Teleblogi

"KÖÖK" | "Tee äia südamesse käib läbi nina!"

Marko Tiidelepp, 5. oktoober 2015, 23:43

3 KOMMENTAARI

j
ju/ 13. oktoober 2015, 11:33
vist on et nälg on laual-------------eesti seriaalid on ikka lollide maa
s
6. oktoober 2015, 14:27
See ümberjutustuse avaldamine blogis on enam-vähem OK, aga miks peab seda ajalehes avaldama???
Mida järgmisena? Marko hakkab "Vapraid ja ilusid" ümber jutustama?
v
Vana Koer/ 6. oktoober 2015, 07:03
10. novembril 2014, kirjutas Marko Tiidelepp siinses lehes arvustuse "Köök" võrreldes "Kuhnjaga". Sellest kirjutisest mul jäi tunne, et meie telefonivestlus viis noormehe mõtte kuhugi raalsuse kanti, kuigi fraasi "Järjekorras on see "Köögi" kümnes osa – hooaja viimane! Venelaste algupärases seriaalis "Kuhnja" tehti esimesel hooajal küll 20 osa, aga EESTI ei ole nii suur riik ka ja meie vaatajaskondki on kindlasti oluliselt väiksem" järel sain aru - kasvada saab vaid see, millel on seeme, Eeltoodud tsitaadist saime teada, et riigi suurus määraks ära ka raamatu lehekülgede arvu ning väiksematel riikidel jääksid raamatud ilmselt poole tõlkimise/kirjastamise peale ... O Santa Simplicus!
Kuid mitte sellest ei tahtnud ma kirjutada.
Alustuseks: milleks ja kellele selline ümberjutustus? Kirjutajale honorariks? Ajalehele ruumitäiteks? Lugejale/televaatajale - milleks?
Seriaalist endast: vaatan praegu LEGAALSEST allikast https://www.youtube.com/user/KuhnyaCTC seriaali 5. hooaega ja naudin seeda sära, ilu ja vürtsi ning soovitan seda teistelegi soojalt. need kaks esitust on nagu Bentley ja Trabant! Eestlaste interpreteering on nii hale, et mul tekib küsimus näitlejatele: kas meeleheide ja tööpuudus on tõesti nii suur, et peab sellises jamas osalema?

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee