Eesti uudised

Eesti teedele võivad tullad mobiilseid kiiruskaamerad

Õhtuleht.ee, 29. september 2015 18:39

16 KOMMENTAARI

r
rekka/ 1. oktoober 2015 21:47
maskeerige see põõsaks siis saate rohkem nutsu.
b
Bob the driver/ 30. september 2015 13:39
Tegemist ei ole korravalvamise tipparenguga vaid riigi, valla, linna rahakassa täitmise eesmärgiga! Pange tähele, need kiiruskaamerad ei vähenda liiklusõnnetuste hulka ja raskust! Ainult vihastavad liiklejatest elanikke ja suurendavad trahvide sissetulekut. Geniaalne äriplaan. Poliitikud teid hakatakse üha süvenevalt vihkama!
n
Nälgas/ 30. september 2015 09:31
p
Pureva/ 30. september 2015 09:26
HAIGED
/... kuid üheks olulisemaks on ja jääb sõidukiirus.../
Ikka ikka, ega seisva autoga ei juhtu ju ühtegi õnnetust !!!!!!!!!!!!
v
Võivad/ 29. september 2015 23:51
ajakirjanikule pealekraabitud saada mullad!
k
kiirusepiirangud/ 29. september 2015 23:25
Millal hakatakse eesti teedel paljukõneldud kiirusepiiranguid kruusa ja tolmavatele saviteedele paigutama, samuti kitsastele kohalikele asfaltteedele, mis ei ole võrdsed 90 km tunnikiirusega Tallinn-Pärnu ja Tallinn-Tartu maanteede olukorraga, sellest on palju räägitud, kus on siis kiirusepiirangud, ei näe ühtegi märki kuskil üleval, küsimus teedeministrile ja Hannu Pevkurile-palun vastake sellele, ohvreid on juba niigi palju
m
Mida asja/ 29. september 2015 22:41
e
et võimu kindlustada./ 30. september 2015 06:00
No kui 100 juhist 95 ei liigu nii nagu võimud soovivad, siis need 5 saavad õiguse salapolitsei luua.
I
Kas ei saax siis juba/ 29. september 2015 22:38
Igale autole järgisõitev kaamera? Kopkaid tyleb, kui muda...

r
Reede/ 29. september 2015 22:15
Võivad tulla.
See määratlus võimaldab kulutada miljoneid eurosid ja siis tõdeda, et ei õnnestunud.
Edu raha raiskamisel.
e
Ehk siis/ 29. september 2015 21:58
Trahviputkad? Vahel ikka juhtub, et kiirus läheb 55km/h teatud olukordades. Sellepärast olen kurjategija?
a
asd/ 29. september 2015 22:58
Jep. Kas liikluse parandamiseks tegeletakse ennetustööga? Kiirust mõõdetakse ikka seal, kus saab võimalikult palju trahve teha. Ohutusega seost ei ole. Järvevana teel on keskmine kiirus 80-90km/h, trahve tuleb seal aastas tohutult ja avariisid sisuliselt ei ole, või kui on, on tegu ekstreemse kihutamise/väsimuse/alkoholi/peeglisse mitte vaadates rea vahetamisega. Liiklusõnnetused juhtuvad ristmikel, rida vahetades, jalakäija mitte märkamisest, väsimusest, alkoholist - ühesõnaga ettevaatamatusest ja mitte kaasliiklejate turvalisusega arvestades. Millal nähakse, et on terve hunnik ohtlikke ristmikke/ringteid/ülekäigukohti, kus tihti ei ole korralikku teekattemärgistust. Mille parandamine ei võtaks riigilt miljoneid, kuid võiks säästa mõne elu. Reegline peab keegi enne surema, kui asjad liikuma hakkavad. Võiks rõhutada, et enne rida vahetamist on oluline veenduda manöövri ohutuses ja ristmikku mitte tundes ei ole häbiasi seisma jääda, et selgusele jõuda, millise ristmikuga on tegu. Kui kõik liiklejad pidevalt neid kahte elementi meeles peaks, oleks kõkse ja surmasid kõvasti vähem. Marginaalne kaine kiiruseületamine(+10) ei ole kindlasti meie liikluskultuuri surmade põhjus.
m
Madis/ 30. september 2015 07:43
Liikluses ei tohiks keskenduda trahvide kogumisele vaid liikluskottalduse parandamisele. Autokoolid peaks õpetama ohtusid ette nägema.
t
tädipoeg/ 29. september 2015 21:18
Eestis ei saa neid kaameraid kasutada. Statsionaarsete kaameratega harjuvad isegi ahvid ära. Asi läheb käest ära kui kaamerad on mobiilsed.Tavainimene saab laksu kätte aga mida teha nn. teise Eesti rahvaga.Neid hakkab pildile jääma kümnete kaupa ööpäeva jooksul.Parem nende kaameratega viivitada kuni võimalik.Mida siin pikalt arutafda ja katsetafda.Soomes töötavad need aasytaid ja rikkad nutavad mis kole.
o
oiblinn/ 29. september 2015 19:22
"Alates kiiruskaamerate kasutuselevõtust 2010. aastal ei ole kaamerate tööpiirkonnas olnud ühtegi kiirusest põhjustatud hukkunuga liiklusõnnetust ning keskmised kiirused võrreldes teiste teedega on langenud."
See on ilmselt nüüd see koht, kus on vale, suur vale ja statistika. Mis see kaamerate tööpiirkond oli ka analüüsis? 100m enne kaamerat? Eks need 5 km/h tunnis kiiruseületajad on muidugi suurim oht meie liikluses, tuleb ikka korralikult trahvida neid.
r
Rx/ 29. september 2015 19:04
Liiklusohutuse parendamiseks my ass... Täielik idiootsus... Nu**ime ikka kodanikke veel.. saab veel... ja veel saab... Kindalsti 1 km/h koos veamarginaaliga ületat, nii saad ära kohe trahvi...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee