Eesti uudised

Miks tahetakse Rail Balticut tagasi Tuhalasse suruda? (31)

Juhan Haravee, 5. oktoober 2015, 07:00
GEOLOOGILIS-POLIITILINE VANDENÕU: Kui vahepeal otsustati kaitsta loodust ja nõiakaevu, siis nüüd räägitakse taas inimeste huvidest.  Mati Hiis
Vahur Tõnissoo kodanikuühendusest Avalikult Rail Balticust hoiatab ulatusliku kampaania eest, mille eesmärk on suruda Rail Balticu (RB) trassivalik tagasi Nabala–Tuhala looduskaitsealale.

Kampaaniat juhitavat otse keskkonnaministeeriumist, kust minister Marko Pomerantsi nõuniku ametis leiame istumas endise Kohila vallavanema ja riigikogulase Andrus Saare (IRL).

Kõigi Õhtulehe paberlehes ilmunud artiklite täismahus lugemiseks vajuta:

Samal teemal

31. detsember 2015, 06:00
Kohus arutab kaitse-ala tühistamist
16. oktoober 2015, 07:00
Keskkonnajurist: Rail Baltica trass läbi Nabala – kas idee on üldse õiguspärane?
2. oktoober 2015, 12:58
Rail Balticu aluseid maid võiks maaomanikele kompenseerida maaga
24. september 2015, 18:31
Küsimus | Kas Rail Balticu trassi rajamine läbi looduskaitseala on mõistlik?

31 KOMMENTAARI

t
Tegelikult 5. oktoober 2015, 21:35
on trassi vaja hoopis "kährikute" kiiremaks toimetamiseks eestisse, tuhandeid ei jöua ju bussidega siia vedada.
ü
Üleüldse 5. oktoober 2015, 20:58
tuleks kogu see projekt suruda tuharasse.
Loe kõiki (31)

Põnevat ja kasulikku

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee