Repliik

Küsimus | Kas Rail Balticu trassi rajamine läbi looduskaitseala on mõistlik?

Õhtuleht.ee, 24. september 2015 18:31

14 KOMMENTAARI

r
RB varjus/ 28. september 2015 10:57
maavarade kantimine käib täie hooga - kaevandusmahud anti vabaks, st lubatakse kaevandada kunagi kaevandamata jäänud osa. Tähendab see seda, et ei lähe kaua aega, kui karjäärid- kaevandused on ümber Rakvere linna. Hoolimata nafta hinna langusest tingitud põlevkiviõli odavnemisest. Müüakse lihtsalt rohkem odavalt, põlevkivi ei maksa ju midagi!
v
25. september 2015 14:07
vaadates seda moslemite invasiooni euroopas, on mõistlik, see papp jätta kulutamata ja keskenduda kaitserajatiste ehitamisele. selle raudteega pole varsti enam midagi teha. ja sellele karjale raudteed ehitada, et nad veel kiiremini edasi saaks liikuda, pole vaja.
r
RB ON EESTIVAENULIK KANTIMISPROJEKT./ 25. september 2015 13:48
Rääkimata, et see mingistki asendist mõistlik on.
Kümme EUR sellel, kes toob ÜHEGI MÕISTLIKU põhjuse RB ehitamiseks!
Ja palun vaadata 10 a. perspektiivi, mitte a la "aga ehitajad saavad seal ju tööd".
k
25. september 2015 12:42
KELLE VÕI MILLE JAOKS SEE RB ÜLDSE VAJALIK ON? SEDA EI OLE VAJA ÜLDSE, LÕPETAGE ÄRA SEE NÕMEDUS JUBA
n
no näe/ 25. september 2015 10:54
KUNA sadama-savisaare-kloori sõu käib OLE VALVAS oooravate poisikese hääletoru kes poeb kuna rahva hääli ei saanud käsu korras meediasse TAHAVAD JÄLLE kobar-teerulliga RAHVAST ÜLE SÕITA kutsuge nende MÕISTUS ´´koju tagasi
mõistus koju
R
..../ 25. september 2015 10:39
RB rajamine ei ole mitte ühtki trassi pidi mõistlik! Mõistlik on kaasajastada olemasolev raudteevõrk ja võibolla taastada ka mõni vahepeal kasutuseta olnu. RB on Eestile tervikuna ka julgeolekurisk, sest lõikab maa pooleks nii, et umbes jalgpalliväljaku laiusest vähemalt 2,5 m kõrguse taraga piiratud tsoonist ei pääse eriti ei üle ega ümbert, lõhub ka looduslikud kooslused. Ja - samas ei suudeta meil isegi idapiiri välja ehitada....
w
WanaEestlane/ 25. september 2015 09:14
Muidugi ei ole see mõistlik, see on lihtsalt poliitiline ärategemine teisele erakonnale, aga need kes looduskaitseala tegemise algatasid ei kuulu mingitesse erakondadesse. See on vihaväljendus poliitikas ja mõne poliitiku ego ja hammastekiristamise tulem.
l
lugeja/ 25. september 2015 08:51
Lõpetage jama ja rajage uus raudteee senisele Tallinn-Pärnu trassile! Oloemasolevat koridori peab veidi laiendama, aga see pole nii hull kui lausa uue trassi valik.

h
Haamer/ 25. september 2015 08:13
Miks peab Rail Baltic läbi Eesti kulgema??? Viimane peatus võiks olla kas Tartu ,Valga või Pärnu, ülejäänuga peaks Rail Estonia ja bussikompaniid toime tulema.
l
lähiajal tuleb 100.000/ 25. september 2015 07:43
pagulast,kes hävitavad kõik looduskaitsealad
j
juku/ 24. september 2015 21:47
Kindlasti tuleb valida odavam ja otsem varjant.Muidu muutub see ehitus mõttetuks.
k
Kas sa Juku anekdoote tead!/ 25. september 2015 01:38
Kaks tola said metsas kokku. "Kuule, Jukule sai öeldud, et kui oma maad ja metsad meile annad, siis saab vahest rongiga Pariisi sõita. Jäigi loll uskuma. Kuule, kas sa juba oma kaevanduse kopad käima panid? Meil ju vaja see Euroopalt ja teistelt toladelt saadud papp ära kasutada raudtee tamm valmis ehitada ja siis maavarad minema toimetada. Kurat kus pappi tuleb. Las see Juku konutab telgis ja naudib kaubarongide kulgu!"
v
Võsa/ 24. september 2015 21:01
Tegelikult väga mõistlik otsus. Looduskaitseala on nagu nii nn surnud maa s.t kasutu. Kellele me seda hoiame? Sisseveetavatele aafriklastele? Eesti on juba üks suur looduskaitseala, kus kaitstavaks objektiks on võsastunud endised talupõllud.
l
Liiga süsimust iroonia, et kibedaltki muigama panna.../ 25. september 2015 13:56
Aga peegeldab ilmselt RB läbisurujate peas toimuvat.
KURAT, KAS SEE ON MEIE, EESTLASTE MAA VÕI EURORAHAKANTIJATE?!
RB EI LÄHE LÄBI! - ME HOIAME OMA MAAD!!
JA MITTE RB EEST EI LAHKU INIMESED VAID LAHKUVAD RB-D TOETAVAD VÕIMURID!
AITAB JUBA SELLEST RB SOIGUTAMISEST!