Kommentaar

Tiina Kangro | Invaliidide ja pagulaste ühepajatoit

Tiina Kangro, Linnalehe peatoimetaja, 7. oktoober 2015, 18:41

75 KOMMENTAARI

m
mari/ 9. oktoober 2015, 00:20
haigete kodu äravõtjatele,tuleb koputada nii kõvasti,et neist saaks selle asutuse kliendid.see on niisugustele tõbrastele paras palk.
p
Priit Peljo/ 8. oktoober 2015, 21:27
Tere, Kas ma olen ainus, kes oma nimega julgeb kommenteerida kommentaariumites? ;) Paljudele, või ainult paarile tegelasele, kes erinevate nimedega siin postitusi teevad,kes julgevad siin arvustada ja süüdistada ainult erinevate nimede alt, teadmiseks et oled(olete) argpüksid. :) Julged halvustada anonüümselt, seega oled silmakirjalik. Kuna enda pärisnimega esinedes vist teistsugust arvamust avaldad kui kohtunud oleme või kui kunagi kohtume?
Päikest ja mõistmist kõigile!!!
l
Loviise Landrat/ 8. oktoober 2015, 22:41
Ei, sa pole ainus, mina ikka kaa, aga sellise jutuga võid küll õkva perse sõita.
w
WanaEestlane/ 9. oktoober 2015, 13:04
Kardan jah! Mäletan liigagi hästi möödunut ja loen mis toimub Saksamaal. Seega: seda valitsust ma kardan ja ei usalda. Ega ma anonüümne olles selle riigi jaoks ju anonüümne ei ole. Kui tahavad, siis tulevad ikkagi kiusama. Aga ma väldin naabrite ja sugulastega igapäevast sõdimist teemal, miks ma arvan teisiti ja miks mul pole ükskõik.
r
reede/ 8. oktoober 2015, 21:08
Tiinal on õigus selles et meie riigi ametnikud ise on ajupuudega Tõde peitub asjaollus et eurorahadest saavad ametnike erafirmad paraja nutsu
s
See eluke/ 8. oktoober 2015, 20:16
Läheb seal oonias päris "mõnusaks"....yht ma ytlen mehed,varuge kaitsevahendeid!
i
Iroon/ 8. oktoober 2015, 19:58
No kuidas on võimalik seda "riiki" mitte vihata?
i
iroonia/ 8. oktoober 2015, 18:49
Sõja ajal anti magussuppi või oli see kissell, ja saadigi puuetega inimestest lahti. Kas nüüd ajalugu kordub? Kui silmakirjalik valitsus meil on, peaasi et eurorahad saada!!!
a
ah, / 8. oktoober 2015, 20:06
maei viitsi, kus on keskerakond, miks ta ei aita, miks peame kuulma savisaare muresid, miks ei kuulata rahva muresid! kõrini! savisaar võiks pea pöörata oma rahva poole! ei taha enam uudiseid savisaarest, tahan uudised keskerakonnast, mis ta arvab kõigest sellest, mis eestis toimub! vaatasin kolmapäeval saadet meedia keskpunkt, oih, aidake palun eestirahvast, võtke ennast kokku! eestis elavad inimesed vülgu, on kehva ttoitumisega, kõik ootavad savisaare sammu! ekre püüab hingest üksi teha kõik, mis võimalik, aga ta on üksi! palun aidake!
ü
üleskutse!/ 8. oktoober 2015, 17:41
Ootan aega, mil praegune valitsus relvadega maha võetakse, enne midagi ei muutu! Kui rändrotid paigutatakse Vägevale, siis külaelanikud tehku nende elud nii põrguks kui veel vähegi saab!
m
mees/ 8. oktoober 2015, 19:55
Mul sõnnikuhark juba terav,olen käsi
t
To mees....../ 9. oktoober 2015, 12:30
m
mis debiilsus/ 8. oktoober 2015, 17:39

a
aga ikkagi/ 8. oktoober 2015, 16:49
Kangro pli väga pagulaste poolt. Kuigi oleks pidanud teadma juba ammu, mis sellest tuleb. Mis rahad ja teenused selleks lähevad. Meie omad haiged elavad....ta teab küll.
l
Lõpetage loll jutt/ 8. oktoober 2015, 17:02
Ka pagulasi tuleb meil paratamatult mingis koguses vastu võtta, sõjajalust pagevaid põgenikke (tehke siin vahet niisama jooksikutega, kes loodetavasti tagasi saadetakse) tuleb arusaadavalt aidata. Aga sellesk on mõistlikke võimalusi, selleks ei pea sahkerdama puuetega inimeste rahadega.
e
Ew/ 9. oktoober 2015, 13:19
Paratamatult? Ei ole paratamatult. On ju otsustatult. Paratamatus on selgelt midagi muud. Paratamatus on see, et riiki valitsema asunud inimesed, tahavad euroliidus olla klassi parimad. Aga ei taha oma peaga mõelda, ega oma tegude eest oma valijate ees vastutada. Siis räägivad paratamatusest.
m
muumimamma/ 8. oktoober 2015, 16:12
Kas keegi saab aru, miks neid pagulasi kuhugi karup***e tahetakse toppida, mida nad seal peale hakkavad, tööd pole kohalikelgi, veel vähem võetaks võõrast? Kui nad on ajutiselt siis selleks on põgenikelaagrid. Kui jäävad siia, siis linnade ja suuremate alevite läheduses on nendega ju lihtsam tegeleda ja nendel endilgi lihtsam tööl ja koolis käia. Võibolla inimesel on kõrgharidus, tahab tööle minna ja siis ta saadetakse Vägevale. Samas puudega inimestelt ,kes ise ei saa oma elu parandamiseks midagi teha ja sõltuvad kogukonnast, kodu ära võtta on eriti küüniline.
m
muumimammaga/ 8. oktoober 2015, 17:03
...absoluutselt nõus, selles ongi küsimus!
k
kiki/ 8. oktoober 2015, 17:52
küllap saab "ülejäänud" miljonitega rohkem autosid perele ja sugulastele liisida. Kindlasti soovib mõni tegelane ka isiklikku lennukit.
d
dd/ 9. oktoober 2015, 11:45
Sinna nn. karup...e peakski "pagulased" saatma, et neil kiiremini koduigatsus peale tuleks.
m
MATS/ 8. oktoober 2015, 12:38
Korda tehtud maja on vaja kätte saada, eurorahad kah, kuid vaimupuudega inimesed on ees ja seal majas sees. Kuhu need panna, kuidas probleemid lahendada? Isake Stalin teadis, et kui pole inimest, siis pole ka probleemi. Tol ajal tekkisid ka jutud mingist vanadekodus jagatavast ekstraportsionist magusast supist, kui maja liialt täis sai. Vanad inimesed mäletavad neid lugusid veel praegugi.
v
Vaatavaid/ 8. oktoober 2015, 11:59
kui nüüd alustaks ikka algusest .näiteks Tiina Kangro isikust . Tunnen Tiinat natuke rohkem kui siinsed kommenteerijad ja tean et Eestis on vähe inimesi kes ka REAALSELT ja TEGUDEGA puuetega inimeste jaoks on nii palju korda saatnud kui seda on teinud Tiina. Nii et müts maha ja sügav kummardus tema ees! Ja need kes siin proovivad teda mudaga loopida peaksid korraks pilgu peeglisse heitma ja tunnistama oma kibestumist ,kitsarinnalisust ja kes teab veel millest tingitud viha omale tundmatu inimese vastu.
Aga nüüd siis teemast. EL-ist on lubatud suured rahad,mida meie valitsus üritab igal juhul kätte saada ja "ära kulutada". Õige ka-kui antakse miks siis mitte seda teha .Aga kas seda tehakse ikka inimlikuse seisukohalt õigesti ja veel nii et vastaks nö EL nõudmistele? Siit saabki ju konflikt alguse. Meil on kodudes väga palju puudega inimesi kes ootavad hoolekandeasutusse saamiseks järjekorras. Vägeva kod u on aga praegu nõuetele vastav ja seal elavad inimesed juba pikka aega.Mitte ei saa aru miks peaks siis selle hooldekodu sulgema ,ehitama uue ja viima sealsed elanikud oma harjumuspärasest koskkonnast välja. Uut hooldekodu on ju vaja neile kes praegu kodudes teenusele saamist ootavad. Ja kas see ehitada siis Jõgeva maakonda või mujale, on juba lihtsalt otsustamise küsimus. Sellega saaks vähemalt uude ehitatavasse kodusse 30 teenuse järjekorras olevat inimest reaalselt teenusele ka paigutada ja praegused Vägeva elanikud jääksid oma "kodusse" mis kindlasti väldiks neile tohutut stressirohket ümberpaigutust.
Ja mis siis ikkagi nende pagulastega ette võtta? Esiteks peaks meie valitsus juba ammu olema aru saanud ,et rahvas EI TAHA neid siia. Aga kuna meie valitsev kildkond on arvamusel et "rahvas on loll ja ei tea midagi ning et nemad teavad mis rahvale parim on", siis muidugi me neist ei pääse. Loomulikult tulevad nendega koos ka üsna suured rahad, mille kasutamise otstarve jääb lihtinimesele ikkagi arusaamatuks. Ja ka see kuhu need rahad tegelikult "liiguvad". Aga siin kommentaarides pakkus keegi välja väga hea idee. Endine Murru vanglakompleks on ju igati sobiv koht. Kui Illukat peeti ääremaaks kus on raske pagulastel meie eluga kohaneda ja nende "paberimajandusega" tegeleda ,siis Vasalemma ja Murru on küllalt suured kohad, seal on olemas kauplused, koolid jm eluks vajalikud asutused, Lisaks on ühendus pealinnaga üsna normaalne, nii et seda võrra ka asjaajamine lihtsam. Ka oleks pagulastel suurem võimalus tööd leida (kui nad sellest muidugi huvitatud peaksid olema).Nii et miks mitte pagulased sinna paigutada?
Ja mis kõige tähtsam .Nii oleks "hundid söönud ja lambad terved"-praegustele Vägeva elanikele säiliks oma kodu, juurde saaksime 30 uut erihoolekande teenuse kohta ja pagulastele oleks samuti peavari leitud
t
to vaatavaid/ 8. oktoober 2015, 12:12
mul oli sügav respekt pr kangro poolt. aga pärast seda kui ta hakkas "sallivaks", respekt kuivas olematuks. igal asjal on piirid. you tube kubiseb õudsetest faktidest mida migrandid endaga kaasa toovad. kõik teavad seda. ja ikka oli vaja tal meile näpuga näidata. mina tean, et kannatavad eelkõige kõige nõrgemad.
pr Kangro on silmakirjateener ja seda ei muuda. meil on külmetavaid ja nälgivaid inimesi. ja migrantidele taotakse kõik kinni. Ebaõiglane ja Kangro oli poolt.
v
väga huvitav seisukoht/ 8. oktoober 2015, 14:14
Kas valikuline sallivus? Praegu sallime justkui puuetega inimesi, kuid mitte põgenikke (ma ei räägi hõlpsa elu otsijatest, keda ka EL valmistub tagasi saatma) - aga varsti tuleb võimule keegi, kes arvab, et puudega inimesed on mõttetud, vaja on üksnes terveid ja rassipuhtaid.. mis siis saab?? Rohkem ja keerukamaid mõtisklusi eelmise kirjutajale!
k
Kristiina/ 8. oktoober 2015, 22:34
Tunnen juba hetkel,et teatud puuetega inimesed on koormaks ja kedagi ei huvita nende saatus peale nende endi ja lähedaste. Jumal hoidku kui veel teise arvamusega või kriitiline oled.. NSVL aeg pole kaugel kui nii edasi läheb..
v
Vaatavaid/ 9. oktoober 2015, 08:21
Meil on veel õnneks mõttevabadus (ja mõningatel juhtudel ka sõnavabadus).Seega kui soovid kellegist halvasti mõelda (ja öelda)-sinu õigus.Kuna tunnen Tiinat ,siis jään minagi oma arvamuse juurde-nii mõttes kui sõnas
s
sa oled ilmselt kinnimakstud "salliv-suvaitsev"/ 9. oktoober 2015, 11:48
"valmistub " tagasi saatma aga ei saada. Rootsi juba aastaid"saadab tagasi" retse ja muid kurjategijaid. samal rootsi eeskujul ei tohiks üldse neid sisse lastagi. Positiivseid näiteid ju pole.
Mis puutub järgmiste võimule tulijate arvamust, et puudega inimene on "mõttetu" nagu sa väidad ( kust selline ütlemine sul? kas oled mingi sadist või?) siis selliste inimeste koht on suuresti psühhiaatrilises asutuses MITTE võimul.
d
dfgdfg/ 9. oktoober 2015, 11:48
k
krotu/ 8. oktoober 2015, 17:55
ei saa ma ikka vell sellest aru- kui eestlaste palkamisel pole firmadel tihti võimalik maksta min palgast suuremat palka, siis miks peaksid nad tahtma palgata pagulased ja maksta neile 1,25x eesti keskmist palka? arvestades veel, kuidas eestlane rabab selle pisku eest ja näinud kuidas nendes maades "tööd" tehakse, siis peaksid küll firmaomanikud ikka päris põrunud olema, kui nad pagulased peaks tööle võtma! või siis vägeva hooldeasunikud siis asutavad nüüd kõik firmad ja võtavad pagulased sinna tööle, makstes siis neile sellist palka?tahaks väga näha või kuulda, mis sellest eksperimendist välja tuleb :P.
k
kuule krotu/ 8. oktoober 2015, 19:20
Mis segast sa ajad, mis 1,25 kordset palka?
t
to kuule.../ 8. oktoober 2015, 19:37
Lehti on vaja lugeda, saad ka uudistega kurssi...
k
krotu/ 8. oktoober 2015, 20:14
Sotsiaalharta artikli 4 lõike 1 alusel peab õiglane miinimumpalk moodustama vähemalt 60% keskmisest netopalgast. Eestis on vastav näitaja viimaste aastate jooksul olnud ~41 %. Ja nüüd meie Riigikohtu otsusest: Kolleegium selgitas, et VMS § 178 lg 1 kohaselt on tööandja kohustatud maksma välismaalasele tasu, mille suurus on vähemalt võrdne Statistikaameti poolt viimati avaldatud Eesti aasta keskmise palga ja koefitsiendi 1,24 korrutisega. Sama paragrahvi lg 4 kohaselt peab töötamiseks tähtajalise elamisloa andmise korral välismaalase töötasu võimaldama tema toimetulekut Eestis.
Saame jälestusväärse seose: eestlase miinimumpalk on 41% riigi keskmisest palgast ja uuseestlase miinimumpalk on 124% riigi keskmisest palgast, tehes sama tööd.
Eeldades, et keskmine palk on umbes 1000 eurot, töötab eestlane 410 euro eest ja uuseestlane 1240 euro eest. Kas siis alamakstud eestlane peab enda elatamiseks hakkama ülemakstud uuseestlaste peldikute koristajaks?
Lisaks on neil, erinevalt eesti põlisrahvast, õigus tasuta hambaravile, tasuta lasteaia kohtadele ja õigus kahe aasta jooksul tasuta elamispinnale. Uuseestlastele riigi vahendusel pakutavad korterid aga kuuluvad reeglina eraomanikele. Põhimõtteliselt jäävad riigiga uuseestlaste majutamiseks lepingu teinud eraisikud oma üüripinnast ilma, sest sealt välja tõsta ei luba neid ka pärast lepingu lõppemist ükski seadus, hoolimata üüri maksmisest või mittemaksmisest. Ainuke tee neist vabanemiseks, juhul kui uuseestlased sellega muidugi nõustuvad, on leida neile uus samaväärne elamispind ja selle eest ka ise maksta.
Kas ikka mõistate, et alates 11.09.2015. a. nimetatakse pagulasi, uuspagulasi, usspagulasi, sisserändajaid, uussisserändajaid, uss-sisserändajaid jne UUSEESTLASTEKS, hoolimata sellest, et mitte keegi neist ei oska eesti riigikeelt ja hoolimata sellest, et neil puuduvad dokumendid ja nende päritolu on teadmata.
h
8. oktoober 2015, 10:58
Haha pagulased ka vaimselt alaarenud vägistajad, laamendaja. Vaimu haigete ära liikumine euroopa poole isis abiga ja aitamine. Sellest see tolerastide jutt et olge sallivad
a
Alar1/ 8. oktoober 2015, 10:45
Muidugi! Sillaots on päevatoimetaja. Ma just mõtlesin, kuhu mu kommentaar jäljetult kadus. Kui Marge Sillaots on ÕL päevatoimetaja, siis loomulikult allub ta Stoliitsa peatoimetajale Tiina Kangrole. Ja mõlemad alluvad Savisaarele.
p
penskar/ 8. oktoober 2015, 10:54
Alar1 ...Tiinakene astus ju isamaaliitu ja nyid peax köik puudega inimesed õnnelikud olema...aga tegelikult tulex see naine vangikongi panna puudega inimeste seisukorra veelgi halvemax muutmise pärast
p
puudeline/ 8. oktoober 2015, 11:19
Kas peaks vangikongi panema kõik need 4 puudega inimest ja omastehooldajat, kes valimistel, meenutagem - PARTEITUTENA - Isamaa nimekirjas kandideerisid! Kas siis saabuks kohe õnn puudega inimeste õuele?! Tulge mõistusele, kommijad!
v
valija/ 8. oktoober 2015, 11:33
Mina valisingi Tiinat ja täitsa parteituna kandideeris (kahju et riigikokku ei saanud oma ligi 2000 häälega), ja pole ta kuhugi astunud. Kui oleks parteilane, ega siis saaks sama partei ministri haldusalas toimuvat kritiseerida ju!
j
jahaa/ 8. oktoober 2015, 11:41
Te alarid ja penskarud olete kõik puudega ja teid peaks Vägevale saatma. Linnaleht pole Pealinn ja Tiina pole kunagi IRLI astunud.
p
pr Kangro on hunt lambanahas./ 8. oktoober 2015, 10:03
pea nüüd hoogu Tiina, SINA OLID ÜKS NEIST KES KÄSKIS SALLIV OLLA!!! KAS SA EI MÄLETA ENAM???? mina seda ei unusta, ma ei unusta kes mind solvavad ilmaasjata. Ma ütlesin, et immigrantide nimel visatakse vanurid vanadekodudest välja, suletakse erikoolid, tõstetakse tavalised inimesed nende kodudest välja, pannakse kinni lasteaedu ja pannakse kinni koole, et saaks migrandid sinna paigutada. EL on juba pankrotis. kas ei saada ikka aru, et kui migrandid võetakse sisse siis ühel hetkel öeldakse: kõik. raha otsas, meie ei vastuta enam. edasi söödate ja si..tutate ise. Kindlustus ei maksa midagi, sest lepingud on tehtud kodanikega mitte kolmandate isikutega keda tegelikult ei eksisteeri. aga kahjud tasute teie. Kaasaarvatud ebanormallsed võlakoormad (elektrikulu ja kommunaalid) mida immigrandid teevad.
Issand jumal seda idiotsimi ja harimatust. Ei ole midagi siin pr Kangrol öelda. Ise aitasid seda si...ta paljundada. Sinu õnnistusel on see. Kui hakkavad halvad asjad juhtuma, st.et õnnetusi abi vajavate inimestega, sest neil pole enam valvet ega arstiabi, siis ma meenutan alati pr Kangro nime igas kommentaariumis. Praegu on neil inimestel veel mingigi võimalus aga siis nad jäävad jumala hooleks.
j
jah eks ta ole/ 8. oktoober 2015, 10:16
tõesti just Kangro on kõiges halvas süüdi. Tema pani ametisse vale valitsuse, sunnib riigikogulasi valesid nuppe vajutama ja kindlasti käis ka Brüsselis Merkeliga pagulasi jagamas. Vaat selline inimene on meil Eestis tõesti olemas. Irw :))
k
8. oktoober 2015, 10:46
Kõik pagulaste sissetoomisele kaasaitajad on osalised teatud protsessides, pole mõtet ette kujutada, et paberid või poliitikud üksi midagi teevad.
n
just Kangro on kõiges halvas süüdi ?/ 8. oktoober 2015, 15:47
nõks isegi on, Kangro kandideeris IRLis, just nimelt IRLis. IRL, nagu need seltsimehed Refformist ja Sotsid, kes moodustavad selle jõhkra KoaliStsiooni (mis päti juttu see supersots Nestor suust välja ajab) ei aja ilmselgelt enam väga ammu Eesti asja. Ilma Kangro ja teiste (imselt) peaaegu normaalsete kaasvõitlejate häälteta poleks praegust koalStsiooni sündinudki, ja need tühiruunajad - maksumaksja raha vargad (Liina Kersna, Maire Aunaste, Stallhnuhhin, Tanel Talve jne, jne jne, Riigikogu Aafrika toetusrühm jne)
)
j
Jumal hoidku/ 8. oktoober 2015, 19:23
Eestimaad ekrede või savisaarlaste koalitsiooni eest, ka jutumehed vabakonnast, kes isegi oma maailmavaadet ei tea pole kahjuks alternatiiv,
o
On see tõsi?/ 8. oktoober 2015, 10:42
Tundub, et pagulaste siiatoominese plaan on meie riigil juba aastaid tagasi plaanis olnud. Nüüd saan aru, miks 2012 a suleti Helme sanatoorne internaatkool. See oli väga armas kool, kui palju lapsi on selle endale lapsepõlvekoduna meelde jätnud. Kool suleti kuigi oleks lapsi, kes selles koolis võik õppida ja elada. Nüüd nägime siis Pealtnägijas, mis seal toimus....õppused!? Kui ruumid olid enamvähem korras, siis peale seda märulit hävitati nii palju kui võimalik, lõhuti mööbel, aknad, uksed jne. ...
Jutud käivad, et sinna pannakse elama pagulased. Kuhu me oleme omadega jõudnud? Meie lapsed virelevad kodudes, kus pole elementaarseid tingimusi, mõned ei käi koolis. Mul on väga kahju kui ilusas loodusrüppes endine internaatkool pagulaste magalaks muutub.
h
Helme vilistlane/ 8. oktoober 2015, 09:26
Mulle on alati Tiina Kangro meeldinud...Aga sest üksi on vähe...Puuetega noori on kodudes üle 300 ,neid noori,kes ootamas järjekorras nö.hooldekodusse,sest nende omaste jöud ja jaks ei käi enam üle...Sinna kodusse saavad nad alles siis,kui keegi eest ära läeb - teistpoolsusesse...Kurb,väga kurb,et Eesti riik ei hooli oma inimestest....Nüüd tahetakse meie armsasse koolimajja,mis oli miele rohkem kui kool,see oli meie kodu,just sinna meie koju tahetakse nüüd ka pagulaskeskust teha !!!??? ...Ometi vöiks sinna teha kodu puuetega noortele .Millal ometi hakatakse meie oma eesti inimestest hoolima ???
http://www.valgamaalane.ee/3354675/valgamaal-liigub-jutt-uuest-pagulaskeskusest#comments
k
kahjuks / 8. oktoober 2015, 10:57
Ei hakatagi enam, nüüd tuleb ainult rahva hävitamine ja abitumad ikka esimesena. Imelik öelda, aga loota pole kellegi peale peale Putini, kes otsustas eurooplaste genotsiidi sekkuda. Ma ei ole tema andunud fänn, aga puht faktiliselt kannab ta maailmas praegu just seda rolli. Lähemad 4 aastat on maailmas paras põrgu, 4. maailmasõjas sõjas ei saagi midagi head olla. Püüdke ise enda eest seista, väikeste kogukondadena on lihtsam, ega palju muid võimalusi ei ole. Kui inimesed ise kokku ei hoia ei ole meil lootustki sellest karmist katsumusest välja tulla.
t
to kahjuks/ 8. oktoober 2015, 12:06
segi oled oma putleriga..ta just vähendas pensione ja lasterahasid..keri venemaale..
k
8. oktoober 2015, 13:09
küll meil ka vähendatakse, kõik, misa teeb Venemaa ees tehakse varsti siin järele, sest ka Eesti aetakse täielikku pankroti ülalpeetavate koormaga.
m
mälu/ 8. oktoober 2015, 10:58
pr Tiina oli ise üks "sallivatest" kes kamandas meid tolerantne olema.

v
Väga hea lugu/ 8. oktoober 2015, 09:26
Hädasti on vaja inimesi, kes asjad lahti räägiks nii nagu nad tegelikult on, kahjuks on neid inimeis vähe, sest mõttetöö on üks raskemaid ja nõuab teatud võimekust.
s
Saksamaal tõstetakse inimesi oma kodudest tänavale.../ 8. oktoober 2015, 09:23
....selleks et tädi merkel saaks murjanid paigutada inimväärsetesse eluruumidesse, ja et nendel murjanitel oleksid kõik mugavused tagatud, ega siis rõiva-valitsus saa teisiti käituda, raha ju tuleb, mani mani, mani!!!! Eesti rahvas on ju alamrass murjanite suhtes, nii arvab rõiva-valitsus.
m
8. oktoober 2015, 11:01
Merkel tahab ÜRO esimehe kohta, ja selleks ohverdada euroopa rahvad ei ole tema silmis probleem. Islamistid tulid sõtta Euroopa vastu ja ainus eesmärk on vallutada, tappa maha mehed ja vägistada naised-lapsed. Islamisõdade ajalugu on koletu, selle pärast ei julgeta ka väga vastu hakata. ISIS-e rahahäda suurendab pingeid, sellest ka need raha nõudmised kasvõi toidu asemel. Teil nõutakse oma hävitajate toitmist ja relvadega varustamist, sest venelased lasid õhku nende relvalaod.
t
tom/ 8. oktoober 2015, 08:55
Tiina ei saanud riigikokkuseepärast,et sinn oli vaja ajudeta jobusid kaasata,kes ei taipa,milla ja mille heaks hääletada istungitel,,antake märku ja vajutad vastavat klahvi,,vot nii,
p
8. oktoober 2015, 11:05
Peamine viga oli ronida IRL-i ridadesse, häältekogujaks IRL parteile, sandid ei läinud liimile, sest IRL on teinud andestamatuid sigadusi ja teeb ka edaspidi, nagu näeme, sotsiaalminister isiklikult kamandab Hoolekandekeskusega ja tõstab puuetega inimesi välja. Kujutage ette, mis unne on valijal, kes seda parteid oleks toetanud, ise andis hääle enda kodutusele.
j
jajah/ 8. oktoober 2015, 14:24
Eks nimeta mõni parem partei, kes kohe midagi valesti ei tee! Pätiekre? Põhulõuavabaerakond? Hundisilmakamp?
j
jants/ 8. oktoober 2015, 08:36
ammu ju selge meie riigi ja selle etteotsa trüginud rahvareeturite tegelikud eesmärgid-teenida end alandlikult müües võimalikult palju raha,unustades kohe oma kohustused ja lubadused enda tööandja,rahva ees.See hullumeelsus,mis kaasneb selle mudalaviiniga Aafrikast on neile vaid suur hulk raha,mida omavahel jagada.Omad õnnetud ja abitud aga on ja jäävadki teise- või kolmandajärgulisteks vegeteerijateks.Müstiline taandareng suurest mullipuhujast alandlikuks saamameheks,kerjuslikult almustpaluvaks suurepalgalise rahvateenri rolli täiesti maha tehes.
m
mari/ 8. oktoober 2015, 07:57
On tuliselt kahju, et Kangro riigikokku ei saanud. Kus olid inimeste ajud?
a
Ann/ 8. oktoober 2015, 10:11
Ja ongi hea, et ei saanud.Nagu näha, siis riigikokku saades kaotavad inimesed m6tlemisv6ime.
s
8. oktoober 2015, 11:12
see on tõesti huvitav, viige mõned helilainete mõõtjad Toompeale, kas saali on sisse ehitatud mingid seadmed, mis inimesed peast nii lolliks teevad või mis seal majas toimub, ma ei usu, kõik vist ajusid auklikuks joonud ei ole, siis peaks kontrollima muid variante. Inimeste mõtlemine on juhitav ja hägustatav ilma, et inimesed seda ise väga märkaks, meile on selleks vahendiks riiklik ERR-i ajupesu läbi meedia, aga neid võimalusi on palju. Keegi viskas kusagil repliigi, et poliitikud ise ka ei saa aru, miks nad Riigikogu saalis mingeid otsuseid teevad. Ise ei ole huvi tundnud nende isikute vastu, aga ma tean, et see on võimalik tehniliselt.
n
.../ 8. oktoober 2015, 06:59
nagu ütles üks poliitik mingis saates, et tegelikult ei tahagi neid pagulasi keegi aidata, oluline on vaid raha.
p
8. oktoober 2015, 11:15
Poliitikud valetavad sule osavalt näkku ja sina ole see loll, kes usub. Aitäh, ma ei ole nii naiivne ja toetuste suurendamine pagulastele ei räägi selle teooria poolt, seadustega pressitakse neile ressursid ühiskonnast välja, makse tõstetakse tohutu kiirusega, Vaadake ainult inimeste reaalseid tegusid, rääkigu mida tahes.
p
Progress/ 8. oktoober 2015, 06:24
Tore, et loo autor võttis vaevaks pisut sügavamale kaevuda ja telgitaguseid rahvale lähemale tuua. Kõik on tegelikult ju loogiline - enim võidavad jälle ametnikud, kes võivad endale "hea" töö eest preemiaid poliitikutelt küsida ja ehitusfirmade omanikud, kes kipsonnid keset põllumaid üles kopsivad. Siis lähevad nad oma pagulasvabadesse eliitrajoonidesse, korgivad šampanja lahti ja kiidavad oma rehepaplust.
l
8. oktoober 2015, 11:19
Las kiidavad, sule saavad sappa ikkagi. Neid lihtsalt ei ole enam tarvis, kui EV kokku lükatakse, seadustega tegelevad juba praegu keskvalitsuse ametnikud.
v
Vaatleja./ 8. oktoober 2015, 01:24
Algatuseks meeldiv seegi, et ka Tiina Kangro on välja ilmunud. Ehk aitaks tema peatada seda hullunud ja abivajajatega mittearvestavat hoolekandekeskust ja ministeeriumi. Saksamaal majutatakse pagulasi bürooruumidesse, vanadesse sõjaväe hoonetesse jne. Meil on Vasalemma vangla vist tühi, seal ruumi küll. Aga ei, kõige kaitsetumate kallale peab ikka minema.
v
8. oktoober 2015, 11:22
Vasalemma on meie jaoks, kui sigalad täis saavad.

v
Vilistlane/ 7. oktoober 2015, 23:57
Möned aastad tagasi arvas meie Eesti riik,et ei ole enam vaja Helme Sanatoorset Kooli ja sulges selle kooli...sellesse endisesse kooli vöiks teha puuetega inimeste kodu...Kuid eiiiii,vaadake mida tehakse ...Ja jutud käivad(7.10.2015 Valgamaalane ) ,et sinna tuleb pagulaskeskus !!!???
http://uudised.err.ee/v/eesti/9d051da8-a1c9-4ce3-ab58-a3ef56702ad9/pealtnagija-jalgis-louna-eestis-e...
k
Ka endine õpilane./ 8. oktoober 2015, 10:51
Nägin Pealtnägija saadet ja nutsin, sest meie armas kodus käis sõda, lõhuti seegi, mis alles oli jäänud. Usun, et nüüd tehakse need ruumid korda ja sinna saavad elama ja õppima minna meie riigi lapsed, kel ei ole inimväärset kodu või vaevaevad tervisemured. See kool jäi väga paljudele lastele eluks ajaks südamelähedaseks ja ei unune kunagi.
m
Mart/ 7. oktoober 2015, 23:26
Nagu nina kuhugi eesriide taha pistad, selgub kohe, et kõik siin ilmas keerleb raha ümber. Inimesed, ammuks need välja mõeldi.
s
8. oktoober 2015, 11:28
see on sionistide võim maailmas- raha, oma asi, kas neelad konksu kõhtu või näkitsed selle ümber ja kas oled nõus kõike tegema raha eest või suudad kusagil ka ära öelda, kui raha eest nõutakse sinult tegusid, millega hävitad ennast ja teisi.
k
Kuule Alar1 tule mõsitusele/ 7. oktoober 2015, 22:09
Linnaleht on Hans H. Luigele kuuluva Ekspress Grupi väljaanne nagu ka Õhtuleht, Päevaleht jt. Pealinn /Stolitsa on Savisaare omand (maksumaksja rahast). Hoia on pliiats paigal kui nii loll oled.
e
Eile lihtsalt/ 8. oktoober 2015, 09:44
...keegi siin süüdistas kangrot, et ta on Stolitsa peatoimetaja, sellepärast kirjutasingi aga tänaseks on see loll kommentaar õnneks kustutatud (minu kommentaar jälle tekitab ilma selleta küsimusi)
v
viies/ 7. oktoober 2015, 19:55
vägevale kõige lähem pood asub 15 km kaugusel. hoolekodu asub 2 km külast eemal. töökohti selles külas ei ole. võib olla 20 km raadiuses leiaks midagi aga ilma autota ei ole midagi teha. tundub täpselt koht kuhu pagulased asumisele saata.
l
Lugeja/ 7. oktoober 2015, 22:13
Siis võikski sinna hoolekandelisi töökohti luua ja puudega inimestega seose seda küla väheke rohkem arendada. Kui seal mitte midagi ei ole ja sinna lasta lahti 50 umbkeelset pagulast, no issand jumal..... Riik võiks ikka natuke mõelda ka enne
n
naera puruks/ 7. oktoober 2015, 19:20
islamisõdalastest "pagulased" on võrdsustatud sügava puudega invaliididega.
http://www.independent.co.uk/news/world/middle-east/inside-isis-the-first-western-journalist-ever-gi...
Samal ajal on inimõigused kuulutatud ebaoluliseks kaubanduslepingute kõrval, aga siiski alustatakse UK suhtes uurimist puuetega inimeste surma viiva poliitika suhtes http://www.disabilitynewsservice.com/confirmed-un-is-investigating-uks-grave-violations-of-disabled-...
Kas tulevikus võib samalaadse süüdistuse saada ka Hoolekandekeskus, kui inimesed jäävd lageda taeva alla?
v
8. oktoober 2015, 11:41
Või esitatakse süüdistus AS Eesti Vabariigile?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee