaja on, et uskuma hakkaksid? ametlik uudis, et Iraanis on hetkel parlamendis seadus, et abielluda ja seksida võib 9aastase tüdrukuga. kuid kui isa annab loa, siis võib juba ka beebi vastu nühkides end rahuldada. ja isad annavad loa, sest tütar pole lapsena midagi väärt, vähem kui koer. see on hetkel reaalsus, mis teil veel vaja on, tolerastid? kas päriselt ei mõista või raha pärast teesklete? mõlemad on lubamatud muidugi!
t
TÄIESTI TÕSIJUTT/ 14. oktoober 2015, 17:51
need rõvetikud on tõesti ohtlikud meie lastele, need metslased ei tee vahet, keda nühivad, on ta laps või naine, naad arvavad et omal maal võivad naad nii teha, siis tulevadeuroopasse ka vägistama, aga meil on see kuritegu
k
Kaitse/ 14. oktoober 2015, 17:54
Astu oma lapse kaitseks välja. Muud varianti pole.
k
kaitsen niigi/ 14. oktoober 2015, 19:08
to kaitse
ja kuidas sa seda ette muidu kujutad siis? mul on 4 last, igaühel omad tegemised, nii mina kui naine käime tööl. mismoodi kujutad ette, et ma võtan oma pere ja liigun kogu aeg kuuekesi ringi?
a
asd/ 14. oktoober 2015, 18:05
Rootsi oma on igav. Norras oli mingi viimase ei tea mitme aasta jooksul 100% murjamite vägmistamised ainult.
i
14. oktoober 2015, 18:17
igav muidugi, Euroopa vägistamispealinn on Rootsi.
v
14. oktoober 2015, 18:38
Väga lähedal ka meile. Seksi sõbrad rootsi seksiorgiad tegema
k
KORAAN JA MUHHAMEED JA ALLAH/ 14. oktoober 2015, 17:35
on ainsad asjad mis musslemile meele järgi on, lisaks veel tapmine, röövimine ja vägistamine, terves euroopas valitseb kaos, tänavad on mattund pagulaste prügihunnikute alla, nõuavad juba raha ja naisi, uskuge mind see mass ei sobi meie kultuuriga kokku, miks ei saadeta neid kuskile aasja maadesse, kõige rohkem kardan vägistamisi, nood murjemid on jube kiimakotid, tulevad meie maale ainult sigima, kohutav
n
14. oktoober 2015, 18:19
neile ju lubati tasuta naisi ja raha Euroopas, Merkel lubas!

v
vc/ 14. oktoober 2015, 17:32
lollemat teemat annab ikka välja mõelda,, see näitab millisele tasemel on õhtuleht..
s
14. oktoober 2015, 17:58
Sai se ka loll et seda loed ja kommid
l
Lugege sallijate komme :)/ 14. oktoober 2015, 17:31
Jugege nende SALLIJATE VIHAST läikivaid kommentaare ja kõnesid antud meeleavalduse teema all.
Kui SALLIJAD on sellise ropu suu ja kirve arusaamisega inimtüübid siis olen rõõmuga mittesallijate poolel.
EI SALLI VÄGIVALDA; NÕMETSEMIST, SOLVANGUID ja ÄHVARDAMIST!
a
arvaja/ 14. oktoober 2015, 17:28
ainuke norm poliitik. esimesed vaogeto gängsterid on juba naistevägistamistega ju hakkama saanud see aga käsiti maha vaikida?? sellele vägistamisarmeele makstakse veel peale .ei tea kuidas neis veel seadusekiilekad inimesed kasvada saavad kui neil kõik lubatud??? võivad vägistada ja varastada kaelda aga kes nende peale aebab saab ise trahvi???
s
sass/ 14. oktoober 2015, 17:27
Ja Eesti antakse kohtusse pagulastele mittesobiva kliima pärast.
t
14. oktoober 2015, 18:25
Tõesti? Kolige Eesti siis parema kliimaga kohta!
o
Ojuland võib lõpuks saada käima peale.../ 14. oktoober 2015, 17:26
Proua karglemine on täiesti arusaadav.TV-s_näidatakse noori mehi iga päev,aga meieni ei jõua ükski. Seepärast ka avalik pöördumine otse proua Merkelile. O tempora o mores !!!
s
sass/ 14. oktoober 2015, 17:25
Ja Eesti antakse kohtusse pagulastele mittesobiva kliima pärast.
j
14. oktoober 2015, 18:28
ja mis sellest, pigem kohe kohtu alla minna kui neid rändtirtsude parevesid nuumata ja surra kurnatusse. MEID LAOSTATAKSE NAGUNII MAKSUDEGA JA RIIK AETAKSE PANKROTTI. Saate aru sellest, et see on genotsiid!
o
14. oktoober 2015, 17:24
Oi kui hea eestlased...te ei olegi paremat väärt...jobud,nahahoidjad,otsustusvõimetud...mis teist tahtagi!
k
14. oktoober 2015, 17:59
m
14. oktoober 2015, 18:14
Mis rahvusest sina oled, et nii kahjurõõmsalt hüpled´? UUsmoslem?
s
14. oktoober 2015, 18:15
Sa uusmoslem, peitu oma burka taha ja ära plõksi!
a
aje/ 14. oktoober 2015, 17:20
No Ojulandil on ainult hea meel nende pagulaste üle, sest tänu neile sai nüüd purjeka, millega poliitikasse tagasi purjetada. Teda ei koti need pagulased isiklikus plaanis küll absull. Tädi on terve elu pühendanud karjääriredelile, kust aga, prahmaki, alla kukkus. Nüüd üritab meeleheitlikult tagasi ronida ja haarab igast õlekõrrest.
t
Tahtsin/ 14. oktoober 2015, 17:40
ka just mainida, et lõpetagu ära see Ojulandi promomine. Selgemast selgem, et nüüd ta näeb mingitki šanssi ja selleks kõlbab ka külajoodikutega (ei oska muud nime anda neile tänastele kaigastega marssijatele) mehkeldamine. Ojuland on täiesti ära pööranud. Pigem paistab tema tegevus Eesti riigi vastasena välja. Kasutab lihtsalt ära praegust hetkelist hüsteeriat.
e
eelkommijatele/ 14. oktoober 2015, 18:55
Te ise olete ka ära pööranud kui väidaksite et pagulased võtame kõik vastu olenemata nende taustaks. Kõlaks samamoodi hullumeelsena lasta ilma püssi pauguda ennast okuperrida
m
mammi / 14. oktoober 2015, 21:32
Aga see ongi ju Euroopa okupeerimine!
o
ohkan/ 15. oktoober 2015, 09:56
ja kes ning kuidas neid kontrollib? pilte teha ei tohi, sõrmejälgi nad ei anna.. kuidas kontrollid? kui palju teil on tõlke? elis ja ann ju ütlesid, et töökogemused nendega puuduvad. koraani pole uurinud.. mis taust siis? mis kontroll? neis maades igaüks on muhammed ali või ali muhammed. oioi kui naiivsed te olete. ütlevad teile suvalise nime. sinna saadetakse päring, arvutist saadetakse prinditud leht võõras keeles, värviline pitsat all ja ongi kogu kontroll...naiivsed olete ikka. need on rahul, et terroristid minema said. oioioi..

j
jeh/ 14. oktoober 2015, 17:07
neile ei meeldi sinne toit, kas neile meeldib töö, mida neile pakutakse, kas neile meeldib neile antud korter, miks nad ei saa autosid....
Mis järgneb? Mida see mass hakkab tegema, et oma nõudmisi saada?
Kas see mass on samasugused nagu meie, eestlased, et kommenteerib ainult internetis, kui väärakas on Toompea . Ja lepib kõigega nagu meie?
Küllap selgub üsna pea, milleks nad koos võimelised on.
s
14. oktoober 2015, 18:31
See olgu juba Toompea mure, küll need murjamid teavad, kes raha jagamist otsustab, nii palju saavad isegi nemad aru, et tavalistel inimestel raha ei ole.
t
to jeh/ 15. oktoober 2015, 09:58
hakkavad väga ruttu meie inimesi veristama. imelik, et halali tapmise kohta ka sallivad on sallivad. loomaõigustele sülitavad..sallivalt.
t
TOETAN!/ 14. oktoober 2015, 17:07
KRISTIINA OJULAND EESTI PRESIDENDIKS!
l
Lihtsalt/ 14. oktoober 2015, 17:55
Kahjuks ei saa sina veel valida.
Oled ilmselt alles koolieelik, sest oskad vaid suurtähti.
Kasva veel, saad targemaks
a
apua/ 14. oktoober 2015, 18:02
see tibi ei saa iialgi presidendiks. ta ju nagu kana.
j
jants/ 14. oktoober 2015, 18:17
väga tark kukk oled.Kuidas sai Eesti presidendiks siin mittesündinud pagulane,,presiidiumi esimehest pole mõtet rääkidagi.Eest rahvas on lihtsalt rumalalt kannatlik ja heatahtlik.
j
rahvas / 14. oktoober 2015, 21:35
jäta rahvas rahule, rahval ei lase keegi presidenti valida, see pannakse meile kaugemalt ja kõrgemalt kukile. Ilvese pani USA!
l
15. oktoober 2015, 00:26
ligi või siim ise, kumb teist presidendiks saab ?
i
Iroonia/ 14. oktoober 2015, 17:01
n
nojah/ 14. oktoober 2015, 16:59
k
Kusjuures/ 14. oktoober 2015, 17:31
hämmastavalt paljud inimesed ei teegi vahet Martin Lutheril ja Martin Luther Kingil - markantseim näide oli siin mõni aasta tagasi ühe naisfilosoofi diplomitöö kaitsmine:
http://www.postimees.ee/272337/vilets-bakalaureusetoo-pohjustas-ulikoolis-tormi
f
fdddddddg/ 14. oktoober 2015, 17:34
Mis see siia puutub? Ega euroopat luterlased vallutama tule, vaid välja on kuulutatud islamisüda Euroopa vastu. Kas puhkevad rassisüjad, nagu USA.s kipub minema seda on vara öelda, aga kui maissimigratsioon jätkub siis tuleb ka rassisõda.
Sinistid, kes kogu seda massimigratsiooni juhivad ihaldavad endale maailmas õigusi, mis teistele ei laiene https://www.youtube.com/watch?v=cYBsDwjezQI#t=323
Islam saab eliidi kaitsja rolli, valged rahvad lämmatatakse lihtsalt ära selle massiga ja valgetelt kõigi õiguste äravõtmise kaudu, juba on teatanud ÜRO, et inimõigused ei ole prioriteet, st me oleme juba oma inimõigustest ilma jäetud, maksudega puuakse ressursid käest, seda teeb valitsus juba päris innukalt.
Pikk jutt islamisõjast Euroopa vastu vene keeles, intervjueeritav on Bulgaariast https://www.youtube.com/watch?v=qGU5-D3Ye9E&ab_channel=Pravda
o
Otto/ 14. oktoober 2015, 16:53
Tobud olete või? Kas te ilma Ojulandita enam mõtelda ei suudag?
r
Rein/ 14. oktoober 2015, 17:33
Ei ole, ainult üksikud on Otakad!
s
STFU! / 14. oktoober 2015, 17:41
Mida ta valesti ütles? Too ükski fakt välja. Isegi liiga leebelt väljendus, ajakirjaniku töö oli tõeliselt piinlik, minna tegema intervjuud rahvusvahelise poliitilise kogemusega inimesega ja sellist lapsikut mula ajada, väga piinlik intervjuu. Ojuland pidi ju vastama selle infantiili tasemel.
j
jants/ 14. oktoober 2015, 16:52
mida siin uurida,ajakirjanikuplika,kõik kohad on dokumsntaalseid vihjeid ja hoiatusi täis-moslemid on alustanud massirünnakut valgele rassile.Need,kes selle peale naeravad ja selles kindlaid inimesi võõravihkajateks ja rassistideks peavad tuleks siit nende juurde saata ja tahaks aasta pärast neilt siis muljeid kuulda..Arvatavalt ei tulegi nad sealt tagasi.Oletada võib kõike,ühest äärmusest teise. Meie,vastalised,aga ei tahagi mingeid eksperimente ega kontrollekstreemsusi üle elada.
s
14. oktoober 2015, 17:43
see totu vist ei oska internetti kasutadagi, või ei oska piisavalt võõrkeeli.
v
vähemalt sünnivad siis/ 14. oktoober 2015, 16:48
t
Tervetest lastest/ 14. oktoober 2015, 17:32
Ilu koha pealt ei oska kommenteerida, võib tulla nii ja naa, aga rasside segamine tervisele küll kasuks ei tule, USAs on vastavaid uurimusi palju tehtud ja leitud, et näiteks valge rassiga segunemata mustanahaliste ja valgete tervis on parem, kui segude tervis. Kel huvi, võib netist otsida ja lugeda, miks see nii on ja millised on ohud.
r
14. oktoober 2015, 17:48
Rassioloogia on peaaegu põlualune teadus, neid andmeid ei lasta avaldada. Isegi Venemaal ei lasta avaldada rasside geneetika alaseid uurimusi, sionistid ei lase avaldada, sest eesmärk on rassid kasvõi vägisi segada, sõda eroopas võtab mehed ja naised jäävad mustadele lõhkuda, mida poliitikud räägivad on puhas pullikakka. Alustade Siioni tarkade protokollide lugemisest, see on kogu pikaajaline tegevusplaan.
m
15. oktoober 2015, 00:29
ma olen lugenud, et pidi hulle palju segaverelistest tulema. mu meditsiini nuustuanud isa väidab, et alles 4 põlvkond pidi enam vähem juba olema...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee