Kommentaar

Indrek Hargla | Omarahvaviha. Vandenõuteooria # 1

Indrek Hargla, kirjanik, 9. oktoober 2015, 19:10

258 KOMMENTAARI

k
Kati/ 10. oktoober 2017, 15:03
Aitäh Hr. Hargla, et julged olla eestlane ja öelda ka muud kui seda, mida sotsid lubavad. Sotsist kultuuriminister seda isepäisust muidugi ei unusta, võib arvata.
t
tom/ 11. aprill 2017, 15:26
Muidugi rääkida nad võivad kõike.Ainult lihtsameelsed usuvad seda loba.Gobbels rääkis ka võidukast sõja lõpust olgugi et sõda oli juba kaotatud.
d
dr.Ehkin./ 12. aprill 2016, 01:07
Süsteem on selline - teoreetiline.
Iseseisev maalane, kes vabana valinud ja vandudes saab mingi inimgrupi liikmeks, saab hakkama eeldusel, et järgib suure juhi teoreetilist programmi ja peab süstemaatiliselt etteantud režiimil eesmärgi nimel ja lojaalsena juhtidele alludes tegutsema. Tagajärgedele mõtlemisest peab loobuma ning tehtu unustama. Seega peab inimene vandeseltslasena valetama, et tõestada lojaalsust. Suur juht tegutseb vandenõuseltsimeeste kõrgeima ülema juhtimisel, on sõbralik, õpetab, soovitab soojalt ja tungivalt, tõestamiseks teha kõike ning motiveerib mittemõtlemist seni, kuni tõestaja õpib täitma käsku nii, et jokk. Nii on saanud vadenõulastest, kes on ikkagi inimesed, teoreetiliselt asjalikud täiskasvanud professionaalsed valitsejad - psühhopaadid. Nii on kaasaegsete valitsejate elu. Pisike isevalitseja on pandud mundrisse - dresseeritud ja iseseisvana andnud vabatahtlikult vande ja pannakse kaasmaalasena turvalisesse tanki. Kõrgeima võimu kandjad on teinud selleks, PS inimühiskonna süsteemi - riigi, mis on 21. sajandil nagu alati suureks puhutud mullina läbipaistev. Miski hea nõu, tank, tünn - taara lekib ja lõhn pole võõras. Milles kala on ?
Kes valis, kas olla või mitte olla pärismaalane, see peab Maal tulnukana elades saama hakkama - pärisorjana raha teenima, kui jumalat kardab ja kuradit ei usu. Hea on mõelda ja olla, ikkagi
roomates.
l
Lõpu algus/ 11. aprill 2016, 12:52
Asi pole ainult Eestis. Ette on võetud rahvusriigi kui sellise lõhkumine laiemalt. Müüdava hingega intressikogujad on aru saanud, et tugev perekond ja rahvusriik ei lase neil kogu inimkonda orjastada. Niisiis tuleb need tülikad instantsid hävitada, nende alalhoidjad ja kaitsjad tuleb riputada häbiposti. Eesti valitsus, nagu entusiastlikult saba liputav kutsikas, teeb selles hävitustöös veel rohkem kui temalt Brüsselis nõutakse. Praegu punnitavad naad kõigest jõust, et enne järgmisi valimisi nii palju kui võimalik siinsest pärandist prügikasti saata.
"Noored kultuuritegelased" ei saagi mäletada, mis toimus nõukogude okupatsiooni lõpuaastatel, nad polnud siis veel sündinud. Samuti ei ole nad kunagi käinud Lasnamäel või Koplis rahvaste sõprust praktikas katsetamas. Nad käivad mõnes riikliku ettevõtte kontoris kõrgepalgalisel tööl, või elavad toetustest ja sõidavad loomelinnakus roosa jalgrattaga ringi, mõeldes suuri mõtteid sallivusest, hurjutades neid, kes nende suuri ideid ei mõista. Võibolla oleks isegi vaja, et ühel ilusal päeval keegi keset nende hipsterite kolooniat mošee püsti paneks, aga küllap nad leiaksid siiski põhjuse vaesunud ja tühjaks jäänud maakonna rahvuskaaslasi siunata, ikka sallimatuse ja ebaeuroopalikkuse pärast.
a
Arvo Sagur/ 11. aprill 2016, 08:53
Eesti rahvas lihtsalt ei vääri oma riiki, selle tõetamisega on jälle kord hakkama saadud ja jälle ainult kahekümne aastaga nagu ka enne sõda juhtus.
a
Allar Õunapuu/ 8. aprill 2016, 09:38
NSVLi lagunemine oli proloog kogu kapitalistliku süsteemi kokku varisemisele. See agressiivsus, mille baasiks oli intresside võtmine ja mille abil vallutati, rööviti ja lagastati kogu Maailm, on jõudnud ringiga tagasi vallutajate endini. Võõraste kultuuride lõhkumise ja alandamise kaudu on jõutud iseenda alandamise ja lõhkumiseni. Siin ei ole midagi ebaloogilist. Intressi võtmine on surmapatt, sellest ei räägi Pühakiri mitte asjatult.
Võrrelda 1944. a põgenikke tänapäeva oludega on võimalik küll. Tänapäeva olud on tunduvalt jõhkramad ja küünilisemad. 1944 oli inimestel vähemalt mingi jalgealune ja ideoloogia. Nüüd on aga inimesed rohkem midagi biomassi taolist. Inimressurss nagu liberaalid armastavad osundada.
a
allan jürna/ 11. oktoober 2017, 10:47
Luuka 19:23 Mispärast sa ei ole siis andnud mu raha panka? Küll ma siis oleksin selle tagasi tulles kasuga kätte nõudnud.” Kuigi tegemist on tähendamissõnaga annab see ikkagi kasusaamise eesmärgi edasi kui normaalse tegevuse.Ehk oskad täpsemalt viidata kus siis räägitakse surmapattudest ))
j
Jüri 1945/ 27. oktoober 2015, 08:16
HEA ja ÕIGE jutt , aga kahjuks kurtidele ja pimetaile !!
l
Laaneneid/ 20. oktoober 2015, 02:29
Hallelluja..
Panen siia lingi, mis mulle pisara silma tõi - kes tahab loeb, kes ei taha ei loe.
http://objektiiv.ee/puhkus-lapimaal-ehk-petrooleum-minu-katel/
k
Kah kodanik/ 26. oktoober 2015, 07:57
Jah, peris pisaraid ei toonud, aga...Ei me nn eliit seda loe. Kui loekski, ei nad usuks.
l
Lumememm/ 27. oktoober 2015, 23:19
Väga hea, jaga seda mujal ka

a
Anu/ 19. oktoober 2015, 20:25
Väga hariv artikkel! Nüüd ootaks Indek Harglalt analüüsi ka selle kohta, miks meie pagulastevastased meeleavaldused suhteliselt vähearvulised on? Miks rahvas ei tule välja? Kas ei tajuta eelseisvat ohtu? Või ei ole usaldusväärset eestvõtjat, kes suudaks kõik pagulstevastased ühte liita ja panna tegutsema ühise eesmärgi nimel? Või ...
v
18. oktoober 2015, 21:22
väga hea lugemine. kõik õpetajad võiks seda soovitada keskkoolilastele lugemiseks. viimased nagunii ajalehti ei loe enam
o
Ohooo/ 16. oktoober 2015, 21:22
Lausa üllatav, et see artikkel ikka veel lugemiseks on ....ja koguni kommenteerida saab.
Õhtuleht vist ainus leht, mis ei laku meie võimukaabakate taldu.
v
Väga hea artikkel/ 16. oktoober 2015, 21:14
Hea artiikel.
Nagu kunagi üks riigipea ütles....SÕNNIK tõuseb ikka pinnale"...ja meie elame praegu erilise poliitsõnniku võimu ajajärgul.
Hullem ladvik võimul kui sovetiajal
t
tagurpidi-ants/ 16. oktoober 2015, 08:27
"Eesti valitsus ei ole sellise ennastsalgavusega võidelnud ainsagi rahvusriigi aate eest, ei ole käivitanud ainsatki kampaaniat eesti keele ja kultuuri edasikestmise eest."
LOL
Miks on vaja kampaaniaid, kui me peame iga päev üleval moodustist nimega Eesti Vabariik?
v
Varts/ 15. oktoober 2015, 19:50
On kahju, et Eesti riigi juhatus ei nainud tulevikku ette... See oli vaga lihtne, Euroopa Liit v6i N6ukogude Liit, m6lemad t6id kaasa massiliselt probleeme... Eesti ainuke 6ige valik oleks olnud liituda Natoga ja jaada valja Euroopa Liidust....
h
heino/ 15. oktoober 2015, 12:16
kirjutises vastab kõik tõele ,..tänud.
n
naine Lõuna-Eestist/ 14. oktoober 2015, 23:32
Kuldsed sõnad ja väga hädavajalkud,imestan kuidas on üldse võimalik teisiti mõelda.
Miks meie nii väike rahvas ei saa sellest aru.

t
Taavi/ 14. oktoober 2015, 12:39
Indrekule suur tänu oma mõtteid avaldamast. Need on vajalikud, et ka biomass (jah, ma olen paha!) saaks täpsema suuna oam pahameele suunamiseks. Et valmistel (loodetavasti peatselt toimuvatel erakorralistel) võtaks vaevaks oma tagumendid valimiskasti juurde vedada ka need, kelle senise süüdimatu ja pahatahtliku viitsimatuse pärast täita oma kodanikukohust on meie praegused valitsejad jälle tagasi oma sisseistutud toolidel. Valus, väga valus on lugeda seda silmakirjalikku kommentaariumi või kuulata valimas mittekäinute haledaid vabandusi. Just teie, kes te ei vaevu oma kohust täitma, olete kevadel toimumata jäänud valitsusevahetuse põhjus. Mitte e-hääletus ega Judoreptiloidide Ülemaailmne Vandenõu.
Meie traagika on meie asukoht. Eestil ei ole võimalik olla neutraalne. Me peame valima poole.
Või hukkuma oma maalapikest kaitstes.
Lihtne on soojas toas täis kõhuga praalida, et ollakse nõus sööma kartulikoori ja kannatama külma, et aga pääseks EL kütkeist. Aga paljud meist tegelikult on võimelised kütmata toas lõdisedes valima, kummale oma nälgivatest lastest anda viimane leivapaluke? Jah, ma utreerin. Aga me elame nii neetult hästi, et suures maailmaparandamise soovis unustame põhiasjad ära...
Sama mõttemängu alla kuulub ka järgnev. Tasub endalt küsida, kas ollakse nõus oma elu andma idast tuleva jõu vastu astudes? Tulgu see siis vahetult Peipsi tagant või pärinegu Uuralite tagant. Just idast tuleb see tappev jõud. Vähe on neid, kes tõepoolest julgevad tunnistada, et vist mitte... Eriti praegu, kui Helsinki praami pilet nii odav on.
Kuigi veel laastavam on läänest pealevalguv imal edukultus, mis nii tõhusalt mängib inimese loomupärasel ahnusel ja laiskusel. Ikka rohkem ja kiiremini peame saavutama, olema naabrist parem... Mille nimel?
Usk on võimas asi. Aga kui inimesed vahetavad usu uskumuse vastu, olgu selleks puuslikuks siis üks üheöösuhtest sündinud mehe kahemõttelsied toimetamised või virtuaalraha, on asjad pahasti.
Ei ole minulgi imerohtu pakkuda. Aga olen kindel, et kui me kergema vastupanu tee valimise asemel hakkame Oma Riiki paremaks ehitama, selmet seda pidevalt mõnitada ja sarjata, on meil lootust. Kui ei, oli Rudolf Rimmelil õigus...
Ja eestlaste koht saabki olema ajaloos, kõrvuti teiste rahvastega, kes olid liiga rumalad, ahned ja laisad, et oma riiki hoida...
t
To Hr. Hargla/ 14. oktoober 2015, 01:05
Kirjutad väga hästi ja õieti, kõik ongi nii, aga eks hommikul Toompeal näeme. Palju tänu ja jõudu Sulle!
t
To?/ 27. september 2016, 07:33
Mida see "to" tähendab seal Hr. Hargla ees?
r
resümee/ 13. oktoober 2015, 06:55
Noh, pensioniiga läheneb, vaja hakata sillutama teed Riigikokku ...
v
Vaatleja/ 13. oktoober 2015, 11:31
Vel üx loll, kes ei tea, et riigikogulaste eripensionid kaotati ära juba mituteist aastat tagasi. Nii et sinu pingutus Harglat halvustada läks lörri.
o
Oravalakei urust väljas / 16. oktoober 2015, 21:24
Sina oravalakei saad ilmselt eripensioni eestlaste vihkamise eest
t
tore/ 13. oktoober 2015, 01:45
Liberastide - Refi ja Keski ning nende puudlite - Irli ja Sotsi koht on ajaloo prügikastis! Positiivne üllatus, et meie kirjanike hulgas on veel mõni oma rahvast hooliv isik. Paljud on taas nagu 1940 aastalgi välisjõudude teenistuses, reetes oma rahvast.
k
kata/ 14. oktoober 2015, 20:32
meil on ainult järgi jäänud kultuurimarxistid.
n
naine/ 12. oktoober 2015, 17:05
Kirjutasin alla EKRE poolt organiseeritavale petitsioonile korraldada referendum hääletamaks pagulaste (loe hõlpelu otsivate mudakoonude) siiatulemise vastu. Ootan ka meeleavaldusele minekut, isegi lapsed julgeksime kaasa võtta, sest veel ei ole neid moslemeid siin niipalju, et pommiplahvatust rahvakogenemistel julgeksin karta! Aitäh, hr Hargla, tabava ja tõese kirjutise eest!
p
Palju küsimusi.../ 12. oktoober 2015, 16:24
Aga vastused leiab see, kes viitsib kuulata http://www.nommeraadio.ee/meediapank.php/Suur%20Kabaree%20-%20Rothschildid
Lihtsalt kuulake ära ilma eelarvamuseta ja küll hiljem mõtlete...
e
ei midgi uut/ 12. oktoober 2015, 15:17
"Eestlasi sõimatakse ja alandatakse, nende üle tänitatakse ja neid mõnitatakse." - no on alles avastus. Eestlane sellega ju 800 aasta jooksul nii ära harjunud, alandlik, kõiketaluv, madal, maadligi.
m
meez/ 13. oktoober 2015, 15:19
Ja ega ta ei lähe meelt avaldama ,ega osale miitingutes,kodus küll naisega räägib, mis ei meeldi aga oma arvamust ei avalda, äkki naaber vaatab ,et olen loll. Ja nii lähebki
t
Triin/ 12. oktoober 2015, 14:37
Tänan südamest hr.Hargla ja tänan ka "Õhtulehte",et te selle loo avaldasite. Eestlaste mõnitamine,manitsemine käib kõrgemal tasemel,isegi see tühisus "president",kes vaese rahva seljas elab,ütleb nätsu närides,et tal on "Häbi oi kui häbi --eesti rahva pärast,kes pidi kõike vihkama!" Mul eestlasena on häbi,et selline omakasupüüdlik inimene meie president on,mul on häbi,et meie kukil istuvad 101 dalmaatslast,kes oma taskuid täidavad,mitte ei seisa oma rahva eest,mul on häbi,et meid esindab Brüsselis venelane,kes meie keelele kadu kuulutab---ja ilmselt tema kahjurõõmul on põhi all,kui lugeda kui palju jätkuvalt venelasi siia elama lubatakse,vene keele osatähtsuse suurendamine,umbkeelsuse tolereerimine (õppigu eestlased vene keelt,kui tahavad oma riigis tööle saada!" Hing on haige ja hea,et leidub julgeid,kes kogu meie hingevalu põhjused kirja paneb.Kas sellest midagi muutub,vaevalt,kuid veidigi lohutust toob see siiski,et kõik pole veel pöördumatult kadunud.
j
jah/ 14. oktoober 2015, 11:13
Samad sõnad! Ja aitähh Harglale, täpselt meie kogukonna mõtete kirjapanemise ja avaldamise eest (kuigi me pole kunagi kohtunud)! Meeleavalduse kohta vajaks rohkem infot ja reklaami - praegu sai loetud ja jagatud päevadetagust artiklit.

h
12. oktoober 2015, 07:39
hea lugu aga see läheb riigihärradel ühest kõrvast sisse ja teisest välja, kui nad seda üldse loevad. Vaja oleks rusikat ja seda sõna otseses mõttes.
t
timo/ 12. oktoober 2015, 02:36
Tänan, hr. Hargla! Nii hästi sõnastatud, et midagi lisada on raske. Olen end juba mitmel korral tabanud mõttearenduselt, kus ulakas mõttemäng kaalukaussidest, millel Putini Venemaa ja Euroliit kui valikud meie saatuse kujundamisel. Keelepoliitikas on 300 aastat Venemaa mõjutust (Põhjasõjast alates) ja 700 aastat sakslastega lävimist mõjunud vähem, kui 24 viimast inglise keele pealetungi all. Isegi Karl Vaino ei julgenud tulla lagedale eestikeelse hariduse likvideerimisega nii otsekoheselt, kui seda täna tehakse! Koolivõrgu "optimeerimine" veab maarahva harduse kättesaadavuse tagasi korraga üle saja aasta -tsaari aega.... Kas tõesti on nõukogude korda endi sõnul usinasti õõnestanud tegelased ikka aru saanud, et elavad ja isegi valitsevad, juba 24 aastat Eesti Vabariigis, mille aluste õõnestamist rahvas neilt enam ei oota? Siinkohal tundub see õõnestaja elukutse lausa päritav olevat....!
v
Võid rääkida küll ..../ 12. oktoober 2015, 02:29
"Olgu. Aga miks siis ei võiks peaminister astuda rahva ette ja üles tunnistada. Miks peab oma rahvale valetama, sahkerdama, vandenõulase kombel omavalitsusi ähvardama, õhutama omarahvaviha, kulutama miljoneid meediasõjale ja tellima laimukampaaniaid rahvusliku mõtteviisi mustamiseks? Miks on vaja vaikima sundida isamaalised hääled ja miks me ei või avalikult oma valikutest rääkida?" -->
Võid ikka rääkida, aga kes see kuulab? Need "meie ühised vead??" -- siingi tuleks jätkuvalt (!) "eristada asju", siis saab pikapeale asjast ka ASI! Vast ikka ei ole need kõik "meie vead"? ... On konkreetsed onud ja tädid, kes teevad meelega vigu ... Ent MEIE ASI (ei kellegi teise!) on need vead ära paradada! Tee on seega olemas, vaatlejale selgesti nähtav! Ning EV põhiseadus lubab ja koguni kohustab seda teed käima ... ... ... Head teed Sullegi! Vaatleja
a
Antz/ 12. oktoober 2015, 01:22
Paistab, et kõik pole siiski veel kadunud, kui selliseid lugusid ilmub. Aitäh! Sain jõudu edasi eestlane olla. "Parem auga surra kui häbis elada," tavatseti kunagi öelda, kui elu Nõukogude Eestis eriti väljakannatamatuks muutus. Mina levitasin küll nõukavastaseid lendlehti, kuid sellist loosungit lõpuni ei mõistnud. Nüüd - 24 aastat pärast Eesti taasiseseisvumist avalikus ruumis lokkava omarahvaviha tõttu - on see ütlus saanud minu meelest uue sisu. Auga eesti asja ajamine võib riigile lõppeda ka eurorahadest ilmajäämise ja rahvale kartulikoorte söömisega, kuid see on parem kui järk-järguline iseisvuse loovutamine riigina ja vaikne hääbumine rahvana Brüsseli pilli järgi tantsides...
i
ilus tüdruk/ 12. oktoober 2015, 00:17
Hr. Hargla! Parim! Mõelnud sellele, et eestlased on saanud iseseisvaks ja nüüdseks ka "iseseisvaks" tänu kellele? Eelkõige ehk Endel Lippmaale ... aga hiljem on ilmunud igasuguseid,kes ennast meie rahva vabaduse toojateks nimetavd nt suurkuju Laar. Ansip on meie armastatud Breznev. Uskumatu, et meie rahvas ei ole kallutatud EKRE poole vaid mingite ostetud-äraostetud, segaste tunnetega erakondade ja prillikivi (R)reformierakonna tõukude poole! ? Miks ei istu vangitornis elamislubade müüjad, Michal kui omaenda kriminaalasja inkriminaliseerija, rosimannused istuvad Riigikogus... JA IKKA KIRUTAKSE EKREt!!! Olen südamest EKRE kuigi mitte ametlik liige ja ....uskumatu, et kõik ,kes rinnale taovad ja loosungeid lehvitavad, EI OLE EKRE põhimõtetega? MISASI on ISAMAALIIT? Roiskunud juba sündides või pugejalik p..vest? Hullem on üks asi..... nn peaminister käseb avalikult kaitseliitlast hr Reitelmanni hukata! Ennekuulmatu voli ! Käsen,poon lasen...on öelnud üks nolk, kes pole suutnud kaitseväeski "olla". Tänan, hr Hargla.
<
12. oktoober 2015, 00:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
hha/ 12. oktoober 2015, 00:28
...paratamatus, hotendottidele, kameeleon, propagandistlik....
e
endine kolhoosnik/ 11. oktoober 2015, 23:52
Hargla on tubli, ometi ei julge ka tema torkida neid tegelikke Euroopa tulevikuvisioone, mida esitati Paneuroopa projektis Coudenhove Kalergi poolt 1925 aasta raamatus Prakticher Idealismus.
Richard Nicolaus Coudenhove Kalergi
Practical Idealism
(Praktischer Idealismus)
The Racist and Supremacist Roots
of the
Ideology behind the European Union
Short link to this article: http://balder.org/couen
Count R. N. Courdenhove-Kalergi is seen by many as the father of the modern European Union. It was him who suggested Beethovens hymn as the EU's national anthem, and was very active in connection with the design of the EU logo which contains 12 stars which symbolize the 12 tribes of Israel. The logo was finalized by the Jew Paul M.G. Lévi.
Selle plaani alusel peab tulevikueurooplane muutuma egiptlase välimusega pruuniks mongreliks ja rahvuste asemel on ühtne rahvuse ja kultuurita alamrass, massinimene kelle kohal siis kõrgub uhkelt vana ja uusaadel.
1995 aastal võeti projekti täideviimiseks vastu Barcelona deklaratsioon vaba inimeste, kapitali ja teenuste liikumise kohta 10 Põhja Aafrika riigiga, 2010 pidi projekt täismahus käivituma, samal ajal algasid seal värvilised maidanid ja mõni riik peksti keskaega et põgenike voolu tekitada. Täna siis naudimegi hirmsa hala ja käteringutamise ning haletsuse taustal neid õnnetuid sõjapõgenikke. Aga tegelikult plaanipärast rahvuste hävitamist ja mongrelite sigitajate tulekut valgesse euroopasse.
Igaks juhuks kopeerin et mitte teksti kaotada kui kustutatakse. Muide vene keeles sattus ette üks väga hea artikkel natside pribaltikast kes ei taha põgenikke vastu võtta ja sanktsioonidest sõnakuulmatutele.
Евросоюз пригрозил Прибалтике санкциями за нацизм
http://rusplt.ru/world/evrosoyuz-prigrozil-pribaltike-sanktsiyami-za-natsizm-18291.html
http://balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Kalergi-Practical-Idealism-Vienna-1925.php
http://balder.org/avisartikler/Barcelona-Declaration-Euro-Mediterranean-English-Version-2009.php
m
mõtleja/ 12. oktoober 2015, 19:43
Muide, üks esimesi, kes nõukaaja lõpul avalikult Coudenhove Kalergit ja tema ühiseuroopa ideed ülistas, oli majandusteadlane ja TTÜ õppejõud, kadunud Harry Paalberg. Asi kisub vandenõuteooriaks ära kui mõelda, et Harry Paalbergi tütar on Eesti ühe olulisema EL-i esindaja Henrik Hololei abikaasa! Kusjuures veel 1990. a. vaidles Henrik koolis grupikaaslastega ja sõimas eestlasi lollideks selle eest, et nad tahavad nõukogude ühisturust välja astuda! Sellised seltsimehed siis Eestit esindavadki Euroopa Liidus.
k
krt/ 11. oktoober 2015, 21:31
Lugesin ja olin kõigega nõus, kummardus, härra Hargla!
o
omal arvamus külmutatud ?/ 12. oktoober 2015, 14:19
Kõik on nõus, kummardavad, tänavad. ise ka midagi mõtlete?
Eneseusku pole - kui keegi ette ütleb, siis julgete kiita.
Pugejad !
Kui PR firmadelt tellitud propagandalood meediat ummistavad, siis nutate ja usute, et ongi inimesi kes seda juttu usuvad?
Lobjakas muidugi väljaarvatud-
o
Oravalakeile/ 16. oktoober 2015, 21:27
Sinu oravaaju loll möla ei huvita kedagi...keri ja laku "peaministri" IRW..pidliraami

i
inimene/ 11. oktoober 2015, 19:37
Väga hea arvamuslugu.
Pole mina eriti isamaaline, suhteliselt suva homoseadustest ja pagulastest. Kuid jubedalt käib närvidele see riigijuhtide käitumine, kuidas oma rahvasse suhtutakse kui orjadesse, kellele peab selgeks tegema , kuidas tarvis on. Presidendi puhul on see kõige hullem. Peaks olema nagu rahva esindaja, kuid iga kõne on oma rahva manitsemine ja halvustamine.
o
oohh/ 11. oktoober 2015, 23:54
kes sa siis oled kui mitte isamaalane? mingi ükskõikne inimene oma kodumaaja rahva suhtes kes müüb sendi eest kõik maha?
e
väga LÜÜME,/ 11. oktoober 2015, 15:34
et EKRE on pannud oma propagandamasina täiel võimsusel üürgama.
1
15.34mida sa lüüme herjad/ 11. oktoober 2015, 16:25
...ja oravatest kiunud nutta ainult sina, tuhande näoga kõrglendur kiidukukk.Pinguta, pinguta, vähemuses oled ikkagi.Ja jumalast tore, kui niipalju ekrelasi on, saame ehk oma riigi ka kunagi rottide küüsist tagasi, läbinäritud küll aga vaba kommudest.
o
Oi-oi/ 11. oktoober 2015, 19:27
Hargla räägib siiralt ja südamest. Ta on eesti rahva südame ja rahvuse hinge hääletoru. Minu sügav tänu ja lugupidamine talle. Aga jah, tuleb tõdeda, et selle artikli juures möllab eriti agar valvekommijate kari. Häbi teil olgu!
p
Püksilasknud oravalakei hüsteerias/ 16. oktoober 2015, 21:30
Lai irvitus...sovetiajal oli selliseid haisupükse parteibüroodes kiunumas nagu sead aia vahel.....irvitasime laialt
m
mart./ 11. oktoober 2015, 14:39
Jutt ôige,aga meie kôrgema ladvikunini see ei jôua.v
t
tubli/ 11. oktoober 2015, 14:20
Hästi kirjutatud, olge terve! Lgp. eestlane!!!
h
HM/ 11. oktoober 2015, 14:04
Mu laps juba irvitas, et kui mustad nii massilisel siia tulevad, jääb nende kodumaal palju vaba ruumi.
Kuna eestlane rändrahvas, võib ju mustade eest plehku panna soojale maale - lihtsalt territooriumi vahetus.Saame liigesehaigustest lahti, odav elu ja loomakaitsjad ei karju kasuka kandmise pärast.
Poliitikuid kaasa ei võta.
k
kuri/ 12. oktoober 2015, 00:31
Eestlane ei ole juba aastatuhandeid rändrahvas.
v
von nolk/ 11. oktoober 2015, 13:22
irw. ühed süüdistavad reformi neofashismis ja mingis orbani-laadses marurahvusluses, teised selles, et reform tahab rahvuslikku värki vaikselt ära lõpetada. ma ei imesta üldse, et inimestele reform ei meeldi. aga nii vastandlikud arusaamad? äkki on meie probleemiks analüüsi puudumine. meil käib afektidega vehkimine, puusalt tulistamine. tulistage edasi siis.
edu.
m
mulk/ 11. oktoober 2015, 12:56
igati mõistlik ja arusaadav artikkel, selgemast selge, et pea kogu rahvas on Harglaga ühel nõul, vaid valitsus, nende sabarakk Riigikogu on vastas pool ja mõningad vähesed tegelased, kel ühel või teisel moel oma isiklik heaolu mängus. Piinlik on tuntud endiste populaarsete TV tegelaste pärast, kes pärast Riigikogusse pääsemist on muutunud tavalisteks hüvesid nautivateks lambukesteks, ega julge oma vaateid välja öelda.
m
mulle tundub, et/ 11. oktoober 2015, 12:30
see nn. kultuuritegelaste kirja ei peaks võtma tõsiselt, vaatasin neid nimesid ja isegi ei vihastanud - minu jaoks ei ole nad mitte keegi, tüüpilised massikultuuri esindajad, ei imesta, et lihtsa mõtlemisega kultuuritegelased täitsid tellimustööd.
Harglale teen kummanduse.

k
Koorejaam/ 11. oktoober 2015, 11:36
+ + + + + Väga õige jutt + + + + +
a
AM/ 11. oktoober 2015, 09:00
Aitäh, I.Hargla. Vapustavalt hea artikkel. Ainus "positiivne" asi mis eristab praegust nukrat värdolukorda nõukaajast, on see, et autorit ei panda (tõenäoliselt?) ehk tõe väljaütlemise eest vangi... Isiklikult oleksin lisanud veel ka paar rida selle nn "salliva" seltskonna seksuaalhälvete propaganda mahitamisest ja kõigi "vihkajateks" kuulutamisest, kes vägisi pealesurutavat homoterrorit ei toeta. Jääb vaid loota, et: "Aga ükskord algab aega, kus kõik piirud kahel otsal lausa lähvad lõkendama..."
j
just/ 9. oktoober 2016, 15:25
Aitäh, Indrek Hargla! Olete toeks ja valguskiireks, aitate mul eestlane olla.
Jälestus igasugu äraandjatest endaarust karistamatutele propagandistidele, kelle koolikiusamist, eestlaste mõnitamist ja alandamist eestlased jõuetus vihas on sunnitud pealt vaatama - kõik avandi laulutrupi liikmed, võigemast, paris, prints, lobjakas jne.
avandi, kuurmaa, võigemast on kuidagi tihti pildil siiani...
Eestlased tundsid sama aastal 39, uskumatult rüve lihtsalt!
õ
ÕHTULEHT, / 11. oktoober 2015, 08:57
miks mingi segase punkari lugu on esitatud suures plaanis ja sügavalt isamaaline lugu surutud peitu servakesele, palun vastake?! Kas mingi hirmuke õigluse või hoopis reformikate ees?
ü
Ühinen mõtlevate patriootide tänuga/ 11. oktoober 2015, 03:18
artikli eest: aitümakest-aitümakest Indrek ja ÕL!
l
lillepimedus?/ 11. oktoober 2015, 01:25
millisest ajahetkest alates on eurorahvaerakond rahvuslikuks muutunud? rukkilille logo on neil ka umbes sama hea kui võtta kott komme ja minna sellega väikseid poisse võrgutama
1
1.25 öösel kommikotiga/ 11. oktoober 2015, 19:31
Võrdlesid enese tegevusega või?Kui sul kommidega ongi õnnestunud, siis rukkililledega võrgutavad ikka heterod pruute.Enesepaljastus missugune, politseile mõtteainest multi-kulti viljelejate mõtteviisist.
s
subjektiivsus on ka tähtis/ 26. oktoober 2015, 08:35
absoluutväärtus on muidugi iseasi aga EKRE on kõige rohkem rahvuslik erakond momendil (kindlasti pluss poolel), vastandiks paljudele eestivaenulikele erakondadele. paljudele oleks hea meel kui eestimeelseid parteisid rohkem tekiks.
k
kusti/ 11. oktoober 2015, 00:40
See oli lootustäratav lugemine.
a
A.M./ 10. oktoober 2015, 23:18
Siin ei ole enam midagi lisada.
Kõik õige, kuid miskit võiks ju muuta.
"Kõrvad lontis igavikku sammuda" ka suht nadi.
m
Maani kummardus/ 10. oktoober 2015, 22:52
Ilmselt tõesti parim lugu, mis Õhtulehes on kunagi ilmunud! Aitäh Teile austatud Indrek Hargla, et Te julgete jääda ausaks ja seda ka massimeedias. Aitäh Õhtulehele, et Õhtuleht julges selle kirjutise avaldada olukorras, kus tsensuur ja enesetsensuur on Eesti Vabariigis muutunud pea sama jälestusväärseks nagu see oli ensv ajal.

k
??/ 10. oktoober 2015, 22:34
kes need 27 kunstinimest olid ja mis pöördumine neil oli, ei leia artiklit nende kohta
h
HM/ 11. oktoober 2015, 12:29
Peaks olema "kitsa silmaringiga sallivuse maaletoojad", kes pole lugenud pea ühtki raamatut, ega ka jooksvaid uudiseid.
a
AM/ 11. oktoober 2015, 18:02
Täiesti uskumatu. Panin Teile lingi nende nn "kultuuriinimeste" kirjast, kuid kommentaar kustutati. Üritan igaks juhuks veelkord. See peaks ilmselt olema see pöördumine: http://arvamus.postimees.ee/3326561/avalik-kiri-avatud-ja-rahumeelse-uhiskonna-eest
n
no ei/ 12. oktoober 2015, 10:28
Appi,ja nemad tulevad ka meile ütlema, et kõik on hästi.Käputäis noorkommusid keskkomitee häälekandjas, see on see suutroppide, lauristinide ja kasekampade töö vili.HÄBI NENDELE!
l
lugesin natuke seda artiklit/ 26. oktoober 2015, 08:47
mulle kangastus nagu hitler karjuks kõnepuldist seda "vihkamisvastast" vihakõnet. artiklile allakirjutanud võiks kindlasti alustada endast.
minule kangastus nagu totalitarismi võimuletulek eelmise sajandi alguses - "kui sa ei mõtle nagu meie siis tuleb sind hävitada". kas tõesti ajalugu kordub ja peaaegu täpse koopiana. inimesed millegipärast unustavad, et päriselu ei ole nagu lastefilm, kus paha tegelane räägibki, et ta on paha tegelane ja kuidas talle meeldib kurja teha. stalin, hitler ja teised hävitajad tulid võimule ilusate loosungitega ja sõnumitega õigest ja heast.
e
eksole/ 10. oktoober 2015, 20:54
alles oli, et Saksamaale tuleb 800000 migranti. Täna siis terve maailm teatab. Aasta lõpuni jõuab Saksamaamaale 1,5 miljonit. Palju Eesti veel PEAB jaotuse korras võtma?
Saturday 10 October 2015 http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/germany/11911291/Germany-expects-up-to-1.5-million-...
m
Mees räägib sulatõde/ 10. oktoober 2015, 20:34
Tõenäoliselt parim lugu, mis kunagi siin väljaandes on ilmunud. Lähen kohe ja guugeldan, mis raamatuid on mehe sulest ilmunud, sest tekst on puhas ja selge nagu allikavesi. Haruldane.
a
A/ 10. oktoober 2015, 19:51
h
Hargla fänn/ 10. oktoober 2015, 19:48
Mida kujutavad need ca 80 kooseluseaduse lisaklauslit, mida meie Riigikogu valmistiub VASTU VÕTMA? Siiani on kuulda olnud ainult kõlakaid, millest võib järeldada et tegemist on ühe jäjekordse eurolollusega , absurdsete nõuete, meie kultuuriruumile sobimatute reeglite pähe määrimisega.Millest RK on valmis vorpima juurde uut seadust.Miks mitte keegi ei ole neid rahvale lahti rääkinud ega sisu tutvustanud? Järjekordselt visatakse rahvale mingi kott pähe . Kas Eesti on veel üldse riik ?
a
arvan/ 11. oktoober 2015, 19:59
Et Eesti kaugeneb kogu-aeg nn.riigist järjest kaugemale. Võiks alluda otse Brüsseli ja milleks meile valitsus,ja riigikogu,lugematu arv ministeeriume ja ametnikke. Isegi vene ajal polnud neid tibiministreid ja muid tibinaid nii palju,kui praegu. arvan et kaugjuhtimisega saaks Brüssel hakkama küll ju
v
10. oktoober 2015, 17:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
mis sa ajad/ 10. oktoober 2015, 17:49
mula? miks sa sellest ei kirjuta, et 100 tuhat inimest protesteerisid berliinis TTIP vastu!
https://russian.rt.com/article/122589
1
17.32 objektiivsus kuubis-käputäis valjuhäälseid oravaid/ 10. oktoober 2015, 17:54
Sina ei pea ju peale iseenda kedagi inimeseks, ja mõistlikuks veel ammugi mitte.Nilssonite taktika kumab aurana peakohal ja ainult valitsuse taktika-teie pole mitte keegi, orjake meid ja pidage suu.Sina arva mida tahes, ka teistel on õigus oma arvamusele.Ja see siin on nii tõene, kui veel olla saab, miks see sind kotib, tahaks teada???Ja huvitav, mis nime sa ise kannad-paadunud netikommentaator saja nime all?
M
××/ 10. oktoober 2015, 19:22
Missugusele lihtinimesele on EL raha jaganud? Lõviosa EL abi läheb rõõmsalt ametnike ja riigiga seotud korruptiivsete firmade kaukasse.
Kui Sa ja riik arvate, et enamus eestlasi on tegelikult pagulaste siiatoomise poolt ja lõugab ainult käputäis lolle netikommantaatoreid, miks siis riik ei julge referendumit korraldada?
Loomulikul peaks demokraatliku korra ajal sellises asjas referendumi korraldama. Aga me pole enam ammu demokraatlik riik.
e
Eestlane tahabki oma riigis. Samamoodi, nagu sinul on õigus tahta sinu riigis./ 10. oktoober 2015, 23:05
Niisama lihtne ja loogiline ongi.
Või milleks üks rahvus oma riigi loob? Et kellegi teise meele järgi olla? Kelle siis?
Ja mitte "käputäis põgenikke" ei tekita emotsiooni, vaid valitsejate arusaamatu käitumine:
selmet tegelda probleemi tuumaga - alates Süüria jamade põhjuste ja/või vähemalt liidu piiride pidamatusega - öeldakse ühtegi vastuargumenti toomata "jess boss!" liiduvõimurite lihtsama vastupanu ja asendustegevus-otsuste peale.
Kummaline on ka see, et pidu- ja fassaadikõnedes USA-vääriliseks võimuks peetav meie kallis EL ei saa justkui hakkama isegi oma piiride rahuaegse kaitsmisega! Mis siis veel rääkida USA kombel "korra" ja korra loomisest maailma probleemikolletes?
k
kui ei eksi/ 10. oktoober 2015, 17:20
siis oli see E.Grauberg, kes ütles, et rahvusriike pole olemas, on kodanike riigid. Näha on, et sinnapoole liigutaksegi, peab olema üks multi-kulti värk. Sellepärast rahvast noomitaksegi, et ei taheta selle mult-kultiga nõustuda.
n
Nii nagu rahvuse põhjal loodud riigid,/ 10. oktoober 2015, 23:19
peaksid ka kodanike riigid olema VÄÄRIKATE ehk vastutustundlike, ausate ja tegusate inimeste liidud, kes VALIVAD omanikena tegevjuhid (seadusandjad/valitsejad), ENDI HUVISID esindama. Kui ettevõttes tekib kahtlus, et tegevjuhid ei toimeta enam omaniku vaid pagan teab kelle huvides, saab VALIDA UUED JUHID.
h
HM/ 11. oktoober 2015, 12:49
Seda multi-kultit surub peale nn. äraneetud rahvus, kelle käes on rahad. EL ja USA nende ees põlvili. Heaoluriik, tarbimisühiskond ja ajupesu. Tööstus meil hävitatud, igal vabal maalapil laiutab kaubanduskeskus. Põllumajandus hakkas just õrnalt jalgu alla võtma, siis tulid piimakvoot ja seakatk. Piima ei tohi üle toota, suured trahvid kaelas. Teatud rahvused ei söö sealiha.
l
lilli/ 10. oktoober 2015, 17:19
keda huvitavad mingid miinused?! HERJAKE edasi! muuks te polegi võimelised.
1
17.19 tuhande näoga lilli/ 10. oktoober 2015, 18:04
Sina kerja Eesti rahvalt edasi, sa polegi võimeline adekvaatselt mõtlema, veel vähem ise raha teenima,sina ainult võtad.Tüüpiline oravanäss.Leidis nüüd, millega Ilvele pugeda, kerjakott.
l
lia / 10. oktoober 2015, 22:28
Praegu asjade kulgu ja tobedate seaduste vastuvõtmist jälgides tekib huvitav mõte, et kuidas veel mõni aasta tagasi nii tagurlik oldi ja Dante Inferno ära trükiti.
Mees ju pani oma põrgu sügavamatesse ringidesse ka omasooiharad kannatama ja väga kannatama kui jumala meelest põlatumad.
Aga õnneks keegi tänapäeval raamatuid peale tõlkijate vist eriti ei loe ja seetõttu säärased eba-edumeelsed apsakad läbi lähevad.
i
Irvitusega/ 16. oktoober 2015, 21:34
Küll sind huvitavad...ega sa muidu siia oma täislastud pükstega poleks tulnud haisu levita,a...sama haisu, mida meie istuv KLOUNIVALITSUS oma poliitladvikuga levitab.

l
l/ 10. oktoober 2015, 16:25
seni, kuni kuulume EL-i, pole võimalik midagi muuta, ja ilma EL-ita pole me mitte keegi-miski-midagi.
p
Poloogna prohhvessor/ 10. oktoober 2015, 16:48
Alles äsja oli siin lambaliku maailmavaate propageerijal kolm miinust. Nüüd ei lase ühtegi lisada.
i
INDREKULE.../ 10. oktoober 2015, 15:56
...palun võta omale südameasjaks ja ühenda kõik tublid ja targad haritlased, kes hakkaks tegutsema koos EKRE-ga selle võlts riigi poliitika vastu.Jutt on jumala õige, aga tegudeta ei jõua asjaosalisteni kindlasti.Vaja on koondada uus rahvarinne,enne kui hilja.Aitaks eitea kuidas, südamevalu on piiritu, aga tervis ja vanus pole enam see, mida vaja oleks.Vanavanemate nimel oleks südamest tänulik ettevõtmise eest ja rõõm lugeda ausat nägemust meie elust.TÄNAN!
s
SINU PALVET VÕETAKSE KUULDA/ 10. oktoober 2015, 23:21
2
23.21/ 11. oktoober 2015, 16:40
Oleksin südamest tänulik, aga unistada ju ikka võib, seda ei saa rottoravad mulle keelata.Kõige muu eest panevad kohe türmi.
m
möö/ 11. oktoober 2015, 08:41
jaja, kindlasti Wimberg punti
l
l/ 10. oktoober 2015, 15:51
aga mina olen sunnitud järgmine x jälle ref-i valima, et jumala pärast keskid võimule ei tuleks, muidu ma neid ehk ei valikski.
l
Liiga valus iroonia,/ 10. oktoober 2015, 23:33
nagu +/- -hinnangud näitavad ...
Aga kellest muust kui EKREst võiks valimisvõidu vastutusekoorma all saada Eesti Põhiseaduse kohaste poliitikate teostaja ning inimeste koondaja ja liitja. Eestis on liiga vähe tugevat riiki soovivaid inimesi, et lubada nende killustamist.
r
RR/ 10. oktoober 2015, 15:37
Väga hea artikkel! Kahe käega teie poolt!
r
RR/ 10. oktoober 2015, 15:37
Väga hea artikkel! Kahe käega teie poolt!
d
Dana/ 10. oktoober 2015, 14:52
Aitäh teile, Indrek Hargla!
k
Kes ei ole Koos Valitsusega, see on Valitsuse Vastu!/ 10. oktoober 2015, 15:22
Sellel kõigel on vaid 1 seletus. Valitsus on vihane oma rahva vastu sellepärast et rahvas ei salli valitsuses olevaid korruptante! Seega häda rahvale! Kõik!
d
Dana/ 10. oktoober 2015, 14:52
Aitäh teile, Indrek Hargla!
p
paganama tõene tõde/ 10. oktoober 2015, 14:49
Miks vaikib sellest ka meie vanemapõlvkonna tõeline eliit, kes selle vabaduse tõi ja seda hoida üritab?Kui rahvakogu eel vormistati mingigi protesti paber, siis nüüd vaikivad akadeemikud kui kirjanikud?Kas tõesti saab see riik otsa 17-nendat korda oma rahva toel, nagu see ajaloos on eelnevalt juhtunud?Miks kasvab uus põlvkond marksistlikus vaimus ja ennast hävitavalt?Üks üksik Hargla ei suuda ka maailma päästa, kuigi tal on tuhatkorda õigus, see on meie tegelik elu, ja meie laseme end lammastena sõimata ja tallata.
p
Poloogna prohhvessor/ 10. oktoober 2015, 16:53
Juba enne valimisi nõudis rahvavaenuliku ümberrahvastamise avalikustamist hr.Arnold Rüütel. Tuleb välja, et vanal kommunistil on rohkem südametunnistust kui rehvormibolshevikel.
p
põhjus/ 10. oktoober 2015, 21:32
Rüüteloli väljast punane,kuid seest valge,kuid reformlased on pealt valged aga seest punased!
j
Julge Hunt/ 14. oktoober 2015, 09:12
"Kui kogu rahva eest tuleb välja tänavale ainult 1000 inimest, siis see 1000 ongi kogu rahvas!" Ütles u90 aasta eest Euroopa seni viimane riigimees.
z
zrz/ 16. oktoober 2015, 22:04
hmhm jah sõnavabaduse tingimustes ei saa ju juhi nime öelda, kustutakse ära. vabadus... ju nõu

c
CV/ 10. oktoober 2015, 14:24
Aitäh, Indrek Hargla! Justkui mu enda mõtted julgelt välja öeldud.
k
Kleepekas Palling/ 10. oktoober 2015, 13:54
Eile mõtlesin, kui nägin, et riideräbal kohtus Cameroniga, et huvitav kas tal on seekord jällegi kaasas see kleepekast lakei Palling, kellega koos õhtul Wembleyl jalgpalli vaadata ..... ja ennäe - loomulikult oli see kleepekas sättinud oma kohtumised nii, et ikka riideräbalaga koos olla. Ebareaalne tüüp.
https://twitter.com/KallePalling/status/652517069423034368?utm_source=fb&utm_medium=fb&utm_campaign=...
k
Klounivalitsus ju istub võimul....punased ninad puudu ja puuderdatud parukad/ 16. oktoober 2015, 21:37
Häbi oli seda klutti vaadata tõepoolest seal....kehkenpüks ka käitumiselt. Trügis pildile ikka mingi kõver irvitus näolapil....keegi ta kõrval seisev keeras ennast küljega.
h
Hargla fänn/ 10. oktoober 2015, 13:44
Mida kujutavad need ca 80 kooseluseaduse lisaklauslit, mida meie Riigikogu valmistiub VASTU VÕTMA? Siiani on kuulda olnud ainult kõlakaid, millest võib järeldada et tegemist on ühe jäjekordse eurolollusega , absurdsete nõuete, meie kultuuriruumile sobimatute reeglite pähe määrimisega.Millest RK on valmis vorpima juurde uut seadust.Miks mitte keegi ei ole neid rahvale lahti rääkinud ega sisu tutvustanud? Järjekordselt visatakse rahvale mingi kott pähe . Kas Eesti on veel üldse riik ?
j
Jarmo/ 10. oktoober 2015, 14:44
Eesti on firma/laohoone ja sina oled kaup.. su tootekood on ilusti id kaardi peal... alles nüüd jõudis kohale või? :D
l
Loodan, et Euroliits laguneb/ 10. oktoober 2015, 13:34
Kurat... Aitäh Õhtulehele, Eesti vaba ajakirjanduse lipulaevale. Kivisildnik, Hargla ja Helmed riiki juhtima ja asjad saaks lõpuks korda.
m
mitte/ 10. oktoober 2015, 11:55
sõnu pole vaja, sest kõik on ilma Harglatagi selge, mida te tänate,,,mis sellest tänust kasu on
v
Vanake/ 10. oktoober 2015, 13:02
On vaja. Kui arvad, et kõik on sõnadetagi selge ja teine muutkui räägib, siis kelle arvamus lõpuks peale jääb? Me ei suhtle veel telepaatilisel teel, kahjuks.
s
Sõnu on KA vaja./ 10. oktoober 2015, 23:38
Muidugi on vaja eelkõige tegusid.
Aga Riigimees ei pääse ka SÕNADE tegemisest. Mis tegudega kokku lähevad.
r
Rainer / 10. oktoober 2015, 11:45
kui siia midagi veel lisada, siis seda, et väga oskuslikult on väjla töötatud universaalne PR mudel kõige ja kõigi jaoks, hävitamaks juba eos igasugune vastupanu ja teisitimõtlemine. Olgu see ESM raha andmine, Kreeka toetamine, kooseluseadus, maksutõusud jne. Jälgige neid artikli kirjutajaid - ikka ühed ja samad näod.
t
Tasuja / 10. oktoober 2015, 12:05
Eks ka neil pered toita.Sellele altarile tuuakse kõik.
r
Räme toitmise viis - Oma Riigi reetmine.../ 10. oktoober 2015, 23:40
u
usun/ 10. oktoober 2015, 11:20
Tubli, hr Hargla ja veel tublim Õhtuleht! Sest väga häid kirjutisi on palju olnud, kuid neid saab lugeda näiteks facebook-i EI PAGULASMASSIDELE leheküljel, kuid neid keeldutakse avaldamast! Usun, et ajakirjanike hulgas on teisigi, kes südames ei nõustu sellise demokraatia hävitamisega ja ise antud tõotuse alalise rikkumise sunniga ning tahaksid ka teisi arvamusi avaldada, mitte ainult käsu korras tsenseerituid. Olen hämmingus eelkõige sellest, kui vaikselt oleme lubanud viia endid diktatuurini...ja KAHJUKS on AJAKIRJANDUSEL selles oluline osa. Sest mõelge, mis on diktatuuri tunnused.....ja jahmatudes tõdete, et RE poolt on see juba kehtestatud: endale tsementeeritud võim läbi valimiskorralduse, mis EV põhiseadusele ei vasta; rahvademokraatia täielik eiramine (ei ole nõustutud muutma EV PS, kus puuduvad igasugused võimalused rahvademokraatia avaldusteks),ja olemasoleva mandaadi kuritarvitamine võimu huvides; totaalne blokaad teistsuguse arvamuse avaldamisele kogu peavoolumeedias (nii ajakirjanduses kui televisioonis), lisaks ettesöödetud artiklite ja tekstide levitamine - seega täistsensuur!; kallutatud kohus; kallutatud Riigikontroll; tõsisemate RIIGIKORRUPTSIOONIjuhtumite summutamine; valitseva võimu all oleva KAPO suunamine; jpm. See nimekiri võiks olla väga-väga pikk, kahjuks! Kui lisame siia, et oma rahvast sõimatakse rassistideks, kui see soovib oma isamaad hävingust säästa või et rahva heaolu tõstmisele ja riigi arenemise heaks ei tehta enam ühtegi liigutust!..Ka seadusloome toimub teerulliga, isegi opositsiooni eirates (mis on üks kindel ebademokraatliku valitsemise tunnus ja 21.sajandi Euroopa riigis uskumatu) või vaid mingite väikeste gruppide kahtlastes huvides ja rahva enamuse arvamuse vastu...... .siis jah, olemegi
allakäigutrepil. Kas juba alumisel astmel, see oleneb teist endist....KAS POLEKS AEG ÄRGATA? 14.10.2015 on võimalik teil kõigil oma suhtumist näidata alates kl 11 Saksa saatkonna eest rongkäigus läbi Vabaduse väljaku Toompeale minnes ja tõrvikutega inimketis osaledes.
t
Tasuja/ 10. oktoober 2015, 12:09
Eestis pole demokraatiat olnudki ja ei tulegi.Kes rahva turjal elavad,ikka needsamad endised kommud, kes Moskvat varastasid.
o
Oot, see on nüüd/ 10. oktoober 2015, 23:57
liigne pessimism - lootust on alati.
t
Tõsi, kuid õppigem siis ajaloost:/ 10. oktoober 2015, 23:57
paralleel Pätsu tegevusega vapside vastu 1930ndatel on peaaegu karjuv!
Baaside leping oleks olemata olnud, kui valitsejad oleksid seisnud Oma Riigi eest ja töötanud Soome ja Lätiga liitumise nimel. Soome üksi suutis üle noatera pääseda - 3+ riigi liit oleks seda suutnud kindlasti!
Eesti Riigist hoolijatel on VEEL võimalik vapside vigadest õppida ja neid vältida, tõkestades pealepressivat diktatuuri. Kui 80 aastat tagasi kehtestati diktaat VAID "tänu" RAHVA LIIGSELE LEIGUSELE, kes ei tundnud omi patrioote ära ja ei astunud nende kaitseks välja, siis tundkem nüüd EESTI EEST seisjaid ja kaitskem neid, tegutsegem ja toetagem neid. Meie Sõdurid vajavad meie toetust!
a
Ain/ 10. oktoober 2015, 11:12
Indrek - ajaloohuvilisena jäu puudu vaid paar head paralleeli. Kui lubad, siis täiendan. Eesti praegune valitsus ei oel midagi enamat kui vasallvalitsus. Kõik teavad, mis tähendas vasall keskajal ja peab möönma, et midagi ei ole muutunud. Teiseks heaks paralleeliks on Liivi Kaupo. Peale Euroopas käimist otsustas ta oma rahva iseseisvuse ohverdada Euroopaga integreerumise nimel. Ja nad integreerusidki. Olematusse. Täpselt sama integreerumine olematusse ootab tänu Euroopaga integreerumisele ka meid. Ääremaastumisega kaasnevad olme ja toimetulekuprobleemid, pettunud ja raskustes põlisrahva väljaränne, Eesti kultuurist ja omariiklusest mittehuvitatud muulaste sisseränne + poliitika, mis jätkuvalt ei muuda negatiivset iivet ega maaelu kärbumist. See sobib Brüsselile ja vartsi ei ole enam isepäiseid Lembituid vaid kokteilrahvustega vasallriigid, mis omakorda amortiseeruvad kiiresti ja kauaoodatud NEW WORLD ORDER saab teoks ka ilma kolmanda maailmasõjata.
g
Gunar Stahl./ 10. oktoober 2015, 14:20
Täpselt nii ongi, sest vabamüürlased ei vali vahendeid, et oma sihile jõuda, milleks on rahva kiibistamine ja uus maailma kord.
m
M./ 17. oktoober 2015, 13:11
Täpselt nii,Euroopa mugavalt elaval ja prassival võimuklikil on vaja vaid resursse ja orje,kes nende jätkuvat heaolu võimaldaks.Eestist saab mõlemat,ja kui orje vähe,siis tuuakse neid massiliselt mujalt sisse!Kuid pidu kestab tegelikult uppuval laeval!

v
vaba mees/ 10. oktoober 2015, 11:05
Ammugi on öeldud et püssis tugevam relv on sulg. Tõde tuleb tuua päevavalgele sõltumata sellest ,kes või mis seda takistada püüab.Eesti peaminister on meediakanalites avalikult valetanud migratsiooni teemal ja president on solvanud rahvast (just rahvast ,sest 80 % pagulasvastastest ei saa nimetada enam üksikindiviididest). Euroopa liidust tasu eest sissetoodavad pagulaste näol on tegemist inimsmugeldamisega riiklikul tasandil, sest raha eest abi ei osutata ju. Küsimus pole algselt rahva pagulaste vastases vihas aga riigi valitsus ise tekitab selle, valetades ja peites fakte. Mis selle taga siis on.... teadagi RAHA. Ju Euroopa liidust on öeldud ,et kui te ei toeta, siis ei saa tee sentigi toetusi enam,aga siis jääb ju mõne mehe villa lõpuni ehitamata. On seatud valiku ,ette raha versus vabadus. Mida valiksite teie. Mina paneks rahvahääletusele lisaks küsimuse (pagulaste kõrval).... soovite ,te jääda Euroopa liidu kooseisu. Ja ärge ajage segi NATO ei ole EL. Euroopa liitu kuulumine ei ole seotud NATO alliansiga koostööga nii ,et venemaa suunaga ähvardamine on rumalus.
t
to vaba mees/ 11. oktoober 2015, 12:48
NATO - JAH! EL - EI! lihtne. EL on meile kalliks maksma läinud ja kasu pole olnud midagi. ainult trahvid ja ähvardamine.
v
vahindra/ 10. oktoober 2015, 11:04
Tipp-topp lugu. Tulnuks veel vaid 27 uuele komissarile meelde tuletada nende vaimset seotust barbaruste ja andresenitega - nad pole esimene rämps Eesti ajaloos. Millele mõistagi aitas kaasa ka vastasbande Pätsi juhtimisel.
e
10. oktoober 2015, 10:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
pseudokosmopoliitsele eidele/ 10. oktoober 2015, 11:06
k
Korrupts/ 10. oktoober 2015, 11:10
Eks madal iive on perspektiivituse ja madala elatustaseme tulemus.
Reformarite valitsusajal on riigist maksuvabade pangakasumitega haihtunud ligi 3 miljardit euri. Otsustajad on saanud priskeid kilekotte, nõukogukohti, eramuid ja maastureid. Aga rahvas?
v
vihakõneleja/ 10. oktoober 2015, 11:36
Hästi ei usu, et need pabulased siin seda nn. "vananevat ühiskonda" ülal pidama hakkavad
t
teine eit / 10. oktoober 2015, 12:54
Ei tea,miks ma siin vöötsil leiba teenin? MIKS? Tahan töesti elada kodumaal ja olla röömus. Need teovöimelised eesti noored tuleksid röömuga kodumaale ,kui nad saaksid elada kodumaal ELAMISVÄÄRSET ELU.
m
mart/ 10. oktoober 2015, 13:42
Ma tulen tagasi Eesti kui reformide valitsemisaeg on läbi ja EKRE juhib riiki! Andsin oma hääle ka neile! Kas sa d e b i i l i k tõesti usud, et need neegrid hakkavad siin tööd tegema? Töötan soomes, siin on iraaklaste ja somaalaste töötamise protsent 23%. Ülejäänud 77% neist elavad sotsabi peal, selle raha peal mida mina siin töötades soome riigile maksan! Mille poolest eesti tulevad illegaalsed immigrandid erinevad? Teiseks, me ei anna järglasi? Propageerima aga pendendust edasi ja siis ajad siukest jama, et me ei anna järglasi piisavalt! Kui sinusugused s i t a p e a d lõpetaks ära pedenduse propageerimise ja seisaks perekonna väärtuste eest! Kui anda kogu see pagulaste peale kuluv raha eesti peredele, oleks tootlikus ka kindlasti suurem! Osta aju omale!
m
Muhkel/ 10. oktoober 2015, 13:55
Üks asi, mida siinsed pabulaste vastased ja ammugi mitte tolerastid oluliseks teemaks võtnud ei ole. Lisaks sisseimbuva massi tekitatud otsestele ohtudele ja kahjudele ei ole neil ühtegi dokumenti, muuhulgas ka tõendit steriliseerimise kohta. See on pomm, mis jääbki pidevalt lõhkema.Endised ja praegused veterinaartehnikud, teie tööpõld on lai.
a
Aga ehk/ 10. oktoober 2015, 14:36
tahaks eestlased ka rohkem lapsi sünnitada, kui oleks riik, mille osanikena nad ennast tunneks ja mis lubaks oma laste tuleviku jaoks lootusrikkamat pilti näha.
v
Võibolla../ 11. oktoober 2015, 11:05
Need ajad on sellised, et siia riiki, ei tahagi enam lapsi sünnitada. Hakkaks lihtsalt lastest kahju.
e
eidele/ 10. oktoober 2015, 15:13
Sa püha lihtsameelsus, ja moslemid tulevad sulle sigitama ja pensioni teenima?Mis kr...di hiinamüüri sul vaja on kui seal seesolijatel mõistust pole end kaitsta?Kirjatüki sisu pole sullegi kohale jõudnud, milleks siis see müür veel...hallooo eit!!!Eks küsi seda ülalpidamist meie keskkomitee noortelt valitsejatelt, kes taskud pungil ringi käivad ja sind ei tunne ega tahagi tunda.
m
Minu arvamus./ 10. oktoober 2015, 10:41
Kui meid kunagi Euroopa Liitu varvati, raagiti ainult roosast mannast, ilusast elust jne., nagu pagulastele ilustatakse seda elu EU-s. Tegelikult ei raakinud keegi, mis see tegelikult endaga kaasa toob. Nagid ainult need, kes lepingutele alla kirjutasid, selleparast raagib ka Hr. ansip, et meil on kohustus. Ainult kirikutes raagiti teemal, mida Euroopa Liit kaasa toob ja mis saab toimuma. Raagiti, et homod saavad ausse ja ristiusk keelatakse jne. selleparast, kes seda teadsid ja puudsid raakida rahvale, olid ka EU-sse astumise vastu. Kuid ohh seda monitamist siis. Kui esimesed ilusad moodsad bensujaamad meile ehitati, olid koik sillas. Kusisin, mis see meile koik maksma laheb? Kedagi ei huvitanud. Pollumajandusminister Padar muust ei raakinud, kuidas ikka eurorahasid on vaja katte saada, nagu kommikotiga jouluvana kais ringi ja vestis jutukesi helgest tulevikust ja ilusast oitsvast pollumajandusest. Meid onn suurtesse eurovolgadesse tanu sellele viidud, minuarust on kask see raha ilmtingimatta ja kohe vastu votta, pagulaste rahad on juba ka meile ule kantud, ruttu ruttu, et me oleks volgu. Ja nuud kuuleme, et meil on kohustus teha seda ja teist. Minu isiklikult ei ole tahtnud paljusid eurotoetusi, mis tegelikult oleks voinud ka omajoududega korda teha. Nagu naiteks Venepiiri rahad, kuhu need kadusid ja miks ei tehtud nende suurte rahadega midagi korda, nuud voeti uued summad. Niisugune pettus eesotsas ja rahvale valetamine ja toe salgamine ajab toesti rahva vihale, see on nuud tulemus, miks rahvas nii kaitub. Iga leping tuleb korralikult labi lugeda molemapoolselt enne allakirjutamist, kes seda tegelikult teadis, mis seal kirjas oli ja allakirjutas rahva nimel samuti, on petnud oma rahvast. Kurb aga tosi!
m
Mihkel/ 10. oktoober 2015, 15:24
Ka siis, kui Eesti liitus Euroopa liiduga, leidus inimesi, kes said aru, mida see tegelikult Eestile kaasa toob. Rudolf Rimmel tegi meeleheitliku katse tõmmata inimeste tähelepanu Euroopa Liitu astumise ohtlikusele, tehes enesetapu, kuid kahjuks seda ajalehtedes praktiliselt isegi ei kajastatud. Inimesed magasid siis ja magavad kahjuks ka praegu.
http://www.hot.ee/viimanekujund/
v
Vaat see on tõesti kurb paratamatus - / 11. oktoober 2015, 00:05
iga rahvas väärib oma juhte. Kui rahvas "pole kõige targem" (nt valimistel), on vastavad ka tema juhid ja nende teod.
Kahjuks lõpeb mittearukas või pahatahtlik juhtimine riigi kadumisega.
v
võiblolla../ 11. oktoober 2015, 11:07
Need valimistulemused ei saa tõesed olla..
r
Rimmel/ 17. oktoober 2015, 13:23
nägi ja tundis täpselt ette,mis tegelikult toimuma hakkab,aga paljud praegused noored on nii ajupestud,et ei suuda seda ka nüüd mõista.Sama käib ka nende 27 allakirjutanu kohta.
a
A.A./ 10. oktoober 2015, 09:58
Olukord on "suures plaanis" veel lihtsam - süürlased / majanduspõgenikud marsivad läbi Euroopa ( mõõduka?) islami lipu all ja otse loomulikult - nende religioosseid vajadusi peab arvestama. Venelased rajavad Lasnamäe servale uhke kiriku, sest ka nende religioosseid vajadusi peab arvestama. Eestlastel pole enam muud usku kui usk euro-rahasse ja puukallistamisesse ja eestlased võivadki minna ära sohu.
r
Religioonihoiatus on kohane,/ 11. oktoober 2015, 00:21
kuid ära osata Meie Oma iidset Maausku.
Parem kallistada elavat puud kui puuslikku. Parem uskuda elavat loodust kui muinasjuttu. Mis ei tähenda, et muinasjutt ei võiks samuti vajalik, tore ja ilus olla :)
x
x/ 26. oktoober 2015, 11:57
Looja on see, kes väärib ülistust, mitte loodu. Looja on see, kes on kõigeväeline ja keda tuleb austada.
r
rahulikult/ 10. oktoober 2015, 08:21
Suhteliselt arusaadav jutt aga kipub end jälle rahvaks nimetama. Arvamusi on tegelikult palju. Tõde on ilmselt kusagil vahepeal.
a
Avalik arvamus Eestis ja ELs/ 10. oktoober 2015, 09:39
Vaatleme Saar Poll 2010 ja 2014.a. poolt läbi viidud põhjalike pagulaste-meelsuse uuringute kokkuvõtet. Suurema osa elanike arvates ei peaks Eesti riik solidaarsusest vastu võtma mõne teise Euroopa Liidu riigi poolt rahvusvahelise kaitse saanud pagulasi (vastuolijaid 75%) ega kolmandate riikide pagulaslaagrites asuvaid isikuid (vastuolijaid 82%). Võrreldes 2010. aasta uuringuga on pagulaste vastu võtmist soosivate elanike osakaal 5-6 protsendipunkti võrra veelgi vähenenud. 3/4 elanikest pooldab, et Eesti pakuks pagulaste vastu võtmise asemel hädasolevatele riikidele hoopis tehnilist ja/või rahalist abi.
http://onneparl.blogspot.com.ee/2015/08/paadipogenikest-xix-muut-eestlaste.html
Näib, et on sobilik aeg meenutada viimast EL avaliku arvamuse Eurobarometer 2015. aasta standardset uuringut. EL riikide kodanikud arvavad, et immigratsioon on hetkel probleem number üks (2014.a. peeti olulisemaks majanduslikku ebakindlust). Vaid 34% (8% väga positiivsed ja 28% pigem positiivsed), so kolmandik, toetab EL välist immigratsiooni.
http://onneparl.blogspot.com.ee/2015/09/paadipogenikest-xxv-avalik-arvamus.html
k
Kuidas muidu - ikka väärikalt ja rahulikult :)/ 11. oktoober 2015, 00:50
Saa siis tuttavaks - see siin ongi Eesti Rahva arvamus. Eks teistel rahvastel ole oma.
Allamiljonirahvusel lihtsalt ei ole mitut EKSISTENTSIAALSET arvamust ega teed.
j
Just/ 10. oktoober 2015, 08:06
Tunnen sama juba mõnda aega. Võimu võõrandumist ja survet eestlusele. Iseseisvus oleks nagu käest antud ja ideoloogiatöö, "ullikesest" eesti rahva järeleaitamine õige mõtlemise osas, käib täiel rindel. Kuhu on kadunud hoolivus oma inimeste vastu?
k
Kertu/ 10. oktoober 2015, 07:30
Tänatud on nii palju, et mõtlesin, kas hakata seda veelkord tegema, Aga tegelikult on väga vaja, et inimesed ütleksid oma arvamused välja, isegi kui nad ei ole nii head sõnaseadjad kui kirjanik Hargla. Kõhe on, kui näed kuidas tööl kolleegid igaks juhuks pigem selliseid teemasid väldivad.
Artiklit ja kommentaare lugedes tuli aga liigutusest tõesti pisar silma. Aitäh teile!
a
Amor/ 10. oktoober 2015, 10:23
Kas just pisar, aga väga õige nurga alt vaadeldud ka kirjutatud lugu on küll.

h
heiki herman soome/ 10. oktoober 2015, 05:43
eestis tuleks välja uurida, mis organisatsioonid ja nõustajad neid vihakõne tekste koostavad ja sallimatust rahva suhtes levitavad! Kes on need nõustajad eesti valitsuses ja ametnikele?
ons need rootsipoolsed äärmuslikud vasakpoolsed, ehk koguni praegused feiksotsiaaldemokraadid, jteised...
samas kui tegeleda oma maa, riigi ja rahva tugevamaks loomisel, käib täielik eesti riigi
lammutustöö...
taoline tegevus ja suund, mis eestis valitsus oragniseerinud, on rahvale äärmiselt kurnav ja tervist rikkuv!
nii võib tasakaalust välja minna kes tahes, taolises täiesti haiges, valitsuse poolt tekitatud ühiskonnas!
riigi ja rahva tervise huvides, tuleks taoline valitsus koheselt vastutusele võtta ja riik kohtusse anda...
niigi ajaloos räsitud eesti rahvas ei peaks enam taluma ja kannatama,
taolist rahva vastu vihakõnet ja tegusid teinud,
konstitutsiooni rikkunud valitsust ja ametnikke!
t
Tasuja/ 10. oktoober 2015, 12:16
Jälle kuradi juudid,ega muidu Hitler juute vihanud.
s
seda et/ 10. oktoober 2015, 12:21
Eestivenelaste massilist toetust Savisaare parteile (Putini sõsarparteile) on väga raske võltsida.
n
No kuulge,/ 10. oktoober 2015, 14:42
ja see, mis praegu Venemaal toimub, on ka puha juutide sepitsus? Pole üldse venelik? Et parem ma olen näljas, aga maailm kardab minu batjuushkat?
t
Tasuja/ 10. oktoober 2015, 12:12
USA nõustajad peedistavad rahva ajusid ning nende sabarakud teostavad selle.
j
Jutt õige, aga siis tuleb ka RAHVANA TEGUTSEDA,/ 11. oktoober 2015, 00:53
mitte valimistel jälle reffe valida. Aga ehk pole veel hilja.
b
Brüsseli poolt kinnimakstud lõuad/ 16. oktoober 2015, 21:44
Üks nendest on ilmselt selle Vabariigi Kodanikud saate teksti koostaja.
Ja siis muidugi need isehakanud "pagulaseksperdid"..... mingites "pagulashoolekande" MTÜ'des ja muidugi selles "inimõiguste instituudis" ülbitsevad poisinagamannid.
Suurusehullustuses isehakanud "eksperdid", kes koguni riigikogu saali ronivad eestlastele KOGEMUSI ---IRW----andma....
j
jes/ 10. oktoober 2015, 05:23
Hargla, kõik õige aga EKRE osas panid küll mööda. Olen ise seal parteis olnud, tegemist on variseridega, kes on palgatud rumalat opositsiooni mängima.
g
Gunnar Stahl/ 10. oktoober 2015, 09:58
Kui asi on nii nagu väidate, siis olen kindel, et kõik tuleb kungi päevavalgele, kuid kahtlen, et see Teie solvumine EKRE suhtes on tingitud liigsest ambitsioonikusest, sest millegi muuga ei oska seda tohutut solvumist seletada.
5
5.23/ 10. oktoober 2015, 15:23
Ära jälle valeta, sina oled see, kes kõikidel valimistel kõiki valinud ja kõikides parteides ka olnud.Variser oled küll ainult sina ise, kes tühja kiunub.
m
Mis tähendab "variser"?/ 11. oktoober 2015, 00:54
Ava natuke oma väiteid; argumente, argumente!
Seni on sinu jutt tühi oletus.
h
HM/ 11. oktoober 2015, 13:11
Loll jutt, EKRE-s on väga aus rahvas. Ainuke variser olid seal siis sina.
j
jes/ 10. oktoober 2015, 05:17
Hargla, kõik on õige aga EKRE-s eksid kõvasti. Tegu on variseridega. Olen seal parteis isegi olnud. Laimukampaaniat ei tehtud mitte nende vastu vaid moblavarga, Need on erinevad asjad.
a
Aga miks peab ÜLEÜLDSE laimukampaaniat tegema?/ 11. oktoober 2015, 00:57
naljamees.
Tule siis oma positiivse programmiga ka välja - missugune teine jõud võib Riigi päästa?
k
kaunis !/ 10. oktoober 2015, 01:52
p
pr/ 10. oktoober 2015, 01:08
m
maamees/ 10. oktoober 2015, 01:04
Tänud sulle EESTI MEES südant soojendavate sõnade eest! Sinu vanemad võivad uhked olla!
m
maamees 2/ 10. oktoober 2015, 20:29
Ja eelkõige Sinu lapsed võivad uhked olla !
m
max/ 10. oktoober 2015, 00:43
just minu ja arvan enamuse minuvanuste mõtet kenasti sõnadesse valatud,aitümä.

v
Vello Leitham/ 10. oktoober 2015, 00:37
Migratsioonivastupanu liikumises on puudunud need suured hääled, kes kriitilise ja analüüsiva mõtlemise ja sõnavõtuga oleks eestkostjad. Usun et Sina võiksid olla 2015a Leesment & Mattiisen tuumikus. Vaja on veel neid Ülo Nugiseid jt.
b
10. oktoober 2015, 00:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
to: blaah/ 10. oktoober 2015, 00:48
NATO ei nõua immigratsioonikvootide täitmist. Seda ei nõua ka USA ja Suurbritannia. Ei nõua ka Višegradi fantastiline Nelik.
I
.../ 10. oktoober 2015, 00:50
Idoot oled või? Kui läänlased hakkavad miljonite kaupa moslemeid majutama ja ülal pidama, siis pole varsti enam mingit läänt, on vaid üksainus suur ida. Vahepealset varianti ei ole.
o
ott/ 10. oktoober 2015, 00:52
mulle küll ei meeldi selles läänes olla ja üleüldse ei taha ma kusagil liidus istuda,tahaks olla hoopis vaba ja sõltumatu riigi kodanik.
t
to: blaah/ 10. oktoober 2015, 02:05
Vahepealne variant on olla NATOs, aga mitte ELis.
r
Rita/ 10. oktoober 2015, 00:14
t
tõdemus/ 10. oktoober 2015, 00:07
Valitsejate regulaarsed vihakõned on muutunud tavapäraseks.Kärkimine oma rahva. kui kõrgema võimukandja peale, kes olevat mitme poliitiku suu läbi rumalad ja keda peab taltsutama.Rassism ja viha ei ole eestimaalastele omane, seda võimendab kunstlikult meie valitsejate ebaausus oma inimeste suhtes, mitte läbipaistvus, kunstlik ilustamine.Heaks näiteks ongi pagulasprobleem samuti oma korruptsioonide varjamine, et opositsioonile paremini nuga anda.
t
Täpselt sõnastatud./ 11. oktoober 2015, 01:01
Niimoodi seda PR-propagandat-ajupesu tehakse.
JA AINUS VASTUROHI on ikka ja alati - uudishimu, oma peaga, ka südamega, mõtlemine.
g
Graal777/ 9. oktoober 2015, 23:57
Minule kui Eestis elavale Soomlasele meeldis see Indrek Hargla artikkel väga palju.
t
Taavi Rõivas-Rosimannus/ 9. oktoober 2015, 23:56
Miks te mind kiusate?
Mis ma teile teinud olen?
s
sv/ 9. oktoober 2015, 23:49
Siingi natuke mõtlemisainet.Miks ikkagi on just meie rahva esindajad sellised nagu nad on,kas tõesti on see okupatsiooniaeg meid tegelikult hävitanud.Miks ei satu sinna künkaotsa mõistlikuid kodumaad armastavaid ja ennastsalgavaid inimesi. MIKS. Kas meil pole neid või nad on nii targad,et oskavad karta või teavad,et see vastupanu on mõttetu. Aga üritama ju peaks,ükki veel on võimalus. http://uueduudised.ee/slovakkia-ahvardab-euroopa-liidust-lahkumisega/
v
Väga täpne küsimus. Prooviks vastata./ 11. oktoober 2015, 01:40
Meil on ka täna Riigimehi ja on ka veel võimalus, kuid... demokraatias on tõesti asi eelkõige rahvas. Siin selgub ka VÄÄRIKUSE ehk HARITUSE (uudishimu), JULGUSE (vastutustunne) ja TERVE SKEPSISE (läbinägelikkus) jms tähtsus:
1) valimistel "tehakse rahvas ära" eelkõige osava PR tööga,
2) valimisteväliselt kardab rahvas Oma Riigi ja selle Sõdurite eest seista.
KUI inimesed oleksid piisavalt HARITUD, mõistaksid nad valimiste tähtsust ja oleksid ka tulemused teised.
Paraku on ajaloos vääritu massi reflekse (vabandust) lihtne manipuleerida. Riigimehi, kes rumala (kuigi Oma) rahva eest võidelda jaksaks, on vähe. Sestap on nad eriti väärtuslikud.
Aga rumal rahvas laseb oma Riigimehed-Sõdurid ära süüa, sest võimu juures trügivad ennekõike psühhopaadid...
Nii et HARITUS PÄÄSTAB! Õpetajate töötasud (väärtustamine) on selle loo loogiline jätk.
h
HM/ 11. oktoober 2015, 13:25
Sinna valitakse ringist, vanade kommude kutsikad, kes tööd ei viitsi teha, on joodikud või narkot panevad. Valimistel saab kõigi poolt hinnatud aus ja tark inimene hääled ja siis kantakse need erakonnasiseselt nuustikule üle. Kõik on ette planeeritud ülevalt poolt tulevate käskude järgi.
o
9. oktoober 2015, 23:30
oled neile midagi võlgu, siis muidugi pead neile vilja kasvatama ja saatma. See on päris kindel

M
.../ 9. oktoober 2015, 23:28
Mnjah, rahvuslikult meelestatud kirjanikud peavad esinema "Õhtulehes", sellal kui kultuuriinimeste justkui oma häälekandja "Sirp" vasardab servast servani lääget pagulaspropagandat.
s
see ongi objektiivsus nilssonite moodi/ 10. oktoober 2015, 18:23
No mitte ainult Sirp, kogu riigi meedia on oravate hirmuall, ega piiksata paljudest asjadest.Kas te Pallingu afäärist raudteel teate midagi, ärilehes kogemata kohmati 5000-st, mis igakuu kukkus Pallingu taskusse.Ei mingit kapot ega altkäemaksu saamist.Delfist ja postimehest pole üldse midagi rääkida,sinna õiglus ega õigus ei ulatu.
t
Tänan, hr. Hargla/ 9. oktoober 2015, 23:21
Lausa pisar tuli silma, kõik minu mõtted on nii ilusti artikliks põimitud. Suur tänu autorile!
t
Tavaline eestlane/ 9. oktoober 2015, 23:19
Täiesti iseseisvalt,Eesti praeguse Valitsuse vaikimist nähes,ning sotsiaaldemokraatlikus ja seetõttu paratamatult silmakirjalikus Euroopa Liidus toimuvat absurdi-tragöödiat jälgides olen tulnud täpselt samadele järeldustele kui artikli autor.
m
Moraalitus pole mitte poliitika,/ 11. oktoober 2015, 01:55
vaid harituse ja julguse küsimus. Tegevus/tegevusetus tuleneb aga huvidest. Ka kuritegevus saab kesta niikaua, kui seda ei karistata.
g
Gunnar Stahl/ 9. oktoober 2015, 22:55
Eriti hea artikel ning lisaksin siia juurde, et ainus võimalus vabamüürliku Brüsseli reformikommunistide võim kukutada on elektrooniliselt mitte valida,sest need hääled lähevad automaatselt sinna musta auku.
Samas võib kokkuvõtlikult öelda, et sellise riikliku tegevuse tagajärjel sünnib ka eestis edukas natsionaalsotsialistlik partei ning selles võib süüdistada vaid vabamüürlike Brüsseli reformikommunistidest sabarakke.
m
Ma siiski loodan, et meil, Rahvuslastel on piisavalt/ 11. oktoober 2015, 01:58
haritust MITTE TEGELEDA ÄÄRMUSTEGA, mis oleks sula rumalus ja sinu nimetatud teise äärmuse võit. Seiskem ikka julgelt Eesti Riigi eest ja ärgem laskem end kiskuda muu maailma jamadesse, millega meil asja ei ole.
m
MATS/ 9. oktoober 2015, 22:49
Väga mõistlik ning arukas jutt. Kahjuks ei lasta aga arukaid ning mõistlikke ei valitsusse ega riigikogusse. Sinna võetakse ning lastakse ikka vaid ustavaid, paindliku seljaga lakeisid. Euroasju ajama. (EKRE sissesaamine oli suur erand) Ja ka see riigikogu on koht, kus mõnedki sissesaanud kipuvad oma aateid ära unustama, kus keskendutakse soodustustele, kuluhüvitustele, auto liisimistele, majoneesi kokkuostule j.n.e.
r
Riigikogusse-valitsusse ei LASE ega VÕTA keegi muu,/ 11. oktoober 2015, 02:01
kui RAHVAS, valides.
See, et aated ununevad, on tõsi. Ja just sellepärast peame me Riigi eest seisvaid Sõdureid eriliselt hoidma ja nende eest julgelt seisma.
s
sv/ 9. oktoober 2015, 22:48
s
sass/ 9. oktoober 2015, 22:41
s
sass/ 9. oktoober 2015, 22:47
Ja need on vähesed, kes on õnnestunud poolkogemata tuvastada ehk jäämäe veepealne osa.
a
9. oktoober 2015, 23:13
absoluutselt on see invasioon, isegi islamisõdade must lipp on juba välja võetud, NATO valmistub Türki oma vägesid viima ISISe kaitseks!
x
xxx/ 9. oktoober 2015, 22:37

t
T.Mets/ 9. oktoober 2015, 22:36
Siin üks kommija väljendas arvamust, nagu peaksid Ilves ja Rõivas esinema rahvale olukorda selgitava kõnega. Asjata üritus. Neid mehi juba ammu ei võeta tõsiselt. Fiktiivsest Eesti riigist pole enam mõtet rääkida,Tänu paljudele erisuunaga propaganda allikatele on ka meie väike rahvas lõhestatud
s
Siiski-siiski, mitte nii lootusetult!/ 11. oktoober 2015, 02:06
Lõhestamise vältimine on tõesti üks tähtsamaid asju Eestis!
Kõige selle jama ja propaganda vastu aitab eelkõige haritus ja informeeritus: sestap kallid kaasmaalased - tehke oma otsused peale südame mitte usu vaid faktide ja teadmiste põhjal. Ja enne kui kedagi hukka mõistate, mõelge enne, kas ei saaks temast liitlast?
k
kodanik/ 9. oktoober 2015, 22:30
Igale eestlasele kohustuslik lugemine! Väga selgelt ja lihtsalt maalitud pilt meie tegelikkusest. Uhke on olla sellise kirjaniku rahvuskaaslane.
k
koit/ 10. oktoober 2015, 09:24
l
Lumememm/ 9. oktoober 2015, 22:30
Jah, 100% nõus...
Ma ei tea, kust mul on meeles need sõnad : "Suur Tõll, tule appi, vaenlane on jälle maal!"
Aga, kulla inimesed, Kalevipojale ja Tõllule lootma jäädes me ilmselt järgmisi jõule enam ei näe.
Me kombed naeruvääristatakse, me toidud loobitakse maha, me peame kandma burkat, me tütred on ohus, kui nad koolibussi pealt maha tulevad...
Me ei taha ju sellist elu?
Valitsusele loota ei saa, sest meid on juba maha müüdud...
Palun, Eesti mehed, hakake mõtlema kodanikualgatusena rahvakaitse peale!
Soomes nii juba on.
Saage kokku, vahetage infot. Kellel on relvaluba, ja kes saab näiteks tööpäevadel kodukohas valvata...
Ma olen hästi kurb, et tublid mehed vaikivad...Kutsuge rahvas kokku ja ehitame piiri välja!
Kes meid kaitsma peaks?
Kas mina, vana Lumememm Lõuna -Eesti metsade keskelt? Või Mari või Eva siit kommentaariumist?
Ei, meid peate kaitsma teie, Eesti mehed, viikingite järeltulijad!
Sest muidu olete samasugused nagu need mustanahalised töllid, kes Süürias oma kodud maha jätavad...
Kuidas te saate oma esiisade mälestusele mõeldes niimoodi elada? Teeme ometi midagi!
t
to: dmitri/ 10. oktoober 2015, 00:16
Küsitlustulemused näitavad alati, et kõige suuremad venevihkajad on soomlased. Kui vihata Kremlit, siis ei pea nii palju vihkama venelasi. Kui aga Kremlit mitte vihata, siis ei jää muud üle kui vihata seda enam venelasi. Lihtne.
t
TO Dimitri/ 10. oktoober 2015, 13:26
Kellele te peaksite alla andma? Eestlased vallutavad või kes siis? Või kohe nii palju vene vihkamist! Täpsusta õige mõistet vene ja vihkamine ning too mõni näide.
p
pea hoogu!/ 10. oktoober 2015, 14:53
selle eestlaste ja venelaste vastastikuse vihkamisega on asi kahetine. kui sa selle arvamise oled omandanud kommentaariumidest, siis võiksid lugeda ka nt. venekeelse delfi kommentaare mõne tundliku teema alt. pilt on isegi veel hullem, eks? aga iva on selles, et (vähemalt eestlaste hulgas) vihkajaid on tühine vähemus, käputäis, kahjuks kõige valjuhäälsem (anonüümselt). hea oleks, kui võiks venelaste osas samale kindel olla. ülejäänud juhtudel on tegu valikulise mittemeeldimisega. minule ka ei meeldi kõik venelased, paljud neist teevad asju, mis mid häirivad. aga mulle ei meeldi ka kaugeltki mitte kõik eestlased, enam-vähem samal põhjusel. aga tõepoolest vihkan ma ainult neid suurvene shoviniste, kes suhtuvad eesti keelde kui millessegi mõttetusse ja loodavad, et putin ka siin krimmi teeb. ja muide, eestlased ei eelda sugugi, et siinsed venelased oma keele peaksid unustama (kuivõrd ma vene keelt mõnevõrra oskan, sattusin kord bussis ka niisugust arvamust pealt kuulma), lihtsalt riigikeelt tuleks ka osata. sinul, paistab, sellega küll probleeme ei ole.
l
lio/ 10. oktoober 2015, 07:15
eestlased pole kunagi olnud viikingite jareltulijad pea ikka hoogu
e
Ennäe eestlasi!/ 10. oktoober 2015, 21:28
Asjatult laote siin "Iio"-le miinuseid, põhimõtteliselt on tal õigus. Taani, Norra ja Rootsi ristiusustamisega lõppes viikingiaeg. Eestimaal, nagu siin ikka olnud, oli sadakond aastat ajast maas. Kui Euroopas künti raudsahkadega siis Eesti ja Liivimaal lasti ikka puuadraga veel 19. sajandil sest "raud pidada põllu ää rikkuma"
Kas saab 12. sajandit ja 13. sajandi algust lugeda viikingiaja jätkuks kui eestlased (põhiliselt saarlased) käisid üle "väikese lombi" endiseid viikingeid röövimas ja tapmas? Eestlased ei tunnetanud aega milles nad elasid. Mis puutub Kauposse (keegi siin mainis teda) - Kaupole näidati Euroopat ja mees pidi tõdema kui ajast ja arust oli siinne eluviis ja mentaliteet. Kaupo traagika oli see, et talle ei leidunud ideelisi järgijaid ja sestap kaotasid siinsed ülikud oma positsiooni ühiskonnas. Rootslased, norrakad ristiusustati suuresti omade ülikute poolt kes olid ristiusu vabatahtlikult vastu võtnud ja nii säilitasid nad oma ülikkonna, rahva eliidi.- Eestlased pidid talupojaseisusega leppima ja seda omast põikpäisusest ja kultuurilis-majanduslikust mahajäämusest. Eks seda meie põikpäisust ja ajastutunnetamatust ole meil praegugi. Muuseas - kui teil õnnestub omi geene pärandada siis pole te kuhugi kadunud, elate-olete veel aastatuhandeid. Et mitte suuremat tüli tõsta, ma targu jätan mainimata, et mida ja kuidas ma mõtlen.
t
Tõsi. Kui Maarahva hõimud oleksid adunud, mis neid 1096 aastast / 11. oktoober 2015, 02:29
peale ähvardas, oleks ehk vähemalt sõjaline liit teoks saanud.
Aga sinu "ajastutunnetamatuse"-teooriaga ei saa küll kuidagi nõus olla.
Nn "ajast maas" või "ees" olek on alati vaid osaline ja ei tee veel üht kultuuri teisest paremaks/halvemaks. Samuti võime me täna naerda (vaid ajaloo tundjad muidugi) paljude pimedalt progressi uskujate üle - iga uus on peagi vana ja vaid Aeg näitab, mis on kuskil parem.
Mõelgem enne hoolega, kui kasutame uuskeele sõna "mahajäämus".
Samuti tasub end harides ja mõeldes välja astuda ka nn rahvuslikust alaväärsusest, sest Maarahva iidne põliskultuur (sh "talupojaseisus"!) on PARIM just siin elamiseks. Tuhande aasta pärast vaatame, kellel oli õigus :)
l
leo/ 26. oktoober 2015, 09:36
Eestlased olid ainsad, kes võõrast ideoloogiat omaks ei võtnud. Enamus pole seda teinud siiani! Ja tollest kaugest ajast ei pea me häbenema kedagi kes oma maa ja rahva maha müüs! (kahjuks on preagu seal võõra mäe otsas neid karjakaupa) "1203 külastas Theoderich koos liivlaste vanema Kaupoga paavsti. Paavst võttis neid vastu, andis Kaupole tervitussuudluse, päris Liivimaad ümbritsevate rahvaste kohta ja kiitis Jumalat liivlaste pöördumise eest. Paavst kinkis Kaupole SADA KULDRAHA ja saatis Theoderichi kaudu Albertile paavst Gregoriuse kirjutatud"
T
.. / 9. oktoober 2015, 22:21
Tänan Hr. Indrek Hargla ja tänan "Õhtuleht". Need ka minu mõtted..
r
Rnx/ 9. oktoober 2015, 22:11
Äärmiselt hea artikkel. Minu lugupidamine. Imestan, et selline asi meie praeguses tsensuur-ajakirjanduses läbi lasti.
a
arvamus/ 9. oktoober 2015, 21:56
Sellega saab ainult nõustuda, Õhtuleht tundub ainuke natukenegi vabam (vähem tsenseeritud) väljaanne olevat, ülejäänud meenutavad ENSV aegseid tsenseeritud Rähva Häält ja Noorte Häält, AK on nagu kunagine "Vremja", Eesti rahva huve ei esinda keegi, 80-90% rahvast on tembeldatud vihakõnelejateks, noorkommunistid(sotsid) möllavad, neil ei ole ei riiki, rahvust ega kodumaad, üks suur liit.
s
sb/ 9. oktoober 2015, 21:55
Väga korralik kirjutis aga ms sellst kasu... Kehvemal juhul hakatakse autori elamist läbi otsima jne. Aga tänud siiski ja no ÕHTULEHT,see oli võib õelda,et vägitegu.!!! Jätkake samas vaimus ja rahvas armastab Teid ja loeb. Aga mis saab edasi.
k
kasu/ 9. oktoober 2015, 23:46
on juba sellest, et ometigi üks kommentaarium kus pole peaaegu ühtegi miinust, ainult plussid. Kasu pole mitte selles, et püssiga vehkima minna, vaid KIRJUTADA, meel avaramaks muuta ja teistele ka soovitada - mõtlema hakata
l
Lumememm/ 10. oktoober 2015, 00:37
Aga ikkagi pead hankima endale püssi koju, juhuks kui peaks vaja minema...

l
lihtsalt saast/ 9. oktoober 2015, 21:52
Marksistide estofoobiapuhang- haiglaslikult kardetakse eestlust.
e
estemaalane (Jutlander), Leetuva liivlaste järeltulija/ 10. oktoober 2015, 00:09
m
maamiis/ 9. oktoober 2015, 21:52
olen täpselt sama mõelnud.On siis Ilvese,.Rõivasel jt raske teha pöördumine rahva poole ,et me saame aru olukord jama ,aga lihtsalt ei saa midagi parata .Kuna Brüssel "maksab " siis tellib ka "muusika " !Usun ,et võtaks pinged maha ja rahvas mõistaksingiu miks näiteks minu ema kes kogu elu tööd teinud peab 350 eurise pensioniga hakkama saama samas kui pagulased paigutatakse tasuta vastremonditud turvamajadesse tasuta komunaalide ja toitlustamisega ja 25000 eurose aastakuluga! Samas vähihaigetelt tahetakse haigekassa kindlustus ära võtta kui nad tööd teha ei suuda !!
l
Lumememm/ 9. oktoober 2015, 22:41
Täpselt Sinuga nõus...
Oleks öelnud, et olukord on jama, aga proovime hakkama saada...
Kogu aeg mingi ajuhaige suurushullustus: Eesti lubab, Eesti toob, Eesti võtab, Eesti tahab...
See tekitabki tunde, et poliitikud ja valitsus lihtsalt kusevad suure kaarega rahvale peale!
Vastsündinud EESTI beebidele kogume annetusena raha hingamisaparaadi ostmiseks, sest muidu nad SUREVAD ära...
m
maamiis/ 9. oktoober 2015, 21:46
olen sama mõelnud .On siis raske I
h
Hmmm/ 9. oktoober 2015, 21:45
See kirjutatud arvamus on nagu palsam hingele. Tunned ju täpselt samuti, tahad samu mõtteid jagada, aga samal ajal on ka hirm - väga paljud avaliku elu tegelased on oma valedes nii osavad ja inimeste mõnitamises nii agressiivsed, et ... See on nii vabastav tunne, kui keegi ütleb nagu tegelikult mõtleb, mitte ei räägi nagu temalt oodatakse.
t
Tänud!/ 9. oktoober 2015, 21:42
Ikka on südamesopis väike lootus.
n
nii jälle/ 9. oktoober 2015, 21:38
delfis blokk peal neil käib hooti nagu palavik
n
Nõus/ 9. oktoober 2015, 21:35
Iga lausega selles artiklis. Lõpuks ometi keegi julgeb tõe välja öelda. Hargla on ajaloolane, tark mees. Tänud!
m
Mis asi on VANDENÕUTEOORIA/ 9. oktoober 2015, 21:32
Kui keegi teab, siis andke teada VANDENÕUITEEORIA definitsioon (mis on ka mingis Eesti seaduses Riigikogu poolt vastu võetud)
Muidu on nii, et Toompea ja Valitsuse poliitikaanid ja peavooolmemeedia teeb igast ühest vandenõuteoreetiku, kes ei ole kohustuslikus korras nendega ja kõike sallivate sotside ja igasuguste mtü-lastega (Nastjo Pertsjonok jne, jne, jne) ühel meelel.
http://epl.delfi.ee/news/arvamus/nastja-pertsjonok-mis-on-rassism?id=72358595
v
9. oktoober 2015, 23:24
Vandenõuteooria on samasugune sisutu silt nagu loll või jobu inimese stigmatiseerimiseks ja ühiskonnas marginaliseerimiseks, paraku näitab praegune aeg eriti selgelt, et vandenõuteoreetikutel on olnud õigus sionistide tegevuse kohta. Ajupesu on nii ulatuslik, et paljud ei saa siiani aru, mis maailmas toimub. Clinton teeb Sorosega varivalitsut USA eelarve eraldi summadest, NATO kaitseb Türgis ka meie inimeste eludega ISISe mõrtsukaid. Seda on raske uskuda isegi kui need otsused on paberil.

t
tänud/ 9. oktoober 2015, 21:30
Tänud hea artikli rest hr. Harglale ja ka Õhtulehele.
t
Tänud artikli eest/ 9. oktoober 2015, 21:13
Täpselt minu mõtted. Tänan Indrek Harglat, et need kirja pani. Ja tänu Õhtulehele, et avaldas.
r
Rahvas ennekõike/ 9. oktoober 2015, 21:46
Mina lisan ka omalt poolt SUURED TÄNUD Indrek Harglale ja Õhtulehele (mis tunudb olevat viimane rahva hääle kandja peavoolumeedias). Ega mul ei olegi midagi suurt lisada, sest nagu mitu kommenteerijat juba on maininud - justkui minu enese mõtted on kirja pandud.
Meie ladvikus ei ole kübetki Cicerot, Aristotelest, Konfutsiust. Meie ladvik oskab ainult kummardada Brüsseli/kommunismi suunas, sest nad on minetanud (või kas on neile üldse pärandatud?) oma juured. Aga näe, vales suunas kummardavad, ja see'p see häda ongi ja sealt hullemad hädad alles algavad - kogu riigi allakäik. Me võime olla ka 300 000-pealine rahvus nagu islandlased, aga kui on olemas tugev rahvuslik identiteet (mille tagab keel, kultuur, traditsioonid ja üldised hoiakud ning väärtushinnangud), siis see on võti vabadusele, heaolule. See on võti NÄGEMISELE! Ja alles sellelt pinnalt saame me hakata parandama ja lahendama teisi probleeme. Vastupidi pole see kahjuks enam võimalik.
Meil on iseseisvusaastate jooksul parlamendist läbi käinud terve armee pätte ja et meie rahvasaadikud vaimselt lausa nii mandunud ja alla käinud on, et telesaates torte näkku virutavad või laulu löövad, siis see on eriti jahmatav. Mis on meelelahutusel ja vargustel tegemist SEADUSLOOMEGA!?! Ja selliseid peame oma raha eest üleval?
Ja härra Hargla on üks neist NÄGIJATEST, kes saavad aru, kuidas maailm töötab ja et mida teha selleks, et maailm ei töötaks meie/inimese vastu. See on õudne, millise kiirusega on meid kistud "vabasurma". Eurokommunistid imevad hoolega rahvusriikidest väge välja, et jumala eest seal keegi veel oma peaga ei mõtleks ega nägija ei oleks.
Head ööd, Eesti! Head ööd, Euroopa!
https://www.youtube.com/watch?v=tWRF2zOEtks
f
Finn/ 9. oktoober 2015, 21:53
Mina lisan ka omalt poolt SUURED TÄNUD Indrek Harglale ja Õhtulehele (mis tunudb olevat viimane rahva hääle kandja peavoolumeedias). Ega mul ei olegi midagi suurt lisada, sest nagu mitu kommenteerijat juba on maininud - justkui minu enese mõtted on kirja pandud.
Meie ladvikus ei ole kübetki Cicerot, Aristotelest, Konfutsiust. Meie ladvik oskab ainult kummardada Brüsseli/kommunismi suunas, sest nad on minetanud (või kas on neile üldse pärandatud?) oma juured. Aga näe, vales suunas kummardavad, ja see'p see häda ongi ja sealt hullemad hädad alles algavad - kogu riigi allakäik. Me võime olla ka 300 000-pealine rahvus nagu islandlased, aga kui on olemas tugev rahvuslik identiteet (mille tagab keel, kultuur, traditsioonid ja üldised hoiakud ning väärtushinnangud), siis see on võti vabadusele, heaolule. See on võti NÄGEMISELE! Ja alles sellelt pinnalt saame me hakata parandama ja lahendama teisi probleeme. Vastupidi pole see kahjuks enam võimalik.
Meil on iseseisvusaastate jooksul parlamendist läbi käinud terve armee pätte ja et meie rahvasaadikud vaimselt lausa nii mandunud ja alla käinud on, et telesaates torte näkku virutavad või laulu löövad, siis see on eriti jahmatav. Mis on meelelahutusel ja vargustel tegemist SEADUSLOOMEGA!?! Ja selliseid peame oma raha eest üleval?
Ja härra Hargla on üks neist NÄGIJATEST, kes saavad aru, kuidas maailm töötab ja et mida teha selleks, et maailm ei töötaks meie/inimese vastu. See on õudne, millise kiirusega on meid kistud "vabasurma". Eurokommunistid imevad hoolega rahvusriikidest väge välja, et jumala eest seal keegi veel oma peaga ei mõtleks ega nägija ei oleks.
Head ööd, Eesti!
j
jan/ 9. oktoober 2015, 21:08
Tänud hr. Hargla. Ausa ja targa inimese otsekohene ütlemine. Valitsuse ja riigikogu liikmed. See on teile lugemisks.
r
RK liige/ 11. oktoober 2015, 20:12
Meie ei loe artikleid,vaid raha ja seda saame ainult neli 4 aastat. Vaadake ise,kuda hakkama ssaate,meie armsad valijad.....
a
Anne/ 9. oktoober 2015, 21:08
Aitäh, seda on hea kuulda. Üheskoos oleme tugevad!
s
Soovitan/ 9. oktoober 2015, 21:06
lugeda sellist raamatut nagu Tagasi kiviaega. See on küll ulme raamat aga see jutustab tulevasest Euroopast. Head lugemist.
b
Braavo!/ 9. oktoober 2015, 21:05
Suur-suur tänu sisuka artikli eest!!!
h
Heia / 9. oktoober 2015, 21:03
t
Tahaks teada/ 9. oktoober 2015, 21:03
Kas seda loevad ka need 101, kes raha ja sooja koha eest Riigikogusse trügisid, samuti need, kes oma ministritoolist kahe käega kinni hoiavad.

a
Aitäh/ 9. oktoober 2015, 21:01
See mees on kirjanik. Tark ja aus. Oleks selliseid rohkem.
k
9. oktoober 2015, 22:27
ka kivisildniku kirjutis nädal tagasi oli väga aus ja mõjuv
s
sass/ 9. oktoober 2015, 20:50
Huvitav, kas selle jutu alla annab mahutada ka mittelugupeetud justiitsmistri Reinsalu kavatsus trahve tõsta 2,5-kordseks?
z
zrz/ 9. oktoober 2015, 20:53
selle nimi on hoopis eelarvepaanika, ilmselt öeldi brüsseli obkomist et raha nema.
h
hähh/ 9. oktoober 2015, 21:32
reinsalul on vaja järjest ahnemat sõjahobust joota, ilma rahvalt pigistamata ei tule mitte kuidagi välja, ja see on alles algus, oodake ära tuleva aastased aktsiisitõusud kütusele, see veab taevasse ka esmatarbe- ja toidu hinnad,,, jaa ja siis näeme stenbokis laua taga hapusid nägusid.
o
Oh ei/ 9. oktoober 2015, 23:48
nende meeste-naiste näod küll hapuks lähe. Meie maksame ju kõik nende kulud kinni.
s
sass/ 9. oktoober 2015, 22:48
Iga pagulase kuludeks on välja öeldud 25 000. See siis loodetakse trahvidega tasa teenida.
t
Tänud Mati Hiis/ 9. oktoober 2015, 20:40
Üle pika aja midagi väga isamaaliku ja eestlasele selget juttu. Olen juba vana ei tea kas näen ka teistsugust eestit ,või on nii nagu minu vanematega kes ainult lootsid ja lootsid aga surid just enne eesti iseseisvumist ja reffi sigadused vabas eestis jäid neil nägemata.
k
Kolleeg/ 9. oktoober 2015, 20:40
k
kärband/ 9. oktoober 2015, 20:40
t
tegelt/ 9. oktoober 2015, 20:40
ma tajusin seda kohe 91 jultunud enesekindlad inimesed trügisid poliitikasse meediasse sellest on kirjutanud tammsaare ikka se kaval ants ja vanapagan inimesed araabia sõda ma tean miks kaika laine nuttis
a
aitäh/ 9. oktoober 2015, 21:41
t
tänud Mati Hiis/ 9. oktoober 2015, 20:40
Üle pika aja midagi väga isamaaliku ja eestlasele selget juttu. Olen juba vana ei tea kas näen ka teistsugust eestit ,või on nii nagu minu vanematega kes ainult lootsid ja lootsid aga surid just enne eesti iseseisvumist ja reffi sigadused vabas eestis jäid neil nägemata.
m
Mina olen väikese Eesti riigi poolt/ 9. oktoober 2015, 20:26
ja ei mingisuguseid pagulasi, ammu veel soojalt Aafrikamaalt. Olen nõus siin vilja kasvatama ja neile saatma,aga elagu nad omas kodus
n
9. oktoober 2015, 23:28
nad ei taha su vilja, toit pillutakse maha, nad tahavad RAHA!
m
Muhkel/ 10. oktoober 2015, 14:04
Oli juttu mustadest hoidumise trahvidest, et maksame ära ja uka-uka, mina prii (järgmise korrani). Isegi selline mõte naeruvääristati siinsete "rahvaesindajate" poolt. Raha ei päästa. On vaja liigutada.
h
Hilja/ 11. oktoober 2015, 23:12
Hargla kirjutab uusmuulastest. Rõivas nimetas, et eelmisel aastal tuli neid 3000 Eestisse. Ilma toomata, ilma abiprogrammita, ilma rahvale ütlemata. Vaikus tähendab vene riigi ehitamist Eesti sees. Kes paneks sellele piiri? Põgenikud valitsuse süüks, see vabastab valitsuse eestikeelsuse säilitamise raskest ülesandest.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee